Forum >> 145-146
pb_08-07-2009 23:45:25 // 97359
Ha nem csöpög sehol, és mégis Ltűnik az olaj, akkor máshol nem nagyon tud Ltűnni, mint belül. Hány km van a verdában?
Bakelyt08-07-2009 23:42:56 // 97358
Syoval vigzem szervizbe es meresem le a kompresziot? gyurukre gyanakszol?
pb_08-07-2009 23:41:44 // 97357
Mérd + a kompressziót.
alfa kutya08-07-2009 23:24:32 // 97356
Igen erre gondlok csak nekem nem 3-águ hanem kettő
Bakelyt08-07-2009 23:16:24 // 97355
az auto jol megy, jol huzz, nem fustol, semmi nem vevodik eszre rajta, mi lehet a baj? valami velemenyi?
Youri08-07-2009 23:15:08 // 97354
Háááááát,ezek alapján amit írtál(1300km/1 lityi olaj),már nem nagyon fog az egyswzerű "rakjunk bele más olajat és jó lesz" megoldás bejönni.....Ott komolyabb probléma lesz szerintem:-(
Bakelyt08-07-2009 23:08:32 // 97353
Udv Mindenkinek,
Kerem azok hozaerto emberkek tanacsat akik tudnak valami javaslatot a problemamra.\
Szoval: A kis draga kincsem zabalya az olajat, Eszre vettem mar regebrol akor Selenia volt benne 10W40 es+ adalek hogy minden rendben legyen. Olvastam par hozaszolast es arra jutottam hogy Castrol Magnatek 10W 40-es a megoldas mert aszt nem "szereti".
De sajnos ez nalam nem igy alakult.
Olyan 1300 Km megtetele utan az olaj nivo pacan pa milimeterrel a minimum alat van az olajszint (csere utan 1-2 mm max alatt volt). Az auto ala is benesztem mar de nem csopog sehol, mi a tehendo, vastagab olaj? talan 15W-s ? vagy mit kelene csinalni?
Kerlek beneteket dobjatokmar meg par tanacsal. Valaszokat elore is nagyon koszonom
Kerem azok hozaerto emberkek tanacsat akik tudnak valami javaslatot a problemamra.\
Szoval: A kis draga kincsem zabalya az olajat, Eszre vettem mar regebrol akor Selenia volt benne 10W40 es+ adalek hogy minden rendben legyen. Olvastam par hozaszolast es arra jutottam hogy Castrol Magnatek 10W 40-es a megoldas mert aszt nem "szereti".
De sajnos ez nalam nem igy alakult.
Olyan 1300 Km megtetele utan az olaj nivo pacan pa milimeterrel a minimum alat van az olajszint (csere utan 1-2 mm max alatt volt). Az auto ala is benesztem mar de nem csopog sehol, mi a tehendo, vastagab olaj? talan 15W-s ? vagy mit kelene csinalni?
Kerlek beneteket dobjatokmar meg par tanacsal. Valaszokat elore is nagyon koszonom
Fairlane08-07-2009 22:41:52 // 97352
Hello urak,
Mégsem volt teljesen idióta aki írta a manualt :)
Az én gépembe fiat coupe bőre van, és basszus, most esett le, hogy ha jól tévedek annak erősen hasonló az ülése, fejtámlája.
Jelentem működik a módszer:
- Fejtámlát koppig felhúzni (fontos)
- A tartóját, de inkább a nem látható fémrészét fogóval megfogni, majd az óramutató járásával ellentétes irányba 90 fokkal elfordítani. Persze mindkét tartórudat

- Ezután simán lekapható a fejtámla

- Ezek a tartók
A műanyagon levő recék segítik a fejtámla magasságállítását, a felső mélyebb, attól nem lehet lehúzni alapesetben. A fém végén levő bemarásba kapaszkodik a háttámlában levő biztosítódrót. Ezért kell 90 fokkal elfordítani, hogy onnan kiakadjon :)

- Visszatételnél a tartóvasakat egyszerűen vissza kell dugni a helyükre, ügyelve, hogy a rajtuk levő kis műanyag fog, pöcök az ülés háta felé nézzen. Ezután simán visszatehető a fejtámla.

