Forum >> A jövő Alfái

GT Ɨ|ѯ17-01-2015 13:28:31 // 21092
Viccnek is rossz, de ha bekövetkezik akkor is a múlt évezred Alfája marad a seggem alatt...:-)
Béci Ɨ|ѯ15-01-2015 17:07:56 // 21091
Remélem a Pulcsis csak viccel mókázik megint ezzel a VW-vel...
GT Ɨ|ѯ14-01-2015 15:36:05 // 21090
SUV - enír..:-)
droberto07-01-2015 18:13:44 // 21089
droberto01-01-2015 04:10:05 // 21088
Nem tudom, ti hogy vagytok vele de ez nekem kevés, nincs benne az a plussz Design. (Nem úgy mint az előzőben)
Számora ez egy racionális (ha úgy tetszik németes) morcosított (nagy légbeömlős) formaterv. Ez pl. lehetne akár egy - ha jól tudom nem létező - Exeo FR.
Zselé30-12-2014 12:53:22 // 21087
Egy, hogy nagy autós, a másik hogy nagyon "könnyed". Ez így hátsó kerék hajtással, jó minőségben összerakva nagyon ütős lehet.
WarbiRunner (Gyuri)30-12-2014 12:13:15 // 21086
Nekem inkább a 166 ugrott be róla a viszonylag pici lámpáival, olyan kicsit rovarszemű. Annyira nem brutális mint a Pawel Zarecki féle elgondolás, nem is olyan szigorú mint egy 159, inkább olyan higgadt fölényes "nézése" van. Olyan nagy autós, eddig tetszik :-)
Zselé30-12-2014 11:57:26 // 21085
Ha ezen már nem sokat változtatnak, itthon nagy költségvetés borítás lesz, mert meg kell vennem :D Bár a hátát/belét még nem ismerjük, de ez így elég ígéretes :)
Piritu - 1.000.00029-12-2014 18:12:28 // 21084
Akár.
De az már nem igazán hihető, hogy ebből kétszemélyes Spidert tudnak csinálni...
Béci Ɨ|ѯ29-12-2014 18:00:21 // 21083


Ez már egész hihetőnek néz ki.
WarbiRunner (Gyuri)29-12-2014 12:06:37 // 21082
Előbb utóbb lehet az lesz. A 156-os "korszakot" már kibekkeltem a 46-tal, de a végtelenségig nem lehet ezt odázni. Vagy kitudja :-) Amíg nincs szerelem, nincs másik autó, ebbe bele kell törődnöm :-)
panza29-12-2014 09:00:11 // 21081
alfa 4c spider álca nélkül!
Piritu - 1.000.00028-12-2014 23:48:02 // 21080
Nagyon hiányozna az Alfa embléma róla :-(
droberto28-12-2014 23:46:51 // 21079
Így van Kodo formanyelv 2010-ből. :)
.......................28-12-2014 22:28:09 // 21078
Ott a 2,4jtdm az 160al eszik 9et,és van automata is
.......................28-12-2014 22:22:44 // 21077
De lesz Madzag Fiat közös roadster,
Az nem játszik?
Grando28-12-2014 22:22:44 // 21076
Valóban. Egy ilyen beszámolót találtam is ezzel kapcsolatban. :)
Na de akkor ennyit erről. Vissza a jövő Alfáihoz! Előbb-utóbb csak lesznek olyanok is. :)
WarbiRunner (Gyuri)28-12-2014 21:22:07 // 21075
Úgy tudom hogy a Shinari tanulmány az alap.
Piritu - 1.000.00028-12-2014 19:51:47 // 21074
Ezzel csak két gondom van:
- A Mazdás termék hamarosan piacion lehetne. Ha a még formailag sem létezőből akarnak nyitottat csinálni, abból évek múlva lehet valami, megint csak ígéret van.
- ha Maserati és a Ferrari segít a 159 utódjára épített Spidert létrehozni, az nem biztos, hogy elérhető árkategóriába esik. Nagy lesz és megint dögnehéz. Ráadásul abban az árkategóriában már ott a 4C.
GTPeti28-12-2014 19:10:00 // 21073
És az új Kettesben is sok a formai ihletés. Pl. a Giu műszerfal.
Grando28-12-2014 18:56:48 // 21072
Erről jut eszembe... Az Alfa-Mazda együttműködésnek - ha kézzel fogható eredménye nem is lett egyelőre - az újabb Mazda formatervekhez például nincs köze vajon? Gyanúsan rohadt jól néz ki pl. az új 6-os. Nem lehet erről tudni valamit? :)
redbull9028-12-2014 16:57:58 // 21071
Alfa Romeo Spider Maserattira épül :)

Hál Isten kihagyják a mazdát! Ami olasz maradjon is olasz....
Remélem talpra áll az Alfa Romeo és elkezdi gyártani a SZUPER erős megbízható autókat!
Örülök h a Maserati és a Ferrari is segít csak így tovább!
WarbiRunner (Gyuri)28-12-2014 10:45:15 // 21070
Szerintem egy terméket nem a történelmi múltja miatt vesznek. Legalábbis komoly darabszámban nem. Hányan birtoklunk v6-ost akár használtan is? Legyen egy erős v6-os, mert emeli a márka presztízsét, főleg ha jókat írnak róla, és lehet vágyakozni. Ezen túl viszont a terméknek simán csak eladhatóak kell lenni, a mai elvárásokat hozni, nem a történelmet. Mi Alfások persze elvárjuk, hogy a történelmet IS hozza, de nem belőlünk él a márka :-)

-Lehet hogy kéne egy abszolút ütős, nem megosztó design. Mint a 159-nél.
-Egy merev, 1450 kilós kaszni
-és egy olyan 4 hengeres benzin motor ami nem zabálja le a delikvensek gatyáját is.

