Forum >> A jövő Alfái

GTPeti16-09-2010 20:59:34 // 15842
Jaja, feltétlenül. És a karbantartási útmutatóban sem lesznek meredek pontok. Mondjuk hatvanezrenként... Ááá, dehogy. :)
mesa16-09-2010 09:40:09 // 15841
Szerinted ezeknek ugyanaz a váltója és a futóműve is, azon felűl, hogy a motorjuk sem ugyanaz ? Vagy mit is akartál ezzel mondani? :)
Tom1215-09-2010 21:09:39 // 15840
Ezek alapján /ha ennyi helyen használják/ biztos olcsó bele az alkatrész...:-))
zolee14515-09-2010 21:03:46 // 15839
Több az. Ez az F136-os moci benne van jópár autóban, ilyen olyan fejlesztésekkel.

Wikiről:

Maserati usage
4.2 L (4244 cc, 259 cid)
2002–2007 - Maserati Coupé/Spyder, 390 PS (287 kW; 385 hp)
2004–present - Maserati Quattroporte, Maserati GranSport, 400 PS (294 kW; 395 hp)
2007–present - Maserati GranTurismo, 405 PS (298 kW; 399 hp)
4.7 L (4691 cc, 286 cid)
2009–present - Maserati Quattroporte S, 430 PS (316 kW; 424 hp)
2007–present - Maserati GranTurismo S, Maserati Quattroporte GT S, 440 PS (324 kW; 434 hp)
[edit]
Ferrari usage
4.3 L (4308 cc, 263 cid)
2004–present - Ferrari F430, 490 PS (360 kW; 483 hp)
2007–present - Ferrari 430 Scuderia, 510 PS (375 kW; 503 hp)
4.0 L (3997 cc, 244 cid) - not street legal
2006–present - Ferrari 430 GT2, 445 PS (327 kW; 439 hp)[1] - with restrictor plates
4.3 L (4297 cc, 262 cid) direct injection
2009–present - Ferrari California, 460 PS (338 kW; 454 hp)
4.5 L (4499 cc, 274 cid) direct injection
2009–present - Ferrari 458 Italia, 570 PS (419 kW; 562 hp)
[edit]
Alfa Romeo usage
4.7 L (4691 cc, 286 cid)
2007–present - Alfa Romeo 8C Competizione, 450 PS (331 kW; 444 hp)
[edit]
A1GP usage
4.5 L (4500 cc, 275 cid) direct injection - only for racing use
2008–2009 - A1GP "Powered by Ferrari", 600 PS (441 kW; 592 hp)
Kazes☻15-09-2010 20:48:39 // 15838
Igaz, de legalább Alfa! :)
szpiro15-09-2010 18:49:02 // 15837
üdv
végig olvasva cikket, igazat kell adnom, de ne felejtsük el nem csak az alfa változik. Sajnos az egész idáig változatos autógyáráts sémásodik s válik unalmassá. Lassan félhomályba már nem mondjuk meg mi 147, Astra vagy ép Civic. még ha a motorokra vonatkozó előírásokról nem is beszélünk, akkor is ott a bolon gyalogos védelem.

így jút el az ember oda: "Nem akarok új autót", csak végtelen alkatrész ellátást a GTV-hez.
Csak nem tudom mit tesznek majd az autógyárak az eladhatatlan egyéniség nélküli autóikkal?
mesa15-09-2010 15:53:33 // 15836
Ez sosem lesz A jövő Alfáinak része. Egyedüli és megismételhetetlen, a jelenben már létezik :))
Kazes☻15-09-2010 15:13:47 // 15835
Pont arról ami oldalhelyes?! :)
mesa15-09-2010 13:40:54 // 15834
Igaz-igaz, az egykéről meg is feledkeztem! :)
Tom1215-09-2010 13:37:54 // 15833
Ez is jöhet...;-D
Tom1215-09-2010 13:20:22 // 15832
Az se rossz és még olcsóbb /a vételára, ami a fenntartási költségeket illeti, nem lehet nagy különbség/. Az igazi az lenne, ha Alfában lenne valami hasonló kaliberű kategória... /valamivel olcsóbban, persze.:-))/
Szerintem lesz, csak idő kérdése, vagy csak túl "merész" a fantáziám...:-))
Tommi15-09-2010 13:15:24 // 15831
Öten... :)

