Forum >> 155
Longman11-12-2009 10:32:22 // 89357
jah meg 16 V mi? lapos szelepfedéllel meg keskeny kasznival.
SD11-12-2009 10:09:40 // 89356
1.8 16V sport és ott figyel bent a 8V moci:D milyen felújítás lehet az amikor nem számolta meg a szelepeket?:D:D:D
SD11-12-2009 10:08:47 // 89355
láttatok már 155-öt sky-window-val? na ez a tuning!!!
én is gondoltam már ilyenre de nem ezt a kivitelezést választanám.
én is gondoltam már ilyenre de nem ezt a kivitelezést választanám.
SD11-12-2009 10:04:43 // 89354
Vagy akár addig még berakhatod a V6-ot is:D
SD11-12-2009 10:03:04 // 89353
Ha megmondom a gyógymódot hagysz rám valamit?:)
H1N1
Hubertus1 Nagyförccs1, és ezt addig ismételgetni amíg teljesen tünetmentes:)
H1N1
Hubertus1 Nagyförccs1, és ezt addig ismételgetni amíg teljesen tünetmentes:)
Buksi11-12-2009 03:41:34 // 89351
Kész lesz addigra? :-DD
Whiteskull10-12-2009 23:49:07 // 89350
Ez már csak egy-két csavar, aztán kész. :)))
Én nem aggódnék a helyedben. :DDD
Én nem aggódnék a helyedben. :DDD
Marklar15510-12-2009 23:48:02 // 89349
Marklar15510-12-2009 23:34:30 // 89348
Lehet, hogy a következő projektem lesz, h kivágom az enyémből is. A kűlső hőmérő a zsír, de amúgy felesleges "paraszt vakítás" szeríntem. Az SW ben 10x jobb a fűtés... Inkább tekergetem:)
Marklar15510-12-2009 23:32:14 // 89347
Hmm
Nem tudja,h hány lufi van a verdájában???
Volt már némi 155 nálam. De 2 lufi egyben sem volt!
Nem tudja,h hány lufi van a verdájában???
Volt már némi 155 nálam. De 2 lufi egyben sem volt!
Marklar15510-12-2009 23:30:26 // 89346
Igen, de az 1,7 és 116paci:)
Marklar15510-12-2009 23:24:46 // 89345
MOMO bőrkormányt lecserélték fapadosra:)
Marklar15510-12-2009 23:22:36 // 89344
Most a 16Va sláger:)
Meg a V6. De az ex CAC éban bent van az a cucc. Csak nemtom, hogy milyen állapotu...
Meg a V6. De az ex CAC éban bent van az a cucc. Csak nemtom, hogy milyen állapotu...
süsnye10-12-2009 22:12:57 // 89343
vesekő? nem iszol elég sert? ;)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)10-12-2009 21:05:47 // 89342
Bakker,ha jövő héten nem írok elvitt a h1,már szét szakad a vesém,köhögni sem merek.
SD-re nem hagyok semmit:-)
SD-re nem hagyok semmit:-)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)10-12-2009 21:03:42 // 89341
El ne add!Minek akarod eladni?Jobb ugy sem lesz,max korszerűbb,még több hibával,(ezt persze nem azért írtam mert olyan sok hiba lenne az alfákon!!!)és még többet költhetsz rá.
Persze más egy korszerűbb feeling,ez érthető,de ami bevált az bevált.
Én sem cserélném le (na max egy jó állapotú 2.0 v6 64-esre),de annyit meg nem adnak az enyémért,bár hibátlan,de mégis csak 93 év végi.
Persze más egy korszerűbb feeling,ez érthető,de ami bevált az bevált.
Én sem cserélném le (na max egy jó állapotú 2.0 v6 64-esre),de annyit meg nem adnak az enyémért,bár hibátlan,de mégis csak 93 év végi.
