Forum >> A jövő Alfái
kbk19-09-2011 10:58:53 // 18592
Hát igen, nekem is fura picit, hogy miért szorulnak ezek a dolgok ennyi magyarázatra, de részemről rendben van ha valaki itt VW fan, amíg nekem nem kell annak lenni :)
kbk19-09-2011 10:56:54 // 18591
Tisztában vagyok vele. Nem is mondtam egy szóval sem, hogy vmelyik "szar" lenne, egész egyszerűen nekem nem jön be :) így ha holnap arra ébrednék, hogy a garázsban áll egy Porsche, eladnám, és vennék belőle egy Maseratit :)
Vagy "csak" egy alfát, és a fennmaradó pénzből jutna üzemanyagra akkor is, amikor literje ezer ft lesz :\
Vagy "csak" egy alfát, és a fennmaradó pénzből jutna üzemanyagra akkor is, amikor literje ezer ft lesz :\
TarP19-09-2011 10:16:10 // 18590
Ezek az autók nagyon jó pozícióban vannak a saját kategóriájukban.
Így van stabil vásárlóközönségük.
Hogy lesz az Aléfának stabil vásárlórétege, ha két modelt kínál, egy alsó-közép, meg egy kisautót??? Nem gondolják, hogy kéne valami limuzinszerűség?
Így van stabil vásárlóközönségük.
Hogy lesz az Aléfának stabil vásárlórétege, ha két modelt kínál, egy alsó-közép, meg egy kisautót??? Nem gondolják, hogy kéne valami limuzinszerűség?
Vikking 31119-09-2011 07:14:34 // 18589
én elhiszem, de a helyzet az, hogy a porsche tényleg mérnöki csoda. A lambó meg a lambó, akkor is, ha már félig ódi... Az akkor is egy legenda.
De ízlések és pofonok, nekem a giu meg a mito is tetszik...:) azért is sokan szeretnének felkoncolni!:)
De ízlések és pofonok, nekem a giu meg a mito is tetszik...:) azért is sokan szeretnének felkoncolni!:)
Xixo19-09-2011 02:49:14 // 18588
Lassan már ciki lesz, ha valaki nem vw fan itt... pfff...
kbk18-09-2011 22:39:13 // 18587
Jómagam is ebben a háromban, illetve még a Lanciában gondolkodok, hozzátéve persze, hogy Ferrarim nem valószínű, hogy lesz az életben :)
De ha vmi okból kifolyólag mégse lehetne ezek közül választanom, hamarabb vennék egy jenki izomautót, vagy vmi rizsrakétát, mint németet.
De ha vmi okból kifolyólag mégse lehetne ezek közül választanom, hamarabb vennék egy jenki izomautót, vagy vmi rizsrakétát, mint németet.
Vinnie18-09-2011 20:58:56 // 18586
Hát ja. Én hányni tudnék pl. az X6-tól, és társaitól.
Amúgy ezek helyett, csak Ferrari, Alfa, Maserati.
Amúgy ezek helyett, csak Ferrari, Alfa, Maserati.
kbk18-09-2011 20:44:20 // 18585
Tudod, erről az jut eszembe, amikor TC-n vagy más fórumokon valaki beírja, hogy a béjemvé a zisten, annál nem volt, nincsen és nem is lesz jobb autó. Erre, ha valaki azt reagálja, hogy a béjemvé igazából neki nem tetszik, és ha lenne mondjuk 10-20-30 milliója autóra, nem béjemvét venne, akkor jön az, hogy:
"aha persze, csak az irigység beszél belőled. titkon minden ember x6-ot / m5-öt szeretne, csak nem vallja be, mert pénze soha nem lesz rá."
Gondolom nagyon nehéz elhinni, h valakit nem érdekel egy porsche vagy lambó, de csak azért, hogy hihetőbb legyen, nem fogok kamuzni :)
Szép estét!
"aha persze, csak az irigység beszél belőled. titkon minden ember x6-ot / m5-öt szeretne, csak nem vallja be, mert pénze soha nem lesz rá."
Gondolom nagyon nehéz elhinni, h valakit nem érdekel egy porsche vagy lambó, de csak azért, hogy hihetőbb legyen, nem fogok kamuzni :)
Szép estét!
TSiga ( I am the TSIG)18-09-2011 16:49:39 // 18584
Remélem, ez végre megvalósul. Nem lesz olyan, mint a 159-nél a WTCC-ben való indítás. Meg mondjuk a 159GTA.
