Forum >> 145-146
Kau30-07-2007 19:53:03 // 43608
Szerencsére ezeket nem ismerem, még nem kellett cserélnem. Dobd fel a kérdést a Szerelőműhely topikba, ott több szaki is tud róla véleményt mondani. Szerintem Bandi is tud segíteni.
szasza(SW)30-07-2007 19:52:08 // 43607
Sziasztok!
Nekem városban simán felmegy anyira,hogy ki-be kapcsol a venti folyamatosan,25fokos hömérséglet fölött.
Nekem városban simán felmegy anyira,hogy ki-be kapcsol a venti folyamatosan,25fokos hömérséglet fölött.
TIbor30-07-2007 19:50:30 // 43606
Pontosan ez a gondom nekem is, csakhát azt hittem, hogy a Trabi után itt már nem lesznek ilyen "jó minőségű" alkatrészek !
Amit kihajintottam termo az kb 55-60 fokig melegített, vettem újat, ez meg 60-.70-ig f@sza !
Milyen gyártmány érdemes venni ez asszem Facet ! Esetleg BEHR-ről van valami vélemény ?
Amit kihajintottam termo az kb 55-60 fokig melegített, vettem újat, ez meg 60-.70-ig f@sza !
Milyen gyártmány érdemes venni ez asszem Facet ! Esetleg BEHR-ről van valami vélemény ?
Kau30-07-2007 19:46:15 // 43605
Úgy tűnik, az a termosztát akkor nem az igazi.
Kau30-07-2007 19:44:28 // 43604
Az előbb véletlen rossz helyre irányítottam az üzit.
Szóval köszi a tanácsot mindenkinek!
Szóval köszi a tanácsot mindenkinek!
Kau30-07-2007 19:43:14 // 43603
Köszi a tanácsokat!
TIbor30-07-2007 19:38:55 // 43602
Kollégák!
Információram lenne szükségem, hogy ilyen időben mennyire melegszenek a gépek elsősorban a 151 LE-s 2.0 ra gondoltam!
Tavasszal cseréltem termo-t, de most sem megy fel 80 fokig a mutató, csak ha álló helyzetben járatom a motort!
Kb 4-6 km várős alatt melegszik mondjuk 60-70 fokig, aztán sehova tovább , ennek nem így kellene lennie, mert az összes talicska 2 km alatt üzemmeleg, ez meg nem akar bemelegedni!
Előre is kösz !
Információram lenne szükségem, hogy ilyen időben mennyire melegszenek a gépek elsősorban a 151 LE-s 2.0 ra gondoltam!
Tavasszal cseréltem termo-t, de most sem megy fel 80 fokig a mutató, csak ha álló helyzetben járatom a motort!
Kb 4-6 km várős alatt melegszik mondjuk 60-70 fokig, aztán sehova tovább , ennek nem így kellene lennie, mert az összes talicska 2 km alatt üzemmeleg, ez meg nem akar bemelegedni!
Előre is kösz !
András bácsi30-07-2007 19:04:16 // 43601
Tűnik. Forgó és kopó alkatrész, ráadásul nem kis meló a csere. Ezen én nem spórolnék.
Robi ( Sztanik )30-07-2007 19:03:10 // 43600
Üdv. Mindenkinek !
Ha már így rákérdezel, hogy Mi mit tennénk, akkor Én az alábbiakat.
Ha a szerkezet nem sérült akkor azt nem bántanám, mivel az az alkatrész az egyik legritkábban tönkremenő cucc a kuplung-váltó párosban.
A csapágyat azt mindenféleképp cseréltetném, mivel gondolom még az a gyári benne, és 100E Km felett az már rizikós. Nekem 110E Km körül kezdett csörögni.
Ha már így rákérdezel, hogy Mi mit tennénk, akkor Én az alábbiakat.
Ha a szerkezet nem sérült akkor azt nem bántanám, mivel az az alkatrész az egyik legritkábban tönkremenő cucc a kuplung-váltó párosban.
A csapágyat azt mindenféleképp cseréltetném, mivel gondolom még az a gyári benne, és 100E Km felett az már rizikós. Nekem 110E Km körül kezdett csörögni.
Otto30-07-2007 18:39:11 // 43599
Én motorkódosan vettem a kocsim és nem volt benne semmi szám...
Eredetvizsga O.K. volt, később kiderült, hogy 1.6 a 2.0 helyett!Akkor még nem értettem hozzá.
