Forum >> A jövő Alfái
WarbiRunner (Gyuri)04-02-2010 22:52:49 // 13692
Sőt, a totoya yaris verso is jobban néz ki, de attól még én se írom le teljesen :-)
WarbiRunner (Gyuri)04-02-2010 22:39:58 // 13691
Ez jó hír :-) A főtervezős nem annyira...
GEORGE04-02-2010 21:55:01 // 13690
Én a kinézetre gondoltam, arról beszélek, hogy itt sokan keskenynek mondják a MiTo-t a lámpához mérten, ez javult sokat a új modellnél. Értem? :-)
Ferko04-02-2010 21:00:47 // 13689
Ütősebbnek is néz ki sajnos az ódi a1, mint a MiTo.:-(((
Ferko04-02-2010 20:54:40 // 13688
NA jah, csak a 159 legalább ütősre sikeredett.
Mike.04-02-2010 20:53:42 // 13687
Mindegy, én csak ismételni tudom magam. Ha jól menne a Mito akkor nem lenne bajban a gyár.
És ha szerinted a Giulietta javult a Mitohoz képest, akkor csak nem volt azzal minden okés ha javítani kellett a már egyszer szuper jó autón?! :-))
És ha szerinted a Giulietta javult a Mitohoz képest, akkor csak nem volt azzal minden okés ha javítani kellett a már egyszer szuper jó autón?! :-))
13704-02-2010 20:52:10 // 13686
Biztos sokan szeretitek a Mitot, de a Minihez hasonlítani nem lehet. Ahhoz aztán tényleg elvakult Alfásnak kell lenni. Sajnos. Sem műszaki, sem design, sem presztízs téren. Sportosság terén sem. A Mito egyetlen előnye, hogy egy viszonylag kihasználatlan piaci szegmensbe tört be másodikként, de jön az Audi A1, illetve a Mini rengeteg verziója. Miért akarna valaki Mitot venni? Egyszerűen a konkurencia szintje alatt van.
GEORGE04-02-2010 20:46:49 // 13685
Sose fogjuk megtudni a valós eladásokat......de mivel bőven látni külföldön MiTot-t én úgy gondolom, hogy nem olyan ronda mint ahogy itt páran fikázzák. és vásárolják az emberek.
Részemről az első szériás 147-es eleje sose tetszett, meg sorolhatnám még.
Ezen tetszik nem tetszik dolog nagyon egyéni.
A Giulietta viszont sokkal jobb lesz mint a MiTo, a lámpákhoz képest nőtt a szélesség ami sokat javult a MiTohoz képest.
Részemről az első szériás 147-es eleje sose tetszett, meg sorolhatnám még.
Ezen tetszik nem tetszik dolog nagyon egyéni.
A Giulietta viszont sokkal jobb lesz mint a MiTo, a lámpákhoz képest nőtt a szélesség ami sokat javult a MiTohoz képest.
Mike.04-02-2010 20:45:59 // 13684
A 159 dettó mint a Mito. Nagy csinnadrattával beharangozott autó ami nem igazán fogy.
Nem láttam még élőben a Giuliettát és akár igazad is lehet, de én már kételkedve fogadom az ilyen előre szuper autónak magasztalt hírek után.
Nem láttam még élőben a Giuliettát és akár igazad is lehet, de én már kételkedve fogadom az ilyen előre szuper autónak magasztalt hírek után.
Mike.04-02-2010 20:42:22 // 13683
Ha nem kapkodnak utána akkor csak nem okés valami. A gyár (meg pár fantikus által) szép és jónak minősített új autót jobban kellene, hogy vigyék.
De lehet, hogy közrejátszik a válság is, amit már az előbb is tárgyaltunk.
Szerintem egy sportosabb kinézetű kisautót kellett volna csinálniuk. A mostani motor kínálat szerintem meg pont elég lenne.
Persze mellékesen nyomhatnának pár limitált darabszámú nagy lóerős autót is. :-)
De lehet, hogy közrejátszik a válság is, amit már az előbb is tárgyaltunk.
Szerintem egy sportosabb kinézetű kisautót kellett volna csinálniuk. A mostani motor kínálat szerintem meg pont elég lenne.
Persze mellékesen nyomhatnának pár limitált darabszámú nagy lóerős autót is. :-)
Ferko04-02-2010 20:39:18 // 13682
Szerintem meg lehetett volna igazi ütős kis golyót csinálni kinézetre, nem egy ilyen szomorú kutya képű valamit.
