Az tuti, te vagy a legkitartóbb eddig :-) Egyébként így leírva lehet soknak tűnik hogy milliós összegek. De km-re vetítve lehet az jönne ki, hogy nem is olyan sok. Korában számolgattam, kb 42Ft/km-re jött ki üzemanyag+szervíz. Szerintem tűrhető, és főképp tartható, most sem több.
És igen, megtérül a ráköltés. Amikor egy régi autó rendesen szervízelve van, lehetőleg gyári cuccokkal, egyszerűen nem érződik rajta a kor. Az u.gy. cuccok sajnos rontják az összképet, nincs meg az autó minőség érzete, zörgős, csörgős, hangos. Nem szabad spórolni, rendes alkatrészt bele, meghálálja :-) Az utóbbi 1-2 év erről szólt, mindent kiszórtam ami nem gyári, vagy gyári minőségű. Bakokat, felújított lendkereket, lengőkarokat. És ja...jó ez  az autó úgy ahogy van :-)
	Forum >> 145-146
WarbiRunner (Gyuri)07-04-2015 11:56:49 // 136418
	
Kau07-04-2015 09:30:03 // 136417
	Szerintem én tartom a rekordot :D
Én 2.15 milláért vettem 12 éve. Azóta már ráköltöttem kb. 3-4 millát. Ha el akarnám adni, kapnék érte max 4-500 ezret.
De nem akarom eladni :)
Akármit vennék helyette, arra is költeni kéne. Az átírás is egy százas. Ráadásul az újabb vasakhoz már laptop menedzserek kellenek, akik tudják szervizelni. Túl vannak bonyolítva elektronikával. 3 lambdaszonda, szenzorok tömkelege... Minek? Jó ez a kis 146-os úgy, ahogy van :)
Múlt héten kipróbáltam, és könnyedén viszi a 200 km/h-t :)
Igaz itt köszön vissza az az összeg, amit ráköltöttem :)
Majd, ha ez már nagyon öreg lesz, jön MELLÉ egy 170 lovas Giullietta. Ha a sors is úgy akarja :)
	
Én 2.15 milláért vettem 12 éve. Azóta már ráköltöttem kb. 3-4 millát. Ha el akarnám adni, kapnék érte max 4-500 ezret.
De nem akarom eladni :)
Akármit vennék helyette, arra is költeni kéne. Az átírás is egy százas. Ráadásul az újabb vasakhoz már laptop menedzserek kellenek, akik tudják szervizelni. Túl vannak bonyolítva elektronikával. 3 lambdaszonda, szenzorok tömkelege... Minek? Jó ez a kis 146-os úgy, ahogy van :)
Múlt héten kipróbáltam, és könnyedén viszi a 200 km/h-t :)
Igaz itt köszön vissza az az összeg, amit ráköltöttem :)
Majd, ha ez már nagyon öreg lesz, jön MELLÉ egy 170 lovas Giullietta. Ha a sors is úgy akarja :)
Xixo06-04-2015 22:54:59 // 136416
	Jójó, nekem ez az összeg 3 év és nem egész 35ezer km alatt jött össze! :) És úgy hogy ennél olcsóbban alkatrész alig ha lenne, munkadíj meg talán két SOS vizsgás alkalmat kivéve nem volt (jól kell nősülni :) ). Amúgy inkább a duplája lenne...
Szóval műszakilag nem nagyon találni rajta fogást, de az esztétikum sajna itt nálam már háttérbe szorul. Aztán lehet, hogy ha tényleg ezer évig itt marad, akkor majd megszépül kívülről is. (A belsőket elkezdem összelopkodni Ferkétől, de ne szóljatok neki! :) )
	
Szóval műszakilag nem nagyon találni rajta fogást, de az esztétikum sajna itt nálam már háttérbe szorul. Aztán lehet, hogy ha tényleg ezer évig itt marad, akkor majd megszépül kívülről is. (A belsőket elkezdem összelopkodni Ferkétől, de ne szóljatok neki! :) )
WarbiRunner (Gyuri)06-04-2015 21:10:53 // 136415
	500e az semmi :-) Eleve én még 1.6m 
-ért vettem a gépet, és 8 év alatt biztos ráköltöttem mégegyszer ha mindent összeszámolok. Az elején még könnyebb, amikor egy 7 éves autóra költessz. A neheze amikor már ugyanez a gép 14-15 éves, ér cakkpakk fél millát, de attól egy egy kuplungozás, fékgenerál stb. ugyanannyiba kerül. Arányaiban hirtelen soknak tűnik egy 150 e Ft-os kerék szett, vagy bármilyen nagyobb kiadás. De ha még ráköltöd, 15 évesen is megbízható, használható. Hogy meddig? Ki tudja innentől nagyot bukni nem lehet rajta, vezetni meg élmény ezeket a régi harciszekereket. :-) Amit ma is műveltünk itt a városban, már utólag kicsit szégyellem is. :-)
	