Köszi a segítséget mégegyszer is :)
Mégsem volt teljesen idióta aki írta a manualt :)
Az én gépembe fiat coupe bőre van, és basszus, most esett le, hogy ha jól tévedek annak erősen hasonló az ülése, fejtámlája.
Jelentem működik a módszer:
- Fejtámlát koppig felhúzni (fontos)
- A tartóját, de inkább a nem látható fémrészét fogóval megfogni, majd az óramutató járásával ellentétes irányba 90 fokkal elfordítani. Persze mindkét tartórudat

- Ezután simán lekapható a fejtámla

- Ezek a tartók
A műanyagon levő recék segítik a fejtámla magasságállítását, a felső mélyebb, attól nem lehet lehúzni alapesetben. A fém végén levő bemarásba kapaszkodik a háttámlában levő biztosítódrót. Ezért kell 90 fokkal elfordítani, hogy onnan kiakadjon :)

- Visszatételnél a tartóvasakat egyszerűen vissza kell dugni a helyükre, ügyelve, hogy a rajtuk levő kis műanyag fog, pöcök az ülés háta felé nézzen. Ezután simán visszatehető a fejtámla.


Köszi a segítséget mégegyszer is :)
szasza(SW)08-07-2009 18:35:58 // 97351
Benőke08-07-2009 13:12:06 // 97349
Ja hogy ez probléma? Aszittem ficsőr :D
Amúgy ált ha tele van a tartáj akkor semmi gond, ha kevés van benne akkor szokta hogy az ablaktörlővel egyszerre kezdenek dolgozni.
Amúgy ált ha tele van a tartáj akkor semmi gond, ha kevés van benne akkor szokta hogy az ablaktörlővel egyszerre kezdenek dolgozni.
Föckös08-07-2009 12:58:39 // 97348
nekem nem ment tönkre
eddig...:-)
eddig...:-)
dfg (Tanárúr)08-07-2009 12:22:42 // 97347
szasza mopst lépte meg ezt a problémát, majd ő segít neked.
alfa kutya08-07-2009 11:49:56 // 97346
De úgy nem fog tönkre menni az ablaktörlő gumi?
Föckös08-07-2009 11:44:52 // 97345
nekem is későn spriccel, türelem :-)
alfa kutya08-07-2009 11:39:27 // 97344
Sziasztok nem tudjátok véletlenül hogy hol lehet venni az ablakmosó tartályhóz szelepet mert későn spriccel a viz?
Ferko08-07-2009 10:54:55 // 97343
Fúúúú kispöTS. Ha egyzser találkozunk, akkor vííííged lesz. jóbebaszatlak:-DDDDDDDD
Föckös08-07-2009 10:51:51 // 97342
hogybeszélsz te ALFÁTLAN!
:-)
Du megnézem a v6tb-t.
ZNÁÁÁ
:-)
Du megnézem a v6tb-t.
ZNÁÁÁ
Ferko08-07-2009 09:11:26 // 97341
Még szép, hogy nem. Az emberek azok, akik ebben a topicban tartottak mindig is, nem pedig a 146.:-DDDD Jó barátokra leltem itt és ez nem autó függő.:-DD
Apropo: mifaszvanmáán a naptáral. Most akkor Bagee és Apii csinálja? Ébresztő Bandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!:-DDD
Apropo: mifaszvanmáán a naptáral. Most akkor Bagee és Apii csinálja? Ébresztő Bandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!:-DDD
Axl Trans08-07-2009 09:09:00 // 97340
De azért nem leszel hűtlen a topichoz?
Föckös08-07-2009 09:07:04 // 97339
Szasza kárpitos lettél? :-)
Ferko08-07-2009 09:04:12 // 97338
Végülis gratula:-DDD
Köszi szépen:-D
Köszi szépen:-D
Axl Trans08-07-2009 08:58:06 // 97337
Most akkor gratula vagy sem? :D
Ruuk07-07-2009 22:47:15 // 97336
Ha a műanyag kulisszát akarod cserélni, akkor az egész kipufogót le kell szedni, kéziféket kiakasztani, lambdát leszedni, váltót alulról kibújtatni. Kb 1,5 órás meló volt szervízben, úgy, hogy hárman dolgoztak rajta. Szóval amennyire egyszerűnek tűnik annyira szívás. Az alkatrész 4500ft volt a munkadíj meg egy tizes.
Ferko07-07-2009 22:28:54 // 97335
Szasz Banda!
MA este 6-kor elvitték az autót. Ma már Pesten tölti az éjszakát.
MA este 6-kor elvitték az autót. Ma már Pesten tölti az éjszakát.
Fairlane07-07-2009 21:43:58 // 97334
Akkor ez nem jött be :)
Köszi a képeket, kinyomom neki, igy biztos sikerülni fog :)
Köszi a képeket, kinyomom neki, igy biztos sikerülni fog :)
szasza(SW)07-07-2009 21:21:33 // 97333
szasza(SW)07-07-2009 21:17:15 // 97332
szasza(SW)07-07-2009 20:53:38 // 97331
Fairlane07-07-2009 20:51:35 // 97330
Időközben kotortam neten egy 145 manualt, abból vannak ezek a képek:

Létezik, hogy a fejtámaszokat full felhúzva, és két tartóvasat óramutató járásával ellentétesen 90 fokkal elforgatva lejön a fejtámasz a tartóiról?
Esetleg ha van kéznél ilyened, azt meg tudnád nézni?
A képeket elfogadom, köszi, akár nagyban, mailban is, kinyomtatom neki, úgy könnyebb lemagyarázni a tényállást :)


Létezik, hogy a fejtámaszokat full felhúzva, és két tartóvasat óramutató járásával ellentétesen 90 fokkal elforgatva lejön a fejtámasz a tartóiról?
Esetleg ha van kéznél ilyened, azt meg tudnád nézni?
A képeket elfogadom, köszi, akár nagyban, mailban is, kinyomtatom neki, úgy könnyebb lemagyarázni a tényállást :)
dfg (Tanárúr)07-07-2009 20:49:10 // 97329
2009-04-19 21:18:20 // 93610
dfg (Tanárúr)07-07-2009 20:47:53 // 97328
2009-04-19 21:18:20
keress vissza erre a dátumra, ott van egy csomó kép a hsz-ben.
keress vissza erre a dátumra, ott van egy csomó kép a hsz-ben.
szasza(SW)07-07-2009 20:43:45 // 97327
Ha kell kép miről van szó ,akkor még a lakásban van egy szétbontva.Csinálok képet,ha érdekel.
szasza(SW)07-07-2009 20:38:41 // 97326
Bocs ,az ülőrésznél az ülés alján a fém rész széle a sin és abba van akasztva a húzat:))
szasza(SW)07-07-2009 20:32:35 // 97325
Fentről nem érdemes.Le kell szedni a húzatott a háttámláról.Nem nagy meló.Oldalsó műanyagok le.Alul két műanyag sin van egymásba akasztva.Azt ki kell akasztani.Utána ha benézel alá két oldalt madzagok vannak beakasztva a fém keretbe.Azokat ki kell akasztani.Utána felfelé görgetve kifordítani a húzatott.Felső harmadnál megy keresztbe egy merevítő sin.Azt két oldalt ki kel húzni a keretből.Utána lehet tovább görgetni és eljutsz a fejtámla tartó pöcökhöz.Az ülőrésznél is a két műanyag sínt kell kiakasztani ott egybe jön a húzat a szivaccsal,na azt már nem egyszerű szétkapni:(
MIFI07-07-2009 20:25:42 // 97323
Pontosan nem tudom ha szét lehet szedni akkor persze maradhat a régi:) Hétvégén meg tudom nézni ha érdekel:)
Fairlane07-07-2009 20:22:56 // 97322
Sziasztok,
Ma megszólitott egy utcabeli bácsi, mondván látta hogy nekem is alfám van, és segitséget kérne. A fiának van egy 145 juniorja, és szeretné egy üléshuzattal meglepni, viszont nem tudja leszedni a fejtámlákat az első ülésekről. Elvitte pár utcával odébb egy szerelőhöz, de neki sem sikerült :)
Keresgéltem itt a topikban, és megleltem szasza146 89641-as hozzászólását képekkel (köszi érte)

Namost, az ok, hogy ezt a drótot kell valahogy kiakasztani; de hogy jut el hozzá az ember különösebb rombolás nélkül? A háttámla mögött fel lehet nyúlni a huzat alatt? Vagy addig feltűrhető a huzat? Vagy ha mondjuk el is túrja az ember valahogy, lentről vagy fentről, akkor utólag hogy lehet visszapattintani?
Ma megszólitott egy utcabeli bácsi, mondván látta hogy nekem is alfám van, és segitséget kérne. A fiának van egy 145 juniorja, és szeretné egy üléshuzattal meglepni, viszont nem tudja leszedni a fejtámlákat az első ülésekről. Elvitte pár utcával odébb egy szerelőhöz, de neki sem sikerült :)
Keresgéltem itt a topikban, és megleltem szasza146 89641-as hozzászólását képekkel (köszi érte)

