Ezt nézd meg:
http://www.alfaamore.hu/tipusok/145/7
De keresgélhetsz a "keresés" funkcióval (jobb oldalt) is a hozzászólásokban, vagy a Blog bejegyzésekben.
Forum >> 145-146
Bazsa7207-10-2009 12:59:11 // 100658
Bakelyt07-10-2009 12:45:13 // 100657
Szep jo napot mindenkinek :-)
Lenne egy kerdesem, milyen servo olajat vegyek a 145 1.6 16V automba, menyit, es hogy kell azt kicserelni. tudnilik kicsavartam ma a servo kapakot es az olaj szint kb 1mm-rel minimum alat van. Az szerintem nem gond mert azauto mar 1 eve van nalam es meg soha nem nesztem meg+ nem is tudom hogy volt e valaha cserelve. Vagy esetleg valami fontos tudnivalo hogy holl kell leengedni (kell e egyaltalan vagy eleg ha csak utantoltok), szabad e vegyiteni ha mas markaju van benne, meg ilyenek. Mongyuk semmi furcsa hangot meg dolgot nem tapasztalok a szervo tol, jol megyi, csak gondolom nem art utantolteni esetleg.
es meg valami utan kelene tolteni a hutofolyadekot is abol mien kell bele? vezermuszijcserenel ami kb feb. 2009 volt cserelve lett valami Wynn`s special coolant G12 concentralt lotyre. Az jo? mongyuk nem volt egy olcso loty.
Bocsi hogy enyire lama vagyok ezekben a dolgokban de az elso autom es szeretnem ha meg sok km varna ra. :-)
a valaszokat elorre is koszonom. :-)
Lenne egy kerdesem, milyen servo olajat vegyek a 145 1.6 16V automba, menyit, es hogy kell azt kicserelni. tudnilik kicsavartam ma a servo kapakot es az olaj szint kb 1mm-rel minimum alat van. Az szerintem nem gond mert azauto mar 1 eve van nalam es meg soha nem nesztem meg+ nem is tudom hogy volt e valaha cserelve. Vagy esetleg valami fontos tudnivalo hogy holl kell leengedni (kell e egyaltalan vagy eleg ha csak utantoltok), szabad e vegyiteni ha mas markaju van benne, meg ilyenek. Mongyuk semmi furcsa hangot meg dolgot nem tapasztalok a szervo tol, jol megyi, csak gondolom nem art utantolteni esetleg.
es meg valami utan kelene tolteni a hutofolyadekot is abol mien kell bele? vezermuszijcserenel ami kb feb. 2009 volt cserelve lett valami Wynn`s special coolant G12 concentralt lotyre. Az jo? mongyuk nem volt egy olcso loty.
Bocsi hogy enyire lama vagyok ezekben a dolgokban de az elso autom es szeretnem ha meg sok km varna ra. :-)
a valaszokat elorre is koszonom. :-)
Ferko07-10-2009 11:05:40 // 100656
145/146 naptár info!!!!!!!
Valakik készpénzben fizettek be a bankszámlára naptár pénzt:
4.400 Ft. - Közlemény: B Fali. Dátum: 2009.09.30; ekkor érkezett meg a számlámra.
2.250 Ft. - készpénzes POSTAI befizetés - Dátum: 2009.10.05;
Kérem azonosítsák be magukat az illetők.
Köszi!:-)
Valakik készpénzben fizettek be a bankszámlára naptár pénzt:
4.400 Ft. - Közlemény: B Fali. Dátum: 2009.09.30; ekkor érkezett meg a számlámra.
2.250 Ft. - készpénzes POSTAI befizetés - Dátum: 2009.10.05;
Kérem azonosítsák be magukat az illetők.
Köszi!:-)
Föckös07-10-2009 09:05:29 // 100655
fűtéscsap? az nem csak egy lamellát zár el a levegőterelés szempontjából?
ne izzadj ezerrel, vedd le a fűtést, nem kéne sokkal jobban melegednie.
ne izzadj ezerrel, vedd le a fűtést, nem kéne sokkal jobban melegednie.
Föckös07-10-2009 09:04:06 // 100654
tsnél nem tudom, h így van e de boxernél nem az a feladata a termosztátnak, hogy " elég hideg" vizet engedjen, elvileg van 2kör egy kisebb+egy nagyobb, a kisebb kör alapban nyitva, ettől gyorsabban melegszik be a motor, a nagyobb ekkor zárva, majd kinyilik a termosztát, és be engedi a nagy kör mennyiségét.ha nyitva van, akkor nem melegszik be rendesen a motor, ha zárva, akkor megfő.
