szoktam állitgatni,igen
autópályán fekvös,városban inkább kormányon ,hogy kétkézzel tudjak vezetni
Forum >> A jövő Alfái
.......................15-10-2013 16:21:06 // 20542
BeeGee15-10-2013 15:45:44 // 20541
Miért, Te minden kiszállásnál hátra tolod az ülésed? :)
Vezető ülés saját méreten, utas ülés hátsó poziban, és kész.
Vezető ülés saját méreten, utas ülés hátsó poziban, és kész.
Abarai15-10-2013 15:15:44 // 20540
Te megvennéd 20 misiért az 1.9-es szívóbenyásat?
Tedi15-10-2013 13:50:36 // 20539
Két anyja legyen, annak, aki a kedvetekre akar tenni, de tényleg :D Ha nincs extrém vas, akkor az a baj, ha van, akkor az a baj :)
Amit meg szerinted kellene gyártani, (159 alapon valami carbon cucc) nyilván irreális, csak végig kéne gondolni reálisan. IMHO :)
Amit meg szerinted kellene gyártani, (159 alapon valami carbon cucc) nyilván irreális, csak végig kéne gondolni reálisan. IMHO :)
.......................15-10-2013 13:25:14 // 20538
a 4C felbuzdulva csinálhatna az Alfa egy carbon ,vagy fél carbon súlycsökkentett 159 utódot,,igy a mostani motorpaletta is elég lenne a sportos autózáshoz
elvileg Technológi adott ,és a F1 böl ismerve biztonságos is lehetne
én ebben látnám az átütö sikert
elvileg Technológi adott ,és a F1 böl ismerve biztonságos is lehetne
én ebben látnám az átütö sikert
msd15-10-2013 13:07:24 // 20537
Jó lett a Top Gear Facebook oldalának fejléce. :)
Egyébként meg pont ezért van szükség az ilyen "extrém" Alfákra. Hogy legyen mit rakni a Top Gear fejlécébe. Nem hiszem, hogy a MiTo vagy a Giulietta valaha is volt ott. A gond nem ez, hanem hogy közben nincs 159/166 utód.
(Egyébként úgy érzem, hogy valahogy csak-csak kibírnám Münchenig a 4C-t, de biztos naív vagyok :D)
Egyébként meg pont ezért van szükség az ilyen "extrém" Alfákra. Hogy legyen mit rakni a Top Gear fejlécébe. Nem hiszem, hogy a MiTo vagy a Giulietta valaha is volt ott. A gond nem ez, hanem hogy közben nincs 159/166 utód.
(Egyébként úgy érzem, hogy valahogy csak-csak kibírnám Münchenig a 4C-t, de biztos naív vagyok :D)
.......................15-10-2013 12:43:54 // 20536
"fixen becsavarozott ülés"
tehát mindennapi használatra teljesen alkalmatlan
4,5 sec gyorsulás Porsche verö ,király
de a Porscheval le lehet nyomni egy München Budapest távot simán,
a 4C val ? kétlem
minek kell az AR nak megint ilyen extrém dolgokat gyártani?
tehát mindennapi használatra teljesen alkalmatlan
4,5 sec gyorsulás Porsche verö ,király
de a Porscheval le lehet nyomni egy München Budapest távot simán,
a 4C val ? kétlem
minek kell az AR nak megint ilyen extrém dolgokat gyártani?
.......................15-10-2013 12:38:41 // 20535
szerinted európában ki venné a Dodge nevü kocsit,senki
amugy az AR mint márka egyedül Svájcban van még a potens autók közé sorolva,
beszélgettem egy két svájcival róla,
ök még szeretik a márkát,
de az fáj nekik ,hogy amerikában a Giulietta sokkal olcsóbb mint európában
amugy az AR mint márka egyedül Svájcban van még a potens autók közé sorolva,
beszélgettem egy két svájcival róla,
ök még szeretik a márkát,
de az fáj nekik ,hogy amerikában a Giulietta sokkal olcsóbb mint európában
Saca15-10-2013 12:11:23 // 20534
A Genfi autószalonon lett bemutatva a végleges szériaváltozat. Már oda is adták az újságíróknak kipróbálni. Cikk
GTVili15-10-2013 08:51:55 // 20533
Pedig már magyar ára is van.......
