Forum >> A jövő Alfái

Abarai09-04-2015 10:29:20 // 21192
Voltam nemrég Münchenben egy bizonyos autógyárban. Az érvelésed alapján ott is csak szart gyártanak.
.......................09-04-2015 09:47:17 // 21191
..nincs kedvenc tárgyam..
.......................09-04-2015 09:42:10 // 21190
"A 8C és a 4C kell mert fontos az image építésben"

sosem látam még se 8C se 4C az osztrák ,német autópályán

akkor hogy épül az IMAGE?

pont ezért nem fogyott a Mito ,mert senki nem ismerte ,nem is tudták az emberek ,hogy létezik
Liquid09-04-2015 09:41:48 // 21189
oké, legyen valóban drága. De te lennél a legjobban felháborodva ha a kedvenc bármilyen eszközöd szar lenne, a minőségellenőrzés elmaradása miatt és mondjuk olcsóbb lenne 10%-kal. Elfogadnád? Nehezen tudom elképzelni.
.......................09-04-2015 09:39:26 // 21188
nem felesleges
drága
Liquid09-04-2015 09:39:04 // 21187
ne legy már naív, tudod jól hogy a downsizing, meg turbósítás a buzi CO2-es emissziós baromság következménye, kényszerpályára vannak állítva a gyártók. A 8C és a 4C kell mert fontos az image építésben, az más dolog hogy ezek mellett kellet volna mást is fejleszteni, de a hangsúly a mellett-en van nem a helyett-en.
Liquid09-04-2015 09:36:59 // 21186
saját tapsztalatot csak a nyomdaiparból tudok felhozni, de ott pl. sok 10milliós EUR-os nyomdagép (tehát nem az occó fénymásoló kategória) állandóan figyeli több kamerával az átfutó papírt a festékhengerek után, hibákat keresve, aztán a nyomdász szintén ellenőrzi x időnként a félkész terméket úgy hogy kivesz egyet a sorból és ellenőrzi a színeket, jelöléseket stb. állandóan. És ez után jön még az utófeldolgozás, ahol szintén ellenőriznek. Biztosan feleslegesen csinálják...
.......................09-04-2015 09:35:45 // 21185
de én nem kértem ,hogy legyen hibrid
és azt Sem hogy legyen turbós V6
söt azt Sem kértem hogy legyen 4C,8C
mert nekem nem kell

ezért kritizálom itt a AR márkát

mert nem figyel a vevökre
Liquid09-04-2015 09:32:12 // 21184
pedig biztos lehetsz benne hogy ellenőrizték.
Mindegy nem tudlak meggyőzni, nem is akarlak. Majd csak leírja valaki aki benne van hogy mi a szitu. Mindenesetre ha ennyire felesleges volna mint ahogy írod, akkor nem csinálná senki, ennyire nem hülyék a gyártók.
.......................09-04-2015 09:29:30 // 21183
ez a Marketing
a valóság az ellenkezöje

a FIRE motorok anno a Fiatnál hozták meg az átütö megbízhatóságot,
gyártottak vagy 5 millió darabot ,és valszeg minden egyes darabot csanaszét csekkoltak,nem hiszem..

vagy a 1,3 jtdm lengyelben gyártva ,túl vannak a 3 millió darabon
ha egy motoron 10 eurót spórolsz mert nem ellenörzöl akkor az 30 millió euro

szóval ezért kell törekedni a kevés ellenörzésre
Liquid09-04-2015 09:24:43 // 21182
nem igaz. Azért kell szarrá ellenőrizni, mert minél előbb kiderül a legapróbb hiba is, annál könnyebb korrigálni, cserélni stb. Pl. az autóba beépített kábelkorbácsot célszerű még a beépítés előtt lecsekkolni, és akkor nem kell 2 napig méregetni a kész autót, hogy mért nem megy valami can-buszos kütyü.
Liquid09-04-2015 09:21:12 // 21181
Azért amiért a Ferrari hibridet fejleszt meg V6-ot, meg turbós motort.
Néha úgy érzem szemellenzővel közlekedsz :)
Liquid09-04-2015 09:19:54 // 21180
Azért mert semmi sem hibátlan, minden és mindenki tud hibázni, és minél "minőségibb" a termék (minél, exkluzívabb, drágább) annál kevesebb hiba engedhető meg, és ezt csak folyamatos ellenőrzéssel lehet biztosítani.
.......................09-04-2015 08:38:42 // 21179
pont ez a maj ,hogy ezt sugallják ,hogy ezerszer ellenöriztük stb.
nekem ez azt jelenti ,hogy meg kellett nézni ,mert szart gyártottunk
.......................09-04-2015 08:35:46 // 21178
ott van pl a Ghibli kettö féle motorral egy diesel V6 egy turbós V6

az E coupe van vagy 15 féle motorral pl.

ugyannanyiért

akkor nem gondolod ,hogy elhiszem a Ghiblinek ,hogy a fejlesztés ugyanannyiban került mint a 15 féle motort beletervezni az E Merc be?
.......................09-04-2015 08:32:20 // 21177
a 4C használhatatlan a mindennapokban,tehát tök felesleges
a Maser meg csak a neve a Snob kögazdagoknak

a GT még V8 Volt,akkor a új Ghibli miért nem az?
vm09-04-2015 08:07:59 // 21176
Én offolom szét? ;-)

Neked a Maser szar, a 4C szar és drága, bezzeg a Merga milyen olcsó, meg úgy általában minden más autó kurvajó.

