Forum >> 147

Gabriel16-03-2006 11:02:35 // 12082
logot meg lehet rá tenni...
Gabriel16-03-2006 11:01:49 // 12081
egyszer egy 5 évben ki lehet bírni :-)
Gabriel16-03-2006 11:00:45 // 12080
arról nem írnak, hogy beázott volna az esőben a 147, igaz ez már faceliftes :-))))
Gabriel16-03-2006 10:57:48 // 12079
Sziasztok! Tagnap elvittem a kipuffoshoz a gépet, holnap délután megyek érte.
Tommaso 15916-03-2006 09:05:42 // 12078
Tényleg nem:-)))))))
A Toora felnije amivel aTI-t is kiadják azt megkapod 37800 ft/db ugyan abban a méretben,és az is olyan mint a gyári,csak nem az alfa logo van benne!!!
Nekem is ilyen van csak 16" ban,de az is 7,5 J!!!:-))))
Tommaso 15916-03-2006 08:59:36 // 12077
De megnéztem az olajat,szép,tiszta,és ok a szint is?Ez szerinted mennyire vészes???Elviszem az itten Csontó mágushoz h nézzen rá,de ezt mennyire kell megbontani,ha tényleg ez a gáz??Előre is köszi!!!
Cselentano16-03-2006 08:16:15 // 12076
jó reggelt újra munka :-( de legalább ma kocsikázok egy kicsit.
Csöri16-03-2006 07:38:28 // 12075
Hát a gyári sosem olcsó.
Csöri16-03-2006 07:37:17 // 12074
A váltó rudazatnál kenés probléma van. Ott kell keresgélni.
Xixo16-03-2006 02:24:39 // 12073
Tommaso 15915-03-2006 23:00:32 // 12072
Igen,azzal nincs semmi gáz!!
GEORGE15-03-2006 15:09:19 // 12071
Kár hogy nem forgalmazzák itt nálunk a 2,4MJET 147-t.
ImO15-03-2006 13:39:10 // 12070
A kuplung műxik rendesen?
Cselentano15-03-2006 09:22:43 // 12069
szép kis beszámoló volt köszi igen lehetséges, mint minden csak éppen nincs forgalomban
Cselentano15-03-2006 09:07:46 // 12068
JÓÓÓÓÓÓ REEEGGGGGGEEELLLTTT MAGYARORSZÁG ALFÁS TÁRSASÁGÁANK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)))
GEORGE15-03-2006 00:09:40 // 12067
Egy Alfa 147 JTD harmadszor egymást követően nyert a ;Dízel-kategóriában; A Multijet befecskendezési technika ismét bizonyított extrém feltételek mellett. Két arany kígyó, melyek az Alfa-Romeo hagyományos címeréből származnak - már eddig is ott pompázott a karosszérián. Ehhez társult egy további győzedelmi jel az elmúlt hétvégén. Harmadszor egymást követően nyert egy Alfa 147 2.4 JTD 20V Multijet a keményen megküzdött ;dízel-kategóriában; a nürburgringi 24-órás versenyen. Az egykori Forma-1 pilóta, Michael Bartels, az ex-DTM pilóta Timo Scheider, valamint Stefan Neuberger (az Alfa Romeo Sport-autósiskola, a Scuola Sportiva főinstruktora) és Herbert Schürg, az Alfa Romeo tervezőmérnöke vezette diesel-versenykocsi felülmúlta a kategóriájában mind a 23 ellenfelét. Összesítésben a 216 induló között az előkelő 13. helyezést foglalta el, az akár több mint kétszeres teljesítménnyel rendelkező benzinmotoros konkurensei között. A megelőző két év kategóriagyőzelmeihez hasonlóan az Alfa 147 JTD most is kamatoztatta a modern Multijet befecskendező megbízhatóságát és takarékosságát. A dízel kategória győzteseként triplázó Alfa 147 JTD az Eifel-hegységbeli dimbes-dombos pályán 124 kört teljesített; ami egy 3147 km-es kemény próbatételt jelentett. Eközben az öthengeres turbó-diesel úgy járt, mint az a bizonyos közmondásos óramű. A vezetőcsere röviddel a megengedett két és fél órás idő lejárta előtt az Alfa Romeo Divisione Sportiva csapata számára rutinfeladat volt. A terven kívüli boxkiállásokról legfeljebb az Eifel-hegységben uralkodó változékony időjárás gondoskodott. Az özönvízszerű esővel és a nulla fok közeli hőmérsékletével a legendás ;Nordschleife; ismét rászolgált a ;Zöld Pokol; elnevezésre. Az újra és újra rákezdő rövid záporok szükségessé tették a slick-gumik és az