Forum >> A jövő Alfái
Erhard 242 (Pure Energy)14-04-2011 09:57:27 // 18042
mi az a TopGear? amiben fikázzák az autókat? meg a végén van egy pálya s ki megy rajta gyorsabban? az autópálya nem versenypálya ..tudod hosszú egyenes szakaszok enyhe kanyarokkal :P
Erhard 242 (Pure Energy)14-04-2011 09:48:11 // 18041
papíron biztos a valóság meg megint más, meg a nyomaték is :P
Erhard 242 (Pure Energy)14-04-2011 09:47:32 // 18040
pontosan 600km-en jött ki és csak németeknél....igen 18x volt az átlag
BeeGee14-04-2011 09:44:54 // 18039
Akkor miért ciki az 520d, mikor ugyanilyen erős? :)
BeeGee14-04-2011 09:43:47 // 18038
Úgy hogy B trip = 1000 km B average = 180 km/h?
Ha igen, akkor sztem szakmát tévesztettél, mert a TopGearben a helyed :)
Ha igen, akkor sztem szakmát tévesztettél, mert a TopGearben a helyed :)
Erhard 242 (Pure Energy)14-04-2011 09:29:44 // 18037
s vissza térve a béembéhez van ott az 525d ami soros 6 hengeres igaz hogy csak 175 ló de majd úgy megy mint a 2,4 59 csak kevesebbet eszik meg kicsit nagyobb ...meg randább :)
Erhard 242 (Pure Energy)14-04-2011 09:27:39 // 18036
Piritunak ott vannak a mérési eredményei a 150 lovas 56 meg a 170 lovas 59 na azok vannak pariban talán az 56 némely tartományban jobb is volt emlékeim szerint ...az 59 1.9-cel olyan lehet mint az 56 8V....nem rossz de nekem már nem elég
Erhard 242 (Pure Energy)14-04-2011 09:23:23 // 18035
inkább nagyobb szakaszon mint kisebb mondjuk a 3-on :)
Erhard 242 (Pure Energy)14-04-2011 09:22:08 // 18034
volt már 18X -is átlagtempóban kint :) akkor evett 9,6l-et....
Erhard 242 (Pure Energy)14-04-2011 09:21:14 // 18033
megint gyártod az érdekes elméleteket :)
GT-ből egy dízel van szóval akkor melyik is a csúcsmodell? Elmondom neked ha csinált volna belőle 2.4-es dejzelt szinte mindenki azt keresné mert a GT pont az a kategória ami nem a sétaautókázásért vesznek az emberek ....
GT-ből egy dízel van szóval akkor melyik is a csúcsmodell? Elmondom neked ha csinált volna belőle 2.4-es dejzelt szinte mindenki azt keresné mert a GT pont az a kategória ami nem a sétaautókázásért vesznek az emberek ....
BeeGee13-04-2011 17:45:22 // 18032
Legközelebb jársz németbe, fotózd már le a komputert, kíváncsi vagyok a 160as átlagtempóra 1000+ km-en :)
Kompressz úr13-04-2011 17:22:50 // 18031
Egyébként talán a motorválaszték a kevésbé szűk keresztmetszet. Ennél, személy szerint nagyobb problémának látom, hogy a modellválaszték botrányosak szűk. Ha már prémiumgyártókhoz hasonlítjuk, akkor az MB-BMW párosnak minden majdnem méretosztályban van kupéja, kabriója, telekjárója.
Az Alfa meg három modellel szégyenkezik. Talán ugyanennyi modellje (9-3 kabrióval) van a Saab-nak, ahol már csavarra se nagyon futja. Az Alfa (a mögötte álló Fiat) egyszerűen nem kínál választási lehetőséget. Én se azért járok offossal mert megutáltam a márkát, hanem az egyébként nem túl extrém igényeimnek nem találtam modell az Alfa kínálatában.
