Na, ezt már vártam! :))
Tehát akkor összefoglalva: azért nem akarsz újra váltani, mert
- nem tetszik
- vagy ha tetszik, túl gyenge az elvárásaidhoz
- vagy ha tetszik és nem gyenge, akkor viszont sokat fogyaszt
stb.
Forum >> A jövő Alfái
mesa22-09-2010 13:45:03 // 15942
WarbiRunner (Gyuri)22-09-2010 13:39:42 // 15941
A 159-ben igen, frankó motor az a TBI, nekem műszakilag maximálisan szimpatikus, és szeretném is kipróbálni végre, hogy mit tud. De szerinted hogy esne nekem dupla annyit tankolni? Ér annyival többet? Pont a Te teszt képeid rettentettek el, az azért durva fogyasztás. És ki garantál nekem akár 100e km gondtalan autózást? Sajnos nem erről szól a fáma.
Nálam mostanában komolyan felvetődik a csere, de nem tudom jószívvel megtenni. A Giulietta tőlem lehet bármilyen jó autó, nem vonom kétségbe a műszaki tartalmát, de ennyi erővel vehetnék Opelasztrát is, az is modernebb mint a 146. Baromira nem jön be ez a forma.
Nekem egy autó nem csak a műszaki tartalom, műszakilag jó autót lehet venni ezer félét, nekem igenis olyan autó kell, ami úgy szép, ahogy van.
Hogy pont Alfások nem értik, hogy egy igazi flegma dögöt szeretnék, nem ilyen mókusorrú kompromisszumot. Nekem nem a tudat kell, hogy de fasza a futómű, néha ki is játszom magam vele. Nekem az Alfa egy szép, stílusos ÉS műszakilag kiemelkedő autót jelent. Tudod, amit nézegetni is jó, öröm lemosni..stbA 159 TBi az teljesítené ezeket, viszont ott a költségkülönbség teljesen irreális a mostani autómhoz képest.
Egyszerűen sajnálom rá a pénzt, inkább befektetem értelmes dolgokba.
Ügyesen hozzátok amúgy fellengzős stílust, érzem, igen, én csak egy szaros 146-ost hajtok, meghajolok a nagy 156-ososok előtt. Ha szétnézel az utakom, bizony ez a 146 is még túlmutat az átlag műszaki színvonalon, és nem szégyellek vele járni, sőt szeretem. Nem tekintem presztízskérdésnek az autót, mint a hazai populáció 99%-a. Csak szeretem a különc, szép, és műszakilag helyénvaló dolgokat.
Nálam mostanában komolyan felvetődik a csere, de nem tudom jószívvel megtenni. A Giulietta tőlem lehet bármilyen jó autó, nem vonom kétségbe a műszaki tartalmát, de ennyi erővel vehetnék Opelasztrát is, az is modernebb mint a 146. Baromira nem jön be ez a forma.
Nekem egy autó nem csak a műszaki tartalom, műszakilag jó autót lehet venni ezer félét, nekem igenis olyan autó kell, ami úgy szép, ahogy van.
Hogy pont Alfások nem értik, hogy egy igazi flegma dögöt szeretnék, nem ilyen mókusorrú kompromisszumot. Nekem nem a tudat kell, hogy de fasza a futómű, néha ki is játszom magam vele. Nekem az Alfa egy szép, stílusos ÉS műszakilag kiemelkedő autót jelent. Tudod, amit nézegetni is jó, öröm lemosni..stbA 159 TBi az teljesítené ezeket, viszont ott a költségkülönbség teljesen irreális a mostani autómhoz képest.
Egyszerűen sajnálom rá a pénzt, inkább befektetem értelmes dolgokba.
Ügyesen hozzátok amúgy fellengzős stílust, érzem, igen, én csak egy szaros 146-ost hajtok, meghajolok a nagy 156-ososok előtt. Ha szétnézel az utakom, bizony ez a 146 is még túlmutat az átlag műszaki színvonalon, és nem szégyellek vele járni, sőt szeretem. Nem tekintem presztízskérdésnek az autót, mint a hazai populáció 99%-a. Csak szeretem a különc, szép, és műszakilag helyénvaló dolgokat.
kando.22-09-2010 12:20:33 // 15940
Hát jah.. a 145 ferdített-megtört ajtó övvonala kicsit zavaró ha tolat az ember, de meg lehet szokni :)
Egyébként meg a hátsója így lett egyedi, érdekes módon mások is lekoppintották :D
Egyébként meg a hátsója így lett egyedi, érdekes módon mások is lekoppintották :D
Kazes☻22-09-2010 12:20:13 // 15939
Bezzeg a saab vagy warnyú?! Már nem is tudom. :)))
Bilux22-09-2010 12:14:33 // 15938
Méretileg? Vagy mire alapozod ezt a megállapítást? Mert sokkal több fantázia van a 159-ben mint holmi passatban.
