Nem sajnos nincs minden rendben a házuk tájékán, de legalább ami érték van, abba lehet kapaszkodni. Legalább azt ne bántsuk értelmetlenül, ami még jó.
Egyébként meg teljesen mindegy mit gondolunk, mert ezen változtatni úgysem tudunk.
Akkor legalább élvezzük ki azt, hogy AR tulajok vagyunk és ettől szép az életünk! :)
Forum >> A jövő Alfái
mesa02-09-2011 16:40:44 // 18392
mesa02-09-2011 16:38:25 // 18391
Mesélj már nekem, hol szóltam én hozzád alpári stílusban??? Hol sértegettelek?
Kit érdekel a 146-osod? Azt sem tudom, hogy néz ki, de nem is érdekel. Biztosan soha nem beszéltem róla.
Hívd csak ide egy moderátort, ha egyedül nem bírsz velem :P :DD
Piszkálódás alatt azt értettem, hogy folyamatosan fikázod az Alfa Romeo-t, és olyan érvekkel, amik rajtad kívül ebben az összetételben sehol máshol nem jelennek meg. Biztos ismered az autópályán szembe autózós ember viccét...
Kit érdekel a 146-osod? Azt sem tudom, hogy néz ki, de nem is érdekel. Biztosan soha nem beszéltem róla.
Hívd csak ide egy moderátort, ha egyedül nem bírsz velem :P :DD
Piszkálódás alatt azt értettem, hogy folyamatosan fikázod az Alfa Romeo-t, és olyan érvekkel, amik rajtad kívül ebben az összetételben sehol máshol nem jelennek meg. Biztos ismered az autópályán szembe autózós ember viccét...
BeeGee02-09-2011 16:34:57 // 18390
Az nem turbólyuk, hanem a komputer gondolkozási ideje. Mint minden új autóban, sajnos, nem a jobb lábad diktál..
WarbiRunner (Gyuri)02-09-2011 16:19:12 // 18389
De már azt sem gyártják, tehát kilőve :-S... és a tesztek is elég negatívak arról a motorról, leginkább a nagy turbolyukra panaszkodnak. Még kifutóban persze meg lehet venni.
ALFI15602-09-2011 15:57:52 // 18388
Inkább fogalmazz nyugodtan úgy,hogy nincs felhozatal.Egyetlen egy van amit el tudnák képzelni az az 59 2.0jtdm.És pont!Nagyon sokan gondolkoznak másba.Főlleg aki már túl van az 59-en.
WarbiRunner (Gyuri)02-09-2011 15:53:31 // 18387
Akkor most állj meg, higgadj le, és csak nézd meg a hozzászólásod előtt általam beszúrt képeket. Hol abban a piszkálódás? Hol is a sírás rívás? Nem, nem vagyok elégedett az Alfa felhozatalával. Ha konkrétabban fogalmaznék, lehet nem tűnne sírás rívásnak számodra, de sok MiTo és Giulietta tulajt megsértenék, úgyhogy maradjunk annyiban, hogy számomra az Alfa nem kínál autót. És ha azt hiszed ezzel egyedül vagyok, akkor nem olvasol elég alaposan. Zavar téged, hogy 146-om van? Égő? Vagy csóróautó? Sosem szóltam egy rossz szót se az autódra, nem tudom mit értessz piszkálódás alatt.
Az hogy nyilvánosan sértegetsz, egy dolog, de valótlant is állítassz.
Úgyhogy mégegyszer NYOMATÉKOSAN megkérlek, hogy ne írj nekem, legalábbis ebben az alpári stílusben ne. Ha nem megy, remélem a moderáció levakar rólam. Azt ugyan el nem éred hogy felbosszantsam magam, inkább te is higgadj le, és hagyjuk egymást békén. Értve? Kösz.
Az hogy nyilvánosan sértegetsz, egy dolog, de valótlant is állítassz.
Úgyhogy mégegyszer NYOMATÉKOSAN megkérlek, hogy ne írj nekem, legalábbis ebben az alpári stílusben ne. Ha nem megy, remélem a moderáció levakar rólam. Azt ugyan el nem éred hogy felbosszantsam magam, inkább te is higgadj le, és hagyjuk egymást békén. Értve? Kösz.