Most rendes motor van benne, csak nem tetszett a motorszám, így eltüntettem.:D
Most volt nem régen műszakin(szigorított) és ott sem volt gáz!
Egyszóval, csináltatni kell motorkódot és az megy bele, amit akartok!
Eredetvizsga O.K. volt, később kiderült, hogy 1.6 a 2.0 helyett!Akkor még nem értettem hozzá.
Most rendes motor van benne, csak nem tetszett a motorszám, így eltüntettem.:D
Most volt nem régen műszakin(szigorított) és ott sem volt gáz!
Egyszóval, csináltatni kell motorkódot és az megy bele, amit akartok!
Kau30-07-2007 18:29:14 // 43598
Te mit cseréltettél?
Kau30-07-2007 18:28:11 // 43597
Az utóbbi években még ilyen rosszul nem álltam anyagilag...
Most költöttem a kocsira is 150-et. Tehát a családtól se vonhatok el minden pénzt. És akkor jött ez. :(
Ráadásul betegállomány miatt a fizetésem is a fele lesz.........
Szóval, ha a szerkezet maradna a kinyomócsapágyat akkor is érdemes cserélni? Az is jónak tűnik...
Most költöttem a kocsira is 150-et. Tehát a családtól se vonhatok el minden pénzt. És akkor jött ez. :(
Ráadásul betegállomány miatt a fizetésem is a fele lesz.........
Szóval, ha a szerkezet maradna a kinyomócsapágyat akkor is érdemes cserélni? Az is jónak tűnik...
dfg (Tanárúr)30-07-2007 18:24:43 // 43596
csere.... én bennehagytam a jobbat. most lehet xopok vele, és olyan 20 ezer kmt mentem vele.
András bácsi30-07-2007 18:21:37 // 43595
Akkor én cserélném az biztos. Ilyen futásnál nem létezik, hogy ne lenne kopva, gyengülve. Max. a szerkezetet hagyd, de a kinyomócsapágyat ne kockáztasd.
Persze attól is függ, meddig tartod meg a gépet.
Persze attól is függ, meddig tartod meg a gépet.
Kau30-07-2007 18:20:02 // 43594
Nem tudok róla, hogy cserélve lenne. 2,5 évesen vettem. Most 7 éves 133 ezer km-el.
András bácsi30-07-2007 18:17:34 // 43593
A pénztárcád dönt. Mikor volt a komplett cucc cserélve?
Kau30-07-2007 18:16:05 // 43592
Na. Ma eljutott a kocsim a műhelybe. Egész napos anyázásos szerelés után kiderült a hiba. A kuplungtárcsa adta meg magát. Lebontották miatta a fél kocsit :(
A szerelőm győzköd, hogy a szerkezeten és a kinyomócsapágyon még csak kopás sincs, nagyon jó állapotú. Azt mondja, azt fölösleges cserélnem. Viszont korábban minden szaki azt állította, hogy érdemes egyben cserélni mindent. Most van fél nap, hogy eldöntsem, mit csináljak. Nyílván "csak" tárcsa csere olcsóbb lenne, ami nem mindegy, de nem akarok pórul járni se. Ti mit tennétek?
A szerelőm győzköd, hogy a szerkezeten és a kinyomócsapágyon még csak kopás sincs, nagyon jó állapotú. Azt mondja, azt fölösleges cserélnem. Viszont korábban minden szaki azt állította, hogy érdemes egyben cserélni mindent. Most van fél nap, hogy eldöntsem, mit csináljak. Nyílván "csak" tárcsa csere olcsóbb lenne, ami nem mindegy, de nem akarok pórul járni se. Ti mit tennétek?
dfg (Tanárúr)30-07-2007 14:20:26 // 43591
hja. még a bogarakról tudok 1-2 érdekes motorkódot.