-ért vettem a gépet, és 8 év alatt biztos ráköltöttem mégegyszer ha mindent összeszámolok. Az elején még könnyebb, amikor egy 7 éves autóra költessz. A neheze amikor már ugyanez a gép 14-15 éves, ér cakkpakk fél millát, de attól egy egy kuplungozás, fékgenerál stb. ugyanannyiba kerül. Arányaiban hirtelen soknak tűnik egy 150 e Ft-os kerék szett, vagy bármilyen nagyobb kiadás. De ha még ráköltöd, 15 évesen is megbízható, használható. Hogy meddig? Ki tudja innentől nagyot bukni nem lehet rajta, vezetni meg élmény ezeket a régi harciszekereket. :-) Amit ma is műveltünk itt a városban, már utólag kicsit szégyellem is. :-)
William06-04-2015 20:36:26 // 136414
	De jó Neked, hogy csak az 500 ezrest lépted át😉!  Én mindeféleképpen Mitóban gondolkozom! Ezért fogom elkezdeni árulni a 45-öt decemberben!
	
Xixo06-04-2015 20:31:21 // 136413
	Én se nagyon tudom, hogy merre lehetne mozdulni a 45 után!?
Mito ami tetszik meg értelme is lenne, de annyit nem szánok már autóra.
Az 56 nekem nagy, 47em már volt. A GTV-Spider meg a fogyasztás miatt esik ki, abból csak V6 kéne vagy turbós.
No meg akkor kezdhetném előröl a sok kopó basz cseréjét. Azt megintcsak nem akarnám... :) Most lestem rá a táblázatomra, hogy átléptem a bűvös 500ezres határt a szerviz-alkatrész kiadásokban. Igaz ebből olyan 150 felni-gumi. No de akkor is fájóan sok...
	
Mito ami tetszik meg értelme is lenne, de annyit nem szánok már autóra.
Az 56 nekem nagy, 47em már volt. A GTV-Spider meg a fogyasztás miatt esik ki, abból csak V6 kéne vagy turbós.
No meg akkor kezdhetném előröl a sok kopó basz cseréjét. Azt megintcsak nem akarnám... :) Most lestem rá a táblázatomra, hogy átléptem a bűvös 500ezres határt a szerviz-alkatrész kiadásokban. Igaz ebből olyan 150 felni-gumi. No de akkor is fájóan sok...
Xixo06-04-2015 20:20:41 // 136412
	Azt nem tudom hogyan lehet kibírni!? :)
	
William06-04-2015 19:07:21 // 136411
	Hát igen, a Tied nem volt olcsó! Bár az enyémben nincsen,de ha tennék akkor én is csak minőségit!
	
Béci Ɨ|ѯ06-04-2015 16:28:25 // 136410
	Olcsó húsnak... :-)
	
WarbiRunner (Gyuri)06-04-2015 14:10:01 // 136409
	Jó lett :-)
Ezt nagyon át tudom érezni amit írsz, én is annál kötöttem ki, hogy fényezés helyett szereztem színhelyes bontott sárvédőt, géptetőt. Nekem a rozsda kezdte meg mindkettőt, jobbnak láttam ezt a megoldást. A fényező sem találná el jobban, max beleködölne és kevésbé lehetne észrevenni. Jó esetben :-)
Egyébként meg idő kérdése, hogy mikor lesz megint olyan kategória, amit 20e-ért fényztetesz. Feltűnően fogynak a szép 145/146-ok, közben a formája meg nem akar avulni. Persze lehet csak az elfogultságom miatt gondolom így és mások szemében egy lekotlott ócskavas :-)
	