WarbiRunner (Gyuri)02-09-2011 15:44:02 // 18386
Sosem tagadtam, hogy hozzámnőtt a kis autó :-)
Nem tehetek róla a járműveimtől mindíg nehezen váltam meg, az első autóm de még az első saját építésű biciklim is megvan még. Nem vagyok jó fogyasztó, ez van, mások a szempontjaim.
Nem tehetek róla a járműveimtől mindíg nehezen váltam meg, az első autóm de még az első saját építésű biciklim is megvan még. Nem vagyok jó fogyasztó, ez van, mások a szempontjaim.
Föckös02-09-2011 12:52:45 // 18385
jóreggelt!
csak annyira volt sikertelen, hogy sorra másolták más márkák a stílusjegyeit, de jó hogy képben vagy. Sehonnan nézve nem hasonlított más márkára, mai Alfákkal ellentétben...
láss, ne csak nézz
csak annyira volt sikertelen, hogy sorra másolták más márkák a stílusjegyeit, de jó hogy képben vagy. Sehonnan nézve nem hasonlított más márkára, mai Alfákkal ellentétben...
láss, ne csak nézz
Kompressz úr02-09-2011 12:36:15 // 18384
Eltekintve attól, hogy a Gyuri 146-os iránti rajongása tényleg beteges :-D, szerinted az elmúlt évek során talán minden rendben ment az Alfa tájékán?
mesa02-09-2011 12:24:10 // 18383
Nekem is! Ha nem lenne rajta AR embléma, bármelyik amerikai konszern autójaként elmenne, ebben igazán semmi Alfás / olaszos karakter sincs. Ráadásul elég kevés polygonból is lett összeütve, hobby szint
mesa02-09-2011 12:18:28 // 18382
Ember te komolyan mondom beteg vagy!?
Te piszkálódsz egyfolytában, olyan sírás-rívást rendezel évek óta, hogy ha könnyeznének az internet oldalak, mindenkinél merülő szivattyúzni kellene a szobákat.
Nem akarlak megtisztelni azzal, hogy nem írok neked.
Te piszkálódsz egyfolytában, olyan sírás-rívást rendezel évek óta, hogy ha könnyeznének az internet oldalak, mindenkinél merülő szivattyúzni kellene a szobákat.
Nem akarlak megtisztelni azzal, hogy nem írok neked.
WarbiRunner (Gyuri)01-09-2011 18:28:27 // 18381
WarbiRunner (Gyuri)01-09-2011 17:36:49 // 18380
Hehh...ez most jutott eszembe..csak nehogy a Napoleon Boulevard-nak legyen igaza:
"Júlia nem volt erős, vagy több mi nálunk
Júlia nem volt se jó se szép"
:-D
"Júlia nem volt erős, vagy több mi nálunk
Júlia nem volt se jó se szép"
:-D
WarbiRunner (Gyuri)01-09-2011 15:13:01 // 18379
Giulia hol vagy? :-)
Kompressz úr31-08-2011 22:37:03 // 18378
A 800 ccm3-es turbóra gondolsz? :P
Tommaso 15931-08-2011 22:27:52 // 18377
Nem (csak) a 4C-t kéne tolni, hanem mondjuk időszerű lenne már egy S.U.V., vagy egy 166 utód egy normális erőforrással......
Piritu - 1.000.00031-08-2011 21:51:40 // 18376
"a jól bevált benzines 1750 TBi turbómotorral, 265 lóerővel" - hmmm, ez tehették volna a 159-be is, mondjuk tavaly decemberben...
GTPeti31-08-2011 21:48:34 // 18375
Nekem erről az ugrik be, hogy tetszik. :)
Erhard 242 (Pure Energy)31-08-2011 21:33:10 // 18374
nekem meg a Tron című film
Halesz31-08-2011 21:19:38 // 18373
Nekem ez erősen amerikai hatású inkább.. az új camaro/mustang ugrik be róla...
GT Ɨ|ѯ31-08-2011 16:10:07 // 18372
Érdekes ötlet, mint a cikk végén...:-)
ennyi
ennyi
atish31-08-2011 08:09:29 // 18371
WarbiRunner (Gyuri)29-08-2011 21:18:51 // 18369
Szerintem akár a Giulietta műszaki alapjain is lenne sikere egy vagányabb formatervnek. Én még reménykedek :-) Egy könnyebb autóban ütős lenne már a 2.0 jtdm is, főleg ha még kicsit húznak rajta.