Bolond vagy te ;-)
VKG231!!! (156+75)09-04-2015 07:40:56 // 21175
Jó kérdés egyébként...
VKG231!!! (156+75)09-04-2015 07:39:16 // 21174
Hát izé, kb két hónapja voltam Győrben az ajudiban. A kasztnikat minden komolyabb folyamat után ellenőrzik, mindet. Pedig ők biztos nagyonsokkaljobban értenek hozzá az olaszoknál.

Ez a kéményen dolgozó kisember szöveg már új korában is rossz volt.
.......................09-04-2015 07:19:51 // 21173
Egy jól belőtt gyártási folyamatot minek ellenőrizni?
Úgyis hozza az elvárásokat
A control csak megdrágítja,fölöslegesen
.......................09-04-2015 07:16:29 // 21172
Szétoffolod a sajátmarketingeddel a topikot
Liquid08-04-2015 22:09:19 // 21171
JAAA, tényleg :)
vm08-04-2015 22:04:24 // 21170
Az nem lehet, mert a Toyota egy minőségi autó... ;-)
Liquid08-04-2015 21:58:43 // 21169
hidd el a toyotáék is szarrá ellenőriznek :)
Liquid08-04-2015 21:57:57 // 21168
háát ha csak a discoveryből és a gyáróriásokból építed a világképed akkor kissé hogy is mondjam fura lesz :) Abban állandóan ismételnek valamit, amit a marketinges épp odatolt a speaker elé, illetve kell valami feszkó keltés is.
Mindent 1000-szer ellenőriznek, ha minőségi cuccról van szó mindegy hogy hűtőgép vagy repülő. Ha nem tennék, elkanászodnának a beszállítók.
ASR1608-04-2015 21:35:30 // 21167
Akkor például a ghibli-t nem ellenőrzik sokszor, mert nagyjából annyiba kerül mint bármelyik hasonlóan felszerelt prémiumszedán..;)
vm08-04-2015 21:32:20 // 21166
Csak hogy ne kelljen minden hozzászólásom után megnézned, ki vagyok ;-)

Nick:vm (NagyVad)
Név:Bíró Lajos
Ország:Magyarország
Település:Budapest
E-mail:blajos@gmail.com
Telefon:+36705316057
Weboldal:http://vmaast.atw.hu
Születésnap:1971-04-27
Taggá válás dátuma:2010-05-18 09:29:28
Utolsó adatmódosítás:2015-02-08 11:39:49
Utolsó bejelentkezés:2015-04-08 21:12:35
vm08-04-2015 21:26:11 // 21165
Most komolyan azt hiszed, hogy amiért a Maser filmben a digó ezt ismételgeti, az autó gagyi? Továbbmegyek. Úgy gondolod, hogy a Maser nem minőségi termék?
.......................08-04-2015 21:21:10 // 21163
A párom Qualitys ,minden nap hallom hogy Lean,Toyota Production System,six sigma
Ö mondta ,hogy egy vicc a Maserati ,ezzel a sok ellenőrzéssel

Keményen dolgozó kisember lévén nem vagyok a saját pénzem ellensége
vm08-04-2015 21:18:24 // 21162
Tomi, el lehet tolni a biciklit :D
Piritu - 1.000.00008-04-2015 20:48:07 // 21161
Valamit félreértettél.
Az ellenőrzési feladatok mindenhol bele vannak integrálva a gyártási folyamatba (pl. SPC). Nem véletlenül adtak ki erről több előírás sorozatot is az autógyárak. ( pl. QS9000)
Az hogy ezt hangoztatják egy gyárat bemutató filmben, az csak reklám.
Mindenki tudja, hogy a költség (az ár) a szérianagysággal fordítottan arányos. A Maserati egy kis szériás, alapvetően luxus cikk.
Ha tömegcikknek akarnának gyártani lehetne olcsóbb is, de nem ez volt a cél. Egy Skodánál pl. igen. Viszont nem véletlenül kell ráírni az emblémájukra, hogy "AUTO", mert esetleg nem arra gondolna, aki látja.
Mr. Z08-04-2015 20:24:48 // 21160
azért aki élt már együtt egy arese-i V6-ot az tudja Alfába V6 való :) Az arese-i gyár bezárása elFIATosította az Alfát. A Busso féle V6 motor képviselte évtizedeken át az Alfa sportosságát. Jó a JTDm de a dízel nem való sportos autóba . Az Alfa sportos eleganciája egyedi, megbízható utazó dízelről nem az Alfa jut az eszünkbe.
.......................08-04-2015 20:21:54 // 21159
Volt a discovery gyáróriásokban a maserati
Kb 50 szer hangzik el az ellenőrizzük szó
Ezért ilyen qrva drága
Hisz más márkák minőséget gyártanak,nem 1000szer ellenőriznek
.......................08-04-2015 20:18:57 // 21158
A diesel motorok miatt vettem alfát,
Fiat lett volna ha nem baszták volna el a kaszniválasztékot
Tommi08-04-2015 20:14:02 // 21157
"a 4c egy tárgy és ezt érzelmekkel megélni enyhén szólva nem reális"

