Ok. Éljen a Kínai Ferrari. Mert ugye övék a jövő..... ha német lesz nekem nem kel...új
A mostani is 14 éves és nem fogom lecserélni még jó darabig. Aztán meg majd csak lesz megint egy öreg darab.
Forum >> A jövő Alfái
Vasarelly12-12-2009 16:22:16 // 12542
Satti12-12-2009 16:01:34 // 12541
A mostani Alfákra gondoltam, nem a klasszikus múltra, az természetesen egy teljesen más világ volt, csak meg kell nézni a 2. vh. előtti Alfákat, na azok az igaziak!
HátvédRomeo12-12-2009 15:57:39 // 12540
Ebben egyet értek. Az Alfa sokat volt már temetve a 100 év alatt, de még a sírásáig, se jutott el! :-) Ne is legyen így!!!
HátvédRomeo12-12-2009 15:56:08 // 12539
Világos!
Annyiban tudnék én függni, hogy amig geba van pénzügyileg legyek a mittomén melyik márkáé, de hagyja a tradiciót, meg, segitsen a piacra, Ő is jól jár abból, és mikor megerősödtem, akkor kenéyr törés, és egyedül megyek tovább.
ondani fogják erre páran, hogy ha valami lovt hoz miért engedje akkor el aki felkarolt, és hagyja az ismételten szolóba felcsillanó konkurenciát?? Azért mert Neki is leeseik, abból ha felkarol. Vagyis fel tud készülni, az elkövetkező, piaci harcra, ha levál Tőle a felkarolt. Mert a befolyt lovéból tud fejleszteni. Csak erre még nem jöttek rá a nagy közgazdászok. Még a mai napig is 1 nagy ötlet van. Vegyünk meg egy konkurenciát, baxuk szét daraboljuk fel, adjuk el ledarálva, mert így jobban járunk.
Pl a Rover. Így szivta meg. Mindig függöt valakitől az elmúlt 20 évben, azt lekapcsolta az utolsó a gyár villanyait. Megérik az Mg-t gyártai pár modelbe meg pár terepjárót a mai napon.
Annyiban tudnék én függni, hogy amig geba van pénzügyileg legyek a mittomén melyik márkáé, de hagyja a tradiciót, meg, segitsen a piacra, Ő is jól jár abból, és mikor megerősödtem, akkor kenéyr törés, és egyedül megyek tovább.
ondani fogják erre páran, hogy ha valami lovt hoz miért engedje akkor el aki felkarolt, és hagyja az ismételten szolóba felcsillanó konkurenciát?? Azért mert Neki is leeseik, abból ha felkarol. Vagyis fel tud készülni, az elkövetkező, piaci harcra, ha levál Tőle a felkarolt. Mert a befolyt lovéból tud fejleszteni. Csak erre még nem jöttek rá a nagy közgazdászok. Még a mai napig is 1 nagy ötlet van. Vegyünk meg egy konkurenciát, baxuk szét daraboljuk fel, adjuk el ledarálva, mert így jobban járunk.
Pl a Rover. Így szivta meg. Mindig függöt valakitől az elmúlt 20 évben, azt lekapcsolta az utolsó a gyár villanyait. Megérik az Mg-t gyártai pár modelbe meg pár terepjárót a mai napon.
Satti12-12-2009 15:55:47 // 12538
Sztem, nem csak szerintem, de csak azt mondtam, az egyik legsikeresebb modellek az elmúlt 10 évben, olyan átütő sikerű modelljei nem tudom,mikor lesznek megint az Alfának. Ettől még a szépek közé tartozik természetesen a 166, a GTV/Spider is, ez nem is kérdés.
Tom1212-12-2009 15:53:33 // 12537
Feltevés, még bármi lehet, a Suzuki is jól megy, a VW mégis érdeklődik az ő házuk táján is, az utóbbi hírek szerint nem is reménytelenül.
...ha tényleg jól fog menni a Fiatnak, akkor meg nincs kizárva, hogy újból megszerzi a többségi tulajdont.
...ha meg annyira szárnyalni fog az Alfa, hogy a VW kezét - lábát töri majd, hogy megtartsa, az sem egy hátrány, mert akkor nagyon felélesztették...;-))
...ha tényleg jól fog menni a Fiatnak, akkor meg nincs kizárva, hogy újból megszerzi a többségi tulajdont.
...ha meg annyira szárnyalni fog az Alfa, hogy a VW kezét - lábát töri majd, hogy megtartsa, az sem egy hátrány, mert akkor nagyon felélesztették...;-))
Satti12-12-2009 15:50:09 // 12536
Nem kell ez, akinek nem inge......:-)
Egyébként nem értem minek ez a világvége hangulat, egy kissé el van sztem túlozva a dolog, nem ekkora a baj.
Egyébként nem értem minek ez a világvége hangulat, egy kissé el van sztem túlozva a dolog, nem ekkora a baj.
HátvédRomeo12-12-2009 15:48:14 // 12535
Sziasztok! :)
No nézzük: Én ugy értettem a múltkori gyökerekhez visszatérést, hogy igen a gyökerekhez. A FIAThoz valo függést csak pénzügyileg értettem tartozást; Szerintetek 1992 óta Alfázok nem tudom, hogy az Alfa később került a Fiathoz???!
Másik: Elszaladt a Ló. Nem igazán jó konstrukciókat gyártottak, és a piaci mókuskerékbe kerültek, mert majmolták a ásik márkákat. BMW, Ajudi Óriás dögjei után akartak menni. Ezt lehet, Lehet 1700 kilós verdát gyártani, de nem 1,8-as alapmotorral, meg 1,9-es dizel alappal. Majmolás megy, meg a piaci igények, vagyis a kispénzű aki 2,0 alatti autót tud fenntartani, annak is adjunk nagy Alfát, ill autót. Akinek nincs lovéja a sulyadóra, biztosításra, az járjon PUNTÓval, vagy kisebb 147-es Alfával, stb. Azt a piaci helyzetet követi az Alfa, hogy csomagolás kivülről, azt hogy az mükszik e, és pariban van e a konkurenciával már nem számit. Illetve úgy számít, hogy abban akar lenni. DE Egy csecsemő se tud lenyomni engem szkanderban, bármennyire is elvetemülten néz rám. Gondolom értitek. Semmi bajom a 159-el, DE ha meccseltetni akarja a gyár, akkor meccseltesse a megfelelő feltételekkel!!!
Tegye abba az árkategóriába, gyártsa úgy, hogy azt mondja a német a magyar, a sváb, paraszt, hogy adok érte 20 millát, mert a f..nak kell Bömös, meg Ajudi, mert az Alfa ezért a lovéért többet jobbat, szebbet ad. Ebből egy igaz. Szebbet ad, de minőségre, jobbat sajna per nem, tudásba meg főleg nem. Értem itt a motorerőre tudást.
No nézzük: Én ugy értettem a múltkori gyökerekhez visszatérést, hogy igen a gyökerekhez. A FIAThoz valo függést csak pénzügyileg értettem tartozást; Szerintetek 1992 óta Alfázok nem tudom, hogy az Alfa később került a Fiathoz???!
Másik: Elszaladt a Ló. Nem igazán jó konstrukciókat gyártottak, és a piaci mókuskerékbe kerültek, mert majmolták a ásik márkákat. BMW, Ajudi Óriás dögjei után akartak menni. Ezt lehet, Lehet 1700 kilós verdát gyártani, de nem 1,8-as alapmotorral, meg 1,9-es dizel alappal. Majmolás megy, meg a piaci igények, vagyis a kispénzű aki 2,0 alatti autót tud fenntartani, annak is adjunk nagy Alfát, ill autót. Akinek nincs lovéja a sulyadóra, biztosításra, az járjon PUNTÓval, vagy kisebb 147-es Alfával, stb. Azt a piaci helyzetet követi az Alfa, hogy csomagolás kivülről, azt hogy az mükszik e, és pariban van e a konkurenciával már nem számit. Illetve úgy számít, hogy abban akar lenni. DE Egy csecsemő se tud lenyomni engem szkanderban, bármennyire is elvetemülten néz rám. Gondolom értitek. Semmi bajom a 159-el, DE ha meccseltetni akarja a gyár, akkor meccseltesse a megfelelő feltételekkel!!!
Tegye abba az árkategóriába, gyártsa úgy, hogy azt mondja a német a magyar, a sváb, paraszt, hogy adok érte 20 millát, mert a f..nak kell Bömös, meg Ajudi, mert az Alfa ezért a lovéért többet jobbat, szebbet ad. Ebből egy igaz. Szebbet ad, de minőségre, jobbat sajna per nem, tudásba meg főleg nem. Értem itt a motorerőre tudást.
Satti12-12-2009 15:47:04 // 12534
Nem értem mi a baj a Lamborghinivel, még most is egy gyönyörű gép, ráadásul jobban vezethető, mint a korábbi modellek.
Vikking 31112-12-2009 15:45:55 // 12533
Kérdés, hogy fog-e.
Vinnie12-12-2009 15:45:25 // 12532
De ki fog engedni egy jól menő cégrészt kivásárolni?
Mert, ha aZ Alfa a VW szárnyai alatt újra szárnyal majd, akkor szerintem nem lesz a Fiatnak, vagy másnak elegendő pénze megtenni ezt a lépést.
Mert, ha aZ Alfa a VW szárnyai alatt újra szárnyal majd, akkor szerintem nem lesz a Fiatnak, vagy másnak elegendő pénze megtenni ezt a lépést.
Satti12-12-2009 15:44:26 // 12531
Na, ez az, ezt próbáltam én is, de soxor falakba ütközöm. :-))
Tom1212-12-2009 15:38:11 // 12530
"Szerintem egy Alfás sem gazdasági megfontolásból veszi ezt a típust hanem szívből."
Pontosan, amíg van mit megvenni.
...mert, ha mondjuk 2 év múlva csak elgyomosodott gyárak és raktárak maradnak a "tradícióból" és azt röhögve átveszi egy, mondjuk német autógyár, azzal a megjegyzéssel, hogy: "Ugye, fafejűek, ha akkor megegyeztetek volna...", akkor így is, úgy is csak németet vehetsz majd, mert más nem lesz. De, mondjuk, ha az olaszok "kivásárolják" az idegen tőkét majd a "válság után" a cégből és 100% /na jó, legyen 75 :-)/-ban megint az "övék lesz", akkor nem kis remény van a túlélésre és a folytatásra.
A Saab pl. "nem kell senkinek", az még nagyobb gond, pedig nem egy eldobnivaló márka az sem...
Pontosan, amíg van mit megvenni.
...mert, ha mondjuk 2 év múlva csak elgyomosodott gyárak és raktárak maradnak a "tradícióból" és azt röhögve átveszi egy, mondjuk német autógyár, azzal a megjegyzéssel, hogy: "Ugye, fafejűek, ha akkor megegyeztetek volna...", akkor így is, úgy is csak németet vehetsz majd, mert más nem lesz. De, mondjuk, ha az olaszok "kivásárolják" az idegen tőkét majd a "válság után" a cégből és 100% /na jó, legyen 75 :-)/-ban megint az "övék lesz", akkor nem kis remény van a túlélésre és a folytatásra.
A Saab pl. "nem kell senkinek", az még nagyobb gond, pedig nem egy eldobnivaló márka az sem...
Andy12-12-2009 15:28:17 // 12529
Félre értetted egy kicsit! :) Én arra gondoltam amikor azt írtam az igazán szép Alfák régebben készültek , mikor még teljesen Alfa volt az Alfa! :)) Asszem a 75-ös volt az utolsó!
De persze hogy szép mindegyik! :)))
De persze hogy szép mindegyik! :)))
Vikking 31112-12-2009 15:27:09 // 12528
Igen, ahhoz képest, hogy álcázott fiatok :P (Ezt nem egy flame kezdetének szánom, csak tény, hogy fiat alapokon vannak.)
Ha már jól sikerült Alfákról kell beszélni, akkor ezerszer inkább Alfetta, 75, Alfetta GT(V), Giulia, Giulietta (Nuova akár)... Persze, elmúlt azóta pár év, de azért ha tehetnénk, sokan ülnénk ezek közül valamelyikben egy 156-147 helyett.
És szerintem az extrák igazából semmit nem számítanak... Ha valakinek meg masszázsfotel kell az autóba meg fingszellőztetős ülés, akkor amúgy sem Alfát választ.
Persze, nagyon szépek, de ízlés dolgáról vitatkozni butaság, úgyhogy hagyjuk meg mindenkinek a saját véleményét. Szerintem.
Ha már jól sikerült Alfákról kell beszélni, akkor ezerszer inkább Alfetta, 75, Alfetta GT(V), Giulia, Giulietta (Nuova akár)... Persze, elmúlt azóta pár év, de azért ha tehetnénk, sokan ülnénk ezek közül valamelyikben egy 156-147 helyett.
És szerintem az extrák igazából semmit nem számítanak... Ha valakinek meg masszázsfotel kell az autóba meg fingszellőztetős ülés, akkor amúgy sem Alfát választ.
Persze, nagyon szépek, de ízlés dolgáról vitatkozni butaság, úgyhogy hagyjuk meg mindenkinek a saját véleményét. Szerintem.
Vinnie12-12-2009 15:21:59 // 12526
Én inkább úgy mondanám, hogy régebben is készültek szép Alfák... :)
Mert ugye, kinek mi tetszik...
És lehet, sok év múlva majd a 156-166-147-re és társaira fogjuk azt mondani, hogy milyen szépek ezek a régi Alfák... Azért vallja be "mindenki", már most is kortalan szépsége van mondjuk a 156-nak.
Saját vélemény. :)
Mert ugye, kinek mi tetszik...
És lehet, sok év múlva majd a 156-166-147-re és társaira fogjuk azt mondani, hogy milyen szépek ezek a régi Alfák... Azért vallja be "mindenki", már most is kortalan szépsége van mondjuk a 156-nak.
Saját vélemény. :)
Tom1212-12-2009 15:21:21 // 12525
Egy kis pontosítás: Természetesen nem, Alfa Bogárra gondoltam, hanem "újratervezni" mint pl.: a Fiat 500, sikeres is lett.:-)
Tom1212-12-2009 15:18:10 // 12524
Szerintem is készülhetne valami "retrós" modell is, mint pl. a "bogár", csak nem olyan otromba...:-)
Tom1212-12-2009 15:16:30 // 12523
Van egy olyan érzésem, hogy másra akarnak koncentrálni /pl. amerikai, kínai piac/ és sok energiát, pénzt szívna el, de a másik oldalról meg nem kicsit színesítené a palettát az új piacokon /a Lancia is/, szerintem ezért olyan nehéz a döntés...
Nem irigylem őket...
Nem irigylem őket...
Andy12-12-2009 15:12:21 // 12522
Nekem igen, de az igazán szép Alfák régebben készültek! :)))))
Tom1212-12-2009 15:11:11 // 12521
...meg a 166. ;-DD
Andy12-12-2009 15:10:25 // 12520
Még az is lehet, hogy jól sülne el ez a házasság (remélem soha nem jön létre), de mivan akkor ha fócvágen nem a konkurencia elleni harcba küldené az Alfát. Hanem mondjuk a saját konkurenciáját csökkentené vele?
Egyébként tegye fel a kezét aki látott már szép Seatot. Hiába a Silva mester, ha egy jürgen hagyja jóvá a terveket!
Egyébként tegye fel a kezét aki látott már szép Seatot. Hiába a Silva mester, ha egy jürgen hagyja jóvá a terveket!
Tom1212-12-2009 15:10:18 // 12519
Na, de nekem Pekingben van éttermem... :-DDDDDD
...de tényleg erről van szó. A gyár, az alkalmazottak /gondolom, némi tisztogatás után :-)/ maradnának a helyükön, nem költöztetnének mindent "Farkasvárosba" /Wolfsburg/, csak a "felügyelet", meg a pénz lenne német, ami talán nem is ártana, ha túl lazára vennék a dolgot itt - ott. :-) Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy örülök a dolognak, de, ha egyszer már így lenne, mert a túlélési ösztön erősebb mindennél, próbálom a "szebbik" oldaláról nézni a dolgokat. Egyébként meg lehet, hogy pár év múlva ki is szállna a VW, mint a Seatból /mert szerintem az lenne az egyenes következménye - "szegény" Spanyolok - hacsak nem valami más "szerepet szánnak majd neki/, de az is előfordulhat, hogy csak a véleményünkre kíváncsiak, azért dobták fel a témát...;-))
...de tényleg erről van szó. A gyár, az alkalmazottak /gondolom, némi tisztogatás után :-)/ maradnának a helyükön, nem költöztetnének mindent "Farkasvárosba" /Wolfsburg/, csak a "felügyelet", meg a pénz lenne német, ami talán nem is ártana, ha túl lazára vennék a dolgot itt - ott. :-) Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy örülök a dolognak, de, ha egyszer már így lenne, mert a túlélési ösztön erősebb mindennél, próbálom a "szebbik" oldaláról nézni a dolgokat. Egyébként meg lehet, hogy pár év múlva ki is szállna a VW, mint a Seatból /mert szerintem az lenne az egyenes következménye - "szegény" Spanyolok - hacsak nem valami más "szerepet szánnak majd neki/, de az is előfordulhat, hogy csak a véleményünkre kíváncsiak, azért dobták fel a témát...;-))
Tom1212-12-2009 14:56:13 // 12517
Pininfarina? ...mert ő már tervezett.;-))
Egyébként az egyik "kedvenc dizájnerem", ha mondhatom így.:-)
Egyébként az egyik "kedvenc dizájnerem", ha mondhatom így.:-)
Tom1212-12-2009 14:54:31 // 12516
Német munkamorállal és minőségellenőrzéssel...;-)
Tom1212-12-2009 14:50:11 // 12515
Nézdd a jó oldalát, legalább lesz reklám.;-)))
Tom1212-12-2009 14:49:04 // 12514
Azért a megbízhatót nem emelném ki túlságosan, mert a Skoda - Audi - VW szervizek nagyon jól megélnek, főleg most a válságban az a "húzó ág" a szalonok mellett és természetesen nem csak olajcserékből élnek...;-)
Xixo12-12-2009 14:08:22 // 12513
Hát nem tudom... azért a Fiat se annyira balfax, mert ők azért nyereségesek, pedig elég mélyről jöttek vissza. Nem hiszem, hogy nem tudnák feltámasztani az Alfát is, ha nagyon akarnák. Csak a teljesen saját fejlesztésre az istenpénze se lenne elég, teljesen elFiatosítani meg talán nem akarják. De attól tartok, hogy a fáúvé ezt gond nélkül megtenné...
Vasarelly12-12-2009 14:03:38 // 12512
Na figyeklj! Szerintem egy Alfás sem gazdasági megfontolásból veszi ezt a típust hanem szívből. Ezzel azt hiszem mindent elmondtam. Ha egy jürgenwágen kellene azt vennék, ahogy Costarica a Costaricaiaké az Alfa legyen Olasz baasza meg he te ezt nem érted add el a vasat oszt járjál biciklivel de az is Német legyen!
Tommi12-12-2009 14:01:05 // 12511
Látjuk, hogy most mekkora üzlet az Alfa, évente euroszázmilliókat lapátolnak bele és semmi... Szerintem a Fiatnak lenne rá pénze, csak balfaszul csinálják... És a VW talán azt gondolja, hogy ő jobban tudná csinálni. Vagy mittomén :)
Vasarelly12-12-2009 13:52:25 // 12510
Ezek k... nácik mindenre ráteszik a kezüket. Jópénzért minden eladó. De a a Friccek csinálják többet nem kell akár Alfa akár WV alfa.
