A Giuliettának meg lesz egy olyan háttere, mint a Chrysler, már, ha az értékesítrési hálózatra gondolsz.
Van nekem egy olyan érzésem, hogy a Fiat nem azért halogatja folyton a bevezetést, mert rossz az időzítés meg mittudomén. Nincs meg a della. Jó, a válság most azért betett, és Marchionne szerintem egy kicsit jobban összeszarta magát, mint kellett volna, ettől függetlenül szerintem jelentős részben a pénzen múlik a dolog. Van-e elég pénz az ottani márkaarculat kialakítására a Chrysler-hálózatnál, meglesznek-e a gyártósorok a túlparton, lesz-e pénz a marketingre? Satöbbi, satöbbi...
Forum >> A jövő Alfái
Tedi16-02-2010 21:41:25 // 13942
GTPeti16-02-2010 21:34:10 // 13941
Emlékszem, rá, hogy írtad régebben az amcsik véleményét. Ezt idéztem fel az előző hsz-ban. Tudom, hogy nem reprezentatív, de én is így érzem.
A Mini sem Amerikának való, viszont egy reklámkampánnyal és folyamatos presztízsápolással, biztos szépen fogy. Csak ehhez van egy olyan háttér, mint a BMW USA...
A Mini sem Amerikának való, viszont egy reklámkampánnyal és folyamatos presztízsápolással, biztos szépen fogy. Csak ehhez van egy olyan háttér, mint a BMW USA...
Tedi16-02-2010 21:30:20 // 13940
A Giulietta úgy jüön képbe, hogy azt is el akarják vinni az amcsiknak. De rről már nagyon régóta tudni lehet.
Amikor voltunk Baloccóban, ott voltak amcsik is. Ők azt mondták, hogy szerintük az autót nem fogják tudni eladni az amiknak. Mondjuk ez két ember véleménye, szóval nem reprezentatív minta :))
Amikor voltunk Baloccóban, ott voltak amcsik is. Ők azt mondták, hogy szerintük az autót nem fogják tudni eladni az amiknak. Mondjuk ez két ember véleménye, szóval nem reprezentatív minta :))
GTPeti16-02-2010 20:57:07 // 13939
De. Végülis mindent el lehet adni. Főleg Amerikában. Csak kéne egy olyan frappáns és gigászi kampány előtte, amire a La Familiának tuti nincs pénze. Amerika ugye így működik. A maradék pedig Amerikát majmolja. :)
Kazes☻16-02-2010 20:47:58 // 13938
Inkább ezt vegyék, mint a gófot, nem?! :)))
Kau16-02-2010 20:21:00 // 13937
Legalább minden héten fel tudsz tenni új híreket :)))
GTPeti16-02-2010 20:19:37 // 13936
Csak azt tudnám mi köze van a Giuliettának az amerikai visszatéréshez. Sem dizájnilag sem méretileg nem jöhet szóba Amerikában. Akkor mégis mit várnak? Ott egy ütős 159 utóddal kéne jelentkezni, vagy legalábbis megvárni a tengerentúli véleményeket az európai bevezetést követően.
(Csak egy példa: Attól, hogy Indiában sikeres a Tata Nano, Európában nem javult túl sokat a Tata megitélése...)
(Csak egy példa: Attól, hogy Indiában sikeres a Tata Nano, Európában nem javult túl sokat a Tata megitélése...)
Tommi16-02-2010 20:18:45 // 13935
Hogyaszongya:
Egyre valószínűbb, hogy 24 hónapon belül visszatérnek, de még várnak,"mert látni akarják, hogyan fogadja a közönség a Giuliettát" Egyrészt ahhoz legalább fél évnek el kell telnie, másrészt meg az USA-ban gondolom nem a Giuliettával indulnának a piacon.
Azért ez így érdekes, hogy nemrég még azt mondták stornó a terv határozatlan időre, most meg megyünk két éven belül. A Giuliettát még ugye sehogy nem fogadtuk-(ták), mert a fotókon és videókon kívül mást nem tudni róla :) De ha (a nem reprezentatív, viszont Alfa rajongó) az itteni véleményekből kiindulok, mondjuk úgy, hogy nem aratott teljes mértékben osztatlan sikert :)
Szóval nem értem én az olaszok logikáját :)))
Egyre valószínűbb, hogy 24 hónapon belül visszatérnek, de még várnak,"mert látni akarják, hogyan fogadja a közönség a Giuliettát" Egyrészt ahhoz legalább fél évnek el kell telnie, másrészt meg az USA-ban gondolom nem a Giuliettával indulnának a piacon.
