Forum >> A jövő Alfái
Atesz198715-04-2011 17:37:31 // 18092
Hogy lehet annyira kicsi egy 159-es 2 gyerekkel, hogy meg kelljen válni tőle? Magyarországon a punto is családi autó, akár több 100 km-eket mennek vele. Nehogy már a 159 kicsi legyen...
Tom1215-04-2011 17:31:22 // 18091
Most nagyon mellényúlt, /enyhén szólva/ "meg is szidtam" érte... :-))
Erhard 242 (Pure Energy)15-04-2011 17:16:10 // 18090
minimum a 170 ló az legalább olyan mint az 56-ban a 150 ló és dízel fronton legyen V6 vagy soros 6 és legyen legalább 230 ló környéke valami normális automatával meg legyen a beltér akkora mint a konkurenseké, a súlya is legyen hasonló tehát max 1800kg :) én ilyenre vágyom...
Erhard 242 (Pure Energy)15-04-2011 17:13:54 // 18089
gyere találkozóra és megmutatom mekkora a hely gyereküléssel :)
Cgo15-04-2011 16:49:30 // 18088
tehat a jovo (dizel) Alfaja szerinted mekkora motorral legyen? belepo szint 150 LE es a csucs V6 270 loval?
Cgo15-04-2011 16:48:12 // 18087
a baj tehat az, hogy tulsagosan hatratolod az elso ulest? amugy eleg a 159?
csak azert kerdem, hogy mit irjak mi az en kivansagom a jovo Alfajat illetoen :)
csak azert kerdem, hogy mit irjak mi az en kivansagom a jovo Alfajat illetoen :)
Cgo15-04-2011 16:46:22 // 18086
miert ez itt micsoda?
WarbiRunner (Gyuri)15-04-2011 15:07:41 // 18085
A sors keze :-DDD
WarbiRunner (Gyuri)15-04-2011 15:04:14 // 18084
Már szinte vártam... de végülis azon filozofálgatunk itt eltekintve ettől a 159 méret kitérőtől. Mást meg nem nagyon tudunk csinálni, mert nincs konkrétum ami kitárgyalható lenne. Hol vannak a jövő Alfái???
Erhard 242 (Pure Energy)15-04-2011 14:40:23 // 18083
miért lesznek? :D
GTPeti15-04-2011 14:08:13 // 18082
Maciarcúak lesznek. Vagy nem. :)
Erhard 242 (Pure Energy)15-04-2011 13:59:24 // 18081
ok mik a jövő Alfái tudunk róla valamit? :)
Tom1215-04-2011 10:42:06 // 18080
Kb. ezzel kapcsolatban írtam az előbb egy "röpke", kb. fél oldalas hozzászólást, de mire megnyomtam az "elküld" gombot, kidobott a rendszer. Most már se hanulatom, se időm ugyanazt mégegyszer leírni, pedig milyen szép kereken összefoglaltam a minden út Rómába vezet témát...:-))
Ezt megúsztátok. :-D
Ezt megúsztátok. :-D
Tedi15-04-2011 10:17:37 // 18079
Lassan vissza kellene térni a jövő alfái kitárgyalásához
Erhard 242 (Pure Energy)15-04-2011 10:04:26 // 18078
neked lehet, azt mondom hogy kb 175 cm-ig tökéletes pl csajom mögött nagy hely van de ő meg 158cm :P
Erhard 242 (Pure Energy)15-04-2011 10:03:06 // 18077
azt hogy nem kis százalék a nagyobb motoros verzió az igazi mellé nyúlás a 3.2 pl ha már itt tartunk
Erhard 242 (Pure Energy)15-04-2011 10:02:00 // 18076
így van mennyi 3.0TDI meg 530d szaladgál ha nem lenne rá igény nem gyártanák :P
Erhard 242 (Pure Energy)15-04-2011 10:00:55 // 18075
5-6cm-rel...gyerekülés a jobb 1 mögött van és a gyerek úgy eléri a lábával ha az majdnem teljesen előre van húzva ülésmagasítóval már jobb lesz a helyzet....az a baj hogy az 59 nagyobb mint az 56 méretre de ez a motortér meg a csomagtartó javára ment a beltér vajmi kevéssel nőtt :(
WarbiRunner (Gyuri)15-04-2011 09:55:35 // 18074
Az azutáni mennyivel nagyobb?