Ezt nagyon át tudom érezni amit írsz, én is annál kötöttem ki, hogy fényezés helyett szereztem színhelyes bontott sárvédőt, géptetőt. Nekem a rozsda kezdte meg mindkettőt, jobbnak láttam ezt a megoldást. A fényező sem találná el jobban, max beleködölne és kevésbé lehetne észrevenni. Jó esetben :-)
Egyébként meg idő kérdése, hogy mikor lesz megint olyan kategória, amit 20e-ért fényztetesz. Feltűnően fogynak a szép 145/146-ok, közben a formája meg nem akar avulni. Persze lehet csak az elfogultságom miatt gondolom így és mások szemében egy lekotlott ócskavas :-)
ricsko9606-04-2015 12:27:29 // 136408
	Sziasztok! Most jött meg az Alfa 145-höz a rendelt logó matrica előlre-hátulra. Aki esetleg rakott már fel ilyet, hogy a legjobb csinálni? Előtte a logót tisztítsam le, vagy mehet rá csak simán kis törlés után? Köszi előre is. :)
	
NT Kundi06-04-2015 11:59:15 // 136407
	boxerhez sportlégszűrőt honnan lehet jó áron beszerezni?!
	
William06-04-2015 08:37:28 // 136406
	Nagyon szépen köszönöm, igazán jólesik! Vannak még képek, de még egy kis apróság hiányzik a kocsirol, amit remélem jövőhéten sikerűl elintéznem😀! Igyekszem karbantartani, de az a baj, hogy szeretném lassan lecserélni, annyira tetszik a Mito, hogy év vége fele el szeretném adni a 45-öt! Biztosan nagyon fog hiányozni hisz 8 éve van nálam és sok időt és energiát fektettem bele, de hát ez van....
	
Kazes☻05-04-2015 23:27:44 // 136405
	Azt már akár fél lábon is... :)
	
Zsoltikj ૐ05-04-2015 23:20:11 // 136404
	nekem meg már viszket a fenekem, de még max 3 hét mire alákerül az a 155 :)
	
Kazes☻05-04-2015 23:10:06 // 136403
	Nekem csak sárga van, az is a kocsin... :)
	
Xixo05-04-2015 22:59:58 // 136402
	Azért ha valaki talál otthon egy fehér indexet, akkor ne tartsa magába! :)
	
Xixo05-04-2015 22:48:41 // 136401
	Na igen, szerencsére, de azért nem csinálnám újra. :)
(A fényező is kijönne még, de annak az összegnek sajna most van más helye is...)
	
(A fényező is kijönne még, de annak az összegnek sajna most van más helye is...)
Xixo05-04-2015 22:45:25 // 136400
	Na jó, azért ne hasonlítsuk össze a két autót, ha az enyém árát rákölteném a mostani állapotra, akkor se biztos, hogy utolérnélek... ;)
Lőhetnél még képet a sajátodról!
	
Lőhetnél még képet a sajátodról!
Zsoltikj ૐ05-04-2015 22:34:10 // 136399
	:) te legalább rendben lettél
	
William05-04-2015 22:03:52 // 136397
	Nekem  megérte, sőt még többet is, még úgy is, hogy sokmindent én csinálltam!
	
Xixo05-04-2015 21:49:54 // 136396
	Natessék! Sötétben, eső után: 
....
....
Azért látszik, hogy más a szín, de nem annyira vészesen. Inkább csak közelről vagy ha rákoncentrírozol.
Lehet azért le lesz majd fényezve, de az is olyan hülyén néz ki, amikor két elem hibátlan, a többin meg ott a 16 évnyi hiba. Meg ez már nem feltétlen az a kategóriájú autó, amit 15-20ért fényeztetek elemenként...
	
....
....
Azért látszik, hogy más a szín, de nem annyira vészesen. Inkább csak közelről vagy ha rákoncentrírozol.
Lehet azért le lesz majd fényezve, de az is olyan hülyén néz ki, amikor két elem hibátlan, a többin meg ott a 16 évnyi hiba. Meg ez már nem feltétlen az a kategóriájú autó, amit 15-20ért fényeztetek elemenként...
DieselManiaco(NagyVad)05-04-2015 19:21:13 // 136395
	én ezt freestyleban oldottam meg,nekem egy régi Croma tekerője van bent,sok variáció van erre a témára,nem biztos hogy pont ilyet találsz..
	