Tom1215-09-2010 13:05:37 // 15830
"bármelyik jöhetne"

Bármikor...:-))
Longman15-09-2010 12:34:46 // 15829
Elolvastam de más hírportálokon, vagy az előbb linkelten is arról írnak hogy nem lesz sorozatgyártás, egyetlen darabról van szó, ráadásul egy német ipse hozta össze a kocsit. Felhasználva valamilyen Ferrarit.
Mivel nem sorozatgyártású kocsi nem sorolnám a másik 3 mellé.
mesa15-09-2010 12:33:20 // 15828
Egyébként pedig igazad van, nem unokatestvérek, hanem féltestvérek, mivel egy anyától, de több apától származnak :)
mesa15-09-2010 12:30:44 // 15827
De négyen vannak, mivel a bódét leszámítva egy tőről fakadnak. A New Stratost egyébként a Pininfarinánál szerelték össze. Olvasd el a WTCC-s topikot, ott több info is van
Longman15-09-2010 12:26:17 // 15826
Sajnos továbbra sincsenek négyen, az a Stratos-t "csak" egy német ipse építette a saját kénye-kedvére:
Klikk
mesa15-09-2010 12:04:47 // 15825
A WTTC-s topik után rájöttem, hogy most már négyen vannak az uncsitesók! :)

Ugyanaz a padlólemez, hajtás, erőforrás. Csak a bódé más. Mégis, mindegyik egyéniség. És bármelyik jöhetne!

