Arra azt mondták, hogy "németesen kemény" a rugózása.;-)
Benne volt a "varázsszó". /németesen/
Egyébként a Fabia még jobban, arra ia azt mondták..-)
Forum >> A jövő Alfái
Tom1218-04-2011 13:13:27 // 18142
GTPeti18-04-2011 13:08:42 // 18141
Neked az nem tűnt fel az Octaviánál, hogy pattog? Számomra ez volt nagyon zavaró, mikor a céges vast vezetettem. Hogy autópályán szinte inni sem lehet, mert fel-le zötykölődik az autó (gyári guminyomással).
Tom1218-04-2011 12:30:35 // 18140
"nezz ra jozanul es vedd szamba a legtobbek altal fontosnak tartott parametereket"
Ránéztem, sőt, úgy is megpróbáltam nézni, mintha Alfa lenne, de valami űr volt a "lelkemben" folyamatosan... Annak ellenére, hogy nagy nyomás alatt voltam, mert elég sokat dolgoztam a Skodának /reklám/ és "hálából" minden áron rám akarták tukmálni az új Octaviát. Próbaút is volt /kb. 130 km/, de az sem győzött meg. Talán bennem van a hiba, vagy a "földön kéne járnom", de remélem, sok ilyen "hibás" ember van, aki nem csak a száraz adatok és észérvek szerint dönt, mert akkor van még keresnivalója a világban az Alfának.
1. megbízhatóság - Amint már említettem, elég gyakran megfordultam Skoda, VW és Seat márkakereskedésekben, és nem csak a szalonban, szervizben, hanem a "vezetőség" irodáiban is, onnan tudom, hogy eladások ide, vagy oda, sok kereskedés csak a szerviznek köszönhette, hogy valahogy átvészeli a válságot. nem egyszer láttam, hogy olyan fél - egy éves autókat hoztak szervizbe olyan "titokzatos" hibákkal /a szerelők is csak a fejüket vakarták a computer felett/ és tűrték szó nélkül, mert elvégre egy "megbízható autó", amelyek esetén egy 159-est már símán leszarolaszozott volna még a saját tulajdonosa is... Az, hogy minden sarkon van, nem garancia a megbízhatóságra. ...vagy új Touareggel hetente járt vissza a tulaja, mert időnként "csak úgy" elhagyta az ereje, stb., stb. /mostanában egy X6-al szoktam látni :-)/
"Igenytelenebb, egyszerubb... megbizhatobb. /?/ Így van.
2. praktikum - kinek a pap, kinek a "papagáj", nekem a 156 is megfelelően praktikus, de amint már említettem, én "igénytelenebb" vagyok az átlagnál - ezek szerint. Szerintem egy autó nem étterem, gardrob, játszótér, vagy egyszerűen csak lomtár, de ez az én nézetem...:-)
3. motorerő, felszereltség A belépő modelleket nem is nézhetnénk, mert azok tényleg "fapadosak" egy alap Alfához képest. Most, hogy mondod, talán ez adja meg az igazi "bukéját" a Skodának, hogy egy "igénytelen" 3 hengeres, meg egy turbo RS-t is Fabia-nak hívnak, talán tudat alatt ezért nem tudtak meggyőzni...:-) Igen, az RS nem rossz, de majdnem olyan ritka, mint a GTA.
4. pénz pénz pénz Nem tudom, mennyire vicces néha a szerviz, gyakran apróságokért nem kis öszegek repkedtek a fülem hallatára - egyébként ez elég konkrét szerviz függő. Szerintem nem olcsóbb a mai átlagnál, az Alfásokat meg sokszor jól megvágják, "mert Alfa"... :-/
Egykonkrét példa: Nekem egyszer cseréltek olajat, maga a csere kb. annyi volt, mint más szervizekben olajat én vittem/, + a leeresztő csavarnál megszakították a menetet...
Talán azt kell megfizetni az Alfában, hogy nem a kisnyugdíjasok bevásárlóautója, de sorolhatnám, hogy hány márkánál van ez így...
