Forum >> A jövő Alfái
Grando25-01-2010 10:53:38 // 13442
Jó írás... :DD ;)))
Selmak25-01-2010 10:41:20 // 13441
Az USA állampapírjainak döntő része meg Arab, Kínai és egyéb távol-keleti országok kezében. Nem véletlen hogy a Jordán parti terrorista állam nem mer már annyira ugrálni, mert az USA már nem az ő kezükben van.
Tom1225-01-2010 10:32:15 // 13440
Senki nem tudhatja, majd kialakul...:-)
Tom1225-01-2010 10:29:50 // 13439
Ők többen vannak, lehet, hogy majd "nagyobb hangjuk" lesz...;-))
...vagy elvágják maguk alatt a fát...
...vagy elvágják maguk alatt a fát...
zolee14525-01-2010 00:19:49 // 13438
A magyar melós már egy ideje megvilágosodott..és?:D Mire a kínai megvilágosodik, majd ki is tud magának harcolni olyan bért amilyet akarna addig még páran meggazdagodnak ott. Pláne, hogy Kína nem az a kifejezett jogállam.
WarbiRunner (Gyuri)24-01-2010 23:44:11 // 13437
Közvetve már megtettem azt is, de nem az én profilom :-)
WarbiRunner (Gyuri)24-01-2010 23:42:00 // 13436
A sárkányon gyeplő :-) ...meglátjuk, én nem vagyok gazdasági szakember
Tom1224-01-2010 20:28:34 // 13435
...amerikai kolcsonbol...;-)))
Kazes☻24-01-2010 20:11:01 // 13434
Már építenek nálunk vmilyen gyárat. :)
Tom1224-01-2010 20:08:53 // 13433
...vagy Kína fogja "felvásárolni" Európát? :-)
Remélem, nem.:-)
Remélem, nem.:-)
Tom1224-01-2010 20:06:30 // 13432
...csak lesz, azért fizetik... ;-))
Tom1224-01-2010 20:04:39 // 13431
Én nem mernék rá fogadni, de nincs kizárva.:-) ...ha jobban belegondolunk, amerikai, meg európai toke nélkul Kína szinte "sehol nem lenne", a gyeplo még mindig az "oregek" /USA, EU/ kezében van és nem biztos, hogy ki szeretnék adni a kezukbol...:-) Szerintem meg Indiának nem kell majd 20 év a felzárkózásra /én is napi szinten kovetem a torténéseket, ill. "aktívan" részt veszek benne/, pl. az utóbbi hónapokban nagyobb utemben fejlodott India, mint Kína...
...de majd meglátjuk...:-)
...de majd meglátjuk...:-)
GT Ɨ|ѯ24-01-2010 19:53:47 // 13430
Ha lesz rá ideje.....:-)
Kazes☻24-01-2010 18:27:35 // 13429
Kína meg már errefelé kacsingat. :)))
GTPeti24-01-2010 18:12:59 // 13428
(OFF "Én mernék rá fogadni" Akkor vegyél kínai részvényeket!)
Kazes☻24-01-2010 18:09:52 // 13427
Nekem tecc! :)))
WarbiRunner (Gyuri)24-01-2010 16:42:59 // 13426
Én mernék rá fogadni, hogy Kína 10-15 éven belül az USA-t magamögé utasítja, és nem áll meg a gőzhenger. Az az ország akkora, amit ember felfogni nem bír. India pedig kb 20 év múlva lesz a csúcson. Nem a kisujjamból szoptam amit írok, olvasgattam mostanában elemzéseket erről. Emellett láttam is mi megy ott, úgyhogy én reálisnak látom ezeket a jóslatokat.
Buksi24-01-2010 14:57:51 // 13425
Reméljük lesz is belőle valami! ;-))
Tom1224-01-2010 13:06:50 // 13424
Igen - remélem...;-)
Grando24-01-2010 13:02:55 // 13423
Ugye, ugye? :)))
Tom1224-01-2010 12:44:45 // 13422
Üdv a csapatban, Harald! :-)
Abarth és Maserati? Kozotte pont megfelelne...;-))
Abarth és Maserati? Kozotte pont megfelelne...;-))
Tom1224-01-2010 12:41:47 // 13421
Van benne valami, de az amerikai piac is egész szép perspektívát nyújhat kozép és hosszú távon. India és Kína MOST = aranybánya, ez igaz/, de 20 - 30 évre nem fogadnék, mert szerintem nincs túl messze az az ido, mikor a "kínai melós" is "megvilágosodik" és azt mondja, hogy "ennyiért nem fogom csinálni". Itt vesz majd új irányt a "csodagazdaság" jovoje... Legrosszabb esetben senki nem fog engedni és szépen kezdenek kivonulni a piacról az amerikai - európai, stb nagybefektetok. Ha lesz egy kis eszuk és miért ne lenne, majd szépen "játszanak" a bérekkel, hogy az elobbi változat ne valósuljon meg, akkor tényleg nem lehet gond hosszú távon sem.
