Forum >> 145-146

Kau04-05-2015 16:26:16 // 136605
Köszi. Köszi. Köszi :))
Nem akarok rá semmilyen feliratot. Meg hát már úgysem 1.6-os :)
WarbiRunner (Gyuri)04-05-2015 13:01:10 // 136604
Ragasztva van, a TD faráról hiányzik is. Anno Zoli adott nekem feliratot, hogy ragasszam fel, azóta van ott a kesztyűtartóban :-) Csak nem 1.2 twinportra cseréled? :-)
William04-05-2015 12:57:01 // 136603
Az enyémen sem volt lyuk, csak ragasztó!
Béci Ɨ|ѯ04-05-2015 11:44:28 // 136602
A 156-oson nem volt lyuk, csak ragasztva volt. Feltételezem, hogy a 146-on is hasonló...
Kau04-05-2015 08:59:19 // 136601
Kéne egy kis segítség! Ha leszedem ezeket a feliratokat, marad utána lyuk vagy csak ragasztva vannak?

WarbiRunner (Gyuri)03-05-2015 21:06:47 // 136600
Én csak felül szedtem szét, ott semmi extra nem volt, könnyen megy le-fel. Alul neki se kezdek...:-)
misike7603-05-2015 14:26:18 // 136599
Neked is szopás volt visszatalálni a csavarokra azzal a baszal? Azt hittem meggebedek.
1pityu38903-05-2015 11:18:59 // 136598
A helyzet az hogy nem folyik :) 200km alatt nem fogyott a fagyállóból. Azért nem használtam pluszba tömítő anyagot mert nem vagyok a híve sokan össze vissza kennek mindent elég undorító. Na meg amit levettem pumpát ott is csak az o gyűrű volt.
Ferke03-05-2015 10:26:41 // 136597
Esélyes, hogy kulissza a probléma, a váltó mechanika ilyet nem szokott játszani...
Ferke03-05-2015 10:25:31 // 136596
Sziló tilos! Ilyen senkinek ne jusson eszébe, szilót a kocsi közelébe is tilos...ha rendesen le van takarítva a vízpumpa helye, akkor elvileg elég a tömítőgyűrű, de mi meg szoktunk vékonyan kenni, oda való tömítőpasztával...ha szivárgott, akkor sajnos kicsi az esélye, hogy magától eláll, viszont mivel a hengerfej, blokk forró, nem látod szivárogni, mert elpárolog...
Kau02-05-2015 17:51:05 // 136595
NGK Platinum. Ez a gyárija. A 100 ezer km-t tényleg tudja.
NT Kundi02-05-2015 17:43:52 // 136594
valami lesz itt kérem szépen - motivált
Riki02-05-2015 16:43:33 // 136593
Nekem is nemrég volt komplett vezérlés cserém pumpával, de nekem a szerelő körbe kente pasztával a pumpát.
1pityu38902-05-2015 15:38:32 // 136592
Tegnap megejtettem a vezérlés cserét,minden vele járó dologgal. Aki csinált már ilyet a vízpumpát kell pluszban tömíteni szilóval vagy megfelelő az ó gyűrű ami rajta van? Nem vagyok híve a szilónak nem is kentem be 1. indítás után megjelent pár csepp fagyálló a vízpumpáná!! nem sok max 2-3-4csepp. Azóta mentem vele kb 100km-t csont száraz minden autó alatt egy csepp fagyálló nincs,és nem is fogyott a tartályból! De akkor miért könnyezett 1. indításnál???