Szerintem az 1.4, 1.6, 1.9 TDi, stb futóműve ugyanaz, valamiben az RS-ek futóműve különbözik csak. Egyébként ezt is egy Octaviás ismerős mondta: Autópályán sem megyek 140 - 150-nél gyorsabban, mert ott elkezd "úszni" - amire nekem egyáltalán nincs szükségem...:-)
Amit meg a kóreai autókról említettél, azzal én is kb. így vagyok. :-I
Ránéztem, sőt, úgy is megpróbáltam nézni, mintha Alfa lenne, de valami űr volt a "lelkemben" folyamatosan... Annak ellenére, hogy nagy nyomás alatt voltam, mert elég sokat dolgoztam a Skodának /reklám/ és "hálából" minden áron rám akarták tukmálni az új Octaviát. Próbaút is volt /kb. 130 km/, de az sem győzött meg. Talán bennem van a hiba, vagy a "földön kéne járnom", de remélem, sok ilyen "hibás" ember van, aki nem csak a száraz adatok és észérvek szerint dönt, mert akkor van még keresnivalója a világban az Alfának.
1. megbízhatóság - Amint már említettem, elég gyakran megfordultam Skoda, VW és Seat márkakereskedésekben, és nem csak a szalonban, szervizben, hanem a "vezetőség" irodáiban is, onnan tudom, hogy eladások ide, vagy oda, sok kereskedés csak a szerviznek köszönhette, hogy valahogy átvészeli a válságot. nem egyszer láttam, hogy olyan fél - egy éves autókat hoztak szervizbe olyan "titokzatos" hibákkal /a szerelők is csak a fejüket vakarták a computer felett/ és tűrték szó nélkül, mert elvégre egy "megbízható autó", amelyek esetén egy 159-est már símán leszarolaszozott volna még a saját tulajdonosa is... Az, hogy minden sarkon van, nem garancia a megbízhatóságra. ...vagy új Touareggel hetente járt vissza a tulaja, mert időnként "csak úgy" elhagyta az ereje, stb., stb. /mostanában egy X6-al szoktam látni :-)/
"Igenytelenebb, egyszerubb... megbizhatobb. /?/ Így van.
2. praktikum - kinek a pap, kinek a "papagáj", nekem a 156 is megfelelően praktikus, de amint már említettem, én "igénytelenebb" vagyok az átlagnál - ezek szerint. Szerintem egy autó nem étterem, gardrob, játszótér, vagy egyszerűen csak lomtár, de ez az én nézetem...:-)
3. motorerő, felszereltség A belépő modelleket nem is nézhetnénk, mert azok tényleg "fapadosak" egy alap Alfához képest. Most, hogy mondod, talán ez adja meg az igazi "bukéját" a Skodának, hogy egy "igénytelen" 3 hengeres, meg egy turbo RS-t is Fabia-nak hívnak, talán tudat alatt ezért nem tudtak meggyőzni...:-) Igen, az RS nem rossz, de majdnem olyan ritka, mint a GTA.
4. pénz pénz pénz Nem tudom, mennyire vicces néha a szerviz, gyakran apróságokért nem kis öszegek repkedtek a fülem hallatára - egyébként ez elég konkrét szerviz függő. Szerintem nem olcsóbb a mai átlagnál, az Alfásokat meg sokszor jól megvágják, "mert Alfa"... :-/
Egykonkrét példa: Nekem egyszer cseréltek olajat, maga a csere kb. annyi volt, mint más szervizekben olajat én vittem/, + a leeresztő csavarnál megszakították a menetet...
Talán azt kell megfizetni az Alfában, hogy nem a kisnyugdíjasok bevásárlóautója, de sorolhatnám, hogy hány márkánál van ez így...
Szerintem az 1.4, 1.6, 1.9 TDi, stb futóműve ugyanaz, valamiben az RS-ek futóműve különbözik csak. Egyébként ezt is egy Octaviás ismerős mondta: Autópályán sem megyek 140 - 150-nél gyorsabban, mert ott elkezd "úszni" - amire nekem egyáltalán nincs szükségem...:-)
Amit meg a kóreai autókról említettél, azzal én is kb. így vagyok. :-I
TarP18-04-2011 11:38:51 // 18139
Jah, ami a F1-ben fejlesztődik, pár év múlva lesz a személyautókban kicsiban.
25-30ló elég lenne egy-egy előzéshez, városban meg elinduláshoz.
25-30ló elég lenne egy-egy előzéshez, városban meg elinduláshoz.