Ezzel szemben az amerikai piac lassan, de biztosan, "kiheveri" a válságot és robbanni fog a kereslet, a hatalmas vásárloero miatt, mialatt Kínában is "megvastagodhat" a nagyon gazdag és szegény réteg kozotti "rés", ami pont a Fiatra lesz vevo... Lehet, hogy pont ez a stratégia, Amerika és utána,a nagyobb falat, Kína...
...vagy teljesen más, de biztos, hogy ok sem vakok és nem csak hasracsapásból dontogetnek ilyen téren...:-))
Ezzel szemben az amerikai piac lassan, de biztosan, "kiheveri" a válságot és robbanni fog a kereslet, a hatalmas vásárloero miatt, mialatt Kínában is "megvastagodhat" a nagyon gazdag és szegény réteg kozotti "rés", ami pont a Fiatra lesz vevo... Lehet, hogy pont ez a stratégia, Amerika és utána,a nagyobb falat, Kína...
...vagy teljesen más, de biztos, hogy ok sem vakok és nem csak hasracsapásból dontogetnek ilyen téren...:-))
Wickey23-01-2010 18:36:22 // 13420
Tommi23-01-2010 17:24:50 // 13419
Látom voltak érvek pro és kontra...
Két érdekes cikk az ARC oldaláról, Charlie166 kolléga "tollából", illetve billentyűzetéből :) Nem a legrfissebbek, de érdekesek...
Merre tart a Fiat konszern? (2009 szeptember)
V8 - V6 - 166, mit hoz a jövő? (2009 október)
Két érdekes cikk az ARC oldaláról, Charlie166 kolléga "tollából", illetve billentyűzetéből :) Nem a legrfissebbek, de érdekesek...
Merre tart a Fiat konszern? (2009 szeptember)
V8 - V6 - 166, mit hoz a jövő? (2009 október)
WarbiRunner (Gyuri)23-01-2010 16:04:01 // 13418
Szerintem ennyire nem egyszerű a képlet. Egyrészt a sok egyforma tömegautó most még az emberek nagy részét lenyűgözi a süketített beltérrel, a luxus látszatával és a sok elektromos izével. De mindíg megvan az emberek nagyrészében a különbözni vágyás is, bár ez sokszor csak olyan "mi mind egyéniségek vagyunk" szinten jön össze. :-)) Szóval csak marketing kérdése, hogy a 8 vagy kevesebb nagy gyár mellett kisebb autógyárak kiszolgálják a különc igényeket. Főleg, ha divatba hozzák a különcséget, akkor az lesz maga a termék! Nem lehet ezt előre megjósolni. Persze a mostani világ a globalizáció felé halad, egyforma "kocka" emberekkel, nekik szánt egyforma autókkal, mindenki kapja ugyanazt (vagy be?).
Mellesleg nem különösebben értem a Fiat kapálózását amerika felé, szerintem épp semmi értelme. Lehet szarul hangzik, de Kína és India az, ahol gyökeret kell verni mihamarabb. Aki ezeken a területeken most pozíciót szerez, annak 20-30 évre nincs rettegni valója. És lássuk be a VW ott van, a Ford ott van és az Opel is.. a Fiat nincs ott. Az első Insignia amit láttam, Kínában egy Buick volt :-)) 10 év múlva Kína a legnagyobb gazdasági hatalom lesz, és a legnagyobb felvevőpiaca a gépjárműiparnak. India pedig újabb 10 év múlva követheti! USA meg sehol... Ja és Kína nem igényel olyan szintű fejlesztéseket, mint egy európai piac. Jól bevált, kicsit átpofozott modellekkel tarolni lehet. Miért adták el kínába a Lancia Lybra gyártását? Miért nem ment ki a Fiat gyártani? Nincs fejlesztési költség, bevált modell. Lenne ami termelje a zsét az európai fejlesztésekre. Lehet én látom rosszul, de én biztos így csinálnám. Ha meg már Chrysler? Legnagyobb ütőkártya lehetne Kínában egy amerikai márka. Az összes Lanciát vinném oda Chrysler felirattal, mert ők (is) USA mániások. :-))
