Sziasztok. Fiamnak neznek 145-os gepet. 1,4 boxer 1,6 vagy jtd a jobb valasztas?
boxer
Erre most bukkantam. Kicsit olcsonak tartom de nem vagyok benne az arakba ennel a tipusnal.
koszi elore is a segitseget.
Forum >> 145-146
ValeRossi4603-01-2015 09:30:05 // 135905
.......................03-01-2015 09:24:56 // 135904
Vegyél inkább egy Fiat Bravo 20V t
van olyan jó autó mint az Alfa 145
hisz a platform ,futómű tök ugyanaz
van olyan jó autó mint az Alfa 145
hisz a platform ,futómű tök ugyanaz
DieselManiaco(NagyVad)03-01-2015 07:34:26 // 135903
Ebben a bürökráciában? kizártnak tartom hogy egyszerű lenne elintézni...
István00202-01-2015 18:38:42 // 135902
Enyém is így járt jó nagy zárlattal, meg kellett csinálni rendesen.
Alfaimádó02-01-2015 13:52:50 // 135901
Ebben nagyon igazad van: Lehet okosban műszakizni, csak nehogy rosszkor legyél rossz helyen.
Ha a valóságtól eltérő motorral kocsikáznék talán még a felelősség biztosításom is érvénytelen lenne. Ezt nem vállalnám be.Lehet marad az 1.6.
Ha a valóságtól eltérő motorral kocsikáznék talán még a felelősség biztosításom is érvénytelen lenne. Ezt nem vállalnám be.Lehet marad az 1.6.
Béci Ɨ|ѯ02-01-2015 12:33:39 // 135900
Vagy egy 20v 2.4 JTD? Esetleg az örök favorit a 155 q4 - Lancia 2.0 turbo.:-)
WarbiRunner (Gyuri)02-01-2015 10:44:51 // 135899
BÚÉK mindenkinek :-)
WarbiRunner (Gyuri)02-01-2015 10:44:16 // 135898
2.0 20v? Nekem ez a titkos vágyam, mióta vezettem egy Mareát ilyen motorral. Csak pont a macera miatt szóba sem jöhet. Ha nincs P rendszámod, akkor egy bazi nagy rizikó az egész. Lehet okosban műszakizni, csak nehogy rosszkor legyél rossz helyen. Egyébként azon gondolkoztam, hogy a már külföldön átépített autókkal mi a helyzet? Ha ott engedélyezték, és forgalmija volt, vajon itthon forgalomba helyezhető?
Kau01-01-2015 17:02:09 // 135897
Boldog Új Évet! :)
JTS motor beépítését szerintem felejtsétek el. Nagyon kényes, sok vele a probléma. A vezérműtengelyek is gyorsan kopnak és szinte lehetetlen hozzá beszerezni... De panaszkodtak már más dolgokra is.
V6 beépítésekor már annyi minden mást is kell cserélni, hogy az elég húzós. A 2.0 TS még elfogadható, mivel ilyen mocikkal szerelték is a 145-146-osokat.
JTS motor beépítését szerintem felejtsétek el. Nagyon kényes, sok vele a probléma. A vezérműtengelyek is gyorsan kopnak és szinte lehetetlen hozzá beszerezni... De panaszkodtak már más dolgokra is.
V6 beépítésekor már annyi minden mást is kell cserélni, hogy az elég húzós. A 2.0 TS még elfogadható, mivel ilyen mocikkal szerelték is a 145-146-osokat.
Alfaimádó01-01-2015 12:55:21 // 135896
Köszönöm.
Béci Ɨ|ѯ01-01-2015 11:37:49 // 135895
2.0 TS megoldható nagyobb problémák nélkül. TZoli cartárs csinált már ilyen műtétét pl. JTS beépítéséről én még nem hallottam. A V6 azért macerásabb, de a példák mutatják, hogy lehetséges. Lásd falcokc cartárs 145-ét.
A papírozás más kérdés. Egy v6-ot el sem tudom képzelni, hogy lehetne. A nagyobb TS megoldható, mivel olyan volt benne gyárilag is.
A papírozás más kérdés. Egy v6-ot el sem tudom képzelni, hogy lehetne. A nagyobb TS megoldható, mivel olyan volt benne gyárilag is.
Alfaimádó01-01-2015 10:13:59 // 135894
Sziasztok. BUÉK mindenkinek. Olyan kérdésem lenne, hogy 145 1.6 ts-be 2.0 ts motort rakni mekkora küzdés? Esetleg 2.0jts vagy v6? Hivatalos átépítést nem akarok, úgy tudom az macerás. Ennek elkerülésére ötletek?