esőgumik gyakori cseréjét. ;Nagy előnyt jelentett ilyen extrém körülmények között az Alfa 147 futóműve; mondta Michael Bartels, aki egyébként egy Maserati MC-12-t terelget az FIA GT bajnokságban. ;Akár esőben, akár száraz pályán; mindig teljes gázzal tudtunk menni;. Bartelsre és csapattársaira az időjárás szeszélyei éppoly kevéssé voltak hatással, mint a rendezőség adatai szerint a 25 km hosszú pálya mentén tolongó kereken 180.000 rajongóra. Peches volt azonban az Alfa Romeo Divisione Sportiva második járműve, egy Alfa GT 1.9 JTD 16V Multijet. A szintén turbó-dízel motorral meghajtott Coupé az edzésen a második leggyorsabbként végzett az Alfa 147 JTD mögött. A verseny kezdeti fázisában azonban motorcserére volt szükség egy kavicságyba történt kicsúszás következtében. Így csak jelentős hátránnyal tudott a versenybe bekapcsolódni az Eva Scheer színésznőből, Bernd Ostmann-ból (az auto-motor-sport főszerkesztője), Franz Engstler túrakocsi specialistából és Karl-Heinz Kalbfell Alfa Romeo elnökéből álló team. „Ennek ellenére engem mégis újra lelkesített ez a 24-órás verseny, mert itt egy hamisítatlan autósport-eseményről van szó” mondta Kalbfell, aki már harmadszor indult a legendás hosszú távú versenyen. 33. ADAC Zürich 24-órás verseny, Nürburgring, Nordschleife, május 7 - 8 A dízel kategória végeredménye (24 résztvevő) 1. Bartels/Scheider/Schürg/Neuberger Alfa 147 JTD 124 kör 2. Haider/Kutsch/Hiltscher/Kraus BMW 330d 4 kör hátrány 3. Rattunde/Lloyd/Moore/Bolz VW Bora TDi 8 kör hátrány Presse- und Öffentlichkeitsarbeit Alfa Romeo Frankfurt, im Mai 2005 Skacok lehetséges hogy van 147-ben 2,4 MJET?????
Tommaso 15914-03-2006 23:38:16 // 12065
Köszi ,én is remélem,mert ha gáz lesz,akkor átkeresztelem egy ringyóra:-)))))))
Xixo14-03-2006 23:06:57 // 12064
Garanciába csinálták, de nem lett volna 10ezer sem! :-)) Remélem neked is csak valami hasonló apróság lesz!
Tommaso 15914-03-2006 22:36:22 // 12063
olyan,mintha valami káosz lenne a kulisszában:-((((Nem megy,akad,pontatlan,nem jó:-((((És mennyibe fájt ez arugós kaland???
Xixo14-03-2006 22:31:33 // 12062
Nekem a Puntónál van néha, hogy nem megy vissza magától "üresbe". Egyszer már cseréltek benne asszem valami rugót, akkor kb 2 hónapig jó volt, de azóta megint csinálja időnként. Igaz más para nincs vele.
Tommaso 15914-03-2006 22:22:45 // 12061
Sziasztok! Szerintem lappang valami a cicámban:-(((((( Időnként kurva hangosan visít valami a jobb hátsó futómű felől (ha fékre lépek nem),meg a váltóm kezd szarakodni:-((ha üresben mozgatom is olyan mintha akadna,és nagyon nehéz mozgatni,ha üresben kitolom pl balra vagy jobbra,akkor ott marad,és nem ugrik vissza,és a 3-ast nehezen veszi.-(((((( Be vagyok szarva nagyon,tippeket várok!!! Köszke
Xixo14-03-2006 22:18:43 // 12060
Képeket el ne felejts feltenni!! :-))
Xixo14-03-2006 22:17:46 // 12059
Sajnos igen... Nézz be az Autóvásárlás topicba, vannak képek!
kando.14-03-2006 19:09:54 // 12058
De szerintem ez is elől törött...
kando.14-03-2006 19:09:19 // 12057
Nee, ne érts félre ;-)) Tényleg arra gondoltam, hogy mivel ezt az autót meg kell javíttatnom, én is tudni fogom, milyen alkatrészt honnan szerzett be a szerelő. Nem azért ítam, mert azt gondoltam, hogy... ;-)) A Tiéd legalább csak kicsit sérült és a légzsákok is épek, ez már jó, nem lehet nagyon törött, inkább csak megnyomódhatott. Remélem, Te sem haragszol, tényleg segíteni gondoltam én,ha már oda jutok, hogy jön a javítás :-)))
Gabriel14-03-2006 19:07:20 // 12056
nem hiszem, hogy kando kolléga annak veszi...
Gabriel14-03-2006 19:06:35 // 12055
szerintem meg ezt neked kéne megvenned és összefabrikáltatnod Serpiével...
Gabriel14-03-2006 19:03:36 // 12054
én holnap viszem a gépet, nagyon kivi vagyok :-)))
Xixo13-03-2006 13:31:01 // 12053
Bocsesz! Nem b@sztatásból kérdeztem! Tényleg NEM! És sajnálom, ami veletek történt! Mégegyszer bocsi...
Fritzee13-03-2006 11:56:04 // 12052
Na most nézzétek meg a tuning műhely topicot, felraktam a cuccokat. :-)
Fritzee13-03-2006 10:45:06 // 12051
Sziasztok! Szombaton hazajöttem a síelésből, úgyhogy mindjárt feltöltöm a Tuningműhely topicba az ígért CarPC-s képeket. Remélem lesz időm majd fórumozni, mostanában eléggé el voltam havazva.
kando.13-03-2006 05:29:15 // 12050
Spider javításban asszem lesznek most itten tapasztalatok (nekem is...) :-))
Xixo13-03-2006 01:13:32 // 12049
Na maj meglássuk! Csak lejön valahogy. :-))) Képzeljétek, kedden megyek megnézni ezt a Spidert!!! Aszonta az ember, hogy nem vészes, motorikusan csak a hűtőből folyik a víz, amúgy rendben van. A kasztniról még nem tudok semmit, de ha nincs nagy tré, nyúlványok meg ilyenek nem sérültek, akkor azt tudom orvosoltatni. Drukkoljatok majd!
Tommaso 15912-03-2006 19:21:40 // 12048
Per pillanat nincs nálam egyik eszköz sem,de megállok majd a boltban és veszek egy csomag betétet:-)))))
ImO12-03-2006 18:57:50 // 12047
Hát, ha gondolod próbáld ki! :-DDD
GEORGE12-03-2006 18:21:53 // 12046
Egy damil segitségével lebirod szedni az 1.6 TS feliratot. Most kaptamle Mike-35-nek is. Nem kell utána fényezni sem! A maradék ragasztómaradványt ledörgölöd, majd egy kicsit meg kell polirozni a helyét és kész.
Tommaso 15912-03-2006 18:18:51 // 12045
Még a végén kiderül,h kotonnal,vagy tangabetéttel is le lehet vakarni:-))))))))
Tommaso 15912-03-2006 18:17:56 // 12044
:-)))))))))
ImO12-03-2006 17:25:17 // 12043
;-) :-)
Csöri12-03-2006 17:15:44 // 12042
Még jobb. Csupa autós kellék.:PP
ImO12-03-2006 17:01:22 // 12041
Én két hete kaptam le fogselyemmel.
Halesz12-03-2006 16:15:54 // 12040
Egy megszűnt Alfa kereskedés helyett egy másik megszűnt kereskedés matricáját akarta kirakni :) Most erre mit írjak mégis? :D:D:D
Tommaso 15912-03-2006 16:14:18 // 12039
Megszólalt a Boss:-)))))))))))
Shane12-03-2006 16:06:29 // 12038
De csak az elefántos, nem ám valami szagos radírral :DD
Tommaso 15912-03-2006 16:03:34 // 12037
kajak sztalone lejön így is???Mert akkor mán kimegyek oszt megtépem:-))
Tommaso 15912-03-2006 16:02:23 // 12036
Persze!Szegi kollégának a rázópadon esett le:-))))) szerintem csak oda van ragasztva,nem gáz leszedni,én is gondolkozok rajta,de megvárom a te véleményedet.-)))
Csöri12-03-2006 16:01:48 // 12035
Hát radírral nem éppen polírozni szoktak, de ha neked bevállt.:) Azért én maradok a polírpasztánál.:)
Halesz12-03-2006 16:01:25 // 12034
Boldizsáros?? :) Akkor már inkább egy alfaamore.hu -st rakjál fel :)
Shane12-03-2006 15:58:14 // 12033
Nincs mit.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.