Fater (Norbi)15-10-2013 07:44:32 // 20532
Még nincs kész, mert nem fix a forma. Az egy dolog, hogy rendelhető, mint pl. a La Ferrari, de az sincs még az utcán.
Az alfánál az a gond, hogy tolják-tologatják az új modelleket, amíg végéleg meg nem szűnik a márka. Mindössze 2 típus nem tartja fent a kedvencünket. Anno volt az alfának furgonja is, ma már csak egy mini és egy alsó középkategóriás kocsi van a kínálatban.
A dodge dart-ból (magyarul a csomagtartós giuliettából) miért nem lehet az óhazában, az orosz és a kínai piacon megjelenni? Az utóbbi kettő helyen a limó kialakításu autók jobban fogynak az 5 ajtósoknál.
Az alfánál az a gond, hogy tolják-tologatják az új modelleket, amíg végéleg meg nem szűnik a márka. Mindössze 2 típus nem tartja fent a kedvencünket. Anno volt az alfának furgonja is, ma már csak egy mini és egy alsó középkategóriás kocsi van a kínálatban.
A dodge dart-ból (magyarul a csomagtartós giuliettából) miért nem lehet az óhazában, az orosz és a kínai piacon megjelenni? Az utóbbi kettő helyen a limó kialakításu autók jobban fogynak az 5 ajtósoknál.
Béci Ɨ|ѯ15-10-2013 07:06:18 // 20531
Hogy érted, hogy kész? Már bemutatták, gyártják és rendelhető. :-) Ennél készebb csak akkor lenne, ha a garázsodban is van egy? :-)
Fater (Norbi)15-10-2013 07:00:54 // 20530
Ezt találtam az egyik autó oldalon. A súly/lóerő arány működik. De mikor lesz már végre kész?
Buksi15-10-2013 01:31:04 // 20529
Na az biztos! :-)))))))
Inter156 (il mascalzone)14-10-2013 19:10:00 // 20528
És milyen jól mutatna a terem garázsunkba, a többi Alfa mellett :-D
Buksi13-10-2013 03:15:59 // 20527
Ez nagyon jól néz ki! ;-)))
Ildiko12-10-2013 17:58:22 // 20526
Zoli8511-10-2013 20:14:53 // 20525
Túl finom ez a GT. Kicsit darabosabbra kellene tervezni. TÚL FINOM LÁGY.
Buksi10-10-2013 20:52:37 // 20524
Részletkérdés! :-DDD
Kazes☻10-10-2013 20:51:06 // 20523
Nekem meg franciás!:)))
Kazes☻10-10-2013 20:50:31 // 20522
Egész jó... bááár azok a lámpák...! :)
Buksi10-10-2013 20:44:58 // 20521
Hűű, nem rossz, sőt... nagyon jól néz ki! Bár a lámpája olyan németes! :-)
Buksi08-10-2013 00:18:13 // 20519
Hm, szemrevaló(k)... ;-))))
Jimmi T.07-10-2013 16:03:33 // 20518
Tedi06-10-2013 19:16:30 // 20517
Még idejében szeretném tisztázni, hogy én ilyet nem írtam, nem utaltam rá és nem is gondoltam.
Nem is azért írtam le, mert akár csak utaltál volna rá :) Egyszerűen eszembe jutott ez a gondolati szál, ennyi :) Senkit nem akartam megsérteni.
Szerintem azt egy átlagember is látja, hogy mi az, ami konzekvens, és mi az, ami nem. Kicsit egyszerűbb formában: összeáll-e az autó, vagy vannak rajta olyan formai elemek, amik kilógnak onnan. Számomra pl a 916-os GTV egyetlen hibája a külsején, hogy a 145/6os oldalindexét rakták rá, egy kicsi, kerek darabot jobban el tudnék oda képzelni. Vagy (OFF) a Miataval (ON) meg az a bajom, hogy külsőre okés, de a belseje olyan, mintha össze-vissza találták volna ki a formatervet és aztán mindenféle rendezőelv nélkül belebaszarintották volna az autóba. Nem áll össze.