Tom1218-04-2011 11:31:59 // 18138
Az Infinity nem rossz, de a Superb combi már túl nagy "bálna" az én ízlésemnek, akkor inkább egy kisebb Iveco, ha annyi cuccot szeretnék mozgatni.:-)
Tom1218-04-2011 11:29:14 // 18137
Igen, a KERS bekerülhetne addig az utcai autókba, valahol a F1-es topicban említettem is nemrég...:-)
/egészségesebb - környezetkímélőbb, mint a "NOS".:-)/
/egészségesebb - környezetkímélőbb, mint a "NOS".:-)/
Tom1218-04-2011 11:26:52 // 18136
Bocs´, de egy félig megírt válasz h.sz. közepén /Skoda téma/ véletlenül "lekönyököltem" a reset gombot a gépemen + volt egy kis elintézni valóm közben... :-)
Személy szerint nekem, mondjuk, 3 év múlva egy raktár sarkában "elfekvő, akciós" 4C is megtenné, de, ha félre teszem az egoizmusomat, akkor valami 156 - GT vonalon /4ajtós/, hasonlóan "eltalált", formákkal a kornak megfelelő színvonalú motorral és 150 - 250 LE közötti teljesítménnyel, /amiből létezne, mondjuk egy 350 ló körüli GTA verzió is az ínyenceknek/, megtenné "családinak".
"Hirtelen" kb. ennyi.:-)
Személy szerint nekem, mondjuk, 3 év múlva egy raktár sarkában "elfekvő, akciós" 4C is megtenné, de, ha félre teszem az egoizmusomat, akkor valami 156 - GT vonalon /4ajtós/, hasonlóan "eltalált", formákkal a kornak megfelelő színvonalú motorral és 150 - 250 LE közötti teljesítménnyel, /amiből létezne, mondjuk egy 350 ló körüli GTA verzió is az ínyenceknek/, megtenné "családinak".
"Hirtelen" kb. ennyi.:-)
Cgo18-04-2011 11:05:32 // 18135
es szeretnek egy rendes DSG valtot is ;)
Cgo18-04-2011 11:03:20 // 18134
nem rossz keres :) En a Skoda Superb combi Alfas verziojat szeretnem vagy az Infinity FX Kamalos verziojat. 170 lo nekem eleg lenne, bar a sulytol is fuggne...
Cgo18-04-2011 11:01:45 // 18133
a ceges flottankban 140 es 170 lovas common rail dizelek vannak. A menetlevelek alapjan nem ritka a 4-4,5 literes fogyasztas. Az elmult ket evben az egyik auto sem volt szervizben meghibasodas miatt. Ezek tenyek, mast nem nem tudok. De ez mar tenyleg nagyon off.
Erhard 242 (Pure Energy)18-04-2011 10:49:19 // 18132
kevesebbet eszik a PD? meg megbízhatóbb??? hol? :D
TarP18-04-2011 09:59:00 // 18131
Ez valahol 9milló körül... ?
TarP18-04-2011 09:58:16 // 18130
Bár nem engem kérdezel, de én Giulia-ként szívesen látnék formavilágra egy GT-t, laposban, de négy ajtósban. Nem baj, ha a csomagtere kisebb a Skoda Yetiénél :)
Motorikusan az 1750TBi 235 lóval elég, azt csiszolgathatják MultiAir, meg ami még van náluk, hogy a fogyi valahol 7-7.5 liter körül legyen.
Lehetne benne még egy KERS szerű rendszer F1-ből tanulva, meg utcára vive az új technikát. (Persze nem korlátozva 6.6sec-re:) )
Lehetetlent kérek?
Motorikusan az 1750TBi 235 lóval elég, azt csiszolgathatják MultiAir, meg ami még van náluk, hogy a fogyi valahol 7-7.5 liter körül legyen.
Lehetne benne még egy KERS szerű rendszer F1-ből tanulva, meg utcára vive az új technikát. (Persze nem korlátozva 6.6sec-re:) )
Lehetetlent kérek?
Cgo18-04-2011 09:46:52 // 18129
szemely szerint milyen autot szeretnel az Alfatol kb. 3 ev mulva?
Tom1218-04-2011 09:45:07 // 18128
Kb. annyi, de némelyek nagyobbak - még a kilátások is rosszabbak. :-)
Cgo18-04-2011 09:39:55 // 18127
tobb sebbol, mint az Alfa vagy kevesebbol?