Mellesleg nem különösebben értem a Fiat kapálózását amerika felé, szerintem épp semmi értelme. Lehet szarul hangzik, de Kína és India az, ahol gyökeret kell verni mihamarabb. Aki ezeken a területeken most pozíciót szerez, annak 20-30 évre nincs rettegni valója. És lássuk be a VW ott van, a Ford ott van és az Opel is.. a Fiat nincs ott. Az első Insignia amit láttam, Kínában egy Buick volt :-)) 10 év múlva Kína a legnagyobb gazdasági hatalom lesz, és a legnagyobb felvevőpiaca a gépjárműiparnak. India pedig újabb 10 év múlva követheti! USA meg sehol... Ja és Kína nem igényel olyan szintű fejlesztéseket, mint egy európai piac. Jól bevált, kicsit átpofozott modellekkel tarolni lehet. Miért adták el kínába a Lancia Lybra gyártását? Miért nem ment ki a Fiat gyártani? Nincs fejlesztési költség, bevált modell. Lenne ami termelje a zsét az európai fejlesztésekre. Lehet én látom rosszul, de én biztos így csinálnám. Ha meg már Chrysler? Legnagyobb ütőkártya lehetne Kínában egy amerikai márka. Az összes Lanciát vinném oda Chrysler felirattal, mert ők (is) USA mániások. :-))
GTPeti23-01-2010 10:23:18 // 13417
Határozottan nem csúnya, de sajnos csak egy a mai krómcsíkos 5ajtósok közül. :(
raga22-01-2010 22:23:32 // 13416
Reménytkeltő hírek!
Ha a válság végével az USA beli autóeledások megindulnak, és a FIAT a Chrysler háttérrel meg tudja lovagolni a növekedési hullámot akkor lesz pénz, az Alfára is.
Szerintem 3éven belűl kiderül, (és az is, hogy benne tudunk e lenni a túlélő 8ban. :) )
Ha a válság végével az USA beli autóeledások megindulnak, és a FIAT a Chrysler háttérrel meg tudja lovagolni a növekedési hullámot akkor lesz pénz, az Alfára is.
Szerintem 3éven belűl kiderül, (és az is, hogy benne tudunk e lenni a túlélő 8ban. :) )
Grando22-01-2010 21:22:58 // 13415
Nagyon ráférne. Így van esély rá, hogy nem züllesztik le teljesen tömegcikké. :))
Belga22-01-2010 21:21:54 // 13414
GTPeti22-01-2010 20:50:17 // 13413
Ha valakinek sok kúpalakú csomagja van, akkor pontosan ez a modell számára az ideális autó!
:)
:)
Mike.22-01-2010 20:38:12 // 13412
ITT is erröl lehet olvasni.
Majd meglátjuk, hogy ez jó lesz e az Alfának.
Majd meglátjuk, hogy ez jó lesz e az Alfának.
Andy22-01-2010 20:35:05 // 13411
Bízunk töretlenül, hogy a szeretett márkánk most végre jó útra talál! :))
Grando22-01-2010 20:22:47 // 13410
Vmi ilyesmiről beszélghettünk tegnap Andyékkel és Tottiékkal, hogy vmi hasonló lépés kellene...
Szóval:
Sergio Carvero repül vissza az előzőhöz hasonló pozícióba az Alfa éléről. A helyére pedig jön Harald J Wester, aki az Alfa ügyvezető igazgatói feladatait Maseratis és Abarthos felelősségi körei mellett fogja ellátni.
Na mi meg pont azt beszéltük tegnap, hogy az Alfát - mivel jelenlegi formájában semmiféle helye/szerepe nem látszik a Fiat csoporton belül - talán jobb lenne a Ferrari és a Maserati alá/mellé elvinni. Vagy legalábbis kivenni a Fiatosok közvetlen karmai közül, mert ott csak a biztos halál vár rá. Meghallgattatott az ima? Mit gondolsz, Andy? :DDDD
Szóval:
Sergio Carvero repül vissza az előzőhöz hasonló pozícióba az Alfa éléről. A helyére pedig jön Harald J Wester, aki az Alfa ügyvezető igazgatói feladatait Maseratis és Abarthos felelősségi körei mellett fogja ellátni.
Na mi meg pont azt beszéltük tegnap, hogy az Alfát - mivel jelenlegi formájában semmiféle helye/szerepe nem látszik a Fiat csoporton belül - talán jobb lenne a Ferrari és a Maserati alá/mellé elvinni. Vagy legalábbis kivenni a Fiatosok közvetlen karmai közül, mert ott csak a biztos halál vár rá. Meghallgattatott az ima? Mit gondolsz, Andy? :DDDD
Belga22-01-2010 20:01:43 // 13409
Belga22-01-2010 19:58:37 // 13408
Fiat Group confirmed this morning that its Chief Technical Officer Harald J Wester will become the new CEO of the Alfa Romeo division, replacing Sergio Cravero, with the intent of combining this new role with his currently held responsibilities for the niche Maserati and Abarth brands.
