Forum >> A jövő Alfái

WarbiRunner (Gyuri)28-04-2015 16:32:37 // 21348
Nekem ezzel van pár fenntartásom. A legnagyobb, hogy tényleg ez számít egy autóban? A szórakoztató rendszer műszaki tartalma? Ami mellesleg jobbára feláras extra, nem is kevés pénzért és már a megjelenés pillanatában elavult.
Azért a U connect és hasonló "connectivity" rendszerek és appok nem egy űrtechnika. Kis fantáziával bárki telepíthet ilyet töredék árban az autójába. Tudom, nem mindenki akar ilyennel vacakolni, megértem, inkább csak arra célzok, hogy egy ilyen rendszert összedobni nem lehet egy különösebben nagy falat egy autófejlesztő cégnek. Főleg ha összevetjük a tényleges műszaki feladatokkal: motor , futómű, zajcsillapítás, törésbiztonság stb.
Abarai28-04-2015 13:54:05 // 21347
Van benne pohártartó? Kezd elkurvulni az Alfa... :D
Grando28-04-2015 12:50:24 // 21346
Segítsetek! A pohártartóért trendi még nyavajogni, vagy már túlhaladott? :D
vm28-04-2015 12:25:27 // 21345
Én kicsit azon parázok, nehogy az új vasban kazettás magnó legyen... ;-)
.......................27-04-2015 17:11:20 // 21344
aláítom a Tedi véleményét,
a Mito monochróm pixeles rádíó kijelzöje ma úgy hat mintha öskövület lenne a SmartPhone ok világában
Tedi27-04-2015 16:05:38 // 21343
Félreértesz, nem a Juliskát akartam fikkantani :)
A belső formatervvel semmi baj nincs, a műszaki tartalom az, ami ma már nem feltétlenül állja meg a helyét. A U connecttel nagyot léptek előre, de ma már új autót nem lehet csinálni parasztvakítós LCD-s kijelzők, meg tapipados, két-vagy háromujjas tapipad és társai nélkül.
Az összehasonlításod a 147-esnél helytálló, a többinél nem, mert nem egy súlycsoport. De mindegy is, mert a megen buktát nem arra értettem, hogy a Giulietta bukta lenne. Hanem arra, hogy megint belefognak valamibe, ami nem hozza a várt sikert.
Jimmi T.27-04-2015 15:50:27 // 21342
" megen bukta "
a gazdasági világválság 4.5 évében asszem több ment el belőle mint az arany években (90-es évek vége, 2000-es évek eleje) az alábbi három nem bukta modellből összesen.
147 - Gyártott darabszám 124039
166 - Gyártott darabszám 72749
Spider/ GTV - Gyártott darabszám 74038
Alfa Amore számok alapján.
A belső után meg még mindig inkább a nyálát folyatja az a néhány kívülálló aki kiváncsi rá. Csak ugye a magyar, a gyári használtat keresi mindig ,ami ugye nem létezik.
Tedi27-04-2015 13:03:49 // 21341
A Giuliettára már semmilyen vasat nem éri meg fejleszteni. Öt évvel ezelőtti konstrukció, annyit lépett azóta előre az autóipar, hogy ciki lenne kiadni egy autót azzal a belsővel pl. Illetve ki lehet adni, de abból megen bukta leszen.
Balázs156SW27-04-2015 09:17:30 // 21339
A terepjárósított Giulietta, Fiatra degradálva. http://totalcar.hu/magazin/hirek/2015/04/27/bakancsos_fiat_egyenesen_kinabol/
Ez simán bevállalható lenne Alfa néven, az eredeti Giu belsővel Európában is. És akkor lenne még egy piacképes Alfa. Az olaszok marketingje megint nem az igazi....
ASR1626-04-2015 23:51:19 // 21338
Lehet itt fanyalogni, meg "régi szép időzni", ez gyerekek 2015ben nagyon rendben van.. már ha tényleg ilyen lesz..:) jönnek az új motorok, hátul kapar, ha az amcsi piac ráharap akkor lehet bizakodni..
Tedi26-04-2015 23:40:03 // 21337
Tudom, hogy ki csinálta :) De, ha már itt tartunk, mármint a "félresiklásoknál" az én Fiat Coupémat meg Chris Bangle tervezte :) Hiába van rajta kívül a Pininfarina logo Sergio a belteret rajzolta.
Kazes☻26-04-2015 18:44:06 // 21336
Maj'meglássuk...! :) Minden esetre nem rossz! Szvsz.
GTPeti26-04-2015 18:28:42 // 21335
redbull9025-04-2015 16:24:37 // 21334
Hát nagyon remélem nem ilyen nyomott lesz mint egy 166
GTPeti25-04-2015 15:47:57 // 21333
Ez már viszont lehet, hogy az igazságot mutatja, mert állítólag egy hivatalos schedule-ből származik.



