Azért ez sem igaz! Az astra később rajzolódott valamivel, csak előbb lett piacon. 2-3 hónappal. kb.
A lámpák tekintetében, meg visszanyúltak a 145-146-hoz, kicsit frissítve, kibővítve a jelen kor igényeinek megfelelően.
Forum >> A jövő Alfái
Vinnie05-09-2011 15:10:44 // 18442
Vinnie05-09-2011 15:07:54 // 18441
Mivel neked lényegtelen, azért nem is válaszolok. :D
A többire...
Senki nem mondta, legalábbis én nem, hogy baj lenne, ha neked nem jön be a 159-es. Csak engem ez a túlzott passatozás nem hagy hidegen. Amiket felhoztál, " Egyszer készítettem egy 159 SW VT-t, Passat orral. Simán elmenne annak is. ". Elmondom neked attól, hogy te boltoltál rá passat orrot, attól még alfa. Ennyi erővel akár lada is lehet, vagy gőzmozdony. Photoshop-val mindent lehet.
Ha a komplex designt nézzük, ami nem összeollózott, mint mondjuk sok kínai csoda, és sok európai-japán...akkor még mindig megmarad az egyedi elgondolássokkal fűszerezett igényesség.
Marchionne meg elég sok mindet mondott az alfára a közelmúltban..amit nem kellett volna. Szóval számomra ez a véleménye nem mérvadó.
Továbbra is mondom, ne tetsszen neked a 159-es! Csak ne hangoztasd mindig, ha éppen előjön!
Ja, egyébként nem csak a 159 a lényeg.
A többire...
Senki nem mondta, legalábbis én nem, hogy baj lenne, ha neked nem jön be a 159-es. Csak engem ez a túlzott passatozás nem hagy hidegen. Amiket felhoztál, " Egyszer készítettem egy 159 SW VT-t, Passat orral. Simán elmenne annak is. ". Elmondom neked attól, hogy te boltoltál rá passat orrot, attól még alfa. Ennyi erővel akár lada is lehet, vagy gőzmozdony. Photoshop-val mindent lehet.
Ha a komplex designt nézzük, ami nem összeollózott, mint mondjuk sok kínai csoda, és sok európai-japán...akkor még mindig megmarad az egyedi elgondolássokkal fűszerezett igényesség.
Marchionne meg elég sok mindet mondott az alfára a közelmúltban..amit nem kellett volna. Szóval számomra ez a véleménye nem mérvadó.
Továbbra is mondom, ne tetsszen neked a 159-es! Csak ne hangoztasd mindig, ha éppen előjön!
Ja, egyébként nem csak a 159 a lényeg.
Erhard 242 (Pure Energy)05-09-2011 15:02:09 // 18440
BeeGee05-09-2011 14:51:39 // 18439
Kár leragadni a részleteken, mert nincs új a nap alatt :)
A mazda2 előtt ilyen lámpája volt a 145nek 96ban.
A burkolat nélküli lámpákra is tonna szám lehet példákat hozni a múltból.
A mazda2 előtt ilyen lámpája volt a 145nek 96ban.
A burkolat nélküli lámpákra is tonna szám lehet példákat hozni a múltból.
mesa05-09-2011 14:39:56 // 18438
A jövő Alfáival kapcsolatban beszélgetünk, most az az irány látszik, amit a 8c Competizionéval elkezdte, majd a kerekded első lámpákat megkapta a Mito és Juliska is, és nagyon valószínű megkapja egy következő Alfa is.
Szóval, akkor neked a Giu hátsó lámpájával van a bajod? Az tényleg nem túl sikeres design, pedig ha a féklámpa felgyullad, egész szép formát ad ki De térjünk vissza az elsőkre!
Mondj még egy olyan jelenleg kapható márkát, aminek hasonlóak az első fényszórói...
Szóval, akkor neked a Giu hátsó lámpájával van a bajod? Az tényleg nem túl sikeres design, pedig ha a féklámpa felgyullad, egész szép formát ad ki De térjünk vissza az elsőkre!
