Forum >> 145-146
Xixo16-01-2015 20:57:59 // 136005
Ez a durva, hogy ez az autó lófaxt nem melegszik. :) No meg hogy a hűtőcsere után jött elő, ezért is kötöttem volna össze azzal, de persze nem, egyszerre kellett bexarniuk...
Kau16-01-2015 19:03:19 // 136004
Van hozzá javítószett. Kb 3000 Ft.
Az új, kb 35 körül szokott menni. Kérdezd meg Ferkét vagy Ofit itt az Amorén a pontos árakról.
Az új, kb 35 körül szokott menni. Kérdezd meg Ferkét vagy Ofit itt az Amorén a pontos árakról.
Boro16-01-2015 18:58:38 // 136003
Boro16-01-2015 18:33:25 // 136002
Kazes☻16-01-2015 13:05:52 // 136000
Erre én is gondoltam, de azt hittem az nagyobb galibát okozott volna... Na, mindegy. A lényeg, hogy meg van! :)
Kau16-01-2015 12:52:33 // 135999
Kau16-01-2015 12:52:00 // 135998
Jé. Itt egy K! :)
Xixo16-01-2015 10:52:40 // 135997
A b lesz az Vágóúr! :)
És ki tudja mióta jártam már full behalt vízpumpával!?! És amíg nem lett +10fok, addig semmit nem melegedett, ott állt 90 alatt, pedig volt benne pályázás, dugózás, hegymenet... és semmi bakker. Most a melegebb időben sem kezdett el világítani a visszajelzője, annyira nem melegedett túl és rövid félreállós alapjárati járatás után vissza is hűlt.
Mondjuk ha már addig elbontottuk belül, akkor kicseréltük a radiátort is. No meg a vezérlést, meg állítottunk a szelephézagon is, kapott egy új hengerfej tömítést. Most egy 3 évig remélem megint nyugton lesz! :)
És ki tudja mióta jártam már full behalt vízpumpával!?! És amíg nem lett +10fok, addig semmit nem melegedett, ott állt 90 alatt, pedig volt benne pályázás, dugózás, hegymenet... és semmi bakker. Most a melegebb időben sem kezdett el világítani a visszajelzője, annyira nem melegedett túl és rövid félreállós alapjárati járatás után vissza is hűlt.
Mondjuk ha már addig elbontottuk belül, akkor kicseréltük a radiátort is. No meg a vezérlést, meg állítottunk a szelephézagon is, kapott egy új hengerfej tömítést. Most egy 3 évig remélem megint nyugton lesz! :)
Piritu - 1.000.00016-01-2015 07:03:57 // 135996
Akkor gáz lesz :-(
Már a vezérlés beállításához is célszerszám kell, ha nincs neki, akkor neki se álljon.
Docky oldalán van szerelési kézikönyv a kocsihoz.
Már a vezérlés beállításához is célszerszám kell, ha nincs neki, akkor neki se álljon.
Docky oldalán van szerelési kézikönyv a kocsihoz.
Boro16-01-2015 06:15:26 // 135995
Alfához értő szerelő.. na olyat nem találtam még :)
WarbiRunner (Gyuri)16-01-2015 02:57:24 // 135994
Nem volt benne víz? :-) Vagy a vízpumpád szórakozott?
Xixo15-01-2015 23:58:10 // 135993
Még mindig nem ez az! :)
Még egy pici infó: most a vizem nem egy hanem három hajszállal van a 90-es vonal alatt.
Még egy pici infó: most a vizem nem egy hanem három hajszállal van a 90-es vonal alatt.
Kazes☻15-01-2015 21:43:17 // 135992
Elzártad a fűtést és erre meg beindult, mert fordítva volt bekötve?! :)
Piritu - 1.000.00015-01-2015 21:01:19 // 135991
Minden el tud romlani, de az is elég lehet, ha nem volt meghúzva rendesen és mozog. Általában csak kerepelni szokott ha elkopik. Dieseles lesz olyankor a motor hangja. Egy Alfához értő szerelőnek nem jelenthet problémát.
Boro15-01-2015 20:54:23 // 135990
jó kérdés.. majd hnap jelzem a szerelőnek. az el tud kopni/romlani/akármi?