Az Alfa meg három modellel szégyenkezik. Talán ugyanennyi modellje (9-3 kabrióval) van a Saab-nak, ahol már csavarra se nagyon futja. Az Alfa (a mögötte álló Fiat) egyszerűen nem kínál választási lehetőséget. Én se azért járok offossal mert megutáltam a márkát, hanem az egyébként nem túl extrém igényeimnek nem találtam modell az Alfa kínálatában.
WarbiRunner (Gyuri)13-04-2011 17:11:20 // 18030
Lehet ,mindkettőt csak próbáltam. A 156-tal 10km-t mentem, a 159-cel kb. 200-at. A 156-ban nagyön pörgős volt a 150 lovas jtd, mire észrevettem 5k-ba forgott, és a hangja is tetszett, olyan villanymotor szerűen pörgött. A 159-ben viszont nem igazán éreztem azt a könnyen cibálja a kasztnit érzést. És sokat is evett, már amennyira a 8,6 soknak számít országúton 3 emberrel jórészt normális közlekedésben, a hegyek közt azért hajszolva egy csöppet. A futóműve és fékje az nem hagyott kétséget, de a motor nekem kevés volt bele.
Kompressz úr13-04-2011 17:03:18 // 18029
A 156 - 159 összehasonlításod kissé barokkos túlzásba hajló, pár év használatot magam mögött tudva...
WarbiRunner (Gyuri)13-04-2011 16:54:24 // 18028
Ez annyiban sántít csak, hogy egy 150 lovas 1.9jtd-hez a GT kasztni nem túl nehéz. Egy q2 hajtással az egy nagyon jól hangolt kis gép. A 156-hoz is passzol ez a motor, a 150 pacisat vezettem, gyönyörűen forog el, szépen megindítja. A 159-hez viszont nagyon nem elég ugyanez. Elinduláskor is érződik, hogy nehéz neki, nincs is meg az a dinamika ami a 156-nál ugyanezzel a motorral elég jól kijött. A 156 egy kis pörgős bolond vele, a 159 egy komótos csatahajó.
Cgo13-04-2011 15:57:38 // 18027
a matekkal nem lehet viccelni, egyszer nezz utana. Nalam a Pozsony-Munchen 160-as tempomattal a korlatozasok es elemhajtasok miatt meg soha nem lett a GPS szerint 120 km/h felett.
A nemeteknel mernek is rendesen es a gatyad is ramegy, ha elkapnak. Tudom, szeretitek a nemet limit nelkuli kliset, de az ma mar csak papiron letezik meg nehany kisebb-nagyobb szakaszon.
A nemeteknel mernek is rendesen es a gatyad is ramegy, ha elkapnak. Tudom, szeretitek a nemet limit nelkuli kliset, de az ma mar csak papiron letezik meg nehany kisebb-nagyobb szakaszon.
Cgo13-04-2011 15:54:02 // 18026
en ugy kerdeztem, de nagyon elmentunk a tematol, mikor elovettunk a "gaz a bmw, alfa leggyengebb motorjat valasztani a palettarol, mert tul nehezek", amivel en persze nem ertek egyet ;) ha lesz egy kis idom, fogom a 2798 amore tagot es osszeszamolom, hanyan vettek ilyen autot es hanyan a csucsmodellt.
Vagy meg jobb otletem van, fogom a GT tulajokat az Amoren (53 darab) es megnezem, ki mit vett:
2 tulaj nem irja, marad 51
1 darab 3.2-es = 2%
4 darab 2.0 JTS = 8%
5 darab 1.8 TS = 10%
41 darab 1.9 JTD = 80%
ergo az Alfanak eleg a GT-bol az 1.9 dizelt gyartani :)
Vagy meg jobb otletem van, fogom a GT tulajokat az Amoren (53 darab) es megnezem, ki mit vett:
2 tulaj nem irja, marad 51
1 darab 3.2-es = 2%
4 darab 2.0 JTS = 8%
5 darab 1.8 TS = 10%
41 darab 1.9 JTD = 80%
ergo az Alfanak eleg a GT-bol az 1.9 dizelt gyartani :)
Erhard 242 (Pure Energy)13-04-2011 15:39:06 // 18025
akkor rossz a matekod s ezért mész nyugdíj tempóban :P Németeknél mérhetnek nyugodtan ...lehet több a fogyi valamennyivel de az idő meg pénz... a szabadidő meg pénzben nem kifejezhető ...azért arra kivi lennék kevesebbet eszik e 160-as tempónál a 2.0 vagy 1.9 mint a 2.4....szeretek csöndben utazni kisebb fordulat, kisebb hang.
