Szerintem nem jól közelíted meg a dolgot. Egy 147GTA - és a 156GTA sem - nem "csak" annyi, hogy van benne egy több mint 3 literes motor. Egyrészt maga a motor sem egy átlagos, a hangja , a karakterisztikája , a működési kultúrája mind lenyűgöző. Ha egyszer megtapasztalnád, akkor szerintem nem racionálisabb oldalról közelitenéd meg.
Én a 156GTA-át több kilométerrel adtam el mint a most hirdetett 147GTA -át hirdetik, 5 millióért. 1,5 hónap hirdetés után. Lehet szerencsém volt, de azért nem hiszem, mert a GT-ét is 5 ért adtam el, még több kilométerrel. Tehát szerintem a 3,5 M kevésnek tűnik ha tényleg jó az autó. Én az enyémet 5,5 alatt meg sem hirdetném, ha eladó lenne. De nem eladó:)
GTV V6 TB FL utáni nem volt.
Az meg megint rossz megközelítés, hogy a 147 hátuljába csak két táska fér. Tavaly Ponzán voltunk nyaralni a GTA-val, és nem volt probléma a pakolással:)
Forum >> 147
Blade23-01-2011 17:54:13 // 44186
Blade23-01-2011 17:44:08 // 44185
Pontosan:) A 159 és a Brerából is hiányzik egy igazi csúcsmodell. Egy GTA-nak , főleg a 147GTA-nak nincs utóda sajnos
Csöri23-01-2011 17:38:54 // 44184
Nem teljesen értek ezzel egyet. A GTA a szélesítésekkel szerintem igen csak jól néz ki, és a motor tulajdonságai miatt igen is grand turismonak lehet nevezni.
Az meg, hogy mi a piaci ár és mit adnak érte az sokszor köszönő viszonyban sincs egymással.
Az meg, hogy mi a piaci ár és mit adnak érte az sokszor köszönő viszonyban sincs egymással.
Csabo2223-01-2011 17:33:00 // 44183
Ami a meglátásomat, illetve személyes véleményemet illeti:
1: ami egy jó állapotú GTA-ért ésszerű elkérhető összeg, az 3,5 M kb.
2: biztos vigyorognék énis a menettulajdonságaitól, de egy 3.2 GT szebb is, illetve vicces, de praktikusabbnak is tűnik. a 147 csomagterébe jó ha befér 2 sporttatyó normálisan. túraautónak igy nem nevezném.
3: ha maradunk az olasz technikánál, (csakis) akkor nálam a 1.5 - 5 mihályos (kinti vételáras, nem itthon regelendő) árkategóriában 3 autó szerepel. első a FL GTV V6 TB, második a 3.2 GT, a harmadik pedig a "hátulkaparós" Maserati 3200.
1: ami egy jó állapotú GTA-ért ésszerű elkérhető összeg, az 3,5 M kb.
2: biztos vigyorognék énis a menettulajdonságaitól, de egy 3.2 GT szebb is, illetve vicces, de praktikusabbnak is tűnik. a 147 csomagterébe jó ha befér 2 sporttatyó normálisan. túraautónak igy nem nevezném.
3: ha maradunk az olasz technikánál, (csakis) akkor nálam a 1.5 - 5 mihályos (kinti vételáras, nem itthon regelendő) árkategóriában 3 autó szerepel. első a FL GTV V6 TB, második a 3.2 GT, a harmadik pedig a "hátulkaparós" Maserati 3200.
Hori23-01-2011 17:32:17 // 44182
Előre is köszi! Nem tudom melyikre megyek, mert nem engedhetek meg magamnak idén sok extrát. :-((
Hori23-01-2011 17:29:57 // 44181
Az JÓÓÓ!! Van három barátom, hármuknak van 6 BMW-je. Ne tudd meg hogy megy a szurkálódás. Csak szóban, mert sajnos mindegyik erősebb mint az én vasaim.
Csöri23-01-2011 17:28:14 // 44180
Ha összeakadunk egy találkozón majd megyünk egy demot.:-)
A mai Alfák egyike sem adja nekem azt a feelinget mint a GTA. Ezért marad még nekem egy darabig.:-)
A mai Alfák egyike sem adja nekem azt a feelinget mint a GTA. Ezért marad még nekem egy darabig.:-)
Hori23-01-2011 17:25:15 // 44178
Gondolom! Nekem az 1.6, és a 2.0 is mint ha teljesen más lenne. Ezek után el sem tudom képzelni, hogy milyen lehet a GTA!
Csöri23-01-2011 17:15:34 // 44177
Azért a GTA nem csak a motorban tér el a TS-től. Nem is lehet összehasonlítani őket.
A fogyasztás lábfüggő. Országuton 9-14 liter városban 15-20 liter.
A fogyasztás lábfüggő. Országuton 9-14 liter városban 15-20 liter.
Hori23-01-2011 17:09:56 // 44176
Mit fogyaszt a GTA?
Hori23-01-2011 17:09:08 // 44175
Háj!
Csöri, irigyellek a nagy motor miatt! Én az 1.6 mellé megvettem Szájmon 2.0-t, és nekem már ez is hihetetlen változás. Király lehet még +100 mén!
Csöri, irigyellek a nagy motor miatt! Én az 1.6 mellé megvettem Szájmon 2.0-t, és nekem már ez is hihetetlen változás. Király lehet még +100 mén!
Csöri23-01-2011 16:58:36 // 44174
A kinti import csak azért koccos, mert ott a reg.adó.
Ha én eladnám az enyémet én sem szívbajoskodnék az árral, mert ilyen állapotú 60 ezer km-es GTA-t 5 mihály alatt nem hozd be senki.
Ha én eladnám az enyémet én sem szívbajoskodnék az árral, mert ilyen állapotú 60 ezer km-es GTA-t 5 mihály alatt nem hozd be senki.
Csabo2223-01-2011 16:01:34 // 44173
4.2 mihály sztem is kissé eltúlzott. nincs rá réteg aki kifizetne érte ennyit úgy vélem.
Haro23-01-2011 15:47:08 // 44172
Nekem drága,inkább keresgélek kint:) Kb 2 GTA lenne esélyes itthon az egyik a tiéd a másik a Blade-é,a többiben nem bízok:)
Csöri23-01-2011 15:45:20 // 44171
Szerinted mi a reális ára?
Csabo2223-01-2011 15:23:57 // 44169
Kösz. a torx csavarokhoz kell szereznem szerszámot mert az én torx bitjeim eltérnek ettől.
Tomasman23-01-2011 15:11:42 // 44168
Igen úgy elmlékszem hogy a felső lemezt leveszed 4 torx csavar (erősen fogta az oldala) fel a felső lemezt és ott már nincs semmi védő ha jól emlékszem!
Tomasman23-01-2011 15:09:53 // 44167
Valaki vette már ki a kormány elfurdulás szög érzékelőt? Szívás meló?
Csabo2223-01-2011 15:09:30 // 44166
Annyira szedted szét, h a fej tisztitása lehetséges lett volna?
Tomasman23-01-2011 14:50:59 // 44165
Én szedtem már szét az enyémet! Az Mp3as! Mondjuk nem tisztitottam !:D
Csabo2223-01-2011 13:48:00 // 44164
Sziasztok
A gyári fejegységet szedte már vki szét a lézer fej tisztitása végett?
A gyári fejegységet szedte már vki szét a lézer fej tisztitása végett?
Kareszka198422-01-2011 14:01:44 // 44163
nemtagadom, lusta vagyok ilyen hidegben fényképezgetni :P :D
Haro22-01-2011 13:12:39 // 44162
Nincs valakinek elfekvőben egy 4-6-8 gigás micro SD kártyája???????????
Nagyon kéne:)))))
Nagyon kéne:)))))
Csabo2222-01-2011 13:12:03 // 44161
Nem hisszük, mig nincs rá bizonyiték :D
Kareszka198422-01-2011 13:10:27 // 44160
lemostam :P :)
URBAN20-01-2011 19:58:10 // 44159
Köszönöm a segítséget mindenkinek, valahogy én is itt kötöttem mindig ki, de szerintem is elég lehet hátul a szilent csere, majd kiderül tavasszal:)
147Smz19-01-2011 16:13:04 // 44158
Egy hátránya van ennek a kütyünek ahogy olvastam a leírását, csak akkor némítja el a hívást, ha CD-tár módban van az autórádió. Ha sima rádiót hallgatok, akkor hívás esetén át kell váltanom CD-tár módba, mielőtt felveszem. Nem tökéletes, de még mindig ez a legjobb megoldás, amiket neten találtam.
147Smz19-01-2011 16:03:28 // 44157
Próbálkozott már valaki ilyen cuccost szerelni a kocsiba Loudlink helyett?
Nekem azért lenne jó, mert Bluetooth-on keresztül is tolja a zenét az iPhone-ról, és még telefonálni is tudok.
Nekem azért lenne jó, mert Bluetooth-on keresztül is tolja a zenét az iPhone-ról, és még telefonálni is tudok.
Csabo2219-01-2011 11:45:26 // 44156
Nekem is igy magyaráz taki Árpi, hogya hátsó futómű nagyban meghatározza az útfekvést/úttartást.
tavasszal igy az első futómű reviziója mellett a hátsóra is sor kerül, bár asszem a hátsóban érdemes lehet csak szilentet cserélni is
tavasszal igy az első futómű reviziója mellett a hátsóra is sor kerül, bár asszem a hátsóban érdemes lehet csak szilentet cserélni is
Csabo2219-01-2011 11:41:57 // 44155
Én is ezt irtam pár HSZ-szel lejjebb, csak bővebben kifejtettem :)
a következtetés ugyanaz
a következtetés ugyanaz
Kareszka198419-01-2011 11:25:48 // 44154
blogod meg üres :P c-c-c :D
Hori19-01-2011 11:01:23 // 44153
Ha nem komplett cserélitek a lengőkart az csak MÓKOLÁS!
Sosem lesz jó!
Én túl vagyok 4 első, és 4 hátsó lengőkar cserén, de egyszer sem jutott eszembe csak szilentet cserélni.
Sosem lesz jó!
Én túl vagyok 4 első, és 4 hátsó lengőkar cserén, de egyszer sem jutott eszembe csak szilentet cserélni.
Hori19-01-2011 10:56:05 // 44152
HÁJ!
Ha sétál az autó az úton az sok mindentől lehet. Leírom az én történetemet:
Séta az úton:
1. futómű ellenőrzés (tovább séta)
2. első lengőkarok csere, persze csak a rosszak (még mindig séta)
3. 4 db hátsó lengőkar csere, futómű szilent csere.
Most le sem lehet lökni az útról! Nem akartam elhinni, hogy a hátuljától jobban sétál, mint az elejétől, de a nálam okosabbak bebizonyították, hogy az alfa egy különleges jószág!
Ha sétál az autó az úton az sok mindentől lehet. Leírom az én történetemet:
Séta az úton:
1. futómű ellenőrzés (tovább séta)
2. első lengőkarok csere, persze csak a rosszak (még mindig séta)
3. 4 db hátsó lengőkar csere, futómű szilent csere.
Most le sem lehet lökni az útról! Nem akartam elhinni, hogy a hátuljától jobban sétál, mint az elejétől, de a nálam okosabbak bebizonyították, hogy az alfa egy különleges jószág!
Kareszka198419-01-2011 07:53:16 // 44151
enyém is ilyen volt, csak az szétvolt hasadva :D megoldás egy bontott textilbetét volt, kellett vele szarakodni egy darabig, mire rendesen beugrott a helyére, azóta meg se moccant, szépen tartja a helyét :)
Haro18-01-2011 22:54:48 // 44150
Hát nem,de talán tavasszal rávesszem magam ,hogy rendesen megcsináljam:)
Marty18-01-2011 22:53:26 // 44149
Aham, de nem tart sokáig a visszapréselés :P
Haro18-01-2011 22:52:57 // 44148
Én kb 2-3 naponta visszapréselem:)
Marty18-01-2011 22:52:07 // 44147
Nekem jobban lógott :P:)
Haro18-01-2011 22:50:30 // 44146
Mindig lóg az a vacak:)))))
Csabo2218-01-2011 22:33:33 // 44145
Lóg a betéted Papi ;)
BTW határozottan jobban néz ki ültetéssel.
BTW határozottan jobban néz ki ültetéssel.
Haro18-01-2011 21:18:19 // 44144
URBAN18-01-2011 20:58:49 // 44143
Szerintem ez a jelenség nem megszokott, mert régebben nem volt ilyen gondom. A futóműben elől a felső lengőkarok és lengéscsillapítók kivételével minden ki lett cserélve a nyár végén. Hátul pedig a hátsó keresztlengőkar lett cserélve, akkor hasonlóan kóválygott az úton, de most kicsit rosszabb sajnos. Jó volna valami tipp, de látom ebből megint szerviz lesz. :(((
csoki15918-01-2011 16:09:45 // 44142
Semmilyenre, mivel akkor nem mutatott ki semmit!
Tommi18-01-2011 16:03:56 // 44141
Ezt csinálja nekem is, de ráfogtam a Blackline csomagra (17" kerék és gyári ültetés) :) Szerintem alapból az Alfák futóműve (illetve: bármilyen normális autó futóműve) nem ezekre az utakra való... :(
Németh Laci18-01-2011 15:45:31 // 44140
Szeva,
- csak egy kérdés, hibakiolvasáskor milyen hibaüzenetre bukkantatok !?
- csak egy kérdés, hibakiolvasáskor milyen hibaüzenetre bukkantatok !?
csoki15918-01-2011 14:22:07 // 44139
Helló mindenki!
A problémám már hónapokra visszanyúlik, de gondoldtam, majd ha nem foglalkozom vele elmúlik.Azonban most már tényleg aggaszt a dolog, a tegnapi majdnem 70 ezres szervíz díj után...
Júniusban mikor megvettem és rá pár hétre rá, mikor már komolyabban is elkezdtem használni az autót, magas fordulatszámnál ill. erősebb gázfröccsnél, kivillant a műszerfalon a szonda(?) ikonja és a két figyelmeztető sipolás alatt a MOTOR CONTROL SYSTEM FAILURE felirat.
Ekkor mintha leszabályozna, és nem akarna menni a gép.
Egyidőre nem is foglalkoztam vele, sőt, az ősszel egy ideig el is felejtette ezt a hibaüzenetet.
Aztán a múltkor jött a fekete leves, hogy kartergáz cső, és két intercooler cső csere szükséges, mert bizony szétmentek.
A szakik nagyvalószínűséggel erre fogták a hajdani hibaüzenetet.
A javítás megtörtént, de aggasztott, hogy tegnap este mikor mehetnékem volt a géppel újra és újra kivillant ugyanaz a hibaüzenet, amire nem vártam!
Kérném a segítségeteket, mert iszonyú dűhítő már ez a motor control....... és hogy egyszerűen nem akar menni, vagy félő, hogy megint nem várt komolyabb kiadásra kell
keresnem.
A problémám már hónapokra visszanyúlik, de gondoldtam, majd ha nem foglalkozom vele elmúlik.Azonban most már tényleg aggaszt a dolog, a tegnapi majdnem 70 ezres szervíz díj után...
Júniusban mikor megvettem és rá pár hétre rá, mikor már komolyabban is elkezdtem használni az autót, magas fordulatszámnál ill. erősebb gázfröccsnél, kivillant a műszerfalon a szonda(?) ikonja és a két figyelmeztető sipolás alatt a MOTOR CONTROL SYSTEM FAILURE felirat.
Ekkor mintha leszabályozna, és nem akarna menni a gép.
Egyidőre nem is foglalkoztam vele, sőt, az ősszel egy ideig el is felejtette ezt a hibaüzenetet.
Aztán a múltkor jött a fekete leves, hogy kartergáz cső, és két intercooler cső csere szükséges, mert bizony szétmentek.
A szakik nagyvalószínűséggel erre fogták a hajdani hibaüzenetet.
A javítás megtörtént, de aggasztott, hogy tegnap este mikor mehetnékem volt a géppel újra és újra kivillant ugyanaz a hibaüzenet, amire nem vártam!
Kérném a segítségeteket, mert iszonyú dűhítő már ez a motor control....... és hogy egyszerűen nem akar menni, vagy félő, hogy megint nem várt komolyabb kiadásra kell
keresnem.
Alfa GT-Csaba17-01-2011 22:01:31 // 44138
Igazad van felesleges a szilentezéssel szarozni,mert lehet hogy 2 hét vagy hónap múlva a gömbfej fog lötyögni aztán lehet az egészet eldobni,Az alsónál általában a gömbfej szokott behalni előbb.
Csabo2217-01-2011 21:35:10 // 44137
Nem akarok okoskodni, de tudtommal mind az alsó, mind a felsó lengőkaron van 1-1 gömbcsukló. Azt pedig nem lehet cserélni. tehát ha ki is cserélik a szilenteket, ami a felső lengőkar esetén 2, alsónál 3 db szilentet jelent, a probléma nem lesz teljesen orvosolva. tökéletes eredményt csak a csere jelent. nálam hozzáértőbb majd cáfol vagy megerősit, h jól beszélek -e. másik kérdés, h a gömbcsuklók mennyire fáradékonyak, de az a tippem, h azok igénybevétele a szilentekénél nagyobb lehet.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
608
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?