Erhard 242 (Pure Energy)29-08-2011 20:59:11 // 18368
szerintem lenne rá igény normális motorkínálattal, normális modellkínálattal....
WarbiRunner (Gyuri)29-08-2011 20:53:46 // 18367
erre is értem, hogy puhulnak az elvárások...kívülről tényleg oda az extravagancia sajnos, de valószínűleg nics is rá igény (ezek szerint). Vezetve azért én feltételezem a tesztek alapján legalábbis, hogy a Giu is igazán Alfás és markánsan különbözik egy Bravotol.
GTPeti29-08-2011 20:50:44 // 18366
Érdekes, Warbi véleménye is kb. ez!! B)
Kompressz úr29-08-2011 20:47:42 // 18365
Jól beszélsz :)
Erhard 242 (Pure Energy)29-08-2011 20:20:36 // 18364
nem értek veled egyet, nem azért mert 59-em van de ha megnézem előröl, oldalról, hátulról egy egyedi autó egy Alfa de ha megnézem ebben a sorrendbe a Giut az előröl Alfa, oldalról lehet bravo is hátulról akár astra...de az 59 példája igaz az 56-ra, 66-ra, 45-re, 46-ra, GT-re stb, stb.....
Kompressz úr29-08-2011 20:03:02 // 18363
Ugyan már, csak bele ne szédüljenek Olaszországban abba a nagy pörgésbe, hiszen szuperszámítógép kell a 971 db Alfa értékesítési eredményének összesítésébe.
2011. júliusában Nagy-Britanniában pedig sikerült nem egészen 694 Alfát eladni.
Már megbocsásson mindenki, de ha 100.000 autó értékesítése összejön az év végére, már az is szép eredmény lesz. 100.000 eladott autó profitjából pedig legfeljebb matchboxok fejlesztésére fogja futni...
2011. júliusában Nagy-Britanniában pedig sikerült nem egészen 694 Alfát eladni.
Már megbocsásson mindenki, de ha 100.000 autó értékesítése összejön az év végére, már az is szép eredmény lesz. 100.000 eladott autó profitjából pedig legfeljebb matchboxok fejlesztésére fogja futni...
Simon2329-08-2011 18:59:47 // 18362
csukott szemmel a giu hasonlit a legjobban a 146 hoz xD
nekem kicsit bejön, ha az élet is bejön akkor gt re váltok és ha tegyük fel lenne egy 149es a 146 alapjaira utódként gyártva abba beruháznék
ezt a hszt kérem elküldeni a gyártónak :D
nekem kicsit bejön, ha az élet is bejön akkor gt re váltok és ha tegyük fel lenne egy 149es a 146 alapjaira utódként gyártva abba beruháznék
ezt a hszt kérem elküldeni a gyártónak :D
Tedi29-08-2011 11:01:39 // 18361
A Giunak egyetlen célja van, pörgetni az eladásokat, amikből pénz lesz, abból meg fejlesztések. Ördögi kör.
WarbiRunner (Gyuri)28-08-2011 21:15:21 // 18360
A modellválasztékkal viszont teljesen egyetértek, elég nulla sajnos. Ez kevesebb a kevésnél...:-(
WarbiRunner (Gyuri)28-08-2011 21:12:27 // 18359
"A FIAT bebizonyította, hogy meg akarja tartani az Alfa Romeót, azt az olasz ipar és kultúra részeként tekinti" (Az Alfa Romeo Története 1910-2010)
Az Alfák nem átcimkézett Fiatok azért, legalábbis csak annyira amennyire egy komolyabb Audi átcimkézett VW, vagy Volvo átcimkézett Ford (?). Egyrészről a tömeggyártás lételeme a közös platform. A fent idézett könyvben ez is jól meg van fogalmazva, mivel az Alfa kis gyártó volt, neki kellett valahova beilleszkedni hogy fennmaradhasson.
A gyakorlatben én a 2000 körüli Alfa és közös padlólemezű tesóiról tudok nyilatkozni. Azok az Alfák, legyen az 145/46, 147, 156, nem is hasonlítanak sem karakterben, sem vezethetőségben sem kinézetben a konszerntársakra. Persze ide is lehet találni kivételt, de most nem pl a Lancia Delta HF Integralera gondolok, hanem az átlag kínálatra.