Cgo13-04-2011 15:19:45 // 18024
nem furcsa, hanem kifinomult retegizles :) pont illik abba, amit mondtam - ahol nincs eros huzomodell, ott ilyen par embernek gyartott auto csak rafizetes.
Cgo13-04-2011 15:17:11 // 18023
Ha 130-as tempoval autopalyazol, az atlagsebesseged kb. 100 lesz, ami 8 orat jelent + fel ora piheno = 8.5
Ha 160-as tempoval autopalyazol, az atlagsebesseged kb. 115 lesz, ami 7 orat jelent + fel ora piheno = 7.5
Egyszeru matek nalam azt kopi ki, hogy ez 13% plusz, cserebe barmikor belefutsz egy radarba es tobbet fogyasztasz :))
Az 500 fordulatos kulonbseg meg mit csinal a motorral? Nem 400e km-t futsz majd vele, hanem 378 ezret? Ezzel a motorral akarsz nyugdijba menni? :)
Ha 160-as tempoval autopalyazol, az atlagsebesseged kb. 115 lesz, ami 7 orat jelent + fel ora piheno = 7.5
Egyszeru matek nalam azt kopi ki, hogy ez 13% plusz, cserebe barmikor belefutsz egy radarba es tobbet fogyasztasz :))
Az 500 fordulatos kulonbseg meg mit csinal a motorral? Nem 400e km-t futsz majd vele, hanem 378 ezret? Ezzel a motorral akarsz nyugdijba menni? :)
BeeGee13-04-2011 11:34:17 // 18022
Lehet, hogy nekem van furcsa ízlésem, de a jelenlegi családi állapotomra tekintettel egy kétajtós kombi, szebb nevén shooting break tök sokáig ki tudna szolgálni. 4C méret (városi jövésmenéshez), két ülés, 300-350 literes pakolható csomival (utazáshoz), extrákból elég az el. ablak, tempomat, hifi és a klima, de maradjon könnyű hogy elég legyen bele 4 henger, és 170 LE és ne gombnyomásra keményedjen meg. Szerintem még piacot is találna neki az Alfa Európában, japánban.
A 4C erre pont nem jó, mert közép motoros, de remélem a puritánságot és a könnyűséget továbbviszi az Alfa a többi modellre is.
A 4C erre pont nem jó, mert közép motoros, de remélem a puritánságot és a könnyűséget továbbviszi az Alfa a többi modellre is.
Erhard 242 (Pure Energy)13-04-2011 11:26:23 // 18021
akkor miért nem úgy kérdezted? :)
Erhard 242 (Pure Energy)13-04-2011 11:25:42 // 18020
sokat járok ki, tankolni nem kell mivel elvisz 800km-re1 tankkal, cigiszünet 1x van pisivel ...egyszerű matek 130-cal 6,5 óra, 160-nal 5 óra...oda vissza a duplája a 2,4-es kb 170-nél forog 3000-et ha lenne 3.0 az meg forogna 2500-at kb... minél kevesebbet forog annál nagyobb az élettartam ..
padocska13-04-2011 11:22:19 // 18019
egy tökéletes világban, ha valaki 130-cal közlekedik, akkor nem érik utol...
de ez ugye nem életszerű
én meg igencsak rühellem, ha valaki a seggembe van 5 centire. ezért szeretem, ha minél hamarabb eltakarodik.
de mondom. ott egy kicsit húzósabb emelkedő.
utolérsz egy 90-nel tötymörgő kamiont, előzöl, de nem tudsz te sem gyorsabban menni 110-nél...aztán megérkezik mögéd egy alfa 130-cal..
nem azt mondom, 2-300 lovas gépek kellenek.
azt mondom, hogy kell tartalék. egy 156-os alfába kell 140-150 LE :) ezzel a váltóval ami most van.
én egy 105 lovas 47-est vezetek most, és szerintem ez kevés...
de ez ugye nem életszerű
én meg igencsak rühellem, ha valaki a seggembe van 5 centire. ezért szeretem, ha minél hamarabb eltakarodik.
de mondom. ott egy kicsit húzósabb emelkedő.
utolérsz egy 90-nel tötymörgő kamiont, előzöl, de nem tudsz te sem gyorsabban menni 110-nél...aztán megérkezik mögéd egy alfa 130-cal..
nem azt mondom, 2-300 lovas gépek kellenek.
azt mondom, hogy kell tartalék. egy 156-os alfába kell 140-150 LE :) ezzel a váltóval ami most van.
én egy 105 lovas 47-est vezetek most, és szerintem ez kevés...
Cgo13-04-2011 11:19:49 // 18018
Elsosorban Alfakra gondoltam, az eredeti tema az volt, hogy miert nem eleg a 170 lovas 159 arra, amire a 2.4 200/210 LE eleg volt ;)
Cgo13-04-2011 11:13:56 // 18017
ertem en, csak akkor mi van? a bmw var egy kicsit, te befejezed es mindenki mehet az utjan. vagy mashogy kene ennek mukodnie? mert akkor eleg diszno vagyok, miota tempomattal jarok, nem lepek oda csak azert, mert o gyorsabban erkezik, hanem befejezem tempomattal az elozest es lehuzodok.
padocska13-04-2011 11:13:09 // 18016
de ott az érdi emelkedő az m7-n, vagy siófok után a völgyhíd felé végig emelkedik, és igencsak megérzik az 1,2-1,3-1,4, de van olyan 1,6-os motorú gépek...
Vikking 31113-04-2011 11:13:07 // 18015
1.4 60 ló? Az fickós gép... Ismerős :P
padocska13-04-2011 11:11:30 // 18014
rosszul fogalmaztam...
de hogy érthető legyen. rengeteg autó ha 130-cal közlekedik, és esetleg szabálytalanul de mégis gyorsítania kell, időbe, mégpedig sok időbe telik...
btw volt olyan asztmám ami 140-nél nem ment többet (persze nem új autó volt)...volt is belőle kellemetlen élményem pályán, mikor 120-al menő passatot akartam előzni, és mellé értem feltolta 140-re. mögém meg megérkezett egy bmw....én meg széttártam a kezem, mert se gyorsulni, se lassulni nem tudtam...
de hogy érthető legyen. rengeteg autó ha 130-cal közlekedik, és esetleg szabálytalanul de mégis gyorsítania kell, időbe, mégpedig sok időbe telik...
btw volt olyan asztmám ami 140-nél nem ment többet (persze nem új autó volt)...volt is belőle kellemetlen élményem pályán, mikor 120-al menő passatot akartam előzni, és mellé értem feltolta 140-re. mögém meg megérkezett egy bmw....én meg széttártam a kezem, mert se gyorsulni, se lassulni nem tudtam...
Erhard 242 (Pure Energy)13-04-2011 11:10:34 // 18013
opel combo 1.7DI pl ...
Cgo13-04-2011 11:10:33 // 18012
meg erre akartam reagalni, de elfelejtettem.