Azért ez így érdekes, hogy nemrég még azt mondták stornó a terv határozatlan időre, most meg megyünk két éven belül. A Giuliettát még ugye sehogy nem fogadtuk-(ták), mert a fotókon és videókon kívül mást nem tudni róla :) De ha (a nem reprezentatív, viszont Alfa rajongó) az itteni véleményekből kiindulok, mondjuk úgy, hogy nem aratott teljes mértékben osztatlan sikert :)
Szóval nem értem én az olaszok logikáját :)))
Belga16-02-2010 20:07:33 // 13934
Tedi16-02-2010 20:03:38 // 13933
Na, megin kezdődik a megyünk amcsiba, nem megyünk macsiba játék...:)
Sergio Marchionne szerint az Alfa 2012-ben visszatér az észa-amerikai piacra.
Sergio Marchionne szerint az Alfa 2012-ben visszatér az észa-amerikai piacra.
Somez16-02-2010 17:38:25 // 13932
Igen, de a budapesti utakon közlekedve sokszor kívánnám azt, hogy bárcsak feláldozhatnék egy picit abból a jóindulatú viselkedésből a kényelem javára. Azt belátom, hogy a kettő együtt nem 145 árkategóriába való képesség :-)
KGBMAN16-02-2010 16:53:50 // 13931
Itt sem hiszem, hogy egy olyan spécin megtervezett és eltalált egyedi futóművet engednének méricskélni, amivel egyesek babérokra törnek. Tudod a versenyszellem sokakat fukarrá tesz :) Márpedig lássuk be, hogy ezeket a futóműveket nem szórakozásból építik ilyen precízen :)
zolee14516-02-2010 16:44:59 // 13930
Ez is elég komoly szimulátor.:)
Jelenleg úgy néz ki, hogy autocad-ben megrajzolom aztán egy kis futóműszerkesztő progiba átírom az adatokat.
A bekötési pontok kisebb-nagyobb eltérése a valóságban stabilitás vesztést, fokozott és/vagy egyenetlen gumikopást jelentene, a szimben viszont ez annyira nem érezhető, bár biztosan számít.
Jó lenne valódi adatokkal dolgozni, és a lentebb említett autóknál még talán megoldható lenne, de arra nem sok esély van, hogy méricskélhessek mondjuk egy Zondát vagy egy Veyront.:D
Jelenleg úgy néz ki, hogy autocad-ben megrajzolom aztán egy kis futóműszerkesztő progiba átírom az adatokat.
A bekötési pontok kisebb-nagyobb eltérése a valóságban stabilitás vesztést, fokozott és/vagy egyenetlen gumikopást jelentene, a szimben viszont ez annyira nem érezhető, bár biztosan számít.
Jó lenne valódi adatokkal dolgozni, és a lentebb említett autóknál még talán megoldható lenne, de arra nem sok esély van, hogy méricskélhessek mondjuk egy Zondát vagy egy Veyront.:D
KGBMAN16-02-2010 16:26:01 // 13929
Van olyan SW amivel ezt le tudod méretezni, ki tudod számoltatni, stb.. Az ára elég komoly :) A szükséges hozzáértést meg nem kell ecseteljem, nyilván gondolod, hogy mit követel meg, ha egy játéknál ennyit el tud mazsolázni az ember.
A komoly, szó szerinti szimulációk pedig ugyanúgy és ugyanazt számolják, amit az élet tesz. Hiszen a szabályok, a képletek, erők, stb ugyanazok..
Persze a játékban nem érzed a G erőt, de attól még a számításoknál ott van.
A komoly, szó szerinti szimulációk pedig ugyanúgy és ugyanazt számolják, amit az élet tesz. Hiszen a szabályok, a képletek, erők, stb ugyanazok..