Erhard 242 (Pure Energy)15-04-2011 09:47:16 // 18073
gyereküléssel a 2008 előtti felejtős :(((
WarbiRunner (Gyuri)15-04-2011 09:23:21 // 18072
Azt tapasztaltam, hogy nem sokkal nagyobb mint a 146, és a 156-nál nem is tudom nagyobb e belül. Talán még ugyanazzal az 1 centivel. :-)
De két gyerekhez a kombi kicsi volna? Ne ijesztgess, és limót szeretnék a két gyerkőchöz jövőre...felejsem el ezt az opciót?
De két gyerekhez a kombi kicsi volna? Ne ijesztgess, és limót szeretnék a két gyerkőchöz jövőre...felejsem el ezt az opciót?
WarbiRunner (Gyuri)15-04-2011 09:18:28 // 18071
Ha csak a logikus érv számítana, könnyebb lenne. :-)
A szebb a hangja bejegyzés és a 8.8kg/LE nálam döntő érv a minimálisan gazdaságtalanabb ellen. Új autókról beszélgetünk, úgyhogy ha baja van, a tulaj szépen gariban megcsináltatja. Egy ilyen utazós dízel 3 év alatt lefutja az első 100e-t, azalatt vagy elhullik, vagy összeáll bármi gyári nyűgje is volt. Napi szinten látom a 3.0TDI-ket, és ez nem azt mutatja, hogy nincs igény a nagy dízelekre. Inkább azt, hogy az Alfa ebből a buliból is kimaradt.
A szebb a hangja bejegyzés és a 8.8kg/LE nálam döntő érv a minimálisan gazdaságtalanabb ellen. Új autókról beszélgetünk, úgyhogy ha baja van, a tulaj szépen gariban megcsináltatja. Egy ilyen utazós dízel 3 év alatt lefutja az első 100e-t, azalatt vagy elhullik, vagy összeáll bármi gyári nyűgje is volt. Napi szinten látom a 3.0TDI-ket, és ez nem azt mutatja, hogy nincs igény a nagy dízelekre. Inkább azt, hogy az Alfa ebből a buliból is kimaradt.
Erhard 242 (Pure Energy)15-04-2011 07:24:20 // 18070
pár apró megjegyzés, a 2.0 nem egy olyan régi konstrukció az idő majd eldönti mennyire jó, az hogy a 2,4-gyel több gond lenne cáfolom ne arra alapozz amit ide beírnak emberek mert az 59 topicba jóformán 6-8-an írunk abból 4-en 2.4....pont ugyan azok a hibái vannak az 1.9-nek no para :P
Cgo15-04-2011 07:10:51 // 18069
a masik megjegyzest vegul nem irtam le, mert tul szemelyeskedonek talaltam.
Cgo15-04-2011 07:01:39 // 18068
nem ertem, mit akarsz ezzel mondani. Az, hogy az elado dizel 159-ek alig 30%-a 2.4es, abbol arra kovetkeztetsz, hogy sok 3.0-t adnanak el, ha lenne? Nem durva ez a logika picit?
Cgo15-04-2011 06:58:35 // 18067
tenyleg kicsi? mert a 156 utan azt gondoltam a 159 eleg lesz :) nincs valakinek kolcson 159 egy hetre? :)
Cgo15-04-2011 06:56:44 // 18066
Ket megjegyzes. Erdemes egymas melle rakni a pozitivumokat es negativumokat.