Csere után olyan csendben jár a motor hogy el sem hiszem :)))) A vezető,és a feszítő is nem kicsit csapágyas volt!
Bobika02-05-2015 07:39:35 // 136591
Te szerelo vagy? Akkor azt mond meg nekem,h mitol van az h alig talalom a harmas fokozatot?hol 1 be hol 5 megy.okozhatja a kulissza?meg most kapta meg a magyar rendszamot,ugy h most kezdem tapasztalni h meg mik a gondok..:)))
eugabesz02-05-2015 00:12:47 // 136590
Am a jó öreg 146-osba milyen gyertyát javasoltok??Mi az ami tuti bevált és elég tartós?
Atttis01-05-2015 22:18:54 // 136589
Nekem csinált ilyet. Gyertya csere elsőnek, gyertyakábeleket ellenőrizd. Lehet hogy most sokan hülyének fogtok nézni de ha már szarakodik kicsit az akksi akkor is dadog reggel első indításnál, ez nem vicc, mikor behalt végleg az akku kicseréltem, és megszűnt a dadogás reggelente. Persze nálad lehet más a gond. A füst az más téma. 1.6 boxi gm ecu
Ferke01-05-2015 22:06:21 // 136588
Haaat, ha a 100-110 fok az nem eleg nagy gaz ahhoz, hogy elviselj egy kis meleget lehuzott ablaknal, akkor te tudod...jtd-t ugyis ritkabban hengerfejezunk, szeretem a ritkabb melokat, nem olyan sablonosak...:)))
Bobika01-05-2015 20:51:06 // 136587
Nem kapcsoltam be..:)de nem lett gaz mert mindig visszahult ahogy elindultam egy kicsit..
Ferke01-05-2015 20:38:19 // 136586
Szelepszár szimmering...és érdemes volna egy olajnyomást is mérni...
Ferke01-05-2015 20:36:13 // 136585
A két relét tedd rendbe az akksi mellett...90 fok felé nem mehet, remélem rákapcsoltad a fűtést ezerrel, hogy ne legyen hengerfejes?!:)
Bobika01-05-2015 18:36:49 // 136584
Es ha jo a fulem akkor a ventilator se indult be szerintem,,legalabb is nem hallottam
Kau01-05-2015 17:52:33 // 136583
Annyi biztos, hogy nem normális!
Bobika01-05-2015 14:32:43 // 136582
Sziasztok.tudja valaki h mennyi az uzemi vizhofok meddig kell felmennije a mutatonak 1.9 jtd nel vizfoknak?voltam ma egy kis dugoban,es nem tudom h normalis e az h 100 110 fokra felment..?
Bobika30-04-2015 20:20:53 // 136581
Koszi az infot
misike7630-04-2015 20:00:18 // 136580
Köszi szépen.
KisP30-04-2015 15:40:08 // 136579
Köszi az infót, véleményem szerint nem lehet ugyanaz a probléma, nálam nagyon gyújtás gyanús, elhiszem,hogy hasonló a tünet.
Fogok próbálkozni azért, csak nem tudom hol kezdjem. Asszem új gyertyákat fogok venni....
Kaci30-04-2015 14:35:05 // 136578
Érdekel esetleg valakit 2000 ft-ért?
WarbiRunner (Gyuri)30-04-2015 13:57:15 // 136577
Mindenképp ki kell olvasni, élőadatokat nézni, anélkül nehéz lesz. Egyébként lehet nyomásszabályzó, vagy porlasztó. Ha van cseredarabod, lehet kisérletezgetni. De jobb lenne laptopra dugni.
Kau30-04-2015 13:26:53 // 136576
Nem fogtok neki örülni, amit írok, de én is hasonló tünetekkel küzdöttem kb 2 évig. Igaz az enyém TS motor. A hiba ugyanez. Először én is megijedtem, mikor kék füstfelhőt nyomott. Elmúlt. Pár hónappal később megint, majd megint. Egyre sűrűbben. Az olajat ette, nem győztem után tölteni. A hátsó lökhárító tele volt apró fekete korom pöttyel.
Még motorfelújításnál sem vették észre a hibát.
A dugattyúknál adta meg magát egy pici fémkarika és ott az égéstérbe került az olaj. Tartós nagy sebességnél vagy hirtelen erősebb gyorsításnál már kéken füstöltem.
1 évig jártam úgy, mint a nyugdíjasok a piacra a tojással. 120 km/h fölé nem mehettem, mert akkor már füstölt.
Szóval, ha sűrűn előjön, akkor gondoljatok erre. (Ez magától nem javul meg, nem lesz jobb). Sajnos :(
WarbiRunner (Gyuri)30-04-2015 12:49:06 // 136575
A képet nem szúrta be, mindeg. Itt megtalálod
WarbiRunner (Gyuri)30-04-2015 12:47:34 // 136574
Jó helyen jársz. Ha még működik az EGR, akkor viszont jobban jársz, ha felül dugózod le.