Bármiféle kötekedő szándék nélkül, pusztán kíváncsiságból kérdezem :) A 4C helyére bármilyen Alfát be lehetne helyettesíteni. Ha tényleg így gondolod, minek vettél Alfát és mit keresel itt? ;)
Zoli8508-04-2015 20:04:37 // 21156
Jól van megnyugodtam, hogy nem csak nekem van ilyen véleményem. Nem bírom felfogni mire vár az Alfa meg a FIAT? Felfoghatatlan?! Vagy el akarják süllyeszteni az egészet.

Ja van Maserati, valóban kiváló kocsik, csak nem nekünk szánják őket.
.......................08-04-2015 19:41:46 // 21155
2018 ban kettö db új Motor
addig mi a tököm fogja hajtani a Georget?

a TBi
meg egy szaros 4 hengeres jtdm?
Zoli8508-04-2015 19:05:33 // 21154
...... Igaz mennyire megérte tönkre vágni az Arese-i gyárat kedves "nagytudású" MARKETINGES NAGYOKOS menedzser szemléletű vezetők (szakember meg sehol).....??????????????

Most milyen jó is lenne, ha még a jól bevált Busso motorokat lehetne kicsit fejlesztgetni csiszolgatni, nem pedig jobbra balra kapkodni. Sehol semmi nincs még az új Alfáról.... :-(
Ugye mennyire megérte szélnek ereszteni a sok jól képzett szakembert????????????

Bocs, de nekem erről ez a véleményem.
Tedi06-04-2015 23:51:48 // 21153
Pontosítanék, azt tudjuk, hogy hol és mikor mutatják be. A júni 24 stimmel, ekkor lesz ugye a márka 105. évfordulója, ezen a napon nyitják meg a felújított múzeumot és mutatják be a vasat Areseben, a múzeumban.
Azt viszont én is furcsállom, hogy még nincsenek az utcán a nem Maserati-kasztnis tesztautók. De addig még van egy kis idő.
droberto06-04-2015 23:06:21 // 21152
Heti többször idenézrem az elmúlt hetekben, böngészek néhány olasz autós portált, de semmi új hír. :( A Giorgo plattformról sincs semmi új infó. A legutóbbi is január végi. A bemutó előtt ennyivel már bőven kéne futkosniuk a felmatricázott/álcázott Giulia-áknak, de nincs semmi... Vagy csak koncepció autót kapunk júniusban?
.......................06-04-2015 21:13:56 // 21151
Ilyen szó nincs a Magyar nyelvben,így értelme sincs
Az hogy személyes vita lesz egy gépről alkotott diskurzusból ,?
Ezt végképp nem értem miért reagálnak egyesek ,hisz a 4c egy tárgy ,
És ezt érzelmekkel megélni ,
Enyhén szólva nem reális
Piritu - 1.000.00006-04-2015 20:51:09 // 21150
Azért bízzunk benne, hogy a nyáron tényleg bemutatják és záros időn belül hozzá lehet jutni. A gyár már megvan, készülnek a gyártásra.
William06-04-2015 20:48:39 // 21149
Mindig reménykedem, hogy biztos jövőre, de sajnos nem így van! Eddig 2015-16 volt, most meg 17-18! Így hogy akarnak piacot? Szép a 4C meg a 8C, de azt nagyon kevesen tudják megfizetni (legalább is én nem) és egyre kevesebben alfa van az utakon SAJNOS! Ha így folytatják akkor még kevesebb lesz😂😂😂😂
Piritu - 1.000.00006-04-2015 20:42:49 // 21148
Nem vagy egyedül :-(
William06-04-2015 20:39:52 // 21147
Igen, de sajnos megint 2017-18-ról beszélgetünk! Mindig tolódik minden! Vagy csak én érzem így?
Piritu - 1.000.00006-04-2015 20:34:44 // 21146
"A Giulia ... bemutatóját június 24-án fogják megtartani." - Azt ugyan még nem lehet tudni, hogy hol fogják bemutatni, kép sincs róla, de már tuti, hogy az USA-ban mikor lehet kapni...
William06-04-2015 19:36:46 // 21145
Egy kis infó!



http://m.autonavigator.hu/autosvilag_hirei/az_alfa_romeo_giulia_2017-re_mar_vilagszerte_kaphato_lesz-14405?utm_source=m.hasznaltauto&utm_medium=cikkajanlo&utm_campaign=cikk1
Kazes☻16-03-2015 20:56:44 // 21144
Na, ezzel mondjuk nincs éppen egyedül a cartárs... sajnos.
vm16-03-2015 02:19:44 // 21143
Azt formálasz, amit akarsz ;-)
Engem nem zavar, csak egy észrevétel volt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.