Cgo18-04-2011 09:37:38 // 18126
miert volna tulzas? nezz ra jozanul es vedd szamba a legtobbek altal fontosnak tartott parametereket:
1. megbizhatosag - az Alfakat eleg jol ismerem, Skoda meg minden sarkon van, igy elmondhato, hogy veri az Alfakat. Igenytelenebb, egyszerubb... megbizhatobb.
2. praktikum. Kar elemezni.
3. motorero, felszereltseg. Ne a belepo modelleket nezd. A dizeljuk van olyan eros, mint a JTD es kevesebbet eszik. A benzines vonalon a 200 lovas ex-RS azert nem a fostalicska.
4. penz penz penz. itt azert meg mindig elonyosebb -sok van belole, minden van, olcsobb, kevesebbet eszik, szerviz vicces szokszor, ...
amit Te mondasz, az nalam a virtualis plusz, a dizajn, a "lelek", amiben az Alfa sokkal tobbet tud es szerintem utolerhetetlen. A nyaklo futomu igaz az 1.4-es belepo modellekben, de a boros, navis, jol felszerelt modellek kepesek szepen haladni, de ez ugye kevesek prioritasa. Vedd viszont figyelembe, hogy a koreai sz@rok mindent elarasztanak es a jovo autoja nem a csaladi "lelkizos" kedvenc, hanem a 100%-ig reciklalhato univerzalis lego doboz. Aki kimarad, az a periferiara szorul. En mar lemondam arrol, hogy normalis arfekvesben keszulnek meg kellemes es szeretheto autok.
1. megbizhatosag - az Alfakat eleg jol ismerem, Skoda meg minden sarkon van, igy elmondhato, hogy veri az Alfakat. Igenytelenebb, egyszerubb... megbizhatobb.
2. praktikum. Kar elemezni.
3. motorero, felszereltseg. Ne a belepo modelleket nezd. A dizeljuk van olyan eros, mint a JTD es kevesebbet eszik. A benzines vonalon a 200 lovas ex-RS azert nem a fostalicska.
4. penz penz penz. itt azert meg mindig elonyosebb -sok van belole, minden van, olcsobb, kevesebbet eszik, szerviz vicces szokszor, ...
amit Te mondasz, az nalam a virtualis plusz, a dizajn, a "lelek", amiben az Alfa sokkal tobbet tud es szerintem utolerhetetlen. A nyaklo futomu igaz az 1.4-es belepo modellekben, de a boros, navis, jol felszerelt modellek kepesek szepen haladni, de ez ugye kevesek prioritasa. Vedd viszont figyelembe, hogy a koreai sz@rok mindent elarasztanak es a jovo autoja nem a csaladi "lelkizos" kedvenc, hanem a 100%-ig reciklalhato univerzalis lego doboz. Aki kimarad, az a periferiara szorul. En mar lemondam arrol, hogy normalis arfekvesben keszulnek meg kellemes es szeretheto autok.
Tom1218-04-2011 09:20:01 // 18125
100%, hogy tovább fognak próbálkozni. :-)
Egyébként a Seattal is annyit értek el /sport terén/, hogy benyomták a túrakocsi versenyekre a dízel Seatot, a gyár meg 1000 sebből vérzik... :-/
Egyébként a Seattal is annyit értek el /sport terén/, hogy benyomták a túrakocsi versenyekre a dízel Seatot, a gyár meg 1000 sebből vérzik... :-/
TarP18-04-2011 09:17:48 // 18124
Tom1218-04-2011 09:17:15 // 18123
Nekem hátulról konkrétan semmi Alfás nem ugrott be róla, sokkal inkább a Mercedes C coupé...
Elölről meg...
Gondolják, hogy ráraknak egy "csík lámpát" /ami egyébként hátulról jellemző az Alfákra/ és már meg is van az "emotion"? :-)
Elölről meg...
Gondolják, hogy ráraknak egy "csík lámpát" /ami egyébként hátulról jellemző az Alfákra/ és már meg is van az "emotion"? :-)
Tom1218-04-2011 09:13:43 // 18122
"Jelenleg a 159 mar csak emociokban es szepsegben veri az Octaviat, minden mast mar tud a Skoda, sot."
