Egész jó? Nem volt hozzá véletelen egy széles hátsó sárvédő?? :D
Vízhőmérséklet jeladó milyen van benne, nem 2 sarus véletlen?
Forum >> 155
Longman15-01-2009 19:09:49 // 72329
Longman15-01-2009 19:08:25 // 72328
Mindenképp ragaszkodsz a gyári helyhez? Mert ha nem akor elférne elölre a 16,5-es komponens szett is. Csak helyet kell csinálni az ajtóban (nézhet ki szépen is, esetleg nézd meg nekem h volt megoldva; a blogomban a 155 2.0 TS 16V autónál) a magassugárzók pedig a gyári hangszórórácsra.
Jah, a másik, nem minden az ár, nem biztos hogy a legdrágább a legjobb, érdemes kísérletezni, meghallgatni minden hangsugárzót ami kinéztél. Anno én is egy közepes kategóriájú első szettet választottam egy Impact PG 65S személyében, és senki nem számított rá, hogy erősítővel meghajtva olyan gyönyörűen fog szólni.. Szóval vájt fülekkel:))
Jah, a másik, nem minden az ár, nem biztos hogy a legdrágább a legjobb, érdemes kísérletezni, meghallgatni minden hangsugárzót ami kinéztél. Anno én is egy közepes kategóriájú első szettet választottam egy Impact PG 65S személyében, és senki nem számított rá, hogy erősítővel meghajtva olyan gyönyörűen fog szólni.. Szóval vájt fülekkel:))
kzoli15-01-2009 18:38:20 // 72327
Megyek vacsizni,majd meg visszanezek...
kzoli15-01-2009 18:35:31 // 72326
Nekem ugye 1,9 TD van,en nem ajanlom (dízel 155-re) a 16-ot,alacsonyprofilt!!!!!!!!
Ráz minden pici uthiban,meg is tud dobni eleg jol ha belerongyolsz egy nagyobba.
Papirokban hiaba van beleirva a 205/55/16, 3 helyen felult mikor felraktuk.
A 40-es is kitekerve bedaralt belül,tehat mondjuk mar 45 is nagy lenne.
Ráz minden pici uthiban,meg is tud dobni eleg jol ha belerongyolsz egy nagyobba.
Papirokban hiaba van beleirva a 205/55/16, 3 helyen felult mikor felraktuk.
A 40-es is kitekerve bedaralt belül,tehat mondjuk mar 45 is nagy lenne.
BL15-01-2009 18:25:06 // 72325
Mi a gond az R16-al ? Nekem R15 az alu és a lemezfelni is de ha el leszek eresztve akkor 16-ra szeretnék majd váltani.
kzoli15-01-2009 18:20:10 // 72324
Halló,cartarsak!Most nem van itt senki?
Es valyon a szekérfeelinges 215/40/16 helyett mit tehetnek a 14-re ami meg fel is megy,es szepen betöltené a kerékívet?195/65/14?
Es valyon a szekérfeelinges 215/40/16 helyett mit tehetnek a 14-re ami meg fel is megy,es szepen betöltené a kerékívet?195/65/14?
süsnye15-01-2009 18:15:27 // 72323
leütöttem mind a 4et, nem emlékeztem neked melyikek kellenek.. ;PP
kzoli15-01-2009 18:07:21 // 72322
Most neztem en is a 166-os fekete börösöket :)
Ha abbol indulok ki hogy en vagyok a kzoli,es semmi nem megy olyan siman ahogy azt hiszem,akkor nem.Szerintem még ha az elsök valahogy megoldhatoak is,a hatsoval gond lenne
Ha abbol indulok ki hogy en vagyok a kzoli,es semmi nem megy olyan siman ahogy azt hiszem,akkor nem.Szerintem még ha az elsök valahogy megoldhatoak is,a hatsoval gond lenne
nagyferi8115-01-2009 18:01:25 // 72321
kzoli15-01-2009 17:54:48 // 72320
Na,megegyszer!Az elöbb valamit elszurtam...
