Forum >> 147
frusciante17-12-2017 21:11:34 // 57032
Az eco azért jó mert ugyanannyit eszik, de legalább nem megy...egy 50. Ks alkatrész a különbség amit az ecoban nem kell cserélni 100.000nként... Vezérlésmódosító egyébként minden ugyanaz... Szerintem csak a 120 pacisnak van értelme....
frusciante17-12-2017 21:06:05 // 57031
Én inkább 50enként cserélem biztos ami biztos. Barátom vezérlése nem élte meg a 60at.... A mocija se... 400 pénz lett volna a motor rendbe tétele... Szelepek csúnyán belecsaptak a dugattúkba... Vett bontóba inkább egy másikat... 130ért vette a mocit vezérlés és módosító csere tömítések, szimering, ki és beszereléssel 280 l de tt a vége. Szóval én azóta inkább 50ekként cserélem.... Vele voltam mikor ledarálta a szíjjal a motor előtte nap megjártunk a kocsival egy Veszprém bp oda visszát, reggel mentünk volna dolgozni a városban (Veszprém) aztán egyszer csak hangos csattogás a motortérben lámpánál felnyitom a motorteret hallom h a vezérlés felöl jön egyből félreáltunk mondom havernak állítsd le mer nagy a gáz szerintem... Leállította hívtunk segítséget hazavontatni utána már be sem indult.. Elküldtem az én szerelőmhöz aki mutatta a szíjjat szó szerint ledarálta a rücsniket...
Gergely17-12-2017 21:05:45 // 57030
és ha 1.6 akkor ECO vagy a normál 120 ló?
Gergely17-12-2017 20:57:51 // 57029
Na igen, de honnan tudom biztosan, hogy jó állapotú?
Bento17-12-2017 19:32:34 // 57028
Rakták faceliftesekbe is ezt a mocit. De a multijet sem túl problémás.
Maradj a sötét oldalon. :)
Maradj a sötét oldalon. :)
Piritu - 1.000.00017-12-2017 19:23:26 // 57027
60 az az ötven :-)
frusciante17-12-2017 19:09:28 // 57026
Vezérlést időben50.000ként cserélni 100.000ként módosítót, a lambdaszondákat hajlamos meglenni. Olyan dolog ami miatt állva marad nem nagyon van... Ha a motor jó állapotú.
Gergely17-12-2017 18:57:04 // 57025
Az ős JTD a 116 lovas? Ha jól emlékszem a ránctalanítottba már csak az újabbat tették 120 lóval, nekem meg az tetszik...
Gergely17-12-2017 18:55:23 // 57024
Akkor ez az autópályázás dolog az 1.6-tal eléggé szubjektívnek tűnik.
Nem baj, szerintem nekem nem lesz vészes, ha az 1.0 Yaris is okés volt.
Viszont van-e a benzineseknek olyan komoly hibája, ami előbb vagy utóbb, de szinte biztosan kijön? A komoly alatt én azt értem, hogy ha minden előjel nélkül jelenik meg és mozgásképtelenné teszi a kocsit és/vagy 100ezer feletti javítási költséggel jár.
Nem baj, szerintem nekem nem lesz vészes, ha az 1.0 Yaris is okés volt.
Viszont van-e a benzineseknek olyan komoly hibája, ami előbb vagy utóbb, de szinte biztosan kijön? A komoly alatt én azt értem, hogy ha minden előjel nélkül jelenik meg és mozgásképtelenné teszi a kocsit és/vagy 100ezer feletti javítási költséggel jár.
frusciante17-12-2017 18:21:23 // 57023
Tartható vele(1,6ts) a 160 hosszabb távon, de szerintem akkor már aránytalanul sokat eszik a dieselhez képest, és nekem pl a diesel halkabb... Mindegy milyen sebességnél nézem..Asso dob van mindkettőn, szeretem a benzines hangját sokkal szebb a fülnek mint a diesel, de hosszabb útra én akkor is a dieselt szeretem. Ha autót vesz az ember millió dolgot ke ll mérlegeljen és persze nem mindig az észérvek számítanak... Ha pénztárca b a ráta autót keres az ember és mégis alfák közt válogat akkor a dieselre köthető plusz szervízszámlát h kiegyenlítsük üzemanyagban sokat kell autókázni
Bento17-12-2017 17:07:18 // 57022
Az "ős" 8v JTD a legtartósabb, az mjet injektorai talán érzékenyebbek a ridegtartásra.