Gergő18-09-2011 13:52:22 // 18583
Semmi kérdés,béke:)
Tedi18-09-2011 13:17:58 // 18582
Vedd ki a biliből a kezed :D
Andy18-09-2011 12:52:44 // 18581
Hmmm... ez finom érettnek néz ki. Biztos nem savanyú! :)))
GTPeti18-09-2011 12:21:00 // 18580
A VW-rajongóknak egy jó hír: A gigalomániás VW világuralomra tör.
:))
:))
tipoatti18-09-2011 12:09:15 // 18579
Valóban, csupa hulladék... :)
tipoatti18-09-2011 12:07:45 // 18578
:D Tényleg nem értem az embereket néha itt... Csakazértsenemésnem és kész!!! :)
GT Ɨ|ѯ18-09-2011 11:54:09 // 18576
Lenne ( végre ) egy kis bevétel a gyárnak...:-)
főleg a tengeren túl...
főleg a tengeren túl...
kbk18-09-2011 05:36:22 // 18575
Na jó, ha ennyire vicces, akkor vegyük szépen sorba.
Először is, nyilván amit írtam, úgy kell érteni, hogy ha ingyér hozzámvágnak egyet, nyilván elfogadom, hiszen pénzzé lehet tenni. Persze h nem utasítanám vissza, hülye lennék. Csak eladnám, miután megkapnám.
Hogy saját használatra miért is nem kéne?
- a Porschékat ki nem állhatom. Ez van. Egyiket sem szeretem, soha nem is szerettem. Ehhez nem fűznék hozzá semmi többet. Lehet jönni azzal, hogy legendás, nagy múltú gyártó, de lesz*rom :) Nem szeretem, és kész.
- a Lambókkal detto ugyanez a helyzet, bár itt legalább nagyjából meg tudom fogalmazni a problémát: az van, ha sajnos esztétikai csőd a szememben mindegyik. Jó, nyilván mihez képest, de ebben a kategóriában, meg úgy amúgy is, nem szép egyik sem szerintem. Tehát nem kéne (zárójelben megjegyzem, a VW korszak előttiek sem).
- a Bentley amellett, hogy ronda, egy nagy tank. Én szeretem a "nagy" autókat, de ez nekem már sok, feleslegesen nehéz, és így feleslegesen erős motor kell bele. Autópályára biztos jó, de nem nagyon tudom elképzelni más célra. Túlságosan "úri", ennyi erővel akkor már inkább közlekednék magánhelikopterrel :D
- az Audit pedig szándékosan hagytam a legvégére. Itt rezeg a legjobban a léc, ez nem egy rossz autó szerintem, VW ide vagy oda. De a külsejével ennek sem vagyok teljesen megelégedve, és hát ha más nem is, de az itt is fennál, - ahogy az összes többinél is - hogy annyi pénzből, amennyibe kerül, lehet Maseratit, Ferrarit venni...Akkor meg minek is nekem Audi?
Szal...nem. Egyéb kérdés?
Először is, nyilván amit írtam, úgy kell érteni, hogy ha ingyér hozzámvágnak egyet, nyilván elfogadom, hiszen pénzzé lehet tenni. Persze h nem utasítanám vissza, hülye lennék. Csak eladnám, miután megkapnám.
Hogy saját használatra miért is nem kéne?
- a Porschékat ki nem állhatom. Ez van. Egyiket sem szeretem, soha nem is szerettem. Ehhez nem fűznék hozzá semmi többet. Lehet jönni azzal, hogy legendás, nagy múltú gyártó, de lesz*rom :) Nem szeretem, és kész.
- a Lambókkal detto ugyanez a helyzet, bár itt legalább nagyjából meg tudom fogalmazni a problémát: az van, ha sajnos esztétikai csőd a szememben mindegyik. Jó, nyilván mihez képest, de ebben a kategóriában, meg úgy amúgy is, nem szép egyik sem szerintem. Tehát nem kéne (zárójelben megjegyzem, a VW korszak előttiek sem).
- a Bentley amellett, hogy ronda, egy nagy tank. Én szeretem a "nagy" autókat, de ez nekem már sok, feleslegesen nehéz, és így feleslegesen erős motor kell bele. Autópályára biztos jó, de nem nagyon tudom elképzelni más célra. Túlságosan "úri", ennyi erővel akkor már inkább közlekednék magánhelikopterrel :D
- az Audit pedig szándékosan hagytam a legvégére. Itt rezeg a legjobban a léc, ez nem egy rossz autó szerintem, VW ide vagy oda. De a külsejével ennek sem vagyok teljesen megelégedve, és hát ha más nem is, de az itt is fennál, - ahogy az összes többinél is - hogy annyi pénzből, amennyibe kerül, lehet Maseratit, Ferrarit venni...Akkor meg minek is nekem Audi?