Namost, az ok, hogy ezt a drótot kell valahogy kiakasztani; de hogy jut el hozzá az ember különösebb rombolás nélkül? A háttámla mögött fel lehet nyúlni a huzat alatt? Vagy addig feltűrhető a huzat? Vagy ha mondjuk el is túrja az ember valahogy, lentről vagy fentről, akkor utólag hogy lehet visszapattintani?
attika07-07-2009 20:19:00 // 97321
Váltokar jó a régi azt nemkel ugye cserélni
MIFI07-07-2009 20:14:36 // 97320
Köszöntem a sikaflex teljesen jó lesz erre a célra nekem:)
MIFI07-07-2009 20:13:59 // 97319
Hali:) Isten ments ezért a váltót leszedni:)
Elég lesz a kipuffot és a kardán alagutat meg a belső műanyagato:)
Elég lesz a kipuffot és a kardán alagutat meg a belső műanyagato:)
attika07-07-2009 20:05:53 // 97318
147Smz07-07-2009 19:05:16 // 97317
Persze, az sima ügy. Annyi érdekelt csak, hogy le kell-e szednem az egész burkolatot vagy van vmi egyszerűbb trükk. De ezek szerint nincs.
szasza(SW)07-07-2009 18:48:19 // 97316
Nem nagy meló leszedni 3-4 csavar.
147Smz07-07-2009 18:34:46 // 97315
Basszus, elvontátok a figyelmem ezzel a fogyasztásos témával.
Meg akartam kérdezni, hogy a kardánboxon végig menő hátsó szellőző rostélyt ki lehet-e szedni? Ugyanis a tekerője kiakadt, és most folyton nyitva van. Apróság, de megcsinálnám, ha meg tudom. Le kell csavarozzam az egész burkolatot a váltótól kezdve egészen a hátsó szellőzőig?
Meg akartam kérdezni, hogy a kardánboxon végig menő hátsó szellőző rostélyt ki lehet-e szedni? Ugyanis a tekerője kiakadt, és most folyton nyitva van. Apróság, de megcsinálnám, ha meg tudom. Le kell csavarozzam az egész burkolatot a váltótól kezdve egészen a hátsó szellőzőig?
147Smz07-07-2009 18:33:26 // 97314
Ja és nekem most volt nézve, elvileg minden jó az autón fogyi szempontjából :-)
147Smz07-07-2009 18:32:49 // 97313
Nekem autóúton 110-120-as tempóval evett 8-8,5 litert az autó, igaz télen és ezért nem klímáztam. Budapesten sajnos horror, télen-nyáron 11,5-öt eszik, betonstabilan :-)
Most próbálom azt a vezetési technikát, hogy nem 2000-es fordulaton használom, hanem 2500-3000 körül, tehát később váltok fel. Sajnos a nagy melegben volt most klíma is meg dugó is rendesen, ezért ami kijön érték a legközelebbi tankolásnál, az nem lesz teljesen mérvadó a korábbiakhoz képest.
Most próbálom azt a vezetési technikát, hogy nem 2000-es fordulaton használom, hanem 2500-3000 körül, tehát később váltok fel. Sajnos a nagy melegben volt most klíma is meg dugó is rendesen, ezért ami kijön érték a legközelebbi tankolásnál, az nem lesz teljesen mérvadó a korábbiakhoz képest.
ystuc07-07-2009 17:50:26 // 97312
Én mikor feltettem, nekem is mindig leesett. Mondjuk nekem Heko volt a 146-on, ahhoz adtak két oldalas ragasztót, de az se ért semmit. Aztán rákentem egy kis sikaflexet (szélvédőragasztó), és máris úgy fent maradt, ahogy kellett neki. De ha sikával próbálkoznál, csak óvatosban, mert tud ragadni rendesen. :-)
szasza(SW)07-07-2009 17:33:42 // 97311
Gt vagy Kau tud tutit mondani.Azt hiszem kis sziloplaszttal kel segíteni neki.A gyári ragasztással nekem is elszállt:)
107-07-2009 17:21:52 // 97310
Na látod!!! Tucc te ha akarsz!!!!! :-DDDDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
362
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?