Ha csak magamból indulok ki..a legjobban a 159 1.8 TBi jön be,TI felszereltséggel egy álom autó. Nade 9 litert eszik konstans 100-on, 12-t 140-nél? Évente legalább 350e-t bukok üzemanyagon akkor, ha nem nyomom neki. Nem tudom másképp nézni, teljesen értelmetlen.
GT Ɨ|ѯ28-12-2014 10:34:13 // 21069
Az ott hátul, na az már valami..:-)
Zoli8528-12-2014 01:20:37 // 21068
Udv!
Ahogy en latom az Alfanak eleg sok kategoria kimaradt az utobbi evekben. Az Alfat sokan a t9rtenelmi multja miatt veszik , tartjak nagyra. Az alfa JO V6 motorok nelkul nem az igazi ahogy en latom...
Piritu - 1.000.00027-12-2014 16:19:45 // 21067
Így van.
Ha az Alfa nem hoz össze záros határidőn belül értelmes autót (Giu), csak Mazdáék maradnak. Mind motorikusan, mind formailag.
Piritu - 1.000.00027-12-2014 16:18:18 // 21066
Szerintem meg pont emiatt lett volna izgalmas a dolog. A 4C nem egy tömegautó. Először lefedték volna a rétegigényeket szép és izgalmas kocsikkal, aztán erre a hírnévre már lehet építeni akár családi autót is.
GTPeti27-12-2014 16:08:40 // 21065
A Mazda-tesztekben azért eléggé dícsérni szokták ezeket a "nem rendes" motorokat. ;)
WarbiRunner (Gyuri)27-12-2014 13:58:02 // 21064
Nem engedte belinkelni(?)

WarbiRunner (Gyuri)27-12-2014 13:56:23 // 21063
Egy kis érdekesség :-)
Nem a Maser ruhásat kell nézni, hanem ott hátul...
msd25-12-2014 21:03:29 // 21062
Azért lássuk be, furcsa is lett volna, ha egymás után jelenik meg a 4C spider, meg egy új Duetto, amikor 159 utód még nincs.
.......................23-12-2014 22:10:32 // 21061
""rendes japán technika""mruhaha
A japók azért nyalnak mert nincs egy rendes motorjuk se
Piritu - 1.000.00023-12-2014 20:54:27 // 21060
Ezek szerint lemondhatunk a kicsi, könnyű új Spiderről is :-(((
panza23-12-2014 20:36:13 // 21059
Ez a nesze semmi fogd meg jól semmirevaló hír. Remélem most már tényleg valami nagy durranás lesz az 59-es utód!
redbull9021-12-2014 13:56:07 // 21058
Pontosan :) főleg ha riválist akarnak a német márkáknak... főleg az ilyen nagyképű bömösök ellen...
GTPeti20-12-2014 17:32:00 // 21057
(Nekem elég lesz a 210 lovas 2.2-es is, főleg, ha max 1,4 tonnás lesz a Giu.)
GTPeti20-12-2014 17:30:59 // 21056
Teljesen igazad van, ebbe is kéne a 3.0-ás dízel. Várjuk meg, míg megjelenik, utána csinálunk egy (angol nyelvű) petíciót...
BeeGee18-12-2014 20:58:56 // 21055
Arról nincs infód h hány eurot bukik a gyár minden eladott I3mal?
Karbon kasztni nagy szériában kb az utolsó, ami hiányzik az Alfának manapság..
Dömpi (il dottore)18-12-2014 17:57:09 // 21054
lesz még nekem 3.0 V6 :)

Már meg is beszéltük kicsi feleségemmel, hogy én majd berlina-t veszek (most SW van), neki meg SUV-t (most 147 van), így meglesz az elegáns és a családi kocsi is :)

Kár, hogy egyenlőre csak szép álom....
WarbiRunner (Gyuri)18-12-2014 16:04:29 // 21053
Ok, én csak laikusként ötleteltem, nem értek hozzá :-)
Tedi18-12-2014 15:06:26 // 21052
Majdnem minden nap végigbújom a főbb olasz lapokat, portálokat, blogokat az Auto.it-től a quattroruote-ig, ettől még az átvétel még átvétel marad. De azt is látni kell, hogy nem mindig az olasz lapok a leggyorsabbak, vagy épp legmegbízhatóbbak. Arra azért szoktam figyelni, hogy normális forrásokból dolgozzam.
Kapcsolatot kiépíteni velük pedig nincs értelme, az újságíró szakma nem így működik, az információt senki nem adja át csak úgy. Miért is tenné? Én sem tenném.
WarbiRunner (Gyuri)18-12-2014 14:58:35 // 21051
Csak egy ötlet..bár nekem nincs bajom azzal hogy mi mikor jelenik meg, szerintem tök jó, hogy itt összefoglalva azért meg lehet találni minden infót, hírt akár visszamenőleg is.