Sziasztok!Irja mar meg valaki,hogy a belsö vilagitas,olvasolampa (tetöablak) gombjainak vilagitaniuk kellene (vagy nem,mert pl.sötetben vezetes közben zavarna az a pici feny,nyitogassa csak a parom a tetöablakot az olvasolampa helyett minusz 4-ben)? :)
Sziasztok!Irja mar meg valaki,hogy a belsö vilagitas,olvasolampa (tetöablak) gombjainak vilagitaniuk kellene (vagy nem,mert pl.sötetben vezetes közben zavarna az a pici feny,nyitogassa csak a parom a tetöablakot az olvasolampa helyett minusz 4-ben)? :)
BL15-01-2009 17:49:33 // 72319
A JBL-ek közül a GTO sorozatot néztem, előre a GTO427 koax hangszórót, hátra pedig a GTO6507c szettet. Sajnos 10cm-es komponens megoldása nincs a cégnek ezért jöhetett szóba csak a koax verzió.
Ebből a méretből kiindulva viszont szerintem szükség van a hátsókra is, de lehet hogy akkor a komolyabb P462 fog bekerülni előre, hátra meg a GTO6527 koax hangszóró ha tényleg csak az van ott gyárilag a szett helyett.
Az erősítő+mélyláda vagy aktív láda a csomagtartóban nem játszik, a pótkerék már így is elég helyet foglal, nem akarom mégjobban telepakolni :)
Ebből a méretből kiindulva viszont szerintem szükség van a hátsókra is, de lehet hogy akkor a komolyabb P462 fog bekerülni előre, hátra meg a GTO6527 koax hangszóró ha tényleg csak az van ott gyárilag a szett helyett.
Az erősítő+mélyláda vagy aktív láda a csomagtartóban nem játszik, a pótkerék már így is elég helyet foglal, nem akarom mégjobban telepakolni :)
Edyboy15-01-2009 17:41:21 // 72318
Minek neked két kilincs?
Inkább jobbosokra cseréljük be :))
Inkább jobbosokra cseréljük be :))
süsnye15-01-2009 17:39:38 // 72317
már leütöttem a kilincseket. 10e ért megkapod tőlem darabját... ;))
Edyboy15-01-2009 17:31:21 // 72316
Szép kilincse van :))))))))))))
BL15-01-2009 17:29:48 // 72315
Az első komponens (10cm-es mélyközép és magas) szettből kiindulva azt hittem hogy hátul is külön vannak a hangszórók és nem koax vagy csak mélyközép. Ha csak mélyközép akkor szerintem kéne lenni valaminek ami nem engedi a magas hangokat megszólaltatni rajtuk.
Átnéztem már több manualt, de nem találtam infót arról hogy mi van beépítve, azt hiszem egy kevésbé hideg napon megnézem majd hogy képbe legyek.
Átnéztem már több manualt, de nem találtam infót arról hogy mi van beépítve, azt hiszem egy kevésbé hideg napon megnézem majd hogy képbe legyek.
Atis15515-01-2009 17:27:39 // 72314
Én is csatlakoznék ehhez a véleményhez!
A kalaptartóba nem tennék semmiféle hangszorót, ugyanis elöbb- utóbb csörögni és zörögni fog, ami rontja a zenehallgatás élményét!
Szóval vagy egy nagyon jó szett előre vagy egy erősítő + mélyláda a csomiba.
Én az utóbbira teszem a voksomat! :-)
A kalaptartóba nem tennék semmiféle hangszorót, ugyanis elöbb- utóbb csörögni és zörögni fog, ami rontja a zenehallgatás élményét!
Szóval vagy egy nagyon jó szett előre vagy egy erősítő + mélyláda a csomiba.
Én az utóbbira teszem a voksomat! :-)
süsnye15-01-2009 17:10:10 // 72313
reléfedő van-e?
Longman15-01-2009 17:08:05 // 72312
Én a komponens szettre szavaznék. JBL jónak tűnik, de ott is vannak kategóriák.