KGBMAN04-02-2010 20:38:57 // 13681
Dehogynem.. Nem ismersz és azt mondod kivagyiság??? Már ne haragudj, de ki vagy, hogy ezt így eldöntsd rólam? Ne magadból indulj ki.
Azért vettem ilyen autókat mert korábban is ezekkel volt dolgom és igen, benzinvérű voltam, vagyok, leszek. Nem dísznek vagy csajozni vettem egyik autómat sem. Dísznek veszek kínai vázát, csajozni meg kissé gyenge trükk. Minden autómat azért vettem mert van, volt és lesz bennük annyi erő amit megszoktam, amitől a hátamon végigfut a hideg amikor pedlóig nyomom a gázt és mert egyik sem volt az a típus ami szakadéknak hátszéllel ment 200-at..
Igaz, az alfa nem belőlem fog megélni, nem is belőled, nem is kishazánkból..
ELLENBEN része vagyunk egy nagy egésznek. Tudod... a sajtcikkes diagramm.. :)
Azért vettem ilyen autókat mert korábban is ezekkel volt dolgom és igen, benzinvérű voltam, vagyok, leszek. Nem dísznek vagy csajozni vettem egyik autómat sem. Dísznek veszek kínai vázát, csajozni meg kissé gyenge trükk. Minden autómat azért vettem mert van, volt és lesz bennük annyi erő amit megszoktam, amitől a hátamon végigfut a hideg amikor pedlóig nyomom a gázt és mert egyik sem volt az a típus ami szakadéknak hátszéllel ment 200-at..
Igaz, az alfa nem belőlem fog megélni, nem is belőled, nem is kishazánkból..
ELLENBEN része vagyunk egy nagy egésznek. Tudod... a sajtcikkes diagramm.. :)
GEORGE04-02-2010 20:38:02 // 13680
és aki mindenáron Alfát akar kisautóban, az úgy is megveszi, aki meg mindenáron nagyobbat akar az meg megveszi a 159-et.
Szerintem a Giuliettával meg fog indulni a vásárlás, na persze nem itt nálunk.....
Szerintem a Giuliettával meg fog indulni a vásárlás, na persze nem itt nálunk.....
GEORGE04-02-2010 20:35:25 // 13679
Én nem tudom mi a hivatalos eladott példányszám, ettől még ingen csak sok MiTot láttam az olasz útjaim során.
Biztos nem döngeti a fellegeket az eladási szám, de ettől függetlenül még is veszik az emberek a MiTot....
Biztos nem döngeti a fellegeket az eladási szám, de ettől függetlenül még is veszik az emberek a MiTot....
KGBMAN04-02-2010 20:34:32 // 13678
Nahh ha ez lenne a filozófia, akkor kihoztak volna egy SUV-ot ami piszok nagy bevételt hozhatott volna. Mire alapozom? A döglődő szupersportgép gyártónak, a Porschenak sikerült. A cayenne volt ami kirántotta a sz...rból.. Ugyanígy sok új vevőt könyvelhetett el az X5, ML, Q7 és ezek kistesói. Az alfa meg mit csinált? prototípus kiállítani. Lásd a Saab-ot, ők ezt hamarabb megszívták. Mire elkészült a szép SUV addigra becsődöltek mert össz. 2 modellel voltak a piacon 9-3 és 9-5. A piac meg változott. Az alfa meg vele együtt lemaradt a SUV hullámról ami nagy lét hozhatott volna. Még a tetves bubaru is elkezdett SUV-ot gyártani, illetve Lexus, infinity. Nekik is ez volt az egyik húzó ágazat. Az alfa kidobta a Kamal-t, ami bár nem volt túl szép, de azért csúnya sem, de lehetett volna belőle keresni szépen és most nem lennének nyakig kakiban.
Ami pedig az 500 lovasat illeti még egy gondolat: 8C.. Mind elkelt, mind csillagászati áron, minden sajtóban legalább egyszer felmerült és ezzel az alfára terelte a szót. Nincs minden sarkon, eddig egyet sem láttam, de mégis ha szóba kerül mindenki csak hümmög, hogy milyen szép alfa. Márpedig egy imidzshez ez is kell...
