Forum >> A jövő Alfái
Xixo30-08-2009 03:06:15 // 11292
Ezt amúgy sose értettem. Van egy rakat autó amik tanulmánynak full bejövősek, de mire szériaérett lesz elveszít mindent ebből. Ennek mi értelme van? Drágább lenne szép autókat csinálni?
Tom1230-08-2009 01:06:22 // 11291
Nem érdemelte meg a "nép" olyannak...:-))))
Xixo30-08-2009 01:02:52 // 11290
Ez azért erős túlzás. Tanulmánynak sokkal szebb volt! :)
Tom1230-08-2009 00:52:06 // 11289
Lehet, hogy azért egész tűrhető kívülről ..:-))
Tom1230-08-2009 00:50:30 // 11288
Ja, az olyan "fél - Ajudis".:-)))
...az anyagokról nem is beszélve és mégis "viszik, mint a cukrot". Pedig nem is olyan olcsó, enek is az ára állítólag valahol 3,5 - 4 mill. között lesz a "használhatatlan" csomagterével együtt. Valami "halászautónak" megfelelne, de annak meg drága - szerintem.:-) /mini terepjáró - féle/
...az anyagokról nem is beszélve és mégis "viszik, mint a cukrot". Pedig nem is olyan olcsó, enek is az ára állítólag valahol 3,5 - 4 mill. között lesz a "használhatatlan" csomagterével együtt. Valami "halászautónak" megfelelne, de annak meg drága - szerintem.:-) /mini terepjáró - féle/
Xixo30-08-2009 00:47:59 // 11287
Ahogy nézem kívülről meg a Pandából sikerült ihletet meríteni....
Xixo30-08-2009 00:45:56 // 11286
Az a króm mosoly a kormányon különösen igényes megoldás! :)
Tom1230-08-2009 00:38:59 // 11285
Ma 1 db Lancia plakátot láttam, Pozsonyban, aztán Győr felé, stb. semmi...
Skodát annál többet az új Yeti miatt, ami hivatalosan szeptembertől lesz a szalonokban, egész szépen kezdik ők is kopírozni az "Alfa műszerfalat", de kicsit erőtlenül és még mindig halál unalmas, valahogy nem vagyok ilyenekhez szokva...
Skodát annál többet az új Yeti miatt, ami hivatalosan szeptembertől lesz a szalonokban, egész szépen kezdik ők is kopírozni az "Alfa műszerfalat", de kicsit erőtlenül és még mindig halál unalmas, valahogy nem vagyok ilyenekhez szokva...
Xixo29-08-2009 13:31:41 // 11284
Ha nagyon ráérsz, dobj egy mélt! :)
Xixo29-08-2009 13:31:05 // 11283
Töröld ki a link elejét! :)
GT Ɨ|ѯ29-08-2009 09:19:31 // 11282
uhh,kösz,nem:-DD
Kazes☻28-08-2009 23:23:56 // 11281
Bár nem ide való, hanem a reklámba inkább, de nálunk van a buszmegállóban egy jó kis Mito plakát. :)))
Tom1228-08-2009 23:16:56 // 11280
...has látok, már kapom is elő a telefont és katt, de azt hiszem, egyhamar nem fog megtelni a memó - kártyám. ;-)
Kazes☻28-08-2009 23:07:33 // 11279
Az egy másik topic. :)
GTPeti28-08-2009 22:58:58 // 11278
Mér', szőkenős képet vártál? :))
Kazes☻28-08-2009 22:53:54 // 11277
Jaaaa, csak ennyi??? :)))
GTPeti28-08-2009 22:30:04 // 11276
OK, akkor képzelj magad elé egy Kalos-t. :)
Tommi28-08-2009 22:16:06 // 11274
Erről tudnék mesélni, de nem itt :) Ha érdekel, privátban szívesen megosztok Veled néhány érdekes sztorit.
Kazes☻28-08-2009 22:09:55 // 11273
Itt mi a klikk? Nekem nem jön be csak a hiba üzi. :)
GTPeti28-08-2009 19:39:32 // 11272
Nem olyan vészes az. * klikk
Amúgy eredetileg ez lett volna a Punto II, csak úgy mondom.
