A hátsó szilentezésben én is benne vagyok abszolut. persze árfüggő, kb 2k HUF/db ár ami részemről nagyjából a belefér kategóriába tartozik.
Jó lenne innen a fórumról minél több darabot legyártatni a mennyiségi kedvezmény érdekében
Postán pedig ahogy mondod csak a szilenteket kéne utaztatni, a szomszéd utcában nekem is van ismerősöm akinek van gépe a besajtoláshoz.
Forum >> 147
Csabo2211-03-2011 14:53:26 // 45382
Hori11-03-2011 14:53:06 // 45381
Az alu kereszteket.
Csabo2211-03-2011 14:49:02 // 45380
szerintem a hátsó gyári kereszt lengőkarok aluminiumból készültek, azt nem nagyon lehet hegesztgetni. a hosszanti lengőkar hengeres keresztmetszetű, az 'anti roll bar' meg hajlitott. mire gondolsz hegesztés terén? utángyártott vas keresztlengőkarokat megerősiteni vele?
Kareszka198411-03-2011 14:44:25 // 45379
ezekszerint téged is érdekel a dolog :) figyelj, ha korrekt árakon dolgozik, szerintem lennének itt jelentkezők számára :) Úgy lenne atuti, ha legyártaná, postázná és én belesajtolom őket...így a postaköltség se lenne horribilis és a kocsit is használhatom a gyártás ideje alatt :)
Előre lengőkarcserét tervezek, hátul elég lenne a szilentezés is... Még nem kaptam választ :) :(
Előre lengőkarcserét tervezek, hátul elég lenne a szilentezés is... Még nem kaptam választ :) :(
Hori11-03-2011 13:37:51 // 45378
Azon agyalok, hogy ha lenne valakinek rossz, eljuttatná hozzám, elvinném neki mintának és megcsinálják. Úgy lenne tuti, hogy az összeset, elsőket, hátsókat, stabrudat, és akkor egy füst alatt le lehetne méretezni, és indulhat a tömeggyártás! :-))))
Azt mondja a 95 shore keménység az már nem rugalmas, az már inkább műanyag mint gumi. Versenyautókhoz csinálnak 85-öst.
Ő azt mondja a gyáriak mostanába 60-65 shore kemények.
Azt mondja a 95 shore keménység az már nem rugalmas, az már inkább műanyag mint gumi. Versenyautókhoz csinálnak 85-öst.
Ő azt mondja a gyáriak mostanába 60-65 shore kemények.
Kareszka198411-03-2011 13:29:50 // 45377
amennyire én tudom a rudak végében a szilentek egyforma méretűek...nem?
épp kíváncsi vagyok mien választ kapok :)
épp kíváncsi vagyok mien választ kapok :)
Hori11-03-2011 13:29:04 // 45376
Abban talán tudok segíteni, hogy szerzek neki mintát.
Kareszka198411-03-2011 13:27:27 // 45375
utólagos engedelmeddel így fogalmaztam meg a válaszom:
"Nagyon szépen köszönöm a gyors válasz :)
Sajnos megtekintésre nem tudom elküldeni a hátsó rudakat, de tudomásom szerint közös ismerősünk Horváth József :) neki is ilyen autója van..."
:)
"Nagyon szépen köszönöm a gyors válasz :)
Sajnos megtekintésre nem tudom elküldeni a hátsó rudakat, de tudomásom szerint közös ismerősünk Horváth József :) neki is ilyen autója van..."
:)
Kareszka198411-03-2011 13:23:46 // 45374
érdekes, erre eddig nem is gondoltam :) de a szilenteket akkor is kikell cserélni...
Kareszka198411-03-2011 13:22:52 // 45373
"Tisztelt Lőrik Károly,
Köszönjük megkeresését.
Tapasztalatunk szerint az autógyártók által alkalmazott keménység 60-80 shore.
E feletti keménység már nem tekinthető rugalmas kötőelemnek.
Mi 85-90 shore keménységig tudunk gyártani gumiból bár ezt már csak extrém(verseny) körülmények közötti használatra ajánljuk.
Ennél keményebbet poliuretán-ból tudunk készíteni.
Tapasztalatunk szerint a 85 shore keménység már kellő merevséget eredményez a futóműveknél.
Persze fontos hogy minden elem ki legyen egyforma keménységűre cserélve.
Mert a leglágyabb fog tönkremenni.
Bár a visszajelzések azt igazolják hogy a futómű keményítése sajnos az élettartalmát lerövidíti, mivel elveszti azt a szerepét amire tervezték.
Sajnos mivel mi egyedi alkatrészek gyártására szakosodtunk ezért nem tudok önnek árat mondani amíg a terméket nem látjuk.
Remélem tudtam segíteni.
--
Tisztelettel:
Ribacz Péter
Baranya Gumi Bt.
7630 Pécs, Iparsziget u. 15.
Tel: +36 72 239 705, +36 72 711 914
Fax: +36 72 538 228
Mobil: +36 70 296 16 16
e-mail: info@baranyagumi.eu
web: www.baranyagumi.eu"
Korrektnek tűnik így elsőre :) de sajnos eljuttatni nem tudom hozzájuk a hátsó lengőket "megnézésre", mert akkor nincs kocsim :(
Köszönjük megkeresését.
Tapasztalatunk szerint az autógyártók által alkalmazott keménység 60-80 shore.
E feletti keménység már nem tekinthető rugalmas kötőelemnek.
Mi 85-90 shore keménységig tudunk gyártani gumiból bár ezt már csak extrém(verseny) körülmények közötti használatra ajánljuk.
Ennél keményebbet poliuretán-ból tudunk készíteni.
Tapasztalatunk szerint a 85 shore keménység már kellő merevséget eredményez a futóműveknél.
Persze fontos hogy minden elem ki legyen egyforma keménységűre cserélve.
Mert a leglágyabb fog tönkremenni.
Bár a visszajelzések azt igazolják hogy a futómű keményítése sajnos az élettartalmát lerövidíti, mivel elveszti azt a szerepét amire tervezték.
Sajnos mivel mi egyedi alkatrészek gyártására szakosodtunk ezért nem tudok önnek árat mondani amíg a terméket nem látjuk.
Remélem tudtam segíteni.
--
Tisztelettel:
Ribacz Péter
Baranya Gumi Bt.
7630 Pécs, Iparsziget u. 15.
Tel: +36 72 239 705, +36 72 711 914
Fax: +36 72 538 228
Mobil: +36 70 296 16 16
e-mail: info@baranyagumi.eu
web: www.baranyagumi.eu"
Korrektnek tűnik így elsőre :) de sajnos eljuttatni nem tudom hozzájuk a hátsó lengőket "megnézésre", mert akkor nincs kocsim :(
Hori11-03-2011 12:49:06 // 45372
Szólj nekem, ha nem reagálna, majd jól lebaszom! Itt fényezi magát nekem akkor legyen vér profi! :-DDD
Hori11-03-2011 12:46:29 // 45371
Most hívtam telefonon, hogy van érdeklődő, nézze meg a leveleit!
Mindkettővel, de azt mondta, hogy a poliuretán jobb.
A hátsó lengőkarról azt mondta, hogy érdemes a szegecselt lemez profilba belehegeszteni egy merevítőt, ami nem nagy trükk, mert ha a szilent kemény lesz, akkor az a lemez fog elhajlani, mert nem bírja a szilent keménységét elviselni. Lehet benn valami!
Mindkettővel, de azt mondta, hogy a poliuretán jobb.
A hátsó lengőkarról azt mondta, hogy érdemes a szegecselt lemez profilba belehegeszteni egy merevítőt, ami nem nagy trükk, mert ha a szilent kemény lesz, akkor az a lemez fog elhajlani, mert nem bírja a szilent keménységét elviselni. Lehet benn valami!
Kareszka198411-03-2011 12:38:47 // 45370
no remélem előbb válaszol, mint a dingis :)
gumival vagy poliuretánnal dolgozik?
gumival vagy poliuretánnal dolgozik?
Hori11-03-2011 12:37:20 // 45369
Előbb is eszembe juthatott volna. Most volt benn nálam csapágyért, és beszélgettünk, akkor esett le hogy mivel is foglalkozik.
Kareszka198411-03-2011 12:33:41 // 45368
írtam nekik :)
Hori11-03-2011 12:24:25 // 45367
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!
!
!MINDENKI FIGYELMÉBE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!
!Az egyik jó barátomnak a cége SZILENTEKET is gyárt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!Motortartó, váltótartó, szilentblokk, 24 órás határidővel, már sok Alfához csináltak, !többféle shore keménységgel (30-95-ig).
!
!www.baranyagumi.eu
!TEL.: Ribacz Péter 70/ 2961616.
!
!Forduljatok hozzá bizalommal.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!
!
!MINDENKI FIGYELMÉBE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!
!Az egyik jó barátomnak a cége SZILENTEKET is gyárt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!Motortartó, váltótartó, szilentblokk, 24 órás határidővel, már sok Alfához csináltak, !többféle shore keménységgel (30-95-ig).
!
!www.baranyagumi.eu
!TEL.: Ribacz Péter 70/ 2961616.
!
!Forduljatok hozzá bizalommal.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Csabo2211-03-2011 12:05:14 // 45366
Nem rémlik Taki bá mivel okosította a benzint :)
De ez az általam használt adalék pár éves fejlesztés csak.
De ez az általam használt adalék pár éves fejlesztés csak.
Xixo11-03-2011 02:33:26 // 45365
Nem Spurit rakott Taki bá is a zsigába? Egyik nap volt valami csodaszer reklám... :)))
Csabo2210-03-2011 22:16:53 // 45364
Tegnap dobtam a fényszóróba 1 pár Osram Nightbreaker izzót. Kiváncsi vagyok mennyi üzemidőt fog birni. kicsivel fehérebb, de sokkal erőteljesebb fénycsóvát küld az útra. persze a xenon-nal közel s távol nem veszi fel a versenyt, de mivel utóbbi ha nem gyári, akkor kellemetlenségeket okozhat, igy sztem egész elfogadható amit produkál.
illetve legutóbbi tankolásom alkalmával ismét Spurit adalékoltam a bengába. a rajta feltüntetett 10%-os fogyicsökkenést reálisnak tartom, és élénkebb is tőle 1 hangyányit az autó. én mindenképp javaslom
illetve legutóbbi tankolásom alkalmával ismét Spurit adalékoltam a bengába. a rajta feltüntetett 10%-os fogyicsökkenést reálisnak tartom, és élénkebb is tőle 1 hangyányit az autó. én mindenképp javaslom
Alfa GT-Csaba10-03-2011 21:26:40 // 45363
Az OCAP milyen árban szokott menni?
Kareszka198410-03-2011 16:45:14 // 45362
meg egy 2003-as 147-esnek nem ilyen óracsoportja van, hanem "csöves" :)
:Szájmon:QV:147:GT:10-03-2011 16:21:31 // 45361
A képen egy jobb kormányos, angol rendszámos autó van!! :DDD
Szerintem ez egy kamu hirdetés...
Szerintem ez egy kamu hirdetés...
Kareszka198410-03-2011 14:54:43 // 45360
:D én havi 500-600-at, nyáron még kevesebbet :) (200-300)
kész szerencse, hogy nincs fotóm az útrol, amin barátnőmhöz járok, nemcsak a lengőkarok sírnának, hanem sokan itt amore-n :D remélem azért foldozgatást terveznek tavasszal (legalább)
kész szerencse, hogy nincs fotóm az útrol, amin barátnőmhöz járok, nemcsak a lengőkarok sírnának, hanem sokan itt amore-n :D remélem azért foldozgatást terveznek tavasszal (legalább)
Hori10-03-2011 14:51:26 // 45359
1000 körül. Nem sokat.
Kareszka198410-03-2011 14:33:12 // 45358
mennyit nyomsz bele havonta? :)
Hori10-03-2011 14:17:12 // 45357
Én a TRW-t cserélgetem 1-2 évente!!! A Delphi nem szar csak nekem nincs akkora különbség az árban, hogy azt válasszam.
Kareszka198410-03-2011 14:00:03 // 45356
többen itt amore-n lehúzták a márkát, ezért gondolkodom :-/ azért évente nem szeretném cserélni...
alsók is vannak ugyanígy...83euró/darab, detto Delphi
először lekapom majd hétvégén az első kerekeket és megvizsgálom az állapotokat...bár csörög rendesen, szóval ezt a manővert megspórolhatnám, de bütykölni van kedvem :)
alsók is vannak ugyanígy...83euró/darab, detto Delphi
először lekapom majd hétvégén az első kerekeket és megvizsgálom az állapotokat...bár csörög rendesen, szóval ezt a manővert megspórolhatnám, de bütykölni van kedvem :)
147jtd10-03-2011 13:35:18 // 45354
valami koplett szett van az ebayon is németen asszem 130 ojró.
Hori10-03-2011 13:24:58 // 45353
Ennyiért nem gondolkodnék!!!!!!!
Kareszka198410-03-2011 13:23:31 // 45351
ez a 38 euró sajna csak rám érvényes, sorry :( rokon kereskedelmi utazó és így...
Hori10-03-2011 13:19:49 // 45350
38 euróért lehet hogy majd engem is érdekelne. 1 évet kibír az is.
Hori10-03-2011 13:17:43 // 45349
38 euró a ebay-en van?
Hori10-03-2011 13:16:28 // 45348
TRW alsó 30000 ft, felső 19840ft.
Kareszka198410-03-2011 12:48:28 // 45347
TWR a tuti amúgy, félreértés ne essék ;)
Kareszka198410-03-2011 12:48:06 // 45346
amit nekem ajánlottak (Delphi) angol gyártmány, állítólag gyári minőség...no nemtudom...de amit igen, hogy nagyker áron tudnám beszerezni, euróban olyan 38 euróért (első-felső)
gondolkodás folyamatban :)
gondolkodás folyamatban :)
Hori10-03-2011 12:36:49 // 45345
Persze én TWR-t teszek bele, de nekem max 1-1.5 év. Nagy kerék, szar utak, feszes futőmű = rövid élettartam. Az OCAP egy olasz utángyártott cucc, de mint minden ami olasz rendelkezik egy kis mediterrán hanyagsággal. Alfához, Fiathoz viszont ká jó áron van! Adok el belőle én is elég sokat.
147jtd10-03-2011 12:30:40 // 45344
kicsi kamat kicsi tánc.:-PP
Hori10-03-2011 11:12:22 // 45343
Az Ocap szerintem, hogy fogalmazzak finoman, a termékskála eléggé alacsony szintjén van. Ha nem bírja sokáig, ne lepődj meg.
147jtd10-03-2011 10:59:11 // 45342
b+ ha majd neked is lesz gyereked neked se lesz időd blogolni :-))))
OCAP gyártmány, az adok veszekben hirdette egy cartárs, 63 pénz volt, 25 a munkadíj, és szerelö aszonda sz@pás meló volt. elvileg a stabgumikat is akartam, de még jók, igy nem kellett levenni a bölcsőt.
OCAP gyártmány, az adok veszekben hirdette egy cartárs, 63 pénz volt, 25 a munkadíj, és szerelö aszonda sz@pás meló volt. elvileg a stabgumikat is akartam, de még jók, igy nem kellett levenni a bölcsőt.
Hori10-03-2011 10:57:55 // 45341
Én a lengőkar csere után nem szoktam futóművet állíttatni. Szerintem nem befolyásolja, legalább is nem vettem észre 5 év alatt.
147jtd10-03-2011 10:54:43 // 45340
hát nem szarral gurigázok:-PPP
a 4 ből 3 gömbej szar volt, gondoltam a 4. se birja sokáig. a szilentek meg mind kuka volt, ugyhogy gondoltam jobban járok ha letudom egyben, és igy csak egyszer kell futóművet állíttatnom. nyáron ugyis kell vinnem mind2 kocsit meg az utifutit is vizsgáztatnom.
a 4 ből 3 gömbej szar volt, gondoltam a 4. se birja sokáig. a szilentek meg mind kuka volt, ugyhogy gondoltam jobban járok ha letudom egyben, és igy csak egyszer kell futóművet állíttatnom. nyáron ugyis kell vinnem mind2 kocsit meg az utifutit is vizsgáztatnom.
Szunyi10-03-2011 10:23:33 // 45339
Nem vettem kötekedésnek! :-)
Igazad is van, tényleg sok faszsággal lehet találkozni!
Igazad is van, tényleg sok faszsággal lehet találkozni!
Szunyi10-03-2011 10:21:31 // 45338
Igen, nekem is fura kicsit! Azért próbálom megtudni, hogy kié!? Vagy kié volt?
Hori10-03-2011 10:20:26 // 45337
Amiket az előbb írtam nem kötekedésnek szántam, csak miért nem lehet korrekten leírni valamit, és fényképpel illusztrálni. Én januárba vettem meg Szájmon autóját, Ő korrektül leírt, mindent, és volt fotó is. Előtte annyi szarságot néztem meg hogy már majdnem verekedésbe torkollott az autómustra.
Hori10-03-2011 10:17:04 // 45336
Kérjél több képet!
Hori10-03-2011 10:14:54 // 45335
Nem láttam benne a digitális 2 zónás klímát, a navit. Hova tünt a pohártartó? Pioneer hi-fi? Nem láttam. Biztos jók a képek a leíráshoz?
Szunyi10-03-2011 10:01:18 // 45334
Hori10-03-2011 10:00:05 // 45333
Nem apróztad el! Szar volt minden?
Én egyesével cserélem, de fél évente valamelyik behal. Én apránként tudom csak megoldani.
Én egyesével cserélem, de fél évente valamelyik behal. Én apránként tudom csak megoldani.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
392
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?