Piritu - 1.000.00015-01-2015 20:30:39 // 135989
A vezérlés módosítóddal mi a helyzet? Mert csak az van a szíjtárcsa és a vezérműtengely közt.
bala07915-01-2015 20:27:08 // 135988
Köszi az infót,ez egyszerűbb mint gondoltam.
Boro15-01-2015 18:24:46 // 135987
sírás határán vagyok :( kész lett a dudú azt mondta a szerelő h a szívósor vezértengelye átugrik de nem a szíj felől hanem valahol belül.. mentem vele 2 km-t előjött ugyanaz a "nemindulokbeakkorsehakönyörögsz" probléma és állítólag azóta folyamatosan átugrik picit. elmondása szerint nem abban az ütemben szív mint kellene. valakinek van esetleg robbantott rajza a motorról-szelepekről?
Xixo15-01-2015 17:46:31 // 135985
Nem rossz ötlet! :) De nem szeretném kipróbálni!
Xixo15-01-2015 17:45:47 // 135984
Nem, nem... :) a vizem 90 alatt volt egy hajszálnyival és csak a +10fokban kezdett el melegedni egy picit hosszabb úton, de alapjáraton akkor is visszahűlt.
klero15-01-2015 17:20:35 // 135983
a kipufogó oldali vezérműtengely volt elállítva kicsit, most már csak az alapjárat nem jó. (Főleg) üzemmeleg állapotban ingadozik, 700-1000 között. Fordulaton szépen megy. Állóhelyzetben,ha gázt adok,majd leveszem róla a lábam,leesik kb 500-ig a fordulat. Pillangószelep, légtömegmérő kitisztítva. Másfél hét múlva van időpont motordiagnosztikára.
Kau15-01-2015 17:16:00 // 135982
Egy kallantyú a motortérben :)
Kau15-01-2015 17:14:07 // 135981
Azt csak pár km-ig kell fogni, utána be lehet csukni :)))
De elárulom, hogyha a biztonsági övet átfűzöd a kéztámaszon, és azt fogod magad mellett, úgy sokkal kényelmesebb :))))
Volt már pár érdekes telem... :))
De elárulom, hogyha a biztonsági övet átfűzöd a kéztámaszon, és azt fogod magad mellett, úgy sokkal kényelmesebb :))))
Volt már pár érdekes telem... :))
Béci Ɨ|ѯ15-01-2015 17:04:49 // 135980
Tipp nr. 1 - Termosztát?
Xixo15-01-2015 16:39:44 // 135979
Jah és van fűtésem!!! :)
A megoldás még nem hangzott el itt a topicban. Nem radiátor, nem levegősödés, nem csap (az nincs is benne, csak a levegő irányárt tudom változtatni) és mint végül kiderült semmi köze nem volt a hűtőcseréhez sem.
Ami végül segített rájönni a megoldásra, az a +10fokos hőmérsékletnek volt köszönhető.
Van tippje valakinek? :)
A megoldás még nem hangzott el itt a topicban. Nem radiátor, nem levegősödés, nem csap (az nincs is benne, csak a levegő irányárt tudom változtatni) és mint végül kiderült semmi köze nem volt a hűtőcseréhez sem.
Ami végül segített rájönni a megoldásra, az a +10fokos hőmérsékletnek volt köszönhető.
Van tippje valakinek? :)
Xixo15-01-2015 16:36:14 // 135978
Van az a kicsi zárolajozó-jégoldó, én abból nyomok mindig a tél elején bele és még sose fagyott be.
Illetve egyszer még a 47es, de az a mosás miatt. Csomiból bemászás, belülről kinyom, aztán meg király volt úgy hazamenni, hogy bal kézzel végig fogtam az ajtót, mert nem tudtam visszazárni. :)
Illetve egyszer még a 47es, de az a mosás miatt. Csomiból bemászás, belülről kinyom, aztán meg király volt úgy hazamenni, hogy bal kézzel végig fogtam az ajtót, mert nem tudtam visszazárni. :)
aatis15-01-2015 13:28:07 // 135977
Ma reggel simán tudtam zárni a kocsit. Pedig most is le volt fagyva, úgyhogy elég hideg lehetett.