A hátsó hangszórók árát hozzáadnám az első szetthez, vagy egy kisteljesítményű erősítőre költeném. Nem kell az a hátsó hangszóró, felesleges. Nem szarraund ez.. :)
A hátsó hangszórók árát hozzáadnám az első szetthez, vagy egy kisteljesítményű erősítőre költeném. Nem kell az a hátsó hangszóró, felesleges. Nem szarraund ez.. :)
Marklar15515-01-2009 17:03:31 // 72311
SD15-01-2009 16:22:30 // 72310
koaxiális azt jelenti egy tengelyben van a magas és mély sugárzó, helytakarékos és kompakt beépítési lehetőség minimális babrával
a komponensszetteken van külön a mély és magas, ott kell a hangváltó
és ne engedd magad rábeszélni ovális hangszóróra, a mélyek miatt, mert ahoz szét kell faragni kalaptartót:) ha mély kell akkor már egy aktív lád is jobb mint ovállal berhelni
szóval négy koax azt kész:) ha kell több alja akkor egy aktív mély aleg egyszerűbb megoldás:)
a komponensszetteken van külön a mély és magas, ott kell a hangváltó
és ne engedd magad rábeszélni ovális hangszóróra, a mélyek miatt, mert ahoz szét kell faragni kalaptartót:) ha mély kell akkor már egy aktív lád is jobb mint ovállal berhelni
szóval négy koax azt kész:) ha kell több alja akkor egy aktív mély aleg egyszerűbb megoldás:)
SD15-01-2009 16:12:44 // 72309
A JBL jónak hangzik:)
a gyári kábeleket meg lecserélheted később is nincs azokkal semmi baj és a fejegység a "4x50" watt-al nem fogyja elfüstölni, aztán majd később ha van kedved barkácsolni le lehet cserélni mégis bár nem fogod hallani a különbséget szal maradhat kb.
A hátsó hangszóróra most biztosan nem tudom. Vagy koaxiális vagy egy sima mély sugárzó van ott.
de hagvátó biztos nincs mert a koaxial-oknl az be ven építve, az egyutasokál meg nincs
akkor a legjobban akkor jársz ha fogod a gyári hangszórókat kiveszed elbattyogsz a kiszemelt hifibotlba aztán mondod hogy ebből és ebből ekkorát mint ezek:)
aztán rádug és örül:)
akkor hátulra is egy koaxiális hangfal a legideálisabb, de tudnod kell hogy a koax hangfalak azért nem a zene csúcsa:) de egy jó cucc abból is szólhat jó, és nincs babrálás kábelekkel meg kütyükkel.
a gyári kábeleket meg lecserélheted később is nincs azokkal semmi baj és a fejegység a "4x50" watt-al nem fogyja elfüstölni, aztán majd később ha van kedved barkácsolni le lehet cserélni mégis bár nem fogod hallani a különbséget szal maradhat kb.
A hátsó hangszóróra most biztosan nem tudom. Vagy koaxiális vagy egy sima mély sugárzó van ott.
de hagvátó biztos nincs mert a koaxial-oknl az be ven építve, az egyutasokál meg nincs
akkor a legjobban akkor jársz ha fogod a gyári hangszórókat kiveszed elbattyogsz a kiszemelt hifibotlba aztán mondod hogy ebből és ebből ekkorát mint ezek:)
aztán rádug és örül:)
akkor hátulra is egy koaxiális hangfal a legideálisabb, de tudnod kell hogy a koax hangfalak azért nem a zene csúcsa:) de egy jó cucc abból is szólhat jó, és nincs babrálás kábelekkel meg kütyükkel.
BL15-01-2009 15:43:50 // 72308
Az biztos hogy nem akarok közel 200e Ft-os hangcuccot a gépbe, inkább költséghatékonyság plusz egy új teljes kipufogórendszer meg lefújószelep és meglesz az a hang ;)
Pályán keveset járok, a város gyakoribb nálam és gyanítom hogy a JBL GTO széria csak jobban szól a 14 éves gyári membránoknál :)
Pályán keveset járok, a város gyakoribb nálam és gyanítom hogy a JBL GTO széria csak jobban szól a 14 éves gyári membránoknál :)
BL15-01-2009 15:21:03 // 72307
A "kicsit" jobb hangzás a cél, az überhifi túl sok átalakítással járna én pedig szeretném megtartani a gyári kinézetet amennyire lehet. Plusz az erősítő, mélyláda, első ajtók átalakítása megdobná az egyébként sem kevés másfél tonnát :)
A hátsó hangszórónál nincs is magas külön csak egy közép-mély ?
