Szia!
Szerintem bemész egy jó képességű autos boltba, ahol nem kapnak sokkot , ha kimondod, hogy gyári cikkszám ( nekem a bárdi és az unix is tudott már ilyenben segíteni ) kicsit kötöd az ebet a karóhoz, hogy neked márpedig segítsenek a 60625696 vagy 60652004 gyári cikkszámú alkatrészt beszerezni.
Azt gondolom megoldják, vagy ha van a közeledben hivatalos FiatAlfaLancia márkakereskedés,ők is be tudják szerezni,ez utóbbi nyilván költségesebb dolog lesz.
Forum >> 145-146
TIbor10-02-2013 21:40:51 // 130605
Zsee10-02-2013 20:32:08 // 130604
Sziasztok! Egy kis segítséget/ötletet szeretnék kérni. A képen bejelölt légmennyiségmérő utáni gumicsőre lenne szükségem (ebbe van bevezetve a kartel gáz) 1,4 TS-hez. A kérésem/kérdésem az lenne, hogy tud bárki ilyet akár bontottan akár újonan? Vagy esetleg valami helyet ahol tudnak ilyen csövet legyártani? Ideáig akárhány bontóban kérdeztem, ehez az egy típushoz nincs vagy ugyan az a baja mint az enyémnek hogy szét van szakadva mindenhol... Újat is lehetetlen szerezni. 1,6-tól felfelé van de 1,4-eshez vékonyabb kellene. Ha valaki tud bármi megoldást annak nagyon örülnék :)
bala07910-02-2013 19:41:53 // 130603
Helló mindenki.146-os gépemhez jobb első ködlámpát keresek(2000 évj.). Tegnap este egy Tapsi-hapsi sajna kifejelte.
Martinxa09-02-2013 19:14:13 // 130602
Üdv mindenki! Ide is kiírom. Szükségem lenne 1.4 ts-hez a légtömegmérő és a légszűrőház közötti gumi csőre amiben van valami szondának a helye. Ha van valakinek eladó kérem vegye fel velem a kapcsolatot, mert nagy szükségem lenne rá! Előre is köszönöm!
MikeTheDevil09-02-2013 17:17:17 // 130601
Nem lehet hogy a motorvezérlőm kezdi magát meg adni?Mert szervízkulcsal se indul.
MikeTheDevil09-02-2013 16:14:52 // 130600
Sajna már azo is túl vagyok.Marad a villamosság szerelő.Már nincs ötletem.
Ferke09-02-2013 15:13:41 // 130599
SZét kéne húzogatni az immo dobozka stekkereit. A kormánytól jobbra, alul van, kb a gázpedál magasságában, a műszerfal mögött. 2 fehér csati megy bele a citromsárga dobozba, azokat fújd be.
MikeTheDevil09-02-2013 11:53:59 // 130598
Azokat is meg néztem.Van ott 2 relé is az is oda tartozik?
Kau08-02-2013 21:24:21 // 130597
Nézd meg az akksi előtti biztosítékokat is. Lehet, hogy el van oxidálódva valamelyik. Ott van az immo biztije is.
MikeTheDevil08-02-2013 17:08:53 // 130596
Hali!
