Forum >> A jövő Alfái
frusciante08-05-2013 23:27:39 // 20442
Tényleg lesz szükség suv alfára??? Inkább a dzsúliát raknák már össze.... suv alfa... tuti a hülye jenkiknek találták ki a digóék... hamár a fiat megvette a chrysler-t gondolták használják is vmie az ottani terveket is. kicsit átrajzolva... inkább a hátulkaparóssal foglalkoznának e helyett...
HátvédRomeo08-05-2013 22:37:46 // 20441
Na kérem, biztos hallottátok, megvakarták Alfa háza táján a tökeiket a vezetők és 2015-ben vagyis még 2 évet kell várni az Alfa SUV-ra.
Gratulálok, annak a magát vállalat vezetőnek, aki 12 év alatt a Kamalból végre ki tudta köhögni a SUV alfát. Nagy csodára tettek szert, loptak kicsit a 147-ből, meg a Dzsuliettábú, meg a 156ban debütált GTA 3,2-s motort átemelték bele. Meg majd az ismert Q sistem automatát, ami már lassan 10 éve ha jól emlékszek rosszul,(vessző) szolgál a 156, 166-ban.
Komolyan ennyi erőf@szossággal, nyitok egy műhelyet, és hozzátok a 147-ket hozzám, aztán átszabom nektek, meg megemelem a hasukat, meg alá teszek egy Q4-s hajtást, és én leszek az Isten király fejlesztő, és egy dakota típusnevet ráaggatok!
Komolyan ha felmegyek az alfarome.hu lapjára, sírni tudnék, hogy most már nem 2 hanem 3 árválkodó új típust látok, egy 103 éves márkától, ahol hajdan volt választék, a kategóriákba.
Béke Veletek testvérek!
HátvédRomeo
Gratulálok, annak a magát vállalat vezetőnek, aki 12 év alatt a Kamalból végre ki tudta köhögni a SUV alfát. Nagy csodára tettek szert, loptak kicsit a 147-ből, meg a Dzsuliettábú, meg a 156ban debütált GTA 3,2-s motort átemelték bele. Meg majd az ismert Q sistem automatát, ami már lassan 10 éve ha jól emlékszek rosszul,(vessző) szolgál a 156, 166-ban.
Komolyan ennyi erőf@szossággal, nyitok egy műhelyet, és hozzátok a 147-ket hozzám, aztán átszabom nektek, meg megemelem a hasukat, meg alá teszek egy Q4-s hajtást, és én leszek az Isten király fejlesztő, és egy dakota típusnevet ráaggatok!
Komolyan ha felmegyek az alfarome.hu lapjára, sírni tudnék, hogy most már nem 2 hanem 3 árválkodó új típust látok, egy 103 éves márkától, ahol hajdan volt választék, a kategóriákba.
Béke Veletek testvérek!
HátvédRomeo
Kazes☻07-05-2013 21:43:22 // 20440
Pörögnek ezek még jó darabig, szvsz. :)
Kazes☻07-05-2013 21:39:59 // 20439
...hogy legyen nekünk Kamalunk. :)
Hardy07-05-2013 21:39:18 // 20438
Addigra még a divatból is kimennek !
Kazes☻07-05-2013 21:37:33 // 20437
Egyetértünk, de valahogy nem jött nekik össze...
GTPeti07-05-2013 21:31:20 // 20436
A Kamalt kéne most váltani...
Kazes☻07-05-2013 21:29:28 // 20435
Lehet. De valami csak mocorog... :)
Andy07-05-2013 21:27:54 // 20434
Ez nem hír, ez maszlag. Most ezt nyomják jövőre meg majd mást. Lufasz lesz ebből is.
GTPeti07-05-2013 21:19:32 // 20433
2-3 év múlva?? Ezek nem ezen a világon élnek.
Már 3 éve is késő lett volna...
Már 3 éve is késő lett volna...
GT Ɨ|ѯ07-05-2013 20:53:20 // 20432
nem, most merciarc:-(
Kazes☻07-05-2013 14:28:21 // 20431
Kazes☻06-05-2013 22:30:47 // 20430
Még szép, mert úgy jól is néz ki...! A bömösre shoppolt Alfa is sokal jobb lett, mint az eredeti! :D
msd06-05-2013 22:22:06 // 20429
Nem maci, hanem merciarc. :D Ez eredetileg egy esztétikai kihívásokkal küszködő Mercedes-Benz SLR McLaren Stirling Moss volt, amire ráshoppoltak egy Giu Alfa pajzsot :P
Kazes☻06-05-2013 19:27:42 // 20428
? Megint a maciarc lemez? :)
GT Ɨ|ѯ06-05-2013 18:31:07 // 20427
inkább...., mert ez nem 1 liga:-)
Abarai04-05-2013 12:40:35 // 20426
Egy Duettottanta is jöhetne azért.