Mondj még egy olyan jelenleg kapható márkát, aminek hasonlóak az első fényszórói...
mesa05-09-2011 14:34:03 // 18437
159 "segge" milyen forradalmi újítást hozott a 156 után? Egyébként meg a 159 hátsó lámpája pont olyan, mint egy 2004-es Mazda 2 :-)
Erhard 242 (Pure Energy)05-09-2011 14:28:58 // 18436
nem 6db jól eltalált lámpa ha nem burkolat nélküli kerek lámpasor amit eddig nem láttunk ...Juliska segge olyan mint a J Astra mitől Alfás mert rajta van a jel?
mesa05-09-2011 14:17:03 // 18435
Vicces, hogy utolsó alfás-jegyekkel bíró alfának állítjátok be a 159-est, min gyakorlatilag 6 db jól eltalált lámpa van az orrán, amitől agresszív ,de vajon a többi stílusjegy hová tűnt?
Ha ez lenne csupán a definíciója egy igazi Alfának, akkor az I. generációs, nagy lámpás 33 micsoda?
Ha a beltérben a cső műszeregység az alfás stílusjegy, akkor a zöld fényes 155 nem igazi Alfa Romeo?
De hogy témánál legyünk, a Jövő Alfa Romeóinak milyennek kellene lennie, hogy elfogadjátok, és ne folyton az előző generációkhoz hasonlítsátok ? :-)
Ki az, aki azt állíthatja, tökéletesen jól leírhatja, milyen az alfás-stílusjegy?!
Ha ez lenne csupán a definíciója egy igazi Alfának, akkor az I. generációs, nagy lámpás 33 micsoda?
Ha a beltérben a cső műszeregység az alfás stílusjegy, akkor a zöld fényes 155 nem igazi Alfa Romeo?
De hogy témánál legyünk, a Jövő Alfa Romeóinak milyennek kellene lennie, hogy elfogadjátok, és ne folyton az előző generációkhoz hasonlítsátok ? :-)
Ki az, aki azt állíthatja, tökéletesen jól leírhatja, milyen az alfás-stílusjegy?!
mesa05-09-2011 14:07:37 // 18434
Lehet, hogy számodra költői, számomra viszont érdekes lenne, miből következteted azt, hogy bárkire rá akarnám erőltetni? Írtam én olyat, hogy ezt vagy azt kell szeretni? Ne válaszolj, lényegtelen, mint a te költői kérdésed :-)
Egyszer készítettem egy 159 SW VT-t, Passat orral. Simán elmenne annak is.
De most mi a probléma? Az hogy nekem nem tetszik a 159? Na és? Nem szabad elmondani, kimoderáltatjátok, vagy tárcsázzátok Szalai Annamáriát vagy mi? :-D
Azt, hogy 159 bukás, nem én mondom, hanem a tények. Vn aki azt mondta, soha nem lett volna szabad kihozni - ha jól emlékszem Marchionne.
Egyszer készítettem egy 159 SW VT-t, Passat orral. Simán elmenne annak is.
De most mi a probléma? Az hogy nekem nem tetszik a 159? Na és? Nem szabad elmondani, kimoderáltatjátok, vagy tárcsázzátok Szalai Annamáriát vagy mi? :-D
Azt, hogy 159 bukás, nem én mondom, hanem a tények. Vn aki azt mondta, soha nem lett volna szabad kihozni - ha jól emlékszem Marchionne.
GTPeti03-09-2011 20:02:50 // 18432
A 159-et is vitték volna (és vinnék még most is) a németek, ha lett volna annyi eszük, hogy belepakolják a VM Motori 3.0D-jét...
Kazes☻03-09-2011 17:54:10 // 18431
Ez is mind szép és jó (feltétlenül jobb az eddigi hisztiknél), de valószínűleg inkább egy jó kis hibrid SUV kellene gyorsba a palettára, vagy mindjárt egy két hidrogén cellás modell, és talán jobban rendben 'lennénk'. SZVSZ! :)
GTPeti03-09-2011 16:56:46 // 18430
Szóval szándékosan manipuláltad a példák listáját. :))
Válaszolva a kérdésedre.