Mindegy, azért nyomok bele egy kis WD40-et, ha hazaérek. :P
Nem igazán tudom követni, hogy mi alapján mond csütörtököt.
Mindegy, azért nyomok bele egy kis WD40-et, ha hazaérek. :P
Nem igazán tudom követni, hogy mi alapján mond csütörtököt.
AngeloDivina15-01-2015 08:57:30 // 135976
Látom kihívásra vágysz.. :D Tényleg szép a képekből ítélve, de már sokat láttam, ami személyesen megnézve tartogatott meglepetéseket. A kereskedéstől vedd, mert ha valami nagyobb gond lesz a kocsival törvényileg még visszaviheted valameddig. Sajnos Én becumiztam, mert az adásvételin nem a kereskedő szerepelt, hanem valami világvégi vénasszony és nem tudtam mit csinálni. Ezt tudom csak tanácsolni!
AngeloDivina15-01-2015 08:47:45 // 135975
Na majd legközelebb kipróbálom... Köszi :D
Béci Ɨ|ѯ15-01-2015 07:09:59 // 135974
Nem ismerős, de a képek alapján meglepően egyben van, nagyon jól néz ki.
Alfás Stifi14-01-2015 21:36:24 // 135973
Kau14-01-2015 20:46:53 // 135972
Kau14-01-2015 20:43:55 // 135971
Olyankor az a megoldás, hogy az anyós felőli oldalon, ahol nem záróik be, megnyomod egy kicsit a lezáró gombot. Utána be tudja zárni a központi zár az összes ajtót és nem nyit vissza! Érdemes ezt tudni, mert nekem is volt olyan, hogy télen ott kellett hagynom a nyitott autót egy rossz környéken :)
Azóta ez 100%-ban segít :)
Azóta ez 100%-ban segít :)
bala07914-01-2015 20:14:56 // 135970
Helló cartársak.146 1,4 ts diagnosztikai csatlakozóját keresem a gépen.Merre keressem és milyet?
WarbiRunner (Gyuri)14-01-2015 17:57:36 // 135969
Ja, csak nekem reggelre megjavult és azóta is jó :-)
Én még ráküldtem egy kis wd-40-et azért. Nagy hidegben hajlamos befagyni, azt már megszoktam, az általában kiolvad ha rendesen bemelegítem. Sok rövid használat után szokott megfagyni találomra valamelyik első zár.
Én még ráküldtem egy kis wd-40-et azért. Nagy hidegben hajlamos befagyni, azt már megszoktam, az általában kiolvad ha rendesen bemelegítem. Sok rövid használat után szokott megfagyni találomra valamelyik első zár.
AngeloDivina14-01-2015 17:22:33 // 135968
Kb. két hete velem is eljátszotta, hogy visszaugrott mikor be akartam zárni és ha sikerült zárni, akkor csak a vezető felöli záródott be. Az anyós felől egy estét és egy napot nyitott állásban volt. Estére magától megjavult. Akkor voltak a leg hidegebb napok.
aatis14-01-2015 14:41:22 // 135967
Üdv cartársak!
Nekem is ugyanez a problémám a zárral, mint WarbiRunnernek. :(
Ma próbálgattam, hogy a lezáró műanyagot kézzel kapcsolgattam. Úgy bezár a kocsi, csak ugye én olyankor még bent vagyok, valahogy ki is kellene jutni a vasból. :D Viszont ez sem segített. Igaz nem nyomkodtam, de bezártam vele. Mondjuk elég nehezen mozgott még kézzel is.
Ha nyomok a zárba WD40-et, az egyből segíthet? Mert akkor inkább télen mindig tartok egyet a kocsiban. :)
Mit lehet még csinálni? Vagy ilyenkor már csak a zárcsere segít?
Ez is fura, hogy csak télen szemétkedik a zár. Szerencsétlen olasz nincs hozzászokva a hideghez. :P
Nekem is ugyanez a problémám a zárral, mint WarbiRunnernek. :(
Ma próbálgattam, hogy a lezáró műanyagot kézzel kapcsolgattam. Úgy bezár a kocsi, csak ugye én olyankor még bent vagyok, valahogy ki is kellene jutni a vasból. :D Viszont ez sem segített. Igaz nem nyomkodtam, de bezártam vele. Mondjuk elég nehezen mozgott még kézzel is.