Jimmi T.04-05-2013 10:35:17 // 20425
inkább egy 4 C-nek flexelném le a tetejét !
GT Ɨ|ѯ04-05-2013 09:06:55 // 20424
ez csak 1 vicc volt ugye?...:-(
Kazes☻30-04-2013 11:16:48 // 20421
Nekem tecc az ötlet! :)
.......................30-04-2013 09:55:33 // 20420
.......................29-04-2013 21:05:29 // 20419
szép a beltér,de a fényszórókapcsoló miért lett ott,
És miért olyan mint a mosógépen a programvàlasztó?
És miért olyan mint a mosógépen a programvàlasztó?
Kazes☻29-04-2013 20:55:50 // 20418
Még lehet...! :)
Csabásos29-04-2013 20:19:32 // 20416
Szerintem az utakra vele!Nekem nagyon tetszik!A Maso-nak mostanra van benyás & diesel változata!So sikeres lehet!Jahhh & az a bizonyos hátsóhajtás! :)
GTPeti27-04-2013 14:30:45 // 20415
Szerintem lehúzhatják a rolót, ha így csinálnak. Remek kis autó az 500-as, de unalmassá fog válni ezáltal. No meg az 500XL nem is egy dizájncsoda. Sőt. Ha ugyanazt variálják majd, az csak szegénységi bizonyítvány lesz, sajnos. SZVSZ nagyon rossz ötlet (lenne). A Kínában bemutatott Viaggio-t nyugodtan árulhatnák Európában, egész jól sikerült. De az ilyen lépéseket rendszeresen kihagyják valamiért. :(
Dömpi (il dottore)26-04-2013 12:06:50 // 20414
Én továbbra is hajtok a 159 utódjára, a Giuliára (feltéve, hogy ne b@sszák el a designt), de bejövős lehet a 6C kupé is.
.......................26-04-2013 11:34:22 // 20413
"Aki hagyományosabb olasz autót szeretne, azt kiszolgálhatják az Alfa Romeo révén, a Fiat pedig új vevőket szerezhet az új stílus révén azok helyett, akik az elmúlt években elpártoltak a márkától"
nekem tetszik az ötlet
nekem tetszik az ötlet
Tedi25-04-2013 18:12:47 // 20412
Én biztosra venném. Amiban szarnak rá, de az EU-ban ezt már csak a Ferrari meri megtenni.
.......................25-04-2013 17:46:22 // 20411
reméljük lesz VM motori diesel v6 is
ystuc25-04-2013 17:34:50 // 20409
Igen, a VW Caddy (ejtsd keddi) után szabadon. :-D
GTVili25-04-2013 17:33:30 // 20408
Kupé és Szerdán?!?....miért, kedden és csütörtökön nem...? ;-))))))
Kazes☻17-04-2013 23:59:26 // 20407
Helyes! :)
Az kár ... :( És a T modelléról? :)
Az kár ... :( És a T modelléról? :)
msd17-04-2013 23:46:10 // 20406
Dehát nem is éltél 25-ben meg 53-ban, nem tudhatsz erről a korról semmit!!!444négynégy
Bocsi, ezt muszáj volt. Amúgy érdekes, fogalmam sem volt a bogár magyar vonatkozásáról :)
Bocsi, ezt muszáj volt. Amúgy érdekes, fogalmam sem volt a bogár magyar vonatkozásáról :)
msd17-04-2013 23:42:48 // 20405
Ez akkor igaz, ha a Fiatnál már nem remélnek semmit az Alfától, csak üres ígéretekkel felpumpálták a márka értékét az eladásig... én ennél egyelőre optimistább vagyok. :)
Kazes☻17-04-2013 23:30:44 // 20404
De legalább 'Cseviben' nyomtad volna...! :)
frusciante17-04-2013 23:01:18 // 20403
Igaz! Bár ezt vitatják az ősnémet okosok meg egy magyar család, mert szerintük a verda alapjait Barényi Béla tervezte még 1925ben. a csávó bíróságra vitte az ügyet ahol azonban csak 1953ra mondak ítéletet miszerint Béla barátunk tervezte a gépet! mégis mindenki Ferdinand Porsche nevéhez köti a kis bogarat(szóval a népautót a porschétól "lopták" ő meg elvileg Bélabától....). Egyébként tény, hogy hitler bácsi utasította őt(Ferdinánd Porsche) 1930as években, hogy tervezze meg(mert volna nemet mondani...), de hogy honnan szerezte a tervet azt ugye nem kötötte senki orra alá.... és az is igaz, hogy végül ő csinált belőle véglegesen autót! Kipróbált mindent, hogy olcsó és megbízható legyen. Ő tervezte véglegesre a karosszériát a motort az alvázat, egyszóval kár lenne elvenni tőle ezt az érdemet... egyébként csinált belőle terepjárót is meg kétéltűt!!! :D terepjáró bogár durva nem??