It means the revolving door of Alfa Romeo bosses continues unabated as Cravero has been replaced in the top job after just a year in charge but the Italian is given a vague title of holding responsibility for "Portfolio Planning & Product Concept" in the new entity, similar to a previous position that he held.
italiaspeed.com
It means the revolving door of Alfa Romeo bosses continues unabated as Cravero has been replaced in the top job after just a year in charge but the Italian is given a vague title of holding responsibility for "Portfolio Planning & Product Concept" in the new entity, similar to a previous position that he held.
italiaspeed.com
Andy22-01-2010 18:00:26 // 13407
Itt a Lanciára és a Chryslerre gondoltam. Igen tudom a Lancia az Fiat, de mint márka rátehető a csődtömeg jelző! :)) (sajnos)
Egyébként úgy volt, hogy a CH csak akkor kap további szövetségi támogatást az USA kormánytól, ha megvan a Fiattal kötött megállapodás. És mi van ha igazából csak a pénz kell nekik? Amúgy a CH 20 %-ban Daimler 80 %-ban meg valami befektető csoport tulajdona.
Kérdés adott hagyják majd a Fiat-ot önálló döntéseket hozni?
Egyébként úgy volt, hogy a CH csak akkor kap további szövetségi támogatást az USA kormánytól, ha megvan a Fiattal kötött megállapodás. És mi van ha igazából csak a pénz kell nekik? Amúgy a CH 20 %-ban Daimler 80 %-ban meg valami befektető csoport tulajdona.
Kérdés adott hagyják majd a Fiat-ot önálló döntéseket hozni?
Atesz198722-01-2010 17:45:23 // 13406
Csődtömeg? Ez most a Fordra vagy a Fiatra vonatkozik?. Nem hallottam, hogy bajban lennének...
Atesz198722-01-2010 17:44:31 // 13405
Nem értem mit jöttök ezzel a példával. Ebben az esetben az amcsi márkát alacsonyították dévú szintre, és nem fordítva...
A Fiat vette meg a CH-t és nem fordítva, ergo a CH lesz európaibb, és nem fordítva. Mi értelme lenne a FIAT részéről, ha a működő Lanciát lealjasítaná CH-vá? Nem pont fordítva lenne értelme? Dehogynem.
A Fiat vette meg a CH-t és nem fordítva, ergo a CH lesz európaibb, és nem fordítva. Mi értelme lenne a FIAT részéről, ha a működő Lanciát lealjasítaná CH-vá? Nem pont fordítva lenne értelme? Dehogynem.
Andy22-01-2010 17:41:23 // 13404
Értelek. Tehát a csődtömeg, vett egy másik csődtömeget. Igen ez logikus. :))
Andy22-01-2010 17:39:40 // 13403
És ez amit leírtál engem mérhetetlen szomorúsággal tölt el! Olyan ez mint a sok kicsi kínai Mao idején az uniformizált egyenruhában.
Nem tudom ezt optimistán szemlélni.
A válság nem tart örökké, és ha az "amerikai álom" újra lángol akkor magasról tesznek majd az europai kisautókra.
Életérzés nélkül lehet élni, de érdemes?
Én már csak ilyen rebellis vagyok, nehezen megy a megalkuvás, és hányok a globalizációtól. :))
Nekem már csak így megy...
Nem tudom ezt optimistán szemlélni.
A válság nem tart örökké, és ha az "amerikai álom" újra lángol akkor magasról tesznek majd az europai kisautókra.
Életérzés nélkül lehet élni, de érdemes?
Én már csak ilyen rebellis vagyok, nehezen megy a megalkuvás, és hányok a globalizációtól. :))
Nekem már csak így megy...
raga22-01-2010 17:28:16 // 13402
Pont ezért adták el, ha menne a bolt sosem tudta volna a FIAT megvenni, a Fordnál már több évvel ezelőtt elsőként kezdték el a válságmenedzselést, aminek már látszanak az eredményei.
raga22-01-2010 17:25:56 // 13401
Ja, és a FIAT-tal nincs gond, az hozza a pénzt, csak a többi márka nem. És igen a globalizáció azt hozza, hogy egyre kevesebbl esz az autógyártó marad, Marchionne szerint 8db marad életben. Ezért is volt fontos a Chrysler az új piac és a meglévő kereskedőhálózat.Az USAban is egyre nő az igény a gazdaságos modellek iránt amiben a FIAT jó, de az árversenyt csak a helyben gyártott modelleket lehet bírni, és ügye a Chrysler gyárai nagy lehetőséget adnak.
