
Forum >> 155
SD14-01-2009 10:18:02 // 72181
Fairlane14-01-2009 10:17:49 // 72180
"cd-író programban lemásolsz egy win telepítőt"
lol, legális telepitő nem is opció ugye :DD
lol, legális telepitő nem is opció ugye :DD
Fairlane14-01-2009 10:16:12 // 72179
öööö tudtommal a likak az anyag tágulásával nem benőnek, hanem éppen tágulnak...
SD14-01-2009 10:14:45 // 72178
nekem negyon furcsa hogy miért nem bootol a géped CD-ről...
- első tapasztalat, a notebook-ok bios-át néha nagyon butára csinálják, el tudom képzelni hogy amíg a HDD-n talál működő rendszert adig nem lesz hajlandó neked CD-ről bootolni
- második tapasztalat, SATA vinyóból még bajod is lehet, mert azt a win telepítő nem ismrei, és akkor indul az NLite-os készítsünk telepítő lemezt móka...
ezek fényében lehet mégis a kiszed, format, berak boot lenne a jó...
de az a furcsa hogy miért írja hogy nem bootolható adathordozó... (mert ugye ha pl: egy cd-író programban lemásolsz egy win telepítőt attól még nem lesz boot cd, mert csak az adatokat tossza át, de a boot-hoz szükséges cuccokat nem) ez nem lehet a gond?
- első tapasztalat, a notebook-ok bios-át néha nagyon butára csinálják, el tudom képzelni hogy amíg a HDD-n talál működő rendszert adig nem lesz hajlandó neked CD-ről bootolni
- második tapasztalat, SATA vinyóból még bajod is lehet, mert azt a win telepítő nem ismrei, és akkor indul az NLite-os készítsünk telepítő lemezt móka...
ezek fényében lehet mégis a kiszed, format, berak boot lenne a jó...
de az a furcsa hogy miért írja hogy nem bootolható adathordozó... (mert ugye ha pl: egy cd-író programban lemásolsz egy win telepítőt attól még nem lesz boot cd, mert csak az adatokat tossza át, de a boot-hoz szükséges cuccokat nem) ez nem lehet a gond?
SD14-01-2009 10:09:41 // 72177
igen erre én is gondoltam, ha valami frissítés megbojgatja...
Hogy én mennyire útálom a win-t...
De az utóbbi időben rájöttem nem is rossz program:) ablakban remekül futtatható:) és nem kell félni adatvesztéstől. Végül is mostmár arra használom amire jó:) egy keretrendszer, ami ahoz kell hogy tudjam hsználni azokat a programokat amik máshogy nem müxenek:D
Végül is ilyen a DirectX, a Java, és még pár cucc:D:D:D akkor miért kéne a win-t kiemelni :D:D:D
Egy ablakot megérdemel a gépemen, meg 5gb virtuális merevlemezt:D:D de többet nem:P
Hogy én mennyire útálom a win-t...
De az utóbbi időben rájöttem nem is rossz program:) ablakban remekül futtatható:) és nem kell félni adatvesztéstől. Végül is mostmár arra használom amire jó:) egy keretrendszer, ami ahoz kell hogy tudjam hsználni azokat a programokat amik máshogy nem müxenek:D
Végül is ilyen a DirectX, a Java, és még pár cucc:D:D:D akkor miért kéne a win-t kiemelni :D:D:D
Egy ablakot megérdemel a gépemen, meg 5gb virtuális merevlemezt:D:D de többet nem:P
süsnye14-01-2009 10:04:11 // 72176
de pl. ha felrakta automatikus frissítésben az SP3at (feltéve, h XPről beszélünk :) ), akkor lehet,h nem engedi, nem?
SD14-01-2009 10:01:26 // 72175
hát pedig akkor nem azzal telepítetted:D
Longman14-01-2009 09:58:09 // 72174
attól féltem hogy FuSi:) -> fogadni mertem volna hogy ezért kérded.
indíts egy telepítést, win alól az is segít -> kiírja hogy a jelenlegi Winfos frissebb mint amit telepíteni akarok, lépjek ki! :)
Formattálni mindenképp akarok!
indíts egy telepítést, win alól az is segít -> kiírja hogy a jelenlegi Winfos frissebb mint amit telepíteni akarok, lépjek ki! :)
Formattálni mindenképp akarok!