Szal...nem. Egyéb kérdés?
Gergő18-09-2011 03:51:16 // 18574
Nem mi?:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:
Xixo18-09-2011 01:59:41 // 18573
Ebben a kategóriában meg ott a Ferrari, Maserati meg a 8C, na azok közül bármelyiket ezek helyett.... :)))
kbk17-09-2011 20:37:20 // 18572
Egyik se kéne. Viccen kívül, nem "csakazértse" okokból.
Erhard 242 (Pure Energy)17-09-2011 20:25:55 // 18571
remélem nem csak mézes madzag a 169 meg nem 2020-ra tervezik a bemutatását ...jövőre jöhetne is ki mondjuk 4.0JTDM-mel :)
Föckös17-09-2011 20:14:14 // 18570
najó, Alfából is ott a 8C, azt azt sem tudom megvenni :-))
mesa17-09-2011 20:04:00 // 18569
"a VW csoportnak egy darab olyan autója nincs, ami lázba hozna"
:D
Csak egy pár aktuális modell ajánlóba
Számomra: bármelyik ezek a VW csoport autói közül
:D
Csak egy pár aktuális modell ajánlóba
Számomra: bármelyik ezek a VW csoport autói közül
Mattyancs17-09-2011 19:49:51 // 18568
kereslek, sos, üzenőfaladra írtam!
tipoatti17-09-2011 19:19:00 // 18567
A 166-os utóddal visszakapnám végre az álmaimat, vágyaimat! Egy JÓ Giuliával is esetleg. :) Jelenleg egy sem Alfával kapcsolatos...
Csabásos17-09-2011 17:27:12 // 18566
Úgy gondolom a Maser is jó vagy Ferrka,mert Ferrka szívvel csodás lenne,az Alfi!A merészebb & tehetősebb vásárlok körében biztosan ott lenne 1 ilyen csodás Alfi!A 166 & 159 irányát & vonalvezetését ötvözve jó látní,hogy van élmény & fantázia!Nekem nagyon tetszik!Hátsón leadva a hajtás & brutális hang,széles,hosszú léptekkel közelít felém!Álmomban már láttam hasonlót!Remélem az álom beteljesül!Suv & sedan kell nekünk!A MiTo & Gulietta is fain de nem az a,hogy írjam so:Azt a mindenit figyú ez Alfa Romeo!!!:)Agresszív & uralkodó forma,nézd csak!:)Kell nekünk ez az Autó!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kbk17-09-2011 16:51:00 // 18565
Hmm, egy v8-as (de legyen v6 is), hátulkaparós bálna 169 nagyon nem volna szar :D
Tedi17-09-2011 11:42:22 // 18564
A maihoz képest tényleg ment. :)) Emlékszem, a 156-os 300 százalékos emelkedést jelentett az Alfának akkor. Nade milyen bázisról...
Ha az okosoknak hihetünk, és ekkor sem volt évi szniten nyereséges az Alfa (akkor is egy húzó modell volt, a 145/6 már kifutóban volt), akkor most sem lehet az, a Giuliettával főleg nem. Két húzó modell kellene szerintem, meg egy fél. A Giulia, a Giulietta és a 4C. Ha azt vesszük, hogy a Giulia 2014-ben jön, addigra a Giulietta eladásai szerintem már nem lesznek ilyen topon, mint most, szóval akkor sem várható, hogy nyereségesek legyenek. De ez az én spekulációm :)
Ha az okosoknak hihetünk, és ekkor sem volt évi szniten nyereséges az Alfa (akkor is egy húzó modell volt, a 145/6 már kifutóban volt), akkor most sem lehet az, a Giuliettával főleg nem. Két húzó modell kellene szerintem, meg egy fél. A Giulia, a Giulietta és a 4C. Ha azt vesszük, hogy a Giulia 2014-ben jön, addigra a Giulietta eladásai szerintem már nem lesznek ilyen topon, mint most, szóval akkor sem várható, hogy nyereségesek legyenek. De ez az én spekulációm :)
Xixo17-09-2011 02:25:29 // 18563
Akkor én el vagyok varázsolódva, mert azt hittem, hogy akkoriban még ment a szekér...