A részben Fiat-elemekből építkező Alfa azért prémium, mert:
- igényesebb, karizmatikusabb a külső dizánj
- szenvedélyesebben kialakított a belső tér (emiatt kevésbbé praktikus v. jó helykihasználású)
- jobbak a felhasznált anyagok
- más a hangolás (ez egy nagyon fontos összetevő)
- olyan motorok is elérhetőek, amik Fiatokban nem (ez per pill. nem teljesül, de a 156 idejében így volt)
- van mögötte egy "történelmi háttér"
Válaszolva a kérdésedre.
A részben Fiat-elemekből építkező Alfa azért prémium, mert:
- igényesebb, karizmatikusabb a külső dizánj
- szenvedélyesebben kialakított a belső tér (emiatt kevésbbé praktikus v. jó helykihasználású)
- jobbak a felhasznált anyagok
- más a hangolás (ez egy nagyon fontos összetevő)
- olyan motorok is elérhetőek, amik Fiatokban nem (ez per pill. nem teljesül, de a 156 idejében így volt)
- van mögötte egy "történelmi háttér"
Kompressz úr03-09-2011 16:48:09 // 18429
Pont azért hagytam ki (sőt meg is jegyeztem, hogy kihagyom).
GTPeti03-09-2011 16:18:28 // 18428
"De mitől prémium az Alfa, ha (ex has becsléssel) 80 %-ban FIAT-tal azonos elemekből építkezik?"
És mitől prémium az Audi?
És mitől prémium az Audi?
Kompressz úr03-09-2011 16:02:16 // 18427
A FIAT bizony tömegmárka, az Alfa meg (elvileg) prémium. A FIAT-nak a Peugeot-val, VW-vel, Kia-val és társaival kell versenyeznie, az Alfának meg (elvileg) a BMW-vel, Mercedes-szel, Lexus-szal (az Audit szándékosan hagytam ki).
De mitől prémium az Alfa, ha (ex has becsléssel) 80 %-ban FIAT-tal azonos elemekből építkezik?
Az meg, hogy a szomszéd kutyáját sétáltató nyugdíjas unokatestvére mennyit költött az autójára, legyen az bármilyen márka, ne legyen már mérvadó.
De mitől prémium az Alfa, ha (ex has becsléssel) 80 %-ban FIAT-tal azonos elemekből építkezik?
Az meg, hogy a szomszéd kutyáját sétáltató nyugdíjas unokatestvére mennyit költött az autójára, legyen az bármilyen márka, ne legyen már mérvadó.
GTPeti03-09-2011 15:47:00 // 18426
Ha egy autó olyan megbízható, mint az én kis 20+ éves Fiatom ÉS 200+ ekm alatt csak annyit kell költeni rá, mint erre, na az röviden szólva egy kiváló autó. :)
Public Enemy03-09-2011 15:25:26 // 18425
Egyáltalán nem kommersz márka a FIAT, igaz nincs ott az elején a "Sternchen"!! Vannak hibái, na és?? A Mercedesek sem tökéletesek és ráadásul nem egy kategória a két márka! Én pl. valszeg sosem fogok annyit költeni a család egyetlen Fiatjára sem, mint a haverom a foshalom "A" Klasse dízel-autómata szarjára 1 év alatt költött... :-))
WarbiRunner (Gyuri)03-09-2011 15:04:18 // 18424
Helyt adok :-) Nem figyeltem eléggé a helyesírásra...:-(
A dolog amúgy nem a valaki mellett állásról szól, szabad vélemény nyilvánítás van vagy mi. De sok Alfás ismerős barát véleménye hasonló...