Kazes☻05-04-2015 18:03:48 // 136394
	Esős kép is jó... :)
	
Xixo05-04-2015 17:55:03 // 136393
	Arról nincs, mert mire lemostam a verdát elkezdett esni az eső... :(
De legalább pont kész lettem! :)
	
De legalább pont kész lettem! :)
Béci Ɨ|ѯ05-04-2015 17:18:28 // 136392
	A Falken nagyon jó gumi, ne aggódj. Pl. azt még Japánban gyártják, ami nem hátrány.. :-)
	
Kazes☻05-04-2015 17:14:29 // 136391
	Köszi! Azért gondolok az izzítókra, mert a téli -10 fokokban nem füstölt ennyire... viszont olyasféle patront nem is látok, szvsz azt már rég kiberhelte valaki. :)
	
Kazes☻05-04-2015 17:06:08 // 136390
	Köcce és melyik típusé jó oda, ha már te túl vagy ezen megoldáson?! :)
	
Ferke05-04-2015 17:01:42 // 136389
	Srácok, jött egy patent állapotú 145 1,6TS, ha esetleg kell valakinek valami, még mindene megvan, hibátlan motor, váltó, kívül nagyon szép, és a belseje is elég kulturált...mindene vihető,mert jtd kellett volna, a TS-sel sokat nem tudok kezdeni:)
2000-es évjáraat,67601-es motorkód, blue cosmo 428/b színkód.




	
2000-es évjáraat,67601-es motorkód, blue cosmo 428/b színkód.




Ferke05-04-2015 16:50:47 // 136388
	A gyógyult állapotról nincs fotó? Had' látszódjon már, hogy kitettem magamért!:))
	
WarbiRunner (Gyuri)05-04-2015 16:17:19 // 136387
	Hadd füstöljön :-) Nekem füstöl egy szürkét, aztán fehéret (előtöltés) majd fél perc és olyan hangja lesz, amilyen egy CR dízelnek soha az életben. Kicsit kemény fiatos kattogás, de olyan egyenletesen ketyeg, hogy ha megfeszülök se tud ilyet a jtd. Innentől tőlem füstölhet pirosat is indításkor :-) A ksb patronom évek óta konyec (biztos így jártál te is), bowdenes megoldásra meg nincs időm megoldani.
A füst csavaron is kéne visszább tolnom, csak ki kéne nézni a manuálban, hogy melyik az. Olyan rég piszkáltam, hogy tényleg azt se tudom mi micsoda az adagolón. :-)
	
A füst csavaron is kéne visszább tolnom, csak ki kéne nézni a manuálban, hogy melyik az. Olyan rég piszkáltam, hogy tényleg azt se tudom mi micsoda az adagolón. :-)
Kau05-04-2015 15:51:11 // 136386
	Így már értem. Ennyiért a Falken, Hankook, Firestone mennek, ahogy néztem. Ettől olcsóbban Barum van illetve azok a kínai gumik, amik szóra se érdemesek...
	
DieselManiaco(NagyVad)05-04-2015 15:18:21 // 136385
	első körben multiméter szakadás vizsgáló opcióval,aztán ha valaki gyanús azt ki kell venni...
	
DieselManiaco(NagyVad)05-04-2015 15:16:59 // 136384
	hát jahh a nem problémás típusoknál ki szoktam szedni aztán akksitöltőről lecsekkolom hol pirít...a TD-ből ki lehet szedni,ez nem gáz... általában... igen a dúsító nem hátrány,nekem is be van kötve bowdennel a műszerfal alá...az elektromos termosztát ház általában nem működik jól,a tipoé a mechanikus patronosban meg a patron szokott kihalni...szóval az a tuti ha bekötöd bowdennel nekem is úgy vagyon...
	
Kazes☻05-04-2015 14:39:17 // 136383
	Tehát akkor egyenként ki köll venni és rákötni valami voutot, mondjuk 12-t és meg is van? :)
Azaz, arra gondoltam, hogy valami drótot behúzok, hogy bentről állíthassam, merthogy olyan nix rajta... és szvsz kéne.
	
Azaz, arra gondoltam, hogy valami drótot behúzok, hogy bentről állíthassam, merthogy olyan nix rajta... és szvsz kéne.
DieselManiaco(NagyVad)05-04-2015 13:57:33 // 136382
	hát a helyén max kimérni hogy szakadt-e...de attól nem tudod hogy jóhelyen pirít-e?(a végén)
Az adagolón azért van lehetőség mert attól függően hogy milyen szelepfedél van az autó(fiat-vagy alfa) volt az elektromos dúsítós,meg a mechanikus dúsítós termosztát ház..az a kar az adagoló elején a mechanikus dúsító..
	
Az adagolón azért van lehetőség mert attól függően hogy milyen szelepfedél van az autó(fiat-vagy alfa) volt az elektromos dúsítós,meg a mechanikus dúsítós termosztát ház..az a kar az adagoló elején a mechanikus dúsító..
Kazes☻05-04-2015 13:52:57 // 136381
	Cartársak!
Azt, hogy az izzítógyertya izzít rendesen hogyan lehet ellenőrizni? Hidegindítás után újabban eléggé füstöl a k is TD. Relé kattan...
És/vagy amolyan sűrítő, 'szivató', kézigáz (kinek hogy' :)) nem szokott ezeknél lenni? Az adagolón úgy látom van rá lehetőség.
Thx!
	
