Hi Társak ! Megszületett a generátor cseréje a 146-ban , na ezt hívják sz...nak !!!
A generátor csere jó ötletnek tűnt és hálisten be is igazolódott, sajna a réginek elrepedt a ház hosszában . Láttatok már ilyet, mitől lehet ??? Na a lényeg, cserélve és jó a frissen beszerzett. Valamint ígértem Mifinek megírom neki a lemez cserét ,hát az is kész ....az is törve volt , de az mitől törött el a trafónál konkrétan hiányzik belőle egy 3 cm-es darab.
Na kalandos nap volt a mai ! Kívánok jó szerelgetést másoknak is. Üdv
Forum >> 145-146
Kisvuk29-05-2015 22:37:27 // 136716
WarbiRunner (Gyuri)29-05-2015 21:03:31 // 136715
Ezt arra értem, hogy igen strapabíró a beltér, a többi meg szervízelhető. Amíg a motornak nagy baja nincs addig olcsón fenntartható. Egy valós 250e- t futottat bármikor simán be mernék vállalni.
Nem néztem mostanában a felhozatalt, de itt az amoren is van hirdetve 145, amit ha ilyet keresnék, megnéznék.
Egyébként meg eladó e? Van az a pénz :-)
Nem néztem mostanában a felhozatalt, de itt az amoren is van hirdetve 145, amit ha ilyet keresnék, megnéznék.
Egyébként meg eladó e? Van az a pénz :-)
Béci Ɨ|ѯ29-05-2015 19:24:56 // 136714
Na ja, a Tiéd nagyon jó és szép állapotban van, de eladó? 😜:-)
DieselManiaco(NagyVad)29-05-2015 17:01:33 // 136713
azért a TD-nek is kell egy fél hektár amin egyívben óhajt megfordulni,amúgy igaz...:)
WarbiRunner (Gyuri)29-05-2015 13:58:16 // 136712
Majd egyszer tekintsd meg az enyémet :-) Egy hazai kereskedő kirakná rá, hogy 100e-t futott. Semmi nem látszik a beltéren. 2 gyerekkel használva is annyi, hogy a jobboldali hátsó ülés támláját kicsit megnyomta a gyerekülés. Meg a kárpitot ugyanitt néha vissza kell applikálni, az élénkebbik csemete miatt.
A futómű, fékek, minden hibátlan, a motor szépen egészségesen szól. 375e km-nél. Olaj fogyasztása nincs, nem füstöl, semmi jele, hogy sokat ment. Persze szervizelve volt rendesen.
Egyébként azt érdemes felmérni, hogy mire kell az autó. A Jtd nagyon keveset eszik, de..Télen lehet benne fázni vagy 5 km-t mire már fűtöget. Ha van garázs, az előny.
A kuplungja emberes, a TD-é kényelmesebb. Sok városi araszoláshoz kicseszés egy jtd.
Parkolni kb úgy lehet vele, mintha egy Quattroporte lenne, nagyon nagy a forduló köre.
Ez a FL utáni 45/46-okra nagyjából igaz. A korábbiak, legalábbis a boxi és a TD kisebb körön fordulnak. És magasabbak, nem ér le a lökös orral parkoláskor.
Ellenben de...a fl után jobb a hangszigetelés, legalábbis a futómű zajai sokkal tompábbak.
Stabilitásban is sokkal jobb, a Jtd nagyon fekszi az utat, a TD inkább hétköznapi autósabb. A jtd már inkább a 156- hoz van közel érzetre, legalábbis nekem a TD kicsit retro feeling. Viszont a tádé is szerethető, városozni szerintem jobb, leszámítva, hogy a futómű valahogy esetlenebbül csattan a kereszbordákon, villamossínen. Vezetni egyértelműen könnyebb, a motorja nem produkálja a modern dízel hangokat, kellemesebb autó. Aztán kint országúton egyenlít a jeti, ha még chippelve is van, akkor nagyot fordul a kocka.
A csipszes jetivel nagyon jó országúton közlekedni, és még pályán is teljesen vállalható 160-as utazótempóig.
A futómű, fékek, minden hibátlan, a motor szépen egészségesen szól. 375e km-nél. Olaj fogyasztása nincs, nem füstöl, semmi jele, hogy sokat ment. Persze szervizelve volt rendesen.
Egyébként azt érdemes felmérni, hogy mire kell az autó. A Jtd nagyon keveset eszik, de..Télen lehet benne fázni vagy 5 km-t mire már fűtöget. Ha van garázs, az előny.
A kuplungja emberes, a TD-é kényelmesebb. Sok városi araszoláshoz kicseszés egy jtd.
Parkolni kb úgy lehet vele, mintha egy Quattroporte lenne, nagyon nagy a forduló köre.