A hátsó hangszórónál nincs is magas külön csak egy közép-mély ?
SD15-01-2009 15:18:29 // 72306
ja az első megoldás komplett újrakábelezéssel és ekkumlátorló vezettett 12v-al értendő és 100k plusz fejegység minimum.
SD15-01-2009 15:17:20 // 72305
ha jobb zenéz akarsz akkor fejegység legyen jó, és vagy szókséged lesz egy erőssítőre.
Ezenkívül egy mélyládára, és egy komponensszettre előlre, meg egy jobbfajta hagszóróra hátulra.
ha a költséghatékony megoldást választod, és feltételezzük hogy jó a fejegységed, akkor elmész egy autóhifi boltba, és meghalgatod a kedvenc zenédet, pár fajta mezei hangfalaon, aztán cválasztasz, és a gyári hangfalkábellel szépen bekötöd az erederi helyére a cuccot:)
De ez még nem elegendő ahoz hogy pl pályán élvezhető zenét hallgass. De városban hogy ne száradjon le az ember füle ahüz elegendő.
De figyelmeztetlek ilyen sony xplod meg hasonló szintű a gyári alfa hangszóró is van így 15 év távlatból is:D szóval nehogy csalódj:)
Ezenkívül egy mélyládára, és egy komponensszettre előlre, meg egy jobbfajta hagszóróra hátulra.
ha a költséghatékony megoldást választod, és feltételezzük hogy jó a fejegységed, akkor elmész egy autóhifi boltba, és meghalgatod a kedvenc zenédet, pár fajta mezei hangfalaon, aztán cválasztasz, és a gyári hangfalkábellel szépen bekötöd az erederi helyére a cuccot:)
De ez még nem elegendő ahoz hogy pl pályán élvezhető zenét hallgass. De városban hogy ne száradjon le az ember füle ahüz elegendő.
De figyelmeztetlek ilyen sony xplod meg hasonló szintű a gyári alfa hangszóró is van így 15 év távlatból is:D szóval nehogy csalódj:)
SD15-01-2009 15:13:24 // 72304
Attól függ mit akarsz elérni:
über hifi:?
kicsit jobb hangzás:?
- a gyári hagszóróknak nincsenek hangváltói, a hátsó hangszóró ha jól emléxem egy közép-mély hagszóró, az első pár egy közép, és eg magas sugárzó.
hátulra a 16.5 a jó méret, a rácsra kell csavarozni, mert amúgy a lukba beesik :)
über hifi:?
kicsit jobb hangzás:?
- a gyári hagszóróknak nincsenek hangváltói, a hátsó hangszóró ha jól emléxem egy közép-mély hagszóró, az első pár egy közép, és eg magas sugárzó.
hátulra a 16.5 a jó méret, a rácsra kell csavarozni, mert amúgy a lukba beesik :)
BL15-01-2009 15:04:30 // 72303
Cartársak, ki cserélte már le a gyári hangszóróit ? Tervezem hogy a megkopott hangú eredetiek helyére bekerüljön valami jobb megoldás de pár dolog még nem világos.
Előre 10 centis koaxokat néztem ki a gyári komponens helyett, hátra pedig 16.5 cm-es passzív hangváltós komponens szettet.
1. Van 16 és 16.5 cm-es változat is, a hátsó gyári helyre az utóbbi a frankó nekünk ?
2. Keressek gyári hangváltókat az autómban, mert mindkettőt elvileg ki kéne vennem, vagy ne mert nincsen és nyugodtan köthetem a hangszórókat a gyári kábelekre ?
Előre 10 centis koaxokat néztem ki a gyári komponens helyett, hátra pedig 16.5 cm-es passzív hangváltós komponens szettet.