Xixo12-12-2009 13:46:13 // 12509
Akkor tőled is megkérdezem, hogy ha ekkora üzletet jelent az Alfa mint márka, akkor a Fiat miért adná el??
Főleg úgy, hogy a 156-166-147 idején már egyszer sikeres volt a történet, aztán most mégis ott tartunk, ahol tartunk...
Főleg úgy, hogy a 156-166-147 idején már egyszer sikeres volt a történet, aztán most mégis ott tartunk, ahol tartunk...
Xixo12-12-2009 13:41:52 // 12508
Kemény vagy Csoki! Az én hszemre már nem tudsz válaszolni, csak az egyesek-ezés megy...
Xixo12-12-2009 13:40:10 // 12507
Neked legyen igazad!! De sajna erre zéró esélyt látok. A Lambót se hagyták meg, az Alfát se fogják...
Tommi12-12-2009 13:38:44 // 12506
Gyerekek, komolyan nem értelek Titeket... :)
Miért lenne VW az Alfából? :)
Tegyük fel, hogy van egy olasz étterem, ami mondjuk Tom12 kollégáé és ő szereti is az olasz konyhát. Ő eladja nekem, de én meg nem az olaszt, hanem a kínait szeretem. De ez az üzlet nem arról szólna, hogy én milyen kaját szeretek és kínait csinálnék az olaszból. Üzletileg nézem a dolgot és ha sokan szeretik az olasz kaját, akkor meghagyom az éttermet olasznak és nem lesz belőle kínai.
Ezzel nem változna semmi: ugyanaz maradna a hely, a szakács, a pincérek, stb... Tudom kicsit hülye példa, de attól, hogy más lesz a tulaj, másnak a pénze van benne, még nem jelenti azt, hogy egyből át is alakítja a saját szájíze szerint.
Pl: a Land Rover már rég nem az angoloké, hanem az amcsiktól megszerezték az indiaiak. Változott valami? :)
Miért lenne VW az Alfából? :)
Tegyük fel, hogy van egy olasz étterem, ami mondjuk Tom12 kollégáé és ő szereti is az olasz konyhát. Ő eladja nekem, de én meg nem az olaszt, hanem a kínait szeretem. De ez az üzlet nem arról szólna, hogy én milyen kaját szeretek és kínait csinálnék az olaszból. Üzletileg nézem a dolgot és ha sokan szeretik az olasz kaját, akkor meghagyom az éttermet olasznak és nem lesz belőle kínai.
Ezzel nem változna semmi: ugyanaz maradna a hely, a szakács, a pincérek, stb... Tudom kicsit hülye példa, de attól, hogy más lesz a tulaj, másnak a pénze van benne, még nem jelenti azt, hogy egyből át is alakítja a saját szájíze szerint.
Pl: a Land Rover már rég nem az angoloké, hanem az amcsiktól megszerezték az indiaiak. Változott valami? :)
kando.12-12-2009 13:25:21 // 12505
Jól sikerültek, oké, de nekem a Pininfarina studio munkái meggyőzőbbek :)
A 147 meg nem is jön be annyira :P :DD
A 147 meg nem is jön be annyira :P :DD
kando.12-12-2009 13:23:11 // 12504
Tudom, de én nem az év autója alapján választok.
Régebben is születtek szép, szebb alfák, akár a gtv vagy más típusok.
Tervezne inkább konyhabútort :P
Régebben is születtek szép, szebb alfák, akár a gtv vagy más típusok.
Tervezne inkább konyhabútort :P
Satti12-12-2009 13:22:40 // 12503
156 és 147, az egyik legjobban sikerűlt modellek, még mind a mai napig.