Azt, hogy az izzítógyertya izzít rendesen hogyan lehet ellenőrizni? Hidegindítás után újabban eléggé füstöl a k is TD. Relé kattan...
És/vagy amolyan sűrítő, 'szivató', kézigáz (kinek hogy' :)) nem szokott ezeknél lenni? Az adagolón úgy látom van rá lehetőség.
Thx!
William05-04-2015 11:37:50 // 136380
	Hú ennek tetszik a mintája😉 205/40r17- es méret! Hidjétek el nincs olyan nagy választék ebben a méretben( legalább is ami kapható) én sem pont Falkent akartam, de ez bizonyult a legjobbnak ár érték arányban! Hát nem olcsó!
	
Kau05-04-2015 11:14:16 // 136379
	
	
William05-04-2015 09:11:25 // 136378
	Most vettem 2 darab Falken gumit és darabja volt 26000 huf! Hát nem olcsó az biztos.
	
Xixo05-04-2015 00:05:27 // 136377
	
	
Xixo05-04-2015 00:02:42 // 136376
	No igen, sok nagy felnit látni lenyűtt xar gumikkal. Az olyan szomorú. 
Azért a 15ös és a 17es árak között van egy kettes szorzó kb.
	
Azért a 15ös és a 17es árak között van egy kettes szorzó kb.
William04-04-2015 23:19:46 // 136375
	Hát az biztos, hogy lent van nagyon, de azért szép😄 szerencsére sem nekem sem ismerőseimnek nem okozott galibát😉 a nagyobb felni!
	
WarbiRunner (Gyuri)04-04-2015 23:19:13 // 136374
	Azt is nézd, hogy a 16-os mérettel 205-ös gumi fog felmenni. A 195/50r16 határ eset... Az eredeti kérdés 1.4-re vonatkozik, arra tuti nem tennék 205-ös gumit. Igazából a sajátomra sem :-)
	
HaNGyA04-04-2015 22:40:53 // 136373
	William!
Én úgy értettem, hogy alapból eléggé lent hasalnak a paripáink az átlagos autós hasmagassághoz képest.
A felni méretváltással meg nem érdemes a kerék átmérőjét (felni átmérő + gumi peremmagasság) nagyon megváltoztatni, mert megváltozik a futómű geometriája, ami nem kimondottan szerencsés! Az tényleg okozhat drága galibát! Mellesleg, csalni fog a kilóméteróra is, és lehet, hogy nem fog beférni a kerékdobba az új kombó.
Tehát a nagyobb felnihez, kisebb peremű gumit kell passzítani. Sok méretváltó program van a neten, ami segít a nagyobb felnire való gumiméret meghatározásában.
A hozzáértők max. 2.5%-os eltérést javasolnak a régi és az új összeállítás között, de az ortodoxok csak 1%-ot.
Sok gumiméretváltó van a neten, lehet játszani! :-)
	
Én úgy értettem, hogy alapból eléggé lent hasalnak a paripáink az átlagos autós hasmagassághoz képest.
A felni méretváltással meg nem érdemes a kerék átmérőjét (felni átmérő + gumi peremmagasság) nagyon megváltoztatni, mert megváltozik a futómű geometriája, ami nem kimondottan szerencsés! Az tényleg okozhat drága galibát! Mellesleg, csalni fog a kilóméteróra is, és lehet, hogy nem fog beférni a kerékdobba az új kombó.
Tehát a nagyobb felnihez, kisebb peremű gumit kell passzítani. Sok méretváltó program van a neten, ami segít a nagyobb felnire való gumiméret meghatározásában.
A hozzáértők max. 2.5%-os eltérést javasolnak a régi és az új összeállítás között, de az ortodoxok csak 1%-ot.
Sok gumiméretváltó van a neten, lehet játszani! :-)
WarbiRunner (Gyuri)04-04-2015 22:27:59 // 136372
	Nekem a 14-esnél komfortosabbnak  tűnik a 15. A full komfort opció az a 185/60r15. Télinek ilyen van a jtd-n. Télen ugye nem szempont a kanyarsebesség...ami amúgy nem olyan rossz, mert az ET miatt nagyobb a nyomtávom. Nyáron a gyári méretre szavazok, 195/55r15. Az, hogy mennyire vezeti meg a nyomvályú, az az ET-től is függ. Sőt...
	