Uffenheimbe nem jarsz minden nap. Ha mesz, tervezed. Ha tervezed, itt-ott belefutsz egy dugoba, tankolni kell, cigiszunetet tartasz. Nehogy mar az az elozkodos modszer orakat hozzon. Evente 3-4x lefutok Romaba, vaddiszno tempoban 10,5 ora, normalisan 12 ora az ut. Egyszer Velencenel 3 oras dugo volt. Akkor 15 ora volt. Tenyleg, oszinten szamit az az 1-2 ora egy ilyen ut eseten? Gibraltarra 10 napig mentunk napi 6-800-as szakaszokkal, a vege 8000 km lett. Egy pillanatig nem jutott eszembe, hogy 200-al menjek, mert elfutnak a sziklarol a majmok ;)
Uffenheimbe nem jarsz minden nap. Ha mesz, tervezed. Ha tervezed, itt-ott belefutsz egy dugoba, tankolni kell, cigiszunetet tartasz. Nehogy mar az az elozkodos modszer orakat hozzon. Evente 3-4x lefutok Romaba, vaddiszno tempoban 10,5 ora, normalisan 12 ora az ut. Egyszer Velencenel 3 oras dugo volt. Akkor 15 ora volt. Tenyleg, oszinten szamit az az 1-2 ora egy ilyen ut eseten? Gibraltarra 10 napig mentunk napi 6-800-as szakaszokkal, a vege 8000 km lett. Egy pillanatig nem jutott eszembe, hogy 200-al menjek, mert elfutnak a sziklarol a majmok ;)
Cgo13-04-2011 11:04:57 // 18011
melyik auto az manapsag, amelyik az eloirt max 130-nal az ereje maximumat hasznalja? :)))
padocska13-04-2011 10:49:42 // 18010
Ha azt nézzük...akkor nem csupán a motort kell nézni menetteljesítménynél. hanem inkább hajtásláncot.
a fosvágennél sokkal rugalmasabbak a kisautók, mert rövidebbek a váltó áttételei, nincs akkora végsebesség, de városban kimondottan fickós.
a ford fiesta baromi lusta. pedig LE-ben többet tud...
nekem menetteljesítményben bőven megfelel egy Ford Ranger 2,5 tdci. 143 ló, és 1800 kg. kényelmesen viszi a 150.et pályán, és alul is rugalmas, pedig csak 12 mp alatt van százon.
kb ennyi kéne alfában nekem, meg az, hogy beférjen két gyerek, meg két kutya anyán, meg rajtam kívül...
üdv
bilon
és igen, kell az, hogy pályán, autóúton az autó nem a max erejét használja, hanem legyen tartalékja...
a fosvágennél sokkal rugalmasabbak a kisautók, mert rövidebbek a váltó áttételei, nincs akkora végsebesség, de városban kimondottan fickós.
a ford fiesta baromi lusta. pedig LE-ben többet tud...
nekem menetteljesítményben bőven megfelel egy Ford Ranger 2,5 tdci. 143 ló, és 1800 kg. kényelmesen viszi a 150.et pályán, és alul is rugalmas, pedig csak 12 mp alatt van százon.
kb ennyi kéne alfában nekem, meg az, hogy beférjen két gyerek, meg két kutya anyán, meg rajtam kívül...
üdv
bilon
és igen, kell az, hogy pályán, autóúton az autó nem a max erejét használja, hanem legyen tartalékja...
Cgo13-04-2011 10:49:31 // 18009
en szeretnem, ha maradna a "kombi" - sportwagoon vonal, bar soha nem volt a kedvencem, nagyon megszerettem es most mar lenyegeben mas autokat nem is nagyon nezegetek.
WarbiRunner (Gyuri)13-04-2011 10:35:04 // 18008
Amit magamra vettem arra reagálok csak :-)
Részemről nem az alázásról van szó. Jó, persze kinek nem esik jól, ha egyszer egyszer gyorsul egyet lámpától?...előfordul ilyen, és ilyenkor jó győzni, néha jó beírni az utca áldozataiba, hogy kikezdtek velem, és alulmaradtak. De nekem az autó mindennapi munkaeszköz is, a vállalkozásomhoz. Pár éve már csinálom, Ferrarim azért még nincs :-) Nem megyek millió kilómétereket, de talán az átlagnál többet. És mindíg egyre többet. 30-35e évente. Ezalatt nekem az a következtetés állt össze, hogy az átlagnál rugalmasabb autó nagy könnyebbség.