A belső tér (szerintem) tartós anyagokból épült, az idő múlásával jelentkező zizegések kis csavarutánhúzással, patentpótlással simán orvosolhatóak. A bőrkormány hajlamos a kopásra, én ki is cseréltem egy szebb bontott darabra, a kormánykapcsolók gombjai is hitványak, de aprópénzért pótolhatók ebayről (vagy aliexpressről?). Ezen felül még a vezetőoldali ülés ülőlapját cseréltem még ki az együtt töltött idő alatt. Én nem vennék bőröset, sötét színű textil a bírja legjobban a gyűrődést, nem izzaszt, jól tisztítható (nálam van pár csokizabáló a családban :) ).
Az általam linkelt példány is lesz még 900.000Ft a Hahu-n. :D
Félmillió kilométer után sem tűnik fáradtnak a gép, az Alfa Rosso pedig még mindig szépen csillog. Meghálálja a törődést.
A belső tér (szerintem) tartós anyagokból épült, az idő múlásával jelentkező zizegések kis csavarutánhúzással, patentpótlással simán orvosolhatóak. A bőrkormány hajlamos a kopásra, én ki is cseréltem egy szebb bontott darabra, a kormánykapcsolók gombjai is hitványak, de aprópénzért pótolhatók ebayről (vagy aliexpressről?). Ezen felül még a vezetőoldali ülés ülőlapját cseréltem még ki az együtt töltött idő alatt. Én nem vennék bőröset, sötét színű textil a bírja legjobban a gyűrődést, nem izzaszt, jól tisztítható (nálam van pár csokizabáló a családban :) ).
Az általam linkelt példány is lesz még 900.000Ft a Hahu-n. :D
Félmillió kilométer után sem tűnik fáradtnak a gép, az Alfa Rosso pedig még mindig szépen csillog. Meghálálja a törődést.
Piritu - 1.000.00017-12-2017 16:49:18 // 57021
Én nagyon sokszor 1000 km-re jártam anno 1,6-al. (146-147-156) Autópályán a 130-160 tartósan tartható volt.
Teljesen élhető, az 1,9 morgása furcsa volt utána.
Teljesen élhető, az 1,9 morgása furcsa volt utána.
frusciante17-12-2017 15:38:34 // 57020
Az 1,6 tsnek szerintem 100-110 az utazója amit még szeret, persze én is jártam vele 150el Szombathelyre szegedre vagy nyíregyre de nem szereti... Nem hangos és nem is gyenge a motor de szerintem nem erre tervezték... Én úgy gondolom hogy pályázni már jobb egy nagyobb diesel. Szvsz...
Gergely17-12-2017 10:55:41 // 57019
én személy szerint nem rajongok a 6-os váltókért, számomra már macerás annyit gangolgatni. Persze tudom, hogy főleg pályán jobb, de én megvagyok nélküle.
Pl. a múlt héten vezettem néhány 100 km-t egy Fabiát 1.2 TSI-vel (legalábbis azt gondolom az ótvar vartyogásából, hogy 3 hengeres volt) és kb 3-400 fordulat volt a különbség ugyanannál a sebességnél 5-ben és 6-ban. Nem láttam különösebben értelmét, hogy egy benzines miért jó, ha 130-nál 2500-at forog és nem 2800-at. Ráaásul 6-ban 100 alatt 3 emberrel gyakorlatilag tehetetlen volt...
Pl. a múlt héten vezettem néhány 100 km-t egy Fabiát 1.2 TSI-vel (legalábbis azt gondolom az ótvar vartyogásából, hogy 3 hengeres volt) és kb 3-400 fordulat volt a különbség ugyanannál a sebességnél 5-ben és 6-ban. Nem láttam különösebben értelmét, hogy egy benzines miért jó, ha 130-nál 2500-at forog és nem 2800-at. Ráaásul 6-ban 100 alatt 3 emberrel gyakorlatilag tehetetlen volt...