És azok a márkák vezetik a világ autógyártását amik szürkék és egysíkúak, (pl. Toyota), mert az emberek nagyrésze tesz az életérzésre, csak elég ha körülnézek itt a cégnél.
Az "életézés" autógyárak majd mind csődbementek mint már 1xer az Alfa is, (akkor lett FIAT), nézd meg SAAB-ot VOLVO-t, hogy csak az ismertebbeket írjam.
És azok a márkák vezetik a világ autógyártását amik szürkék és egysíkúak, (pl. Toyota), mert az emberek nagyrésze tesz az életérzésre, csak elég ha körülnézek itt a cégnél.
Az "életézés" autógyárak majd mind csődbementek mint már 1xer az Alfa is, (akkor lett FIAT), nézd meg SAAB-ot VOLVO-t, hogy csak az ismertebbeket írjam.
Andy22-01-2010 17:19:06 // 13400
Jól cseng a Chrysler neve az USA-ban???? Akkor ez biztos elkerülte a figyelmed! :))
Nem is kommentálnám ezt tovább. Süllyedő hajóra felkapaszkodni rossz ómen...
Nem is kommentálnám ezt tovább. Süllyedő hajóra felkapaszkodni rossz ómen...
raga22-01-2010 17:11:52 // 13399
Ami már megvan, az nem kerül pénzbe és amit felsoroltál, arra most a válságban biztos , hogy nem jut pénz. A meglévő modelleket olcsó nyomatni USA-ban és a Chrysler név ott jól cseng, ami fura még Magyarországon is erős brand egy nemrég készült felmérés szerint.
mesa22-01-2010 16:48:40 // 13398
Szerintem meg koncepcióautónak kiváló!
Azt azért nem szabad elfelejteni, hogy ennek a gyárhoz semmi köze. Pont olyan, mintha te tolnál egy 3D-s modellt fel ilyen néven ... Az új Stratost sem a Lancia tervezte, hanem egy lelkes amatőr.
Ahhoz képest ötletes ;-)
Azt azért nem szabad elfelejteni, hogy ennek a gyárhoz semmi köze. Pont olyan, mintha te tolnál egy 3D-s modellt fel ilyen néven ... Az új Stratost sem a Lancia tervezte, hanem egy lelkes amatőr.
Ahhoz képest ötletes ;-)
ystuc22-01-2010 15:42:42 // 13397
Őőőő... Izé,,,
2017-es Alfa? Ocsmány szerintem.
2017-es Alfa? Ocsmány szerintem.
Ferko22-01-2010 08:45:13 // 13396
Látom, még mindig nem érted.
Az egy dolog, hogy egy nyereséges gyár lesz (ha az lesz); na de milyen autókkal?
Tisztára mint a sevrolé-dévú házasság. :-/
Az egy dolog, hogy egy nyereséges gyár lesz (ha az lesz); na de milyen autókkal?
Tisztára mint a sevrolé-dévú házasság. :-/
Ferko22-01-2010 08:41:00 // 13395
Teljesen egyetértek Veled!:-)
TarP22-01-2010 08:36:53 // 13394
Ha már sötét világkép verseny van, akkor az USA autógyártása kuka, így marad a Toyo Japánban, a VW Európában és valami DéwóMatyi Kína-Koreában.
Én ennyire nem akarok pepszimiska lenni, bízom abban, hogy az Alfásoknak bejön majd a Giulietta és megyünk tovább a jó irányba. Az pedig nem idegesít kicsitse, ha Deltákat adnak majd el az USA-ban megvéltoztatott arccal, főleg ha ettől növekszik a termelési mennyiség és erősödik a Lancia. A nagyautó kategóriába meg nyugodtan jöhet a 300C-ből átalakított bálna-Lancia, szerintem ott minden a design-on múlik, meg a kényelmen.
Én ennyire nem akarok pepszimiska lenni, bízom abban, hogy az Alfásoknak bejön majd a Giulietta és megyünk tovább a jó irányba. Az pedig nem idegesít kicsitse, ha Deltákat adnak majd el az USA-ban megvéltoztatott arccal, főleg ha ettől növekszik a termelési mennyiség és erősödik a Lancia. A nagyautó kategóriába meg nyugodtan jöhet a 300C-ből átalakított bálna-Lancia, szerintem ott minden a design-on múlik, meg a kényelmen.
tipoatti22-01-2010 07:20:00 // 13393
Végül is a legutolsó előtti Legacy tetszik is, családi autónak is elég nagy lenne.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
472
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?