WIK_14607-10-2009 06:39:40 // 100653
hát érdekes a diagnózis, meg amikor nagyon melegek voltak akkor folyamatosan bőven a 80as jelölés fölött volt, majdnem a 100nál, most pedig hogy hűl az idő normális temmpónál 80 fölött van a víz, jahh és mindezt úgy hogy a fűtéscsapom nyitva, tehát izzadás ezerrel. És ha jön egy emelkedő, vagy előzés, akkor feljebb kúszik a hőfok is. Azért gondolom hogy feles állásban lehet megszorulva, mert nagy fordulaton a vízpumpa jobban nyomatja a vizet és nagyobb nyomáson több víz átmehet a termosztáton. De lehet ezt csak én gondolom így :D
cortx06-10-2009 22:52:34 // 100652
hali! Őszintén nagyon keveset értek még az autókhoz, de nem lehet hogy a főtengely fordulatszám jeladóval van valami probléma? (csak onnan gondolom, hogy fordulatszám jeladó a neve és írtad hogy ingadozik az alapjáratod) Mert én most éppen cserére küldtem a főtengely jeladót, elvileg holnap kész. Nekem az volt a gáz, hogy MELEGEN motorral előfordult hogy nem indult be a kocsi! Egyébként én is Bordás Attilánál olvastattam ki a computert, de nekem ki is adta a főtengely jeladót hibának.
B4nshEE06-10-2009 22:31:03 // 100651
Sziasztok!
Lenne 1 kis problémám és olvasgattam fórumokat stb de 66 féle megoldást olvastam, csak már kísérletezésekre már elfolyt a keretem :( Szóval a probléma amivel küszködök tavasz óta. Hidegindításnál le akar fulladni a kocsi (megoldódott közben majd lejebb írom :), kb 5-10 km megtétele után vagy esős/párás időben, ha megállok 500-1500 néha 500-2000 között ugrál az alapjárat. Nem kicsit idegesítő, főleg h minden buzukis 1ből gyorsulni akar... Időközben volt 1 olyan probléma is, h a kocsi visszadurrogott és erőtlen volt, gyertyacsere nem segített, lambda szonda csatlakozót lehúztam (ha szemben állok a kocsival balról a 2. csoki az ) és voálá megszűnt a visszadurrogás (a lambdaszondát NGK márkájúra cseréltem, próbálom magam távol tartania boschfostól), de az alapjáratom ugyanúgy ugrál. Sokan mondtak h légtömegmérő csere és pillangószelep kipucolásával megszűnhet. Nos sok mocsok kijött a pillangószelep mellől, nem segített :( Jött az utolsó megoldás légtömegmérő csere... FIAT márkaszervíz 120k, Lavinából 97k lett volna, kezdtem kikészülni mert után gyártottat nem szeretnék a verdába tenni (több helyen mondták h 35-40k és jó az is de f*stam tőle), nagy nehezen sikerült 67k-ért vadonatújat szerványolnom (köszi Lucia147 a tippért! :). Nos ez sem segített, az alapjáratom ugyanúgy ugrál viszont hidegindításnál nem akar lefulladni a kocsi. Computer kiolvasáson is voltam (Bordás Attilánál) de csak a régi lambdaszonda jelek voltak benne szóval ezzel se lettem okosabb. Mindenféle tippet, megoldást nagyon szívesen várok mert már nem tudunk mihez kezdeni vele :( Előre is köszönöm! (jah a verda 145 14. ts 2000. novemberi kiadás)
Lenne 1 kis problémám és olvasgattam fórumokat stb de 66 féle megoldást olvastam, csak már kísérletezésekre már elfolyt a keretem :( Szóval a probléma amivel küszködök tavasz óta. Hidegindításnál le akar fulladni a kocsi (megoldódott közben majd lejebb írom :), kb 5-10 km megtétele után vagy esős/párás időben, ha megállok 500-1500 néha 500-2000 között ugrál az alapjárat. Nem kicsit idegesítő, főleg h minden buzukis 1ből gyorsulni akar... Időközben volt 1 olyan probléma is, h a kocsi visszadurrogott és erőtlen volt, gyertyacsere nem segített, lambda szonda csatlakozót lehúztam (ha szemben állok a kocsival balról a 2. csoki az ) és voálá megszűnt a visszadurrogás (a lambdaszondát NGK márkájúra cseréltem, próbálom magam