*: Nem a lecsúszottemblémás és puttonyos változatokra gondolok.
Amúgy eredetileg ez lett volna a Punto II, csak úgy mondom.
*: Nem a lecsúszottemblémás és puttonyos változatokra gondolok.
Atesz198728-08-2009 19:33:51 // 11271
Chevrolette Kalos? :DDDD
GTPeti28-08-2009 19:16:46 // 11270
Lehet, hogy a Pinin jobbra csinálta volna... Bár az én kedvencem Giurgiaro Mester és csapata. Igazából szinte nincs is olyan autó, ami ne teccene egy kicsit is, amit ők csináltak.
Tibe28-08-2009 18:15:49 // 11269
Igen ez oke, de a MiToblogon csomó videó volt amikor bemutatták a két főtervezőt, az két suhanc volt :) A Frank gyerek volt a teamvezír :) De még így is olcsóbb lehetett mint a Pininfarina hidd el :) De ezen ne vitázzunk.
mesa28-08-2009 15:49:58 // 11268
a MiTot pontosan ugyanaz a Frank Stephenson tervezte, aki a nagy rivális Mini One-t is !!!
Utána mondjuk el is köszöntek tőle... De valószínű nem volt olcsó kivásárolni a BMW-től.
Utána mondjuk el is köszöntek tőle... De valószínű nem volt olcsó kivásárolni a BMW-től.
Tibe28-08-2009 15:36:57 // 11267
Jójó értem én, de most nincs Pininfarina, mert őket is meg kellene fizetni ;) A MiTo-t két zöldfülű srác tervezte kis túlzással persze. :) De ha rosszul tudom javítsatok ki nyugodtan ;)
mesa28-08-2009 12:42:55 // 11266
Az megy az ima mellett, de most is csak egy 1-esem volt a 6-os Lottón :((
Xixo28-08-2009 12:36:53 // 11265
Jó persze túloztam, de azért csak más szemmel néznek rátok, nem?
Azért mind Egomnak, mind az AA-s taliknak elég nagy reklámértéke van szerintem.
Azért mind Egomnak, mind az AA-s taliknak elég nagy reklámértéke van szerintem.
Tommi28-08-2009 12:15:12 // 11264
Lottózz :)))))))))))))))
mesa28-08-2009 12:11:09 // 11263
Én is vennék már valami új Alfát, de még mindig (sok) pénzt kérnek érte!!! :)))))))
Tommi28-08-2009 12:09:52 // 11262
Ez sem feltétlenül vagy így, hidd el :)
mesa28-08-2009 12:04:51 // 11261
Én regeltem és fel is hívtak telefonon, meg jegyeket is kaptam, meg hírlevelet is (sajnos többször küldik egymás után ugyanazt ugyanazt)
Láttam GT meg 159 plakátot, de keveset, kevés ideig!
Szlovákiában, Szlovéniában egymást érik az AR plakátok, egész évben, nem csak egy hónapos kampányban
Láttam GT meg 159 plakátot, de keveset, kevés ideig!
Szlovákiában, Szlovéniában egymást érik az AR plakátok, egész évben, nem csak egy hónapos kampányban
Xixo28-08-2009 11:59:05 // 11260
Mondjuk most egész gyorsan visszahívtak a Fiat-Ferraris regisztráció után, hogy mikor megyek a sapkáért. De az is hozzátartozik, hogy a FAM nem eredeti cuccot ad ajándékba, hanem valami végtelen gagyi utángyártottat... :))
Xixo28-08-2009 11:56:57 // 11259
Azt hittem, hogy csak a vásárlás miatt, de akkor nem.
Poló28-08-2009 11:54:13 // 11258
Nem mondom, hogy rendben van minden.
Tom12!
A 159-ből látni plakátot, a MiTo-ról és a 147-ről.
Tom12!
A 159-ből látni plakátot, a MiTo-ról és a 147-ről.