Ez a FL utáni 45/46-okra nagyjából igaz. A korábbiak, legalábbis a boxi és a TD kisebb körön fordulnak. És magasabbak, nem ér le a lökös orral parkoláskor.
Ellenben de...a fl után jobb a hangszigetelés, legalábbis a futómű zajai sokkal tompábbak.
Stabilitásban is sokkal jobb, a Jtd nagyon fekszi az utat, a TD inkább hétköznapi autósabb. A jtd már inkább a 156- hoz van közel érzetre, legalábbis nekem a TD kicsit retro feeling. Viszont a tádé is szerethető, városozni szerintem jobb, leszámítva, hogy a futómű valahogy esetlenebbül csattan a kereszbordákon, villamossínen. Vezetni egyértelműen könnyebb, a motorja nem produkálja a modern dízel hangokat, kellemesebb autó. Aztán kint országúton egyenlít a jeti, ha még chippelve is van, akkor nagyot fordul a kocka.
A csipszes jetivel nagyon jó országúton közlekedni, és még pályán is teljesen vállalható 160-as utazótempóig.
Béci Ɨ|ѯ29-05-2015 10:57:15 // 136711
Tudtam ;-) A JTD-t nem lehet megölni én is tudom, Apumnak Lybrája van. :) Arra utaltam, azzal, hogy nehéz ép darabot találni, hogy a dízeleket általában nem rövid távra vesznek az emberek, tehát magas a futásuk. És nem is motor az, amivel probléma van, hanem hogy a sok futás során a futómű, kasztni, a belső az ami elhasználódik. Ez persze igaz a többire is, de benzinesből, ahogy nézem a piacot, valamivel könnyebb szép állapotút találni. Az is tény, hogy a TS-eknek és a JTD-nek már jobb anyagból csinálták a belsejét, mint pl. a boxereknek, tartósabbak is.
Ha folyamatos használatra kellene, akkor én is JTD, vagy TD-t vennék, nincs mese.
De csak, hogy haza is beszéljek: a BOXER-nek van a legszebb hangja! :)))))
Ha folyamatos használatra kellene, akkor én is JTD, vagy TD-t vennék, nincs mese.
De csak, hogy haza is beszéljek: a BOXER-nek van a legszebb hangja! :)))))
DieselManiaco(NagyVad)29-05-2015 09:32:48 // 136710
nem akarok vitát szítani,de ha havi ezer km-re kell,esetleg munkába járósnak,akkor egyértelmű hogy JTD,ahogy Gyuri is mondja,nem lehet őket megölni.A TS meg boxer véleményem szerint hobbiautó kategória kb.
WarbiRunner (Gyuri)29-05-2015 09:16:48 // 136709
A JTD motorban az a jó, hogy lényegében bármilyen bánásmód mellett egészben marad. :-) Ezeket kihívás kinyírni, komolyan mondom.
Fél éve, mikor Lybra (dízel) vásárló körúton voltunk, döbbenetes elhanyagolt roncsokat láttunk. Kiolvasva a szenzorok fele cserés volt szinte minden autóban, szanaszét gányolt motorterek...de beindítva csak kattogott egykedvűen mindegyikben a kis jtd.
Fél éve, mikor Lybra (dízel) vásárló körúton voltunk, döbbenetes elhanyagolt roncsokat láttunk. Kiolvasva a szenzorok fele cserés volt szinte minden autóban, szanaszét gányolt motorterek...de beindítva csak kattogott egykedvűen mindegyikben a kis jtd.
Béci Ɨ|ѯ29-05-2015 08:44:47 // 136708
A JTD talán a legmegbízhatóbb, de elég nehéz belőle épkézláb példányt találni. A boxerek és a TS-ek is működnek megbízhatóan, kérdés hogy bántak velük korábban. Szerintem 145-nél a koruk miatt inkább az állapotra mennék ha most keresnem kéne. Ja TS-ből viszont legalább 1.6-ost nézzetek szvsz.
DieselManiaco(NagyVad)29-05-2015 08:21:15 // 136707
én 1.9 JTD-vel venném,kizárólag!
zoligt29-05-2015 07:50:44 // 136706
Sziasztok. A véleményetekre, és tapasztalataitokra lenne szükségem. A feleségem szeretne magának egy alfa 145-öt, ugyanis a jelenlegi 3-as BMW-je lépten nyomon megáll, tönkremegy, havi 1000 km mellett. Nekem egy gt-m van, azzal nagyon meg vagyunk elégedve, viszont a 145-ötöt nem ismerem. Melyik motorral érdemes venni, mennyire megbízhatók ezek az autók? Várom válaszaitokat, sokat jelentene a véleményetek.