A "sőt" azért túlzás.:-) Nem egy Octaviás ismerősöm van és általában sóvárogva nézik az Alfákat, nem is értem, hogy miért nem vesznek akkor egy jobban felszerelt Octavia helyett 159-et. Talán még mindig erős hatása van a "hazai /Csehszlovákia idejéből/ autó, egyszerű a javítása, olcsó az alkatrész" beidegződés, pedig hol van az már...? Vagy úgy érzik, hogy "nem való nekem Alfa", vagy nem is tudom. Szinte kivétel nélkül alig várták, hogy csak beüljenek pl. a 156-ba, ott mindent agyon dícsértek és őszintének tűnt, mert közben fülig ért a szájuk, aztán visszaültek a "szürke" Skodájukba és folytatták az útjukat...
Ja és az útfekvést ki ne hagyjuk, mint nagy különbséget. Erre is konkrét példáim vannak, de nem akarom szaporítani a szót.
Egyébként a VW-vel kötött házasság óta nagyot fejlődött a Skoda, de "valami" még mindig hiányzik belőle és nem csak a design...
A "sőt" azért túlzás.:-) Nem egy Octaviás ismerősöm van és általában sóvárogva nézik az Alfákat, nem is értem, hogy miért nem vesznek akkor egy jobban felszerelt Octavia helyett 159-et. Talán még mindig erős hatása van a "hazai /Csehszlovákia idejéből/ autó, egyszerű a javítása, olcsó az alkatrész" beidegződés, pedig hol van az már...? Vagy úgy érzik, hogy "nem való nekem Alfa", vagy nem is tudom. Szinte kivétel nélkül alig várták, hogy csak beüljenek pl. a 156-ba, ott mindent agyon dícsértek és őszintének tűnt, mert közben fülig ért a szájuk, aztán visszaültek a "szürke" Skodájukba és folytatták az útjukat...
Ja és az útfekvést ki ne hagyjuk, mint nagy különbséget. Erre is konkrét példáim vannak, de nem akarom szaporítani a szót.
Egyébként a VW-vel kötött házasság óta nagyot fejlődött a Skoda, de "valami" még mindig hiányzik belőle és nem csak a design...
Jimmi T.18-04-2011 09:13:02 // 18121
Egyetértek a Jeremy idézettel,bár anno a 30 és feles mozsárágyújuk eléggé toppon volt :))
TarP18-04-2011 09:07:45 // 18120
Te, én megnyitottam a képeket! Hát ezér kár volt engem fárasztani, mi ez a VisionD? Ez fog lenni a nagy szerelem? Érzelgős, sportos lelkis drojid...
Hehe. Még ha az Audi (R8 stílust ráhúzni egy A4-re...Silva megvonalazná) szeretne Alfa szintű designt faragni, azt fognám, de Cskoda?
Jeremy Clarkson: "Everything is seriously uncool with a Skoda logo. " :)
Ez ugyan vicc, de igaz!
Hehe. Még ha az Audi (R8 stílust ráhúzni egy A4-re...Silva megvonalazná) szeretne Alfa szintű designt faragni, azt fognám, de Cskoda?
Jeremy Clarkson: "Everything is seriously uncool with a Skoda logo. " :)
Ez ugyan vicc, de igaz!
Cgo18-04-2011 08:59:52 // 18119
masodszorra nem biztos, hogy hibaznak. a skodanak van versenysport hattere es egyes orszagokban nagyon jo az image. ez persze nem jelenti, hogy tovabb tudja vinni a sportos vonalat gond nelkul. szerintem lesznek meg probak az Alfa atvetelere...