itt is van!!!
http://hu.wikipedia.org/wiki/F%C3%A1jl:Volkswagen_Typ_82.JPG
katonai célra használt bogár
na ha ezek után nem mondjátok, hogy okoskodó, akkor soha... :DDD
itt is van!!!
http://hu.wikipedia.org/wiki/F%C3%A1jl:Volkswagen_Typ_82.JPG
katonai célra használt bogár
na ha ezek után nem mondjátok, hogy okoskodó, akkor soha... :DDD
Kazes☻17-04-2013 13:21:17 // 20402
kieg.: "ez volt a bogár, ami szép volt jó volt most már inkább csak aranyos, de a volkswagen azóta se tudott ujjat mutatni" - és még azt is lopta Porsche tőlünk, ugye... :)
frusciante17-04-2013 13:01:54 // 20401
Hát igen. A Volkswagent anno ugye a nemzetszocosok hozták létre, mert hitler bácsi akart egy olcsó népautót a hülye népének... ez volt a bogár, ami szép volt jó volt most már inkább csak aranyos, de a volkswagen azóta se tudott ujjat mutatni... tucat autókat tudnak gyártani... hiába viszik magukhoz a legjobb tervezőket. Az egészben csak azért kár, mert elviszik a nagy "dizájnereket" az Alfától, viszont akkor ki fog Alfát rajzolni? mondjuk ez lehet hülye kérdés, mert a 4c-t is megrajzolta vki... :DDDD
Kazes☻16-04-2013 22:00:04 // 20400
Ahogy a mondás is tartja... xarból nem lehet várat építeni! :)))
Xixo16-04-2013 21:55:04 // 20399
No de mire mentek ezekkel a nevekkel? Kb semmire, ugyan olyan jellegtelen autókat gyártanak ma is...
frusciante16-04-2013 21:32:57 // 20398
Ezt már én is olvastam valahol... de szerintem, ha a Fiat akarta volna akkor már számtalanszor eladhatta volna az Alfát... nem tudom, h pontosan mikor is akart a cég csődbe menni, de akkor is azért vásárolta fel a Fiat, hogy olasz kezekben maradjon! Nem azért mert csak őket érdekelte... Hülyék lennének most meg eladni... Bár ugye minden a pénzről szól azért az olaszoknak elég nehéz lenne megmagyarázni, h mostantól a németeké az Alfa...
frusciante16-04-2013 21:20:06 // 20397
Azért az Italdesign és Giugiaro is tervezhetne még Alfát... ők is mentek a népautóhoz(Volkswagen) múltkoz néztem vki csinált interjút vele, mutatták neki az első Brera tanulmányt amit megrajzolt és látszott az arcán, h az Alfa közelebb áll a szívéhez, viszont amikor kérdezték arról, h fog e még velük dolgozni akkor mondta, h most kizárólag a népautónak rajzolhat!.... az ő elvesztése legalább akkora kár mint da Silváé.... :(
Jimmi T.15-04-2013 13:37:01 // 20396
más világ, más emberek. a puhapöcsü öltönyös pénzes irodista eddig is ülhetett volna designer olaszban ( Maserati ) mégse tette. egy pár másodvonalbeli formatervező nem váltja meg a világot, mert ahhoz magát az ódis filozófiát kellene megváltoztatni nem a köténylemezt meg az övvonalat .
GTPeti15-04-2013 13:14:10 // 20395
Ez akkor kezdődött, mikor Da Silva átment a VW-csoporthoz. Tényleg szomorú. :(
.......................15-04-2013 11:45:23 // 20394
na Ez kell a VW nek,
a design ,a stílusérzék,ami a germánokban egyáltalán nincs meg
a design ,a stílusérzék,ami a germánokban egyáltalán nincs meg
WarbiRunner (Gyuri)15-04-2013 11:20:56 // 20393
Miért? Akkor kell eladni valamit (gazdasági szemszögből), amikor ér is valamit. Mélyponton eladni balgaság, hacsak nem kényszereladás. Az újdonságokkal ,pozitív hírekkel, látszólagos nekibuzdulással megnövelték az értékét a márkának, most lecsekkolják hogy mennyit ér, és ha a befektetés megtérül, hát eladják. Főleg ha amúgy nem remélnek különösebb valódi hasznot a közeljövőben a márkától. Nem fognak "ezek" a márka történelmén és elvi kérdéseken gyötrődni. Pénz beszél.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
530
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?