2.0 JTD - 170 LE
- tomegcikk - kiforrottabb
- kisebb
- kompaktabb
- konnyebb
- turbolyuk szinte nincs
- jobban szerelheto
- indulasnal kimondottan szerethetobb- konnyebben felporog
- siman tudja a 160-as utazot
- nem gyorsulobajnok, de az autok 70%-at lehagyod ha muszaj
2.4 JTD - 210 LE
- sokkal kevesebb peldanyban keszult - kevesbe kiforrott
- tobb motorikus gondrol is beszamolnak a tulajok
- nehezen porog fel, nagy turbolyuk
- tobbet eszik (hivatalos adat 6,8 / 5,4, vagyis 100e km-re felmillio forint :))
- tobb a biztositas (legalabbis valahol)
- nehezebb / orrnehezebb
- szebb a hangja
- a nap 80%-ban felesleges az ereje (varosban szinte 100% csak nyűg)
- dragabb alkatreszek
A 2.4 JTD 1585 kg, tehat 7,5 kilogrammot mozgat 1 LE , a 2.0 JTDM 1490 kg, tehat 8,8 kg / loero. Biztos vagyok benne, hogy minden sportszivu ember a 2.4-et valasztana, a kerdes ezert inkabb az, hogy vannak logikus ervek is a 2.4 mellett vagy csak a sziv diktalja.
2.0 JTD - 170 LE
- tomegcikk - kiforrottabb
- kisebb
- kompaktabb
- konnyebb
- turbolyuk szinte nincs
- jobban szerelheto
- indulasnal kimondottan szerethetobb- konnyebben felporog
- siman tudja a 160-as utazot
- nem gyorsulobajnok, de az autok 70%-at lehagyod ha muszaj
2.4 JTD - 210 LE
- sokkal kevesebb peldanyban keszult - kevesbe kiforrott
- tobb motorikus gondrol is beszamolnak a tulajok
- nehezen porog fel, nagy turbolyuk
- tobbet eszik (hivatalos adat 6,8 / 5,4, vagyis 100e km-re felmillio forint :))
- tobb a biztositas (legalabbis valahol)
- nehezebb / orrnehezebb
- szebb a hangja
- a nap 80%-ban felesleges az ereje (varosban szinte 100% csak nyűg)
- dragabb alkatreszek
A 2.4 JTD 1585 kg, tehat 7,5 kilogrammot mozgat 1 LE , a 2.0 JTDM 1490 kg, tehat 8,8 kg / loero. Biztos vagyok benne, hogy minden sportszivu ember a 2.4-et valasztana, a kerdes ezert inkabb az, hogy vannak logikus ervek is a 2.4 mellett vagy csak a sziv diktalja.
Erhard 242 (Pure Energy)14-04-2011 15:31:57 // 18065
jól teszed :) így hogy euró hármasítva lett az autó már adja a 150 lovas 56 feelingjét :)
WarbiRunner (Gyuri)14-04-2011 14:57:02 // 18064
Ha a 159-ből dízelt vennék, akkor minél nagyobb motorral. A nagy köbcenti az nagy köbcenti, egy kisebb sosem fogja ugyanazt, ugyanazzal az élettartammal kibírni. A 2.4 motor igen jó lehet a 159-ben a paraméterei alapján. Másikoldalról meg csábít az 1.8TBi is, mert azzal valószínűleg jobb a súlyeloszlása, könnyebb az egész autó. Viszont gazdaságtalanabb, és várhatóan kisebb élettartamú, nagyobb értékvesztésű, amik komoly hátrányok. Ilyen, vásárlói szemszögből szerintem igencsak van létjogosultséga a 2.4-es, vagy azzal egy súlycsoportban lévő motornak. Eddig volt választás kétféle 200 lovas között.
Vagy pont ezért is szűnt meg? Az 1.8 mellett elég szűkösek voltak az érvek, bárhogyan megy is, a pénz nagy úr.
Most viszont aki kiemelkedő menetteljesítményű 159-et akar, annak egy választása van, Turbo Benzina. Ami emészthető lenne, ha mondjuk ez a motor felvenné a versenyt fogysztásban az efficient dinamik bömbölőkkel. De sajna a visszhangok azt mutatják, hogy egy 166 V6-tal sem, vagy mondjuk azzal éppen.