Kazes☻22-09-2010 12:07:53 // 15937
Ne degradáld le ennyire. :)
mesa22-09-2010 11:40:41 // 15936
Mondjuk nekem a 159 SW = Passat kombi :))
Andy22-09-2010 10:45:18 // 15935
A nyavalygó mindig megtalálja a lehetőséget. lásd 159 motorok. ;))
13722-09-2010 10:33:53 // 15934
Én meg arra emlékszem, hogy a 156, a 147, és a GT formája is osztatlan sikert aratott, a 159 formájára se nagyon fanyalgott senki.
mesa22-09-2010 10:24:17 // 15933
Emlékszem én is, sok ember el volt hűlve, hogy lehetett olyan csúnyán eltolni az első oldal ablakot a 145-ösön, meg a hátsó szélvédő alja miért nem lett egyenes, meg a 146-os hátsó lököse miért felfelé van lecsapva.. Ugyanez volt a GTV-nél, hogy miért nem tolták el jobban a s ggét stb. :)))
Kazes☻22-09-2010 09:48:02 // 15932
Na, én aztán igazán "öregalfás" vagyok, de már azoktól is le**stam a bokám és azóta csak romlott a helyzet. :)))
Andy22-09-2010 09:05:48 // 15931
Azt meg már nem is kérdem, hol vannak azok az emberek akik itt folyamatosan a motorok hengerűrtartalmáról, teljesítményéről sipákolnak? Mert, hogy akár merre megyek (gyorsan) mindig csak ugyanazt a 4-5 sofört látom repülni! Alfa, nem Alfa kotródnak lefelé az autópályán... Igaz George? ;)))
Andy22-09-2010 09:01:27 // 15930
Én még emlékszem mikor a 145-146 megjelent (ezek most etalon Alfák) akkor a közvélemény fröcsögött, hogy ez az autógyártás szégyene. :)) Divat, hogy ami új, friss az nem jó. Hogy ezen mindig sikerül felrántani magam...
10 év és akkor majd a Mito, meg a Giu lesz amit példaképnek állítanak a notórius sopánkodók. :))
10 év és akkor majd a Mito, meg a Giu lesz amit példaképnek állítanak a notórius sopánkodók. :))
mesa22-09-2010 08:38:20 // 15929
"Egyelőre a 159 tetszik, ott meg a motorválaszték elgondolkodtató..."
Ezek az Alfák, ezek az Alfák. Nem tudnak egyetlen autót sem építeni, ami már megfelelő lenne számodra ?!
Egy kis hiszti azért most is belefért, nem ? :D
Ezek az Alfák, ezek az Alfák. Nem tudnak egyetlen autót sem építeni, ami már megfelelő lenne számodra ?!
Egy kis hiszti azért most is belefért, nem ? :D
Speed22-09-2010 07:07:36 // 15928
A formával nincs gondom (MITO-t leszámítva, mert az nem jön be), de a motorkinálat..... Gyüszünyi turbomotorok nem tudnak lázba hozni. Csinálhatnának 2.5-ös v6-os turbókat vagy kompresszorosakat is. Persze ahhoz meg már kevés lehet az elsőkerék hajtás. A 156-osokat már le kéne cserélnem, de mire? Talán az 1750 TBi ami már elég erős, de ott is a kis motor miatt gondolkodok.
GEORGE22-09-2010 02:01:50 // 15927
A 159-ben szerintem nagyon is frankó motor az 1.8 TBi.
A Giulietta pedig szintén frankó gép.
Az hogy a forma kit hogyan érint az egy dolog.
A motor és a futómű többet számít mint a "nekem" "neked" nem tetsző első lámpa...
Kérdezd meg Andyt hogy hagytak állva olaszban egy Giuliettával és a 166-al a többi mazsola autóst.
Andy szerint a 166 már határon volt a Giuliettát beérni a szerpentinen,csak álom volt számára...... Szoval megy is és az uton is frankó az Alfa újdonsága.
Mit "várunk" még tőle????
Mindenféle bántás nélkül, a 146-od után mindenben jobb a Giulietta. Remélem nem helyezed elé a 1980-as évek végén tervezett autót az újdonság elé......
Szóval csak arra akartam rávilágítani, hogy szerintem méltó utód lenne a Giulietta :-)
A Giulietta pedig szintén frankó gép.
Az hogy a forma kit hogyan érint az egy dolog.