Szóval, én nem félek a közösködéstől. Sem a Fiat, sem a Chrysler alapok nem rosszak egy jó autó megformálásához. Azt írják a kicsi Maser, meg a 166 alfa utódja ugyanilyen rokonságban lesz. Hajrá! ;)
Kazes☻14-09-2010 11:05:44 // 15824
Ezen még dolgozzanak vagy kuka. Inkább a Duettottanta-val foglalkozzanak, az csodás! :)
KGBMAN14-09-2010 07:31:08 // 15823
Nagyon erős Z4 beütése van...
WarbiRunner (Gyuri)13-09-2010 22:35:29 // 15822
Hát most komolyan...sajnos még az is megeshet. Igazából szeretnék Alfás maradni, de nem minden áron. Az új trend nem jön be. A 159 még tetszik, motorok terén viszont durván leépítés megy. Még sokmindentől függ a dolog, ezért is nem ugrálok egyelőre, elvagyok a 146-tal. Ameddig ennyire egyben van, nem sürgős a csere. 85e közös km már nálam elég indok arra, hogy ne adjam könnyen :-). Most vagyok azon a ponton, hogy nézelődök, olvasgatom mások véleményét, keresgélek. Ez nálam a 146-nál eltartott több mint 1 évig, úgyhogy most sem várható hirtelen autóváltás :-))
Persze egy régi Quattroporte kinek nem tetszik? :-) Feleségem állandóan ezzel nyaggaz, hogy vegyünk olyat...csak fenn is kell tartani. Ez is mihez képest. ha 10 milláért néznék autókat, akkor lehet belecsapnék a lecsóba...3,5-ért egy szép V8 evolution, a többit meg szervízre, benzinre :-) de ez csak álom marad azthiszem.
Ami inkább reális az a 159 tbi...csakhát az a fogyasztás ugye...és akkor elgondolkodik az ember egy utolsó évjáratú V6 166-on is :-)) Szóval nagyon nincs ez még letisztulva :-) MÉg a benzin vs dízel csatát is újra meg kell vívnom magammal. MEg a használt/újat is...:-)))
GTPeti13-09-2010 22:04:17 // 15821
Igen... az biztos hogy 4 kereke lesz. :)
mesa13-09-2010 21:56:37 // 15820
2013-as Spider video
Kazes☻13-09-2010 20:58:13 // 15819
Az lehet, de Alfa nélkül! :DDD
WarbiRunner (Gyuri)13-09-2010 20:55:10 // 15818
Vagy nekem garázssorom :-D
Kazes☻13-09-2010 19:31:50 // 15817
Wartburg, Saab, Maserati?! Most már végre tényleg lesz egy szép kis 146-om?!?! :)))))))))
WarbiRunner (Gyuri)13-09-2010 18:04:00 // 15815
Küzd a nyavaja...:-) Ha még nem esett le, 159 TI-re gyűjtök, bár az biztos valami régi taliga lehet...;-)
WarbiRunner (Gyuri)13-09-2010 18:01:41 // 15814
Más ilyen kategóriához még nem volt szerencsém, a 159-ben pont az volt a meglepő, hogy alapvetően gyengusz motorral is adta az élményt, nem kellett nyakizomszaggató gyorsulás, hogy valami élvezhető legyen az autón.
A Maser meg a gyengém. Én még a régebbi V8 evo-kat nézegetem, remélem nem borul el az agyam sose annyira, hogy hazaállítok egyel :-))
Tibe13-09-2010 15:51:34 // 15813
Komolyan nincs már 2.4 JTD moci se? :(((
Junior13-09-2010 14:53:36 // 15812
kamu, bmw 3, audi a4 keverék
Real BB13-09-2010 13:58:27 // 15811
Sziasztok!
Kedvenc autónk gyártójánál is lehet némi gazdasági bérgyilkos:((((
Az amúgy nem rossz járgányok eladhatóságát erősen csökkenti a motorok hiánya... - szerinem. A 159 rendelkezett pl. egy rakás GM hulladékkal, amik nagy fogyasztást igyekeztek párosítani harmatgyenge teljesítménnyel. Ráadásul az eddigi legjobb motorját (2.4JTD) nem gyártják többet. A 159 GTA kész volt, de nem jött ki a gyárból, a szerencsésebb ismerősök látták is a kísérlrti darabokat - a gyári bontóban:(((
mesa13-09-2010 10:40:50 // 15810
Egyedül a te stílusoddal van probléma. Nem csak én nem értek egyet veled, te vagy az aki mindenki ellen küzd :) Remélem jó harminc év múlva is ugyanezzel a kocsiddal leszel megelégedve, mindenki más meg járjon az új szarral, nem igaz? :DDD
Tom1212-09-2010 22:28:51 // 15809
"A közvetlenség összefügg a súllyal, de pont a 159 TI volt az, ami megmutatta nekem, hogy lehet egy böhöm autó könnyed mozgású."
Meg más "böhömök" is. :-) Sok tesztben attól hidalnak le, hogy hogy lehet egy majd´ 2 tonnás autó ennyire könnyed. Mondjuk, azért a 401, vagy 430 ló megteszi a hatását, de a hangjával nem bírok betelni. Mostanában nagyot esett az áruk is, nagyjából a Giulietta 235 lovas áráért "vesztegetnek" nem egy példányt... Igaz, hogy drágább a fenntartása, de mostanában megfordult a fejemben, hogy mi lenne, ha... Mondjuk, "vasárnapi autónak"...:-))

"Jó marketinggel szerintem kicsit ki lehet pössenteni a fa mögül széllel szemben is :-)))"

Szerintem is.;-)) Talán majd eljön az ideje, ha alkalom nyílik rá, hogy egy "vérbeli Alfa" is szülessen erősen fertőzötteknek. Szerintem nem felejtettek el autót készíteni, de most a túlélés az első számú cél - mi más, nézzük el nekik...;-)
Tom1212-09-2010 22:03:56 // 15808
OFF
Azt hittem, hogy csak én vagyok ilyen "maradi", hogy nem mindig akkor cserélek telefont, mikor megjelenik az újabb típus...:-))
Én általában akkor szoktam váltani, mikor netán elhagyom valahol, vagy, mint legutóbb egy "köcsög" ügyfél miatt falhoz vágtam szegényt...:-))
Most egy 5mpixeles van, egész jó képeket csinál, de köze nincs ahhoz, amit egy egyszerű fényképezőgéppel lehet "produkálni".
ON
Tom1212-09-2010 21:53:44 // 15807
FL?

Förtelmesen Lepusztult. ;-DDD
Buksi12-09-2010 17:03:47 // 15806
Na neee... :-/
Vinnie12-09-2010 15:42:26 // 15805
Ezt inkább ne erőltessük!
WarbiRunner (Gyuri)12-09-2010 15:33:34 // 15803
Mellesleg ez mi?

