ilyeneket tapasztalatból kétkedve fogadok.
1.6 kategóriában nem sok széria hagy ott
Forum >> 147
Zsota05-06-2007 07:54:19 // 29382
Csabo2204-06-2007 22:47:09 // 29381
Sajnos abban van egy kis csiga... mint a punto gt-ben. Szóval az ellen gyári 1.6 TS-sel nem izmoskodnék ;-)
Viszont a tobbi VW-Audi 1.6 16v adatait olvasva a korábbi hsz-eknél hát..... a papír sokmindent elbir, meg annak a pofája is aki azokat a csúnya gyorsulási adatokat lejegyezte. Fogyasztás meg 1enesen vicckategóriába megy.
Viszont a tobbi VW-Audi 1.6 16v adatait olvasva a korábbi hsz-eknél hát..... a papír sokmindent elbir, meg annak a pofája is aki azokat a csúnya gyorsulási adatokat lejegyezte. Fogyasztás meg 1enesen vicckategóriába megy.
Tommaso 15904-06-2007 22:45:48 // 29380
az turbós motor!
Paramétereket nem tudok,de a T-Jettel simán felkenném:-)))))
Tehát ebből is az jön le,hogy már megint az olasz nyert,a német meg csak nyelt.-))))
Paramétereket nem tudok,de a T-Jettel simán felkenném:-)))))
Tehát ebből is az jön le,hogy már megint az olasz nyert,a német meg csak nyelt.-))))
Tibe04-06-2007 22:45:35 // 29379
Különben sztem az ezüstmetálon nem is mutat ez a tükörborítás, a sötétebb autókon áll jól, már akinek tetszik :)
Tibe04-06-2007 22:44:23 // 29378
Tommaso 15904-06-2007 22:44:05 // 29377
Nem???
Hééééj Cselentano!!!
:-)))
Hééééj Cselentano!!!
:-)))
Tibe04-06-2007 22:43:04 // 29376
Tényleg vettem, anno még 20-at adtam érte :O Holnap lefotózom neked és ha oke akkor 10-ért a tiéd :) Plussz egy jéger! :))))
Zsota04-06-2007 22:34:53 // 29374
ööö, az 1.4 TSI miben extra?
Az én tapasztalatom az, hogy ASR off, aztán jöhet aminek jönnie kell :) Elég jók vagyunk ha a betüszó nem müxik...
Az én tapasztalatom az, hogy ASR off, aztán jöhet aminek jönnie kell :) Elég jók vagyunk ha a betüszó nem müxik...
Zsota04-06-2007 22:33:42 // 29373
:))))
te sem mersz beszólni Cselentanónak :)))))
te sem mersz beszólni Cselentanónak :)))))
Zsota04-06-2007 22:32:35 // 29372
Csörimesternek is van autószereldéje? S merrefele???
Zsota04-06-2007 22:30:52 // 29371
ha tényleg vettél és nem csak dumálsz, akkor engem érdekel :P
Kiskalap04-06-2007 22:26:55 // 29370
az enyém 2ből 3 ba reccsen ha gyorsan vátlok, amugy semmi
Tommaso 15904-06-2007 22:10:56 // 29369
Ilyen van Ageeenak is,aki mostanában nagyon eltűnt:-(((((
Tommaso 15904-06-2007 22:10:21 // 29368
Hát igen,én is így vagyok vele,ez így olyan audis...:-(((
Tommaso 15904-06-2007 22:07:52 // 29366
....és most egy szolid,de jól irányzott mozdulattal megtörölted a szádat:-DDD
Csöri04-06-2007 21:45:54 // 29365
:-)))))
Ugyan már.
Ugyan már.
Tibe04-06-2007 21:42:41 // 29364
Nem is most gondoltam, ráér majd ha melózól. Én is utálom ha itthon a céges dolgokkal basztatnak :P Mindenkinek van magánélete :)
Csöri04-06-2007 21:41:32 // 29363
Holnap tudok csak, mert a cégbe van az árlistám.
Tibe04-06-2007 21:23:40 // 29362
Én viszek mindent, ők csak beleteszik. Igaz váltóolajat nem vettem. De akkor légyszi mondj árat rá nekem mailben, köszi!
Csöri04-06-2007 21:21:27 // 29361
Cseréltesd le velük, de figyelj arra mit tesznek bele. A 147 MJTD-be TUTELA CAR TECHNYX kell.
Tibe04-06-2007 21:18:34 // 29360
Köszi! Akkor az lesz. Szinte minden folyadékot lecseréltetek a gépben így :)))) Kezdve az olajtól a hűtőfolyadékon át a szervo-fékolajon keresztül a váltóolajat is akkor :)))
Most viszem utoljára Győrbe a gépet. A továbbiakat már nálad tervezem megoldani, de ezt már megbesztük :)
Most viszem utoljára Győrbe a gépet. A továbbiakat már nálad tervezem megoldani, de ezt már megbesztük :)
Csöri04-06-2007 21:14:55 // 29359
Amíg a váltóolaj hideg, addig nehezebben kapcsolhatók a sebességek. Egy váltóolaj csere lehet megoldaná a problémádat.
Tibe04-06-2007 21:11:16 // 29358
Csöri mester egy kérdés, mivel még garós a gép szerinted megnézessem a váltót vagy ez ilyen. A tünet a következő. Amikor még hideg a kocsi, a váltó 2-esből 3-asba kicsit nehezen megy be, mitha 2 döccenőn kellene átlöknöm vagy hogy fogalmazzak. De aztán ez elmúlik amikor bemelegedett. Viszont ha hideg és jobban pörgetem úgy váltok el 3 ezer körül. Akkor nincs ez. Szerinted mi lehet ez?
Csöri04-06-2007 21:05:35 // 29356
Az enyém 24e km után dölt ki. Azóta nincs vele gond, kopp-kopp, de oda is figyelek rá.
Tibe04-06-2007 21:01:28 // 29355
Nah befejezem a pofázást, mert még a végén kiútáltok :DDDD
Tibe04-06-2007 21:00:58 // 29354
Naja, a váltó a gyenge pontjuk az Alfáknak még mindig. A GTA-ba meg pláne......
Tibe04-06-2007 20:58:56 // 29353
Jah tudom, vettem is a gépre de aztán amikor rápróbáltam azt mondtam inkább mégse..... szal most ott van a garázsban a dobozában, nem kell valakinek? :)
Tibe04-06-2007 20:58:02 // 29352
Jah akartam mondani, volt a Discoveryn nemrég a Gyáróriások sorozat és ott a Ferrari gyárat mutatták be illetve azt hogy készül az 599-es Fiorano. Eszméletlen az a gyár, klasszisokkal a többi autógyár felett van. Nézzétek meg ha tehetitek.
Egy példa: A motorösszeszerelő csarnokban nincs mesterséges fény, hanem üvegtetős és a nap süt be, illetve a csarnok közepén egy kis park van fákkal, bokrokkal hogy optimális páratartalom meglegyen a motoroknak, illetve a munkások is jobban érzik magukat. Az 599-es V12-es motorját 1 azaz 1 munkás rakja össze kb. másfél napi munkával 800 alkatrészből.... jah és ezek a munkások nem olyanok mint a több gyárban, hanem mérnökök dolgoznak a "soron" úgymond ....meg még hasonló finomságok.
Pl. a fényezésre nem lakkréteg kerül, hanem átlátszó kerámiaborítás ami nagyságrendekkel ellenállóbbá teszi a fényezést a külső behatásokkal szemben stbb...
Ha tehetitek nézzétek meg eszméletlen mi megy ott :o :))
Egy példa: A motorösszeszerelő csarnokban nincs mesterséges fény, hanem üvegtetős és a nap süt be, illetve a csarnok közepén egy kis park van fákkal, bokrokkal hogy optimális páratartalom meglegyen a motoroknak, illetve a munkások is jobban érzik magukat. Az 599-es V12-es motorját 1 azaz 1 munkás rakja össze kb. másfél napi munkával 800 alkatrészből.... jah és ezek a munkások nem olyanok mint a több gyárban, hanem mérnökök dolgoznak a "soron" úgymond ....meg még hasonló finomságok.
Pl. a fényezésre nem lakkréteg kerül, hanem átlátszó kerámiaborítás ami nagyságrendekkel ellenállóbbá teszi a fényezést a külső behatásokkal szemben stbb...
Ha tehetitek nézzétek meg eszméletlen mi megy ott :o :))
Csöri04-06-2007 20:55:42 // 29351
Csöri04-06-2007 20:53:09 // 29350
A GTA-kba egy erősebb váltó kellett volna első körben, utána jöhetett volna a Q2 rendszer.:)
Tibe04-06-2007 20:52:47 // 29349
Szép ez a gép, csak azok a tükrök...... nekem nem bejövős, maradjon inkább színrefújt.
Tibe04-06-2007 20:51:54 // 29348
Mit is mondtál mikor cserélünk autót? :DDDDDD
Csöri04-06-2007 20:51:36 // 29347
Tibe04-06-2007 20:51:24 // 29346
Azért csak 220-ig tolja neki, ha bejáratta cél a 250 :)))))))))
Tibe04-06-2007 20:50:40 // 29345
A difi nem könnyű bizony... :) A GTA-ba kellene ez a Q2-es difi, akkor még inkább élvezetesek lennének a kanyarok. :))
Csöri04-06-2007 20:43:56 // 29344
Mennyi????
A GTA 1360kg
A GTA 1360kg
Kiskalap04-06-2007 20:41:54 // 29343
de még most járatod csak be nem??? :D
Kiskalap04-06-2007 20:41:09 // 29342
nem valami fényes
G-MANN🍀04-06-2007 20:40:48 // 29341
Csöri04-06-2007 19:41:50 // 29340
Nálam az 1.6TS 5.-ben 210 körül ment óra szerint, de akkor már leforgott.
Másnak is ilyen a vasa?
A GTA-t bezzeg nem tudtam 6.-ban leforgatni. Óra szerint akkor 260 fölött járt picivel.:)
Másnak is ilyen a vasa?
A GTA-t bezzeg nem tudtam 6.-ban leforgatni. Óra szerint akkor 260 fölött járt picivel.:)
Csöri04-06-2007 19:39:20 // 29339
Romeo147!
Küldtem mailt.
Küldtem mailt.
:Szájmon:QV:147:GT:04-06-2007 19:31:11 // 29338
kicsit lejjebb van a 29291. hozzászolásban!:)))))))))))
Kiskalap04-06-2007 19:23:14 // 29337
1.6 ts mennyi?
:Szájmon:QV:147:GT:04-06-2007 19:13:44 // 29336
Belinkelném még1x hátha valaki ismeri vagy tud róla véleményt mondani...
Tibe04-06-2007 18:14:17 // 29335
230-at óra szerint vinné az enyém is, 220-ig mentem vele eddig és 4 ezer körül volt a fordulat ott. Szal nem is olyan jó az a BMW ;))))
Tibe04-06-2007 18:09:54 // 29334
LoL Kész vagy nagyon Tomi :)))))) De jó ez a hozzáállás, én sem bírom a német verdákat, kivéve Cselentano BMW-jét persze ;)))
:Szájmon:QV:147:GT:04-06-2007 18:07:06 // 29333
Már hogy ne lenne ilyen motor..
Az 1.6 16V 105Le 2000ben jelent meg a IV-es Golfban!!
98'-tól volt sima 1.6 101LE és 102LE és aztán 2000-től párhuzamosan gyártották a 16szelepessel....több oldalon is 10sec-re írják a gyorsulását köztük itt is
A Golf V 1.6 azonban valóban már csak 11.4-et gyorsúl!! Illetve az új A3 is...de a korábbi sima 1.6( ugyanaz a motor mint a golf) 10.9
Az 1.6 16V 105Le 2000ben jelent meg a IV-es Golfban!!
98'-tól volt sima 1.6 101LE és 102LE és aztán 2000-től párhuzamosan gyártották a 16szelepessel....több oldalon is 10sec-re írják a gyorsulását köztük itt is
A Golf V 1.6 azonban valóban már csak 11.4-et gyorsúl!! Illetve az új A3 is...de a korábbi sima 1.6( ugyanaz a motor mint a golf) 10.9
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
522
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?