Tom1218-04-2011 08:52:36 // 18118
Éhes disznó makkal álmodik.:-)
Ezt már elsütötték a Seattal kapcsolatban is és mi lett a vége? :-)
Ezt már elsütötték a Seattal kapcsolatban is és mi lett a vége? :-)
Cgo18-04-2011 08:06:19 // 18117
ez a hozzaszolas azt az iranyvonalat koveti, amit az autos marketing diktal. Ma mar minden koreai sz@rnak illik sportosnak lenni, sot meg a telekjarok es Mazda 5-ok jellemzeseben is ott a csodaszo - sportos. En azt hiszem, hogy a loerohajszanak (par fanatiskust kiveve, ami mindig ott van a pakliban) veget kell ernie. Nezd csak meg, mekkorakat lepett a 156 - kezdett a 115 lovas dizellel (vagy 105?) es 150-nel vegzett, ami jo 30-40%-os novekedes. A 159 eseteben mar 170 LE-t tud ez a motor, de ket dolog valtozott - dagadt diszno a 159, hiaba volt a fogyokura es a masik, hogy minosegben, hangszigetelesben, szilardsagban nagyon nagyot lepett elore (ncap-ra hajaztak gondolom a 156 leszereplese utan). A kettobol kovetkezik, hogy a virgoncsagot elveszitve a kisdizel kevesnek tunik/tunhet. Na es aztan ebbol kovetkezik a nagy kerdes, hogy a jovo Alfajat (Giulia) szereljuk erosebb motorral vagy inkabb legyen kisebb es/vagy konnyebb. Szerintem a masodik alternativa eletkepesebb, de nem hiszem, hogy tul kicsire tervezik majd, hiszen a Giulietta fole kell pozicionalni. Ebbol meg kovetkezik a remalom: nagy auto, gyenge motorral ;) Ezek alapjan az Alfanak muszaj lesz bevetni a hathengeres vonalat benzines es dizel vonalon is. Az utolso kerdes, hogy erre a presztizse keszen van-e - szerintetek igen, szerintem nem nagyon. En az elkovetkezo evekben az Alfa eselyet meg mindig az alsokozep / kozepkategoriaban latom, tul nagy auto alapos bukas lehet (156 SW = 4441 mm, 159 SW = 4661 mm, Giulia SW = 4900 mm???)
Cgo18-04-2011 07:50:42 // 18116
ha ez igy lesz, akkor valoszinuleg a Seatnak annyi, mint markanak. Az Alfara, mint retegmarkara viszont nem nagyon jelent veszelyt. Az Alfat, mint szazezreket elado markat viszont alaposan megszivathatja. Jelenleg a 159 mar csak emociokban es szepsegben veri az Octaviat, minden mast mar tud a Skoda, sot. Erdekes lesz latni, hogyan fognak erre reagalni az olaszok.
WarbiRunner (Gyuri)17-04-2011 22:28:56 // 18115
Szerintem, ha nem is ennyire végletesen, de el lehet. Az ő eladásaik nőnek, a Skoda presztízse egyet feljebb lép, egyidőben adnak egy szép pofont az Alfának, aminek amúgyis lefelé hanyatlik a presztízse. Már nem a BMW-khez, hanem a Skodákhoz hasonlítják. Ezt fogják sugallni a TV-ben, plakáton, és mint látszik, a neten. És működni fog. ha valami irtó gyorsan nem történik az Alfa házatáján. Ők nem várják meg, hogy kihozzák valahára a Giuliát.
Erhard 242 (Pure Energy)17-04-2011 22:20:48 // 18114
csak egy dologban hibáznak ezt egy Skoda márkanévvel nem lehet elérni ...Lamborgini névvel lenne esély erre ha ott csinálnának sportos autókat ilyen kategóriában...
WarbiRunner (Gyuri)17-04-2011 22:17:46 // 18113
Lefordítom a hírt:
Nem eladó az Alfa? Hát akkor nesztek! Nekünk így még jobb..A féltett márkaneveteket így is fel tudjuk használni. Csak sok reklám kérdése, beleverjük mi a kis csökött fogyasztói agyakba. Mi olyat gyártunk mint az Alfa, csak megbízhatót! ha már a Superb BMW vonal nem jött annyira be. De végülis bejött, veszik. Ezt is fogják. Nálatok meg tovább erősödik a megbízhatatlan olasz vonal, mert mi...tudjátok, olyat, csak megbízhatót gyártunk. ennyi a kulcsszó. És félévente villantjuk majd az új szívhezszóló csodákat. Kit fog érdekelni a ti juliettátok vagy hogyishívják? Kit fog érdekelni a magasröptű technikája? Elavult, régi, sőt megbízhatatlaaan! Mert MI gyártunk megbízhatót, nem mellesleg annyira szívhezszólót, mint az Alfa. Tudjátok már ti is, ugye? El lesztek törölve a föld színéről, nekünk NEM lehet beinteni. Vagy eladó az Alfa, vagy elpusztul...Bocs gyerekek..