András bácsi10-12-2009 21:01:15 // 89340
Ugyanaz a motor, de szerintem normális használattal azért többet bír, mint két kiló. Rendes kenés kell, és nem versenyre való motor. Egyébként az 1.8 szerintem a legjobb: elég erős már, de hiányoznak a 2.0 felesleges salangjai.
afri10-12-2009 20:57:15 // 89339
kijavítom magam: JÓ ALFÁVAL JÓ LAZÍTANI!!! :-DDD
afri10-12-2009 20:56:13 // 89338
ma összepakoltam a verdát, belekerült az ujraperemezett kuplungcső, egyelőre jónak tűnik, sehol sincs szivárgás, és a kuplung is fasza!!!! (le is kopogom)
olyan király megint Alfa Romeo 155-öst vezetni (főleg lada után) :-DD!!!
kérdezik, hogy "nem furcsa ladával?" Dehogy az, inkább 155-öst vezetni ujra, na az a furcsa!!!! Fülig ér a szám, és ilyenkor elgondolkodok, hogy "télleg el akarom adni ezt a naccerű vasat???" !
szóval jó Alfával lazítani!! ;-))
olyan király megint Alfa Romeo 155-öst vezetni (főleg lada után) :-DD!!!
kérdezik, hogy "nem furcsa ladával?" Dehogy az, inkább 155-öst vezetni ujra, na az a furcsa!!!! Fülig ér a szám, és ilyenkor elgondolkodok, hogy "télleg el akarom adni ezt a naccerű vasat???" !
szóval jó Alfával lazítani!! ;-))
WarbiRunner (Gyuri)10-12-2009 18:51:55 // 89337
Oké, ezekre figyelünk. A vez.mód ugyanaz, mint a 45/46-nál? Mert ott felújítókészlettel próbálkoztak már néhányan. Vagy itt ez a megoldás nem működik?
A szíjcsere persze alap olajjal, szűrőkkel egyetemben. A km valószínűtlen, de kérdés, hogy egy TS motor mennyit fut el? Mert ha előreláthatóan 200-nál kinéz a hajtókar, akkor túl nagy a rizikó, lehet jövőhéten megtörténik. Nehéz ügy...én bevallom nagyon féltem a TS-től, így lett dízelem. :-)) A másik lehetőség (626) se egyszerű, ott meg a kormányműre mondanak típushibát és 400e szervízköltséget, ha előjön...
Árban úgy érzem 500 alatt nem hozható, viszont friss műszakija lesz.
A szíjcsere persze alap olajjal, szűrőkkel egyetemben. A km valószínűtlen, de kérdés, hogy egy TS motor mennyit fut el? Mert ha előreláthatóan 200-nál kinéz a hajtókar, akkor túl nagy a rizikó, lehet jövőhéten megtörténik. Nehéz ügy...én bevallom nagyon féltem a TS-től, így lett dízelem. :-)) A másik lehetőség (626) se egyszerű, ott meg a kormányműre mondanak típushibát és 400e szervízköltséget, ha előjön...
Árban úgy érzem 500 alatt nem hozható, viszont friss műszakija lesz.
Longman10-12-2009 17:02:26 // 89336
Amíg nem meleg eléggé a motor, AUTO módban úgysem engedi működni rendesen a befúvást!
Nekem meg az a bajom hogy ebben az Auto módban pl. túl hamar visszaveszi a ventillátor sebességét. Na meg hogy nem lehet egyszerre lábra és ablakra fúvatni. Ez ekkora láma megoldás, nem is tudom hogy gondolták..
Ha nagyon párásodik akkor inkább érdemes körülnézni a fűtőradiátor környékén. Tuti ereszt.
Amúgy ha jó minden akkor még így vén létére sem párásodik annyira, pláne ha van pollenszűrő is..
Az ECON gomb meg csak a klíma kompresszort kapcsolja le, de ezt már mondták.
Nekem meg az a bajom hogy ebben az Auto módban pl. túl hamar visszaveszi a ventillátor sebességét. Na meg hogy nem lehet egyszerre lábra és ablakra fúvatni. Ez ekkora láma megoldás, nem is tudom hogy gondolták..
Ha nagyon párásodik akkor inkább érdemes körülnézni a fűtőradiátor környékén. Tuti ereszt.
Amúgy ha jó minden akkor még így vén létére sem párásodik annyira, pláne ha van pollenszűrő is..
Az ECON gomb meg csak a klíma kompresszort kapcsolja le, de ezt már mondták.
