Forum >> 147

Cselentano12-09-2005 15:46:16 // 4682
az korrekt na majd rákérdek náluk
12-09-2005 15:46:13 // 4681
Nem powerrail hanem csipp. Apropó cselentáno kerestelek más csatornákon is, mi lesz a direktszűrő sorsa?
Csöri12-09-2005 15:43:54 // 4680
MOst az Elaforgnál vettem 12k-13k pénzért.
Cselentano12-09-2005 15:42:59 // 4679
az nem rossz ár, én 2,5 éve vettem 589 euróért de akkor még itthon nem lehetett kapni
Cselentano12-09-2005 15:42:15 // 4678
honnan? mi pénz? stb? mert itt nincs katalóg amiből tudnék rendelni, és így nincs ilyenem :-(
12-09-2005 15:40:40 // 4677
Bizonyos helyeken 70e Ft-ért garival együtt van a cucc. :)
Csöri12-09-2005 15:37:41 // 4676
Nem benne maradt a feketében, a GTA-ba ujjat vettem.
Cselentano12-09-2005 15:34:15 // 4675
de legalább jól átbeszéltük ezt is :-) halottam pro és kontrár is majd agyalok de ez így , ebben a felállásban gyenge nekem az egyik barátom most vett ugyanilyen motorral 1,9 JTD 8 V 156-ost , Győrből de Németországi modell , és a lényeg alapból, gyárilag 136 pacis na ez , hogyan van?
Cselentano12-09-2005 15:31:59 // 4674
egy kicsit védeném a novitec-et 1. ad garit a tuningra 2. "Az Alfa szervizben azt modják" , attól függ melyikben :-) pl. Győr - ne használjam Halásztelek M0 - nyugodtan tegyem vissza na erre írtam, hogy most kinek higgyek? ráadásul jópáran használjuk ezt a fajta novitec powerrail-t de félreértés ne essék nem kötekedni akarok, hanem csak a tisztánlátás véget írok megértem a te állásfoglalásodat, bár nem értek vele 100%-ban egyet de egy a lényeg , nekem kell eldőnteni és vállalni, hogy viszarakom-e vagy sem és egyelőre nem vagyok okosabb
Kalex12-09-2005 15:23:59 // 4673
Meg melyikét?
Szegi12-09-2005 15:16:50 // 4672
Az biztos,hogy "megrövidíti az alkatrészek életét",csak azt nem tudja senki,hogy mennyivel:)
Kalex12-09-2005 15:09:54 // 4671
Az Alfa szervizben azt modják, bármilyen csiptuning és a garanciának annyi azért ezt biztos tapasztalaton alapul . Nem lehet csak a vezérlést változtatni, ezer apró dolog van ami ezáltal megváltozik, pl. hő és nyomás terhelések a motor legapróbb alkatrészein. Lehet hogy csak megrövidíti az alkatrészek életét ezért "robban" később a bomba...Mindíg lesz egy "leggyengébb láncszem"(alkatrész ami nem birja a teljesítményfokozást...
Cselentano12-09-2005 14:37:47 // 4670
tényleg Csöri, a króm küszőbvédőt a régiből raktad át, vagy ebben is volt mert szeretnék valamit az enyémbe, mert állandóan lekopik a festék
Cselentano12-09-2005 14:30:28 // 4669
ne is , csak rossz vicc volt de 1xűen a májam nem bírta ki :-) szóval mielőtt valaki félreért vehettem volna GTA-t de dízelt akartam , bár most , hogy beletettem a fenekem a QV-be megint párszor :-)) azért nem semmi lehet az a GTA :-)))
Csöri12-09-2005 13:57:22 // 4668
A reg.adó valóban magasabb rá, kb 2milla.
Gabriel12-09-2005 13:53:58 // 4667
:-))))) értelek benneteket, mint Csörit mint Cselentanot
Gabriel12-09-2005 13:53:12 // 4666
Nem tudom Csöri, én nem vagyok tisztával a magyar kötelező biztosítással. Egy kollégának mutogattam a kocsidról a képeket és azt mondta drága lehet, mert 3000 ccm felett másik kategória van már, azaz nem ugyanaz mint a 2.0 vagy 2.5. Ennyi...
Csöri12-09-2005 13:52:17 // 4665
khmkhm Erre most had ne mondjak semmit.:)))
Cselentano12-09-2005 13:47:53 // 4664
legalábbis nekünk, de vannak itt burzsujok :-))) ( nem megsértődni !!! :-)))
Csöri12-09-2005 13:47:25 // 4663
Milyen uj kategória?