159 FL?
WarbiRunner (Gyuri)12-09-2010 15:31:08 // 15802
Nem, sőt....az Alfának ne rójuk fel, hogy kevés extra rendelhető hozzá, amíg olyan szépet tud mint a 159, olyan futóművet, mint az a TI. Csak sajnos ők is kezdenek globalizálódni, valahogy a Julis már nem tűnik különlegesnek, kezd beolvadni a tömegbe. Bár műszakilag elismerem a kivállóságát (jó volna kipróbálni), inkább lenne szép, és nem megosztóan, hanem abszolút értékben (amennyire van ilyen :-)). És részemről kivehetnék az alufólia borítást meg a felnyílóskvarcjátékot is.
A közvetlenség összefügg a súllyal, de pont a 159 TI volt az, ami megmutatta nekem, hogy lehet egy böhöm autó könnyed mozgású. Ezt a vonalat eröltessék csak az Alfánál.
Ha a saját autómat nézem..2000-ben ki volt az a kretén, aki ilyen kőkemény vesezúzó autót akart magának? Volt ilyen.
Tudom, nem érdemes a széllel szemben hugyozni, pedig az Alfa csak addig lesz (volt?) Alfa, amíg ezt tette. Ha beülsz, érezd, hogy mennyire teliberöhög minden trendet. A 146 még biztos ilyen volt...azért akár egy akkori Ford Focushoz ha hasonlítjuk, hát nem egy kompromisszum mentes autó. De direkt ilyen, ez a lényege. Az Alfa puhul, mert puhítja az eladási kényszer. de lehetne ezt okosan, titokban. Jó marketinggel szerintem kicsit ki lehet pössenteni a fa mögül széllel szemben is :-)))
Tommi12-09-2010 15:09:45 // 15801
Kütyü-fronton egyetértek Veled. Nálam a telefon legyen telefon, a fényképező meg fényképező. Egy viszonylag "egyszerű" Nokia telefonom van (6300), amiben ugyan van egy 2 megás fényképező, de egy kezemen meg tudom számolni hányszor volt használva. A fényképezőgépem pedig egy "fél tégla" Canon Power Shot S3 IS, amivel szuper képeket lehet csinálni, mert a lencse, a zoom és minden más sokkal jobb rajta. A telefon egyszerűen fizikai adottságaiból és méretéből adódóan szerintem soha nem fog tudni olyan jó képeket csinálni, mint akár egy közepes tudású fényképezőgép.
GTPeti12-09-2010 14:44:13 // 15799
"Ez a 2008-as kiadású cucc is már tele sok okossággal és bizony lefagyott beszélgetés közben...akkor most ez a jó irány?"
Igen. A telefon esetében kicsi rá az esély, hogy "jobb belátásra" térnek a gyártók és elkezdenek kiváló alaptelefonokat gyártani. Azt viszont reméljük elérik a vevők, hogy nem alfa (értsd: béta előtti :) szoftverrel árulják majd a készülékeket.
Az autók esetén... nos, mikor a rádióban hallom, hogy milyen fantasztikus ajánlat, mert adnak hozzá ajándék klímát... akkor én is vakarom kicsit a fejem. És ez elég ahhoz valakinek, hogy azt az autót vegye meg??
Viszont ha oda akarsz kilyukadni - tudom, hogy nem - , hogy az Alfa is az extrák halmozásával akarja elterelni a figyelmet... szerintem ez sincs így. Mindkét bajor csodába sokkal több csilivilit lehet rendelni.
SZVSZ az autó közveltlensége a súllyal van szoros kapcsolatban. A kérdés az, hogy a jelenlegi anyagokkal és elvárt NCAP besorolással megoldható-e egyáltalán a "könnyedtség".
WarbiRunner (Gyuri)12-09-2010 14:08:24 // 15798
Akkor én vagyok az a lúzer, aki otthon megnézi, hogy hova akar menni :-D...és igen, belátom, a telefonomban van GPS. Amit már használtam is egyszer, mert nem voltam biztos benne, hogy első, vagy második utca balra. :-))
Nem a funkció hasznosságát kérdőjelezem meg, illetve nem minden esetben. Csak inkább azt furcsállom, hogy az alapfunkcióról áttevődik a hangsúly az úgymond extrákra. És egyre inkább azt eredményezi ez a hangsúly eltolódás, hogy csorbul az alapfunkció.
Mint ahogy a telefonnál is. Ez a 2008-as kiadású cucc is már tele sok okossággal és bizony lefagyott beszélgetés közben...akkor most ez a jó irány?
Tom1212-09-2010 10:50:17 // 15797
Szeretem a dolgokat a "jó oldalukról" is szemügyre venni...:-))
GT Ɨ|ѯ12-09-2010 07:31:02 // 15796
Pontosan, végre egy nem pesszimista hsz:-)