Otto01-01-2015 02:33:37 // 135893
BUÉK!
Xixo01-01-2015 00:36:21 // 135892
Az "ilyesmi"-re jöhetne ötlet, mert az előbbiek pipálva... :(
Hakuna31-12-2014 19:23:33 // 135891
Sziasztok!
Bal oldali (bár asszem ez mindegy is) hengerzárat keresek 146-oshoz egy törött helyére. Akinek esetleg van elfekvőben, kérem, jelezze az üzenőfalamon!
Jelige: "éljenek a téli fagyok"
Boldog Új Évet kívánok minden Cartársnak!
Bal oldali (bár asszem ez mindegy is) hengerzárat keresek 146-oshoz egy törött helyére. Akinek esetleg van elfekvőben, kérem, jelezze az üzenőfalamon!
Jelige: "éljenek a téli fagyok"
Boldog Új Évet kívánok minden Cartársnak!
AngeloDivina31-12-2014 13:13:24 // 135890
AngeloDivina31-12-2014 12:51:07 // 135889
97-es 1.4 Ts 145-ös a gèpállatom, most cserèltünk termosztátot ès ugyan ilyen számlapom van ès ugyan ott áll a hőfokom 80 alatt. Fűtès van.
DieselManiaco(NagyVad)31-12-2014 12:50:13 // 135888
a dieseleknek is 80-as órájuk van,sőt termosztátból is 80 fokos való beléjük.. 80 fokos vízzel a gatyát le kell hogy rohassza az emberről..ott vagy csap probléma van vagy levegős,vagy valami ilyesmi...
Béci Ɨ|ѯ31-12-2014 09:27:34 // 135887
Eredetileg 1,6 volt, de motorcserével már 2.0 TS.
Zsoltikj ૐ31-12-2014 08:51:13 // 135886
A szive is Ti :)
Kau31-12-2014 07:36:16 // 135885
De neked 1.6-os van, nem?
Béci Ɨ|ѯ31-12-2014 02:14:05 // 135884
Ránézésre ez egy facelift előtti Ti vagy QV műszeregysége. Lehet, hogy tényleg egyszerűen az van, amit Kau mond és csak a számlapok miatt mutat 80-at.
Zsoltikj ૐ30-12-2014 22:39:10 // 135883
Kau30-12-2014 21:10:08 // 135882
Az 1.6 TS-nek 50-90-130.
A boxereknek 40-80-120.
A régebbi facelift előtti 146-osokét nem tudom biztosra.
A boxereknek 40-80-120.
A régebbi facelift előtti 146-osokét nem tudom biztosra.
Zsoltikj ૐ30-12-2014 20:36:53 // 135881
Majd otthonról rakok képet mert telefonról nem enged :(
Zsoltikj ૐ30-12-2014 20:26:30 // 135880
40-80-120 skála van nekem is
Kau30-12-2014 19:45:05 // 135879
Zsoltikj ૐ30-12-2014 19:39:33 // 135878
nem tudom cserélték-e, de meleget nyom rendesen:)
Xixo30-12-2014 19:39:22 // 135877
Sapkába nyomom, mint a skodris bácsik. :)
No majd meglessük ezt is, legközelebb. Köszi az ötletet!
No majd meglessük ezt is, legközelebb. Köszi az ötletet!
Kau30-12-2014 19:34:02 // 135876
A Ti designba cseréltétek a műszerfalat is? Szerintem neked 90-es termosztátod van (89) :)
Zsoltikj ૐ30-12-2014 19:28:18 // 135875
a viszintes jelnél 80 van rajta nem 90
Kau30-12-2014 19:23:07 // 135874
Persze. Ha jó a vízhőfokod, pólóban ülhetnél bent télen is :)
Mondjuk most is ülhetsz :))
Mondjuk most is ülhetsz :))
Xixo30-12-2014 19:21:24 // 135873
Ja, a 90et könnyebb leírni. :)
Nem tudom, ez is lehet, mert mintha eddig jobb lett volna. Pestre menet több mint fél óra után se fúj rendesen meleget, pedig abban van pálya és dugó is. Meg ugyi elvileg a vízhőfoktól kéne függenie... :(
Nem tudom, ez is lehet, mert mintha eddig jobb lett volna. Pestre menet több mint fél óra után se fúj rendesen meleget, pedig abban van pálya és dugó is. Meg ugyi elvileg a vízhőfoktól kéne függenie... :(
Kau30-12-2014 19:12:29 // 135872
Gyári az óra csoprtod? Mármint a számlap? Mert én is kicseréltem és 90-es helyett 80-as hőfokú a vízhőmérséklet felirat van. Szinte az összes optikai tuning számlap ilyen. De attól én tudom, hogy az a 80, valójában 90 :))
Zsoltikj ૐ30-12-2014 19:09:30 // 135871
majdnem odáig felmegy, de tovább sehova még meghajtva utána megállva sem
Kau30-12-2014 19:07:53 // 135870
Álló helyzetben se megy feljebb 80-tól?