Persze a játékban nem érzed a G erőt, de attól még a számításoknál ott van.
zolee14516-02-2010 16:19:16 // 13928
Ez nagyon jó írás, asszem hasznosítani is fogom.:)
A geometriáról: oké tudom a játék nem valóság, de azért érdekes, hogy működnek a dolgok. Csináltam nemrég egy Megane hátsó futóművet rFactorhoz, meg jóval korábban egy Leon Cupra futóművet. Az első mindkettőnél ugyanaz, MacPherson, annyi különbséggel, hogy a Renault-nál a kormányzás külön lett választva, vagyis nem a komplett rugó/lengéscsillapító egység fordul, csak a kerék. Ez persze nem megvalósítható, mindkettőnél külön van a kormányzás.
Az érdekesség a hátsó: a Leonban a lentebb látotthoz hasonló Multilink van, a Megane-ban pedig egy csatolt hosszanti lengőkaros, tervezett deformációval.
Namost az alap adatok (rugó lengéscsillapító) még azonosak voltak, csak a geometria volt más. A Ringen a Renault kicsivel több mint 1mp-et adott a Leonnak. Ekkor még a motor váltó stb adatai is azonosak voltak, szóval mintha a Leon alá tettem volna a Megane futóművét.
Persze pontos bekötési pontokat nem tud az ember, így képről több szögből próbálja először megérteni, hogy mi hogyan és merre mozog, aztán csinál egy hasonlót, de mindkettőnél megvan ugyanaz a hiba százalék, valószínűleg.
A geometriáról: oké tudom a játék nem valóság, de azért érdekes, hogy működnek a dolgok. Csináltam nemrég egy Megane hátsó futóművet rFactorhoz, meg jóval korábban egy Leon Cupra futóművet. Az első mindkettőnél ugyanaz, MacPherson, annyi különbséggel, hogy a Renault-nál a kormányzás külön lett választva, vagyis nem a komplett rugó/lengéscsillapító egység fordul, csak a kerék. Ez persze nem megvalósítható, mindkettőnél külön van a kormányzás.
Az érdekesség a hátsó: a Leonban a lentebb látotthoz hasonló Multilink van, a Megane-ban pedig egy csatolt hosszanti lengőkaros, tervezett deformációval.
Namost az alap adatok (rugó lengéscsillapító) még azonosak voltak, csak a geometria volt más. A Ringen a Renault kicsivel több mint 1mp-et adott a Leonnak. Ekkor még a motor váltó stb adatai is azonosak voltak, szóval mintha a Leon alá tettem volna a Megane futóművét.
Persze pontos bekötési pontokat nem tud az ember, így képről több szögből próbálja először megérteni, hogy mi hogyan és merre mozog, aztán csinál egy hasonlót, de mindkettőnél megvan ugyanaz a hiba százalék, valószínűleg.
Selmak16-02-2010 15:58:37 // 13927
Veseköved se lesz a 145-146ban.
WarbiRunner (Gyuri)16-02-2010 15:20:46 // 13926
Szerintem ezekben csak az űlésrugó rugózik, de qvajó :-))) Tengeribeteg leszek az ilyen billegős libikóka kocsikban :-D
WarbiRunner (Gyuri)16-02-2010 15:19:07 // 13925
Ez teljesen így van. A multilink alkalmazásával talán kényelmesebb futóművet lehet építeni. Durva példa: A Wartburg kettős keresztlengőkaros, a 146 MacPherson. Ugye ugye hogy nem is az számít? :-D
TarP16-02-2010 15:17:30 // 13924
Nekem Made In Germany Wella lámpám van a GTV-n, hibátlan.
Ami eddig elromlott, az a légkondi kompresszor, Made in Japan.
De ebből nem lehet statisztikát generálni, arra ott a TÜV, vagy micsodi...
Ami eddig elromlott, az a légkondi kompresszor, Made in Japan.
De ebből nem lehet statisztikát generálni, arra ott a TÜV, vagy micsodi...
Tom1216-02-2010 14:10:19 // 13923
A minőségről jut eszembe. Nemrég /ma/ mellettem parkolt egy új Audi R8-as és eléggé meglepődtem azon, hogy a bal első lámpája szinte az egész felületen párás volt belülről. Azért ettől az "übertechnikától" nem ezt várnám...