Gergely17-12-2017 10:50:10 // 57018
szerintem közel a félmillió km-hez már bármilyen hiba természetes. A visszavonult sportolón sem csodálkozunk, hogy ha ízületi fájdalmai vannak néha :)
De mégis... ennyi km után mennyire van még egyben mondjuk a beltere az autónak?
nekem a 146-ban most óra szerint 350ezer van, de a bele alapján egy 100ast tuti visszatekerhetnék :D
De mégis... ennyi km után mennyire van még egyben mondjuk a beltere az autónak?
nekem a 146-ban most óra szerint 350ezer van, de a bele alapján egy 100ast tuti visszatekerhetnék :D
Gergely17-12-2017 10:46:14 // 57017
Eddig mindenki azt mondta, hogy a 8v diesel a legjobb... vagy nem?
Gergely17-12-2017 10:44:32 // 57016
ja, ez tényleg kicsit drágának tűnik, a képek sem túl jók. Meg a rendszámán látszik, hogy max 2 éve hozták be külföldről. Nekem az ilyen mindig gyanús egy kicsit, ha valaki túl hamar akar túladnia kocsiján. Persze tudom, hogy lehet 100 reális oka is, nem csk az, hogy belenyúlt valamibe és most próbálja megúszni.
Gergely17-12-2017 10:42:10 // 57015
:D
A 2.0TD 146-tal szerintem már most is ott vagyok ;)
A 2.0TD 146-tal szerintem már most is ott vagyok ;)
Gergely17-12-2017 10:41:09 // 57014
Az 1.6 TS miért nem való hosszabb útra? Túl hangos a pályán? Az 2.0 TD 146 sem éppen egy utazóautó, de eddig megoldottunk vele mindig a 250km-es hazalátogatós utakat. De az anyósom 1.0 Yarisával is döngettem már néhány km-t az M0-n, nem okozott neki gondot (én is kibírtam).
Szóval ha az 1.6TS kényelmesen tudja a 130-at és gond nélkül viszi a 150-et is, ha kell, emellett pedig nem ordítozva kell benne beszélgetni, akkor nekem ok. Ja meg jó lenne, ha ilyen használat mellett azért 8l alatt kajálna.
A 147 népítéleteiben viszont szinte csak az 1.6-okat szidják...:(
Szóval ha az 1.6TS kényelmesen tudja a 130-at és gond nélkül viszi a 150-et is, ha kell, emellett pedig nem ordítozva kell benne beszélgetni, akkor nekem ok. Ja meg jó lenne, ha ilyen használat mellett azért 8l alatt kajálna.
A 147 népítéleteiben viszont szinte csak az 1.6-okat szidják...:(
Csabo2214-12-2017 17:44:27 // 57013
Már több 120 lovas jtd-ről is hallottam, h viszonylag hamar probléma volt a befecskendezőikkel.
Ami a személyes ellenvéleményem a kivitelről, h kispórolták a 6. fokozatot a váltóból. Az 5ös váltó meg a 8 szelep már elég régi cucc...
Ami a személyes ellenvéleményem a kivitelről, h kispórolták a 6. fokozatot a váltóból. Az 5ös váltó meg a 8 szelep már elég régi cucc...
Bento13-12-2017 10:44:00 // 57012
Még szerencse, hogy agyonrafényeztem a napokban a típust, tegnap utolért a P1320-as átok (vezérműtengely pozíció szenzor hiba). :)
Ugyan ma reggel pöccre indult, de délután a vezérléssel együtt kicserélem a jeladót, úgyis tervben volt a vezérműszíj csere erre a hétre.
Ettől még a JTD a király, csak nem árt minden második vezérműszíj-csere alkalmával ezt a szenzort is kukázni (a vezérműtengely szíjtárcsája mögött található az alkatrész, ezért is szerencsés vezérléscsere alkalmával újra váltani).
Ugyan ma reggel pöccre indult, de délután a vezérléssel együtt kicserélem a jeladót, úgyis tervben volt a vezérműszíj csere erre a hétre.
Ettől még a JTD a király, csak nem árt minden második vezérműszíj-csere alkalmával ezt a szenzort is kukázni (a vezérműtengely szíjtárcsája mögött található az alkatrész, ezért is szerencsés vezérléscsere alkalmával újra váltani).
frusciante12-12-2017 18:50:53 // 57011
Mi baj van a mjetekkel? Vagy csak ezzel a 8 szelepessel van gond? Én csak jókat hallottam róluk?
Csabo2212-12-2017 17:53:26 // 57010
Ez az ár abszurd.
Pláne, h az a 8v mjet motor nem is a legjobb.
Pláne, h az a 8v mjet motor nem is a legjobb.