Sajnos adódnak olyan szituk, hogy nem lehet nem foglalkozni a másikkal. Mint ahogy írtam is példákat lentebb. A különbség nekem nagy. 80e-t mentem le 105 lóval, és most ugyanezzel az autóval 20e-t felhúzva. Hát nagyon megérte akkor is, ha 50e múlva elfekszik tőle a motor. Egyszerűen írva könnyebb vele közlekedni.
Azt meg, hogy az Alfa jól csinálja e, majd meglátjuk. Én szurkolok, szeretnék még Alfát. Egyelőre az újabb dizájnjaikkal nem nyűgöztek le, de végülis a 159 még ott van, az tetszik, nagyon szép autó. Aztán meg hátha végre kihoznak egy szép Giuliát utódnak. Azt se bánnám, ha Mazda 6 példája szerint 5 ajtós szedánszerűség lenne.
Nem vagyok egy kombi fan, inkább limuzin, csak ugye azok pakolhatatlanok. Egész addig, még nyithatóvá nem teszik üvegestől a farát. Nem bonyolult, praktikus, és mégis alig van ilyen autó.
Részemről nem az alázásról van szó. Jó, persze kinek nem esik jól, ha egyszer egyszer gyorsul egyet lámpától?...előfordul ilyen, és ilyenkor jó győzni, néha jó beírni az utca áldozataiba, hogy kikezdtek velem, és alulmaradtak. De nekem az autó mindennapi munkaeszköz is, a vállalkozásomhoz. Pár éve már csinálom, Ferrarim azért még nincs :-) Nem megyek millió kilómétereket, de talán az átlagnál többet. És mindíg egyre többet. 30-35e évente. Ezalatt nekem az a következtetés állt össze, hogy az átlagnál rugalmasabb autó nagy könnyebbség.
Sajnos adódnak olyan szituk, hogy nem lehet nem foglalkozni a másikkal. Mint ahogy írtam is példákat lentebb. A különbség nekem nagy. 80e-t mentem le 105 lóval, és most ugyanezzel az autóval 20e-t felhúzva. Hát nagyon megérte akkor is, ha 50e múlva elfekszik tőle a motor. Egyszerűen írva könnyebb vele közlekedni.
Azt meg, hogy az Alfa jól csinálja e, majd meglátjuk. Én szurkolok, szeretnék még Alfát. Egyelőre az újabb dizájnjaikkal nem nyűgöztek le, de végülis a 159 még ott van, az tetszik, nagyon szép autó. Aztán meg hátha végre kihoznak egy szép Giuliát utódnak. Azt se bánnám, ha Mazda 6 példája szerint 5 ajtós szedánszerűség lenne.
Nem vagyok egy kombi fan, inkább limuzin, csak ugye azok pakolhatatlanok. Egész addig, még nyithatóvá nem teszik üvegestől a farát. Nem bonyolult, praktikus, és mégis alig van ilyen autó.