...vagy már ott is az olaszok rombolják a munkamorált, minőséget ? /Lambo/ :-))
...vagy már ott is az olaszok rombolják a munkamorált, minőséget ? /Lambo/ :-))
KGBMAN16-02-2010 13:54:55 // 13922
Lehetne több is egy átstrukturált futóművel, ami viszont városban korlátozottan lenne csak használható. Még olyan országokban is ahol jók az utak. Kishazánkról ne is beszéljünk...tanulságos cikk, az tuti. És több része is van...
mesa16-02-2010 13:47:55 // 13921
Lehet nem véletlen, hogy csak 2 centi a gyári ültetés :)
TarP16-02-2010 13:26:12 // 13920
Mondom én hoty fizika. Öveges professorúr! :)
KGBMAN16-02-2010 13:08:55 // 13919
Mielőtt egymás hajába kaptok... Aki akarja nézzen bele..
Nem biztos, hogy mindig az innováción múlik. Inkább az adott technika megfelelő és korrekt alkalmazása, annak kiszámítása és modellezése az, amin sok múlhat. Akár csak 1-2mm-en is...
ÍME
Nem biztos, hogy mindig az innováción múlik. Inkább az adott technika megfelelő és korrekt alkalmazása, annak kiszámítása és modellezése az, amin sok múlhat. Akár csak 1-2mm-en is...
ÍME
mesa16-02-2010 12:49:43 // 13918
az 1.4 TB sem megy rosszul. Sőt én már azt is csak emelt szintű jogosítvány megléte esetén engedném megvásárolni :)
GTA valószínű sosem lesz belőle. Megölné a gazdáit
GTA valószínű sosem lesz belőle. Megölné a gazdáit
TarP16-02-2010 12:44:45 // 13917
Kíváncsi vagyok, az Audi, vagy Lexus rajongók is így érzik-e, hogy jajjaj, Skoda, meg VW motorokkal kell járnunk, jajjaj, a Toyota elavult 2.4-es motorját kapjuk meg jajjaj deszarez!
Szerintem nem. Tudják, hogy egy jobb anyagminőségű autót kapnamk, mint az alap és egy számukra szeretett stílust. Az, hogy az alap 1.4-esben "alap" futómű, miegymás lesz, természetes, bár a Q2 is javulás. Az 1750-est meg majd meglátjuk, mit kap. Ha valóban ósdi-bóvli lesz, majd fikázom, de addig nem.
Ha jó tömeg-lojjerő arányt megoldják jók lesznek az arányok (alacsony, relatíve széles) kis légellenállás, a könnyebb motorok miatt jó súlyelosztás... akkor onnan már a fizika megoldja a feladat nehezét.
Szerintem nem. Tudják, hogy egy jobb anyagminőségű autót kapnamk, mint az alap és egy számukra szeretett stílust. Az, hogy az alap 1.4-esben "alap" futómű, miegymás lesz, természetes, bár a Q2 is javulás. Az 1750-est meg majd meglátjuk, mit kap. Ha valóban ósdi-bóvli lesz, majd fikázom, de addig nem.
Ha jó tömeg-lojjerő arányt megoldják jók lesznek az arányok (alacsony, relatíve széles) kis légellenállás, a könnyebb motorok miatt jó súlyelosztás... akkor onnan már a fizika megoldja a feladat nehezét.
mesa16-02-2010 11:56:50 // 13916
Mit várok el? Mit lehet elvárni egy sportos márkától?
Innovációt, természetesen! ;-)
Mostanában csak FIAT maradékokból legózunk.
A Multilink pedig a leggyengébb láncszem, egyszerűen ki is hagynám a sajtóanyagból
Persze lehet az cél, hogy sok szakkifejezéssel a marketingesek összezavarják a bizonytalan választókat :D
Innovációt, természetesen! ;-)
Mostanában csak FIAT maradékokból legózunk.
A Multilink pedig a leggyengébb láncszem, egyszerűen ki is hagynám a sajtóanyagból
Persze lehet az cél, hogy sok szakkifejezéssel a marketingesek összezavarják a bizonytalan választókat :D
Selmak16-02-2010 11:32:45 // 13915
145/146 felfüggesztése is egyszerű mint a facsipesz, mégis stabil, jóindulatú autót eredményez. Rugózási komfort más kérdés.
TarP16-02-2010 09:32:24 // 13914
Te mit vársz egy ilyen anyagtól?
Az legyen benne, hogy "Minden ótó szar fémhulladék, a miénk is az. Pár év és megy a bontóba. Tisztelt vevőink, ennyit tudtunk. Kész."
Erre a Performance/Weight Ratiora bővebben is kíváncsi vagyok.
Az legyen benne, hogy "Minden ótó szar fémhulladék, a miénk is az. Pár év és megy a bontóba. Tisztelt vevőink, ennyit tudtunk. Kész."