Csöri12-09-2005 13:47:04 // 4662
Nem sokkal fizetek rá többet mint a TS-re.
Gabriel12-09-2005 13:46:49 // 4661
3 liter felett nincs új kategória?
Csöri12-09-2005 13:43:34 // 4660
akarom mondani biztosítás.:))
Csöri12-09-2005 13:43:13 // 4659
A bitosítás nem olyan vészes rá.
Gabriel12-09-2005 13:41:23 // 4658
tudom csak poén volt :-), de azért megjegyeztem, hogy iszonyú drága :-(
Cselentano12-09-2005 13:39:29 // 4657
oksa, köszi
Cselentano12-09-2005 13:38:22 // 4656
nem gondoltam komolyan :-) építkezünk még erre sincs elég pénzünk :-(
GEORGE12-09-2005 13:01:07 // 4655
Nekem segítő kész volt a Scudommal kapcsolatban, mert abba akrnék chipet de mivel Peugeot HDi van benne mondta nem tud segíteni. Aztán felhivott pár nap múlva és adott egy telcsiszámot akik a Franciákkal foglalkoznak!:-) Azért gondoltam, hogy beszélj vele mert hátha tudomása van hibás chipkről, vagy esetleg rá tud kérdezni a németeknél volt-e már ilyen hibárol tudomásuk! Szóval hátha! :-)
Gabriel12-09-2005 12:55:57 // 4654
Ki fog derülni szerintem... GTA húzós ám múltkor néztem kiváncsiságból Szlovákián, hát nem semmi ára volt, nem beszélve a biztosításokról...
Gabriel12-09-2005 12:54:31 // 4653
semmi gond, majd ha lesz idő, pl. téligumira váltáskor. És köszi.
Cselentano12-09-2005 11:11:29 // 4652
hát ezaz, de több, mint két évig no problem a kütyüvel és most sem győzőtt meg senki , hogy a novitec az oka , de az ellenkezőjéről sem :-( így vakarhatom a kobakom, hogy mit csináljak, mert így nekem nagyon karcsú a gép ( 115 paci jelenleg + novitec akkor 145 ) előzésnél és jó pár szituban érezhető , sajna na megyek és veszek egy GTA-t :-)))
Cselentano12-09-2005 11:08:53 // 4651
így ahogy írtad, forgalmazó , nem biztos , hgoy rosszat fog mondani :-)
Cselentano12-09-2005 11:07:50 // 4650
nem ciki, csak nem tom lefotózni, míg fent van a kerék, leszedni meg lusta vagyok
Gabriel12-09-2005 11:05:21 // 4649
Sok neves gyártó csinált már bakit és ők is veszik valahonnan az alkatrészeket ami szintén hibás lehet, ami sorozatgyártásból van és rosszat foghatsz ki. Én szériagyártásban dolgozom és tudom hogy van ez - az egyik gép lejön tökéletes a másiknak nyűgjei vannak. Na ez lehet neked is. Novitec lehet márka de ő is kapja az alkatrészeket valahonnan, sőt lehet csak a logót teszi rá (mint sok multi, na erről is mesélhetnék). Ettől függetlenül tegyed vissza és figyelgesd a géped szerintem.
Gabriel12-09-2005 11:01:01 // 4648
Huh, részvétem
Gabriel12-09-2005 10:59:48 // 4647
Én is ezt mondom, de a szövegedből arra vélek következtetni, hogy azt hiszed az Alfában látomn a hibát. Amiket leírtál az olyan ami nekem sem új, szóval egyetértünk.
GEORGE12-09-2005 10:57:47 // 4646
Szeva! Látod az egyik szerelő ezt mondja a másik meg azt! És akkor te mint laikus döntsed el mi a jó???? A Novitec tényleg nem egy sufnituningos mühely! A Novitec direkt az Alfa-Fiat tuning cégje, biztos már nem az első ilyen "dobozt" gyártották le. Ettől függetlenül mint müködő berendezés akár meg is lehet hibásodva nem?? Hozáértöknél meg kéne nézetned. Adok egy telcsit mailba ő egy Novitec-es cucokat forgalmazó srác. Kérdez meg őt is mit mond erre a jelenségre! :-)
Gabriel12-09-2005 10:52:45 // 4645
és állandóan bakiztak a gumisok pár éven keresztül, aztán szépen megtanulták ... hát ja csak nekem még nincsenek bejáratott gumisaim és nem akarom ezt végigjátszani :-) A fotókat megköszönöm, de már nekem ciki, hogy mindig fotót kérek tőled...