Kau30-12-2014 19:06:38 // 135869
Hát, igen. Régebben én is rászóltam némely családtagra, hogy ne feszegesse :)
Kau30-12-2014 19:05:33 // 135868
Szerintem nem vált rendesen a hideg és a meleg levegő között. Nem zár ott valami rendesen. Nekem ilyen időben is olyan levegőt fúj, hogy kb 15-20 km után lejjebb kell állítanom.
Amúgy gyárilag a termosztátok 89 fokra vannak belőve. Csak mindenki 90 fokot mond :)
Amúgy gyárilag a termosztátok 89 fokra vannak belőve. Csak mindenki 90 fokot mond :)
Otto30-12-2014 19:00:18 // 135867
Csajom az első hidegben azzal kezdett, hogy letépte a kilincset...
Nők!! Nem jön, akkor tépjük! Váááá!!!
Nők!! Nem jön, akkor tépjük! Váááá!!!
Zsoltikj ૐ30-12-2014 18:10:16 // 135866
jaja viszint alatt áll meg nekem is, ami a 90 fok közelében sincs mutató szerint
Xixo30-12-2014 17:57:45 // 135865
Lehet, hogy nem pont 90fok, vízszint alatt egy hajszálnyival. És ha eléri ott is marad fixen, nem megy lejjebb.
Zsoltikj ૐ30-12-2014 17:26:53 // 135864
nos nekem nem megy fel 90re 80alatt megáll kicsivel, de fűt (termosztátcsere?)
Xixo30-12-2014 16:57:44 // 135863
Az miért van, hogy hiába áll be 90 fokra a vizem, meleget alig nyom a fűtés? Ha jobban pörgetem (kb 3000től) akkor jobban fűt értsd melegebbet, ha alapjáraton akkor szinte hideget. Ha azelőtt tekerem fel a ventit akár csak egyes fokozatra, akkor nem fúj sose meleget, ha lekapcsolom egy percre, akkor utána jó egy darabig.
Nem most kezdődött, +5 +10 fokban is ez volt, csak akkor nem ilyen észrevehetően...
Nem most kezdődött, +5 +10 fokban is ez volt, csak akkor nem ilyen észrevehetően...
Kau30-12-2014 13:02:27 // 135862
Írtam rá a szerelőműhely topikban ;)
Boro30-12-2014 09:44:16 // 135861
akkor megvárjuk amíg a doktor bácsi újra hajlandó lesz rendelni :)
Kaci30-12-2014 09:42:06 // 135860
Sziasztok! Járt már valaki úgy hogy letiltott az immoja? megoldás?
AtaVica30-12-2014 07:07:47 // 135859
Oké köszönöm!!! Figyelem!!!! :)
Kau29-12-2014 21:08:34 // 135858
Egyszer nekem is csinált ilyet. És soha többet! :)
Ha nem csinálja még vagy 2x ne foglalkozz vele :) Lehet, hogy tényleg a pillangószelep akadt meg.
Ha nem csinálja még vagy 2x ne foglalkozz vele :) Lehet, hogy tényleg a pillangószelep akadt meg.
AtaVica29-12-2014 20:06:43 // 135857
Sziasztok!!! Segítséget szeretnék kérni!!!! Ma délután történt, 80-as tempónál azt vettem észre, hogy elkezdett húzni az autó. Kivettem sebességből, és szabályzásig pörgött a motor. Gyorsan félreálltunk leállítottam, majd újraindítottam jó lett. Majd később 3000-es fordulaton pörgött!!! Hazafele úton meg minden rendben volt!!! A pillangószelepet megmaceráltam, bovden nem szorul!!! Mi lehet a rumli???
misike7629-12-2014 19:19:18 // 135856
Elaludt a lámpa:-). Különben mivel világító piláccsal is szépen ment az autó, azt a tippet kaptam, hogy vegyem le az aksiról a sarut egy fél órára, hátha csak egy pillanatnyi hiba szorult meg a kis fejébe és azért világít. De menet közbe meggyógyult.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
525
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?