Erre a Performance/Weight Ratiora bővebben is kíváncsi vagyok.
Somez16-02-2010 08:50:07 // 13913
A marketing fogja eladni az autót. Én sem vágom mitől jó vagy rossz a McPherson és a Multilink. Legyen nekem megfelelő a rugózása, a többi nem érdekel. És ezzel a vásárlók nagyobbik fele ugyanígy van.
mesa16-02-2010 08:38:38 // 13912
Azért a McPherson - Multilink akárhogy is szépítjük ...
Meg ez a tengelytáv azonos a Bravoéval, és pont annyival rövidebb a Deltáénál, pedig abban sem lehet hátul elférni.
De a legszebb, hogy a Best in category jelölést is simán odaadják maguknak a marketingesek :)
Meg ez a tengelytáv azonos a Bravoéval, és pont annyival rövidebb a Deltáénál, pedig abban sem lehet hátul elférni.
De a legszebb, hogy a Best in category jelölést is simán odaadják maguknak a marketingesek :)
Belga15-02-2010 23:12:55 // 13911
Alfa Romeo Giulietta architecture
The Alfa Romeo Giulietta introduces an entirely new architecture - "Compact" - designed to satisfy the most demanding customers in terms of road-holding, agility and safety.
The new "Compact" architecture continues Fiat Group Automobiles' architecture rationalisation strategy - preceded by the "Mini" architecture for segment A and the "Small" for segments B and L0 - and is a true "point of departure" from previous architectures due to the new content introduced, the materials used and the levels of performance achieved.
The aim was to create a new architecture that would allow future Fiat Group Automobiles segment C vehicles, starting with the new Alfa Romeo Giulietta, to be ranked “best in class” in terms of handling, steering feel, performance to weight ratio, ride comfort, NVH (Noise Vibration Harshness), safety (active and passive) and climatic comfort.
The underbody represents a generational leap in terms of the materials used. The entire structure is now significantly stronger and provides better performance without any increase in weight with respect to the previous generation. All this is thanks to the ever wider use of high and ultra-high strength materials, which now make up more than 90% of the total mass of the system: some structural parts, designed to provide high strength and the ability to absorb impact with minimal deformation, have been made from hot-pressed tempered steel.
Another new feature of the underbody is its modularity, which makes it ideal for use on a family of vehicles with different wheelbases. This modularity is provided by several central floor panels and the side members and does not affect any part of the front and rear structures. This reduces outlay to a minimum and means that the system can be applied to other vehicle systems without modification.
The climate control system was also specifically designed to provide the best climatic conditions in the passenger compartment, while significantly reducing over-consumption of fuel (30% less than a conventional system).
The Mc Pherson front suspension was revised to offer maximum rigidity under side loads, reducing the weight thanks to the use of aluminium (saving 4 kg with respect to cast-iron solutions).
The rear suspension is, on the other hand, brand new: the layout is a sophisticated, cutting-edge Multilink that does not compromise the useful volume of the luggage compartment and, thanks to the aluminium wishbones, allows for a weight reduction of over 10 kg with respect to conventional Multilink systems.
In addition, the new electric power steering system ensures an excellent steering feel and is integrated with the vehicle's active safety systems.
In terms of passive safety, the Alfa Romeo Giulietta was produced to obtain the maximum Euro NCAP rating, as demonstrated by over fifteen thousand hours of mathematical modelling, 80 crash tests, 150 tests on a HyGe slide and more than 100 tests on components and sub-systems. In detail, the new third load path increases the energy absorption potential of the vehicle front end and reduces both inertial forces and passenger compartment intrusion, thereby ensuring optimum passenger protection at higher impact severity.
This device, fitted as standard on the entire range, is designed to modify the operating parameters of the engine, gearbox, steering system and Q2 electronic differential, in addition to the behaviour logic of the Vehicle Dynamic Control system (VDC). Giulietta will also be introducing Pre-Fill - a new function - activated when the DNA is set to Dynamic, which uses the VDC system to provide the driver with the quickest braking response possible. These sophisticated features which improve the dynamic control of the vehicle are supported further by the Dynamic Steering Torque (DST), a function which provides the driver with a feed-back torque at the steering wheel that helps him to perform critical manoeuvres correctly, before the VDC intervenes to prevent loss of control.