Van egy olyan gondom,hogy nem alszik el a kód lámpa és a befecskendező lámpa amikor rá adom a gyújtást.Igaz nem is indul el csak ha manuálisan be viszem a kódot. Régebben is csinált ilyet de a kód bevitele után el indítottam és a következő indításnáll nem volt gondom.Most már minden indításhoz kódot kér.Már meg néztem a biztosítékokat reléket és nem találtam semmi gondot.Vajon mi lehet a gondja a vasnak? 145 1.6 TS
Van egy olyan gondom,hogy nem alszik el a kód lámpa és a befecskendező lámpa amikor rá adom a gyújtást.Igaz nem is indul el csak ha manuálisan be viszem a kódot. Régebben is csinált ilyet de a kód bevitele után el indítottam és a következő indításnáll nem volt gondom.Most már minden indításhoz kódot kér.Már meg néztem a biztosítékokat reléket és nem találtam semmi gondot.Vajon mi lehet a gondja a vasnak? 145 1.6 TS
G-Burt08-02-2013 11:08:27 // 130595
3 garnitúra van, abból kettő piros, jól emlékeztem:D
DieselManiaco(NagyVad)08-02-2013 08:46:57 // 130594
nahh igen meg a következő lehetőség Joci barátunk:D
G-Burt07-02-2013 22:39:22 // 130593
Ha jól emlékszem, akkor van
DieselManiaco(NagyVad)07-02-2013 21:51:44 // 130592
alexandro mindig bont 45-6-ot kérdezted már? biztos meg tudtok egyezni:D
NT Kundi07-02-2013 18:19:06 // 130591
Jorjie07-02-2013 12:42:24 // 130590
Gondolom kivannak a lengéscsitítók, vagy a lengőkarok, vagy mindkettő :-)
Axl Trans06-02-2013 22:36:10 // 130589
Instabilitás??????
DieselManiaco(NagyVad)06-02-2013 22:06:41 // 130588
az lehet az enyém nem az...
MIFI06-02-2013 21:50:43 // 130587
Szerintem attól függ hogy klímás e vagy sem a fűtésbox...
De mindkettőnél bontani kell szépen. :D
De mindkettőnél bontani kell szépen. :D
DieselManiaco(NagyVad)06-02-2013 16:46:23 // 130586
ki lehet venni jobb oldalra is? nahh ezt valahogy nem vettem észre...
MIFI06-02-2013 14:45:40 // 130585
És nekem jobb oldalról kicsúszott nem kellet pajszerolgatni csak szétszedni mindent :)
MIFI06-02-2013 14:44:26 // 130584
DieselManiaco(NagyVad)06-02-2013 14:19:50 // 130583
értem én is úgy csináltam,már pontosan nem emlékszem hogy mit bontottam,mert valamikor tavaly csináltam,asszem tavasszal. de az biztos hogy ami a műszerfal első összetétele(fentről lefelé) alatt van,fűtésállító,kesztyűtartó,kardánbox és egyéb panelek minden ugrik ki. valamint ha jól emlékszem a kormányoszlop roppantott csövét is fel kell lazítani és arrébb húzni,meg ha jól emlékszem az egész fűtésdoboz alját szétlazítani,és még úgy is nehéz berakni,ez ilyen minimál bontásos-feszegetős-pajszerolós téma,ha nem akarod szétszedni az egészet,ezért érdemes fűtött helyen csinálni hogy ne törjön semmi...
WIK_14606-02-2013 14:14:28 // 130582
jahh elírtam bocsi nem arra gondoltam, hogy kicserélni, hanem kibontani a műszerfalat. Az a baj, hogy kerestem normális leírást róla, esetleg képeset, de csak annyit találtam, ha az egész fűtésboxot akarom kivenni, de én nem akarom csak a radiátort :D
DieselManiaco(NagyVad)06-02-2013 14:13:17 // 130581
jah bocs td-re vonatkozóan írtam,de ugyanez a boxi is:D
DieselManiaco(NagyVad)06-02-2013 14:12:51 // 130580
megnyugtatlak,nem kell kicserélni:D de kb a 60%-át ki kell bontani:D és úgy emlékszem hogy még úgy is trükközni kell vele hogy kiférjen,mivel igazságszerint ki kéne szedni hozzá az egészet...
WIK_14606-02-2013 14:09:55 // 130579
Hello Emberek!
Olyan kérdésem lenne, hogy 146 1.6 Boxernél a fűtőradiátort cserélni mi módon lehet? Valaki nyugtasson meg, hogy nem kell az egész műszerfalat kicserélni, hanem ki lehet húzni a pedálok felé és ki is fér :D Ebben reménykedem, de ha nem, akkor várom a lehetőségeket.
Olyan kérdésem lenne, hogy 146 1.6 Boxernél a fűtőradiátort cserélni mi módon lehet? Valaki nyugtasson meg, hogy nem kell az egész műszerfalat kicserélni, hanem ki lehet húzni a pedálok felé és ki is fér :D Ebben reménykedem, de ha nem, akkor várom a lehetőségeket.
sparco06-02-2013 14:05:44 // 130578
Ha szerinte annyira fos, akkor miért nem vett népautót???
