Forum >> Alfa-HiFi

gyb29-11-2004 18:00:42 // 26
Próbálnék segíteni, de nem teljesen értem a problémádat. 1. volt egy készülék az autódban 2. most kaptál egy Pioneer KEH-P7900R-t cd-tárral Van egy csati, ami az előző fejegységben is benne volt (ISO-csatlakozó, mely viszi a tápot, illetve a jelet a hangszóró felé), de az szabvány, annak jónak kell lennie. Azzal a csatival sem lehet gond, ami a fejegység és a cd-tár között van (feltéve, ha azt már előtte együtt használták). Előfordulhat az is, hogy a cd-tár és a fejegység is ugyanazon márka, de évjárat és egyebb újítások miatt mégsem lehet "összekötni". Ha meg eltérő a cd-tár és a fejegység márkája, akkor roppant kevés esély van rá, hogy működjenek együt. Bocs, ha rosszul értelmeztem valamit.
Wickey29-11-2004 17:54:09 // 25
Gurulj el hozzám, van egy bontatlan ISO csatlakozószettem. Hangszóró + system együtt. Valami roppant gazdaságos áron megkapod.
Azmo29-11-2004 16:41:11 // 24
izéke na, van ugye alapban nekem rádióm, de kapok most egy másikat, meg CD tárat mellé, a gondom meg az, hogy az új és a régi fejegység csati bemenete teljesen más! Az új egy Pioneer KEH P7900r és sokkal szélesebb az a csatlakozó, szal olyat külön lehet venni és akkor forrasztani a csatiba a kábeleket vagy hogy megy ez? HELP VALAKI:)
xxxxxxxxxxx19-11-2004 10:52:39 // 23
Sziasztok. Én még a beszerelés elött állok,most csak úgy sufnituning alapján van ideiglenesen berakva (hétfőig). Nem bírtam addig várni. A tápkábelt nagyon megszívtuk míg betuszkoltuk b.ó. a biztik mellett. Persze mi nem kaptuk szét a járgányt. Ezért nem ajánlom senkinek otthon az ilyesfajta szerelést,nagyon macera.
Csöri19-11-2004 08:55:58 // 22
Az én autóm teljesen darabokra volt szedve amikor a zenét építettük.Mondanom se kell én is tartotam attól, hogy amit egyszer szétszednek utána az már nem lesz olyan mint volt.
Tévedés!Úgy kell szétszedni, hogy ne törjenek el a patentok, és minden ugyanoda kerüljön vissza ahol volt.
Persze, ha komoly zenét csinálsz, nem árt zajcsillapítani sem, errre különböző öntapadós bitumen lapok léteznek, amiket az ajtóba, illetve az ajtókárpit belsejébe kell ragasztani.Ezek még csökkentik is az esetleges zajokat, zörejeket.
Szóval nem kell attól tartanod, hogy a szétszerelés után zörögni fognak a kárpitok.
BeeGee18-11-2004 20:49:25 // 21
Ok, meggyőztetek! :) Nem emlékszem honnan vettem, de valahol találkoztam már vele... további kérdések: egy gyári hifi kicserélése igényes cuccokra mennyiben rontja az autó zörej szintjét? Gondolok itt arra, hogy hangfal cseréhez, kábelezéshez, stb. le kell kapni a kárpitokat és azt visszatéve már nem lesz a régi. Profi szerelőnél nem fordul ilyen elő?