Kazes☻16-09-2011 20:05:01 // 18562
Ülj le, egyes (1)! :)
GTPeti16-09-2011 18:39:34 // 18561
A 4C-t is ilyen stílusúnak ígérik. Úgy legyen...
Grando16-09-2011 16:34:10 // 18560
Neked biztosan nem lesz nagy változás, ha nem lesz Alfád. Egy kibicnek semmi sem drága. :DDD
Tedi16-09-2011 11:17:25 // 18559
Igen, valami olyasmi.
Kazes☻16-09-2011 10:56:27 // 18558
Neeem, majd csak kihúzzuk valahogy. :)
Erhard 242 (Pure Energy)16-09-2011 10:42:48 // 18557
így meg a végét...
Kazes☻16-09-2011 10:41:20 // 18556
Az rossz vért szülne! :)
Erhard 242 (Pure Energy)16-09-2011 10:38:50 // 18555
teljesen egyet értek adnák el inkább annak akinek van pénze fejlesztésre meg új modellekre....
kando.16-09-2011 10:32:03 // 18554
Szóval akkor ez most olyan, hogy bár a név közös meg mindegyik Fiat, de minden területnek saját könyvelése, raktára stb. van és egymástól ugyanúgy meg kell venni az alkatrészeket, mintha külső cégtől vennék?
Tedi16-09-2011 07:43:32 // 18553
Amit a Fiat tol alá abból vesznek kávét, vagy nemtom :D
A Fiat egy egész cégcsoport, de ez most nem számít, mert pár hónapja teljesen leválasztották az autógyártó cégeket. Továbbra is a konszern részei maradtak persze, de gazdaságilag, meg pénzügyileg teljesen el vannak szeparálva a Fiat Automobiles cégei pl. a Case New Hollandtól, vagy a Magnetti Marellitől. Sőt, az autógyártó cégek is egymástól. Bár azt nem gondolom, hogy a Fiat könyvelői ezt a cégstruktúrát ne tudnák valamilyen könyvelési, vagy egyéb manőverrel áthidalni :) A kérdés, hogy tehetik-e...
A Fiat egy egész cégcsoport, de ez most nem számít, mert pár hónapja teljesen leválasztották az autógyártó cégeket. Továbbra is a konszern részei maradtak persze, de gazdaságilag, meg pénzügyileg teljesen el vannak szeparálva a Fiat Automobiles cégei pl. a Case New Hollandtól, vagy a Magnetti Marellitől. Sőt, az autógyártó cégek is egymástól. Bár azt nem gondolom, hogy a Fiat könyvelői ezt a cégstruktúrát ne tudnák valamilyen könyvelési, vagy egyéb manőverrel áthidalni :) A kérdés, hogy tehetik-e...
Piritu - 1.000.00016-09-2011 07:12:47 // 18552
Nem csak a Te bajod :-(
Szerencsésnek tartom magam, hogy sikerült megcsípnem az utolsó 159-ek egyikét. Ha most kellene kocsit vennem vakargathatnám a fejem. ( A cég most Tiguanokat vett, csak testi kényszer esetén ülnék bele.)
Szerencsésnek tartom magam, hogy sikerült megcsípnem az utolsó 159-ek egyikét. Ha most kellene kocsit vennem vakargathatnám a fejem. ( A cég most Tiguanokat vett, csak testi kényszer esetén ülnék bele.)
kando.16-09-2011 07:12:06 // 18551
Na de és amit a Fiat tol alá? Elvégre ezek sose lesznek úgy nyereségesek, mint más, ,,átlagos'' szériaautók. Gondolom a VW meg a többiek is a Golf és egyebekből finanszírozzák a csúcsmodellek fejlesztését..
Persze a Fiatnak lehet, még sok egyéb alcéget is el kell tartania.. :)
Persze a Fiatnak lehet, még sok egyéb alcéget is el kell tartania.. :)
Tedi16-09-2011 07:08:15 // 18550
Hol van az a pénz? A 156 bevétele elment a fejlesztés költségire, plusz a 147-re, a 166-osé év végi prémiumra, mert kb. arra volt elég, a 147-é meg a Giuliettába, ha nagyon evolucionista akarok lenni :)
Az ebből származó pénz ment vissza a bankoknak, mint tudjuk az Alfa soha nem volt nyereséges, ha évi szinten nézzük. Legalább is az okosok ezt mondják, amit én készséggel el is hiszek.
