1155 egészen pontosan, de az a 79lovas verzió, az meg kéne a ráknak. :)
A turbósak már 1200 felett vannak sajna.
Forum >> A jövő Alfái
Xixo13-12-2009 14:13:27 // 12642
Satti13-12-2009 14:04:59 // 12641
Egypárszor. :-)
Xixo13-12-2009 14:04:07 // 12640
Bár tudnék...
Vikking 31113-12-2009 13:50:05 // 12639
No igen, azok azért ölég komoly gépek lehettek. De a 47-ed meg annyira hihetetlenül szép volt, hogy uhh... :)
Vannak olyan faktorok, amiket nem lehet megmagyarázni egy autóvétel esetén :P
Vannak olyan faktorok, amiket nem lehet megmagyarázni egy autóvétel esetén :P
Xixo13-12-2009 13:48:32 // 12638
Az is igaz! Én se a bivalyerős 1.6TS miatt vettem a 47est a GTPunto meg a TurboUno után. :))
Vikking 31113-12-2009 13:45:50 // 12637
Szerintem a facelift előtti és utáni autók között van eltérés!
Vikking 31113-12-2009 13:45:26 // 12636
A Mito jóval könnyebb, 1145 kg egész pontosan. Azért az rengeteget számít!
Vikking 31113-12-2009 13:44:33 // 12635
Igen. 3.2 V6 rulez :) Ez egyértelmű... :)
De ha új Alfa, akkor mondj a GT-nél értelmesebb választást... :S
De ha új Alfa, akkor mondj a GT-nél értelmesebb választást... :S
Grando13-12-2009 13:44:33 // 12634
A GT súlyát a hivatalos kezelési útmutatóban néztem meg, a 156-ét meg itt az Amore-n. ;)))
Xixo13-12-2009 13:44:31 // 12633
És nem lepne meg az se, ha a MiTo egy grammal se lenne könnyebb.
Xixo13-12-2009 13:43:40 // 12632
Azért a GT a jelentésének nem biztos, hogy 100%ig meg tud felelni ezzel a motorral. :)
Nem rossz, de tán a forma és a név többet követelne!?
Nem rossz, de tán a forma és a név többet követelne!?
Somez13-12-2009 13:43:36 // 12631
Nekem azért fontos lenne az is, hogy a MiTo töréstesztje mennyivel jobb például a 147-hez vagy a GT-hez képest. A kis mérete speciel tetszik, főleg itt Budapesten, ahol probléma a parkolás. De ha lenne is 5-6 millióm új autót venni, erősen átgondolnám, hogy mik vannak a piacon ennyiért, vagy például mennyiből jutnék hozzá egy keveset futott 147 Q2-höz vagy GT-hez. De megvehetném Szilárd cartárs GTV-jét is 2 misiért, az is bejövős :-)
Poló13-12-2009 13:42:19 // 12630
Érdekes, nekem a 2.0 TS 156 1250 kg.
Vikking 31113-12-2009 13:38:20 // 12629
Igen ez teljesen igaz...
Ez a "legalább új, ha már drága" írja le a legtisztábban a bajainkat... :(
Amúgymeg mi a fontos egy ALFÁBAN, ha nem a forma?! :)) Úgyhogy vegyen mindenki GT-t, mentsük meg közösen az Alfa gyárat :)))) (Vagy MiTot...:)
Ez a "legalább új, ha már drága" írja le a legtisztábban a bajainkat... :(
Amúgymeg mi a fontos egy ALFÁBAN, ha nem a forma?! :)) Úgyhogy vegyen mindenki GT-t, mentsük meg közösen az Alfa gyárat :)))) (Vagy MiTot...:)
Xixo13-12-2009 13:36:37 // 12628
Jaja, talán még a GT a legjobb vétel az összes közül. De elsősorban az is csak a forma miatt. A 47es meg már 9éves konstrukció, a kisebb offosok is a fejére nőttek már. :(
És a GT se sokkal frissebb. A MiTo legalább új, ha már drága.
És a GT se sokkal frissebb. A MiTo legalább új, ha már drága.
Vikking 31113-12-2009 13:36:05 // 12627
Viszont ha Alfa... :)
Igazából 5 mill alatt nem lehet normálisan motorizált Alfát venni, ez pedig ha húzós, ha nem, tény.
A Deltáról egyébként nem tudom, hogy mit gondoljak, még mindig nem tudok választani a gyönyörűszép és a csúnya között. De ez az én problémám :P
Amúgy nem mindenképp kell nagyobb autó áám :))))
Igazából 5 mill alatt nem lehet normálisan motorizált Alfát venni, ez pedig ha húzós, ha nem, tény.