Ami pedig az 500 lovasat illeti még egy gondolat: 8C.. Mind elkelt, mind csillagászati áron, minden sajtóban legalább egyszer felmerült és ezzel az alfára terelte a szót. Nincs minden sarkon, eddig egyet sem láttam, de mégis ha szóba kerül mindenki csak hümmög, hogy milyen szép alfa. Márpedig egy imidzshez ez is kell...
Mike.04-02-2010 20:32:40 // 13677
Én a kiszivárgott gyári eladási adatokra hivatkoztam.
Bár lehet, hogy azok nem pontosak, de ha olyan jól menne a Mito ahogy te mondod, akkor nem agyalnának a költségmegvonáson, a gyár eladásán és egyéb nyalánkságokon.
Bár lehet, hogy azok nem pontosak, de ha olyan jól menne a Mito ahogy te mondod, akkor nem agyalnának a költségmegvonáson, a gyár eladásán és egyéb nyalánkságokon.
BeeGee04-02-2010 20:30:58 // 13676
Na, belőled pont nem fog megélni az Alfa :)
Nyugaton máshogy gondolkoznak az emberek, kivagyiságból nem vesz V8ast, csak ha igazán benzinvérű. Járósnak elég az 2.0 és nem is költ többet rá, mint kell és nem vesz fel hozzá 90% hitelt. Ez csak itthon divat..
Ne értsd félre, nem személyeskedem, csak vitázgatok :)
Nyugaton máshogy gondolkoznak az emberek, kivagyiságból nem vesz V8ast, csak ha igazán benzinvérű. Járósnak elég az 2.0 és nem is költ többet rá, mint kell és nem vesz fel hozzá 90% hitelt. Ez csak itthon divat..
Ne értsd félre, nem személyeskedem, csak vitázgatok :)
GEORGE04-02-2010 20:29:50 // 13675
Olaszban pedig igen csak sok MiTot látni, és az osztrákoknál sem ritka.....szerintem magyarországot nem szabad össze hasonlítani semelyik másik ország autópiacával.
Mike.04-02-2010 20:28:10 // 13674
Lehet, hogy igazad van, a válságot nem kalkulálta senki. Azt meg már nem tudjuk meg, hogy mi lett volna ha nem üt be a krachk.
GEORGE04-02-2010 20:27:49 // 13673
Szerintem az "elmegy" kategóriától lényegesen jobb a MiTo.
Aztán már van benne olyan motor ami mozgatja is, ahogy kell.
Persze egy csúcs modell kívánkozna belőle, ép úgy ahogy a Corsából is szinte azonnal megjelent az OPC.
Aztán már van benne olyan motor ami mozgatja is, ahogy kell.
Persze egy csúcs modell kívánkozna belőle, ép úgy ahogy a Corsából is szinte azonnal megjelent az OPC.
KGBMAN04-02-2010 20:26:17 // 13672
Ne haragudj, de a legtöbben nem úgy kezdik a kocsit, mint a motorozást: 50ccm-től az 1200-ig fokozatosan.
Inkább egy kategóriára állnak rá és azt cserélik újabbra. De lehet tévedek.
Szvsz sosem vennék 1.4-es, 1.6-os gépet. Az első autóm is, ami offos volt egy 2.3-as volt, 1.3bar-os turbóval gyárilag. Ezután jött a pók. És igen, inkább megveszem használtan majd azt az 500 lovast mint újonnan egy MiTo-t. Emellé is ha vennék akkor egy nagymocis JTD vagy 3.0-3.2 benyás. Ahogy elhangzott, nem mi vagyunk a piac. De külhonban hidd el menne az az 500 ló, ha eleinte nem is olyan tempóban mint az AMG SL, de ha a forma, tartalom és a megbízhatóság ütné a szintet akkor okozna fejfájást, ahogy most az opc insignia is. De ez persze az én véleményem.
Inkább egy kategóriára állnak rá és azt cserélik újabbra. De lehet tévedek.
Szvsz sosem vennék 1.4-es, 1.6-os gépet. Az első autóm is, ami offos volt egy 2.3-as volt, 1.3bar-os turbóval gyárilag. Ezután jött a pók. És igen, inkább megveszem használtan majd azt az 500 lovast mint újonnan egy MiTo-t. Emellé is ha vennék akkor egy nagymocis JTD vagy 3.0-3.2 benyás. Ahogy elhangzott, nem mi vagyunk a piac. De külhonban hidd el menne az az 500 ló, ha eleinte nem is olyan tempóban mint az AMG SL, de ha a forma, tartalom és a megbízhatóság ütné a szintet akkor okozna fejfájást, ahogy most az opc insignia is. De ez persze az én véleményem.