Satti12-12-2009 13:21:35 // 12502
Nem kell ezt ennyire felfújni, vannak akik túlságosan elvakultak, a világ változik, ezt tudomásul kell venni, nem hiszem, hogy hátrányára válna az Alfának, ha egy erős, stabíl céghez kerűlne, akik biztosan megtartanák a stílusát a márkának.
Somez12-12-2009 13:18:06 // 12501
Nem vagyok a VW alkalmazottja, ezert nem tudom mik a terveik. De ha a sajat szarjukat teszik Alfa emblema ala, akkor az hulyeseg, Seat2 projekt. En a helyukben penzt tolnek bele es hagynam az olaszokat kreativkodni.
Vikking 31112-12-2009 13:17:36 // 12500
A kettő nem biztos ám, hogy egyértelműen összefüggésben van. :)
De ízlésről vitatkozni nem sok értelme van. Ettől még szerintem sem a legszebbek a Dasilva Alfák az összes Alfa közül.
De ízlésről vitatkozni nem sok értelme van. Ettől még szerintem sem a legszebbek a Dasilva Alfák az összes Alfa közül.
Satti12-12-2009 13:16:26 // 12499
Azokat az Alfákat is, amik év autói lettek, De Silva tervezte többek között.
Xixo12-12-2009 13:04:37 // 12498
Szerinted a fócvágen nem a saját szarát rakná be az Alfákba, hanem euró százmilliókat???
Ne viccelj már...
Ne viccelj már...
Xixo12-12-2009 12:57:27 // 12497
Na már látom magam előtt a jövő Alfa reklámjait: olasz szépség, német megbízható technikával... :((
Somez12-12-2009 12:32:26 // 12496
Ja és igen, a topicot nevezzük át "A múlt Alfái" címre, mert itt mindenki a múltban él és azt sírja vissza.
Somez12-12-2009 12:29:51 // 12495
Apám te annyira sötét vagy, hogy csodálom, hogy írni tudsz. GTpeti meg átcímkézett Passatról ír basszus, ami szintén egy vicc. Mondtam én ilyet, hogy átcímkézett Passat? Ti tényleg ennyire 0 IQ-val rendelkeztek, vagy direkt élvezitek, hogy hülyeségeket lehet írogatni a fórumra?
Satti tök érthetően leírta, hogy a Lambóból sem lett átcímkézett Passat. Ha akarják, megtartják az Alfát ugyanilyennek, csak tolnak bele egy csomó pénzt. Ez tényleg ennyire baszná a csőrötöket? Ha te ezek után nem vennél Alfát, mert a VW konszern tulajdonában van, akkor ne vegyél semmilyen más autót sem, mert az meg egy másik cég tulajdonában van, aminek meg a részvényesei között biztosan találsz egy-két német magánszemélyt, akiket aztán utálni kell, hiszen ami nem olasz, az maga az ördög és a világvége.
Nagyon alacsony az a kerítés srácok, de tényleg. Villanypásztort az összes beszűkült látásmódú idióta köré, de tüstént!
Satti tök érthetően leírta, hogy a Lambóból sem lett átcímkézett Passat. Ha akarják, megtartják az Alfát ugyanilyennek, csak tolnak bele egy csomó pénzt. Ez tényleg ennyire baszná a csőrötöket? Ha te ezek után nem vennél Alfát, mert a VW konszern tulajdonában van, akkor ne vegyél semmilyen más autót sem, mert az meg egy másik cég tulajdonában van, aminek meg a részvényesei között biztosan találsz egy-két német magánszemélyt, akiket aztán utálni kell, hiszen ami nem olasz, az maga az ördög és a világvége.
Nagyon alacsony az a kerítés srácok, de tényleg. Villanypásztort az összes beszűkült látásmódú idióta köré, de tüstént!
Tom1212-12-2009 11:34:29 // 12494
Elalvás előtt jót tesz...:-DD
Tom1212-12-2009 11:33:56 // 12493
Van benne valami, de sajnos ebbe nem látunk bele - szerintem nekik sem teljesen világos még az egész jövő... /Fiat/
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
559
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?