William04-04-2015 22:23:57 // 136371
	Nagyon jól beszélsz😉! Az tény, hogy sokan fikázzák a nagy kerekeket, de közben ők is akarnának ha nem annyiba kerűlne mint amennyibe kerűl! Egy biztos mindenkinek más tetszik és másra szán kevesebb vagy nagyobb összeget. Az autó alja viszont nincsen lejebb! Minél nagyobb a kerék annál magasabban van az autó hasa.
	
HaNGyA04-04-2015 21:49:16 // 136370
	Szia Mindenki!
Én is 14-es papucsokkal kezdtem anno. Persze, legyen strasszosabb a verda, úgyhogy váltottam 15-re, de immár 2 éve 16-osokon járok.
Az én ízlésem szerint ez a méret már nem néz ki ballonos terepkeréknek (205/45), de még nem is eltúlzott felnis matchbox tőle a vas.
Járom vele az országot keresztbe-kasul (több, mint 400e km. van ebben a kocsiban), autópályától, a budapesti kátyúrengetegen át a földútakig. Még soha nem volt semmi gond, peremhajás, reccsenés-törés, pedig nem óvatoskodok vele jobban, mint egy bármilyen alufelnivel és a csapágyaim sem halnak gyakrabban. Az olajdekni sokkal sérülékenyebb, azt már kétszer odacsaptam... :-)
Rugózási komfortban, ha nagyon figyel az ember érez különbséget, de szerintem még bőven a pillanatok alatt megszokható kategória a különbség. Elég egy hagyományos agyonfoltozott magyar főút, és akár 14-es, akár 16-os a kerék, rezeg a fejed, nincs mese. Viszont a sodrósabb kanyarokban lényegesen jobban mennek a kijelölt íven a peresebb kerekek.
A magas járdaszigetre való parkolás meg eleve necces az 145-146 alacsony lökhárítómagassága miatt, úgyhogy ez nem igazán szempont... :-)
Inkább az gondolom egy fontos szempontnak a választásban, hogy a mérettel arányban erősen nőnek a gumiárak!
Úgyhogy, a kérdés szerintem ízlések és kotonok, na meg pénztárca kérdése...
	
Én is 14-es papucsokkal kezdtem anno. Persze, legyen strasszosabb a verda, úgyhogy váltottam 15-re, de immár 2 éve 16-osokon járok.
Az én ízlésem szerint ez a méret már nem néz ki ballonos terepkeréknek (205/45), de még nem is eltúlzott felnis matchbox tőle a vas.
Járom vele az országot keresztbe-kasul (több, mint 400e km. van ebben a kocsiban), autópályától, a budapesti kátyúrengetegen át a földútakig. Még soha nem volt semmi gond, peremhajás, reccsenés-törés, pedig nem óvatoskodok vele jobban, mint egy bármilyen alufelnivel és a csapágyaim sem halnak gyakrabban. Az olajdekni sokkal sérülékenyebb, azt már kétszer odacsaptam... :-)
Rugózási komfortban, ha nagyon figyel az ember érez különbséget, de szerintem még bőven a pillanatok alatt megszokható kategória a különbség. Elég egy hagyományos agyonfoltozott magyar főút, és akár 14-es, akár 16-os a kerék, rezeg a fejed, nincs mese. Viszont a sodrósabb kanyarokban lényegesen jobban mennek a kijelölt íven a peresebb kerekek.
A magas járdaszigetre való parkolás meg eleve necces az 145-146 alacsony lökhárítómagassága miatt, úgyhogy ez nem igazán szempont... :-)
Inkább az gondolom egy fontos szempontnak a választásban, hogy a mérettel arányban erősen nőnek a gumiárak!
Úgyhogy, a kérdés szerintem ízlések és kotonok, na meg pénztárca kérdése...
Kazes☻04-04-2015 21:14:44 // 136369
	Tetőcsomagtartót 146-ra lehet kapni, vagy esetleg nem akar valaki itt eladni? :)
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
2
		Guests2
700
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
 - 156
 - AlfaCity
 - International Alfa Rome...
 - 159
 - Chat
 - Boxer fanatics
 - 147
 - Polish Alfisti
 - Českí Alfisti
 
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
 - When will Alfa return in your opinion to the US?
 - How did you find AlfaAmore.com?
 
Members
New members
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 