VV611-12-2017 14:25:52 // 57008
Ne állj a sötét oldalra, Anakin!
Az én 20 éves Alfámban 176e km van, a szintén 20 éves Lanciában 148e. Egyedül a Fiatba bírtam 295000-ret beletenni. Persze mind benzines.
Én a 147-ből a 2,0 TS-t javaslom, csak éppen sose volt TS-em...és akkor kísérletezhetsz az olajokkal :))
Az én 20 éves Alfámban 176e km van, a szintén 20 éves Lanciában 148e. Egyedül a Fiatba bírtam 295000-ret beletenni. Persze mind benzines.
Én a 147-ből a 2,0 TS-t javaslom, csak éppen sose volt TS-em...és akkor kísérletezhetsz az olajokkal :))
frusciante10-12-2017 21:36:01 // 57007
Nekem van itthon Egy diesel és egy benzines is. A benzinesünk óra szerint 120.000el került(2008ban) hozzám 2001es a szerelőm szerint akkor volt benne kB. 240.... Most 320. Van benne óra szerint és pöc röf megy olajat 10.000ként vezérlést meg két vezérlésenként egy vezmódosítót kapott és megy és jó ideig menni is fog még (kuplungot nem cseréltem benne amióta megvan és biztos nem új kuplunggal adták el nekem...)igaz a dieselhez képest gyengébb de a diesel 1900 köbc. És 150 le nem is lehet ugyanolyan erős és többet is eszik. De ezen biztos nem fogok találkozni 300.000es számlával max. Ha fElújjítom kompletten a motort gyári alkatrészekkel... Amióta megvan a fl. A fl. Előtti jobban tetszik... Én világ életemben benzin párti voltam de kellett egy kocsi hosszú távra is a kis 1,6 ts nem való horvát olasz utakra még ha csak évente egyszer megyek is a dieselel jobb itthon is sokat megyek 100 kmnél messzebb oda jobb már egy diesel. A benzinesünk meg jó helyben mozogni meg 10-20 kmekre... De amíg nem volt diesel itthon vele is elmentem Montenegróba.
. Szerbián keresztül nem gyenge utakon... Akármit is veszel a lényeg az állapot ha jót fogsz ki kimegy a világból a benzines is...
. Szerbián keresztül nem gyenge utakon... Akármit is veszel a lényeg az állapot ha jót fogsz ki kimegy a világból a benzines is...
Bento10-12-2017 21:09:11 // 57006
Megfelelő karbantartással nem ritka a 600-700 ezres futás ezekkel a mocikkal, ezért is biztatunk ennyire. :) A MES a Fiat csoport (+ egy két GM gyártmány) diagnosztikai programja, évi 50 EUR ellenében a megfelelő interface kábelek segítségével az autó lelkének legsötétebb bugyraiba is beleláthat a felhasználó.
Igazából addig megtartom az enyémet, amíg nem kezd romlani drasztikusan az állapota (motorgenerál pl.), ami remélem még sokáig nem fog bekövetkezni. Értékvesztése már nem nagyon lesz, egyébként meg teljesen okés a gép és valahogy még ezekben a büdös dízelekben is benne van az Alfa érzés. :)
Töprengtem egy 159-esbe való beújításon, de szerintem a következő autóm is 147-es lesz, mondjuk egy kései Q2-es JTDm 16v Ducati Corse 170 lóerővel. :)
Igazából addig megtartom az enyémet, amíg nem kezd romlani drasztikusan az állapota (motorgenerál pl.), ami remélem még sokáig nem fog bekövetkezni. Értékvesztése már nem nagyon lesz, egyébként meg teljesen okés a gép és valahogy még ezekben a büdös dízelekben is benne van az Alfa érzés. :)
Töprengtem egy 159-esbe való beújításon, de szerintem a következő autóm is 147-es lesz, mondjuk egy kései Q2-es JTDm 16v Ducati Corse 170 lóerővel. :)
Bento10-12-2017 20:57:34 // 57005
Az 57000. hozzászóláshoz gratulált a kolléga. :)
Gergely10-12-2017 20:43:41 // 57004
Na, sehol egy benzinpárti?? :):):)
Jorjie10-12-2017 20:00:13 // 57002
Gratula a K-hoz :-)
Gergely10-12-2017 19:47:14 // 57001
huh akkor ha jól számolom már 490.000 km van a gépben??? Az már-már ős Mercis futásteljesítmény :)
Mi az a MES (bocs ha valami nagyon alapot kérdezek)?