De az is lehet, hogy itt is trükköztek. :)
Squeky25-04-2015 15:43:05 // 21332
Nézz csak utána kinek a formaterve volt a Vw Golf I ;)
SzJanos25-04-2015 08:47:38 // 21331
Ez mondjuk nem látszik egyáltalán! :D Mintha nem szívvel-lélekkel dolgozna a vonalzósoknak.
Tedi25-04-2015 02:44:03 // 21330
Ja, és ennek a margójára egy dolog: nincs már meg az a trend, ami korábban volt az autógyártásban, hogy külső stúdióktól vesznek formatervet a gyártók, mindent igyekeznek házon belül megoldani, mert költséghatékonyabb, legalább is állításuk szerint. Ezért vásárolta fel az addigra legyengült Italdesignt-a VW, ezért megy szépen lassan újra csődbe a Bertone. Pininfarina csak azért tud megélni, mert a Ferrari tőle rendelni a formát.
Tedi25-04-2015 02:41:50 // 21329
Hát azt várhatod, Giugiaro a VW-csoportnak tervez :D
SzJanos24-04-2015 21:57:13 // 21328
A linken közölt képek nagyon ütősek, csak sajnos soha nem lesz belőlük valóság. Szerintem ezt a borzalmas 4C orrot erőltetik tovább, mint a leközölt képen, és mi meg dühönghetünk. Személy szerint egy Giugaro design-t akarok látni újra! :(
Liquid24-04-2015 21:01:54 // 21327
elmentek a designerek a Kiához meg a Mazdához, és jöttek helyettük a Toyotától :(
Nagyon várom a és remélem pozitív csalódás lesz.
Grando24-04-2015 20:51:02 // 21326
Úgy van! ;)
vm24-04-2015 20:41:19 // 21325
Kár parázni, míg nincs egy igazi autó. "hitelben nem aggódunk" ;-)
Rastaman24-04-2015 20:31:46 // 21324
Ha tényleg végérvényesen le akarják húzni a rolót, akkor ez a "tökéletes" utód... :( :(
osee_selespeed24-04-2015 19:04:42 // 21323
Csak nem ilyen drótkerítés rács lesz rajta. :) Így kicsit gagyi fele húz.
Zoli8524-04-2015 19:01:55 // 21322
Errol a keprol egy dolog jut eszembe: nem illik bele a sorba, de nagyon. Hol van ez egy 75-os, 33-as, 155,156, gtv, spider, uram bocsa egy gt szepsegehez? Az ember ugy erzi, hogy az Alfa elengedte a rajongok kezet, legalabbis en igy erzem. Nekem ez nem Alfa Romeo szinvonal design-ban.
sas-15924-04-2015 18:29:35 // 21321
ez eddig ronda, de legalább gagyi is, ezekkel a műanyag rácsokkal.
a már megint csak fotosoppolt verzió már bíztatóbb.
GTPeti24-04-2015 14:28:16 // 21320
Új infók. Vagy nem. :)
WarbiRunner (Gyuri)24-04-2015 14:15:20 // 21319
Mármint akár a Maseratik kinézetének a megtervezését..
WarbiRunner (Gyuri)24-04-2015 14:14:44 // 21318
:-D Yesss.A rajzai alapján simán rábíznám a srácra :-)
GTPeti24-04-2015 13:58:57 // 21317
Ha egy Masera-által tervezett modellből készül TI változat, akkor az egy MaseraTI? :D
Tedi24-04-2015 12:56:41 // 21316
Megnéztem a srác facebook-odalán az ő képét a quattroruote printből. Már azon is sokkal arányosabb a cucc, mint azon a képen, amit mi közöltünk tegnap éjjel.
WarbiRunner (Gyuri)24-04-2015 12:04:28 // 21315
Hát nagyon nem mindegy melyik lesz közelebb a valósághoz. A 4route kép alapján borzalmas, Alessandro Masera viszont már párszor bebizonyította, hogy tud valamit :-)
Tedi24-04-2015 10:44:52 // 21314
Lesz, igen, de abból a Lancia már vajmi keveset kap, nincs mibe beletenni. Azt a mocit az Alfákban, meg a Maseratikban sütik el.