Nem eladó az Alfa? Hát akkor nesztek! Nekünk így még jobb..A féltett márkaneveteket így is fel tudjuk használni. Csak sok reklám kérdése, beleverjük mi a kis csökött fogyasztói agyakba. Mi olyat gyártunk mint az Alfa, csak megbízhatót! ha már a Superb BMW vonal nem jött annyira be. De végülis bejött, veszik. Ezt is fogják. Nálatok meg tovább erősödik a megbízhatatlan olasz vonal, mert mi...tudjátok, olyat, csak megbízhatót gyártunk. ennyi a kulcsszó. És félévente villantjuk majd az új szívhezszóló csodákat. Kit fog érdekelni a ti juliettátok vagy hogyishívják? Kit fog érdekelni a magasröptű technikája? Elavult, régi, sőt megbízhatatlaaan! Mert MI gyártunk megbízhatót, nem mellesleg annyira szívhezszólót, mint az Alfa. Tudjátok már ti is, ugye? El lesztek törölve a föld színéről, nekünk NEM lehet beinteni. Vagy eladó az Alfa, vagy elpusztul...Bocs gyerekek..
Atesz198717-04-2011 21:57:25 // 18112
ALFI15616-04-2011 08:10:34 // 18111
Teljessen igazad van abba,hogy ha többet eszik azért mert csábító a menetteljesítmény.De a másik részről ugyan az mint a 1.4 VS 2.0 benzines összehasonlításod.Saját tapasztalataim alapján beszélek csak.Mértük össze már 1.9-el a 2.4-et úgy,hogy együtt mentünk.Nem volt kevesebb.Előző hétvégén kirándulgattunk a 450km alatt ami nem volt hajtós néha 1-1 kigyorsítás volt 6.4-re jött ki a fogyasztás.Egyébként hidd el,hogy nem nagy szám a 150lovas.Az enyém 220-30 ló.Még ettől se vagyok elhalva.ALFA159-é is kicsit meg van húzva de Peti 156 1.9m-jeteje Kalocsán 2 autókat vert ránk.Jó ez helyből indulás de akkor is.Akkor,hogy mehet egy 150 lovas.Visszakanyarodva.Csak azt mondom mint mindig,hogy ha 159 akkor lehetőleg 2.4 mert semmi hátránya nincs az 1.9-el szembe ellenbe előnye van.Persze van aki hátránynak ilyet mond,hogy nehezen szerelhetőség.Na ezeket inkáb hadjuk.Egyébként mit kéne szerelni?!
Atesz198716-04-2011 06:49:52 // 18110
NE egyen már ugyanannyit
Atesz198716-04-2011 06:49:36 // 18109
Azért a 2.4-es motor egyen már ugyanannyit, mint az 1.9-es. Értem Én az elméletet, de itt nem egy alul motorizált 1.4-es benzinest hasonlítunk össze egy 2.0-es benyással. Ott állt az összefüggés, miszerint az 1.4 is megeszik ugyanannyit, mint a 2.0 literes, mivel többet kell neki pörögni, erőlködik, stb, miközben a 2.0 csuklóból elrángatja ugyanazt a kasztnit. De azért a 150 lovas ne erőlködjön már, még a 159-es kasztnijában se. Mert ez azért nem igaz, akármennyire is el akarjátok hitetni, hogy 150 lóval harmatos. Egy 140 lovas TDi is nagyon szépen elrángatja az A6-os kasztnit. A 2.4-esben meg be kell fecskendezni még egy hengerbe a maga gázolaj adagját, ettől kezdve nincs miről beszélni. Azt meg nem hinném, hogy a 2.4-esben ugyanannyi gázolajat osztanak el ütemenként az 5 (itt az ütem alatt azt értem, mikor mindegyik henger munkát végez legalább egyszer), mint az 1.9-esben a 4 hengerre. De ha így van, akkor Én tévedek. Mindenesetre, ez azt jelenti, hogy ütemenként legalább 15-20%-al több gázolaj fogy. Arról nem is beszélve, hogy mennyivel csábítóbb a jobb szélső pedál egy 2.4-esben, mint az 1.9-esben. Tehát, ha még elméletben lehetséges is lenne azonos fogyasztást elérni, a gyakorlat úgy is rá fog cáfolni erre, mert egy 170, vagy 210 lovas autóval senki nem fog a fogyasztásra gyúrni. Végeredményben meg kizárólag az számít, hogy mennyit hagytunk a benzinkúton, nem az hogy, mennyit lehetett volna.