Azt is talált volna olyan áron...
Azt is talált volna olyan áron...
G-Burt06-02-2013 12:12:43 // 130577
Csodálom, h a beltér szagáról nem írt semmit:D
Zsoltyr06-02-2013 12:10:36 // 130576
sparco06-02-2013 12:05:37 // 130575
Az autó jellemzőihez vajon a hölgy írta azokat a szép jellemzéseket? :D Van benne igazság, de fura egy Alfás ,,szájából" ilyet hallani...
145 1.6 boxer
145 1.6 boxer
BalintDkny05-02-2013 18:07:15 // 130574
nekem van, de sajnos a két ovál mellé egy 25ös mélynek is lett benne hely vágva :D :D
Kaci05-02-2013 18:01:43 // 130573
van valakinek kemény, saját készítésű kalaptartója?
Gábor145JTD05-02-2013 17:37:09 // 130572
Köszi a válaszodat....
hát ugyis minden csak akkor derül ki ha szét lesz szedve..de az még 2-3 hét....addig meg rángat..engem meg az ideg:)
reménykedem hogy kuplung lesz mert az olcsobb :)
hát ugyis minden csak akkor derül ki ha szét lesz szedve..de az még 2-3 hét....addig meg rángat..engem meg az ideg:)
reménykedem hogy kuplung lesz mert az olcsobb :)
WarbiRunner (Gyuri)05-02-2013 14:12:43 // 130571
Mindenképp érdemes körbenézni a motor/váltó tartókat, különösen a hátsó váltótartót ha kuplung ráengedéskor ráz. De csak akkor cseréld, ha tutira megállípítod hogy lóg/mozdul. Én körbe cseréltem mindet a klattyanó hang és a motor beindulási rázkódás miatt, sokat nem változott.
Hogy vegyél e bontottat? Fogalmam sincs. ha szétszedeted, nézzétek meg hogy tényleg a lendkerék lóg, vagy a kuplungtárcsával, szerkezettel van valami. Nálam a lendkerékkel nem érződik probléma, egyértelműen a tárcsa és a szerkezet az ami nem kellő minőségű. Én még húzom halasztom a hozzápiszkálást, nálam csak annyi van, hogy a megnövelt nyomatékkal nem bírkózik, így beremeg és nem viszi úgy a gépet mint kéne alacsony fordulatról padlóra (hűvös időben). Ha visszaengedem a gázt és finomabban újra lenyomom, akkor elkapja és nem remeg.
Magam részéről erősen hajlok afelé, hogy egy 140/150 lovas gyári kuplungját tegyem be. Lendkerékkel vagy anélkül még nem tudom, majd ha már muszáj, gondolkodok rajta. Addig még pár év eltelhetne :-)
Hogy vegyél e bontottat? Fogalmam sincs. ha szétszedeted, nézzétek meg hogy tényleg a lendkerék lóg, vagy a kuplungtárcsával, szerkezettel van valami. Nálam a lendkerékkel nem érződik probléma, egyértelműen a tárcsa és a szerkezet az ami nem kellő minőségű. Én még húzom halasztom a hozzápiszkálást, nálam csak annyi van, hogy a megnövelt nyomatékkal nem bírkózik, így beremeg és nem viszi úgy a gépet mint kéne alacsony fordulatról padlóra (hűvös időben). Ha visszaengedem a gázt és finomabban újra lenyomom, akkor elkapja és nem remeg.
Magam részéről erősen hajlok afelé, hogy egy 140/150 lovas gyári kuplungját tegyem be. Lendkerékkel vagy anélkül még nem tudom, majd ha már muszáj, gondolkodok rajta. Addig még pár év eltelhetne :-)
Kau05-02-2013 13:53:09 // 130570
A TS motoroknál a 2.0-s adja meg magát gyorsabban. Ezt én is sokat hallottam.. Az 1.6-osok szinte elnyűhetetlenek ;) Nekem most 210 ezer van benne, 13 éves, de most is olyan a hangja, mint egy újnak. És ez idő alatt egy hengerfejtömítést kellett cserélni rajta. És nem mondhatnám, hogy öreg urasan vezetem :)
A lényeg (szerintem), hogy mennyire törődött vele a korábbi gazdája és milyet sikerült kifogni..