Ha nyomok a zárba WD40-et, az egyből segíthet? Mert akkor inkább télen mindig tartok egyet a kocsiban. :)
Mit lehet még csinálni? Vagy ilyenkor már csak a zárcsere segít?
Ez is fura, hogy csak télen szemétkedik a zár. Szerencsétlen olasz nincs hozzászokva a hideghez. :P
Kazes☻13-01-2015 20:46:55 // 135966
Akkor már ketten vagyunk! :)))
NT Kundi13-01-2015 20:26:22 // 135965
jó apám is ezt mondta!
szétéghetett és kimozgósodhatott a kipuff, mert gyorsításkor valami rezonálja a padlót és erre tudunk vetni hogy ez lehet a hiba!
szétéghetett és kimozgósodhatott a kipuff, mert gyorsításkor valami rezonálja a padlót és erre tudunk vetni hogy ez lehet a hiba!
Kazes☻13-01-2015 19:31:22 // 135964
Tűzkarika! ...talán. :)
Kau13-01-2015 18:49:55 // 135963
Nem a flexibilis csőtagra gondolsz?
NT Kundi13-01-2015 18:42:54 // 135962
milyen tömítés van a kipufogóba ott ahol a leömlő és a rendszer összecsatlakozik a katalizátor előtt?!? asszem ilyen karika, no de milyen konkrétan?
Kau12-01-2015 06:48:13 // 135961
Nem csak kontakt hiba van? Az akksi előtt lévő panelen nézd meg a reléket. (Ha nem variálták át, akkor a középső a benzinszivattyúé). Mostanában már előforduló hiba, hogy vagy lecsúszik a kábel vagy eloxidálódik és eltörik.
VKG231!!! (156+75)11-01-2015 17:51:56 // 135960
Akkor pedig vontatgathatod... Sokáig. :D
Nem kell felborítani amúgy, erről nem hallottál még? :D :D
Nem kell felborítani amúgy, erről nem hallottál még? :D :D
Sityu11-01-2015 16:09:30 // 135959
Bassza meg az ac tiltó elektronoka.. valahogy kinyomta a biztonsági kapcsolót :D
Kazes☻11-01-2015 13:57:49 // 135958
Ezt vontam le én is az egész kutatásból, főleg, hogy az Autóház Budaörsnél volt kedves a kolléga elárulni, hogy egyébként ~174ezer forintocska lenne... :)
WarbiRunner (Gyuri)11-01-2015 10:06:35 // 135957
Az új kasztni elemről csak lebeszélni tudlak amúgy is. Én sárvédőt vettem újat, gondoltam így lesz teljes értékű a javítás. 3 baj volt csak vele:
-nem volt méretpontos. Nem tized mm-ről beszélnek, kb fél centivel volt rövidebb
- 2 év alatt porrá rohadt
- ehhez képest baromi drága volt, főleg fényezéssel együtt
5e-ért hoztam bontóból gyári színhelyeset, érdekes, de ez passzol, nem rohad és színben sem üt el. Motorháztetőt már eleve így vettem a megrozsdásodott, szét autópályázott eredeti helyett.
-nem volt méretpontos. Nem tized mm-ről beszélnek, kb fél centivel volt rövidebb
- 2 év alatt porrá rohadt
- ehhez képest baromi drága volt, főleg fényezéssel együtt
5e-ért hoztam bontóból gyári színhelyeset, érdekes, de ez passzol, nem rohad és színben sem üt el. Motorháztetőt már eleve így vettem a megrozsdásodott, szét autópályázott eredeti helyett.
VKG231!!! (156+75)11-01-2015 00:31:33 // 135956
De most mér? :DDD
Akkor más megoldás: A kasztni bármely eleménél tekerd kurva erősen. Előbb-utóbb menetet vág az magának :D
Akkor más megoldás: A kasztni bármely eleménél tekerd kurva erősen. Előbb-utóbb menetet vág az magának :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
484
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?