távol tartania boschfostól), de az alapjáratom ugyanúgy ugrál. Sokan mondtak h légtömegmérő csere és pillangószelep kipucolásával megszűnhet. Nos sok mocsok kijött a pillangószelep mellől, nem segített :( Jött az utolsó megoldás légtömegmérő csere... FIAT márkaszervíz 120k, Lavinából 97k lett volna, kezdtem kikészülni mert után gyártottat nem szeretnék a verdába tenni (több helyen mondták h 35-40k és jó az is de f*stam tőle), nagy nehezen sikerült 67k-ért vadonatújat szerványolnom (köszi Lucia147 a tippért! :). Nos ez sem segített, az alapjáratom ugyanúgy ugrál viszont hidegindításnál nem akar lefulladni a kocsi. Computer kiolvasáson is voltam (Bordás Attilánál) de csak a régi lambdaszonda jelek voltak benne szóval ezzel se lettem okosabb. Mindenféle tippet, megoldást nagyon szívesen várok mert már nem tudunk mihez kezdeni vele :( Előre is köszönöm! (jah a verda 145 14. ts 2000. novemberi kiadás)
Ferko06-10-2009 22:08:56 // 100650
Az enyémen is volt, de csak a téli gumin. A nyárira nem kellett.:-)
dfg (Tanárúr)06-10-2009 21:56:57 // 100649
akkor nyugodt vagyok... :DDDD
106-10-2009 21:55:34 // 100648
Az enyémen is dettó így van (elöl van, hátul nincs)
dfg (Tanárúr)06-10-2009 21:39:05 // 100647
sziasztok
Ma lecseréltem az első féktárcsáimat, és persze a jobb első kerékagyba mindkettő tájolócsavar beletört...
más kérdés.
nekem elől van olyan 5 mm-es nyomtávszélesítő, hátul meg nincs. nektek ez hogy van? kíváncsi vagyok, hogy ez gyárilag van így, avagy már valami utólagos gezemice.
Ma lecseréltem az első féktárcsáimat, és persze a jobb első kerékagyba mindkettő tájolócsavar beletört...
más kérdés.
nekem elől van olyan 5 mm-es nyomtávszélesítő, hátul meg nincs. nektek ez hogy van? kíváncsi vagyok, hogy ez gyárilag van így, avagy már valami utólagos gezemice.
szasza(SW)06-10-2009 20:22:34 // 100646
Egyébként mi a baj forralja a vizet vagy nem melegszik?
szasza(SW)06-10-2009 20:21:31 // 100645
Attól függ mit öntöttek bele,ha vízköves akkor bármi lehet:)Nekem egy balfasz szerelő azt öntött.Vettem hűtőmosó folyadékot azt öntöttem a rendszerbe.Átmosta ,utána leengedtem meg azért kipucoltam a termosztátot.:)
WIK_14606-10-2009 20:16:56 // 100644
olyan vajon lehet hogy köztes állásban van megszorulva a termosztát? tehát nem enged elég hideg vizet, vagy teljesen hülye vagyok ehhez? :D
szasza(SW)06-10-2009 20:00:55 // 100643
Nem nagy meló.Vizet leengeded a rámenő csöveket lekötöd.Pér csavar tarja csak.Tömítésekre vigyázz.Elsőre megvolt nekem fél óra alatt úgy hogy nem cseréltem csak vízkőoldóztam.Ez két éve volt ,azóta is jól működik:)
WIK_14606-10-2009 17:15:25 // 100642
Termosztátot mennyire macera cserélni? Nem tudom honnan kell megbontani és mit :D Elég sok cső megy ott
Bagee06-10-2009 16:15:55 // 100641
motorhőfok szenzorom hol van ? és hogy tudom megállapítani hogy rossz vagy sem? :)
Ferko06-10-2009 14:46:33 // 100640
Kamááábeeeeee:-DDDDD
Érdekes emúg, mert így nem fogjuk tudni,hogy pontosan mennyi naptárt kell legyártani.
Érdekes emúg, mert így nem fogjuk tudni,hogy pontosan mennyi naptárt kell legyártani.
dfg (Tanárúr)06-10-2009 14:44:45 // 100639
Mind én voltam!!!!!!
Ferko06-10-2009 14:36:26 // 100638
145/146 naptár info!!!!!!!
Valakik készpénzben fizettek be a bankszámlára naptár pénzt:
4.400 Ft. - Közlemény: B Fali. Dátum: 2009.09.30; ekkor érkezett meg a számlámra.
2.250 Ft. - készpénzes POSTAI befizetés - Dátum: 2009.10.05;
4.350 Ft. - Közlemény: Falinap. Dátum: 2009.10.06; ekkor érkezett meg a számlámra.
Kérem azonosítsák be magukat az illetők.