A lényeg (szerintem), hogy mennyire törődött vele a korábbi gazdája és milyet sikerült kifogni..
Viki&Joe14605-02-2013 12:38:24 // 130569
Sajna nem egy olcsó alkatrész,én is csak Valeo-t találtam 100ezer Ft alatt,ahogy most így utánanéztem az általam ismert forrásoknak. :-(
Gábor145JTD05-02-2013 12:36:35 // 130568
motortartó?miért pont induláskor rázna csak?akkor minden gázelvétel ...gyorsításkor érezni kellene sztem vmi rántásszerű vmit......:)
Viki&Joe14605-02-2013 12:27:36 // 130567
Most már én is röhögök rajta,de ott akkor nem volt az olyan vicces :-D Szüleim szomszédja kárpitos,fel is hívtam,de ő mondta,hogy lehet olcsóbban kapok bontva ülést mint ahogy megcsinálja :-) Na meg hablagyolt mindenfélét. Maga az anyag drága lenne meg az új anyag színe nagyon elütne a többitől,mert van természetes kopása,fakulása,ha meg találok ilyen ülést az ugye korban megegyezik és akkor valószínű a színe is jobban stimmel. De szerintem csak dolgozni nem akar meg be volt baxva :-)
Gábor145JTD05-02-2013 12:25:29 // 130566
esetleg tud vki hibátlan kettőstömegűt occsón?:)ami nem lóg nem kottyan nem ráz....
Gábor145JTD05-02-2013 12:22:57 // 130565
Igen Valeo!
Inításkor leállításkor rázza a műszerfalat....
a rázáson kívül más bajom nincsen vele(mondjuk érdekes mert ha nagyobb gázzal indulok akkor kevésbé ráz..ha finoman akkor eléggé) ...de ez épp elég probléma:S
gondolod érdemes lenne bontottad bele venni?de ha az is 1 év mulva megadja magát...igaz az uj se jobb megoldás sőőőt...ha a gyári elmegy 150-200e km-t
Inításkor leállításkor rázza a műszerfalat....
a rázáson kívül más bajom nincsen vele(mondjuk érdekes mert ha nagyobb gázzal indulok akkor kevésbé ráz..ha finoman akkor eléggé) ...de ez épp elég probléma:S
gondolod érdemes lenne bontottad bele venni?de ha az is 1 év mulva megadja magát...igaz az uj se jobb megoldás sőőőt...ha a gyári elmegy 150-200e km-t
Ferke05-02-2013 11:56:06 // 130564
Hát ez kemény:DD
Viki&Joe14604-02-2013 11:29:40 // 130563
Remekül indult a nap barátaim. 1 ülés és egy farmer mínuszban vagyok. :-)
Történt ugyanis,hogy felvettem az új farmeromat,amin hátul cipzáras zsebek vannak,kocsiba be, irány a dolgomra. Megállok,ajtó kinyit,bal láb ki,kiszállás. A cipzár becsípte az üléshuzatot és ahogy kiemeltem a seggem felszakítottam a szövetet kb 25cm-es nagyságban. Mondja valaki,hogy már mással is előfordult ilyen nem csak én vagyok ilyen szerencsétlen :-) Farmer a nap végeztével asszem kukában végzi,de legalábbis nem lesz a kedvencem. Szóval meg is kérdezném a bontással foglalkozó egyéneket,hogy mennyibe fáj egy vezető oldali ülés hibátlan állapotban?Ilyen kék szövetű nem tudom mennyire sűrű darab.