WarbiRunner (Gyuri)30-07-2007 13:58:39 // 43590
Még jó, hogy a Wartburgom gyárilag 1.6-os, így nem kell AF meg ilyenek :-)))
dfg (Tanárúr)30-07-2007 11:49:38 // 43589
hallottam egy verzióról, ahol sósav borult a motorszámra, és kapott a gép egy F2 motorszámot. de mondom, hogy csak hallottam. nekem a skoda motorszáma AF12 volt. :)
Ati_QV ®30-07-2007 06:38:31 // 43588
Jó reggelt! Aztaaa....608 e !?....azért ez nem semmi ! :O
Kau30-07-2007 06:27:56 // 43587
Amúgy jó reggelt mindenkinek! :)
Kau30-07-2007 06:27:31 // 43586
Ez nem semmi hiba. Évek óta nem hallottam ilyenről, most meg három nap alatt hallok 3-ról :(
Poseidon30-07-2007 00:36:49 // 43585
Csak azonos motorkódú motort tehetsz bele _rettenetes_ komplikációk nélkül. Én nemrég jártam hasonlóan és végül egy új mocit vettem, azonos motorkóddal pontosan emiatt. Különben rettenetes bevizsgálási díj mellett (nem viccelek, kb. 500.000 Ft egy emissziós bevizsgálás) engedik csak utcára még akkor is, ha a cseremotor tökéletesen ugyanaz a motor mint a szétment, csak más a motorkódja (idióta egy dolog, de ez van!).
Megjátszani azt, hogy nem olvasható a sorozatszáma meg megintcsak lúzerség, mert ma már röntgennel olvassák ki a kiló rozsda alól röhögve....
Részvétem a történtekért, én közel 40 napja jártam hasonlóan (ajánlom a blogom), tudom milyen érzés, de sajnos másmilyen mocát nem tudsz beletenni _legálisan_.
A másik meg az, hogy _csak és kizárólag_ származási okmányokkal és számlával vegyél, mert így a következő vizsgánál egyszerűen átírják a motorszámot az újra és kész... semmi komplikáció, semmi emissziós bevizsgálás, stb.... Ellenkező esetben, megintcsak szívatják a T. honpolgárt ahol csak lehet...
Megjátszani azt, hogy nem olvasható a sorozatszáma meg megintcsak lúzerség, mert ma már röntgennel olvassák ki a kiló rozsda alól röhögve....
Részvétem a történtekért, én közel 40 napja jártam hasonlóan (ajánlom a blogom), tudom milyen érzés, de sajnos másmilyen mocát nem tudsz beletenni _legálisan_.
A másik meg az, hogy _csak és kizárólag_ származási okmányokkal és számlával vegyél, mert így a következő vizsgánál egyszerűen átírják a motorszámot az újra és kész... semmi komplikáció, semmi emissziós bevizsgálás, stb.... Ellenkező esetben, megintcsak szívatják a T. honpolgárt ahol csak lehet...
szasza(SW)29-07-2007 21:08:08 // 43584
Már 4 vektoros program van a gépen,de a corel valamiért nem müködik tryál verzió.Norbi át küldte amit csinált ,de a másik három meg nem ismeri a cdr fájlt:(
szasza(SW)29-07-2007 21:05:10 // 43583
Köszönöm te egy igazi úr vagy!!:)
GT Ɨ|ѯ29-07-2007 21:00:43 // 43582
A héten megcsinálom,majd felrakom.
Megcsinálom pirosban is fehér számokkal,ne kínlódjál vele:-)))
Megcsinálom pirosban is fehér számokkal,ne kínlódjál vele:-)))
Ati_QV ®29-07-2007 20:51:58 // 43580
Engem itt az Amoren úgy fogadtak,hogy úristen ez a VDaniéké volt ,
akkor ne tudd meg..... Bexarattak rendesen!!Nekem is menegetett vele az előző tulaj állítólag.Kaposújlaki talin állítólag 8órán keresztűl tólta a szemét a QV-nak.
Szerencsére utána járt a Szamosinál,"nemkevésösszegért"' ! :)))Mire hozzám kerűlt Feri korrektűl rendberakatta.Ő egy korrekt Alfás !
akkor ne tudd meg..... Bexarattak rendesen!!Nekem is menegetett vele az előző tulaj állítólag.Kaposújlaki talin állítólag 8órán keresztűl tólta a szemét a QV-nak.
Szerencsére utána járt a Szamosinál,"nemkevésösszegért"' ! :)))Mire hozzám kerűlt Feri korrektűl rendberakatta.Ő egy korrekt Alfás !
MIFI29-07-2007 20:50:21 // 43579
Csak a mocit akarok! Sorry
MIFI29-07-2007 20:49:19 // 43578
Köszi beszélni fogok vele!!
dfg (Tanárúr)29-07-2007 20:34:51 // 43577
millió egy oka lehet. nálam az volt a baj, hogy az előző tulaj menegetett vele oil nélkül. De valaki mondta már, hogy a 2.0 tipushibája, hogy a hajtókarcsavarok ellazulnak.