1. Van 16 és 16.5 cm-es változat is, a hátsó gyári helyre az utóbbi a frankó nekünk ?
2. Keressek gyári hangváltókat az autómban, mert mindkettőt elvileg ki kéne vennem, vagy ne mert nincsen és nyugodtan köthetem a hangszórókat a gyári kábelekre ?
SD15-01-2009 15:01:23 // 72302
nyilván:) :P
avagy az igazság nam aztakarón innen, hanem "oda át van" :)
avagy az igazság nam aztakarón innen, hanem "oda át van" :)
süsnye15-01-2009 14:42:26 // 72301
hát nem konkrétan a takaróról, hanem (ahogy Frei Tamás mondnaná) ami mögötte van... :))
SD15-01-2009 14:29:42 // 72300
arról a kormán melletti kis takaróról beszélsz nem? :) buksi le is tudja fényképezni az neki most még nincs beépítve:)
süsnye15-01-2009 13:55:17 // 72299
hát annyit tudok, mondani, ami az enyémben van. :) az enyémben van egy venti az érzékelővel egybeépítve. Először én sem tudtam, aztán amikor elkezdett hangja lenni akkor fedeztem fel :)
SD15-01-2009 13:50:32 // 72298
A kis venti a kormány mellett jobra lent van egy kis takaró mögött.
És teljesen mind1 hogy auto klíma vagy mi, LO felirat esetén teljesen lezárt fűtéscsap kellene hogy legyen, HI esetén meg teljesen kinyított. közötte a fokkal meghatározott esetekben meg az épp szükséges állás a gomjúter szerint:)
És teljesen mind1 hogy auto klíma vagy mi, LO felirat esetén teljesen lezárt fűtéscsap kellene hogy legyen, HI esetén meg teljesen kinyított. közötte a fokkal meghatározott esetekben meg az épp szükséges állás a gomjúter szerint:)
Longman15-01-2009 13:43:59 // 72297
De, hogyne lenne meg! Csak ventillátorra nem emlékszem..
süsnye15-01-2009 12:59:54 // 72296
az érzékelő sincs meg?
Longman15-01-2009 12:58:48 // 72295
Úristen! :)
Tehát mégegyszer:
Hát én ott ventit nem láttam. Az érzékelőn kellene rajta lennie? Akkor felírjam ezt is a pótlandó dolgok közé? :)
Tehát mégegyszer:
Hát én ott ventit nem láttam. Az érzékelőn kellene rajta lennie? Akkor felírjam ezt is a pótlandó dolgok közé? :)
Longman15-01-2009 12:57:03 // 72294
Hát én ott ventit nem láttam? Az érzékelőn kellene rajta lennie? Felírjam a pótlandó dolgok közé ezt az érzékelők.
süsnye15-01-2009 12:51:17 // 72293
akkor elég gyanús, h folyamatosan nyitva van a csap...
süsnye15-01-2009 12:50:40 // 72292
igen, ott van egy kis érzékelő és a burkolatot külön le lehet szedni előle. Ott van egy érzékelő, amin van egy kis venti, ami keringeti neki a levegőt
Longman15-01-2009 12:31:05 // 72291
A belső hőérzékelő ami a kormánytól jobbra lent van, egy rács mögött? Ott kéne pici ventillátornak lennie? :O
Longman15-01-2009 12:20:28 // 72290
Ahha, mostmár tudom melyikről beszélsz, az volt is lekötve, és elég szarul hozzáféerhető, előfordulhat hogy rosszul tettem vissza.
Az OK hogy nem érezhető egy fok tartományonként, de 18 fokra is, és 32 fokra is állítva ugyanolyan meleg (nagyon meleg) levegőt fúj.
Az OK hogy nem érezhető egy fok tartományonként, de 18 fokra is, és 32 fokra is állítva ugyanolyan meleg (nagyon meleg) levegőt fúj.
Buksi15-01-2009 11:18:38 // 72289
Ő érti, hogy miért kérdeztem a klímást! A következő meg már a sapi, az egy másik biznic! :-D
Buksi15-01-2009 11:17:49 // 72288
Most mi van? Etóták a havat, nna! :-DDDD
süsnye15-01-2009 11:14:26 // 72287
"Klímás? Ha szép állapotó, akkor kellene az olajbeöntő sapija!"