A Deltáról egyébként nem tudom, hogy mit gondoljak, még mindig nem tudok választani a gyönyörűszép és a csúnya között. De ez az én problémám :P
Amúgy nem mindenképp kell nagyobb autó áám :))))
Somez13-12-2009 13:33:40 // 12626
Sajnos drága a MiTo ahhoz képest, hogy pici autó. Jobban megéri akkor már egy Lancia Delta 1.4 TB motorral. Nagyobb is és gyönyörű.
Vikking 31113-12-2009 13:33:05 // 12625
Akkor bőven élhető lehet az 1.8 TS abban a kasztniban is.
Vikking 31113-12-2009 13:32:19 // 12624
Hát a visszagangolás egy TS-nél szerintem alap tevékenység :)
Szeretnek is forogni, meg igazából ott élnek.
A boxer nekem más, én 130-140-nél nem váltok vissza, egyrészt a rövid váltó, másrészt a nyomatékkarakterisztika miatt.
De egyébként persze nem versenyautó a GT az 1.8 TS-sel, de azért még mindig eléggé korrekt. Szerintem ENNYIÉRT teljesen ésszerű kompromisszum. A legjobb ár-érték arányú gép. Bár, lehet, hogy meggondolnám egy 1.4 TB Mito vásárlását, ha szóba jönne, az azért jóval könnyebb és azzal a motorral iszonyatosan megy, de a GT-nél nincs sok szebb Alfa... :) Arról nem beszélve, hogy jóval tágasabb a Mitonál a GT. Úgyhogy nem lenne egyszerű döntés. :PPP
Szeretnek is forogni, meg igazából ott élnek.
A boxer nekem más, én 130-140-nél nem váltok vissza, egyrészt a rövid váltó, másrészt a nyomatékkarakterisztika miatt.
De egyébként persze nem versenyautó a GT az 1.8 TS-sel, de azért még mindig eléggé korrekt. Szerintem ENNYIÉRT teljesen ésszerű kompromisszum. A legjobb ár-érték arányú gép. Bár, lehet, hogy meggondolnám egy 1.4 TB Mito vásárlását, ha szóba jönne, az azért jóval könnyebb és azzal a motorral iszonyatosan megy, de a GT-nél nincs sok szebb Alfa... :) Arról nem beszélve, hogy jóval tágasabb a Mitonál a GT. Úgyhogy nem lenne egyszerű döntés. :PPP
Grando13-12-2009 13:28:56 // 12623
1290 kiló az 1.8-as GT.
Az 1.8-as 156 meg 1265 kg.
Szóval nagyjából ugyanaz.
Az 1.8-as 156 meg 1265 kg.
Szóval nagyjából ugyanaz.
Somez13-12-2009 13:28:11 // 12622
Tényleg nem egy nehéz darab. 2.0 JTS 1300 kg, gondolom az 1.8 még könnyebb. Én azt hittem, hogy a mérete alapján 1400 fölött van.
Nem tudom mennyire függ a nyomatéktól, de én a 145-ben az 1.6 TS-t elég gyengének érzem. Autópályán 5-ösben 130-nál nem gyorsul túl jól, ha meg akarok valakit előzni. Tehát nincs meg az az érzésem, hogy na még beférek ez elé az 1.3-as Swift elé, nyomok egy padlót és nem ér utol. Sokkal inkább az szokott lenni, hogy visszatolom 4-esbe és úgy tudom tartani a tempót a belső sávban.
Nem tudom mennyire függ a nyomatéktól, de én a 145-ben az 1.6 TS-t elég gyengének érzem. Autópályán 5-ösben 130-nál nem gyorsul túl jól, ha meg akarok valakit előzni. Tehát nincs meg az az érzésem, hogy na még beférek ez elé az 1.3-as Swift elé, nyomok egy padlót és nem ér utol. Sokkal inkább az szokott lenni, hogy visszatolom 4-esbe és úgy tudom tartani a tempót a belső sávban.
ystuc13-12-2009 13:22:06 // 12621
Hát, az 1,6 se combos a 156-ban, mégis abból adták el a legtöbbet... Persze a GT-nek kicsit más a célközönsége...
Ha már német példák... Ha jól tudom, belpiacra készült az 5-ös BMW-ből 1,6-os... Van, akinek kell a nagy autó, de száguldozni nem akar vele. Ottani nyugdíjasoknak ez is bőven elég...
Ha már német példák... Ha jól tudom, belpiacra készült az 5-ös BMW-ből 1,6-os... Van, akinek kell a nagy autó, de száguldozni nem akar vele. Ottani nyugdíjasoknak ez is bőven elég...
Vikking 31113-12-2009 13:22:04 // 12620
Aszondják az okosok, hogy egyáltalán nem vészes.