A nagy fikázásban, kesergésben üde színfolt:-)
GTPeti12-09-2010 05:34:03 // 15795
Na kérem ez egy igazán markáns vélemény volt. :)

OFF:
Egy régebbi szerverszoba teljesítményével rendelkező telefonokra szerintem is kevés embernek van szüksége. Azonban a fényképező jó dolog. A többség nem cipel magával a fényképezőt és mindig jöhet valami megörökítendő (pl. Alfa v. Ferka).
NAGYON OFF:
Azonban azt én sem értem, hogy már 5 évvel ezelőtt is szinte minden telefonban volt egy második kamera is, hogy lehessen vele videotelefonálni. És mégis. Még csak olyan embert sem ismerek, aki már hallott olyanról, akinek az ismerőse videotelefonált már valaha. (Ja kérem 125 Ft vagy mennyi percenként... A jelek szerint a szolgáltatókat sem igazán zavarja, hogy a kutya sem használja ezt az innovációt.)
ON:
3 zónás klímát és ülésmemóriát önszántamból én sem kérnék az AUTÓBA. A BT jó dolog (annak aki menet közben akar telefonálni), a menürendszer* nélkül pedig nehéz lenne beállítani az úticélt. Mert 2010-ben azt várják az emberek, hogy megmondja az autó, hova akarsz menni. :) 2050-ben pedig azt, hogy adott esetben oda is vigyen magától. És ezek egyike sem zárja ki azt, hogy 2010-ben egy autó élvezetesen vezethető legyen. Csak vannak szempontok, amiknek szintén meg kell felelni (Euro XX agyrém) és eltart egy darabig, amíg megtalálják a módját az autógyártók, hogy hogyan legyen emellett élvezetes egy autó. (Jelenleg az euro-bürokraták állnak nyerésre...)

*: A menürsz.-hez még annyit, hogy én felháborítónak tartom, hogy mindennel összeépítik pl. a rádiót és szinte nincs rá mód, hogy utólagosan módosítsa azt a user. (Szerencsére csak szinte.) Ebben az Alfa pl. még a humánusabb gyártók közé tartozik. (Ellentétben pl. az Audival...)
Tom1212-09-2010 00:38:33 // 15794
A gyártók az autókba pakolt minél több "játékszerrel" próbálják a vásárlókat magukhoz csalogatni, ez a "trendi".
Neked szerintem egy ilyen kéne, mondjuk én sem vetném meg...:-)) /figyeld meg az arcát 3:10mp-től... ;-DDD/
WarbiRunner (Gyuri)12-09-2010 00:01:09 // 15793
Ezt én elismerem, de szerintem el vagyunk kényelmesedve, és tévedve. Környezetvédelemről beszélünk és két tonnás monstrumokat engednek utcára.
Minek a 3 zónás klíma egy autóba? Minek a sávelhagyásjelzőtől kezdve a memóriás űlésen át a sok bizbasz? Minek kell blútúsz egy autóba? Egyáltalán minek menürendszer? Ez számomra kb olyan érthetetlen, mint mikor egy mobiltelefon tesztjében lehúznak egy készüléket a gyenge fényképezője miatt. Telefon. Végig gondolja a vevő hogy mit vesz? Azért ez jutott eszembe, mert most cseréltem telefont. És rémülten láttam, hogy érintőképernyős kvarcjátékokat akarnak nekem eladni arra, hogy az üzletfeleimmel beszélgessek. Vettem egy 2008-as modellt, az utolsót talán az országban ami raktáron ragadt. Hugomnak megmutattam, és amenübe se tudott belépni, "mert ezen gombok vannak". Hát basszus ez megy az autóiparban is. Őszintén én kézzel is letekerem azt az ablakot, csak csináljon nekem valaki egy rendes autót...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.