Ugyanis felül könnyen le tudod venni a csavarokat. Alul azt az egybeállt izét megbontani...
Egyúttal a kis vákuumlabdáról húzd le a gumicsövet és dugj bele egy esztétikus csavart :-)

Ha viszont már nem zár rendesen, akkor érdemes lehet kipucolni, és aztán leblankolni. MOndjuk én ezt ellustáztam, nekem tuti félig nyitva ragadt meg :-)
Bobika30-04-2015 09:37:43 // 136573
Sziasztok joreggelt..kerdesem lenne,145 jtd van,es alpjaraton dadogosan jar a motor,,neha beall es szepen jar ahogy kell,,mi lehet ennek az oka?nagy nyomasu vagy a nyomasszabalyzo szelep?tudja valaki hova nyuljak mit tegyek?
eugabesz30-04-2015 08:42:30 // 136572
Láttátok már ezt a szépséget??
KisP30-04-2015 08:32:28 // 136571
Passz, sok ezer kommentet lehetetlenség visszaolvasni. Ezt bizony ki kell ötletelnünk. Nekem volt már olyan, igaz nyáron volt, hogy egy üzemmelegen egy lámpától való kigyorsításnál nyomott olyan kék füstfelhőt mint a szétütött TD-k szoktak. Tükörben láttam, meg is ijedtem, gyorsan meg álltam, de azóta nem produkált ilyet.
eugabesz29-04-2015 23:17:08 // 136570
Na erre én is kíváncsi vagyok,hogy tapasztalt-e már más is ilyet??Mert nekem ugyan ez a probléma...vagy volt-e már rá megoldás??
KisP29-04-2015 18:38:12 // 136569
sziasztok,

van egy kis problémám a boxi-val, lehet a megoldás pofonegyszerű, de azért kérném a tanácsaitokat. Pár hónapja a reggeli indításnál pár másodpercig kopogó-dadogó? hangot hallok és kéken füstöl a gép, utána szépen kisimul a járása, mint ahogy kell. Melegen nem csinálja ezt, csak reggel, de akkor sem mindig. Én a gyújtógyertyákra gyanakszok, szerintetek?
misike7629-04-2015 17:06:58 // 136568
Sziasztok!
Lenne 2 kérdésem. Ha 146 jtd egr dugózásra adom a fejem, akkor jó helyen járok?:


És ha map-ot is tisztítanék, akkor azt hol keressem és mivel pucováljam?
A segítségeteket előre is köszönöm.
Béci Ɨ|ѯ26-04-2015 06:19:39 // 136567
Szép lett. Grat. :-)
pb_26-04-2015 01:00:49 // 136566
Akár.)
pb_26-04-2015 01:00:09 // 136565
ilyen ez a történet.)))
Xixo26-04-2015 00:33:44 // 136564
Vagy csak lefújom azt is :)
Xixo26-04-2015 00:33:21 // 136563
Kellett nekem vagánykodnom, hogy felraktam az összes patentot, hogy ne nyikorogjon a sok műanyag... :)
pb_26-04-2015 00:15:19 // 136562
Textilfesték.)
pb_26-04-2015 00:14:14 // 136561
Kell néha 1 kis matek.))
Xixo25-04-2015 22:48:12 // 136560
Meg arra is rájöttem, hogy sajnos nem lesz jó a padlókárpit, mert a mostani fekete az új pedig sötétszürke és az így már nem passzol nekem. :(
Szóval ha valakinek kell egy szép állapotú szürke padlókárpit occsóért az ne tartsa magában!
Xixo25-04-2015 22:44:30 // 136559
A kedves olasz bácsikat pedig csókoltatom, akik oda is raktak patenthelyet a kárpitra, ahol az ajtón nincs is... és mire rájöttem bakker... :)
...
Xixo25-04-2015 22:41:56 // 136558
Ma is haladtunk egyet! :)

...
AngeloDivina25-04-2015 18:00:40 // 136557
Nagyon szép! :)
Kazes☻25-04-2015 14:10:28 // 136556
Úgy legyen! Grat! :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.