Másrészt ha azt veszed, hogy pl 147-es van 105 lovas 1.6 TS-sel is, akkor már rögtön nem tűnik annyira gáznak.
Gondolom nem zabálja le az ember fejét, meg a TS-ek közül mindig az 1.8 volt a legésszerűbb kompromisszum. Asszem a GT is ilyen 12xx kiló környéke lehet, vagy max 13xx (itt x > 50 :D), ahhoz pedig egyáltalán nem vészes az 1.8 TS.
1.6 TS 156 is van egy pár darab az országban :)
Amúgy az ekkora autón mit értesz? Gyakorlatilag egy súlyban van a 147-essel.
Másrészt ha azt veszed, hogy pl 147-es van 105 lovas 1.6 TS-sel is, akkor már rögtön nem tűnik annyira gáznak.
Gondolom nem zabálja le az ember fejét, meg a TS-ek közül mindig az 1.8 volt a legésszerűbb kompromisszum. Asszem a GT is ilyen 12xx kiló környéke lehet, vagy max 13xx (itt x > 50 :D), ahhoz pedig egyáltalán nem vészes az 1.8 TS.
1.6 TS 156 is van egy pár darab az országban :)
Amúgy az ekkora autón mit értesz? Gyakorlatilag egy súlyban van a 147-essel.
Somez13-12-2009 13:17:28 // 12619
Nem vezettem még GT-t, de azért az az 1.8-as motor nem tűnik valami combosnak egy ekkora autóhoz. Nincs igazam?
Somez13-12-2009 13:08:50 // 12618
Lehet, hogy ez a megoldás, de ne nekem kelljen már egy 30 feletti férfit megtanítani a kulturált viselkedésre. Felvázoltam egy jövőképet a jövő alfái topicban, erre ő meg rögtön elkezdett lehordani a sárgaföldig, hogy én milyen farok vagyok és inkább vezessek áramot, mint Alfát, stb. Nincs értelme neki bármit is mondanom ezek után. Eddig is csak azért szóltam vissza, mert van bennem annyi tartás, hogy nem hagyok ilyeneket szó nélkül. De most belátom, hogy ezt tényleg nem a fórumon kéne csinálni, úgyhogy ignore.
És hogy a topichoz is kapcsolódjunk:
Cravero nyilatkozata arról, hogy 11%-kal több Alfát akarnak eladni az idei év végéig
Itt pedig arról írnak, hogy a briteknél jól teljesít az Alfa.
Sajnos olyat még nem találtam, ahol konkrét számokat írnak a MiTo eladásokról 2009-ben.
És hogy a topichoz is kapcsolódjunk:
Cravero nyilatkozata arról, hogy 11%-kal több Alfát akarnak eladni az idei év végéig
Itt pedig arról írnak, hogy a briteknél jól teljesít az Alfa.
Sajnos olyat még nem találtam, ahol konkrét számokat írnak a MiTo eladásokról 2009-ben.
Vikking 31113-12-2009 13:07:46 // 12617
Igen. Sajnos.
A GT szerintem 5-ért nagyon jó vétel Impression X-ben. Talán a legjobb az összes Alfa közül a piacon. Bár egy jól beakciózott 47-es Blackline meg tudna téríteni, de az akkor is régebbi modell marad.
A GT szerintem 5-ért nagyon jó vétel Impression X-ben. Talán a legjobb az összes Alfa közül a piacon. Bár egy jól beakciózott 47-es Blackline meg tudna téríteni, de az akkor is régebbi modell marad.
Xixo13-12-2009 13:05:45 // 12616
Az összesnek vicc az ára. Jóval 4 mill felett kezdődik az alap. Annyiért már van GT, már van Delta. Egy ekkora autóért csak az ad ki ennyi pénzt, akinek nem számít. A magamfajta kuporgatós meg majd megveszi használtan. :)
Xixo13-12-2009 13:01:16 // 12615
Az említett típusok árából meg simán kijön már egy Maserati. Én biztos azt választanám és nem a szomszéd A6osát...
Győzködni nem akarlak, mert ha valakinek nem egyértelmű ez, akkor felesleges is lenne.
Amúgy biztos nem szar az Audi sem, de ha van jobb, akkor biztos nem vennék azt. Főleg nem egy ilyen tucatterméket. Valahogy taszítanak ezek...
Győzködni nem akarlak, mert ha valakinek nem egyértelmű ez, akkor felesleges is lenne.
Amúgy biztos nem szar az Audi sem, de ha van jobb, akkor biztos nem vennék azt. Főleg nem egy ilyen tucatterméket. Valahogy taszítanak ezek...
ystuc13-12-2009 12:47:37 // 12613
Szerintem nem ez a megoldás. Hanem a normálisan, személyesen tisztázás. Nekem is volt már vitám mással, és sikerült rendezni...
13713-12-2009 12:46:30 // 12612
Befektetői csoport nem tudja megvenni az Alfát, mivel az Alfa, mint önálló cég nem létezik már. Nincs gyár. Az Alfa a Fiat egy részlege, ahol nagyjából van néhány marketinges de ezek már nem dedikáltak, vannak formatervezők, de ezek sem dedikáltak már, illetve van néhány mérnök, akiknek a fele azzal foglalkozik, hogy összelegózza a főegységeket Fiat elemekből.
Mit vesz meg, aki az Alfát veszi meg? Ez jelvényt, amit rárakhat az autójára, meg 100 évnyi "hagyományt", ami így nem lesz több, mint marketing bullshit, amire birkák tömegei rábuknak. Bár attól félek, most is majdnem ez a helyzet:(
Mit vesz meg, aki az Alfát veszi meg? Ez jelvényt, amit rárakhat az autójára, meg 100 évnyi "hagyományt", ami így nem lesz több, mint marketing bullshit, amire birkák tömegei rábuknak. Bár attól félek, most is majdnem ez a helyzet:(
Somez13-12-2009 12:45:14 // 12610
Teljesen igazad van, elnézést kérek mindenkitől. Én innentől kezdve Blade-et ignorálom.
ystuc13-12-2009 12:32:41 // 12609
Somez és Blade!
Igazán örülök, hogy mindenkinek megvan a saját véleménye... Még jobban örülök, hogy el is mondjátok. Annak már kevésbé, hogy személyeskedésbe mentek át. Tudnám értékelni, ha ezt hanyagolnátok, és a legközelebbi találkozó alkalmával személyesen megbeszélnétek a félreértéseket, vagy nem tudom minek nevezzem ezeket.
sajnálatos, ami a gyárral történik, nem kell, hogy az Amorén is ez legyen...
A megértést köszönöm, lehet engem utálni!
Igazán örülök, hogy mindenkinek megvan a saját véleménye... Még jobban örülök, hogy el is mondjátok. Annak már kevésbé, hogy személyeskedésbe mentek át. Tudnám értékelni, ha ezt hanyagolnátok, és a legközelebbi találkozó alkalmával személyesen megbeszélnétek a félreértéseket, vagy nem tudom minek nevezzem ezeket.
sajnálatos, ami a gyárral történik, nem kell, hogy az Amorén is ez legyen...
A megértést köszönöm, lehet engem utálni!
Vikking 31113-12-2009 12:29:12 // 12608
Igen, vagy ha nem szeret bele halálosan a Mitoba. Egyébként nekem is nagyon tetszik az az autó, de pl QV verzióban már kicsit tényleg túlzás az ára.
Akkor jobb környéken jársz, mint én :)))
Ha a 159 meg a Brera lenne sikeres, akkor nagyobb eséllyel lenne az Alfa rentábilis, bár ahogy elnézem az árakat, a Miton sem kicsi az árrés...
Mindenesetre a Giulietta ha jól sikerül, akkor szerintem van rá esély, hogy az évtized eleji szárnyalást tudjunk produkálni.
Akkor jobb környéken jársz, mint én :)))
Ha a 159 meg a Brera lenne sikeres, akkor nagyobb eséllyel lenne az Alfa rentábilis, bár ahogy elnézem az árakat, a Miton sem kicsi az árrés...
Mindenesetre a Giulietta ha jól sikerül, akkor szerintem van rá esély, hogy az évtized eleji szárnyalást tudjunk produkálni.
Somez13-12-2009 12:28:50 // 12607
Blade: örültem volna, ha anyucim bármit is a seggem alá tolt volna, de magamnak kellett mindenemet kemény munkával megteremteni. Neked nyilván nem, ha élből ilyeneket feltételezel másokról.
Somez13-12-2009 12:21:07 // 12606
Teddy írta régebben ide, hogy már október környékén teljesítették a 2009-es eladási terveket MiTo-ból, ami jól hangzik. Viszont attól, hogy egy modell sikeres, nem jön rendbe a gyár, főleg nem válság idején, ekkora hátránnyal.
Én egyébként egyre gyakrabban látok MiTo-kat BP-n. Múltkor köszönt is az egyik sofőr. Ha tehetném én is vennék egyet, mert nagyon passzol az én ízlésemhez, de sajnos nem állok úgy anyagilag. Meg ha belegondolsz, egy szintén tetszetős Punto a MiTo felébe kerül, tehát egy átlagos vásárló inkább azt venné meg, ha nem fanatik.
Én egyébként egyre gyakrabban látok MiTo-kat BP-n. Múltkor köszönt is az egyik sofőr. Ha tehetném én is vennék egyet, mert nagyon passzol az én ízlésemhez, de sajnos nem állok úgy anyagilag. Meg ha belegondolsz, egy szintén tetszetős Punto a MiTo felébe kerül, tehát egy átlagos vásárló inkább azt venné meg, ha nem fanatik.
Somez13-12-2009 12:17:45 // 12605
Én nem hiszek semmit. Pusztán felvázoltam egy előnyös verzióját is a VW-s történetnek. Úgy gondolom, hogy ha a VW uniformizálni akarja az Alfát és tele akarja tömni német alkatrészekkel, akkor az rossz döntés. Bár lehet, hogy ettől még többet adnának el belőle, mint most a Fiat. Azonban számunkra ez mindenképp rossz döntés lenne, és kénytelenek lennénk Maseratikat venni :D
Nekem az a verzió tetszene a legjobban, ha egy független befektetői csoport venné meg az Alfát, olaszokkal csinálná tovább és nem cserélgetnék félévente a vezérigazgatókat. Ha ebből a szemszögből nézzük, nem is megy szarul az Alfának ahhoz képest, hogy folyton más vezeti és mindig másak az irányelvek.
Remélem végre sikerült tisztáznunk a félreértéseket, mert tele szemeteljük a topicot hülyeségekkel.
Más téma: egyik ismerősöm vett egy új Seat Leont. Múltkor ültem benne és sokkal igénytelenebb belül, mint az én 145-ösöm. 1 hete pedig ültem egy pár éves Alhambrában, ami szintén kopár igénytelenség volt kívül-belül. Szóval nem lennék túl boldog, ha az Alfából Seat2-t csinálna bárki is.
Nekem az a verzió tetszene a legjobban, ha egy független befektetői csoport venné meg az Alfát, olaszokkal csinálná tovább és nem cserélgetnék félévente a vezérigazgatókat. Ha ebből a szemszögből nézzük, nem is megy szarul az Alfának ahhoz képest, hogy folyton más vezeti és mindig másak az irányelvek.
Remélem végre sikerült tisztáznunk a félreértéseket, mert tele szemeteljük a topicot hülyeségekkel.
Más téma: egyik ismerősöm vett egy új Seat Leont. Múltkor ültem benne és sokkal igénytelenebb belül, mint az én 145-ösöm. 1 hete pedig ültem egy pár éves Alhambrában, ami szintén kopár igénytelenség volt kívül-belül. Szóval nem lennék túl boldog, ha az Alfából Seat2-t csinálna bárki is.
Poló13-12-2009 11:49:23 // 12604
Ültem A6 2,7 BiTurboban, vezettem 2000 körüli évjáratú S6 Avantot, nem olyan rosszak. De ha váltanom kellene a 156-ról, ami nem fog mostanában bekövetkezni, akkor vagy 166 V6 lenne a befutó, vagy 5-ös vagy 7-es bömös, vagy A6-A8. De az 56-osomat hülyeség lenne eladnom, meg nem is tudnék hozzátenni pénzt, hogy valami mást vegyek helyette. Ha meg lenne annyi pénzem, hogy tudnék hozzá tenni, akkor inkább ingatlant vennék.
HátvédRomeo13-12-2009 11:46:44 // 12603
Nekem ez a hsz tetszett, ami igaz: Elqrvult a világ. Olcsóbb volt a Holden V6-ot betolni, mint újat fejleszteni. DE kérdem én a régi igazi Alfa blokk mért is nem volt jó? Mért nem lehetett azon ill azon a V6-kon csavarni kicsit??? És sztem az se került volna sokkal többe. Megmondom mért,: Mert egy gazdga milliárdos K...g ezt diktálta a részvénypiacon!!!
Üzlet az egész. Hattalmasat huzott PÁr multi milliárdos , mikor a 156 sikert ért el, most meg azon ha az Alfa döglődik, mert így jobban hizik a bele. Ha újra az érmeazon fele hoz többet a konyhára akkor újra felvirágoztatják, nem fog számítani semmi. Újra, nyomják a tradició kell, mert ez fog többet érni. Ha meg ismét a kommerszé tétel hoz többet akkor meg azt szajkozzák, gyönyörű gazdasági szakmai virág nyelven.Na ezt gazdasági elqrvulásnak! Ilyen a világ. Pár full multi k...g irányítja a világot!!!! A sok szorgos vezérigazgatóféle, meg szalutál Nekik. A lelkiiskeretesebb, meg inkább kilép, mert nem vesz rész ebbe inkább!!! Sokkal becsületesebb húzás ez.
Üzlet az egész. Hattalmasat huzott PÁr multi milliárdos , mikor a 156 sikert ért el, most meg azon ha az Alfa döglődik, mert így jobban hizik a bele. Ha újra az érmeazon fele hoz többet a konyhára akkor újra felvirágoztatják, nem fog számítani semmi. Újra, nyomják a tradició kell, mert ez fog többet érni. Ha meg ismét a kommerszé tétel hoz többet akkor meg azt szajkozzák, gyönyörű gazdasági szakmai virág nyelven.Na ezt gazdasági elqrvulásnak! Ilyen a világ. Pár full multi k...g irányítja a világot!!!! A sok szorgos vezérigazgatóféle, meg szalutál Nekik. A lelkiiskeretesebb, meg inkább kilép, mert nem vesz rész ebbe inkább!!! Sokkal becsületesebb húzás ez.
Poló13-12-2009 11:45:29 // 12602
Ahogy Győrben látom a dolgokat, már lábalunk ki a válságból, minden részleg felfutóban van.
Vikking 31113-12-2009 11:44:16 // 12601
De kérdés, hogy a "jól" fogy, az mégis mit jelent?
Mert én itthon nagyon keveset látok, pedig minden nap pöstbe vagyok, ahol az átlagos Alfa sűrűség sokszorosa a vidékinek.
Arról nem beszélve, hogyha Ny-Európában jól fogy, akkor mér' mondják a Fiaték, hogy veszteséges?
Mert én itthon nagyon keveset látok, pedig minden nap pöstbe vagyok, ahol az átlagos Alfa sűrűség sokszorosa a vidékinek.
Arról nem beszélve, hogyha Ny-Európában jól fogy, akkor mér' mondják a Fiaték, hogy veszteséges?
Blade13-12-2009 10:52:17 // 12600
Na igen, csak az a baj hogy azok audi (VW) motorok. Amikor bejött a holden V6, egyből az volt vele a gond, hogy nem igazán Alfás lett a jellege. Főként azért lehetett így érezni, mert volt előtte egy aresei V6:) Én pl. mostanában elég sokat gondolkoztam a GT eladásán, és nem tudom mit vennék helyette. Mindenképpen V6-ot szerettem volna (szeretnék), ha a motort nézzük akkor inkább a régi eredeti V6, ha autót akkor a 159 vagy Brera. Patthelyzet:)
Jó ez a sok Le, meg sok henger meg nagy teljesítmény , amik tényleg hiányoznak az Alfa kínálatából, de szerintem valami hasonló lenne a helyzet velük, mint a aresei V6 vs Holden V6 között. Tudom hogy a hengerfej Alfa, de akkor sem az igazi sajnos. Pláne hogy menet teljesítményben inkább visszalépés, mert a 147/156 GTA gyorsabb.
Jó ez a sok Le, meg sok henger meg nagy teljesítmény , amik tényleg hiányoznak az Alfa kínálatából, de szerintem valami hasonló lenne a helyzet velük, mint a aresei V6 vs Holden V6 között. Tudom hogy a hengerfej Alfa, de akkor sem az igazi sajnos. Pláne hogy menet teljesítményben inkább visszalépés, mert a 147/156 GTA gyorsabb.
Vasarelly13-12-2009 10:51:17 // 12599
Egyet értek......
Vasarelly13-12-2009 10:48:45 // 12598
Nem a megértés okoz gondot. Értem én, hogy Non stop, de meddig van nyitva... :)
A gond az, hogy Pl. azok a barátaim akik eddig is hülyének néztek mert digó kocsival járok, most majd azt monhatják... na majd most mert ügye a német minőség stb. Igaz hogy ami eddig elromlott a vasban minden német volt... de ezt egy kívülálló nem látja nem érti. rajtam röhög majd mindenki mert tudja hogy nem szeretem a fricckocsikat. Unalmasak stb... Nem hiszek abban, hogy egy ilyen házasság nem megy majd a dizájn :) a szív rovására lásd Fiat ők sem arra mentek, hogy a tradíciókat ápolva menjenek tovább hanaem kommersz alkatrészekkel, motor stb. építsenek egy járművet amit csak azért tudnak drágábban eladni mert ugye ez mégiscsak Alfa pedig már rég nem az. Elbújtak a név mögé, aztán az egyszerű halandó úgy érzi h egy Alfában ül közben minden de tényleg szinte minden Fiat vagy innen onnan összelopott alkatrészek tömkelege. Pl.: a 146-ban az enyémben legalábbis azér olcsó a cucc mert egyszerüen megrendeltek jópár utángyártó cégtől egy csomó alkatrészt amibe belenyomták h AR. De ez akkor is sok esetben silány rossz minőségü alkatrész és ha megveszel egy thermosztátot pl QH-t akkor valószínü a gyári veszed csak abban nincs Alfa logó, pedig lehetne mert ugyan az mint ami gyárilag is benne volt.
Lehet a WV jobban csinálja majd, de én inkább hiszeek abban h ezt csak piaci éredkek diktálják és rövidesen nem lesz Alfa vagy olyan lesz mint egy WV ha mást nem belülről. Ma az autógyártás arról szól, hogy minél többet minél olcsóbban adjunk el. Kihagysz két három dolgot mint pl"dohányzó csomag" és máris spóroltál párszáz EU-t. Hát ennyi röviden. Elkurvul a világ de én nemfogok. Akkor veszek egy Hondát.
Általános suiban pedig nem volt négyesem még év közben sem nemhogy év végén.
Értem mit akarsz mondani. Lehet igazad lesz. Lhet nem.... majd meglátjuk.
A gond az, hogy Pl. azok a barátaim akik eddig is hülyének néztek mert digó kocsival járok, most majd azt monhatják... na majd most mert ügye a német minőség stb. Igaz hogy ami eddig elromlott a vasban minden német volt... de ezt egy kívülálló nem látja nem érti. rajtam röhög majd mindenki mert tudja hogy nem szeretem a fricckocsikat. Unalmasak stb... Nem hiszek abban, hogy egy ilyen házasság nem megy majd a dizájn :) a szív rovására lásd Fiat ők sem arra mentek, hogy a tradíciókat ápolva menjenek tovább hanaem kommersz alkatrészekkel, motor stb. építsenek egy járművet amit csak azért tudnak drágábban eladni mert ugye ez mégiscsak Alfa pedig már rég nem az. Elbújtak a név mögé, aztán az egyszerű halandó úgy érzi h egy Alfában ül közben minden de tényleg szinte minden Fiat vagy innen onnan összelopott alkatrészek tömkelege. Pl.: a 146-ban az enyémben legalábbis azér olcsó a cucc mert egyszerüen megrendeltek jópár utángyártó cégtől egy csomó alkatrészt amibe belenyomták h AR. De ez akkor is sok esetben silány rossz minőségü alkatrész és ha megveszel egy thermosztátot pl QH-t akkor valószínü a gyári veszed csak abban nincs Alfa logó, pedig lehetne mert ugyan az mint ami gyárilag is benne volt.
Lehet a WV jobban csinálja majd, de én inkább hiszeek abban h ezt csak piaci éredkek diktálják és rövidesen nem lesz Alfa vagy olyan lesz mint egy WV ha mást nem belülről. Ma az autógyártás arról szól, hogy minél többet minél olcsóbban adjunk el. Kihagysz két három dolgot mint pl"dohányzó csomag" és máris spóroltál párszáz EU-t. Hát ennyi röviden. Elkurvul a világ de én nemfogok. Akkor veszek egy Hondát.
Általános suiban pedig nem volt négyesem még év közben sem nemhogy év végén.
Értem mit akarsz mondani. Lehet igazad lesz. Lhet nem.... majd meglátjuk.
Blade13-12-2009 10:43:50 // 12597
Somezbácsi:))
Leírom egyszerűen, az múltkor is bevált:)
Te azt hiszed, hogy jön a VW és azt mondja, itt egy rakat pénz srácok, csináljátok belátásotok szerint?! Ha a VW megvenné az Alfa Romeot, azzal csak azt fogja csinálni mint amit csinált a többi kategóriabeli autómárkával, a saját portékáját fogja árulni csak más köntösben. Nem lesz hülye, hogy saját magának állítson konkurenst. Mondj nekem egy példát arra, hogy amikor a VW megszerzett egy márkát, meghagyta úgy működni azokkal a típusokkal amiket eddig gyártott, csak fejlesztésre adott pénzt? Pl. a passatot megveheted octaviaként, A4-ként, Exeoként is. Az Exeo a pofátlanság határát súrolja a gyakorlatilag leváltott A4(régi passat) új modellként bemutatásával. Szinte minden a régi, csak S betű került rá. A golfot meg Ibizaként vagy mit tudom én hogy hívják a seatnál, A3-ként stb. Ha valaki hazavágná az Alfa Romeo eddig megmaradt értékeit, a stilusát legfőképpen, az a VW konszern. Van rá esély? Igen, mert kivétel nélkül mindig ezt csinálta a VW. De majd meghagyja az Alfa Romeot önállóan működni, csak pénzt ad hozzá. A filozófiája a VW konszernek mindig is az egységesítés volt.
Érted már Te nagyon hülye?
Tulajdonképpen ha jó neked a VW, akkor miért azt mondtad anyucinak hogy egy Alfát toljon a segged alá? Pont az ilyen birkák miatt létezhet igy a VW konszern...
Más: Mi ez a késztetés, hogy minden hsz-edben azzal erősködsz, hogy "akkor is én vagyok az okosabb"..?:) Amelyik kutya ugat, az nem harap:))
Leírom egyszerűen, az múltkor is bevált:)
Te azt hiszed, hogy jön a VW és azt mondja, itt egy rakat pénz srácok, csináljátok belátásotok szerint?! Ha a VW megvenné az Alfa Romeot, azzal csak azt fogja csinálni mint amit csinált a többi kategóriabeli autómárkával, a saját portékáját fogja árulni csak más köntösben. Nem lesz hülye, hogy saját magának állítson konkurenst. Mondj nekem egy példát arra, hogy amikor a VW megszerzett egy márkát, meghagyta úgy működni azokkal a típusokkal amiket eddig gyártott, csak fejlesztésre adott pénzt? Pl. a passatot megveheted octaviaként, A4-ként, Exeoként is. Az Exeo a pofátlanság határát súrolja a gyakorlatilag leváltott A4(régi passat) új modellként bemutatásával. Szinte minden a régi, csak S betű került rá. A golfot meg Ibizaként vagy mit tudom én hogy hívják a seatnál, A3-ként stb. Ha valaki hazavágná az Alfa Romeo eddig megmaradt értékeit, a stilusát legfőképpen, az a VW konszern. Van rá esély? Igen, mert kivétel nélkül mindig ezt csinálta a VW. De majd meghagyja az Alfa Romeot önállóan működni, csak pénzt ad hozzá. A filozófiája a VW konszernek mindig is az egységesítés volt.
Érted már Te nagyon hülye?
Tulajdonképpen ha jó neked a VW, akkor miért azt mondtad anyucinak hogy egy Alfát toljon a segged alá? Pont az ilyen birkák miatt létezhet igy a VW konszern...
Más: Mi ez a késztetés, hogy minden hsz-edben azzal erősködsz, hogy "akkor is én vagyok az okosabb"..?:) Amelyik kutya ugat, az nem harap:))
Somez13-12-2009 10:39:42 // 12596
Én Blade hozzászólására írtam azokat, amiket kifogásoltál. Neked csak az átcímkézett Passatra vonatkozó rész szólt. Ha visszaolvasol megnézheted, hogy Blade micsoda bunkó stílusban írt korábban és megérted miről beszélek. Nehezen viselem ezt az általános, magyarokra jellemző vesztes hozzáállást: "jaj, úgyis szar lesz!", "jaj, de szar nekünk!", "jaj, de szar minden!". Szar is lesz, ha mindenki így gondolkozik.
Állítólag a MiTo jól fogy, a Giulietta abszolút követi a MiTo stílusát, csak marconább az egész kinézete, amitől számomra ígéretes. Jövőre talán már elkezd a világ kilábalni a válságból és a Fiat is máshogy tekint majd az Alfára. Ez is egy életképes variáció.
Állítólag a MiTo jól fogy, a Giulietta abszolút követi a MiTo stílusát, csak marconább az egész kinézete, amitől számomra ígéretes. Jövőre talán már elkezd a világ kilábalni a válságból és a Fiat is máshogy tekint majd az Alfára. Ez is egy életképes variáció.
HátvédRomeo13-12-2009 09:50:54 // 12595
Igen ám Polo, csak ezzel 1 probléma van! Nem kell ahhoz Fauvé, hogy bika motorok és váltók legyenek. Alfa is meg tudná csainélni. CSAK az Alfa ill FIAT vezérg....i, mindig azzal jönnek, hogy túl sokba kerül és nem lehet eladni. Ha a fos Bömöst meg a fos Ajufdikat el lehet adni, akkor ezt is el lehetne. És pl rá a 156 sikere, PONT.
HátvédRomeo13-12-2009 09:32:11 // 12594
Szesztek!
Így van, sajna a FIAT a F-1re és a saját pecsenyéjére koncentrál. Persze kell ezekre figyelni, ok!Viszint HA valamit megveszünk, talán illene foglalkozni is vele rendesen, és nem sirniuk, hogy az Alfa veszteséges. FIAT ezt csinálja kb 2001 óta.
Így van, sajna a FIAT a F-1re és a saját pecsenyéjére koncentrál. Persze kell ezekre figyelni, ok!Viszint HA valamit megveszünk, talán illene foglalkozni is vele rendesen, és nem sirniuk, hogy az Alfa veszteséges. FIAT ezt csinálja kb 2001 óta.
Satti13-12-2009 09:14:42 // 12593
Ő a VW konszern főtervezője ráadásul!!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
547
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?