Mike.04-02-2010 20:25:48 // 13671
Persze a szépség szubjektív dolog, de nem látom hogy nagyon kapkodnának utána.
Nekem kicsit olyan mint az Arna. A mi gyerekünk szeressük is, de attól mégis csúnyácska.
Nekem kicsit olyan mint az Arna. A mi gyerekünk szeressük is, de attól mégis csúnyácska.
GEORGE04-02-2010 20:25:07 // 13670
Azt honnan tudod, hogy egy "szökepi..a" akinek amúgy fogalma sincs az autókról, hogy a Mini helyett nem vesz MiTot??
Külföldön ép eleget emlegették a Mini kapcsán a MiTo-t........hogy látókörébe kerüljön bárkinek is a MiTo.
Külföldön ép eleget emlegették a Mini kapcsán a MiTo-t........hogy látókörébe kerüljön bárkinek is a MiTo.
BeeGee04-02-2010 20:24:20 // 13669
Tökmindegy, ők is sokan vannak :)
Ferko04-02-2010 20:23:01 // 13668
Szerinted nem. Szerintem meg igen. De ahogy írod: Tudom a szépség egyedi dolog.
BeeGee04-02-2010 20:22:30 // 13667
Egyvalamivel nem számolhattak, amit ki is felejtettem az előző hszből; nem elég h hibás döntéseket hoztak, de az egész közepén beállt a krach a világban. Ebből a csávából egy rétegmárkát kihúzni kell tehetség, szerintem.
Pontosítva: a MiTo nem hozta a globális várakozásokat, ám részeredményeket teljesít, pl hozzon X % új vevőt, akiknek ez az első új alfájuk. 200.000 mito helyett elment 100.000, attól a 20% még 20% mint első alfás vásárló.
Nem értem mit nem értesz ezen, ugyanez a belemagyarázás megy itthon is a hiradóban :D
Pontosítva: a MiTo nem hozta a globális várakozásokat, ám részeredményeket teljesít, pl hozzon X % új vevőt, akiknek ez az első új alfájuk. 200.000 mito helyett elment 100.000, attól a 20% még 20% mint első alfás vásárló.
Nem értem mit nem értesz ezen, ugyanez a belemagyarázás megy itthon is a hiradóban :D
Ferko04-02-2010 20:20:51 // 13666
Hmmmm..............érdekes.:-)
KGBMAN04-02-2010 20:18:28 // 13665
Szerintem meg aki Minit vesz az nem vesz MiTo-t.. A mini egy fogalom, a történelem egy része. Olyan mint a bogárhátú. Ez szvsz pont rossz hasonlat volt. Maradjunk a Corsa-nál vagy Polo-nál..
Ferko04-02-2010 20:17:59 // 13664
Valaki írta alul, hogy ha több motor lenne, a kicsiktől a nagyokig, akkor sokkal jobb lenne a helyzet. Szerintem is. HA több motor lenne, meg ha több új modell, akkor nem lenne ekkora gond.
Egyetértek:sajnos egyik percről a másikra nem lehet kijutni a gödörből.
Egyetértek:sajnos egyik percről a másikra nem lehet kijutni a gödörből.
GEORGE04-02-2010 20:17:35 // 13663
Szerintem messze nem olyan ronda a MiTo mint ahogy azt itt páran leírják.......
Tudom a szépség egyedi dolog.
Én azt mondom, mondtam eddig is, hogy a Grande Punto jobban néz ki a MiTo-tól de ettől még nem írom le a MiTo-t...lassan megszokottá fog válni..
Tudom a szépség egyedi dolog.
Én azt mondom, mondtam eddig is, hogy a Grande Punto jobban néz ki a MiTo-tól de ettől még nem írom le a MiTo-t...lassan megszokottá fog válni..
Mike.04-02-2010 20:11:38 // 13661
Az Alfa "haldoklását" azzal indokolták, hogy sem a 159, sem a Brera, sem a Mito nem teljesítette a hozzáfűzött reményeket. Meg, hogy majd talán az új autó kihúzza a xarból a céget. Erre most meg kiderül, hogy a Mito mégiscsak jól teljesít az eladások terén?! Valami nem kerek itt!?!
BeeGee04-02-2010 20:11:02 // 13660
Sajnos igazán semmi, ebben nincs vita :)
Csak gondolj bele, elkövettek pár hibát, legyen az zsákutca, fejlesztési lassúság. Ez elég volt ahhoz h vevőket ne csábítsanak át, valamint a rajongók is fanyalognak. De ezt egyik napról a másikra nem fogják tudni helyre hozni. Letérdelt a márka, és a rajongók nem fogják tudni életben tartani. Még akkor sem, ha tele lenne a paletta hátul kaparós triplaturbós V-s benzinesekkel.
Őszintén, csinálnának egy 500LE V8 159 GTA-t amire büszke lennél. Rendelnél? Többet segítene az most? A MiToval most elkezdhetik meghódítani a hothatch vevőket, akik pár év múlva alapot adhat egy másik modellnek. Mert ez tűnik a legbiztonságosabb útnak. Nekem se tetszik, de valahol érthető.
Csak gondolj bele, elkövettek pár hibát, legyen az zsákutca, fejlesztési lassúság. Ez elég volt ahhoz h vevőket ne csábítsanak át, valamint a rajongók is fanyalognak. De ezt egyik napról a másikra nem fogják tudni helyre hozni. Letérdelt a márka, és a rajongók nem fogják tudni életben tartani. Még akkor sem, ha tele lenne a paletta hátul kaparós triplaturbós V-s benzinesekkel.
Őszintén, csinálnának egy 500LE V8 159 GTA-t amire büszke lennél. Rendelnél? Többet segítene az most? A MiToval most elkezdhetik meghódítani a hothatch vevőket, akik pár év múlva alapot adhat egy másik modellnek. Mert ez tűnik a legbiztonságosabb útnak. Nekem se tetszik, de valahol érthető.
Ferko04-02-2010 20:01:33 // 13658
Nem Alfásoknak készült,
Na ez elég baj.
Akkor mégis mi készül mostanság az Alfásoknak (ami új) ? :-/
Na ez elég baj.
Akkor mégis mi készül mostanság az Alfásoknak (ami új) ? :-/
Ferko04-02-2010 19:58:56 // 13657
igazából nem is az az igazi alfás szépség,
És akkor még enyhe voltál.:-)
És akkor még enyhe voltál.:-)
Ferko04-02-2010 19:57:52 // 13656
NA fasza. Remélem kitalál valami ütősebb formát, mert ha azt akarja tovább vinni, mint a MiTo, akkor szép kis jövő elé nézünk.
Ferko04-02-2010 19:54:36 // 13655
Hülye vagy?:-DDDDD Akkor még csak 78 éves leszek és Te sem sokkal több. Nehogymán ne menjünk.:-DDDDDDDDDDDDD
BeeGee04-02-2010 19:20:28 // 13654
A MiTo elsődleges feladata az új piac meghódítása, ott jól teljesít. Nem Alfásoknak készült, hanem azoknak akik Minit, vagy valami mást vettek volna.
13704-02-2010 19:19:47 // 13653
Mito eladáscsökkenés UK-ben:
http://www.businesscar.co.uk/story.asp?storycode=4108§ioncode=1
Alfa darabszámok tavaly (idén gondolom még rosszabb):
http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&f=99&t=652563&i=20&mid=0&nmt=alfa%20mito%20discount
http://www.businesscar.co.uk/story.asp?storycode=4108§ioncode=1
Alfa darabszámok tavaly (idén gondolom még rosszabb):
http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&f=99&t=652563&i=20&mid=0&nmt=alfa%20mito%20discount
BeeGee04-02-2010 19:18:22 // 13652
Hát.. ha Svájcban innánk a tehéntejet V8asok dugójában reggelenként, igazat is adnék neked..
Már ne haragudj, de miért lenne 4x több GTV ha 4x4es lenne? Max még nagyobb arányban lenne a külföldről behozott leharcolt egyed, de hogy az újautó eladásban vajmi keveset számítana idehaza, az is biztos.
Már ne haragudj, de miért lenne 4x több GTV ha 4x4es lenne? Max még nagyobb arányban lenne a külföldről behozott leharcolt egyed, de hogy az újautó eladásban vajmi keveset számítana idehaza, az is biztos.