The Alfa Romeo Giulietta introduces an entirely new architecture - "Compact" - designed to satisfy the most demanding customers in terms of road-holding, agility and safety.
The new "Compact" architecture continues Fiat Group Automobiles' architecture rationalisation strategy - preceded by the "Mini" architecture for segment A and the "Small" for segments B and L0 - and is a true "point of departure" from previous architectures due to the new content introduced, the materials used and the levels of performance achieved.
The aim was to create a new architecture that would allow future Fiat Group Automobiles segment C vehicles, starting with the new Alfa Romeo Giulietta, to be ranked “best in class” in terms of handling, steering feel, performance to weight ratio, ride comfort, NVH (Noise Vibration Harshness), safety (active and passive) and climatic comfort.
The underbody represents a generational leap in terms of the materials used. The entire structure is now significantly stronger and provides better performance without any increase in weight with respect to the previous generation. All this is thanks to the ever wider use of high and ultra-high strength materials, which now make up more than 90% of the total mass of the system: some structural parts, designed to provide high strength and the ability to absorb impact with minimal deformation, have been made from hot-pressed tempered steel.
Another new feature of the underbody is its modularity, which makes it ideal for use on a family of vehicles with different wheelbases. This modularity is provided by several central floor panels and the side members and does not affect any part of the front and rear structures. This reduces outlay to a minimum and means that the system can be applied to other vehicle systems without modification.
The climate control system was also specifically designed to provide the best climatic conditions in the passenger compartment, while significantly reducing over-consumption of fuel (30% less than a conventional system).
The Mc Pherson front suspension was revised to offer maximum rigidity under side loads, reducing the weight thanks to the use of aluminium (saving 4 kg with respect to cast-iron solutions).
The rear suspension is, on the other hand, brand new: the layout is a sophisticated, cutting-edge Multilink that does not compromise the useful volume of the luggage compartment and, thanks to the aluminium wishbones, allows for a weight reduction of over 10 kg with respect to conventional Multilink systems.
In addition, the new electric power steering system ensures an excellent steering feel and is integrated with the vehicle's active safety systems.
In terms of passive safety, the Alfa Romeo Giulietta was produced to obtain the maximum Euro NCAP rating, as demonstrated by over fifteen thousand hours of mathematical modelling, 80 crash tests, 150 tests on a HyGe slide and more than 100 tests on components and sub-systems. In detail, the new third load path increases the energy absorption potential of the vehicle front end and reduces both inertial forces and passenger compartment intrusion, thereby ensuring optimum passenger protection at higher impact severity.
This device, fitted as standard on the entire range, is designed to modify the operating parameters of the engine, gearbox, steering system and Q2 electronic differential, in addition to the behaviour logic of the Vehicle Dynamic Control system (VDC). Giulietta will also be introducing Pre-Fill - a new function - activated when the DNA is set to Dynamic, which uses the VDC system to provide the driver with the quickest braking response possible. These sophisticated features which improve the dynamic control of the vehicle are supported further by the Dynamic Steering Torque (DST), a function which provides the driver with a feed-back torque at the steering wheel that helps him to perform critical manoeuvres correctly, before the VDC intervenes to prevent loss of control.
Buksi14-02-2010 18:58:58 // 13910
Annyira nem lehet rossz! A szűrő körüli részen semmi nyoma olajnak, úgyhogy sztem zár rendesen a műanyag is! :-))
GTPeti14-02-2010 18:56:22 // 13909
Azt hozzátenném, hogy nem csak a praktikusság vezérli a t. tervező urakat, hanem a gazdaságisok unszolása, vagyis a költségcsökkentés. Emiatt alkalmaznak szívesen műanyagházas betétszűrőket. Ha tisztességesen van megcsinálva a ház, akkor nincs is gond. Ugyanakkor pl. a Kangoo üa. szűrőjének háza előszeretettel enged be egy kis levegőt is, ami nem olyan nyerő dolog.
Buksi14-02-2010 18:46:04 // 13908
Először én is meglepődtem, hogy mijafrancez! Egy vacak kis papírszűrő az egész! :-)
Belga14-02-2010 18:43:29 // 13907
Najovanakkor... nekem csak arese V6-al volt tapasztalatom, az meg ugye nem mai gyerek. :) Lehet, hogy mar a legutolso devu tiko-ba is ilyen cserelhetot raknak, csak en maradtam le. :)
Buksi14-02-2010 18:34:29 // 13906
Nem, abban S4 van! :-DD
GTPeti14-02-2010 18:33:24 // 13905
(Ez Buksinak ment.)