Mi az a MES (bocs ha valami nagyon alapot kérdezek)?
Gergely10-12-2017 19:43:25 // 57000
Engem leginkább a tipikus dízeles problémák aggasztanak (lendkerék, turbó, kuplung, porlasztók) egy ismeretlen előéletű kocsi esetében, mert ezek bármelyike egy kisebb vagyon, ha éppen beszopom. Tudom, hogy a jtd motorok elég jónak számítottak a maguk idejében, de vajon meddig tart ki ez?
egymillió környékén 150-200 ezer km körül futott(nak hirdetett) gépek vannak és szinte mindegyiket használtan hozták már be valamikor az elmúlt években, statisztikailag pedig szerintem nem tévedek nagyot, ha ezeket alapból tekert órásnak tekintem. Persze nem is lenne csoda, ha 10-15 éves autóban 300+ezer km van, csak ez már adott esetben a fentebb említett elemek élettartamának végét jelentheti.
A legszívesebben egy 2.5 V6-tal kötnék szorosabb barátságot, de azt ugye nem rakták a 47-be.... az 56 meg öreg már.
van-e egy 2.0 TS-ben a fogyasztáson kívül akkora anyagi kockázat, mint egy dízelben?
egymillió környékén 150-200 ezer km körül futott(nak hirdetett) gépek vannak és szinte mindegyiket használtan hozták már be valamikor az elmúlt években, statisztikailag pedig szerintem nem tévedek nagyot, ha ezeket alapból tekert órásnak tekintem. Persze nem is lenne csoda, ha 10-15 éves autóban 300+ezer km van, csak ez már adott esetben a fentebb említett elemek élettartamának végét jelentheti.
A legszívesebben egy 2.5 V6-tal kötnék szorosabb barátságot, de azt ugye nem rakták a 47-be.... az 56 meg öreg már.
van-e egy 2.0 TS-ben a fogyasztáson kívül akkora anyagi kockázat, mint egy dízelben?
Csabo2210-12-2017 19:41:26 // 56999
He-he. én is közgazdász vagyok :)
Aztán mindent én csinálok a gépen amihez van elég kedvem.
Mondjuk kell azért hozzá némi műszaki-barkács véna...
Aztán mindent én csinálok a gépen amihez van elég kedvem.
Mondjuk kell azért hozzá némi műszaki-barkács véna...
Bento10-12-2017 19:38:55 // 56998
Óra szerint 140000-rel vettem magánszemélytől, a valós kilométerállás fogalmam sincs mennyi lehet. A porlasztókat nem cseréltem, elvileg rendben vannak (könnyen indul, nem füstöl, normálisan fogyaszt), a magasnyomású pumpa tömítéseit cseréltettem ki 70 ezer kilométerrel ezelőtt, szivárgott a gázolaj az egységből (a generátorra, amit szintén felújíttattam ebben a körben az önindítóval együtt). Ha hosszú távra tervezel, mindenképpen megvenném a MES teljes verzióját és vennék pár alapszerszámot a szereléshez (ha ez eddig nem történt volna meg :) ). Egy csomó dolgot meg lehet szerelni otthon (még közgazdász végzettséggel is :) ), rengeteg szerelési útmutató van a neten a típushoz.
Vágj bele nyugodtan, rendszeres karbantartás mellett nagyon hálás gép a 147-es. Az üléseket ledöntve még fotelt is szállíthatsz, ha úgy tartja a kedved. :)
Vágj bele nyugodtan, rendszeres karbantartás mellett nagyon hálás gép a 147-es. Az üléseket ledöntve még fotelt is szállíthatsz, ha úgy tartja a kedved. :)
Csabo2210-12-2017 19:25:32 // 56997
Én az 1.6 TS-sel nem voltam autópályán kibékülve, de még országúton sem annyira. A 2.0 TS már jobb, de az meg annyit eszik, h akkor már inkább V6-tal járnék. A jtdm-mel nem kell gondolkoznom ha előzni akarok, azzal ki lehet kerülni a poroszkálókat :) (és keveset is eszik)
Nem vagyok dizel párti, de nincs (nem volt anno) alternativája.
A mostani kis ccm-es turbós motorokról sincs jó véleményem.
