Forum >> 147

Kareszka198405-05-2011 10:09:45 // 46282
perszehogy az új katalizátor a nyerőbb ötlet :) bár nem épp olcsó mulatság :( nemtudom az univerzális katalizátorok mennyire megbízhatóak, de a gyári szerintem 100.000 felett van :-/
csörgést levált kerámiadarb okozhat a katalizátoron belül, az orvosolható, csak ki kell pecázni :) roszabb esetben picsára van törve, akkor akár egy elszabduló darab dugulást is okozhat a rendszerben :(
Vasi05-05-2011 10:03:49 // 46281
Egy bizonyos mértékig én is hallottam, hogy lehet mosni. De ami két évig úgy ment ,hogy 500km en nyelte az 1L olajat. Attól nem sok jót remélek. Meg valami csörög is a kipufogóban, szerintem a katalizátorból szabadult el valami. Szerintem veszek katalizátort is, mert tartok attól, hogy megveszem az új szondákat és elkezd igazán kiégni az olajsár a katalizátorból és tönkreteszi az új szondákat is.
Kareszka198405-05-2011 08:34:35 // 46280
nekem üres a katalizátor :P előző szlovén tulaj oldotta így meg, szerintem az olajfogyi miatt... annyira nem vágom, de állítólag tán lehet mosni magasnyomású mosóval, de ezt ne vedd kézpénznek, mert én is csak hallottam...
amúgy mien katalizátorod van? egy vagy 2 doboz van a leömlők után?
Vasi05-05-2011 06:03:48 // 46279
Az oké, hogy cserélek három lambdaszondát. Viszont azon gondolkodom, hogy mértek 5 ös CO-t. (állítólag 0.4 ig jó) és most nem tudom, hogy katalizátort is cseréljek, vagy csak szondát. Van egy olyan sejtésem, hogy a régi katalizátorom tele van olajjal ,ami még a régi motor nagy olajfogyasztásának köszönhető. A régi katalizátorom már körbe is lett hegesztve, mert kifújt. Nem tudom mit csináljak. Gyanús nekem az amikor 90 fokos víz közelében elkezd ugrálni alattam az autó, olyan mint ha nem tudna elmenni a nyomás a kipufogóból. Ha rálépek a gázpedálra akkor ilyen olajos cuccot dob hátul, szerintem most kezd kiégni a sok szar a katalizátorból és dobja ki nagy gázadásra hátul. A füst is elég fekete, de az szerintem a túl dús keverék miatt, az meg a szondák baja lehet. De ez az én véleményem. Szerintetek?
Xixo04-05-2011 22:41:15 // 46278
Volt olyan aki meg is unta és lecserélte GTA-sra.. :)
Csabo2204-05-2011 22:02:33 // 46277
Ha már felni, akkor nálam a ducati corse viszi a pálmát, ami 1gyel lejjebb látható a linken,
aztán a GT blackline 1ik felnije, szintén 18collban:
gt bl 18"
és ez meg most tetszett meg, böngészés közben:
rotor?
Csabo2204-05-2011 21:57:10 // 46276
Lehet, h rosszul tudom, de a gyári speedline felniknek a szelep alatt megtalálható a logo-ja, mint az alábbi, nagyon ocsmány 18as Ducati Corse felninek:
18"
Csabo2204-05-2011 21:34:10 // 46275
Illetve lehet 15 colos, de akkor az replika, nem gyári.
Csabo2204-05-2011 21:33:02 // 46274
Asszem Ferke árult ilyet itt adok-veszekben, de ebből 100% h nincs 15ös. ez a klasszikus 3 lukas gyári 17es speedline felni. 2002 körül 90%-a a 147 tulajoknak ilyet akart :)
Pink_Pig04-05-2011 20:24:30 // 46273
eléggé szét van verve s még darabok is hiányoznak belőle. Valószínűleg karambolos.


Szerintem nem nagyon érdemes felújítani
Tommaso 15904-05-2011 20:14:10 // 46272
Nincs jó beállítás....

Én is 80-100 ra lőttem be. meg tettem bele egy új szivattyút, így legalább a nyomás valamivel jobb.

Idiótaság, h csak fel-le lehet állítani, oldalra-középre nem:-(
Tommaso 15904-05-2011 20:11:23 // 46271
Hasonló lehet 15"-ban de ilyen nem
mreni04-05-2011 20:04:22 // 46270
Olyan nincs hogy nem felújítható:) :D
Kareszka198404-05-2011 20:03:49 // 46269
nem felújítható? nagyon szétvan barmolva?
Kareszka198404-05-2011 20:01:41 // 46268
hmm, akkor tévedtem :)
Pink_Pig04-05-2011 19:59:56 // 46267
De van!! létezik!!! van is egy Mo-on Tatán de elég ramaty állapotban
Kareszka198404-05-2011 19:34:34 // 46266
amennyire én tudom ilyen nincs 15-ösben :(
Pink_Pig04-05-2011 19:05:00 // 46265
Sziasztok!



Keresek ilyen felnit 15"' os kivitelben. Olcsón, jó állapotút! Ha valakinek van eladó vagy tud ilyet az írjon már rám!

Thx
Kareszka198404-05-2011 15:04:48 // 46264
én a tél folyamán 2x voltam gumisnál defekt miatt. mindkét esetben az útra, sóval kiszórt szög volt a ludas (télen minden szart kiszórnak)
lengőkarokat cseréltél? hol és mennyiért vetted őket?
Csabo2204-05-2011 14:48:48 // 46263
Tegnapelőtt egy durván 60 mm hosszű szöget szedett ki a gumis a jobb hátsó gumiból. aztán betömte a lukat. kétezerötszázba fájt a mutatvány. nem elég, h a lengőkarokat vágja haza a remek útburkolat, még 1 szöget is betaláltam.
egyre közelebb kerülök a robogós/kerékpáros életszakaszomhoz
Kareszka198404-05-2011 13:55:17 // 46262
azmég nem feltétlen durva, de természetesen valami nagyon nem stimmel :( diagnosztikán szerintem kiderül mi nem dolgozik helyesen...
...amúgy most akkor vészüzemben van a kocsi, mint nálam :-/
Vasi04-05-2011 13:17:59 // 46261
Ég a lámpa. Alapjáraton 90 fokos víz közelében kicsit ugrál is alattam az autó. Na meg nagyon durván szúrós benzin szaga van a kipufogógáznak. Köszi a segítséget.
Kareszka198404-05-2011 13:09:05 // 46260
elméletileg a check engine lámpának is égnie kell, nem? :)
mreni04-05-2011 13:04:50 // 46259
nem lehetséges,hanem 100%:)
Vasi04-05-2011 13:02:31 // 46258
Megemelkedett fogyasztás oka mitől lehet? Teljesen vékony talppal 11 L / 100 km. A CO-m is magas, azt mondták a lambda is rossz. Lehetséges, hogy a lambdaszondák produkálják ezt a jelenséget? Valakinek volt már ilyen?
Kareszka198404-05-2011 08:38:15 // 46257
ha másnem minden benzinkúton van kirakva vödörben víz és ablakmosó kefe :D
nekem még mindig a téli ablakmosó van a tartályban, tegnap reggel hazafelé ki is spriccentettem egy adagot, de még mindig van benne...majd egy esősebb út során kilövöm mindet és mehet bele a nyári :)
Kareszka198404-05-2011 08:34:51 // 46256
jogos a helyesbítés...hátsót lehet oldalról csavarhúzóval állítani :)
Vasi04-05-2011 07:10:43 // 46255
Nem lehet jól beállítani sajna. Én inkább a 100 as tempós beállítást választottam és ha lassan megyek akkor többször éppen hogy csak megpöccintem hátra felé a kapcsolót és akkor el szokta találni a szélvédő közepét. Ha gyorsan megyek akkor teljesen hátra húzom, hogy felvigyen odáig a víz. Nekem így működik ,de azért gyakorolni kell a célzást lassú tempónál. :-)
:Szájmon:QV:147:GT:03-05-2011 21:52:52 // 46254
Csavarhúzónál egyszerűbb egy gombostűvel....
Kareszka198403-05-2011 19:21:06 // 46253
2010. februári autobildben is megemlítik:
Kareszka198403-05-2011 19:15:58 // 46252
állítani lehet, oldalról kis csavarhúzóval :) amúgy sosem lesz tökéletes, mert ez egy úgymond típushíba a 147-nél :(
Pink_Pig03-05-2011 18:27:42 // 46251
Sziasztok!

Van vmi ötletetek hogy lehet beállítani jól szélvédőmosó fúvókát? Mert városban 50 es tempónál szinte a tetőre spriccel országúton 100 nál meg a szélvédő aljára. meg nem lehet megoldani h. porlassza s ne pedig spriccelje????
Csabo2202-05-2011 14:10:55 // 46250
Az a 2.9l pillanatnyi fogyi elég kellemes látvány lehet :)
Nekem 1szer fordult elő, franciao-ban autópályán, h majdnem kiszáradt a tank.. a fedélzeti komp már azt irta, h 9999km van még hátra az üres tankkal :)
franciknál nincs lépten-nyomon benzinkút a pályán. ennek nem voltam a tudatában először.
Kareszka198402-05-2011 13:20:07 // 46249
Fridcarnál 50% engedmény van levegőszűrőkre :)
KLIKK
Haro02-05-2011 12:19:59 // 46248
El ám:)))) Ma megy az email illetve hívlak is:)
Gegee02-05-2011 09:45:39 // 46247
Ezt nagyon kicentiztétek! :) El füstölték a srácok a gumit? :)
Haro01-05-2011 22:22:50 // 46246
Egyik nap hazafelé az autópályán, kicsit elfogyott a nafta a kúthoz érve már elkezdett dadogni:)

Vasi01-05-2011 21:57:50 // 46245
En most csereltem motort.Sajnos a korrozio mar meg is ette az uj motoron a szamot. :-) A kovetkezo muszakin motorkodossa nyilvanitjak, ha csak nem lustak,vagy eppen nem tartjak tul forronak a motorvedo burkolatot. Viszont vezerloegyseget is kellett babralni az immobiliser miatt. Tokeletesen mukodik. Kiveve a lambdaszondakat,meg a katalizatort,de ez mar egy mas tortenet.A motorkodos dolog mukodhet papirok nelkul,de 1.4-es helyett ne legyen 3.2 V lehetoleg. :-) Vegre nincs olajfogyasom.
Kareszka198401-05-2011 08:37:16 // 46244
egy sima 1.6TS 105 lóval, nem olajfogyis állapotban talán még engem is inspirána :) persze nem arany árban :P
mreni01-05-2011 08:19:40 // 46243
nem kell,nem tudja ellenőrizni....
mreni01-05-2011 08:14:59 // 46242
nekem 1.4Ts van a forgalmiban:)
Tommaso 15901-05-2011 06:33:09 // 46241
Látom motorcsere a téma...

Én mindig is a gyári megoldások híve voltam, de gurulgatott a győgyszerem és gondolkoztam valami egyedin, konkrétan egy 2.0 V6 turbó motoron, havernak van is eladó váltóval, mindennel, de lebeszélt róla.....
147jtd30-04-2011 21:58:12 // 46240
megmondom őszintén, nem tudom most épp hogy van de pár éve még nem kellett stimmelni, vmi olyasmi volt a kritérium, hogy azt a típust gyártották-e azzal a motorral, nekem is volt egy sima szívó diesel astrám, és egy német turbós motot tettem bele, hivatalosan.
Hori30-04-2011 19:37:09 // 46239
A motorkódnak stimmelni kell!
147jtd30-04-2011 19:04:57 // 46238
de ha nyomaték kell, akkor 1.9 jtd, azt hiszem, hogy az 1.6 és az 1.9 jtd, regadója közti különbséget kell beköhögni az apeknak a papirozáshoz, és szintén a 2.0 nál is igy van.
ha a kocsit gyártották ilyen mocival akkor lehet cserélni benne nagyobbra. kpmtől kell engedély
147jtd30-04-2011 19:00:18 // 46237
savval kell maratni, hozacc kintról egy jobbkormányos 2.0 és cserélsz mocit.
HoZee30-04-2011 16:38:18 // 46236
Mindent értek, mert nekem is meséltek már ilyet, köszi a segítséget! ;)
Csabo2230-04-2011 16:13:31 // 46235
Lehet eladom az alufelni garnitúrám. Alessio monza, 17 X (asszem) 7,5 col. elöl michelin pilot sport, hátul conti spcontact2 215/45 gummák. őszig még elfutnak, meg még talán 1 tavaszt. érdeklődő esetleg?
Csabo2230-04-2011 16:07:08 // 46234
Annyit kifelejtettem, h régen AF beütéssel láttál el a korrodált motorszámú blokkokat, azonban ez megszűnt a motorkód életbe léptetésével. azaz a korrodált felületet érintetlenül hagyják és a forgalmiba a motorszám helyett csak a motorkód kerül be. sorozatszám nem.
Csabo2230-04-2011 16:05:27 // 46233
mivel eredetiségvizsgáló voltam, anno a járműkisérőlapra bizonyos esetekben rá kellett (lehetett) irni: " a motorszám természetes korrózió miatt nem azonosítható. bűncselekmény esete kizárható"

azaz ha a kocsiban nem azonosítható a motorszám (akár egyetlen karaktere sem) akkor motorkóddal kell ellátni. ez történhet eredetiségvizsgát követően, ha tulajdonosváltás áll be, vagy időszakos műszaki vizsga alkalmával.

a motorkód a motorszám része amúgy ami a blokkba van beütve a motor bal oldalán a hengerfej alatt, pontgravirozott technológiával. ez a beütés akár 4-5év alatt is oly mértékben elkorrodálhat, ami az azonosítást ellehetetleniti. azonban mint minden folyamatot, ezt is lehet befolyásolni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.