Poló28-08-2009 11:52:53 // 11257
Mielőtt a Ducatot vettem. Csak azért regeltem, mert adták a Ferrari Racing Daysre a jegyeket és akkor már ki is próbálom a Ducatot. Igaz az a 10 perc vezetés és utána az árajánlat kérés kb. 2 órámba került. Ez Győrben volt a Rieglernél. Végül nem náluk vettem meg az autót, mert ők nem akarnak autót eladni. A muki 30-35 % kezdőről beszélt. másik helyen meg elhoztam 16,67-tel. Meg kértem tőlük árajánlatot emailben, felhívtak, hogy mikor tudok bemenni, mondtam, hogy inkább emailben kellene. Azt mondja, hogy oké, küldi. 1 hét alatt nem jött semmi, másik helyről meg hívtak, hogy most adnak ezt meg azt az autóhoz, csak vigyem.
Xixo28-08-2009 11:50:57 // 11256
Szerintem meg a találkozót szervező és ezáltal reklámot biztosító szervezők tapasztalatát nem lehet egy kalap alá venni az átlagparasztéval. Nekik naná, hogy ki van nyalva a pi..juk, mert egyből látják bennük a lehetőséget. Én meg ha bemegyek vagy veszek valamit vagy nem....
Xixo28-08-2009 11:46:05 // 11255
Mázlid van, mert engem eddig egyszer sem hívtak fel (sem Fiat, sem Alfa, sem Lancia), de még egy koszlott mélt sem küldtek...
Téged a duksi előtt vagy után hívtak vissza?
Általánosságban meg tényleg a hozzáállásukkal van probléma. Ha bemegyek abba a kurva szalonba, akkor ne azt éreztessék már velem, hogy ők tesznek nekem szívességet....
Érdekes mód, mikor haverom az asztrát vette végig szopkodva volt.....
Téged a duksi előtt vagy után hívtak vissza?
Általánosságban meg tényleg a hozzáállásukkal van probléma. Ha bemegyek abba a kurva szalonba, akkor ne azt éreztessék már velem, hogy ők tesznek nekem szívességet....
Érdekes mód, mikor haverom az asztrát vette végig szopkodva volt.....
mesa28-08-2009 11:45:14 // 11254
De ugye nem azért írtad, hogy egyébként minden a legnagyobb rendben van így ? :))))
Tommi28-08-2009 11:42:39 // 11253
Elég sokat járok Bp-en és vidéken is mindenfelé, de túl sok alfás reklámmal nem találkoztam. Persze lehet én járok rossz helyeken :) De pl egy Audi/BMW/Mercedes reklámhoz képest (akiket ügye piaci ellenfélnek szokott tekinteni az Alfa egy-egy adott kategóriában) elenyésző táblát/plakátot láttam.
Siófokon a kereskedés autóját lehetett közelebbről szemügyre venni, nem a FAM-ost :) Esztergomban a Csiki-Begének volt tesztvezetése valamelyik évben, meg talán még valamelyik kereskedésnek egyszer. De a FAM-os autókat mindig úgy kaptuk meg, hogy lezárva parkoljunk le vele és ennyi.
Mint mondtam, a leírtak mások által megfogalmazott véleményeket takarnak, én személy szerint keveset tudok hozzátenni :)
Siófokon a kereskedés autóját lehetett közelebbről szemügyre venni, nem a FAM-ost :) Esztergomban a Csiki-Begének volt tesztvezetése valamelyik évben, meg talán még valamelyik kereskedésnek egyszer. De a FAM-os autókat mindig úgy kaptuk meg, hogy lezárva parkoljunk le vele és ennyi.
Mint mondtam, a leírtak mások által megfogalmazott véleményeket takarnak, én személy szerint keveset tudok hozzátenni :)
Tom1228-08-2009 11:40:58 // 11252
Elvétve volt 159-es óriásplakát, de nagyon gyorsan el is tűntek, vagy még nem vette bérbe más, azért vannak ott...:-))
Poló28-08-2009 11:37:06 // 11251
Válaszok a kérdésekre:
- hány óriásplakátot láttok, ahol Alfát reklámoznak?
Tudok mutatni itt Pápán is és Győrben is olyan plakátot, ami Alfa Romeo-t reklámoz.