'18-ban meghirdetem a jtdm-et, és ha megadják a vételárat, 3.2-t veszek, ha nem, akkor faragok a dizelen és marad nálam.
Nem vagyok dizel párti, de nincs (nem volt anno) alternativája.
A mostani kis ccm-es turbós motorokról sincs jó véleményem.
'18-ban meghirdetem a jtdm-et, és ha megadják a vételárat, 3.2-t veszek, ha nem, akkor faragok a dizelen és marad nálam.
Gergely10-12-2017 19:11:00 // 56996
Köszi!
Bár szerintem pont, hogy a ritkább, de akkor hosszú távú használat jó egy nagyobb benzinesnek is, mert így lentebb tartható a fogyasztás, ellentétben a városi sz*rakodással.
Bár szerintem pont, hogy a ritkább, de akkor hosszú távú használat jó egy nagyobb benzinesnek is, mert így lentebb tartható a fogyasztás, ellentétben a városi sz*rakodással.
Gergely10-12-2017 18:58:35 // 56995
azt megkérdezhetem, hogy mennyi km-rel vetted (és ez mennyire volt megbízható)? A porlasztókat nem kellett cserélni idő közben?
Csabo2210-12-2017 18:58:08 // 56994
http://www.alfaamore.hu/files/forum/00326/00326814.jpg
a táblázathoz pedig a fenti linkben cseréld a számokat a ".jpg" előtt 5 v 6 v 7 v 8-ra.
a táblázathoz pedig a fenti linkben cseréld a számokat a ".jpg" előtt 5 v 6 v 7 v 8-ra.
Csabo2210-12-2017 18:56:05 // 56993
Ciao
Ezen használati szokáshoz valóban a dizel jobb. A 8V lehet, h igénytelenebb, de a 16V-ben 6os váltó van, és amikor a nyomatékgörbe elhal, nem gyengül el annyira a motor.
FL előttiekhez valóban olcsóbb a karosszéria elem, ahogy előttem irták. ráadásul nekem a formája is jobban tetszik, de izlések és pofonok...
Osztrákokat tényleg messziről el kell kerülni, de németből lehet nagyon jókat hozni. sőt, talán a legjobbakat.
Ezen használati szokáshoz valóban a dizel jobb. A 8V lehet, h igénytelenebb, de a 16V-ben 6os váltó van, és amikor a nyomatékgörbe elhal, nem gyengül el annyira a motor.
FL előttiekhez valóban olcsóbb a karosszéria elem, ahogy előttem irták. ráadásul nekem a formája is jobban tetszik, de izlések és pofonok...
Osztrákokat tényleg messziről el kell kerülni, de németből lehet nagyon jókat hozni. sőt, talán a legjobbakat.
Borisz10-12-2017 11:06:54 // 56991
Szép napot alfások.kérdezném,hogy valaki tudna segíteni,hogy nem működik az atjóban a világitásom mind a két ajtórol szó van igy gondolom nem izzócsere hanem biztositék.kérdésem az lenne meik biztositék az övé.
Bento10-12-2017 09:37:56 // 56990
Csakis dízel, bármelyik naftás motorral jó választás, a 8v talán kicsit igénytelenebb. Hatodik éve van meg a 147-es (8v, 115LE), félmillió kilométert futott, zokszó nélkül tűri a megpróbáltatásokat. Turbó még az eredeti lehet, kettőstömegűt és kuplungot nekem még nem kellett cserélnem. Naponta min. 80-100 kilométert teszek meg vele, évente egyszer pluszban kap még 3-4000 kilométernyi nyaralást is a nyakába.
15000 km-ként ajánlott az olaj- és szűrők (üzemanyag szűrő is!) cseréje, a vezérműszíjat 80 ezrenként cserélem, ilyenkor az FHP jeladót is tanácsos leváltani.
Az együtt töltött 350000 km átlagfogyasztása 5,4 liter/100km. Egyszer állt meg alattam, az FHP jeladó cseréjét hanyagoltam el (a csomagtartóban tartottam az újat, az út mellett ki is tudtam cserélni az alkatrészt).
Kényelmes, csendes, jól szerelhető gép szvsz. a német és osztrák importból származó autókat kerülném a rozsdaveszély miatt. Ha létezne ilyen, akkor egy szép, jól karbantartott, kevés kilométeres, rozsdamentes ph1-eset keresnék, szükség esetén sokkal olcsóbban lehet bontott karosszériaelemet találni a korábbi évjáratokhoz
15000 km-ként ajánlott az olaj- és szűrők (üzemanyag szűrő is!) cseréje, a vezérműszíjat 80 ezrenként cserélem, ilyenkor az FHP jeladót is tanácsos leváltani.