Üdv Zoli
Üdv Zoli
Kazes☻28-05-2015 16:00:40 // 136705
De ez már nem csak nyekergett... megállt a vezetőgörgő ahogy látom és kinyírta a szíjat... :(
1pityu38928-05-2015 11:17:47 // 136704
Oksi köszi! Nekem sajnos bent ereszt 1-1csepp van,meg ha esős időben fűtök párásodik mint a fene meg van egy kis szaga is :(
Chris8228-05-2015 08:58:28 // 136703
Sok dolgot le kell bontani vagy csak pár csavar?
Xixo28-05-2015 01:40:20 // 136702
Ja, hogy az nem ugyan az!? Én ilyenekre nem gondolok. Sose fogom megérteni ezt a rengeteg variát...
Xixo28-05-2015 01:39:16 // 136701
A hűtőnél volt egy picit megrepedve. De épp csak annyira, hogy el is párologjon, mielőtt leérne a földig, leállított motornál meg nem is szivárgott...
Pénteken tudok csak képet lőni, mert nem itt van.
Pénteken tudok csak képet lőni, mert nem itt van.
Ferke28-05-2015 01:19:09 // 136700
Nem jön ki oldalt...:) Ez nem jtd. Kiszedős az egész fűtésbox...kicsit durvább akció:)
Ferke28-05-2015 01:17:49 // 136699
Ne erőltesd:) Mindig nyekeregni fog párás időben:D
Ferke28-05-2015 01:17:02 // 136698
Kesztyűtartó mögött. Valószínűleg csapágyas...(csekkold, hogy nincs-e beázás). Bontva sok helyen van, pl nálam is.
Chris8227-05-2015 23:33:06 // 136697
Sziasztok, egy olyan kérdésem lenne, hogy amikor be van kapcsolva a ventillátor elég hangos. Hogyan lehet ezt cserélni, melyik részen van a műszerfalban, honnan tudnék ilyet szerezni? A segítséget előre is köszönöm.
Kisvuk27-05-2015 23:22:02 // 136696
Hát igen , ebben bízok én is, hogy ott kifér !!! Most cseréltem vezérlést és nem nagy ott a hely. De megpróbálom ha megérkezik holnap a generátor. :)
Addig is köszi
Addig is köszi
1pityu38927-05-2015 20:25:59 // 136695
Nekem a vezérlés,és a hosszbordás+feszítő,vezető is dayco nincs vele baj. Viszont a bárdinál vásárolt skf vezető görgő 2évet bírt. Porvédőt lepattintottam full száraz volt semmi zsír nem volt benne!!!
Kazes☻27-05-2015 18:23:30 // 136694
Cartársak, hosszbordás szíj + görgő szett Dayco nevezetűből megfelelő? Thx! :)
1pityu38927-05-2015 15:27:32 // 136693
Jobb kereket,dob lemezt,meg van még ott kissebb müanyag burkolat azokat is le kell szedni akkor már meg fogod pillantani a generátort. Ha jól tudom 2 db csavar fogja,és alúról a keréknél fogod tudni kivenni,ha kifér...
1pityu38927-05-2015 15:24:06 // 136692
Mindenképpen új radiátort akarok beletenni de köszönöm az ajánlatot!!! Megkérdezhetem mi volt a probléma nállad,ha nem a radiátor eresztett? Illetve ha nem okoz gondot tudnál a radiátorról 1-2képet küldeni?
Kisvuk27-05-2015 12:36:32 // 136691
Sziasztok 146-on generátor csere mekkora kaland??? És merre fér ki lefelé ???
Xixo27-05-2015 00:31:20 // 136690
Jah így valahogy. Azt a nagy alsó műanyagot kell lekapni, utána már kijön oldalt egy pici szívás után. Persze hűtőfolyadék marad benne, rakjál alá rongyot gazdagon.
Jó kis móka, el lehet bohóckodni vele egy fél napot...
(Ráadásul nálam nem is az volt a gond, de ha már odáig eljutottam kicseréltem. Ha kell a bontott, olcsón megszámítom! :) )
Jó kis móka, el lehet bohóckodni vele egy fél napot...
(Ráadásul nálam nem is az volt a gond, de ha már odáig eljutottam kicseréltem. Ha kell a bontott, olcsón megszámítom! :) )
1pityu38926-05-2015 23:06:13 // 136689
Azt láttam,hogy a csavarok nagy része a sofőr oldalán van. gondolom valahogy lejön a fűtésbox egyik oldala és úgy már ki tudom venni a radiátort.
DieselManiaco(NagyVad)26-05-2015 22:55:11 // 136688
a lényeg hogy bármennyire hihetetlen a sofőr oldalra jön ki!