Próbálják az Alfaságot beletuszkolni az egyre újabb gépekbe is, szerintem a koszern társakhoz képest valamelyest sikerül is elkülöníteni a sportos vonulatot, de abszolut értelemben mindíg kopik egy kicsi az össz érzésből. Nekm Alfa Zsolti dízel 75-öse is bejött, pedig nem az az ideális motor ahhoz az autóhoz. Pityke Alfettája meg bár csak egy rövid gurulás erejéig ültem mellette, de nagyon nagyon...Egy 2 literes Alfetta bizony kéne :-) Azt se tudom hogy megy, hogy kanyarodik, de az érzés az 100 pont.
A Fiat Alfák is Alfák azért, de azzal a váltással is kopott a dolgokból. Azért egy 155 V6 szerintem beadja az élményt, és a kortárs konkurenciához hasonlítva mindíg volt bennük plusz. Én ezt a pluszt látom vészesen csökkenni mostanában.
A dolog amúgy nem a valaki mellett állásról szól, szabad vélemény nyilvánítás van vagy mi. De sok Alfás ismerős barát véleménye hasonló...
Próbálják az Alfaságot beletuszkolni az egyre újabb gépekbe is, szerintem a koszern társakhoz képest valamelyest sikerül is elkülöníteni a sportos vonulatot, de abszolut értelemben mindíg kopik egy kicsi az össz érzésből. Nekm Alfa Zsolti dízel 75-öse is bejött, pedig nem az az ideális motor ahhoz az autóhoz. Pityke Alfettája meg bár csak egy rövid gurulás erejéig ültem mellette, de nagyon nagyon...Egy 2 literes Alfetta bizony kéne :-) Azt se tudom hogy megy, hogy kanyarodik, de az érzés az 100 pont.
A Fiat Alfák is Alfák azért, de azzal a váltással is kopott a dolgokból. Azért egy 155 V6 szerintem beadja az élményt, és a kortárs konkurenciához hasonlítva mindíg volt bennük plusz. Én ezt a pluszt látom vészesen csökkenni mostanában.
Junior03-09-2011 12:58:46 // 18423
Jesszus! remélem ilyen soha nem lesz
Föckös03-09-2011 08:36:41 // 18421
Gyuri, nyugi!
szeretném jelezni, hogy ebben a témában melletted állok.
(és mivel kis rohadék vagyok bele is kötök, hogy az álj le az állj le:-))
Tartom, és régóta, hogy egyre kevesebb az olyan stílusjegy, és tulajdonság, amitől Alfa egy Alfa.
Na erre kb akkor döbbentem rá, amikor beültem az egyik bőrgyár tulaj apjának az autójába, amit éppen egy konténerből húztak ki, az öreg ugyanis oda dugta el, h védje a DUETTO SPIDERT, ami csak épp 37 éves volt.
Na abban megvolt elég sok dolog, amitől Alfa egy Alfa, de ugyanígy totál ki voltam, amikor először ültem 75 v6ban, vagy amikor (általad nem annyira szeretett) barátom 33 p4esében ültem. Vagy amikor magam vezethettem 33ast.
Na azok Alfák.
Természetesen fejlődés van, előrébb van a biztonság, a környezetkimélés, stb stb, és szépen elfogynak az autókból azok a dolgok, amiket nem lehet leirni (spirit?).
Senkit nem akarok megbántani, akinek újabb Alfája van, azok is szépek, és technikailag nagyon jók, de...
És sajnos ez a DE mindig ott lesz, sosem veszik fel az én szememben az újak a versenyt a régikkel.
(mondjuk nem csak Alfa téren gondolom ezt, valsz szakmából adódó is, biztos túl sok veteránnal találkozom)
egyáltalán mit keresek én itt ebben a topicban?
Részemről a jövő Alfája egy Giulia 1300 Gt kaszni a lgújabb technikai megoldásokkal, de olyan maradjon, hogyha elrúgom, akkor üvöltsön a szívóoldal! :-)
szeretném jelezni, hogy ebben a témában melletted állok.