Köszi!:-)
Valakik készpénzben fizettek be a bankszámlára naptár pénzt:
4.400 Ft. - Közlemény: B Fali. Dátum: 2009.09.30; ekkor érkezett meg a számlámra.
2.250 Ft. - készpénzes POSTAI befizetés - Dátum: 2009.10.05;
4.350 Ft. - Közlemény: Falinap. Dátum: 2009.10.06; ekkor érkezett meg a számlámra.
Kérem azonosítsák be magukat az illetők.
Köszi!:-)
Bagee06-10-2009 14:26:07 // 100637
próbáltam, akkor elkezd puffogni alapjáraton
dfg (Tanárúr)06-10-2009 14:24:04 // 100636
húzd le az LMM csatlakozóját. ha az rossz, akkor szokott ilyen hibát kreálni.
Bagee06-10-2009 14:06:09 // 100635
és azt mivel tom megoldani ? vagy mit nézzek meg?
pb_06-10-2009 14:04:41 // 100634
Sztem dúsítási probléma lesz.
Bagee06-10-2009 14:02:53 // 100633
csak ha bő gázt adok akkor befullad egy kicsit de ha finoman nyomom akkor megy
pb_06-10-2009 14:00:02 // 100632
Akkor hidegen torpan?
Bagee06-10-2009 13:42:32 // 100631
gyári ment bele Ferke jóvoltából :) a kábeleket meg most néztük mert egyik cserés volt.
dfg (Tanárúr)06-10-2009 13:42:10 // 100630
hát igen, legalább a hangja jó ;)
istvan06-10-2009 13:38:11 // 100629
én egy sokkal egyszerübb dolgot néznék meg most látom hogy gyertyák lettek cserélve. 1 milyen gyertya került bele 2 gyertya kábel meleg hatására a müanyag ott valamennyit dolgozik én abba az irányba keresném a problémát.
admirális06-10-2009 13:10:40 // 100628
Talán víz, vagy olaj került a gyertyák mellé, olyankor tud ilyesmit csinálni.
Bagee06-10-2009 12:37:54 // 100627
amikor hidegben indulok akkor megy (igaz akkor se a tuti mert ha odalépek akkor mintha sok benzin menne és megszívná magát) De amikor áll a kocsi napközben és du 4kor elindulnék akkor vagy várok és pöfögök egy kicsit és akkor jobb vagy ha elindulok akkor meg hiába nyomom alig gyorsul ...
pb_06-10-2009 12:19:22 // 100626
Könnyen Lképzelhető, hogy nem dúsítja be a benzint hidegen.
pb_06-10-2009 12:18:19 // 100625
A boxer, az boxer.)))
Bagee06-10-2009 12:13:31 // 100624
szasztok skacok!
Valami naon nem kóser... amíg nem melegszik be a motor olyan kb 60 fokra kuuvára erőtlen a kocsi... Mi okozhatja ezt? milyen jeladók játszhatnak szerepet ebben?
Valami naon nem kóser... amíg nem melegszik be a motor olyan kb 60 fokra kuuvára erőtlen a kocsi... Mi okozhatja ezt? milyen jeladók játszhatnak szerepet ebben?
onager7306-10-2009 09:18:24 // 100623
Tegnap bementünk Corkba munkát keresni. Természetesen az Alfával, ez az egyetlen üzemképes autó a baráti társaságban :)
Eleinte furcsa volt, hogy a haver kicsit előrehajolt és elfordította a fejét. Egyre többször csinálta majd úgy maradt. Ja és közben vigyorgott. Majd egyszercsak megszólalt: De kúúúrvajó hangja van ennek az autónak! A boxer hangja teljesen elvarázsolta.
Egy újabb Alfa rajongó?
Csáóóó
Eleinte furcsa volt, hogy a haver kicsit előrehajolt és elfordította a fejét. Egyre többször csinálta majd úgy maradt. Ja és közben vigyorgott. Majd egyszercsak megszólalt: De kúúúrvajó hangja van ennek az autónak! A boxer hangja teljesen elvarázsolta.
Egy újabb Alfa rajongó?
Csáóóó
Bakelyt06-10-2009 08:54:48 // 100622
Szia na sikerult valamit talalni?
Ferko06-10-2009 08:52:50 // 100621
145/146 naptár info!!!!!!!
Valakik készpénzben fizettek be a bankszámlára naptár pénzt:
4.400 Ft. - Közlemény: B Fali. Dátum: 2009.09.30; ekkor érkezett meg a számlámra.
2.250 Ft. - készpénzes POSTAI befizetés - Dátum: 2009.10.05;
Kérem azonosítsák be magukat az illetők.