Nekem ettől függetlenül bejön a gép, de erős anyagi függetlenség kell hozzá hogy úgy mondjam. Ami előre vetíti, hogy lényegében eladhatatlan lesz emiatt. És az ódi A4 3.0TDI-sek röhögnek a markukba, hogy 2 óránként kiállsz mögülük tankolni...Emiatt a praktikuma is kérdőjeles. Nem tudom mekkora a tankja, de megmarnám magam, ha egy pest környéki 600km es oda-vissza utamon még ki kéne állni tankolni... az autópályán extradrágán. Most előtte megtankolok, visszajövök és még 3-4 napot keringek itt a városban. És még ilyenkor marad általában 8 liter a tank alján, csak nem szeretem üresre járni...
Vagy pont ezért is szűnt meg? Az 1.8 mellett elég szűkösek voltak az érvek, bárhogyan megy is, a pénz nagy úr.
Most viszont aki kiemelkedő menetteljesítményű 159-et akar, annak egy választása van, Turbo Benzina. Ami emészthető lenne, ha mondjuk ez a motor felvenné a versenyt fogysztásban az efficient dinamik bömbölőkkel. De sajna a visszhangok azt mutatják, hogy egy 166 V6-tal sem, vagy mondjuk azzal éppen.
Nekem ettől függetlenül bejön a gép, de erős anyagi függetlenség kell hozzá hogy úgy mondjam. Ami előre vetíti, hogy lényegében eladhatatlan lesz emiatt. És az ódi A4 3.0TDI-sek röhögnek a markukba, hogy 2 óránként kiállsz mögülük tankolni...Emiatt a praktikuma is kérdőjeles. Nem tudom mekkora a tankja, de megmarnám magam, ha egy pest környéki 600km es oda-vissza utamon még ki kéne állni tankolni... az autópályán extradrágán. Most előtte megtankolok, visszajövök és még 3-4 napot keringek itt a városban. És még ilyenkor marad általában 8 liter a tank alján, csak nem szeretem üresre járni...
SKrisz14-04-2011 14:07:21 // 18063
Hát kicsit többbet kell várni :)
Erhard 242 (Pure Energy)14-04-2011 14:06:21 // 18062
arra várunk már jó pár éve :( a terv a 169 volt hogy majd 3 évesen tudok venni 2012-ben...
SKrisz14-04-2011 14:05:25 // 18061
Én is odaállok szívesen, bármelyik GTA mellé a 170 lovas dízellel az esélytelenek biztonságával :)))
SKrisz14-04-2011 14:04:10 // 18060
Valószínűleg máskép gondolkodás lenne nálam is, ha nem állna a garázsban egy hétvégi autó. Azonban így más a helyzet. Felmerülő igényekről és annak beteljesüléséről lévén szó (sajnos) a racionalitás a döntő szempont majdnem mindenkinél. Ezért is van "új" 2.0 mjet és nincs "régi" 2.4 mjet a választható modellek között... Ez az én esetemben szerencsés véletlen, másnál pedig alternatíva elvesztése volt. Bízzunk benne, hogy lesz szebb jövő, sokkal nagyobb modell palettával és sokkal vállalhatóbb motorizáltság skálával.
Erhard 242 (Pure Energy)14-04-2011 13:56:47 // 18059
mivel én új autót nem veszek mostanában az 1.9 meg a 2.4 ugyan annyiba került használtan nem volt kérdés melyiket válasszam ...hétköznapokra 2 gyerekkel kicsi az 59 talán az újabb bőrbelsővel határ eset ezért sajnos jövőre meg kell váljak az 59-től helyette lesz egy nagyobb belterű autó rohangálósnak meg egy Alfa
Erhard 242 (Pure Energy)14-04-2011 13:53:44 // 18058
megint csak a ha meg a ha :) hogy 3.2 nem vesznek annak meg van az oka amit nem ecsetelnék.