Egyébként az új Julisra visszakanyarodva picit, egy forma csinált egy digitális rajzot, amin a 4ruote képén látott design elemek vannak kicsit arányosabbá téve. Mert tegyük hozzá, azon azért az arányok eléggé el vannak csúszva, nyilván nem véletlenül, ha tényleg ez lesz az új nózi.
.......................24-04-2015 10:27:44 // 21313
nem azt volt a V6 motoros cikkben hogy 2018 ra lesz ?
Tedi24-04-2015 07:51:46 // 21312
Ebben igazad van, csak a baj az, hogy a Themát már nem gyártják. Csak az Ypsilon és a Voyager van.
.......................24-04-2015 07:38:11 // 21311
A VM Motori eredetü V6 diesel van 240 ló 550Nm ,Lancia Themaban fut már egy ideje ott 9körül eszik,úgy hogy 2,2 tonna a kocsi
De azt sugallták,hogy valami 2,2 es csak 4 hengeres lesz
Tedi24-04-2015 07:32:12 // 21310
Ez volt 10 éve. Mára azért kicsit másabb a helyzet. Annyiban mindenképpen, hogy nincs se Busso, se GM V6-osunk...nade majd most
.......................24-04-2015 07:32:11 // 21309
Reméljük a kép torzít,kövéresnek látszik az arca
.......................24-04-2015 07:26:52 // 21308
Az E500 13 at eszik úgy hogy 387 ló

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/28-Mercedes-Benz/262-E-Klasse.html?fueltype=2&vehicletype=1&power_s=350&powerunit=2


A 159 V6 15 öt és csak 260 ló
A 159 2,4 jtdm 9 et ,csak 200 lóval

be kell lássuk,hogy az Alfa nem áll a motortechnika csúcsán
Zoli8524-04-2015 07:04:16 // 21307
Jajjj, remelem nem ez lesz az uj Alfa. Kiabrandito nagyon szamomra......
Béci Ɨ|ѯ24-04-2015 06:44:27 // 21306
Szerintem ez ütős lesz. :) Nekem legalábbis tetszik.
SzJanos23-04-2015 23:14:24 // 21305
Annyi szép koncepció volt, remélem nem ez valósul meg a képről. Nagyon kiábrándító ez az új design vonal. Bár már nem is olyan új, de annál lehangolóbb, hogy ezt követik.
Tedi23-04-2015 22:39:45 // 21304
Talán igaz :)

Íme az új Alfa arca
GTPeti19-04-2015 14:40:16 // 21303
Egy V8-cal szerintem az lett volna a gond, hogy "extrém sokat fogyaszt". Persze vszínüleg ugynannyit fogyaszt egy E500 is, de más a vásárlóréteg és utóbbiak nem problémáznak azon, ha egy bazi motor hajtva sokat eszik. Gondolom ugyanígy van ez a Maser és a 8C vásárlóinál is. A presztízs szerintem azt is jelenti, hogy ilyen dolgokat "elnéznek". És ilyen szempontból bizony a németeknek nagyobb a presztízse. Engem ez egyáltalán nem zavar.*

(*: NEM az exkluzivitásról van szó. Gondoljunk csak egy kereklámpás E500 és egy 159 TI megjelenésére. Itt egyenlít a 159. - Most elkanyarodtam az eredeti témától. Bízom benne, hogy átjött, mire gondoltam.)
Tedi19-04-2015 13:58:36 // 21302
Ja, a teljesítményével nyilván nem lenne gond :)
.......................19-04-2015 13:35:47 // 21301
Van nem egy v8 2 tonnás kocsi,egy párban már ültem is
400 lovas e500 is 1,9Tonna ,és körbeugorja a Brerát
Tedi19-04-2015 13:19:35 // 21300
"A 159 be került volna 300..400lóerő ,öszkerékkel,senki nem nyafogott volna itt se"

Hihi, szerintem simán :D A 3.2-es volt összkerékkel, azzal az volt a baj, hogy túl nehéz. Egy Maser V8-cal sem lett volna könnyebb. Vagy qrva drága lett volna. 13 milla volt az összkerekes 3.2, egy V8-cal szerintem a 15 lett volna a reális.
Mindig van valamiért belekötni, és jó magyar szokás szerint meg is teszik itt sokan :)))
VKG231!!! (156+75)19-04-2015 09:19:50 // 21299
Plííz legyen wankel a range extender, hogy lehessen rajtuk tovább röhögni :DDD
(Minden RX-8-nál eszembe jut ez a kép az eriksznócc tuningról:
)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.