Gabriel12-09-2005 10:47:47 // 4644
Csak nyugodtan az e havi költségvetésbe a miskolci tali miatt már apóslátogatás nem fér bele - mert az összes rokonnak messze kell laknia persze :-( ... szóval jövő hónapban elég :-D
Gabriel12-09-2005 10:45:37 // 4643
Sziasztok! Tegnap Szlovákián megnéztem a MADIT árakat, hááát amit esetlegesen ajánl olaj 230 Sk/liter, de amit erősen ajánl a cég az meg 420 Sk/liter. A Selénia márkaszervizben pedig 310 Sk/liter, szóval Selénia lesz. Na mindegy futottam egy kört így üresben. Anyámék ma mennek Pozsonyba és megállnak Dunaszerdahelyen a DunAuto-nál és megveszik nekem. 6 litert rendeltem, mert nasizik belőle :-) Na ezzel belső harcom lezárva :-) Ja a számolás kedvéért 1 SKK = kb. 6,5 HUF (A MADIT PRIMA olaj azért messze meghaladja a Selénia 20K specifikációit, nekem elhihetitek utánnanéztem - de ezt csak margóra - biztos ezért is drágább)
Cselentano12-09-2005 10:11:48 // 4642
szóval az előbb leírtam egy kicsit talán bővebben a motorleállás hibát még mindig nem tiszta, hogy most mi okozta "Az, hogy cselentano igy járt lehet hogy a csip-buzerálás miatt volt - ha jól vettem ki a szavaiból... Nem olyan egyszerű az autó elektronikája, hogy csak egy csip önmagában cserélhető, ezért vannak a csiptuning műhelyek." ez egy nem valami fészerben berakott, otthon a sufniban írt kütyü, hanem a Novitec álltal gyártott powerrail jópáran használjuk már , és mindannyian meg vagyunk vele elégedve én személy szerint 2003. májusa óta itt van pár sor róla németül: Info / Leistungsangaben: ALFA ROMEO/FIAT/LANCIA MODELLE NOVITEC Powerrail II Das neue Dieselsteuergerät Novitec Powerrail II, ist das weltweit in der kürzesten Zeit einbaubare Gerät. Das Powerrail II, nicht größer als eine Kreditkarte , wird mit nur zwei Steckern ins Fahrzeug montiert. Kein Löten und kein Kabelverbinden ist mehr notwendig. Das serienmäßige Steuergerät bleibt unberührt, somit können jegliche Störungen durch Einbaufehler komplett ausgeschlossen werden. Schon nach spätestens zwei Minuten kann der Fahrer also sein modifiziertes Fahrzeug testen. Ein Vorgang, der ihm sicherlich viel Spaß bereiten wird. Die kennliniengesteuerte Ladedruck- und Raildruckangleichung und das infolgedessen bis zu 50 Nm höhere Drehmoment macht sich sofort durch ein deutlich besseres Durchzugsverhalten bemerkbar. Auch bei der Höchstgeschwindigkeit legt der Commonrail-Diesel einen Zahn zu. Damit die Freude über das Mehr an Leistung auch lange Bestand hat, ist bei der Entwicklung auf ein motorschonendes Tuning besonders Wert gelegt worden. Die optimalen Verbrauchswerte belasten zudem den Geldbeutel des Fahrers nicht. Selbstverständlich kann das Powerrail II, wenn notwendig, in ebenso kürzester Zeit wieder ausgebaut werden und das Fahrzeug somit auf originalen Zustand zurückgesetzt werden. Lieferbar ist das Novitec Powerrail II mit TÜV-Gutachten, für fast alle Fiat, Alfa und Lancia mit Commonrail - Technik. Modell Motor Serie Powerrail Mehrleistung Alfa Romeo 147 1,9 JTD 85 KW / 103 KW 102 KW / 124 KW 17 KW / 21 KW
Cselentano12-09-2005 10:05:52 // 4641
na közben a hétvégén átbeszéltem, leinformáltam a motorleállásos dolgokat múltkor pár hónapja bp.