- találkozókon, ahol FAM-os autó van, miért nem lehet tesztvezetni (leszámítva mondjuk az őszi klubos vezetést) és miért vigyáznak rá annyira, hogy sokszor be is zárják, hogy bele se lehessen ülni? Oké, hogy sok az idióta és szétszedhetik, de ha valaki ott lenne a kocsi mellett, kiküszöbölhető lenne a probléma
A siófoki talin ha ki nem is lehetett próbálni, de kérésre kinyitották őket. A mediterrán partyn meg ki is lehetett próbálni a MiTo-t és a Fiat 500-at. De mintha Esztergomban is lenne lehetőség tetsztvezetésre, de ezt te jobban tudod :)
- ha valaki e-mailben tesztelésre regisztrál, miért van az, hogy az esetek nagy többségében válaszra sem méltatják?
Tavaly voltam tesztvezetni a Fiatnál, neten regisztráltam, felhívtak telefonon, egyeztettünk időpontot és tesztvezettem. Nem emlékszem pontosan, hogy csak Fiatot lehetett vagy Alfát is, én Fiatot akartam.
- hány óriásplakátot láttok, ahol Alfát reklámoznak?
Tudok mutatni itt Pápán is és Győrben is olyan plakátot, ami Alfa Romeo-t reklámoz.
- találkozókon, ahol FAM-os autó van, miért nem lehet tesztvezetni (leszámítva mondjuk az őszi klubos vezetést) és miért vigyáznak rá annyira, hogy sokszor be is zárják, hogy bele se lehessen ülni? Oké, hogy sok az idióta és szétszedhetik, de ha valaki ott lenne a kocsi mellett, kiküszöbölhető lenne a probléma
A siófoki talin ha ki nem is lehetett próbálni, de kérésre kinyitották őket. A mediterrán partyn meg ki is lehetett próbálni a MiTo-t és a Fiat 500-at. De mintha Esztergomban is lenne lehetőség tetsztvezetésre, de ezt te jobban tudod :)
- ha valaki e-mailben tesztelésre regisztrál, miért van az, hogy az esetek nagy többségében válaszra sem méltatják?
Tavaly voltam tesztvezetni a Fiatnál, neten regisztráltam, felhívtak telefonon, egyeztettünk időpontot és tesztvezettem. Nem emlékszem pontosan, hogy csak Fiatot lehetett vagy Alfát is, én Fiatot akartam.
Tom1228-08-2009 11:36:19 // 11250
Én láttam! :-)
Természetesen a német RTL-en jópár MiTo, 159, 159 SW reklámot, mondjuk, ott meg is volt a hatása.;-)
Természetesen a német RTL-en jópár MiTo, 159, 159 SW reklámot, mondjuk, ott meg is volt a hatása.;-)
GTPeti28-08-2009 11:28:55 // 11249
Jók a kérdések. Mo-n az ilyenekre ált. a válasz: széttárt karok + "nincs pénz".
Ugyan... Ez is - mint annyi más Odahaza - hozzáállás kérdése.
Ugyan... Ez is - mint annyi más Odahaza - hozzáállás kérdése.
Tom1228-08-2009 11:27:17 // 11248
...persze csak az "alap" volt közös, utána még "cseréltek" rajta ezt - azt...:-)
Tommi28-08-2009 11:25:58 // 11247
Több alfás is mondta már, hogy szerintük a Fiat Magyarország sokszor érdekesen áll a dolgokhoz. És ezt "átlag" alfások mondták és nem mondjuk a Klub vezetősége vagy az amorés főmuftik (akik ugye jobban belelátnak a dolgokba), hanem olyan alfások, akik egyszerűen rajonganak a márkáért és figyelik, hogy kis hazánkban mi történik az Alfa háza táján.
Csak néhány példa:
- hány óriásplakátot láttok, ahol Alfát reklámoznak?
- hány újságban láttok Alfa hirdetést? (Alfissimo nem számít ide :) )
- hány nyílt hétvégéje volt az Alfának az elmúlt években?
- mennyire dobják be a köztudatba, mennyire reklámozzák, ha új típus érkezik?
- TV-ben láttatok-e Alfa reklámot Catherina Zeta-Jones 156 SW reklámja és a 147-es reklámjai óta?
- találkozókon, ahol FAM-os autó van, miért nem lehet tesztvezetni (leszámítva mondjuk az őszi klubos vezetést) és miért vigyáznak rá annyira, hogy sokszor be is zárják, hogy bele se lehessen ülni? Oké, hogy sok az idióta és szétszedhetik, de ha valaki ott lenne a kocsi mellett, kiküszöbölhető lenne a probléma
- ha valaki e-mailben tesztelésre regisztrál, miért van az, hogy az esetek nagy többségében válaszra sem méltatják?