Német oldalt nézel használt autó területén 343db 2.4-es és 834 1.9-es eladó van ...tényleg nincs keresni valója a 2.4-nek hát még a 3.0-nak :)
Német oldalt nézel használt autó területén 343db 2.4-es és 834 1.9-es eladó van ...tényleg nincs keresni valója a 2.4-nek hát még a 3.0-nak :)
WarbiRunner (Gyuri)14-04-2011 13:07:32 // 18057
Mondjuk elehet el is p.csázna...nem tudom mit tud. :-)
WarbiRunner (Gyuri)14-04-2011 13:06:39 // 18056
Igen, ezt már nem mertem írni sem, hogy a 146-om gyári állaportánál talán valamivel jobban ment, de nem sokkal. Most meg...lehet mellé mernék állni a 170 lovas 159-nek egy menetre :-))
Cgo14-04-2011 13:04:06 // 18055
ha igy veszed, igazad van. Amit en mondani probalok, csak ugy letszik nem eleg erthetoen, hogy eppugy, ahogy Te 3.0 JTD-re vagysz, egy csomo ember irja, miert nincs 4.0 benzin. Erre az a valaszom, hogy azert, mert 3.2-t se vett senki. Erdekelne egy statisztika mennyit adtak el belole. Ugyanilyen alapon erdekelne, hogy 3.0 dizelbol mennyi menne el, ha az a helyzet, hogy 98% megveszi igy is a 150 LE koruli verziot.
Nezzuk akkor a 159-et. Az amoren van 99 tag, ebbol 10-en oda se irjak, hogy milyen motorral van. A tobbieknel igy alakul:
1.9 - 2.0 JTD 120-170 LE .... 59 tag ... 66% (4-en 120 loval, 4-en 170 loval a tobbi 150 LE)
1.8 - 2.2 benzin 10 darab (11%) - 1.8 -6 tag, 1.9 3 tag, 2.2 1 tag
2.4 JTD - 20 tag - 22%
Ha beleferne a 3.0 V6 JTD es vezetheto lenne, ezen szamok alapjan realisan 5% talan azt valasztana. Tobb biztos nem.
Nezzuk akkor a 159-et. Az amoren van 99 tag, ebbol 10-en oda se irjak, hogy milyen motorral van. A tobbieknel igy alakul:
1.9 - 2.0 JTD 120-170 LE .... 59 tag ... 66% (4-en 120 loval, 4-en 170 loval a tobbi 150 LE)
1.8 - 2.2 benzin 10 darab (11%) - 1.8 -6 tag, 1.9 3 tag, 2.2 1 tag
2.4 JTD - 20 tag - 22%
Ha beleferne a 3.0 V6 JTD es vezetheto lenne, ezen szamok alapjan realisan 5% talan azt valasztana. Tobb biztos nem.
SKrisz14-04-2011 13:02:21 // 18054
Ettől függetleneül, én továbbra tartom magam a döntésemhez. Ha lett volna 2.4 JTD, meg 3.2 V6 meg ami szemszájnak ingere, akkor is a 2.0 170 ló kellett volna a választottam. Mindennapokra nem kell jobb alternatíva. Nem tudok olyan helyzetet mondani, ahol kevés / sok lenne a teljesítmény.
SKrisz14-04-2011 12:56:47 // 18053
Nem is erölteti rád senki, hogy meg kell venni, mert különben irgum - burgum :)
Erhard 242 (Pure Energy)14-04-2011 12:34:29 // 18052
na akkor inkább nem kell köszi mert csak az van :)
Erhard 242 (Pure Energy)14-04-2011 12:32:34 // 18051
Te ki vesz benzines autót mostanában? A dízelről beszéltem maradjunk annál ....hol van a választék GT-ből mesélj már vagy az 59-ből?
Cgo14-04-2011 12:03:55 // 18050
a csucsmodell a 3.2 V6.
a statisztikaval alatamasztott elmelet mar majdnem gyakorlat. Es szerintem a GT ezt nagyon jol megmutatja. Felesleges filozofalni azon, mi lenne, ha gyartana - mert nem gyart. Es azok kozul, amit gyart, egyertelmuen a "gaz" 140-150 lovas autok dominalnak, vagyis a motorero kinalat also fele. Ha nem setaautozasra veszik, miert nem vesznek 3.2-t? Vagy nezzuk a dizel frontot - miert nem chippelik? Vagy hanyan chippelik (nem divatbol, hanem mert realisan szukseguk van ra)?