-egom között állt le a kocsi, éppen tommi-val mentünk egomba hívtam egy trélert bevitte az m0-ba, zárás előtt sikerült odaérni, megpróbáltuk beindítani, semmi mondta a szerelő barátom, hogy reggel az enyémmel kezdenek és hív, hogy mi a baja reggel bementek ráadták a gyújtás, indult rárakták komputerre, hogy megnézzék milyen hibát ír ki - gázolaj nyomásszabályzó (akkor azt mondták, hogy ez egy kúp alakú kis bizbassz ami nyomja be és szabáyzozza a gázolaj mennyiségét, valszeg itt lehetett valami pillanatnyi hiba, szennyeződés, stb., ezért tiltott le a komputer) mondtam, hogy cseréljük ki mire, hogy semmi baja, felesleges szétszedni , ráadásul horrorba kerül nem fog ez többet előfordulni na erre múlt héten megint miután m egállt a pályán és bevitték a győri szervízbe és ott rárakták a komputert és törölték a hibát a hozzáértőknek ezt írta ki a komputer: motor ford.szám: 0 ford/perc fő befecsk. idő: 568,03 usec gázolaj mennyiség: 28 mm3/ciklus mért levegő mennyiség: 0 mg/ciklus vízhőmérléklet: 70,76 celsius-fok mért gázolaj nyomás: 926,7 bar hiba: P0191 - gázolaj nyomásszabályzó innentől kezdve a komputer szerint engedélyezve volt a motorindítás viszont a motor nem indult akkor nézi a srác, hogy rajta van a novitec chip, ami pont a gázolaj nyomással játszik (legalábbis az ő elmondásuk szerint, nagyobb olajnyomáson több gázolajat nyom be, innen van a plusz teljesítmény + csak kell hozzá megfelelő levegő mennyiség is) na majd kapok a szakiktól a pontatlanságom miatt :-) szóval szérthúztuk a novitec chipet, összedugtuk a motor csatikat és ráadtuk a gyújtást, és láss csodát járt a motor :-) innentől kezdtem el vakarni a fejem, hogy oké, hogy kint van , de így kicsit gyengébb az autó stb. és egyáltalán ez hogyan, miért történt? azt mondták, hogy passz, nézessem meg a chipet meg ők különben sem ajánlják ezeket a cuccokat na itt megint el kezdtem gondolkodni, hogy őké, hogy tuning de mégiscsak egy neves gyártótól van (novitec és kifejezeten ehhez a motorhoz, ráadásul a motor megbontása nélkül, csak egy csatit kell széthúzni és oda bedugni, azaz bármikor betehető/kivehető) na itt röviden vége is a történet ide vágó részének ma beszéltem az m0-os szerelőmmel, ő meg azt mondja, hogy nyugodtan tegyem vissza a novitec chipet
Cselentano12-09-2005 09:36:10 // 4640
na ez a hét is jól kezdődik most törte össze egy peugeot a párom corsáját nem adta meg az elsőbbséget (stp tábla volt) most értem vissza
Csöri12-09-2005 08:37:04 // 4639
Jó reggelt! Ismét a dolgos hétköznapok ösvényére lépek.:) Sjanos veszélybe került a hétvégi találkozón való részvételünk, de még nem adtam fel, remélem azért csak sikerül elmennünk.
Kalex12-09-2005 08:34:58 // 4638
Jó nagy ásítás és kezdjük el a hetet - hájevribádi
Cselentano12-09-2005 08:24:22 // 4637
jó reggelt :-)
Kalex12-09-2005 08:23:51 // 4636
El olvasgatva ezeket az Alfa hibákat: - az aksi az előző alfámban 2,5 évesen meghalt, ez nem az auto hibája!!! - az elektronika meg ami bekavarhat mind BOSCH ez nem olasz... - az égő kontakt hibája: ki gyártja a lámpát? Utálom amikor fikázzák az olasz autókat, láttam én már 2 hetes SLK-t lerohadva, sőt zsír új BMW-t álló helyben füstölni(a motortérből). Az, hogy cselentano igy járt lehet hogy a csip-buzerálás miatt volt - ha jól vettem ki a szavaiból... Nem olyan egyszerű az autó elektronikája, hogy csak egy csip önmagában cserélhető, ezért vannak a csiptuning műhelyek. Én anno egy 626-os mazdába rakattam és végignéztem hát szép egy műtét volt....
Cselentano11-09-2005 17:12:53 // 4635
nálunk 3 nap alatt el volt intézve, de lehet, hogy csak unatkoztak :-)))
Cselentano11-09-2005 17:11:34 // 4634
pontosan ugyanúgy jártam mint a durszám :-) a gyári keréknél, nem mindegy hol van a súly, mert beleér a "nem tudom a pontos nevét"-be :-)) de legközelebb, ha lekerül a kerék lefotózom :-) és állandóan bakiztak a gumisok pár éven keresztül, aztán szépen megtanulták + én is ha kerék volt cserélve, akkor pár kört mennem kellett , ha nem a város másik felében szerettem volna , hogy előjöjjön a hiba
Cselentano11-09-2005 17:07:47 // 4633
nincs elfelejtve a héten meglesz most bent áll a garázsban és nem férek hozzá ráálltak a lányok a corsa-kal viszont szép lett a szárny
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.