Nyilvánvalóan nem lehet mindenkinek szép autót gyártani. Ha már házon belül vagyunk, igen, a 159 arc nekem is jobban tetszik, de már "dögunalom" volt, 1998-óta ugyanaz az ábrázat (mínusz 147), egy idő után kell a frissítés. Én látom a 8C arcban a korábbi Alfákat, vagy legalább az ihletet, aztán majd ezt is váltja valami, meg majd azt is. Ha akkor ugyan lesz még Alfa Romeo :)
Nem is azért írtam le, mert akár csak utaltál volna rá :) Egyszerűen eszembe jutott ez a gondolati szál, ennyi :) Senkit nem akartam megsérteni.
Szerintem azt egy átlagember is látja, hogy mi az, ami konzekvens, és mi az, ami nem. Kicsit egyszerűbb formában: összeáll-e az autó, vagy vannak rajta olyan formai elemek, amik kilógnak onnan. Számomra pl a 916-os GTV egyetlen hibája a külsején, hogy a 145/6os oldalindexét rakták rá, egy kicsi, kerek darabot jobban el tudnék oda képzelni. Vagy (OFF) a Miataval (ON) meg az a bajom, hogy külsőre okés, de a belseje olyan, mintha össze-vissza találták volna ki a formatervet és aztán mindenféle rendezőelv nélkül belebaszarintották volna az autóba. Nem áll össze.
Nyilvánvalóan nem lehet mindenkinek szép autót gyártani. Ha már házon belül vagyunk, igen, a 159 arc nekem is jobban tetszik, de már "dögunalom" volt, 1998-óta ugyanaz az ábrázat (mínusz 147), egy idő után kell a frissítés. Én látom a 8C arcban a korábbi Alfákat, vagy legalább az ihletet, aztán majd ezt is váltja valami, meg majd azt is. Ha akkor ugyan lesz még Alfa Romeo :)
GT Ɨ|ѯ04-10-2013 20:33:05 // 20516
GT Ɨ|ѯ04-10-2013 20:29:13 // 20515
Semmi gond nincs a cikkben, nagy penge a srác - de a juke-os mondatnál reseteltem egyet.....:-)
msd04-10-2013 14:41:10 // 20514
"ettől még sem ő, sem a munkássága nem lesz alacsonyabb rendű, ahogy te sem leszel azzal, hogy a 159-es tetszik neked"
Még idejében szeretném tisztázni, hogy én ilyet nem írtam, nem utaltam rá és nem is gondoltam.
Aki tervezéssel foglalkozik, egy idő után elkezd más szempontok alapján megítélni dolgokat, mint az átlagember, pl. hogy mennyire lett konzekvensen végigvezetve egy koncepció. Ez teljesen rendben van, csak veszélyes terep, ha ennek következtében olyat tervez, ami csak az értő szemeknek tetszik, az átlagember meg akár elborzad rajta. Ezek végeredményben nekik szánt használati tárgyak, nem hagyhatja őket senki figyelmenkívül. Az meg eléggé egyértelműnek tűnik, hogy a "159 arc" népszerűbb, mint a "8C arc". Az igazán jó dizájn persze előremozdíthatja az átlagízlést, de pont a Nissan Juke nem hiszem, hogy ez a kategória.
(Off, de szerintem tipikus rossz példa volt az eredeti Windows Phone 7 UI. Dizájner szempontból nagyon jó, letisztult, sallangmentes és nagyon következetesen végivitt egy bátor koncepciót. Az emberek viszont nem értették, így ez három év alatt 4%-os piaci részesedésre volt elég, és azóta már fel is adtak sokat az eredeti minimalizmusból.)
Még idejében szeretném tisztázni, hogy én ilyet nem írtam, nem utaltam rá és nem is gondoltam.
Aki tervezéssel foglalkozik, egy idő után elkezd más szempontok alapján megítélni dolgokat, mint az átlagember, pl. hogy mennyire lett konzekvensen végigvezetve egy koncepció. Ez teljesen rendben van, csak veszélyes terep, ha ennek következtében olyat tervez, ami csak az értő szemeknek tetszik, az átlagember meg akár elborzad rajta. Ezek végeredményben nekik szánt használati tárgyak, nem hagyhatja őket senki figyelmenkívül. Az meg eléggé egyértelműnek tűnik, hogy a "159 arc" népszerűbb, mint a "8C arc". Az igazán jó dizájn persze előremozdíthatja az átlagízlést, de pont a Nissan Juke nem hiszem, hogy ez a kategória.
(Off, de szerintem tipikus rossz példa volt az eredeti Windows Phone 7 UI. Dizájner szempontból nagyon jó, letisztult, sallangmentes és nagyon következetesen végivitt egy bátor koncepciót. Az emberek viszont nem értették, így ez három év alatt 4%-os piaci részesedésre volt elég, és azóta már fel is adtak sokat az eredeti minimalizmusból.)
Béci Ɨ|ѯ04-10-2013 09:35:09 // 20513
Az ízlés mindig szubjektív dolog. Ráadásul változik. Emlékszem amikor megjelent a Chris Bangle féle 5-ös BMW, szó szerint ányingerem lett tőle. Aztán ahogy teltek az évek, megszoktam a formáját, más autógyártók e-felé a forma felé mentek el (jelzem évekkel később) és most már nem tartom rondának, sőt egész harmonikusnak érzem a formát, pl. az új Toyoták förmedvényeihez képest.
A 8C formája és "arca" szerintem szép. Ügyesen nyúltak vissza a Tipo33 féle vonalakhoz. De szeritem a MiTo-val, a Giuliettával és a 4C-vel már ellőtték a formát, az új modellek valószínűleg már egy új irányt fognak követni.
p.s.: A Juke olyan, mint egy varacskosdisznó. De legalább kicsit egyedi. Nekem annak idején a Multipla is ezért tetszett.
A 8C formája és "arca" szerintem szép. Ügyesen nyúltak vissza a Tipo33 féle vonalakhoz. De szeritem a MiTo-val, a Giuliettával és a 4C-vel már ellőtték a formát, az új modellek valószínűleg már egy új irányt fognak követni.
p.s.: A Juke olyan, mint egy varacskosdisznó. De legalább kicsit egyedi. Nekem annak idején a Multipla is ezért tetszett.
Tedi04-10-2013 09:15:25 // 20512
A Nissan Juke nekem sem tetszik, sőt, szerintem kifejezetten ronda. Viszont abban igazat adok Dávidnak, hogy konzekvens, és ez nagyon ritka. Neked lehet, hogy fáj, hogy a Juke neki tetszik (nekem nem), ettől még sem ő, sem a munkássága nem lesz alacsonyabb rendű, ahogy te sem leszel azzal, hogy a 159-es tetszik neked. Ízlés kérdése. Más kérdés, hogy neki megvan a lehetősége alakítani, formálni az ízlést, mert ért hozzá. Mi meg vagy befogadjuk, vagy nem.
Hogy a 8C arca mitől szép, nézőpont kérdése :)
Hogy a 8C arca mitől szép, nézőpont kérdése :)
msd04-10-2013 08:28:01 // 20511
Akkor kezdem: a 8C és a 4C a "8C arc" (hívjuk így :D) ellenére szép, nem amiatt. :P Értem én, hogy valahol primitív az egyértelműen morcos szemekre hajazó pofával operálni, de akkor a 159 utód legyen annyira ütős formájú, hogy annak is sikerüljön elfeledtetni a kislányos szemeket...
Hogy a Nissan Juke-ot hozta fel pozitív példának, az nagyon fáj. Szerintem elférne az eredeti Fiat Multipla mellé a Mindenidők Legrondább Autóinak Múzeumába, és ezzel a véleményemmel aligha vagyok egyedül. Sose jó az, ha a tervezők "kifinomult" ízlése ennyire kezd eltávolodni a pórnép ízlésétől.
Miközben meg az a Fiat 127 koncepció nekem bejön.
Hogy a Nissan Juke-ot hozta fel pozitív példának, az nagyon fáj. Szerintem elférne az eredeti Fiat Multipla mellé a Mindenidők Legrondább Autóinak Múzeumába, és ezzel a véleményemmel aligha vagyok egyedül. Sose jó az, ha a tervezők "kifinomult" ízlése ennyire kezd eltávolodni a pórnép ízlésétől.
Miközben meg az a Fiat 127 koncepció nekem bejön.
FRC04-10-2013 07:57:05 // 20510
Szép cikk! Gratula, Dávidnak az eddig elért munkáihoz és további sok sikert!
Tedi04-10-2013 07:02:37 // 20509
Tízmillió meg egy kérdésem lett volna még hozzá, de sajnos csak ennyi idő volt. Majd legközelebb :) Örülök, ha így is tetszik.
Amúgy nagyon szimpatikus, közvetlen srác, a többi MOME-shoz képest (meg úgy egyáltalán) nincs elszállva magától, viszont tényleg nagyon jó meglátásai vannak és nagyon tehetséges.
De már várom azokat a hozzászólásokat, amik a 8C-s arc továbbvitelén fanyalognak :D Amikor ezt kimondta, már láttam a szemem előtt a hsz-eket :))))
Amúgy nagyon szimpatikus, közvetlen srác, a többi MOME-shoz képest (meg úgy egyáltalán) nincs elszállva magától, viszont tényleg nagyon jó meglátásai vannak és nagyon tehetséges.
De már várom azokat a hozzászólásokat, amik a 8C-s arc továbbvitelén fanyalognak :D Amikor ezt kimondta, már láttam a szemem előtt a hsz-eket :))))
Béci Ɨ|ѯ04-10-2013 05:02:56 // 20508
Tedi, azért ez több volt pár szónál. :-)
De nagyon örülök, hogy sikerült egy ilyen jó kis interjút összehozni a fiatalemberrel, nagyon tehetséges és nagyon jó meglátásai vannak. Köszönjük!
De nagyon örülök, hogy sikerült egy ilyen jó kis interjút összehozni a fiatalemberrel, nagyon tehetséges és nagyon jó meglátásai vannak. Köszönjük!
GT Ɨ|ѯ03-09-2013 08:37:19 // 20507
hát, ja...olyan hormonzavaros Giu:-)
Dömpi (il dottore)02-09-2013 22:37:30 // 20506
Hát ezzel még azt sem :(
GTPeti02-09-2013 22:35:26 // 20505
Szerintem semmi haszna, de ezzel legalább felvágni sem lehet. :)
Dömpi (il dottore)02-09-2013 21:56:14 // 20504
Ez rosszabb, mint az X6. Semmi haszna, de jól lehet vele felvágni:)
GTPeti31-08-2013 23:12:13 // 20503
Erre, így ebben a formában szerintem nem sok szükség lenne... Bár reméljük, hogy csak photoshop.
GT Ɨ|ѯ26-08-2013 12:26:29 // 20502
droberto09-08-2013 21:30:26 // 20501
Skodra09-08-2013 15:16:55 // 20500
ja,oda én is....!
Dömpi (il dottore)09-08-2013 14:27:20 // 20499
Tök jó lenne, ha hozzánk jönnének, mint az Audi és a Merci! Tutira mennék át oda dolgozni!!!
Tedi01-08-2013 11:46:58 // 20498
És tényleg nem, mert ez már tényleg orvosi esetbe sorolható :D
VKG231!!! (156+75)01-08-2013 11:46:47 // 20497
Szerintem legyen a fiat ezentúl csak Sergio... a krájzler meg márkióne... :D
VKG231!!! (156+75)01-08-2013 11:44:32 // 20496
Jaja, pl az Alfa Sound Cityről se láttam volna sok értelmét beszámolni, a 4C gyártását betették a vonatkozó topicba, pedig még a tc-n is hír volt... De ezek igazából nulla hírértékű dolgok...
Béci Ɨ|ѯ01-08-2013 11:43:56 // 20495
Mondjuk ilyen hírek meg nem kellenének... Marchionne-nak szerintem elmentek otthonról
Tedi01-08-2013 11:36:53 // 20494
Vannak olyan hónapok, amikor még a fű sem nő, és ha nem lennék csípőből ellene a hírkreálásnak, mívelném :D Így viszont sajna vannak időszakok, amikor csendben vagyunk, már ami a híreket illeti :)
VKG231!!! (156+75)01-08-2013 11:24:44 // 20493
Igen, egyetértek. Én néha még keveslem is az itt megjelenő hírek mennyiségét, ha azt veszem alapul,.hogy van, ahol minden zöldség megjelenik...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
499
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?