Vagy lehet, hogy igazam van es a 150LE eleg a GT-nek, meg ha "gaz" belepo modell is?
a statisztikaval alatamasztott elmelet mar majdnem gyakorlat. Es szerintem a GT ezt nagyon jol megmutatja. Felesleges filozofalni azon, mi lenne, ha gyartana - mert nem gyart. Es azok kozul, amit gyart, egyertelmuen a "gaz" 140-150 lovas autok dominalnak, vagyis a motorero kinalat also fele. Ha nem setaautozasra veszik, miert nem vesznek 3.2-t? Vagy nezzuk a dizel frontot - miert nem chippelik? Vagy hanyan chippelik (nem divatbol, hanem mert realisan szukseguk van ra)?
Vagy lehet, hogy igazam van es a 150LE eleg a GT-nek, meg ha "gaz" belepo modell is?
Cgo14-04-2011 11:56:21 // 18049
varosvan eppen a hatranya jon ki :(
SKrisz14-04-2011 11:31:29 // 18048
Nem azért kell venni 170 lóval az mjet-et, mert újabb, hanem mert nincs más :) Egyébként ha lett volna 2.4 még a kínálatban, akkor is a 170 lovas mjet lett volna a választás a "hétköznapokra" Minden szempontból tökéletes a motor ebbe a kasztniba (még a malomkerék méretű csomaggal is).
Erhard 242 (Pure Energy)14-04-2011 11:04:55 // 18047
svájcba németeken keresztül a leggyorsabb :P Olaszok felé nem járok...párszor mész ki nem érdekel hogy 1-2 óra ide vagy oda, mikor többször jársz ki az érdekel a legjobban :)
Hétköznapokra ki mit használ szíve joga akkor azt mondom az 59-nél a 150 ló vissza lépés az 56-hoz képest teljesítményre lóerő/súly arányát nézve. S már rengeteget beszéltünk róla egy 66 vagy 59 tulaj ha cserén gondolkodik nincs alternatíva én nem fogok venni pl 2.0 mjet-et 170 lóval mert újabb :P
Hétköznapokra ki mit használ szíve joga akkor azt mondom az 59-nél a 150 ló vissza lépés az 56-hoz képest teljesítményre lóerő/súly arányát nézve. S már rengeteget beszéltünk róla egy 66 vagy 59 tulaj ha cserén gondolkodik nincs alternatíva én nem fogok venni pl 2.0 mjet-et 170 lóval mert újabb :P
BeeGee14-04-2011 10:31:15 // 18045
Kint, a németeknél, de Neked azért elég speciális az utazási szokásod. Svájcba v Rómába kéne ingáznod, gondolom nem lenne meg a 18+ átlag :)
Az egész útra nézve nem hiszem h 1-2 óránál többet spórolsz, mondván az idő pénz, vagy annyival előbb érsz haza. De gondolom az otthoniak is megértenék, hogy 2 órával később érsz haza, és nem soha.. Mondom ezt úgy, hogy én sem szoktam sajnálni a gtv-t.. :)
Értem, hogy a 2.4 izmosabb, jobban passzol a 159be, de hétköznapokban alig alig jön ki az előnye. Városban meg egyáltalán nem.
Az egész útra nézve nem hiszem h 1-2 óránál többet spórolsz, mondván az idő pénz, vagy annyival előbb érsz haza. De gondolom az otthoniak is megértenék, hogy 2 órával később érsz haza, és nem soha.. Mondom ezt úgy, hogy én sem szoktam sajnálni a gtv-t.. :)
Értem, hogy a 2.4 izmosabb, jobban passzol a 159be, de hétköznapokban alig alig jön ki az előnye. Városban meg egyáltalán nem.
Erhard 242 (Pure Energy)14-04-2011 10:04:00 // 18044
itthon nem megyek 200 felett :) kint lehet időt spórolni igazán ...
BeeGee14-04-2011 09:59:49 // 18043
Azt hittem, hogy az átlagot háztól házig hozod, ahogy reális :)
De így tényleg nem kell hozzá sok technika, csak pár redbull :)
De így tényleg nem kell hozzá sok technika, csak pár redbull :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
536
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?