- ha valaki feliratkozik hírlevélre, az miért csak kb félévente kap egy olyan levelet, aminek a tartalma nem egy nagy szám?
- miért nehézkes gyakran az alkatrészek beszerzése, a garancia érvényesítés új autóknál, stb...
Fiat még csak-csak reklámoz, Lancia elvétve, de Alfa szinte alig. És sírunk, hogy évente kevesebb, mint 100 új Alfa talál gazdára.
FONTOS!!
A fenti hozzászólás nem feltétlenül tükrözi a szerző álláspontját, egyszerűen csak mások által elmondott tényeket és véleményeket ír le és (költői) kérdéseket tesz fel, amiket a közösség többi tagja megvitathat, amennyiben vitára/eszmecserére alkalmasnak találja azokat.
Nekem személy szerint semmi bajom a FAM-mal, az elmúlt 9 évben az esztergomi találkozók szervezésénél többé-kevésbé elégedett voltam a hozzáállásukkal, negatív tapasztalat nem nagyon volt. De ez csak egy ember tapasztalata egy speciálisan szűk szegmensben.
Csak néhány példa:
- hány óriásplakátot láttok, ahol Alfát reklámoznak?
- hány újságban láttok Alfa hirdetést? (Alfissimo nem számít ide :) )
- hány nyílt hétvégéje volt az Alfának az elmúlt években?
- mennyire dobják be a köztudatba, mennyire reklámozzák, ha új típus érkezik?
- TV-ben láttatok-e Alfa reklámot Catherina Zeta-Jones 156 SW reklámja és a 147-es reklámjai óta?
- találkozókon, ahol FAM-os autó van, miért nem lehet tesztvezetni (leszámítva mondjuk az őszi klubos vezetést) és miért vigyáznak rá annyira, hogy sokszor be is zárják, hogy bele se lehessen ülni? Oké, hogy sok az idióta és szétszedhetik, de ha valaki ott lenne a kocsi mellett, kiküszöbölhető lenne a probléma
- ha valaki e-mailben tesztelésre regisztrál, miért van az, hogy az esetek nagy többségében válaszra sem méltatják?
- ha valaki feliratkozik hírlevélre, az miért csak kb félévente kap egy olyan levelet, aminek a tartalma nem egy nagy szám?
- miért nehézkes gyakran az alkatrészek beszerzése, a garancia érvényesítés új autóknál, stb...
Fiat még csak-csak reklámoz, Lancia elvétve, de Alfa szinte alig. És sírunk, hogy évente kevesebb, mint 100 új Alfa talál gazdára.
FONTOS!!
A fenti hozzászólás nem feltétlenül tükrözi a szerző álláspontját, egyszerűen csak mások által elmondott tényeket és véleményeket ír le és (költői) kérdéseket tesz fel, amiket a közösség többi tagja megvitathat, amennyiben vitára/eszmecserére alkalmasnak találja azokat.
Nekem személy szerint semmi bajom a FAM-mal, az elmúlt 9 évben az esztergomi találkozók szervezésénél többé-kevésbé elégedett voltam a hozzáállásukkal, negatív tapasztalat nem nagyon volt. De ez csak egy ember tapasztalata egy speciálisan szűk szegmensben.
Szabeee28-08-2009 11:24:54 // 11246
sajnos nem volt még alkalmam kipróbálni egy ilyen közös fejlesztést :), de ami késik nem múlik
Tom1228-08-2009 11:23:16 // 11245
A "tulaj" a Fiat és szerintem nem is adnák "idegennek", a motor meg /159/ csak "közös fejlesztés" volt az amcsikkal, de annak már vége.:-)
Szabeee28-08-2009 11:14:56 // 11244
nemtom... lehet én értettem félre... ebben a videóban hallottam vmi ilyet, de az már több mint 3 éve volt... és lehet én értettem félre
Tommi28-08-2009 11:10:19 // 11243
Német tulaj? Lemaradtam valamiről? :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
500
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?