Mifi! ha véletlen komplett aztót akarsz venni, akkor a szervószivattyújára vevő lennék, hogx csökkentsem a költségeid.
Mifi! ha véletlen komplett aztót akarsz venni, akkor a szervószivattyújára vevő lennék, hogx csökkentsem a költségeid.
Karakot29-07-2007 20:32:36 // 43576
Részvétem! Ha csak 4 hónapja vetted, akkor még van rá szavatosság. Mindegy, hogy magánszemélytől, vagy kereskedőtől vetted, a fő darabokra van törvényi garancia. Keresd meg ez ügyben George-ot, ő már rutinos a dologban, anno beperelte a kocsija előző tulaját, és nyert! Sok sikert
Ati_QV ®29-07-2007 20:16:58 // 43575
Szerintem kitólták a szemét! :((
Kitartás hawer,fel ne add! Találsz bele tuti jó motort de 1.6-ot NE!
Inkább vmi ultrabrutál v6 vagy Q4-et aplikálj bele ,csak akkor a váltót is +a fékeket. :)
Kitartás hawer,fel ne add! Találsz bele tuti jó motort de 1.6-ot NE!
Inkább vmi ultrabrutál v6 vagy Q4-et aplikálj bele ,csak akkor a váltót is +a fékeket. :)
szasza(SW)29-07-2007 19:44:31 // 43574
hát ez jó kérdés.Lehet elfáradt az anyag,meg oil hiány is csinálhatta.
MIFI29-07-2007 19:32:55 // 43573
még egy kérdés mitől fordulhatott ez elő??
Olaj maximum? Mit csinálhattak vele ezelőtt?
Nálam 4 hónapja van
Olaj maximum? Mit csinálhattak vele ezelőtt?
Nálam 4 hónapja van
MIFI29-07-2007 19:20:54 // 43572
Szétfogunk nézni mert azért csak 2.0 volt a kezdet
és naon rossz lenne átülni kisebbe
fordítva más lenne
és naon rossz lenne átülni kisebbe
fordítva más lenne
szasza(SW)29-07-2007 19:18:47 // 43571
Sőt a Német ebay -en 0 kilóméteres 2,0 ts motor is szokott lenni!!
129-07-2007 19:18:01 // 43570
Szasza! Bekéne izzítanod a MSN-t!!!!
szasza(SW)29-07-2007 19:16:30 // 43569
Bele lehet csak lesz egy csomo adminisztráció pluszba meg vizsga.Minek a fünyiró motor Tatán a bontóban biztos van 2,0-s moci!
129-07-2007 19:14:19 // 43568
Akkor küldöm.....ha esetleg, az utoljára berakott képre rá tudom húzni, (mert az legalább egyenes), akkor majd azt is átküldöm :-))
No megy az első.....:-)))
No megy az első.....:-)))
MIFI29-07-2007 19:13:51 // 43567
129-07-2007 19:13:06 // 43566
Hát ezek egyenként sem hangzanak jó, nem még együttvéve :-((( Azért kitartás!!!
MIFI29-07-2007 19:11:27 // 43564
Most nézte a szerelőm a jövőhéten néznek blockot! mert ugye bár ma kiszedtük belőle a hajtókar nagyobbik darabját:( a gyertyák sérültek a 3.hengerbe egy kijött a második nem! és ki tudja milyen káosz van még a szivébe :((
129-07-2007 19:10:31 // 43563
szasza(SW)29-07-2007 19:06:49 // 43562
Az kircsi küld át légyszives!Én is probálkoztam de nekem bonyolult ki vitte a fejem:))
129-07-2007 19:04:40 // 43561
Szóval!
Sikerült megrajzolni Corelben az óralapokat. Ha kell, át tudom küldeni, így a dekorosnak könnyebb eszközölni az óhajodat.
Úgynevezett rétegenként van megoldva. 1. körvonalak; 2; osztások 3; számok feliratok
Így a mesternek csak elmondod, hogy mi leszen másképpen, esetleg mit akarsz vágatni.
Sikerült megrajzolni Corelben az óralapokat. Ha kell, át tudom küldeni, így a dekorosnak könnyebb eszközölni az óhajodat.
Úgynevezett rétegenként van megoldva. 1. körvonalak; 2; osztások 3; számok feliratok
Így a mesternek csak elmondod, hogy mi leszen másképpen, esetleg mit akarsz vágatni.
129-07-2007 19:00:19 // 43559
Szasza! Itt vagy?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
5
Guests5
486
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?