A motor és a futómű többet számít mint a "nekem" "neked" nem tetsző első lámpa...
Kérdezd meg Andyt hogy hagytak állva olaszban egy Giuliettával és a 166-al a többi mazsola autóst.
Andy szerint a 166 már határon volt a Giuliettát beérni a szerpentinen,csak álom volt számára...... Szoval megy is és az uton is frankó az Alfa újdonsága.
Mit "várunk" még tőle????
Mindenféle bántás nélkül, a 146-od után mindenben jobb a Giulietta. Remélem nem helyezed elé a 1980-as évek végén tervezett autót az újdonság elé......
Szóval csak arra akartam rávilágítani, hogy szerintem méltó utód lenne a Giulietta :-)
Tommi22-09-2010 00:48:59 // 15926
A 159-ben az 1750 TBi nagyon kellemes motor, én tuti azzal venném :)
Egyébként a Te fogalmaid szerint mit jelent az Alfánál a "rendes autó"? :)))
Egyébként a Te fogalmaid szerint mit jelent az Alfánál a "rendes autó"? :)))
WarbiRunner (Gyuri)21-09-2010 23:47:15 // 15925
Ja..addig hisztizek, amíg az Alfa valami rendes autót össze nem dob nekem :-)
Nekem érdekes mód bejön az Mk1 33-as is és a 166 is. A fészliftes talán kevésbé, de az se rossz.
Az egészet csak azért is írtam, mert sokan bizonygatták, hogy képekről más, és ha majd látjuk, akkor az lesz, hogy hűűű télleg de szép. Nálam nem lett sem a MiTo-nál, sem a Giuliettánál.
Egyelőre a 159 tetszik, ott meg a motorválaszték elgondolkodtató...
Nekem érdekes mód bejön az Mk1 33-as is és a 166 is. A fészliftes talán kevésbé, de az se rossz.
Az egészet csak azért is írtam, mert sokan bizonygatták, hogy képekről más, és ha majd látjuk, akkor az lesz, hogy hűűű télleg de szép. Nálam nem lett sem a MiTo-nál, sem a Giuliettánál.
Egyelőre a 159 tetszik, ott meg a motorválaszték elgondolkodtató...
Kazes☻21-09-2010 23:15:28 // 15924
Mármint, hogy a 'viperára' gondolsz? :)
kesa21-09-2010 23:09:33 // 15923
A 2 orrmotoros igen, de a 430 nincs közös bázison velük, ahogyan ezt már kitárgyaltuk tegnap.
Béci Ɨ|ѯ21-09-2010 23:01:44 // 15922
Hát fura... De tekintve, hogy az f430, a Maserati Gt és a 8C és egy lemezen van és mégis nagyon különböznek egymástól, talán egy kis olasz segítséggel ebből a projektből is lehet valami... A technika adott. És nagyon jó ráadásul...
Kazes☻21-09-2010 20:03:14 // 15921
Már rajta marad! :)))
Tommi21-09-2010 18:41:00 // 15920
Ebvándorló... Ebből már nem jössz ki jól :)))))))))))))))
GT Ɨ|ѯ21-09-2010 18:38:54 // 15919
Szerencsére..:-)
kando.21-09-2010 14:31:24 // 15918
bevándorlót akart lenni, mielőtt ebből is poéngyártás lesz :D
és még mielőtt valaki az eb szót összemosná az olaszok kutyahús-evő vagy macskahús-evő népszokásaival :P
és még mielőtt valaki az eb szót összemosná az olaszok kutyahús-evő vagy macskahús-evő népszokásaival :P
kando.21-09-2010 14:30:17 // 15917
Jó hát na.. :D
Amúgy szvsz is a digók kevesebb ebvándorlót foglalkoztatnak, mint a jürgenvágenkonszervágen vállalatoknál ;-) :P
Amúgy szvsz is a digók kevesebb ebvándorlót foglalkoztatnak, mint a jürgenvágenkonszervágen vállalatoknál ;-) :P
mesa21-09-2010 14:15:03 // 15916
Ööö, hát ez nagyon gyengusz :) Ilyen biztosan nem lesz! :)
Tommi21-09-2010 14:04:07 // 15915
Úgy látom az iróniát sikerült felfedezned a mondatomban :)))
Tommi21-09-2010 14:03:15 // 15914
Nem gondolom, egyáltalán nem gondolom. De feltételezem, hogy nem 90%-ban, mint Pamplonában :)
Kazes☻21-09-2010 13:25:58 // 15912
Jól néz ki, grat! A TC-s nem lett ilyen jó! :)))
Kazes☻21-09-2010 13:24:57 // 15911
Én köszönöm, gyönyörű mind! :))) Ide nekem! :D
mesa21-09-2010 13:24:29 // 15910
Köszönöm szépen srácok, hogy kiegészítettétek a Viperes cikket a VT képemmel!
Max respekt :)
Max respekt :)
Kazes☻21-09-2010 13:24:20 // 15909
Broaf, de hát ha azt kérték?! :)))
mesa21-09-2010 13:20:12 // 15908
Erre az összehasonlító képre gondoltam:
Lehet te pedig a kései Giuliettára gondoltál?
Lehet te pedig a kései Giuliettára gondoltál?
mesa21-09-2010 13:15:53 // 15907
Eben biztosan nem értünk egyet: szerintem a 8C nagyon is visszaköszön a Juliskán, az a két él a sárvédőn, határozottan onnan származik, és még a csomagtér ablak is felül nézetből elég hasonló. Ebből a "hozott anyagból" annyit lehetett kihozni úgy, hogy egy használható családi hatcback legyen a vége
a BMW meg pont most megy azon az úton, hogy egyre átlagosabb, túlegyszerűsített formákat nyom ki a présgépen. Sehol sincs az a dinamika, mint ami volt Bangle idejében. Pont olyan unalmas, mint egy Audi
a BMW meg pont most megy azon az úton, hogy egyre átlagosabb, túlegyszerűsített formákat nyom ki a présgépen. Sehol sincs az a dinamika, mint ami volt Bangle idejében. Pont olyan unalmas, mint egy Audi
mesa21-09-2010 13:11:58 // 15906
A Golf I meg igen. Na akkor szerinted az szép ? :)))
Kazes☻21-09-2010 11:22:51 // 15905
"a képek után még reménykedtem, hogy élőben szebb, de nem..." - legfeljebb neked nem tetszik! :)
bilon21-09-2010 10:50:12 // 15904
kb 10-ből 9 embernek fogalma sincs hogy nézett ki a régi giu...az az egy is csak azért, mert alfa fanatikus...
tény, hogy képeken a giu sok nem alfásnak nem jön be (nem reprezentatítv, de általam végzett felmérés olyanok között, akik értenek a formákhoz, merthogy ebből álnek)...a brera kb mindenkinek tetszett...a giu finoman szólva is megosztó...
a 8c harmóniája sehol nincs meg benne...a bravo sokkal harmonikusabb és egységes...
valahogy úgy érzem az alfa kezd "subarosodni" ott sem találják régóta a megfelelő arcot...
pedig az alfánál megvolt a 156 által kijelölt út.
nem szempont, de én sem vágtam magam hanyatt a giu láttán, a képek után még reménykedtem, hogy élőben szebb, de nem...
nem szeretem a béjembét, de ott tudják, hogy fontos a jó arculat...sosem formálják át túlságosan. mindig lehet tudni, hogy béjembé, és lehet érezni az "evolúciót", az alfa mindig elindul aztán snitt, és indul másik irányba...
tény, hogy képeken a giu sok nem alfásnak nem jön be (nem reprezentatítv, de általam végzett felmérés olyanok között, akik értenek a formákhoz, merthogy ebből álnek)...a brera kb mindenkinek tetszett...a giu finoman szólva is megosztó...
a 8c harmóniája sehol nincs meg benne...a bravo sokkal harmonikusabb és egységes...
valahogy úgy érzem az alfa kezd "subarosodni" ott sem találják régóta a megfelelő arcot...
pedig az alfánál megvolt a 156 által kijelölt út.
nem szempont, de én sem vágtam magam hanyatt a giu láttán, a képek után még reménykedtem, hogy élőben szebb, de nem...
nem szeretem a béjembét, de ott tudják, hogy fontos a jó arculat...sosem formálják át túlságosan. mindig lehet tudni, hogy béjembé, és lehet érezni az "evolúciót", az alfa mindig elindul aztán snitt, és indul másik irányba...
Kazes☻21-09-2010 10:33:17 // 15903
Az Arna az nem olasz dizájn! :)))
mesa21-09-2010 10:21:34 // 15902
Bazze, te állandóan hisztizel! :))
Nem nyúltak mellé desgin terén? Hmm. MKI 33-as nem az a szemet gyönyörködtető modell, hogy az Arnáról ne is beszéljünk. De az MKI 166-os orra sem kevésbé osztotta meg a közvéleményt.
Az új Giulietta pedig nagyon is emlékeztet a régire. Múltkor tettem fel egy képet róluk
Nem nyúltak mellé desgin terén? Hmm. MKI 33-as nem az a szemet gyönyörködtető modell, hogy az Arnáról ne is beszéljünk. De az MKI 166-os orra sem kevésbé osztotta meg a közvéleményt.
Az új Giulietta pedig nagyon is emlékeztet a régire. Múltkor tettem fel egy képet róluk
kando.21-09-2010 09:46:29 // 15900
,,szorgos kéz'' és ,,olasz melós'' egy mondaton belül? :D :P
Halesz21-09-2010 09:41:56 // 15899
És gondolod, hogy Pomiglianoban egyetlen román/ukrán/török bevándoró/vendégmunkás nem dolgozik? Kötve hiszem :) De ha így van, akkor nem szóltam :)
atish21-09-2010 07:33:22 // 15897
Az első "specifikáció" a viperalfáról:)[img1]
WarbiRunner (Gyuri)21-09-2010 06:56:58 // 15896
Hááát egy Saab lehet elegáns...de pl. az új 9-5 kifejezetten hányinger ronda. A régebbiek közül van ami tetszik és el is fogadnám simán :-) De egy Alfa legyen már igazán szép. Abszolut értelemben, tehát nem megosztóan, és hogy jó az, majd megszokjuk. És csak a márka iránti tiszteletből lenyomjuk a békát a saját torkunkon.
Számomra egy Alfa orr nem így néz ki. Egy Nissan Note, vagy Yaris vicceskedhet ilyen ábrázattal, de nézzünk vissza...ennyire félre még sose nyúltak az Alfánál dizájnt tekintve. Hivatkozhatunk a körlámpás régi Giu-ra. Nekem egyrészt nem juttatja eszembe az új, egyáltalán nem az a karakter, másrészt akkor a körlámpa volt és kész. A dupla kerek lámpa még zsigában is eszeveszett sportos fíling volt.
Számomra egy Alfa orr nem így néz ki. Egy Nissan Note, vagy Yaris vicceskedhet ilyen ábrázattal, de nézzünk vissza...ennyire félre még sose nyúltak az Alfánál dizájnt tekintve. Hivatkozhatunk a körlámpás régi Giu-ra. Nekem egyrészt nem juttatja eszembe az új, egyáltalán nem az a karakter, másrészt akkor a körlámpa volt és kész. A dupla kerek lámpa még zsigában is eszeveszett sportos fíling volt.
kesa21-09-2010 01:15:40 // 15895
De az Alfáknak sem minden alkatrésze olasz. Bár a végszerelde egyértelműen csakis olaszban van. Most még, később lesz ááámerikai is. Na az még nagyon hiányzott, remélem ide nem hoznak belőle :P.
Tommi21-09-2010 01:13:12 // 15894
Én jártam Pamplonában a VW-konszern ottani gyárában. Seatok és VW-k készülnek ott, a munkásokról meg annyit, hogy fehér embert nem nagyon láttam :))) Marokkói, algériai és egyéb vendégmunkások dolgoznak ott nagy többségben.
Elkészül ott egy VW, amit Jürgen bácsi és Brünhilda néni megvesznek Németországban és dagad a mellük a büszkeségtől, hogy "made in Germany" autójuk van :)))
De számtalan ilyen példát lehetne mondani, hogy ki hol gyárt autókat meg alkatrészeket. Az mondjuk megnyugtat, hogy az Alfák tuti mind Pomigliano-ban készülnek és "szorgos-gondos" olasz kezek rakják össze őket :))))))))))))))))))
Elkészül ott egy VW, amit Jürgen bácsi és Brünhilda néni megvesznek Németországban és dagad a mellük a büszkeségtől, hogy "made in Germany" autójuk van :)))
De számtalan ilyen példát lehetne mondani, hogy ki hol gyárt autókat meg alkatrészeket. Az mondjuk megnyugtat, hogy az Alfák tuti mind Pomigliano-ban készülnek és "szorgos-gondos" olasz kezek rakják össze őket :))))))))))))))))))
kesa21-09-2010 01:06:41 // 15893
És nem csak ott!
De vannak olyan német(nek mondott) cuccok, amikre simán felkerül a Germany felirat, mint gyártó hely. Ma ez már nem jelent semmit, csak parasztvakítás, van egy belső infó nélkül nem értelmezhető kód is, az adja meg a valódi gyártási helyet. Vajon hány ilyen, és még durvább szemfényvesztés van még?
De vannak olyan német(nek mondott) cuccok, amikre simán felkerül a Germany felirat, mint gyártó hely. Ma ez már nem jelent semmit, csak parasztvakítás, van egy belső infó nélkül nem értelmezhető kód is, az adja meg a valódi gyártási helyet. Vajon hány ilyen, és még durvább szemfényvesztés van még?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
446
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?