Engem legalábbis egys Bravo, Marea, Punto2, Lancia Lybra, Fiat Stilo nem tudott lenyűgözni, mert bár közösek voltak az alapok, de valahol mindíg "kilógott a lóláb". Az Alfa valahogy (számomra) jól összehangoltnak tűnt. Nem versenyautó, de minden kivitelben elég dinamikus, a kormányzás, futómű, fék jó összhangban, de mindenképp az átlag használati tárgy szintű autókénál jobb öszhangban. Nem féltek egy sportos karakterű autóba annak megfelelő futóművet tenni sem. Én úgy gondolom az Alfa karakterét a Fiat igyekszik megtartani. Ez a korral finomodni fog, mert puhulnak az elvárások. Ma már egy sportos karakterű autónak is felrója a "szak(barbár)sajtó", hogy ráz, döcög. A 159-et próbáltam, annak én még éreztem az Alfaságát. Bár nekem a 156 egyértelműen "ütősebb", A 159 TI futóművel és valami harapós motorral azért ott volna az ALFÁK közt. A 159 sem Fiat. Hogy a Giulietta hogyan sikerült nem tudom, de ezek után megtenném azt, hogy beülök egy Bravoba, majd egy Giu-ba, és úgy próbálnám megítélni, hogy átcimkézett Fiat e, de az eddigiek alapján nem feltételezem. A Giulietta műszakilag igen ígéretes konstrukció, a műszaki eszem simán megvetetné velem, csak a szívem nem :-) Viszont még én se próbáltam..:-D
Az Alfák nem átcimkézett Fiatok azért, legalábbis csak annyira amennyire egy komolyabb Audi átcimkézett VW, vagy Volvo átcimkézett Ford (?). Egyrészről a tömeggyártás lételeme a közös platform. A fent idézett könyvben ez is jól meg van fogalmazva, mivel az Alfa kis gyártó volt, neki kellett valahova beilleszkedni hogy fennmaradhasson.
A gyakorlatben én a 2000 körüli Alfa és közös padlólemezű tesóiról tudok nyilatkozni. Azok az Alfák, legyen az 145/46, 147, 156, nem is hasonlítanak sem karakterben, sem vezethetőségben sem kinézetben a konszerntársakra. Persze ide is lehet találni kivételt, de most nem pl a Lancia Delta HF Integralera gondolok, hanem az átlag kínálatra.
Engem legalábbis egys Bravo, Marea, Punto2, Lancia Lybra, Fiat Stilo nem tudott lenyűgözni, mert bár közösek voltak az alapok, de valahol mindíg "kilógott a lóláb". Az Alfa valahogy (számomra) jól összehangoltnak tűnt. Nem versenyautó, de minden kivitelben elég dinamikus, a kormányzás, futómű, fék jó összhangban, de mindenképp az átlag használati tárgy szintű autókénál jobb öszhangban. Nem féltek egy sportos karakterű autóba annak megfelelő futóművet tenni sem. Én úgy gondolom az Alfa karakterét a Fiat igyekszik megtartani. Ez a korral finomodni fog, mert puhulnak az elvárások. Ma már egy sportos karakterű autónak is felrója a "szak(barbár)sajtó", hogy ráz, döcög. A 159-et próbáltam, annak én még éreztem az Alfaságát. Bár nekem a 156 egyértelműen "ütősebb", A 159 TI futóművel és valami harapós motorral azért ott volna az ALFÁK közt. A 159 sem Fiat. Hogy a Giulietta hogyan sikerült nem tudom, de ezek után megtenném azt, hogy beülök egy Bravoba, majd egy Giu-ba, és úgy próbálnám megítélni, hogy átcimkézett Fiat e, de az eddigiek alapján nem feltételezem. A Giulietta műszakilag igen ígéretes konstrukció, a műszaki eszem simán megvetetné velem, csak a szívem nem :-) Viszont még én se próbáltam..:-D
Kompressz úr28-08-2011 13:43:34 // 18358
Leginkább ott, ha lenne értelmes modellválaszték, meg nem lenne az az érzése az embernek, hogy egy átcímkézett Fiatot akarnak felárral eladni Alfa név alatt... (az utóbbi az én szubjektív véleményem, persze).