Szóval az ötlet csak annyi, hogy esetleg valami olyan olasz autósmagazinnal lehetne kapcsolatot építeni, akiknek hamar vannak infóik: PL
Így végül is félig teljesülhet az álom :-) Ha jól látom a motorpalettát taglaló hír Nov.12-én már kb ugyanazt írja.
WarbiRunner (Gyuri)18-12-2014 14:46:18 // 21050
Gondolom :-) Nekem hirtelen egy Honda S2000 jutott eszembe mint hátsókerekes autó, ahol a súlyeloszlás, a bravúros motor, a fék és a tömeg jó kombinációt ad :-)

Kedvelem a dízeleket, de egy középkategóriás "családi" sportos autónál elgondolkodnék azért, hogy egy nehéz V6 kerregő legyen az orrában, vagy egy könnyű kis 1.8-as. Nem biztos hogy reális 500Nm-t rászabadítani egy remélhetőleg az eddigieknél könnyebb építésű autócskára. Függ attól is, hogy mit hoznak ki épp a TBi motorból, vagy milyenre sikerül az a 2.2-es. 235Le-t és 340Nm-t már a mostani is tud amit nem tartok kevésnek egy alapvetően hétköznapi használatra szánt sportos autóba. Én személy szerint nagyon várnék egy ilyen verziót és sok év dízelezés után nagyon megkísértene :-)
Dedikált sport verziónak pedig inkább benzines V6 .

Szerintem pont a helyére kerül minden ha a lenti motorpalettás hír igaz. A V6 dízel a zászlóshajóba, a kisebb és egyáltalán nem gyenge motorok a hétköznapibb autókba.
Tedi18-12-2014 14:45:58 // 21049
Többféle gyártási mód létezik karbon utascellára. A gépi, és a kézi. A 4C kézi, ezért lassú és ezért drága. Viszont minőségibb, exkluzívabb.
Az i3 meg egy tök más kategória, már csak a full elektromos és egyelőre kísérleti jellege miatt is. Persze, lehetne erre külön gyárat csinálni, de, hogy az a büdös életbe nem fog megtérülni, abban is kb. biztos vagyok. Nem ez most a legfontosabb az Alfa életében, nem ez a fő csapásirány nekik, nem erre kell most elindulnia. És nem gondolnám, hogy le fog maradni, ha nem csinál egy saját karbon utascellagyárat.
.......................18-12-2014 14:40:51 // 21047
Mindíg ezzel jöttök ,hogy nem lehet meg drága...

akkor az i3 ból miért tudnak ,
ott nem idöigényes?

az egész i3 megvan 40 e euróból,és ott még az Akku is drága

egy külön gyárat csinált a SGL a carbon utascella gyártásra ahol nagy sorozatban és OLCSÒN tudnak carbont gyártani

ezt az Alfa nem lépi meg megint lemarad...
Tedi18-12-2014 14:39:33 // 21046
Nekem, mint gyakorló újságírónak volt egy tervem. egy álmom, ha úgy tetszik, hogy ne a külföldi oldalak híreit vegyük át, hanem saját infóink legyenek. Ehhez kapcsolatok kellenek döntéshozókkal, informátorokkal, akiket nem árt, ha személyesen ismersz. Én ilyeneket sajnos még nem ismerek, már csak azért sem, mert ezek a formák általában inkább Torinóban meresztik a valagukat, nem a magyar realityben. Ez az egyetlen oka, amiért nincsenek saját információink. Sajnálom. Próbáljátok beérni azzal, ami van.
Halesz18-12-2014 14:35:47 // 21045
Nagyon sokszor nálunk jelenik meg először, néha persze mi is csúszunk. Illetve vannak olyan hírek is, amiket nem ismétlünk, és tálalunk újként, mint pl a Vezess vagy a Totalcar...
Béci Ɨ|ѯ18-12-2014 14:28:28 // 21044
Ha szabad megvédeném Tedit. Ez 99%-ban úgy van, ahogy leírtad. Itt jelennek meg előbb a hírek, aztán a többi portálon. Mivel azonban itt senki sem főállású hírfigyelő, előfordulhat, hogy nem azonnal jelenik meg egy új hír.
Stef18-12-2014 13:56:33 // 21043
Kicsit fáj a szívem. Mindig örülök, amikor új híreket olvasok az Alfa Romeok-ról. Ami miatt kissé csalódott vagyok, hogy az új hírek nem itt, a legnagyobb alfás portálon jelennek meg elsőként, hanem mondjuk az Indexen/Origon/Kitudjahol, amit aztán 3 nap múlva az Alfa Amore is átvesz. Nem lehetne ezt fordítva? Nagyot lendítene az AA elismertségén is...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.