Az együtt töltött 350000 km átlagfogyasztása 5,4 liter/100km. Egyszer állt meg alattam, az FHP jeladó cseréjét hanyagoltam el (a csomagtartóban tartottam az újat, az út mellett ki is tudtam cserélni az alkatrészt).
Kényelmes, csendes, jól szerelhető gép szvsz. a német és osztrák importból származó autókat kerülném a rozsdaveszély miatt. Ha létezne ilyen, akkor egy szép, jól karbantartott, kevés kilométeres, rozsdamentes ph1-eset keresnék, szükség esetén sokkal olcsóbban lehet bontott karosszériaelemet találni a korábbi évjáratokhoz
Gergely09-12-2017 19:32:17 // 56989
Sziasztok!
147-re cserélném a 46-osomat, és azt a tippet kaptam egy alfás körökben elismertnek számító szerelőtől, hogy csak a 8V dízelben érdemes gondolkodni, ha hosszú távra (6-8év) tervez az ember. Leginkább hétvégeken, hosszabb utakra (2-500km) használnám, évi 15-20.000 km futással. az 1.6TS-ekről van sok rossz vélemény, viszont a 2.0-ról inkább csak jókat olvastam. Egymillió körül szánnék rá.
147-re cserélném a 46-osomat, és azt a tippet kaptam egy alfás körökben elismertnek számító szerelőtől, hogy csak a 8V dízelben érdemes gondolkodni, ha hosszú távra (6-8év) tervez az ember. Leginkább hétvégeken, hosszabb utakra (2-500km) használnám, évi 15-20.000 km futással. az 1.6TS-ekről van sok rossz vélemény, viszont a 2.0-ról inkább csak jókat olvastam. Egymillió körül szánnék rá.
Bento08-12-2017 13:41:15 // 56988
Pff, ezek zömén már átestem. Full MES-szel újra lehet tanítani a kulcsokat, csak kell hozzá a kódkártya emlékeim szerint...az enyémmel még nem találkoztam, pedig már több, mint öt éve nálam van a gép. :)
Csabo2208-12-2017 12:58:11 // 56987
Nekem a lakásból is nyitja az ajtókat a távirányító pedig a kocsi kint áll a garázsban ;)
Elemcsere, esetleg mikrokapcsoló csere vagy újratanítás a megoldás.
Elemcsere, esetleg mikrokapcsoló csere vagy újratanítás a megoldás.
Bento08-12-2017 12:05:49 // 56986
Általános 147-es betegség a "kulcsbaj", amelyen néha a mikrokapcsolók cseréje tud segíteni. Az enyém is csak manuálisan nyílik, az ismeretségi körömbe tartozó 147-esek zöménél szintén fennáll a probléma.
Sajnos együtt kell élni a jelenséggel, nekem már az lenne a furcsa, ha működne a központi zár és csomagtér nyitás-zárás a kulccsal. :)
Sajnos együtt kell élni a jelenséggel, nekem már az lenne a furcsa, ha működne a központi zár és csomagtér nyitás-zárás a kulccsal. :)
jroobi08-12-2017 11:42:25 // 56985
Sziasztok!
Nekem is kulcsproblémám van, azaz elemcsere óta nem megy a távirányító a kulcsban. Manuálisan használható a kulcs.
Hogyan lehetne újratanítani a kulcsot az autóhoz? Csak a távirányítás nem működik.
Köszi!
Nekem is kulcsproblémám van, azaz elemcsere óta nem megy a távirányító a kulcsban. Manuálisan használható a kulcs.
Hogyan lehetne újratanítani a kulcsot az autóhoz? Csak a távirányítás nem működik.
Köszi!
Balatoni Zsolt07-12-2017 22:03:35 // 56984
Sziasztok! Nem rég vettem 147es alfamat és nem működik a központi zár vagyis a kulcs. Nem nyit nem zár csomagtartót se... Tudna valaki segiteni?!
Laca14730-11-2017 15:07:20 // 56983
Szia
Köszönöm ránézek majd! :)
Köszönöm ránézek majd! :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
394
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?