Cgo13-04-2011 09:52:46 // 18007
Nem hiszem, hogy teljesen igazad van. A 10.5-os gyorsulashoz kb. 100-110 LE kell, ami azert meg mindig nem egy "atlag", rengeteg a 70-80-90 lovas auto, nem ritka a 16-17 mp-es gyorsulas (Fabia 1.2...). A turbos autok terhoditasaval biztosan gyakoribb a jobban gyorsulo auto, foleg a koreai olcsobb autok, de pl. a Fabia 1.4 TSI is 7,3-at tud. Az uj autok eladasa pang, gyorsuloautot meg kevesebben vesznek, ugyhogy annyira azert nem kritikus. Inkabb abban latom a gondot, hogy sokan nagyon frusztraltak es minden aron meg akarjak mutatni, hogy az (oregedo) autojuk meg mindig kepes valamire es "gaz" szamukra, ha valaki megelozi oket, mintha attol fuggne a lelki orom. Nalam az Alfa soha nem errol szolt, mert ha errol szolna, enyhen szolva depresszios lennek, hiszen a mai kinalatba motorikusan mar regen beleszurkultunk, az autokatalogust ma mar copy-paste segitsegevel irjak, mindenki tudja a 140 lovat es 300 Nm-t, tehat egyaltalan nem erdemes ilyesmivel harcolni. Erthetetlen az is, hogy miert kene figyelni mas autosokat, ha tul lassu megelozom, ha nem lassu, megyek mogotte. Minek ezt szinezni es azon torni a fejed, hogy ki pocsol veled? Fektesd ezt az energiat egy vallalkozasba es par even belul Ferraribol fogsz mosolyogni. Nem lehet, hogy az egesz egy posztkommunista frusztracio eredmenye, ahol az emberek tobbsegenek az (oregedo) autoja a legnagyobb vagyontargya es ezaltal allando bizonyitasi kenyszere van? Mitol gondolja valaki is azt, hogy o nem az atlag autos es az onigazolas tekinteteben nem kene inkabb otthon soporni egyet? Ha a kozlekedesre ugy tekintesz, mint a ossznepi sportra, mi jogosit egyaltalan fel arra, hogy fuggetlensegert harcolj? :)
Gyuri - a Te valaszodra posztoltam ezt, de nem feltetlenul rad gondoltam (nem ismerlek), csak egy picit hangosan gondolkodtam (foleg magambol kiindulva).
Visszaterve a jovo Alfaihoz: ahogy kozeledunk (lassan...) a nyugatibb orszagok fele (autok szama, autok ereje, rendorseg lehetosegei, talan a kozlekedesi kultura is...), annal erosebb lesz a mainstream, tehat a tomegek altal vasarolt auto. A tomeg meg soha nem fog 300 lovas autot akarni (vagyis almaban igen, de a koltsegek miatt soha), tehat maradunk a 80-100 LE kozott. Ha az Alfa eletben akar maradni, itt kell maradandot alkotnia. Vagy zoldulni, mert az trendi, vagy jo fogyasztassal, megbizhatosaggal, (kapcsolhato) loerokkel, valamivel kulonbozni, megis elfogadhatonak maradni. Szerintem mar 10 eve sem volt igaz, hogy azert vesz az ember Alfat, mert motorikusan durvan alazza a tobbi autot. Sot, megkockaztatom azt is, hogy sok Alfa tulaj csak azert Alfazik, mert nem telik jobbra es ennyi penzert kap egyfajta exkluzivitast, amihez meg N dolgot hozza lehet onigazolni. Ezen kivul a Alfa image erositese miatt szukseg van a 8C, 4C vonalra, de a ketto kozotti reszt nem szabad muen felfujni, mert egy 300 lovas 159 az image erositeseben sokat nem segit (foleg versenysport hianyaban), az eladasokban meg egyaltalan semmit nem jelent. Summa summarum a tegnapi floodom osszegzese: az Alfa szerintem jol csinalja, amit csinal, latom ertelmet.
Gyuri - a Te valaszodra posztoltam ezt, de nem feltetlenul rad gondoltam (nem ismerlek), csak egy picit hangosan gondolkodtam (foleg magambol kiindulva).
Visszaterve a jovo Alfaihoz: ahogy kozeledunk (lassan...) a nyugatibb orszagok fele (autok szama, autok ereje, rendorseg lehetosegei, talan a kozlekedesi kultura is...), annal erosebb lesz a mainstream, tehat a tomegek altal vasarolt auto. A tomeg meg soha nem fog 300 lovas autot akarni (vagyis almaban igen, de a koltsegek miatt soha), tehat maradunk a 80-100 LE kozott. Ha az Alfa eletben akar maradni, itt kell maradandot alkotnia. Vagy zoldulni, mert az trendi, vagy jo fogyasztassal, megbizhatosaggal, (kapcsolhato) loerokkel, valamivel kulonbozni, megis elfogadhatonak maradni. Szerintem mar 10 eve sem volt igaz, hogy azert vesz az ember Alfat, mert motorikusan durvan alazza a tobbi autot. Sot, megkockaztatom azt is, hogy sok Alfa tulaj csak azert Alfazik, mert nem telik jobbra es ennyi penzert kap egyfajta exkluzivitast, amihez meg N dolgot hozza lehet onigazolni. Ezen kivul a Alfa image erositese miatt szukseg van a 8C, 4C vonalra, de a ketto kozotti reszt nem szabad muen felfujni, mert egy 300 lovas 159 az image erositeseben sokat nem segit (foleg versenysport hianyaban), az eladasokban meg egyaltalan semmit nem jelent. Summa summarum a tegnapi floodom osszegzese: az Alfa szerintem jol csinalja, amit csinal, latom ertelmet.