Köszi!:-)
Valakik készpénzben fizettek be a bankszámlára naptár pénzt:
4.400 Ft. - Közlemény: B Fali. Dátum: 2009.09.30; ekkor érkezett meg a számlámra.
2.250 Ft. - készpénzes POSTAI befizetés - Dátum: 2009.10.05;
Kérem azonosítsák be magukat az illetők.
Köszi!:-)
dfg (Tanárúr)05-10-2009 22:16:36 // 100620
igen, első autónak nem lenne jó. :D
WarbiRunner (Gyuri)05-10-2009 21:28:14 // 100619
Amíg meg nem unnád :-)
A Wartburgon volt nekem ilyesmi "hangrendszer". Nagyon bírtam, engedte forgatni a kis 1.3-mast 7200-ig. Pesten a riasztókat szépen beindította, iszonyat szép hangja volt, élveztem. Csak mikor Balázs barátommal mentünk Budapestre, lényegében egy szót se szóltunk egymáshoz, úgyse hallottuk volna :-) Aztán megfigyeltem, hogy bizony 300km alatt qvára elfáradok (a zajtól). Ennek ellenére kimentünk Horvátországba. Hátul a csajok inkább végigaludták, szólni nem volt értelme, így túlélték halláskárosodás nélkül. Én 1000km alatt mint a mosott sz.r....de az alagútban vazz...olyan hangorgiát csak versenypályákon hallhatsz. Brutális volt. Aztán visszább vettem belőle kétdobos rendszer, egy átmenő, egy fordító, vékony végcső. Azóta is így van, decens morranással beindul, és szép határozott morgós hangon szól a kis 1.6 benne. Ma már ez is sok lenne hosszútávon, hozzászoktam a suhanáshoz :-))))
A Wartburgon volt nekem ilyesmi "hangrendszer". Nagyon bírtam, engedte forgatni a kis 1.3-mast 7200-ig. Pesten a riasztókat szépen beindította, iszonyat szép hangja volt, élveztem. Csak mikor Balázs barátommal mentünk Budapestre, lényegében egy szót se szóltunk egymáshoz, úgyse hallottuk volna :-) Aztán megfigyeltem, hogy bizony 300km alatt qvára elfáradok (a zajtól). Ennek ellenére kimentünk Horvátországba. Hátul a csajok inkább végigaludták, szólni nem volt értelme, így túlélték halláskárosodás nélkül. Én 1000km alatt mint a mosott sz.r....de az alagútban vazz...olyan hangorgiát csak versenypályákon hallhatsz. Brutális volt. Aztán visszább vettem belőle kétdobos rendszer, egy átmenő, egy fordító, vékony végcső. Azóta is így van, decens morranással beindul, és szép határozott morgós hangon szól a kis 1.6 benne. Ma már ez is sok lenne hosszútávon, hozzászoktam a suhanáshoz :-))))
dfg (Tanárúr)05-10-2009 21:07:27 // 100618
na erre nem tudok válaszolni. a mienk nem pont így működik sztem.
szasza(SW)05-10-2009 20:54:31 // 100617
A vezmod nem előEnnyit találtam róla!bb módosít?
Vikking 31105-10-2009 20:49:50 // 100616
NA azé :DDD Mert én mostan összevissza olvastam mindenféle hülyeséget :DDD
dfg (Tanárúr)05-10-2009 20:49:47 // 100615
az sovány
4800-tól van rajta jel elméletileg.
4800-tól van rajta jel elméletileg.
dfg (Tanárúr)05-10-2009 20:48:52 // 100614
csak a hátsó? leömlőtől csak egy dob volt, és az is kicsi :D
szasza(SW)05-10-2009 20:09:24 // 100613
3000 ig pörgettem addig nem változott:(
Vikking 31105-10-2009 20:07:14 // 100612
Álljunkcsakmeg... Akkor csak a hátsó dob volt kivéve? :OOOOO
dfg (Tanárúr)05-10-2009 20:05:03 // 100611
és akkor még silent módban mentem, mert a gyerek mögöttem ült.
de veszett hangja volt fordulaton, ha nem lenne család, ilyen maradna, az tuti...
de veszett hangja volt fordulaton, ha nem lenne család, ilyen maradna, az tuti...
dfg (Tanárúr)05-10-2009 20:00:23 // 100610
leginkább valahol kontakthiba lehet előtte... de sztem direktben a vezérlőből érkezik a jel. 4800-as fordulat felett sincs meg a 12V?
DöSö05-10-2009 18:06:34 // 100609
Igy már érthetö.:D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
417
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?