Somez04-02-2010 19:16:33 // 13651
Szerintem rosszul látod. A MiTo hosszú idők óta végre egy jól teljesítő Alfa, ami szerintem szép is. Más, mint a 159/Brera vonal, és persze megértem, hogy emiatt sokan itt ezt csúnyának vélik. Mégis én örülök ennek a hírnek.
Vinnie04-02-2010 19:05:29 // 13650
Amennyire én tudom, és olvasni lehet, nem teljesít a MiTo várakozáson alul. Sőt, sikeres....Ja, Magyarországon lehet. De az nem hinném, hogy érdekelné a céget.
Más.
Az, hogy egy olyan ember lett az egyik főtervező, aki alkotott egy modellt, ami jelenleg sikeres, nem hinném, hogy hátrányára válna a cégnek. Nem jelenti azt, hogy minden leendő modell úgy fog kinézni, mint a MiTo. Valószínű épp azért jelőlték ki őt, mert elégedettek vele, és látnak benne egy bizonyos potenciált új modellek alkotására, vagy legalábbis ezek leboyolítására.
Nem hinném, hogy összeesküvés-elméleteket kellene kreálnunk, hogy direkt így ásnák alá a céget.
Persze nem mindenkinek tetszhet minden modell. Nehéz is lenne, ha nem lehetetlen így kialakítani egy modellpalettát.
Más.
Az, hogy egy olyan ember lett az egyik főtervező, aki alkotott egy modellt, ami jelenleg sikeres, nem hinném, hogy hátrányára válna a cégnek. Nem jelenti azt, hogy minden leendő modell úgy fog kinézni, mint a MiTo. Valószínű épp azért jelőlték ki őt, mert elégedettek vele, és látnak benne egy bizonyos potenciált új modellek alkotására, vagy legalábbis ezek leboyolítására.
Nem hinném, hogy összeesküvés-elméleteket kellene kreálnunk, hogy direkt így ásnák alá a céget.
Persze nem mindenkinek tetszhet minden modell. Nehéz is lenne, ha nem lehetetlen így kialakítani egy modellpalettát.
KGBMAN04-02-2010 18:05:32 // 13649
Hát akkor ezek után nem tudom mit mondjak..
A MiTo várakozáson alul teljesít, igazából nem is az az igazi alfás szépség, erre jönnek ezzel.
Ez vagy tudatos rombolás vagy valaki rettentő hülye. Esetleg ez a pasi valakinek a valakije, de akkor kezdhetik ásni az Alfa sírját.
Titkon azért remélem, hogy a pasi betéved valami sötét sikátorba ahol egy alfa fanatikus összefut vele és tartanak egy kis "megbeszélést" némi ráhatással :D Lehet, hogy egy két monokli segítené a tervezés közben a látását :)
A MiTo várakozáson alul teljesít, igazából nem is az az igazi alfás szépség, erre jönnek ezzel.
Ez vagy tudatos rombolás vagy valaki rettentő hülye. Esetleg ez a pasi valakinek a valakije, de akkor kezdhetik ásni az Alfa sírját.
Titkon azért remélem, hogy a pasi betéved valami sötét sikátorba ahol egy alfa fanatikus összefut vele és tartanak egy kis "megbeszélést" némi ráhatással :D Lehet, hogy egy két monokli segítené a tervezés közben a látását :)
13704-02-2010 18:01:54 // 13648
Nocsak. Boy George akkor visszautasította az ajánlatot?
KGBMAN04-02-2010 18:00:47 // 13647
Csak éppen az 500-as és az abarth 500 annyira jól sikerült, hogy az ügyön felbuzdulva a Hammann is elkészítette a maga 500-as fiatját és akkora port kavart, mint kevés másik kisautó tuningja. Tele volt vele az ilyen irányú sajtó és a weblapok. Na az alfának is ilyet kéne elérni, kéne a hírverés, de én még hasonlót a MiTi-val nem láttam.
Igenis van abban vmi, hogy sokan azért feszítenek a kis teljesítményű bajorban, mert van belőle 420 lovas is "és igen, az is a mi kutyánk kölyke" !!!
Mutass nekem egy olyan alfát, amibe most így ülnek be az emberek. Beülsz egy 147-be? Csak kevesen tudják, hogy van belőle GTA. Nem is kap olyan hangot, mert míg pl egy M3-al a média televan, az autós műsorokon is nyomják, autósportban is találkozol vele, addig pl a 147 GTA-val nem nagyon. Volt a 147 GTA Cup.. ismétlem: VOLT!!!
Az a mondás, hogy a jó bornak nem kell cégér ma már nem igaz. Igenis kell a reklám, a marketing, a fejlett és megbízható műszaki tartalom és kell még a legfontosabb: az emberek, akik pozitívan beszélnek róla, tudatosan emlegetik a márkát és emiatt terjed a híre, népszerűsége. Ami pedig mostanában az Alfánál megy az nem ad erre alapot.
Igenis van abban vmi, hogy sokan azért feszítenek a kis teljesítményű bajorban, mert van belőle 420 lovas is "és igen, az is a mi kutyánk kölyke" !!!
Mutass nekem egy olyan alfát, amibe most így ülnek be az emberek. Beülsz egy 147-be? Csak kevesen tudják, hogy van belőle GTA. Nem is kap olyan hangot, mert míg pl egy M3-al a média televan, az autós műsorokon is nyomják, autósportban is találkozol vele, addig pl a 147 GTA-val nem nagyon. Volt a 147 GTA Cup.. ismétlem: VOLT!!!
Az a mondás, hogy a jó bornak nem kell cégér ma már nem igaz. Igenis kell a reklám, a marketing, a fejlett és megbízható műszaki tartalom és kell még a legfontosabb: az emberek, akik pozitívan beszélnek róla, tudatosan emlegetik a márkát és emiatt terjed a híre, népszerűsége. Ami pedig mostanában az Alfánál megy az nem ad erre alapot.
KGBMAN04-02-2010 17:52:48 // 13646
Pontosan...
És biza annak van mocskosul igaza aki ezt papírra vetette:
"Úgy tudjuk, felmerült, hogy a márka számára a Chrysler segítségével új, hátsókerék-hajtású padlólemezt készítsenek. Ez egyrészt javítana a márka presztízsén, hiszen nem a megszokott tucat-technikát kínálná jól-rosszul átöltöztetve, másrészt az Alfa így valóban közelebb kerülhetne sportos gyökereihez. Egy hátsókerekes Spider, kupé vagy középkategóriás szedán talán jobban felkeltené a jelenlegi BMW és Mercedes vásárlók figyelmét, akár Európában, akár a tengeren túl."
Igenis, legyen egy prémium sportos márka hátsó kerekes vagy összkerekes!!!
Ha már a GTV/Spider is így készült volna most kb 4x ennyi embernek lenne idehaza.
És biza annak van mocskosul igaza aki ezt papírra vetette:
"Úgy tudjuk, felmerült, hogy a márka számára a Chrysler segítségével új, hátsókerék-hajtású padlólemezt készítsenek. Ez egyrészt javítana a márka presztízsén, hiszen nem a megszokott tucat-technikát kínálná jól-rosszul átöltöztetve, másrészt az Alfa így valóban közelebb kerülhetne sportos gyökereihez. Egy hátsókerekes Spider, kupé vagy középkategóriás szedán talán jobban felkeltené a jelenlegi BMW és Mercedes vásárlók figyelmét, akár Európában, akár a tengeren túl."
Igenis, legyen egy prémium sportos márka hátsó kerekes vagy összkerekes!!!
Ha már a GTV/Spider is így készült volna most kb 4x ennyi embernek lenne idehaza.
Tedi04-02-2010 17:44:43 // 13645
Grando04-02-2010 17:05:25 // 13644
Má terelsz. Nem ez a lényeg.
Georgee04-02-2010 16:54:37 // 13643
Maximálisan egyetértek veled.Nekünk van egy 147Black Line edition -ünk/igaz Mjet/ meg egy Tjet Sport Bravonk.Az utóbbi mellett a 147 a Tspark motorokkal formailag, technikailag egy zérus,pedig elvileg a 147 prémium.....Be kellett volna rakni aTjet et a 147,,GT be.A Fiat már a Multiair motoroknál tart az Alfa meg az őskövület Tsparkkal próbálkozik még mindig.Ez már nem megy a mai zsúfolt kompakt kategóriában,az ellenfelek de most már a tucatautók is lelépték az Alfát..........
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
528
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?