GTPeti12-04-2011 23:34:15 // 18006
TSiga ( I am the TSIG)12-04-2011 23:22:04 // 18005
Hali!
Nem tudom, volt-e már.
Nem tudom, volt-e már.
Haro12-04-2011 22:31:22 // 18004
Ja-Ja,de nem sokkal:)))))))
WarbiRunner (Gyuri)12-04-2011 22:30:25 // 18003
Ugye? Az egy hobbi egy járós autó hátránya, hogy általában a hobbi autót dédelgeted, és alig várod hogy vezesd, a járóst meg használod, és várod, hogy átülj. Viszont mekkora királyság minden nap úgy melózni, alkatrészeket vinni-hozni, hivatalba menni, hogy közben örömautózol? A hátam közepére se kívánnám én a budapest környéki alkatrész szállítós körútjaimat egy furgonnal ,vagy bármi munkaautóval. De így ezzel a felhergelt öregedő kisördöggel minden más....:-)
Haro12-04-2011 22:29:31 // 18000
Föckös12-04-2011 22:00:02 // 17998
látod? nekem az van :-)
Föckös12-04-2011 21:59:26 // 17997
az volt az álmom, h veszek egy valami olcsó családi autót, ami megbízható, és ktg kimélő, és később ha megengedhetem, akkor majd egy hobbiautót.
aztán szépen rájöttem, h (hacsak nem lesz valami nem várt esemény az életemben), nem engehetem meg majd kb soha a hobiautót, csaláédot akarok, és inkább majd a ygerekeim, és a családom életminőségének javítására költöm el azt a pénzt...
és így lett a 166, nem egy sw, nem 1,9 8szelep, de nem is egy GTV6...
valam arany középút féle.
igazából egy percig sem bánom:-)
aztán szépen rájöttem, h (hacsak nem lesz valami nem várt esemény az életemben), nem engehetem meg majd kb soha a hobiautót, csaláédot akarok, és inkább majd a ygerekeim, és a családom életminőségének javítására költöm el azt a pénzt...
és így lett a 166, nem egy sw, nem 1,9 8szelep, de nem is egy GTV6...
valam arany középút féle.
igazából egy percig sem bánom:-)
GTPeti12-04-2011 21:57:52 // 17996
Csak hozzágondoltam, hogy akkor vennék ilyet, ha elképesztőenrendkívülienpiszkosuljó áron adnák. Úgy amúgy nem. :)
Második lehetőség: megbékélnék vele, hogy van egy gyönyörű, ám igen lomha autóm. (Én is öregszem? :)
Második lehetőség: megbékélnék vele, hogy van egy gyönyörű, ám igen lomha autóm. (Én is öregszem? :)
BeeGee12-04-2011 21:55:45 // 17995
Vagy egy gumiseggü Spidert, vagy Bertone GT-t és még sorolhatnám.. :)
BeeGee12-04-2011 21:52:34 // 17994
Tehát a 2Mes feláron felül még kifizetnél 1et a szívcserére (nem számítva a baszkódásokat), ahelyett h 3ból vennél egy 3.0át vagy akár GTA-t mellé? :)
Erhard 242 (Pure Energy)12-04-2011 21:44:35 // 17993
nem volt kérdésem :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
531
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?