Történt ugyanis,hogy felvettem az új farmeromat,amin hátul cipzáras zsebek vannak,kocsiba be, irány a dolgomra. Megállok,ajtó kinyit,bal láb ki,kiszállás. A cipzár becsípte az üléshuzatot és ahogy kiemeltem a seggem felszakítottam a szövetet kb 25cm-es nagyságban. Mondja valaki,hogy már mással is előfordult ilyen nem csak én vagyok ilyen szerencsétlen :-) Farmer a nap végeztével asszem kukában végzi,de legalábbis nem lesz a kedvencem. Szóval meg is kérdezném a bontással foglalkozó egyéneket,hogy mennyibe fáj egy vezető oldali ülés hibátlan állapotban?Ilyen kék szövetű nem tudom mennyire sűrű darab.
.......................04-02-2013 11:04:28 // 130562
motortartó bakot nézted?
az is játszik az eröfolyamban
az is játszik az eröfolyamban
WarbiRunner (Gyuri)04-02-2013 10:50:27 // 130561
Valeo kuplungot vettél bele?
Nekem se ment el sokkal többet úgy hogy tökéletesen működjön. Szerencsére nekem indulásnál nem ráz be, de 2000-ről teligázra igen. Lehet mondani hogy a chip miatt, csak akkor meg hogy is van ez, hogy a 150 lovasba is ugyanez a kuplung van?
A szerkezet 10e után kezdett el felkeményedni és 20e-nél már ropogott nagy melegben. Kiemel azóta is, működik, csak vádliból dolgozni kell, és 2000-nél nem kell padlót nyomni. Most járunk 100e-nél, ugyanúgy működik, csak hát nem ezt vártam egy 200e Ft-nyi beruházástól.
A lendkerékkel én is úgy jártam, hogy megvettem, mert úgy terveztem, hogy vagy 200ekm-ig szét nem szedetem újra. 1 centit kottyant, kicseréltük. Az újjal nagyon finoman indult az autó, nem rándult akkorát mikor beröffent. Ez tartott 200km-ig! Utánna visszajött a váltáskor picit zakkan hang és ugyanúgy rándult a műszerfal indítózáskor. Az se romlott tovább, na de akkor is ez gáz...
Úgyhogy legközelebb bontott kuplung lesz 140 vagy 150 lovasból. Illetve nem tudom,
mert felmerült hogy eladom az autót...
Nekem se ment el sokkal többet úgy hogy tökéletesen működjön. Szerencsére nekem indulásnál nem ráz be, de 2000-ről teligázra igen. Lehet mondani hogy a chip miatt, csak akkor meg hogy is van ez, hogy a 150 lovasba is ugyanez a kuplung van?
A szerkezet 10e után kezdett el felkeményedni és 20e-nél már ropogott nagy melegben. Kiemel azóta is, működik, csak vádliból dolgozni kell, és 2000-nél nem kell padlót nyomni. Most járunk 100e-nél, ugyanúgy működik, csak hát nem ezt vártam egy 200e Ft-nyi beruházástól.
A lendkerékkel én is úgy jártam, hogy megvettem, mert úgy terveztem, hogy vagy 200ekm-ig szét nem szedetem újra. 1 centit kottyant, kicseréltük. Az újjal nagyon finoman indult az autó, nem rándult akkorát mikor beröffent. Ez tartott 200km-ig! Utánna visszajött a váltáskor picit zakkan hang és ugyanúgy rándult a műszerfal indítózáskor. Az se romlott tovább, na de akkor is ez gáz...
Úgyhogy legközelebb bontott kuplung lesz 140 vagy 150 lovasból. Illetve nem tudom,
mert felmerült hogy eladom az autót...
Gábor145JTD03-02-2013 12:32:49 // 130560
Kösz szépen!
Ferke03-02-2013 08:09:26 // 130559
A tengelyre merőleges irányban van lógása, az baj. Ha a tengelyirányú lógás cca 5mm-1cm körül van, az még jó.
pb_03-02-2013 01:02:05 // 130558
"na jó azért vannak jó TS-ek is "
A tű és a xénakazal Sete.)
A tű és a xénakazal Sete.)
mreni02-02-2013 21:54:43 // 130557
hát igen,végülis ez az elsődleges szempont :D
Axl Trans02-02-2013 21:40:21 // 130556
Meg amire fussa...:D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
462
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?