Az ebből származó pénz ment vissza a bankoknak, mint tudjuk az Alfa soha nem volt nyereséges, ha évi szinten nézzük. Legalább is az okosok ezt mondják, amit én készséggel el is hiszek.
kbk16-09-2011 03:53:38 // 18549
Arra gondolok, hogy a 90-es évek első feléből, vagy még régebbről rengeteg autó van, amit elfogadnék. Persze, alfát, olaszt ebből a korszakból is szívesen, de nem feltétlen csak azt. Persze az a gond, hogy az ilyenek leginkább második, harmadik autónak jók, hiszen korukból fakadóan nem feltétlen megbízhatóak, vagy alkalmasak mindennapos használatra.
Namind1. Részemről, ha nem lesz belátható időn belül egy vmi épkézláb alternativa, megpróbálok beszerezni valahonnan egy tiptop 66-ot, aztán csak kihúzza valahogy az olajkorszak végéig %)
Namind1. Részemről, ha nem lesz belátható időn belül egy vmi épkézláb alternativa, megpróbálok beszerezni valahonnan egy tiptop 66-ot, aztán csak kihúzza valahogy az olajkorszak végéig %)
Xixo16-09-2011 03:23:11 // 18548
(Offosba eddig se gondolkoztam. :)) Max a Forester csábított néha, de az is az itteni "út"viszonyok miatt...)
kbk16-09-2011 02:47:49 // 18547
Naja, szinte mindenben egyetértek, egy apró kitétellel.
Számomra jelen pillanatban szinte egyáltalán nincs olyan új autó, amit szívesen megvennék. Se a Fiatnál, se máshol. Nagyon nem olyan irányba halad az autógyártás, ami bejönne :(
Nade ez az én bajom...
Számomra jelen pillanatban szinte egyáltalán nincs olyan új autó, amit szívesen megvennék. Se a Fiatnál, se máshol. Nagyon nem olyan irányba halad az autógyártás, ami bejönne :(
Nade ez az én bajom...
Xixo16-09-2011 01:56:35 // 18546
Én azt nem értem, hogy a 156-166-147 sikerétől hogyan jutottunk el idáig?!? Hová lett az a sok pénz, miért nem léptünk már akkor a fejlődés útjára?
Akkor ott volt még a GTV-Spider is, mára abból se sok maradt. :(
De ugyan ez a leépülés a Fiatnál is látható. Hol van a Coupé-Barchetta utóda? Hol egy GT Puntó egy Unto Tie? Van helyette ugyan Abarth, fényévekkel drágábban...
A Lanciáról meg ne is beszéljünk. Halottról jót vagy semmit. :(
Jelen pillanatban nincs olyan új autó ezeknél a gyártóknál, amit szívesen megvennék. Pedig régen nem tudtam, hogy miről álmodozzak... :((
Akkor ott volt még a GTV-Spider is, mára abból se sok maradt. :(
De ugyan ez a leépülés a Fiatnál is látható. Hol van a Coupé-Barchetta utóda? Hol egy GT Puntó egy Unto Tie? Van helyette ugyan Abarth, fényévekkel drágábban...
A Lanciáról meg ne is beszéljünk. Halottról jót vagy semmit. :(
Jelen pillanatban nincs olyan új autó ezeknél a gyártóknál, amit szívesen megvennék. Pedig régen nem tudtam, hogy miről álmodozzak... :((
TSiga ( I am the TSIG)16-09-2011 00:37:45 // 18545
Olvasom a cikket és nem értem: minden manager balfax a Fiatnál????
Mindenki terjeszkedik. Nincs nagy szedánunk és egy kompakttal és egy 3 ajtós kisautóval akarunk nyereségesek lenni?
Mindenki terjeszkedik. Nincs nagy szedánunk és egy kompakttal és egy 3 ajtós kisautóval akarunk nyereségesek lenni?
kbk15-09-2011 22:51:40 // 18543
Hát ez az, hogy én sem hiszek már benne. Amit leírogattam, a lényeg az, hogy számomra rohadtul gyanús ez a FELTŰNŐ módja a szenvedésnek. Hogy a válság így, a válság úgy, miközben a Ferka és a Fiat amúgy nyereséges. Meg a Chryslerbe hatalmas pénzeket vernek, ami oké, hogy fontos Amerika miatt, de közben meg veszni hagynák az Alfát?
Én nem bizakodok :(
Én nem bizakodok :(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
419
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?