GTPeti28-08-2011 13:32:05 // 18357
OK. Célom nem egy RWD flame indítása volt, csak egy pár pont megnevezése, ahol lehetett volna vevőket nyerni.
GEORGE28-08-2011 13:31:03 // 18356
Ha szerinted sikertelen volt a 146, akkor olvass kicsit utána a dolgoknak....Az alfa gyár nagyon szeretné ha annyit el tudna adni a Giu-ból vagy a MiTo-ból.....
Kompressz úr28-08-2011 13:26:18 // 18355
Az rwd lassan már csak a középkategóriában marad meg, szóval a Guilietta és a Mito kategóriájában az 1er BMW következő új modellje is fwd lesz.
Őszintén szólva a nem az rwd hiánya a legnagyobb baja az alfának, különösen úgy, hogy most offos rwd-s autót hajtok. Téli ökörködésre és némi farcsóválásra mókás az rwd, de mindennapi használatban akár lehetne a CLK-m elsőkerekes is.
Őszintén szólva a nem az rwd hiánya a legnagyobb baja az alfának, különösen úgy, hogy most offos rwd-s autót hajtok. Téli ökörködésre és némi farcsóválásra mókás az rwd, de mindennapi használatban akár lehetne a CLK-m elsőkerekes is.
GTPeti28-08-2011 13:15:32 // 18354
De Teddy, a gyártó számára ez inkább lesújtó, mint örvendetes. Márpedig ilyen mini-eladásokkal nehéz túlélni. A németek előre menekülnek és sikerrel teszik. Főleg mert nem hagynak ki olyan ziccereket, mint az Alfa. (Pl. RWD, bevált vonalak megtartása és aktualizálása.) Nem értem... nem gondolkoznak ezek el a miérteken? Elfelejtették a régi sikereket? (145-6/156, stb.) Nem tudom a FAM pl. mennyire motivált úgy összességében, SZVSZ nem viszik túlzásba a dolgot... (Lásd. Thesis a MOM parknál.)
Simon2328-08-2011 11:50:09 // 18353
a 146 ot nem mondanám sikertelennek de ez csak az én véleményem, tetszik megy is fogja is az utat és öröm beleülni, az élmény amit nyújt engem megfogott, mondom ezt miután vezettem egy porsche ceyenne tipusu 480 lovas autót és nem szartam össze magam, bmw 5 ös sorozat nemtom meliyk tipus attol sem szartam el magam, elmondani nem tudom és nem is állitom hogy az enyém jobb és hogy miért jobb de ebbe benne van az érzelmektöl kezdve minden szal ebböl csak annyit akartam kihozni hogy valakinek egy giulietta vkinek egy 146 jelenti a világot.
Tedi28-08-2011 11:04:17 // 18352
Nézd más aspektusból :) A német autópiacon a 0,4 százalék annyi, mint itthon a teljes modellciklus alatti értékesítés duplája :D
Jimmi T.28-08-2011 10:23:43 // 18351
Úgy gondolom hogy a Giu és a Mito már a jelen Alfája. Mind külsőleg mind technikailag .
Az hogy kinek tetszik és kinek nem ,szubjektív. Nekem nagyon. Eladási darabszámok is ezt mutatják,bár ez engem egy szemet sem érdekel. A jövő valszeg nem a 146 féle design feltámasztása lesz. A lefutott sikertelen dolgokat nem érdemes példának állítani.
Az hogy kinek tetszik és kinek nem ,szubjektív. Nekem nagyon. Eladási darabszámok is ezt mutatják,bár ez engem egy szemet sem érdekel. A jövő valszeg nem a 146 féle design feltámasztása lesz. A lefutott sikertelen dolgokat nem érdemes példának állítani.
WarbiRunner (Gyuri)27-08-2011 15:19:19 // 18350
Na ezt nevezem én konkrét trollkodásnak amit te művelsz, már bocs. Nekem nem tetszenek az új Alfák, és továbbra is várom a normális kinézetű ,Giulietta műszaki színvonalán elkészült használható autót.
Addig meg ha önmarcangolásnak is nevezzük, ez inkább csak ilyen kis felhőtlen gondocska nekem, mert igazán jól elvagyok addig az autómmal amíg ilyen jól működik. Nem látnám értelmét millókat költeni egy olyan használati tárgyra, amely használati értékben alig több (ha egyáltalán) a mostaninál.
Az összes "frusztrációt" (nevezzük így) az okozza csupán, hogy szeretnék ennek a közösségnek aktív tagja maradni, ezért a kelleténél jobban ragaszkodom az Alfához mint márkához. Azonban az Alfa nem kínál számomra megfelelő alternatívát az Modern Autó fogalmára. Amelyik szép, az műszakilag marad el a konkurensektől, amelyik műszakilag különös figyelmet érdemlő, az pedig nem tetszik és kész.
HIdd el, sokkal boldogabb vagyok nálad, mert nem azzal töltöm az időmet, hogy másoknak odapiszkáljak, és provokáljam, illetve személyeskedő és bántó megjegyzéseket tegyek. Úgyhogy megtisztelnél, hs nem írnál nekem többet semmit. Kösz.
Addig meg ha önmarcangolásnak is nevezzük, ez inkább csak ilyen kis felhőtlen gondocska nekem, mert igazán jól elvagyok addig az autómmal amíg ilyen jól működik. Nem látnám értelmét millókat költeni egy olyan használati tárgyra, amely használati értékben alig több (ha egyáltalán) a mostaninál.
Az összes "frusztrációt" (nevezzük így) az okozza csupán, hogy szeretnék ennek a közösségnek aktív tagja maradni, ezért a kelleténél jobban ragaszkodom az Alfához mint márkához. Azonban az Alfa nem kínál számomra megfelelő alternatívát az Modern Autó fogalmára. Amelyik szép, az műszakilag marad el a konkurensektől, amelyik műszakilag különös figyelmet érdemlő, az pedig nem tetszik és kész.
HIdd el, sokkal boldogabb vagyok nálad, mert nem azzal töltöm az időmet, hogy másoknak odapiszkáljak, és provokáljam, illetve személyeskedő és bántó megjegyzéseket tegyek. Úgyhogy megtisztelnél, hs nem írnál nekem többet semmit. Kösz.
GTPeti26-08-2011 23:59:34 // 18349
"Nem tudom, hogy lehet ekkora önmarcangolásban boldognak lenni?"
Mikor sajnálkozunk, akkor boldognak tűnünk? Hmm. Paradoxon. :)
Amúgy az Alfa hatalmas szeletét hasítja ki a német autóértékesítéseknek. A 0,4%-át. Picit hatásvadászra sikerült a cím.
Mikor sajnálkozunk, akkor boldognak tűnünk? Hmm. Paradoxon. :)
Amúgy az Alfa hatalmas szeletét hasítja ki a német autóértékesítéseknek. A 0,4%-át. Picit hatásvadászra sikerült a cím.
Piritu - 1.000.00026-08-2011 23:31:12 // 18348
ez lemaradt
Piritu - 1.000.00026-08-2011 23:27:43 // 18347
Nem csak benne... klatty
Ráadásul a 14 éves Spider okozta vezetési élményt se a 156, se a 159 se tudja megközelíteni.
Ráadásul a 14 éves Spider okozta vezetési élményt se a 156, se a 159 se tudja megközelíteni.
mesa26-08-2011 11:51:02 // 18345
Évek óta benned dübörög ez a frusztráció, hogy az újabb Alfák már sosem lesznek jók. Nem tudom, hogy lehet ekkora önmarcangolásban boldognak lenni?
Persze tudjuk, a sok néppel van a gond: akik harapják a Giuliettát -főként most a németek-, mint a cukrot, mert nem értik, hogy az Alfáknak széthullós-hányavetinek, de odaverhetőnek kellene lenniük :DDD
Persze tudjuk, a sok néppel van a gond: akik harapják a Giuliettát -főként most a németek-, mint a cukrot, mert nem értik, hogy az Alfáknak széthullós-hányavetinek, de odaverhetőnek kellene lenniük :DDD
Vikking 31122-08-2011 21:35:25 // 18344
(Hja, természetesen csak addig kötöttem ki az övet, ameddig a fénykép elkészült :)))
Piritu - 1.000.00022-08-2011 21:34:50 // 18343
Sose volt tömegautó az Alfa :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
489
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?