?? ezt az összefüggést! :DD
?? ezt az összefüggést! :DD
Buksi15-01-2009 11:10:53 // 72286
Tulajdonképpen így is hozzá lehet állni! :-D
Buksi15-01-2009 11:08:27 // 72285
Klímás? Ha szép állapotó, akkor kellene az olajbeöntő sapija! ;-))
Buksi15-01-2009 11:05:59 // 72284
Köszi az ötöst! :-D
süsnye15-01-2009 10:38:57 // 72283
bár mondjuk,amikor hőmérsékletet állítasz, akkor asszem figyelembe veszi a belső (ill. nem keringetés esetén) a külső hőmérsékletet is... szal az én logikám szerint, az hogy hogyan állítja a csapot az függhet ezektől az adatoktól is... esetleg még a belső hőérzékelőt pucold meg, az a kis venti miatt be tud porosodni...
süsnye15-01-2009 10:34:56 // 72282
vezető oldalon, jobb lábadnál, ahol nyomja a meleg levegőt, amikor lábra fűtesz, van egy műa burkolat, amit egy vagy két csavar rögzít. Azt leveszed, és meglátod a fűtőradiátort, amiben a csap van, ami zárja/nyitja a víz útját. Azt a csapot egy léptetőmotor állítja karon keresztül. Amikor változtatod a hőmérsékletet, akkor tképpen a léptetőmotort vezérled, hogy mennyire nyissa/zárja a csapot, tehát ilyenkor mozgatnia kell a csapot, de hallani is lehet, amikor a léptetőmotor dolgozik.
Viszont vélemyénem szerint ez nem annyira precíz klíma, hogy minden tartományban 1 fok változtatás érezhető a befújt levegő hőmérsékletén...
Viszont vélemyénem szerint ez nem annyira precíz klíma, hogy minden tartományban 1 fok változtatás érezhető a befújt levegő hőmérsékletén...
SD15-01-2009 10:08:58 // 72281
hát nekem is volt 13 a 2000-es motorral mikor kicsit rángatós volt meg bizonytalan gyorsításnál plisz nem ismertem ki. Szóval ez simán le mehet szerintem 10-re:)
Most gondolj bele ott ahol a leginkább kéne hogy precízen adagolja a benyát, alacsonyfordulatnál, gyorsításnál ott ha bizonytalan mert zöldségeket mér a comuter, fals meg, minden... akkor nem csoda. hogy zabál:)
no meg aztán ha forgatod az már más tészta akkor leeszi a hajad:D de azért van nem? :D hát legalább lép is nem csak nyög:)))
Most gondolj bele ott ahol a leginkább kéne hogy precízen adagolja a benyát, alacsonyfordulatnál, gyorsításnál ott ha bizonytalan mert zöldségeket mér a comuter, fals meg, minden... akkor nem csoda. hogy zabál:)
no meg aztán ha forgatod az már más tészta akkor leeszi a hajad:D de azért van nem? :D hát legalább lép is nem csak nyög:)))
Longman15-01-2009 10:00:31 // 72280
Igen, ilyen! Biztos h nem a kipuff, az más hang lenne.
Van fogyi adatom, nem túl jó, 14,8L. Bár szar termosztáttal nagyon kímélő üzemmódban (a múlt szombatot leszámítva :P), de gyanítom nem sokat segít hogy ki lett cserélve. A lambdát már kimértem, az még lehet ludas, bár az sem egyértelmű.
Mindenesetre kap újat, meg egy alapjárati jeladót is.
Van fogyi adatom, nem túl jó, 14,8L. Bár szar termosztáttal nagyon kímélő üzemmódban (a múlt szombatot leszámítva :P), de gyanítom nem sokat segít hogy ki lett cserélve. A lambdát már kimértem, az még lehet ludas, bár az sem egyértelmű.
Mindenesetre kap újat, meg egy alapjárati jeladót is.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
828
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas






