Szerintem direkt teszik bele a hibákat, hogy utána legyen állandó piac az alkatrészeknek :)))
Amúgy tényleg vicc, hogy pl a 2000-es évjáratú 156-osunkban többször volt vez.mód. csere, pedig az 1.6 TS motor már előtte is gyártva volt 145/146-hoz, aztán a 2007-es évjáratú 147-ben szintén volt már cserélve. Basszus, ha tizenvalahány évig gyártok egy motort gyakorlatilag változatlan formában, azért csak kiküszöbölöm minden betegségét, nem...? :)
Forum >> A jövő Alfái
Tommi16-12-2009 13:21:43 // 12742
Föckös16-12-2009 13:19:41 // 12741
az amikor valamit félreterveznek, vagy nem megfelelő technológiai és anyagismereti tényezőkkel számítják ki egy alkatrész élettartamát.
:-)))
:-)))
Somez16-12-2009 13:14:48 // 12740
Mi is ez a tervezési hiba? Csak hogy tudjam, kell-e félre raknom némi pénzt mostanság :D
Föckös16-12-2009 12:52:51 // 12739
motsmé? a ladánál meg a skodánál működött:-))))
Atesz198716-12-2009 12:50:43 // 12738
Hát igen... Ha például tudjuk, hogy a TS mocik rendszeresen kilehelik a lelküket egy apró tervezési hiba miatt, akkor azon miért nem lehetett 10 év alatt változtatni? :((((
bilon16-12-2009 12:22:57 // 12737
itt van a gond....
Xixo16-12-2009 12:07:39 // 12736
Na igen, kilenc évig futtatni egy modellt, komolyabb fejlesztések nélkül... :((
Xixo16-12-2009 12:04:24 // 12735
De akkor ki mondott ellent kinek? :)
Egy kósza hír volt, hogy a fócvágennek kéne a márka, erre mondta Monti, hogy lufaxt. :))
A cég felől senki se mondta, hogy eladnának, bezárnának...
Egy kósza hír volt, hogy a fócvágennek kéne a márka, erre mondta Monti, hogy lufaxt. :))
A cég felől senki se mondta, hogy eladnának, bezárnának...
Tommi16-12-2009 11:05:10 // 12734
Szerintem ha Montezuzmó ezt mondta, akkor ez lesz :)
Mégiscsak ő van legfelül és ő mondja meg a frankót. Amúgy meg: ő annak idején gatyába rázta a Ferrarit annak idején, mert ugye a 80-as években a lovacskás autók sem éppen a megbízhatóságról, kifinomult technikáról és presztízsről voltak híresek, de Monti visszahozta a régi dicsőséget. Valami ilyesmit kéne tenni az Alfával is. Legyen ő az Alfa vezetője :PPP
Egyszerűen nem hiszem el, hogy a sok okos digó között (vagy ha ott nem, akkor máshol) nem akadna egy tökös menedzser, aki rendbe tenné az Alfát, nem ilyen bánásmódot érdemel(ne) kedvenc autómárkánk... :(
Mégiscsak ő van legfelül és ő mondja meg a frankót. Amúgy meg: ő annak idején gatyába rázta a Ferrarit annak idején, mert ugye a 80-as években a lovacskás autók sem éppen a megbízhatóságról, kifinomult technikáról és presztízsről voltak híresek, de Monti visszahozta a régi dicsőséget. Valami ilyesmit kéne tenni az Alfával is. Legyen ő az Alfa vezetője :PPP
Egyszerűen nem hiszem el, hogy a sok okos digó között (vagy ha ott nem, akkor máshol) nem akadna egy tökös menedzser, aki rendbe tenné az Alfát, nem ilyen bánásmódot érdemel(ne) kedvenc autómárkánk... :(
Föckös16-12-2009 10:31:41 // 12733
Sajnos jó ideje nem a nagyhal eszi meg a kishalat, hanem a gyorshal eszi meg a lassúhalat.