Kazes☻26-05-2015 21:16:10 // 136687
Soprano cartárs pl., ha jól emlékszem. :)
1pityu38926-05-2015 20:26:11 // 136686
Fűtőradiátor csere előtt állok,van esetleg valaki akinek volt "szerencséje" már kicserélni? Ahogy néztem a fűtésbox kivétele nélkül megoldható.csak a műszerfalat kell megbontani egy csöppet,ha valaki túlesett már cserén szívesen fogadnék segítő tanácsokat a cseréhez! :)
Zsoltikj ૐ26-05-2015 17:00:57 // 136685
igaz decemberben a 146-hoz én is innen rendeltem az oldalablakra légterelővel együtt
ricsko9626-05-2015 16:52:00 // 136684
Igen, de úgy elég gáz, ugrál meg minden útközben. Egybe keret kellene nekem, amibe szépen belepasszol, hogy ne legyen ilyen tákolt. De köszi!
Béci Ɨ|ѯ26-05-2015 16:29:13 // 136683
Hupsz, ez így kicsit tájszólású lett. :-)
Kau26-05-2015 16:17:00 // 136682
Mi is innen rendeltünk pár éve. Jól dolgoznak, jó áron. Sok 145/146-hoz gyártottak már.
A pontos cím autoszonyeg.com. :)
De a link jó :)
A pontos cím autoszonyeg.com. :)
De a link jó :)
Béci Ɨ|ѯ26-05-2015 13:25:57 // 136681
Én korábban az autoszenyeg.com -ró rendeltem még a 166-hoz, az tökéletes volt.
NT Kundi26-05-2015 12:54:10 // 136680
145-t nem találok! :(
Béci Ɨ|ѯ26-05-2015 08:48:24 // 136679
Igen, asszem az egyben van, de van a fejegységnek is egy saját kis fekete kerete, ami megakadályozza, hogy becsússzon. Illetve van néhány kis kihajtható pöcök is a fejegységen, ami beakad a keretbe.
ricsko9626-05-2015 06:12:26 // 136678
Köszi! Nekem nem akar normálisan megmaradni a rádió ott, folyton becsúszik, úgy kell kitákolnom. Azt nem nagyon látom, de egészben van az a keret ott középen a kis fiókszerűséggel együtt?
Béci Ɨ|ѯ26-05-2015 03:25:26 // 136677
Kisvuk25-05-2015 21:46:13 // 136676
Hi !
Onnan már mi is rendeltünk és pontos volt.
Onnan már mi is rendeltünk és pontos volt.
ricsko9625-05-2015 21:05:00 // 136675
szia! nekem az autoszonyeg.info - ról lett rendelve, mindenféle típus van, természetesen méretpontosan.
ricsko9625-05-2015 20:47:07 // 136674
Sziasztok! 145-ben, akinek még gyári a középkonzol illetve a rádióbeszerelő keret, tudna nekem képet mutatni, hogy hogy is néz ki?
Köszi!
Köszi!
NT Kundi25-05-2015 20:27:11 // 136673
145be keresek méretpontos gumiszőnyeg szettet!
honnan lehet jót beszerezni?
honnan lehet jót beszerezni?
Kisvuk25-05-2015 09:59:16 // 136672
Van 156 -é, az azonos lehet a 146 -tal ????
Kisvuk25-05-2015 09:33:46 // 136671
Köszi, nehéz cserélni benne ???
TDI7525-05-2015 09:06:06 // 136670
Nem egyforma a két szabályozó.
Ha a generátorod forgórészének a csúszógyűrűi nincsenek elkopva akkor lehet hogy egy szabályzó csere megoldja. Bízzunk benne hogy csak a szabályzód halt meg. És minxen egyéb elektronika hibátlan.
Ha a generátorod forgórészének a csúszógyűrűi nincsenek elkopva akkor lehet hogy egy szabályzó csere megoldja. Bízzunk benne hogy csak a szabályzód halt meg. És minxen egyéb elektronika hibátlan.
Kisvuk24-05-2015 18:54:10 // 136669
Hi !
Generátor esetleg valakinek nincs elfekvőben ??? 146-hoz ???? Pécs és környéke volna jó !!! HAmar !
Generátor esetleg valakinek nincs elfekvőben ??? 146-hoz ???? Pécs és környéke volna jó !!! HAmar !
Kisvuk24-05-2015 17:00:26 // 136668
Sziasztok !
Segítség kellene nincs töltésem a 146-on, villágít a lámpás, na meg mérve sincs.
Nem túl sok a hely a generátor felé !!!! A 33 -as és a 146 nak lehet ugyanolyan a fesszabályzója ???? Ötletek ???
Segítség kellene nincs töltésem a 146-on, villágít a lámpás, na meg mérve sincs.
Nem túl sok a hely a generátor felé !!!! A 33 -as és a 146 nak lehet ugyanolyan a fesszabályzója ???? Ötletek ???
Riki24-05-2015 12:52:08 // 136667
Akkor az jó hír, hogy sikerült megoldanod? a gyárira ragasztottad rá?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
639
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth