Forum >> 147

Haro29-09-2011 11:15:52 // 47832
Te inkább jönnél Budára délután:)
HoZee22-09-2011 16:08:27 // 47831
Ezt a hsz-t Haro-tól vártam volna... :D
Gegee22-09-2011 15:07:02 // 47830
Ezek már nem mai képek, mivel már SUV-ja van. :)
HoZee22-09-2011 14:56:16 // 47829
ezt de rég olvastam... :D :D
Kareszka198422-09-2011 14:51:13 // 47828
cö-cö-cöööö :D
HoZee22-09-2011 14:50:26 // 47827
Gyáva tartályárus... :P :D :D :D
Kareszka198422-09-2011 14:27:13 // 47826
első képen a háttérben látható tartály eladó, ha valakit érdekel és eljön érte szerbiába :D dízel volt tárolva benne anno...

Amúgy nemvagyok naptárazós O:-)
HoZee22-09-2011 14:25:46 // 47825
Na tessék, négy kép a naptárba... :D
Kareszka198422-09-2011 13:47:03 // 47824

és a elgjobb:

:D :D :D
HoZee22-09-2011 13:28:50 // 47823
Csak van róla tiszta, ültetett képed!?! :D
Kareszka198422-09-2011 08:46:12 // 47822
cö-cö-cöööö...fotót azért lehet küldök, de ismételten retkes a masina :D meg ültetlenül már nem is olyan atraktív :-/
HoZee21-09-2011 19:43:37 // 47821
Az vagyok, te meg gyáva, ha nem nevezel be a naptárba! :P :D :D
pompei15521-09-2011 15:02:42 // 47820
Kedves DrB!

Én tavaly ilyenkor vettem egy facelift utáni 147-est, 105 lóval (van benne valami chip tuning, de nem igazán tudom, hogy eléri e a 120 lovas teljesítményt, sztem nem :-)

No hát, 3 ajtósat talán ne vegyetek, mert én pont egy újszülöttes anyukától vettem, Neki nem volt praktikus. Nekem most van benne 80e és most van jelenleg futómű bütykölésen. A babakocsit ki kell próbálni, mert a csomagtartó elég szűk alul, csak magasabbra kell emelni a babakocsit, hogy beférjen, mert beférni sztem befér.
Nekem 155-m volt előtte 127 pacival, a 147 nem megy annyira, de nincs gond a 105 lovas dinamikájával. A fogyasztás 15-s kerekekkel 7 körül alakul, 16-al 7,5 l, de ha lépeget vele az ember vagy városban is járkál, dugóba is kerül 1-1,5 literrel is több lehet (de ez bármely más autónál igaz).

Nekem a 30e km alatt 2 égő csere volt (igaz, kegyetlenül megizzasztott)!

Vásárlásnál a legjobb, ha elviszed egy átvizsgálásra egy szervízbe, az a legtutibb.
Én vásárlás után kicseréltettem a vezérműszíjat, és a szokásos olaj, szűrők cseréje.

Ami a lényeg, hogy az autó szerethető, talán a legigényesebb belső anyagválasztású Alfa, főleg, ha MiTo-t is néztek meg fogjátok tapasztalni, de ez már ízlés kérdése.
Én bátran ajánlom a 105 lovas verziót :-)

Ciao
Kareszka198421-09-2011 13:53:51 // 47819
te sportklubbos :D :D :D :D
HoZee20-09-2011 21:21:55 // 47818
Hölgyek-Urak!
Tessék gyűlni, gyülekezni, nem szemérmesnek lenni, sok-sok fotót készíteni, tervezni, szervezni, szerkeszteni, és Alfás naptárat közösen összeállítani!! :)
Következő évre jó tervek lesznek, ne akarjon kimaradni senki, még Kareszka sem, posta megy határon túlra is ! ;D
kittyke20-09-2011 11:50:52 // 47817
Sziasztok!
Ha valakit érdekelne vezérlésrögzítő
Gegee19-09-2011 19:24:15 // 47816
Igen, igen! :))
Támogatom az ötletet! :)))
Hédi19-09-2011 18:39:45 // 47815
Emlékeztetőül, a tavalyi ilyen volt:
Asztali:

Fali:


Ha nem sajnáljátok az időt és bütykölnétek terveket, akkor azt lécci-lécci küldjétek el nekem alfa147naptar@gmail.com címre.
Hédi19-09-2011 18:30:53 // 47814
Kedvenckéim, tündéri típustársaim az Úrban! :))

Szeretnétek-e idén is naptárt?

Amennyiben igen, hát akkor itt az ideje ezt eldönteni (ismervén a gyors reakcióidőnket:D ), mert sok-sok idő és más is kell, míg elkészül.

Azután pedig, ha lenne ötletetek, h hogyan nézzen ki, jöhetne pár látványterv.
Megköszönném, mert kifogytam belőlük.
Tavaly fekete-arany volt (előtte pedig piros-fekete), középen a naptárrész. A Borítón pedig az autóink kicsinyített képeiből mozaik.

Szóval, van kérdésem bőven.
HoZee17-09-2011 21:37:00 // 47813
..... :D :D :D
Hori17-09-2011 17:10:29 // 47812
Egyet "kérek", fosvágent NE vegyél!
Hori17-09-2011 17:09:09 // 47811
Én mindig szívből veszek autót. Ez lehet hogy nem jó, de az életbe kell egy kis fűszer!
DrB17-09-2011 17:07:37 // 47810
Hát ja. Tecccen is a vas, s még praktikus is legyen, egyelőre nehéznek tűnik. :)
Hori17-09-2011 17:02:55 // 47809
Tudsz élni!!!! :-)))))))
Kareszka198417-09-2011 16:49:59 // 47808
2 éve mentünk szlovénba bizniszelni unokatestvérem 2,5TDI Audi A6-ossával, asszem 170 lóerő (?). Szlovéniáig ő hajtott, majd átadta nekem...megindulok, még mormogok magamban, hogy büdös audi, de gyenge, alig akar menni...majd 200méter után odaszólt fáradtan unokatesóm: "engedd már le a kéziféket!" :D :D :D :D :D :D :D :D
Hori17-09-2011 16:47:07 // 47807
Szerintem aki azt mondja hogy érzi a különbséget az nem ezen a bolygón él! :-)))
A 120 és a 150 között viszont a feleségem is érzi. Most ő jár vele mióta piri megállt. Valamelyik nap a héten elvitte pirit egy körre, és azzal állít haza hogy nem megy. A pumpa bennem viszont felment. Kiderült arra gondolt hogy nyomja a gázt, és nem megy úgy mint a kék. Mondom: asszony az több mint 20%-kal erősebb motor, naná hogy mást érzel!:-))
Hori17-09-2011 16:41:41 // 47806
A Mito nem rossz, kérdés mire kell az autó. Gyerekek ki-be hátra necces. Ha 2 főbe gondolkozol akkor tuti kis vas!
A Mazda 3 az 5. ajtó kitüremkedő zsanérjaival nálam buktam, illetve alaposan járd körbe a szervizigényét és annak árát!
A C 30 nekem is tetszik egy kicsit, de irreálisnak tartom az árát!
DrB17-09-2011 15:47:42 // 47805
Kívűlről tetszik neki is, belülről még nem látta. Jövő héten megyünk 147-est és Mito-t nézni, még az utóbbi is játszhat. (Eddig, ami bejön neki az offosok közül kinézetre, az a Mazda 3 és a Volvo C30)
Kareszka198417-09-2011 15:43:17 // 47804
igaz nem vezettem még 120 lovast, de a 105 ló sem épp "puhapöcsű" :)
Hori17-09-2011 15:39:35 // 47803
Sok sikert! Remélem sikerül! Amúgy az autó tetszene neki?
DrB17-09-2011 15:33:55 // 47802
Kösz a te hsz-odat is. Majd megmutatom a páromnak. A "hátsó ablak probléma" csak őt zavarja, de majd megpróbálom meggyőzni. :)))
Hori17-09-2011 15:20:54 // 47801
A mai világban ha valaki nem érzi az autó hátulját parkolásnál, pár ezresből megoldhatja esztétikusan egy tolatásérzékelővel. Máshoz szerintem nem kell a hátsó ablak.
Nálam ez biztos nem befolyásolhatná az autóválasztást.

Cabrio, tető le, kilátás tökéletes! Spidert az asszonynak !
Csabo2217-09-2011 15:15:51 // 47800
Azt annyira én se. hátra kell nézni, és amit az üvegen keresztül nem látok, azt a tükrökből beazonositom :)
Teherautóztam néhány 10k km-t, ahol a puttony hátsó ablaka is csak disznek van. sose volt belőle probléma.
Hori17-09-2011 15:06:20 // 47799
Nem értem a hátsó ablak problémát?
Hori17-09-2011 15:05:29 // 47798
Nekem van 1.6-os és 2.0-ás benzines is. Az 1.6-ban a vezérlésmódosító tényleg gyenge pont, de a furcsa hangon kívül semmi más baj nem lesz tőle.(fogyasztás, teljesítmény)
A futómű mindegyiken érzékeny, de ez nem az autó hibája. Nehezen tolerálja a szar magyar utakat, és a nagy kereket.(lengőkarok)
Ezek szerintem tipikus hibák, ezenkívül semmi általános csak egy-egy eseti dolog.
Fogyasztásban a 2.0 1 literrel többet eszik, de ha kell elindul. Családnak, másodiknak, városinak inkább 1.6 azon belül szerintem tök mindegy hogy 105 v. 120 LE.
Ja és végül, nekem a pirosat nagyon megszívta a nap, ezért inkább valami metált javasolnék.
DrB17-09-2011 15:04:01 // 47797
Nem száguldozásra kell, ha megbízhatóbb a 106 lovas és a célnak kellően dinamikus, akkor az is megteszi. A szűk hátsó ablak viszont sajnos kizáró ok lehet... :(
Csabo2217-09-2011 14:48:32 // 47796
A hátsó ablak a 147esen kb csak disznek van :) akár egy lőrés, ha fent vannak hátul a fejtámlák. előnye annyi legalább, h olcsón le lehet fóliáztatni :) 9k huf volt nekem.
Csabo2217-09-2011 14:43:46 // 47795
Ha gyerekkel akarja használni az autót, akkor szerintem elég a 105 ló. legalább tudja az ember, h teljesitmény hiányában nem fog bele 1-1 meredekebb manőverbe.
105 lovast én még nem vezettem, csak a száz-egynéhány lovas fiat brava-t (szinte új kocsi volt) és a 120 lovas 147es jobban megy tényleg. mondjuk talán néhány 10 kilóval nehezebb is, de jobb. a vezérlésmódositóval meg csak repkednek itt a tévhitek. idejét sem tudom, mikor cseréltem utoljára. ha ügyel az ember az olajszintre és nem megy el még a WC-re is a kocsival (kevesebb inditás) akkor sztem 50-60k km-t vigan kibir.
DrB17-09-2011 13:28:54 // 47794
És hogy fut a 105 paci?

Ez a vezérlőmódosítós probléma rémlett. Mennyire valós gond ez, ill. mibe fáj? 120 ló mégiscsak jobban hangzik, ha ténylegesen gyorsabban is fut. :)
DrB17-09-2011 13:27:43 // 47793
Egy olajos elég a családba. :)
Kareszka198417-09-2011 12:45:17 // 47792
enyém facelift előtti, de okkal választottam a 105 lovast, mert állitólag a 120lovasban van vezérlésmódositó, ami egy elég könnyen romló alkatrész és drága mulatság acseréje :-/ hátrafelé amennyi kell, annyit látok is :) csomagtérről én inkább nem nyilatkozom, mivel nálam kevés van a gáztartály miatt, de valahogy ezt nem is bánom :)
szerintem gyenge pontnak mondható a futómű, valamint azt mondják gyorsan kicsapkodja az izzókat, amiben lehet valami mivel én átlagban 2x cserélek elől összesen. a kesztyűtartó foggantyúja elég gyengécske, nekem már 2x is sikerült letörnöm, most jelenleg nincs is fent :D
mivel gyerek is van a képben, igy szerintem mindenféleképp 5 ajtós a nektek való :)
147jtd17-09-2011 12:35:10 // 47791
a PPP3 (peg perego) pont belefér keresztbe, mi kilátunk hátra, többihez nem értek, mert én benzinest csak fűnyíróba használok:-)
DrB17-09-2011 12:06:24 // 47790
Sziasztok 147 cartársak! :)

A 159 mellé keresünk a feleségemnek egy második, kompaktkategóriás, futkorászós autót. Mindenképp benzinest. Itt jön a képbe a 147-es. A 159-esben még csak-csak otthon vagyok, de a 147-ről nem sokat tudok. Lenne pár kérdésem hozzátok.

1. Mindenképp a legutolsó facelift utáni modellekből választanánk. Jól tudom, ez 2006 utánt jelent?

2. A két 1.6-os benzinesből (105 vs. 120 LE) melyiket ajánljátok inkább menetdinamika, fogyasztás ill. műszaki megbízhatóság miatt.

3. Milyen a kiláthatóság hátrafelé?

4. Mennyire jól pakolható a csomagtere? Egy mai átlagos, összecsukható babakocsi belefér? Összességében, mennyire praktikus egy anyukának egy kisgyerekkel és a járulékos cuccokkal együtt?

5. És a legfontosabb:
Mik a 147-es, ill. a fenti benzinmotorok gyenge pontjai (pl. futómű?) ill. típushibái? S kb. mennyi futott km után jelentkeznek? Mire kell a vételnél odafigyelni, ill. a vétel utáni kötelező szerviz során a vezérléscsere mellett kicseréltetni?

Köszönjük a segítségeteket előre is! :)
mreni16-09-2011 21:28:25 // 47789
kontárkodni semmivel nem érdemes.
Csabo2216-09-2011 20:25:58 // 47788
Teljesen hivatalosra persze, h nem. de mivel csak 1 kósza 5let, vagyis inkább csak "nemlennerosszha..." felvetés, igy bonyolitani sem érdemes :)
1ébként meg minek kontárkodjak össze 1 olyan autót, ami 1-1 jelentéktelen hibától eltekintve tökéletesen működik...
mreni16-09-2011 20:04:18 // 47787
nyilván cserélni kell az ecu-t is. futóművet,féket stb stb
és hogy papíroznád le néhány ezresből?? full hivatalosra sehogy...
Zsota16-09-2011 20:00:49 // 47786
én meg a sperremet nem akarnám elhagyni szal nem egyszerű a téma az tutkó
Persze 3.2 V6 is jöhetne :)
Zsota16-09-2011 19:59:26 // 47785
Szióka! Ha te is ezt mondod akkor tuti igy van ;)
Csabo2216-09-2011 15:50:38 // 47784
Az 1750 TBi-n gondolkoztam énis. kérdés mennyi a motor, váltó (féltengelyek), kábelköteg. ecu-t is kell-e cserélni, vagy át lehet-e irni.
A papirozás részét 1 hét alatt néhány ezresből megoldanám, legkevésbé attól félek.
Inkább a technikai részletek és azok vételára az, ami leginkább visszatart. Viszont egy motorvezérlő módosítás, átállitás 98as oktánszámra még ésszerű megoldás lehet az 1.6 TS tulajoknak.
147jtd15-09-2011 22:23:28 // 47783
regadó különbözetet kell fizetni, is...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.