(és mivel kis rohadék vagyok bele is kötök, hogy az álj le az állj le:-))
Tartom, és régóta, hogy egyre kevesebb az olyan stílusjegy, és tulajdonság, amitől Alfa egy Alfa.
Na erre kb akkor döbbentem rá, amikor beültem az egyik bőrgyár tulaj apjának az autójába, amit éppen egy konténerből húztak ki, az öreg ugyanis oda dugta el, h védje a DUETTO SPIDERT, ami csak épp 37 éves volt.
Na abban megvolt elég sok dolog, amitől Alfa egy Alfa, de ugyanígy totál ki voltam, amikor először ültem 75 v6ban, vagy amikor (általad nem annyira szeretett) barátom 33 p4esében ültem. Vagy amikor magam vezethettem 33ast.
Na azok Alfák.
Természetesen fejlődés van, előrébb van a biztonság, a környezetkimélés, stb stb, és szépen elfogynak az autókból azok a dolgok, amiket nem lehet leirni (spirit?).
Senkit nem akarok megbántani, akinek újabb Alfája van, azok is szépek, és technikailag nagyon jók, de...
És sajnos ez a DE mindig ott lesz, sosem veszik fel az én szememben az újak a versenyt a régikkel.
(mondjuk nem csak Alfa téren gondolom ezt, valsz szakmából adódó is, biztos túl sok veteránnal találkozom)
egyáltalán mit keresek én itt ebben a topicban?
Részemről a jövő Alfája egy Giulia 1300 Gt kaszni a lgújabb technikai megoldásokkal, de olyan maradjon, hogyha elrúgom, akkor üvöltsön a szívóoldal! :-)
Vinnie03-09-2011 02:09:53 // 18419
Pássszátos??? A VW-nél örülnének, ha ilyen szép lenne és karakteres a Passat, mint a 159-es.
Miért akarod mindig mindenkire ráerőltetni a véleményedet? Költői kérdés volt...
Miért akarod mindig mindenkire ráerőltetni a véleményedet? Költői kérdés volt...
Buksi03-09-2011 01:01:45 // 18418
Ez jó duma! :-DD
Kompressz úr02-09-2011 23:14:22 // 18416
Most megfogtál, ezentúl keddenként a kukát a CLK-val fogom kihúzni a ház elé :-D
Halesz02-09-2011 23:08:20 // 18415
Van egy haverom, kb 50 éves, iszonyú Mercedes buzi, otthon a garázsában felniket gyűjt... :)
Na őt szoktam mindig azzal húzni, hogy ok, az Alfa gyengébb, a Merci pedig drágább és elegánsabb, de mi legalább nem gyártunk kukásautót :D
Na őt szoktam mindig azzal húzni, hogy ok, az Alfa gyengébb, a Merci pedig drágább és elegánsabb, de mi legalább nem gyártunk kukásautót :D
tipoatti02-09-2011 22:43:09 // 18414
Igen, a merci nem jó példa erre a tézisre, ahogy a bömös sem.
Kompressz úr02-09-2011 22:15:18 // 18413
Azért a Mercedes esetén kicsit zavarban vagyok, hogy melyik kommersz márkával egyeznek mega modelljeik 80 % izé 100 %-ban ...
Kazes☻02-09-2011 21:56:22 // 18412
SzépségS! :)
De ez is: :)
De ez is: :)
Kazes☻02-09-2011 21:53:43 // 18411
Okézsoké! :D
Piritu - 1.000.00002-09-2011 21:32:01 // 18410
Akkor a pontosítok: Júliácska :-DD
Piritu - 1.000.00002-09-2011 21:30:35 // 18409
Kazes☻02-09-2011 21:29:39 // 18408
Giulia még nincs is. :P :)
Erhard 242 (Pure Energy)02-09-2011 21:27:42 // 18407
mit mutogatod ezt a pásszátos belteret? :)))) lehet a kolléga passzentost akart írni pásszátos helyett :D
Piritu - 1.000.00002-09-2011 21:17:01 // 18406
"A 159 bukás, és ezt nem én állítom, hanem a számok. " - nem igazán értek veled egyet. A mai elüzletiesedett világban mindenki csak a számok bűvöletében él. Az Alfa sosem volt tömegautó, rétegmodell volt. Ha tömegautó lesz, már nem Alfa többé, hanem egy a sok közül :-((
A közelmúltban vettem egy 159-t és bizton állíthatom, nagyon nehéz volt a választás. Óriási reményt fűztem a Júliához, térdremegve vártam a tesztvezetést, de óriási csalódás volt. Talán a 159 az utolsó EGYEDI jeleket hordozó Alfa.
"tolltartó szürke 159 beltérről nem is beszéltem. " nem tudom mit néztél, de nem szürke, hanem olyan, amilyet akarsz, az enyém pl. fekete. Pont olyan, mint a Júlia lett volna, ha amúgy megfelel volna :-)
A közelmúltban vettem egy 159-t és bizton állíthatom, nagyon nehéz volt a választás. Óriási reményt fűztem a Júliához, térdremegve vártam a tesztvezetést, de óriási csalódás volt. Talán a 159 az utolsó EGYEDI jeleket hordozó Alfa.
"tolltartó szürke 159 beltérről nem is beszéltem. " nem tudom mit néztél, de nem szürke, hanem olyan, amilyet akarsz, az enyém pl. fekete. Pont olyan, mint a Júlia lett volna, ha amúgy megfelel volna :-)
Erhard 242 (Pure Energy)02-09-2011 21:09:35 // 18405
inkább egy passatos 59 mint egy malacpersely vagy egy macilaci ...kivi lennék malacperselyből hány db-ot adtak el...az 59 volt az utolsó jellegzetes Alfa az összes szakirodalom megírta hogy a legszebb a kategóriában a többiről hol van ilyen iromány?
WarbiRunner (Gyuri)02-09-2011 21:03:04 // 18404
Ember! Te sértegetsz engem alaptalanul egy napja! ÁLJ LE!
WarbiRunner (Gyuri)02-09-2011 21:02:07 // 18403
Gratulálok, egyre színvonalasabban sértegetsz. Hajrá, csak így tovább. Nekem van véleményem, leírom, nem a másén élcelődök. Rólam se tudsz semmit, de bátran arcozol. Igazi falu bikája :-)
mesa02-09-2011 20:58:57 // 18402
Kezed hadonászik, én nem. Mégis mit jelent neked az egy oldal vissza olvasás? Nálam 50 db hsz / oldal van beállítva
De marhára nem fogom azt tenni amit akarsz: add meg a hsz számát, vagy idézz olyat amiben sértegettelek, vagy ha ilyet nem találsz, inkább hallgass, mert unalmas a folyamatos vádaskodásod
De marhára nem fogom azt tenni amit akarsz: add meg a hsz számát, vagy idézz olyat amiben sértegettelek, vagy ha ilyet nem találsz, inkább hallgass, mert unalmas a folyamatos vádaskodásod
mesa02-09-2011 20:56:20 // 18401
Jobban átlátod, mint a hülye digó közgazdászok! Azt is tudod, mi kell a kínai népnek! És még az autótervezés is megy! Jelentkezz Torinóban (hiszen a mai Alfa csak egy Fiat)
mesa02-09-2011 20:52:22 // 18400
Nem vagyunk egyformák! :) A 159 bukás, és ezt nem én állítom, hanem a számok. Főként az SW a 156 SW után teljesen jellemtelen, Passat-os lett.
A Mito vagy a Giulietta több temperamentumot rejt, formájánál fogva. És akkor a tolltartó szürke 159 beltérről nem is beszéltem.
Vegyél német autó, ott nem 80% az arány, hanem 100! :DDD
A Mito vagy a Giulietta több temperamentumot rejt, formájánál fogva. És akkor a tolltartó szürke 159 beltérről nem is beszéltem.
Vegyél német autó, ott nem 80% az arány, hanem 100! :DDD
WarbiRunner (Gyuri)02-09-2011 20:17:25 // 18399
Az..És bár emiatt is kaptam már eleget, de Amerika kevés az üdvösséghez, főleg amilyen állpotban most az USA van. A Fiat csoportnak is be kéne látni, hogy Kína nélkül nem tud megerősödni. Hatalmas piac, ahol a Fiatról még csak csak hallottak, de az Alfa Romeo, Lancia csak ködös fogalmak. Az új amerikai szerzemények hátán viszont be lehetne oda is kapaszkodni. Reméljük tudják ezt jól ők is. Bár gyors pozitív változást Alfa fronton nem fog ez se jelenteni, ám hosszú távon hozhat jót.
WarbiRunner (Gyuri)02-09-2011 19:32:44 // 18398
Olvass már vissza legalább 1 oldalt, mielőtt hadonászol! Az autópályás hasonlatod gyenge...az a jó irány amerre a 'birkák' mennek, vagy amit a tábla jelöl? Érdekes hogy csak engem látsz szembe jönni, kicsit nézz szét jobban.
GTPeti02-09-2011 18:42:12 // 18397
Az utolsó bekezdéssel sajnos rátapintottál a valóságra. Brutálisan rossz a jelenlegi pozíció. :((
Piritu - 1.000.00002-09-2011 17:36:00 // 18396
Turbólyuk ÉS az euro 5 miatti gondolkodási idő :-(((
WarbiRunner (Gyuri)02-09-2011 17:25:00 // 18395
Nem állítottam sose hogy nincs...Néztem már Subarut, Volvot, Saabot, öö Mercit is :-)
A 159 még ott van valahol a sorban, aztán lesz ami lesz.
Az Alfa nálam mindíg plusz pontokkal fog indulni ha dönteni kell, de még így sem áll egyértelműen nyerésre. Egyelőre nem vagyok kényszerben hogy váltsak, de eljön az idő, amikor egyértelműen az lesz a jó döntés.
A 159 még ott van valahol a sorban, aztán lesz ami lesz.
Az Alfa nálam mindíg plusz pontokkal fog indulni ha dönteni kell, de még így sem áll egyértelműen nyerésre. Egyelőre nem vagyok kényszerben hogy váltsak, de eljön az idő, amikor egyértelműen az lesz a jó döntés.
Kompressz úr02-09-2011 16:56:58 // 18394
A jövő Alfái nem igazán érdekelnének, ha nem szeretnék autót cserélni és a jelen Alfáiból (Mito&Giulietta) nem éppen azok az értékek hiányoznának, amiért az első Alfámat és még további hármat megvettem.
Két évvel ezelőtt még azt se tudtam elképzelni, hogy valaha német autóm lesz... Egyszerűen a 80 %-ban konszernalkatrészből épített két jelenlegi modell annyira nem találkozik az Alfáról kialakult képemmel, hogy kénytelen vagyok más márkák felé fordulni.
Az azon való örömködést pedig, hogy Európa legnagyobb piacán (Németország) sikerül havonta eladni közel 1000 autót én csak szimplán önámításnak tartom. Ezek a számok számomra azt mondják, hogy szeretett márkánk mára teljesen marginalizálódott.
Két évvel ezelőtt még azt se tudtam elképzelni, hogy valaha német autóm lesz... Egyszerűen a 80 %-ban konszernalkatrészből épített két jelenlegi modell annyira nem találkozik az Alfáról kialakult képemmel, hogy kénytelen vagyok más márkák felé fordulni.
Az azon való örömködést pedig, hogy Európa legnagyobb piacán (Németország) sikerül havonta eladni közel 1000 autót én csak szimplán önámításnak tartom. Ezek a számok számomra azt mondják, hogy szeretett márkánk mára teljesen marginalizálódott.
Kompressz úr02-09-2011 16:41:14 // 18393
Azért a 146-oson túl is van élet... ;-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
494
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?