GTPeti14-02-2010 18:32:56 // 13904
Gondolom az is Pentastar V8-assal szerelt. :)
Buksi14-02-2010 18:16:55 // 13903
A család Corsa-jában is ilyen olajszűrő van! :-)
GT Ɨ|ѯ14-02-2010 17:03:52 // 13902
Szerelőbarát, ez tény:-)
Teccik!
Teccik!
Belga14-02-2010 14:38:49 // 13901
Gondolom ez az a kepen, nem?
Azt irja rola:
Canister-free oil filter element - prevents landfill, allows incineration; also eases DIY oil changes and prevents ham-fisted oil change places from "holing" or over-tightening the filter.
The advanced oil filter system eliminates oil spills and contains an incinerable filter element instead of the typical spin-on filters, which are disposed of in landfill sites; the filter is conveniently located on top of the engine.
Tehat nem hagyomanyos olajszuro haz, igy nem tudod tulhuzni, nincs olajfolyas, sima betetszuros megoldas.
Azt irja rola:
Canister-free oil filter element - prevents landfill, allows incineration; also eases DIY oil changes and prevents ham-fisted oil change places from "holing" or over-tightening the filter.
The advanced oil filter system eliminates oil spills and contains an incinerable filter element instead of the typical spin-on filters, which are disposed of in landfill sites; the filter is conveniently located on top of the engine.
Tehat nem hagyomanyos olajszuro haz, igy nem tudod tulhuzni, nincs olajfolyas, sima betetszuros megoldas.
GT Ɨ|ѯ14-02-2010 14:22:35 // 13900
olajszűrő felül...érdekes..:-)
de jó 5-lett:-)
de jó 5-lett:-)
GTPeti12-02-2010 21:53:21 // 13899
Mehet is egyből a Pihentbe. :)
Seriff12-02-2010 21:52:38 // 13898
Csak lennének már meg :)
Seriff12-02-2010 21:51:56 // 13897
Bár ahogy olvastam csodát nem műveltek vele.
A furcsa nekem az, hogy a GTV közel sem ennyire orrtolós. Mondjuk ebben a passzív hátsó kormányzásnak is szerepe van...
A furcsa nekem az, hogy a GTV közel sem ennyire orrtolós. Mondjuk ebben a passzív hátsó kormányzásnak is szerepe van...
Seriff12-02-2010 21:51:00 // 13896
Belga12-02-2010 21:48:00 // 13895
Naja. Ugye az angoloknal kezelesbe is vette a Prodrive, es kihoztak a Brera S-t.
Belga12-02-2010 21:47:00 // 13894
Illetve azert nem kell temetni a V6 es V8-at, mert ha nem is az FPT-tol (es nem is a Giuliettaba), de a Chryslretol johetnek. Meg mielott mindenki a GM-et hozna fel peldanak, itt van nehany adat:
Tervezett motorok:
3.0V6Tb - 370Le
3.0V6Btb - 420Le
3.3V6 - 280Le
Nehany tulajdonsaguk:
- VVT
- VezermuLANC a tartossag miatt
- Aluminium blokk - 10kg-val konnyebb mint a GM V6-osa
- Nyomatek 90%-a 1600 es 6400rpm kozott
- Multiair
- Olajszuro a blokk tetejen - konnyu szerelhetoseg
- E85 ready
- Reszegysegek kozvetlenul a blokkhoz rogzitve a zajcsillapitas es remeges csokkentes miatt
Talan nem rosszak ezek....
Tervezett motorok:
3.0V6Tb - 370Le
3.0V6Btb - 420Le
3.3V6 - 280Le
Nehany tulajdonsaguk:
- VVT
- VezermuLANC a tartossag miatt
- Aluminium blokk - 10kg-val konnyebb mint a GM V6-osa
- Nyomatek 90%-a 1600 es 6400rpm kozott
- Multiair
- Olajszuro a blokk tetejen - konnyu szerelhetoseg
- E85 ready
- Reszegysegek kozvetlenul a blokkhoz rogzitve a zajcsillapitas es remeges csokkentes miatt
Talan nem rosszak ezek....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
5
Guests5
509
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?