Csöri18-11-2004 13:04:24 // 20
Amiben gyárilag BOSE van, ott a hangszórók alján is feltüntetik a márkajelzést.Legalábbis az OFF Ajudikon ON így van. Alfás BOSE meg nem láttam , csak hallottam, és minőségileg BROAF.:))
TtK18-11-2004 12:29:05 // 19
Inkább az lehet, hogy a cuccban sok alkatrész azonos, a nyákok pl., de nincs minden alkatrész beforrasztva, esetleg a jobbikban bikább végfok tranyók vannak, robosztusabb a tápegység. Szóval valószínűleg nem olyan egyszerű az upgrade.. :)
ingegnere18-11-2004 12:10:51 // 18
Ezt nem tartom valószínűnek. Valamelyik csóka rájönne, hogy a szőnyeg alatt ott a cumó és egy jumperrel életre is kelthető, az a gyárnak maga lenne a világvége. :-)
BeeGee18-11-2004 11:17:14 // 17
ejj, ez a konyha nyelv :) megpróbálom újra: elképzelhető-e az, hogy abban az autóban, amiben van gyári hifi, alapból a bose rendszer van benne, csak vissza van folytva az erősítő, vagy nem tettek bele egy-két kondit, hogy rosszabbnak tűnjön abban a változatban, ahol nem fizettek érte?
Azmo17-11-2004 13:35:59 // 16
francba, rázkódásmenteses, ezt akartam írni!
Azmo17-11-2004 13:35:32 // 15
üléses zákódásmentességes...szerintem :D Köszi:) Nem rossz!
Olasz17-11-2004 13:29:33 // 14
No... Ha nincs naon kikeményítve a 33-as eleje, akkó jó a kesztyű alá, de ha picirit pattogósabb, akkor érdemes a hátsó ülés hátára felcsavarozni, mivel talán ott a legkisebb a rezonancia, már ha nincs felé fordítva egy mélyláda. Szóval. Ha lemezeket akarsz cserélni, akkor cska le kell hajtani az ülést, és voala! Már cserélheted is. Szerintem....
Azmo17-11-2004 12:58:46 // 13
árrrg, lebuktam :D
ingegnere17-11-2004 12:43:02 // 12
Elvileg be. (Viszont lebuktál: a germanizálódás első jele, hogy az F betűt v, azaz fauval írod! :-D )
Azmo17-11-2004 12:25:58 // 11
ez egy 6os Pio tár, szal akkor a kesztyűtartó alá be kéne hogy vérjen, igaz?
ingegnere17-11-2004 12:21:23 // 10
Én anno a kesztyőtartó alatti polc mögé varázsoltam egy 10-es Blau tárat (ami azért nem pici), amúgy csomagtartó egyik szélére, kalaptartó alá.
Azmo17-11-2004 11:53:21 // 9
no szerintetek CD tárat hova tegyek a 33-asba?
Punisher16-11-2004 14:46:15 // 8
Az autóhifis emberemnek is komoly fejtörést okozott a kábel behúzása, de megoldotta. Hogy hol húzta be? Azt nem tudom. Gondolom ez nem volt nagy segítség, de sztorinak jó.
Csöri16-11-2004 14:06:40 // 7
Akarom mondani a jobb oldalon.
Csöri16-11-2004 14:05:52 // 6
A 147-es Alfába a tápkábelt esőcsatornán keresztül lehet bevinni, legegyszerűbben a bal oldalon.
ingegnere16-11-2004 12:22:53 // 5
Nem értem a dolgot, miből van erősebb, ami le van folytva? Kábelből? Azt sajnos nem hiszem, hogy 20-30qmm-es tápokat huzigálnának gyári rendszerekhez. Gyári cucc amúgy is felejtős.:-(
BeeGee15-11-2004 17:35:47 // 4
Valahol azt olvastam, hogy a gyári hifiknél alapból az erősebbik van benne, csak le vannak folytva felszerelési szintenként. Ki lehet ezt hekkelni? Vagy ez hülyeség?
Wickey15-11-2004 16:18:47 // 3
Kábelkötegek mellé ujjnyi zsineg nem szokott elférni. A legbiztosabb, ha valami megfelelő helyen fúrsz, gumi átvezető gyűrű, és hadd szokja. Az átvezető gyűrű fontos, és fő az igényesség. :-D
Olasz15-11-2004 12:49:57 // 2
147-esbe hol vezeted be az ujjnyi vastag + kábelt a motortérből az utastérbe? Ha lehet fúrás nélkül... Km óra mögött? Pedáloknál?
Olasz15-11-2004 12:48:35 // 1
Na mik is lesznek itt????
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.