Buksi10-12-2009 16:29:44 // 89335
De jó ám! Nagyon is! ;-)))
süsnye10-12-2009 16:28:40 // 89334
viszont a tied láncos. jó az... :)
Buksi10-12-2009 16:20:40 // 89333
Gondolhatod, hogy nem vicces! :-DD
süsnye10-12-2009 16:13:49 // 89332
bánjta az önérzeted, hogy az 1.8 16v annyi, mint a Te 2.0 8v -d mi?? :PP
Buksi10-12-2009 15:58:35 // 89331
Nem érdekelnek az ilyen kis motoros autók! :-DDDD
süsnye10-12-2009 15:49:37 // 89329
Az ECON gomb letiltja a klíma kompresszort, tehát akármennyire is szeretné a vezérlés bekapcsolni (alacsonyabb a beállított hőmérséklet, mint a kinti), nem fogja engedélyezni. Tehát ennek semmi köze párátlanításhoz. (Megjegyzem a klímát évszaktól függetlenül illik megjáratni 2-3 hetente)
Ahogy én szoktam párátlanítani indulás után: AUTO mód (ECON és belső keringetés kikapcsolva), hőmérséklet LO-ra és a szélvédőre irányítva. Egyrészt így nem a melegedő motortól veszem el a melegvizet, másrészt nagyon hidegben nem nyúzom a szélvédőt vele.
Ez nekem elég gyorsan párátlanít...
Ha esetleg menetközben fordul elő, akkor meg simán a szélvédőre kell irányítani, esetleg feljebb tolni a hőmérsékletet (ilyenkor átkapcsol MANUAL módba)
Ahogy én szoktam párátlanítani indulás után: AUTO mód (ECON és belső keringetés kikapcsolva), hőmérséklet LO-ra és a szélvédőre irányítva. Egyrészt így nem a melegedő motortól veszem el a melegvizet, másrészt nagyon hidegben nem nyúzom a szélvédőt vele.
Ez nekem elég gyorsan párátlanít...
Ha esetleg menetközben fordul elő, akkor meg simán a szélvédőre kell irányítani, esetleg feljebb tolni a hőmérsékletet (ilyenkor átkapcsol MANUAL módba)
lungfefe10-12-2009 15:31:46 // 89328
Erre Gondolsz:
Van titkos recept:-) Spyder kartás segítségével pont múlt 7vgn csináltuk meg. Típushiba, hogy a panelen kb középtájon van egymásmellet 4 hengeralakú vmi (talán dióda, nem vagyok elektroműszerész:-)) azok közül szokta "kiforrasztani" magát az egyik. Nálam onnan is észre lehetett venni, hogy ott a bibi, hogy a hőtől barnás is volt a környéke... Újraforrasztás után törpéletes:-)
A "dzsuvázást" kipróbalom.
Grazie
Van titkos recept:-) Spyder kartás segítségével pont múlt 7vgn csináltuk meg. Típushiba, hogy a panelen kb középtájon van egymásmellet 4 hengeralakú vmi (talán dióda, nem vagyok elektroműszerész:-)) azok közül szokta "kiforrasztani" magát az egyik. Nálam onnan is észre lehetett venni, hogy ott a bibi, hogy a hőtől barnás is volt a környéke... Újraforrasztás után törpéletes:-)
A "dzsuvázást" kipróbalom.
Grazie
Abarth10-12-2009 15:21:45 // 89327
Nekem pont ilyenem van annyi különbséggel, hogy az enyém sport amit nézel meg nem :)
Ill. az ülések és a kárpitok azok, de gumikormányos sportról nem tudok..... :)
Ha a rohadást már ismered is érdemes felnyúlni a hátsó sárvédőben, mert belülről rohad és nem a pereménél kezdi csipegetni a mass. Ill. megbúvó lukica lehet még a hátsó dobbetét és a küszöb találkozásánál.
A mocinál a legfontosabb az olajfogyasztás, ha a hiányzik belőle olaj nyugodtan hagyd az egészet, képes 1000km/l olajfogyasztásra teljesen normál esetben. A vezérlésmódosító ha kerreg akkor nyugodtan lehet egy 60e + szervizköltséggel számolni. Ezen kívül még csillió apróság van. A sportkifuff (ráadásul ilyenmód igénytelen formája) nem ad okot bizalomra, a tejszínhabkupakos vonóhorog sem..... A legfontosabb ha 16v-t veszel az első egy szíj és görgő csere, ha azt mondja, hogy cserélte nem rég ha nem. Még a gyári értéket sem bírja ki a szíj :) Nem éri meg a 7000ftot egy 400e-s felújítás. Ha számlája van a cseréről akkor sem szabad legalább egy szíjjal spórolni. A km 98,7% hogy nem valós, ha csak nem motorcserés, bár akkor sem :)
Olajfolyás nagyon tipikus a 16V-nél bal e. keréknél ha bekukkantasz a váltó 5. fedél tipikus, szelepfedéltömítés szokott patakosat játszani. FONTOS nincs-e a szelepfedél a sarkainál elrepedve a szakértelem nélküli összeszereléstől. Ha mondtok rá egy 450-et akkor már 600ból papírokkal tarcsialkatrészekkel megáll az autó. ;)
Ill. az ülések és a kárpitok azok, de gumikormányos sportról nem tudok..... :)
Ha a rohadást már ismered is érdemes felnyúlni a hátsó sárvédőben, mert belülről rohad és nem a pereménél kezdi csipegetni a mass. Ill. megbúvó lukica lehet még a hátsó dobbetét és a küszöb találkozásánál.
A mocinál a legfontosabb az olajfogyasztás, ha a hiányzik belőle olaj nyugodtan hagyd az egészet, képes 1000km/l olajfogyasztásra teljesen normál esetben. A vezérlésmódosító ha kerreg akkor nyugodtan lehet egy 60e + szervizköltséggel számolni. Ezen kívül még csillió apróság van. A sportkifuff (ráadásul ilyenmód igénytelen formája) nem ad okot bizalomra, a tejszínhabkupakos vonóhorog sem..... A legfontosabb ha 16v-t veszel az első egy szíj és görgő csere, ha azt mondja, hogy cserélte nem rég ha nem. Még a gyári értéket sem bírja ki a szíj :) Nem éri meg a 7000ftot egy 400e-s felújítás. Ha számlája van a cseréről akkor sem szabad legalább egy szíjjal spórolni. A km 98,7% hogy nem valós, ha csak nem motorcserés, bár akkor sem :)
Olajfolyás nagyon tipikus a 16V-nél bal e. keréknél ha bekukkantasz a váltó 5. fedél tipikus, szelepfedéltömítés szokott patakosat játszani. FONTOS nincs-e a szelepfedél a sarkainál elrepedve a szakértelem nélküli összeszereléstől. Ha mondtok rá egy 450-et akkor már 600ból papírokkal tarcsialkatrészekkel megáll az autó. ;)
Otto10-12-2009 15:09:03 // 89326
Nem rohadást mondtam, hanem horpadást.:)
Alját mindenképpen meg kell nézni emelési pontokon stb.
Motor dettó mint 45/46.
Alkura adhat okot a kipuff, de apám elmondása szerint nagyon más nem.Gumik állapota esetleg.
450kp-val be kell próbálkozni.Ha nekem lenne én megtenném és hoznám.
Érdemes bekukkantani ülés alá hátul, ott egyből látszik punnyadás a kasznin a kerékjáratoknál.
A másik ami szokott még okozni meglepetést, az az üzemanyagbetöltő cső mögött felgyülemlett sár, ami áztatva van folyamatosan és ott át szokott rohadni a téma.
Mondjuk itt kicsi az esély a két évi állás miatt.
Alját mindenképpen meg kell nézni emelési pontokon stb.
Motor dettó mint 45/46.
Alkura adhat okot a kipuff, de apám elmondása szerint nagyon más nem.Gumik állapota esetleg.
450kp-val be kell próbálkozni.Ha nekem lenne én megtenném és hoznám.
Érdemes bekukkantani ülés alá hátul, ott egyből látszik punnyadás a kasznin a kerékjáratoknál.
A másik ami szokott még okozni meglepetést, az az üzemanyagbetöltő cső mögött felgyülemlett sár, ami áztatva van folyamatosan és ott át szokott rohadni a téma.
Mondjuk itt kicsi az esély a két évi állás miatt.
Tony15510-12-2009 15:05:36 // 89325
A tesóm ocstáviája azért párásodott, mert nem tudott lefolyni a víz az ablak előtti "mederből" kiszedtem a dzsuvát a leeresztő likakból, azóta jó, talán érdemes megnézni...
Az ECON gomb csak kikapcsolja a klímát, más varázslatra nem jó...
A háttérvilágításról 1-2 hete írtam, hogy lehet általában megjavítani..
Az ECON gomb csak kikapcsolja a klímát, más varázslatra nem jó...
A háttérvilágításról 1-2 hete írtam, hogy lehet általában megjavítani..
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)10-12-2009 14:50:32 // 89324
Az economi amikor te vezérled az auto mikor ő állítja az érzékelő után a hömérsékletet.
lungfefe10-12-2009 14:49:09 // 89323
Van rajta egy "ECON" gomb az mi? Nem az a párátlanító? A belső keringtetést nem használom. A klímával meg az a gáz, hogy TÉL van!!!!
WarbiRunner (Gyuri)10-12-2009 14:32:01 // 89322
Nem, telefonon nem akartam, főleg, hogy nem én vagyok a fizetővendég. :-) Mi a reális minimum szerinted?
Úgytűnik meg fogjuk nézni, mire érdemes kiemelten figyelni? Mik a gyengéi (okés, hátul a rohadást már tudom :-))? A vez.mód ugyanúgy traktorozik, mint a 146-ban, ha rossz? Motoron mit nézzünk?
Úgytűnik meg fogjuk nézni, mire érdemes kiemelten figyelni? Mik a gyengéi (okés, hátul a rohadást már tudom :-))? A vez.mód ugyanúgy traktorozik, mint a 146-ban, ha rossz? Motoron mit nézzünk?
afri10-12-2009 14:24:40 // 89320
vhonnan szerzek be gyorsan 2 légzsákot!!! ;-)))
SD10-12-2009 14:24:27 // 89319
de amúgy a 155 fűtése nem valami acélos... a puntó gyorsabban és jobban fűt.
SD10-12-2009 14:22:43 // 89318
Alapból ha a külső belső levegő müxik akkor nem szabad bezárni, belső keringetésre, mert akkor nagyon párásodik minden autó, ha megy a klíma az is szárítja, alapból az oldalsó ablakokkal nem nagyon lehet mit kezdeni, max a szélső fújókat is ráirányítja az ember.
a leg lényegesebb hogy ne legyen zárva a külső-belső levegő, mert akkor a belső párás levegőt keringei persze hogy párásodik.
aztán meg amígy nagyon gáz ablakra fújás, aztán ha már jobb lehet próbálkozni lábbal, vagy mással
a puntóban én láb és előrre fújásra állítom mikor már bemelegedett annyira hogy ne párásodjon a szélvédő, és lezárom a középső befúvókat akkor több jut a szélsőkre, ha meg megállunk és nincs menetszél akkor ablakfúvásra kell néha állítani.
Ugyan úgy alfában is, ha pályázik az ember általában elég némi meleget fújni lábra, a többit elintézi a bejövő menetszél, városban meg tornázni kell, mikor hova fújjon az ember:)
Innentől tök mind1 hogy manual vagy auto nyomkodó tekergető.
Én úgy csinlom hogy mikor indulunk, hideget fújok az ablakra hogy ne vegye el a motorhőt, aztán meleget mindenhova és mikor van már hő, akkor lnyomom lábra, és ha kell áttekerem ablakra amíg kell. a szélsők meg intézik az oldalablakot:)
vagy van valami páramentesítő lötty
a leg lényegesebb hogy ne legyen zárva a külső-belső levegő, mert akkor a belső párás levegőt keringei persze hogy párásodik.
aztán meg amígy nagyon gáz ablakra fújás, aztán ha már jobb lehet próbálkozni lábbal, vagy mással
a puntóban én láb és előrre fújásra állítom mikor már bemelegedett annyira hogy ne párásodjon a szélvédő, és lezárom a középső befúvókat akkor több jut a szélsőkre, ha meg megállunk és nincs menetszél akkor ablakfúvásra kell néha állítani.
Ugyan úgy alfában is, ha pályázik az ember általában elég némi meleget fújni lábra, a többit elintézi a bejövő menetszél, városban meg tornázni kell, mikor hova fújjon az ember:)
Innentől tök mind1 hogy manual vagy auto nyomkodó tekergető.
Én úgy csinlom hogy mikor indulunk, hideget fújok az ablakra hogy ne vegye el a motorhőt, aztán meleget mindenhova és mikor van már hő, akkor lnyomom lábra, és ha kell áttekerem ablakra amíg kell. a szélsők meg intézik az oldalablakot:)
vagy van valami páramentesítő lötty
Otto10-12-2009 14:22:19 // 89317
Mit mondott, mi az utolsó elképzelése árra?Vagy ennyire nem merültetek bele?
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)10-12-2009 14:22:08 // 89316
Én gyanítom,hogy ez tipushiba,nálam is kára párásodik maxon kell nyomni,hogy lemenjen.A 64-ben tök jól működik.
Ma kimerészkedtem az utcára,miután tegnap kaptam lórúgás gyógyszert,persze hova mentem először?az autósboltba!
Vettem ezt a fix it pro nevü karceltüntetőt,hát nagyon tuti,tényleg eltünteti a karcot.
Ma kimerészkedtem az utcára,miután tegnap kaptam lórúgás gyógyszert,persze hova mentem először?az autósboltba!
Vettem ezt a fix it pro nevü karceltüntetőt,hát nagyon tuti,tényleg eltünteti a karcot.
Zsocy15510-12-2009 13:53:47 // 89315
A háttérvilágítás nekem is csak 2-3 napig volt. A panel kezelésére még nem teljesen jöttem rá (a nejem főnöke most fordítja németről a használatit :) ). Nekem úgy szokott menni, hogy az "auto gomb" mellett csak 1 lámpa világít, a hőfok 26-28 amíg párás az ablak és nyomatok 3 vonással, elég gyorsan lenyomja a párát. 2 hete mentünk vidékre, 4-en voltunk az autóban, akkor hiába nyomtam a levegőt, törölgetni kellett az ablakot.
süsnye10-12-2009 13:43:07 // 89314
párásodik a paneled?? :OO ;PPP
lungfefe10-12-2009 13:33:12 // 89313
Ért valaki a digitklímás fűtési panelhez? Hogy a f....omba nyomkodjam, hogy ne párásodjon??? Meg eltünt róla a háttér világítás. Pollenszűrőt cseréltem, de még mindig iszonyat párásodik esőben, apósom meg törölgeti ergo, csupa maszat.
Zsolt15510-12-2009 12:16:19 // 89312
Pedig az bizony 140LE. :-))) A forgalmi szerint 103KW.
SD10-12-2009 12:10:02 // 89311
Hiába nézi a lufit:) A 155-ben anyós oldalon nincs hely lufinak:)
A kérdés hogy mennyit volt szutyokban utcán hogy milyen állapottyú a hátsó traktus.
A kérdés hogy mennyit volt szutyokban utcán hogy milyen állapottyú a hátsó traktus.
WarbiRunner (Gyuri)10-12-2009 12:00:37 // 89310
Hát nem engem kell meggyőzni :-)
Amúgy fel is hívtam, korrektnek tűnt az illető, hagytam, hogy magától mondja a dolgokat. A sztori stimmelt az ismert adatokkal (hacsak nem olvassa a fórumot, de akkor meg profi:-))
Apósáé volt, Kecskemétről vásárolta. 2 éve árulják egy budapesti kereskedésben, de nem ment el, így elhozták és árulják maguk olcsóbban.
A két lufit megnézi nekem este, de a cimborám is azt mondja, hogy az utolsó évjáratosban már lehet 2 lufi. Majd megtudjuk.
Imi barátom közben ismerkedik a 626 Gt-vel is. Remélem az Alfát választja végül, de nagyon beleszólni nem akarok, ez az ő döntése :-))
Amúgy fel is hívtam, korrektnek tűnt az illető, hagytam, hogy magától mondja a dolgokat. A sztori stimmelt az ismert adatokkal (hacsak nem olvassa a fórumot, de akkor meg profi:-))
Apósáé volt, Kecskemétről vásárolta. 2 éve árulják egy budapesti kereskedésben, de nem ment el, így elhozták és árulják maguk olcsóbban.
A két lufit megnézi nekem este, de a cimborám is azt mondja, hogy az utolsó évjáratosban már lehet 2 lufi. Majd megtudjuk.
Imi barátom közben ismerkedik a 626 Gt-vel is. Remélem az Alfát választja végül, de nagyon beleszólni nem akarok, ez az ő döntése :-))
süsnye10-12-2009 11:54:45 // 89309
node milyen szintű? csak nagy mérvű tuninról szól, esetleg vmi kis kisebb is?
SD10-12-2009 11:34:32 // 89308
155 ben csak kormány lufis van amelyikben van:) 145-146-ban volt elősször több lufi, talán még a 164 de azt nem tom.
szerintem a kormánynál van értelme, a másik oldalon olyan hogy ha be van kötve biztos kényelmesebb balesetet szenvedni lufival de ott nincs amit lefejelj, vagy felökleljen.
szerintem a kormánynál van értelme, a másik oldalon olyan hogy ha be van kötve biztos kényelmesebb balesetet szenvedni lufival de ott nincs amit lefejelj, vagy felökleljen.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
559
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?