Piritu - 1.000.00015-04-2011 22:28:26 // 18108
A helyzet viszont az, hogy a kínálatot a kereslet határozza meg. Ha nem veszik újonnan a nagy motort - mert nem indokolja semmi - használtan sem lesz, sőt le is állnak a gyártással. Pontosan úgy, ahogy történt. Ha iszonyú igény lenne "nagy" motorokra, akkor a TiBi-ből se csak a 200 lovas lenne a palettán. A 159-et nem a sportos vezetési élményért szeretjük :-(
Ferko15-04-2011 22:22:59 // 18107
Az az 56 volt:-)
WarbiRunner (Gyuri)15-04-2011 22:22:30 // 18106
Megmértem mérőszalaggal :-) Vagy csak az 56-ot? Már nem emlékszem...
Ferko15-04-2011 22:19:53 // 18105
:-))
Persze Imi és mögöttem kisebb a hely, mint mondjuk mögötted; ezért tűnhet nem olyan nagynak a 159:-)
Persze Imi és mögöttem kisebb a hely, mint mondjuk mögötted; ezért tűnhet nem olyan nagynak a 159:-)
WarbiRunner (Gyuri)15-04-2011 22:18:04 // 18104
Mondjuk ja....:-)))
Ferko15-04-2011 22:17:17 // 18103
Mert Imi egy ááááállat:-DDDDDDD
WarbiRunner (Gyuri)15-04-2011 22:16:16 // 18102
Jobb elől sokkal több a hely, mert nem ferde a padló, hátul 3-4 centi különbség lehet kb. A külső méretbeli különbséghez képest ez szinte nulla. Én ültem ott hátul, nem volt különösebben sok a hely.
Hátul ülni amúgy is rémítő volt. Imi tolta neki, persze őt támasztotta oldalról az űlés. Én meg csúszkáltam a bőrűlésen ide oda, közben elmosódott a táj, olyan nagyon gyorsan jöttek az út szélén a fák... :-)))
Hátul ülni amúgy is rémítő volt. Imi tolta neki, persze őt támasztotta oldalról az űlés. Én meg csúszkáltam a bőrűlésen ide oda, közben elmosódott a táj, olyan nagyon gyorsan jöttek az út szélén a fák... :-)))
ALFI15615-04-2011 22:05:16 // 18101
Kiforrottab a 2.0JTD mint a 2.4?Nem hinném.Töbet eszik?Szerintem nem?Több a gond motorikussan?Egyet mondjál.Én egy hátrányt se tudnák mondani az 1.9-el vagy a 2.0-ával szemben.Ellenbe előnyt azt igen!
Ferko15-04-2011 21:58:24 // 18100
Azt tapasztaltam, hogy nem sokkal nagyobb mint a 146
Tökiiii, azért ne essünk túlzásokba. Nagyobb jóval belül, mint a 146.:-)
Tökiiii, azért ne essünk túlzásokba. Nagyobb jóval belül, mint a 146.:-)
Tedi15-04-2011 21:16:08 // 18099
Ez itt egy figyelmeztetés, hogy az offolást lassan be kéne fejezni, és a 159 topikban folytatni :)
ystuc15-04-2011 20:52:24 // 18098
Attól még én sem tudom elképzelni, hogy mekkora pakkokkal járkáltok, hogy nem elég... :-)
Sok családnak egy Ignis is elég, nekünk is teljesen jó az SW. Sőt, felnőttem úgy, hogy Dacia, meg S100-as Skoda volt a családi vas. :-)
Sok családnak egy Ignis is elég, nekünk is teljesen jó az SW. Sőt, felnőttem úgy, hogy Dacia, meg S100-as Skoda volt a családi vas. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)15-04-2011 20:38:13 // 18097
akkor tévedtél még 3-at :) de én nem vennék 59-et 13-ért, se 10-ért ..szóval nem igazán jó a példád
Atesz198715-04-2011 20:19:50 // 18096
De az általad kicsinek vélt 159 igen. :) Szóval ez olyan szorít a gyémánt cipő kategória...
Erhard 242 (Pure Energy)15-04-2011 20:14:52 // 18095
a Punto sem :)
Atesz198715-04-2011 19:19:06 // 18094
Csak a trabant nem 10 miska volt újonnan...
Erhard 242 (Pure Energy)15-04-2011 17:45:32 // 18093
anno a trabant is az volt ...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
491
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?