Folyamatos fejlesztésre volna szükség, az pedig soksok pénzbe kerül...
Folyamatos fejlesztésre volna szükség, az pedig soksok pénzbe kerül...
Tedi16-12-2009 10:29:23 // 12732
Erről írt asszem az FT is, bár ennyire konkrétan nem nevezte meg a probléma "forrását". Általánosságban annyit írtak, hogy a tök jó új modelleket nem tudják frissíteni és amint jön a konkurencia, földet lehet szórni az Alfa modelljeire.
Tedi16-12-2009 10:27:28 // 12731
Akartam volt mondani...:D
Somez16-12-2009 10:25:37 // 12730
Nekem úgy tűnik a 156, 147, 159, MiTo példája alapján, hogy az új Alfák eleinte jól teljesítenek, de pár év alatt a konkurencia is bemutatja a saját riválisát, és el is húznak mellettünk műszakilag, továbbá motorizáltság terén.
Szóval nem jó megoldás, hogy hagyjuk az új MiTo-t éveken át a 155 lovas 1.4TB-vel futni, hanem mindig húzni kell rajta egy kicsit, hogy például 4-5 év után már 180 lóerő körül legyen és továbbra is versenyképes maradhasson.
A BMW 2 literes dízele például 150 lóról indult és már 177 lóerős a legújabb 320d. Ezzel szemben az Alfa csak nemrég kezdte el itthon árulni a 170 lóerős 1.9 JTDm-eket.
Szóval nem jó megoldás, hogy hagyjuk az új MiTo-t éveken át a 155 lovas 1.4TB-vel futni, hanem mindig húzni kell rajta egy kicsit, hogy például 4-5 év után már 180 lóerő körül legyen és továbbra is versenyképes maradhasson.
A BMW 2 literes dízele például 150 lóról indult és már 177 lóerős a legújabb 320d. Ezzel szemben az Alfa csak nemrég kezdte el itthon árulni a 170 lóerős 1.9 JTDm-eket.
ystuc16-12-2009 09:51:56 // 12729
OK, kérdés, hogy a nagy jürgenimádat közepette mennyire reális a többi autó bemutatása...
Somez16-12-2009 09:51:34 // 12728
Az Alfa hazai megítélésének sztem jobb is, hogy nem hozták le :D
Somez16-12-2009 09:50:37 // 12727
Engem azért érdekel a többi autó is, de ha lehetőségem lesz rá, akkor Alfát fogok venni továbbra is.
Tedi16-12-2009 09:03:03 // 12726
Az egész Alfás mizériát, ami a Marchionne bejelentésével indult nem hozták az hazai lapok...
ystuc16-12-2009 08:21:13 // 12725
Én meg arra szarok, aki szarik az Alfára. Sőt, a szart is leszarom... :-D
Mi tudjuk, hogy nekünk mi a jó, szerencsére nem népautóról beszélünk. De ha a Golfon megváltoztatják az oldal index formáját, arról szerintem még tesztet is találsz majd az említett oldalakon.
Én már rég nem foglalkozok mélyen a hazai autós újságokkal, nincs értelme. Egy másik topicban is volt ez a téma, szánalmas az egész. Néha beleolvasok a Totalcarba, minden mást figyelmen kívül hagyok. Ami engem érdekel, az előbb-utóbb az Amorén úgyis hír lesz. :-)
Mi tudjuk, hogy nekünk mi a jó, szerencsére nem népautóról beszélünk. De ha a Golfon megváltoztatják az oldal index formáját, arról szerintem még tesztet is találsz majd az említett oldalakon.
Én már rég nem foglalkozok mélyen a hazai autós újságokkal, nincs értelme. Egy másik topicban is volt ez a téma, szánalmas az egész. Néha beleolvasok a Totalcarba, minden mást figyelmen kívül hagyok. Ami engem érdekel, az előbb-utóbb az Amorén úgyis hír lesz. :-)
Somez16-12-2009 08:13:01 // 12724
Érdekes, hogy sem a totalcaron, sem a vezessen nem hozták le ezt a hírt. Hihetetlen, hogy ennyire szarnak rá az Alfára :-(
Tedi16-12-2009 07:09:35 // 12723
Konkrétan cáfolta, hogy az Alfát eladnák akár a VW-nak, akár másnak. Inkább partnert keresnének a gyártáshoz valahol a keleten.
Xixo15-12-2009 23:03:15 // 12722
Márminthogy egyikük sem beszélt erről. :)
Satti15-12-2009 22:34:32 // 12721
Úgy tesz, mint egy jó vezér, konkrétan mellébeszél! :-)
Xixo15-12-2009 22:30:18 // 12720
De mit is mondott konkrétan? Mert ahogy újraolvasom a cikket, nem beszél sem bezárásról sem eladásról...
GTPeti15-12-2009 21:56:03 // 12719
Na végre egy jó hír!! Mert szerintem ez összességében az.
Somez15-12-2009 21:20:17 // 12718
Tehát ha úgy vesszük, akkor Montezemolo szava esik nagyobb súllyal a latba. Persze tudom, hogy ez nem teljesen így megy :-)
Tedi15-12-2009 21:10:17 // 12717
Marchionne az FGA (Fiat Group Automobiles) elnöke, tehát a Fiat konszern autógyártó részlegéé.
Montezemolo pedig a komplett Fiat konszern elnöke. Szóval ő van legfelül :)
Nem tudom mi van ennek a hátterében, simán el tudom képzelni, hogy a Marhionnénak olyan szaladt ki a száján, aminek nem kellett volna. Végül is visszahozta a semmiből az FGA-t, szóval bizalom biztos van benne. Lehet, hogy most kicsit mást mondott, mint amit Montezemolo szerint kellett volna :)
Montezemolo pedig a komplett Fiat konszern elnöke. Szóval ő van legfelül :)
Nem tudom mi van ennek a hátterében, simán el tudom képzelni, hogy a Marhionnénak olyan szaladt ki a száján, aminek nem kellett volna. Végül is visszahozta a semmiből az FGA-t, szóval bizalom biztos van benne. Lehet, hogy most kicsit mást mondott, mint amit Montezemolo szerint kellett volna :)
Vinnie15-12-2009 21:06:24 // 12716
Én úgy olvastam, hogy Marchione a Fiat auto elnöke, Monti meg a Fiat group elnöke.
Tehát elvileg Monti főnöke Marchionének...
Tehát elvileg Monti főnöke Marchionének...
Somez15-12-2009 21:00:16 // 12715
Két lehetőség jutott erről eszembe így hirtelen:
1. Belharc van kettejük között, bár nem tudom pontosan hogy Marchione és Montezemolo milyen hierarchia szinten vannak egymáshoz képest. Jól értem, hogy Marchione a teljes Fiat csoport elnöke, nem pedig csak a Fiat márkáé?
2. Kavarják a média felhajtást és próbálnak információt szerezni a vevők és a riválisok reakcióiból. Ez utóbbi elég okos húzás lenne, bár halálhírét kelteni egy üzletágnak rizikós dolog.
Az a része szintén nem világos nekem, hogy mit problémáznak a gyártáson. Olyan kevés Alfát adnak el, hogy azt a mennyiséget összedobja pár melós egy sufniban :-)
1. Belharc van kettejük között, bár nem tudom pontosan hogy Marchione és Montezemolo milyen hierarchia szinten vannak egymáshoz képest. Jól értem, hogy Marchione a teljes Fiat csoport elnöke, nem pedig csak a Fiat márkáé?
2. Kavarják a média felhajtást és próbálnak információt szerezni a vevők és a riválisok reakcióiból. Ez utóbbi elég okos húzás lenne, bár halálhírét kelteni egy üzletágnak rizikós dolog.
Az a része szintén nem világos nekem, hogy mit problémáznak a gyártáson. Olyan kevés Alfát adnak el, hogy azt a mennyiséget összedobja pár melós egy sufniban :-)
Vikking 31115-12-2009 19:13:10 // 12714
Az a baj, hogy tipikusan az össze- vissza beszélés esete ez is most :S
Mert amikor az egyik vezető mást mond mint a másik ( a típusfejlesztések befagyasztásával kapcsolatban), akkor ott valami nincs rendben... És ez általános olasz szokás egyébként is... :P
Mert amikor az egyik vezető mást mond mint a másik ( a típusfejlesztések befagyasztásával kapcsolatban), akkor ott valami nincs rendben... És ez általános olasz szokás egyébként is... :P
Andy15-12-2009 19:10:10 // 12713
Na ez jól hangzik! :))
Buksi15-12-2009 18:48:01 // 12712
Csak legyen is így! ;-))
Tedi15-12-2009 18:45:48 // 12711
Montezemolo is beszólt :) A Fiat nem adja el az Alfát!
Azé erre se vennék most feltétlenül mérget, de talán jelent valamit, ha a főguru aszongya, hogy nem.
Azé erre se vennék most feltétlenül mérget, de talán jelent valamit, ha a főguru aszongya, hogy nem.
GTPeti14-12-2009 22:25:22 // 12710
Ez meg nem. :)
GTPeti14-12-2009 22:24:51 // 12709
Ez egy remek kérdés volt. :))))
TSiga ( I am the TSIG)14-12-2009 21:19:26 // 12708
Akko már mi is mehetünk a Wörthersee-tourra?? :-))
Ott (is) milennénk a legpatinásabb márka...
Ott (is) milennénk a legpatinásabb márka...
Ferko14-12-2009 14:00:47 // 12707
Lesz ne aggódj. Bakancsos Edda mindenképp lesz, meg sok más egyéb is..-DDD
Inter156 (il mascalzone)14-12-2009 13:55:07 // 12706
Pontosan! Már csak az a kérdés,milyen lesz a zene szolgáltatás? A Lord,Lord,Lord mellé lesz e más is:))))) Gondolom az illetékes itt sündörög valahol a környéken:-DDD
Ferko14-12-2009 13:37:39 // 12705
Mert már tudjuk, hogy hgy tudunk bulizni.:-DDD És tudjuk, hogy megadjuk a módját.:-DDDDDD
Inter156 (il mascalzone)14-12-2009 13:36:49 // 12704
Szépek vagyunk! Már a következményeken agyalunk,hogy mi lesz majd! :-DDD
Ferko14-12-2009 13:26:45 // 12703
Engem meg talán az asszony.:-DDD
Inter156 (il mascalzone)14-12-2009 13:15:57 // 12702
Akkor úgy látom neked is váltó sofőr kell majd:-)))))))) Remélem ha úgy alakul, engem drága Martyka megint kihúz a slamasztikából:)))))))
Ferko14-12-2009 10:33:55 // 12701
Mán ha bírunk majd még beszélni egyáltalán.:-DD
Whiteskull14-12-2009 09:24:54 // 12700
Na majd ott megbeszéljük ezt a kis félreértést. :)))))))))))))
Ferko14-12-2009 09:23:33 // 12699
Mondjuk úg, hogy fogok, dec 31-én. Nagggggyon sokat.:-D
Whiteskull14-12-2009 09:19:52 // 12698
Iszol te eleget? :)))))
Ferko14-12-2009 09:16:12 // 12697
Csak úgy tűnt a kiscsajszi példájából kiindulva.:-DDDDD
Whiteskull14-12-2009 09:05:07 // 12696
Nem is mondtam ilyent. :DDDD
Ferko14-12-2009 09:03:24 // 12695
Én nem mártottam be senkit sem!!!!!!!!!!
:-)
:-)
Whiteskull14-12-2009 09:01:31 // 12694
Igen Komám. Ezt mondja a lányom is, mikor bemártja az öccsét. :))))
Ferko14-12-2009 08:59:33 // 12693
Én csak a tényeket közlöm komám.:-)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
551
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?