SD14-01-2009 09:58:02 // 72173
SD14-01-2009 09:54:33 // 72172
Vagy be is szkennelheted a monitort:D
Most nem emléxem pontosan, de van még egy olyan lehetőség hogy letúrd a régi winfost, hogy mikor bebootált a gép, akkor win alatt rakod be a CD-et, ott monyod hogy telepíccs, és akkor úgy telepíted, akkor elvileg mire újra indítja akkor már nem kell neki a boot CD, mert addigra felmásolja a fájlokat, így viszont nem tudsz formatálni. Illetve minden megoldható csak a szopás mértéke változó:)
De a vírusok nagy része a win működéséhez kötött, tehát ha elvágod a szálat már le tudja írtani az írtó.
Javaslom ha már az adataid biztonságban vannak és végképp fosnak bizonyul a rendszer, indíts egy telepítést, win alól az is segít, aztán akkor ki tudod majd addig szaszerolni mi a rák, a boot-al:)
MSI elvileg nem rossz, attól féltem hogy FuSi:) de ha nem akkor már jó:)
Most nem emléxem pontosan, de van még egy olyan lehetőség hogy letúrd a régi winfost, hogy mikor bebootált a gép, akkor win alatt rakod be a CD-et, ott monyod hogy telepíccs, és akkor úgy telepíted, akkor elvileg mire újra indítja akkor már nem kell neki a boot CD, mert addigra felmásolja a fájlokat, így viszont nem tudsz formatálni. Illetve minden megoldható csak a szopás mértéke változó:)
De a vírusok nagy része a win működéséhez kötött, tehát ha elvágod a szálat már le tudja írtani az írtó.
Javaslom ha már az adataid biztonságban vannak és végképp fosnak bizonyul a rendszer, indíts egy telepítést, win alól az is segít, aztán akkor ki tudod majd addig szaszerolni mi a rák, a boot-al:)
MSI elvileg nem rossz, attól féltem hogy FuSi:) de ha nem akkor már jó:)
Longman14-01-2009 09:54:25 // 72171
A nyomásszabályzó- és tartó szelep az jó. A visszafolyó csövet megnézem, ez is jó ötlet. :)
süsnye14-01-2009 09:51:48 // 72170
nekem az egy LMMem elszállt, mert a légszűrő egyik füle hiányzott és fel le tudott mozogni az LMM, közben persze hozzáért 1-2 dologhoz a környéken. :) szal, ha nem is az a probléma, hosszútávon sztem nem tesz jót neki...
a benya visszvezető csövet nem nyomhatja vmi össze? esetleg a nyomásszabályzó nincs rendesen rögzitve vagy a nyomástartó szelep?
a benya visszvezető csövet nem nyomhatja vmi össze? esetleg a nyomásszabályzó nincs rendesen rögzitve vagy a nyomástartó szelep?
Longman14-01-2009 09:46:50 // 72169
A gyorskötözőimre gondolsz a szívósoron?
Milyen okoska vagy látod, ez eszembe sem jutott, és milyen igazad lehet, mikor nem volt rajta semmi, akkor is ezt csinálta, csak akkor folyamatosan. Már vettem bilincseket (kb 1 hete :) ), akkor ma mindenképp felrakom.
Milyen okoska vagy látod, ez eszembe sem jutott, és milyen igazad lehet, mikor nem volt rajta semmi, akkor is ezt csinálta, csak akkor folyamatosan. Már vettem bilincseket (kb 1 hete :) ), akkor ma mindenképp felrakom.
Longman14-01-2009 09:43:33 // 72168
BIOS-ról nem lehet PrintScr-t csinálni:D -> Ez most teszt volt, teeeeee?
Nem vagyok "már" informatikus, de röhögni fogsz, infosként végeztem középsuliban.. :))
Amúgy meg lehet, fényképezőgéppel! :)
Nem vagyok "már" informatikus, de röhögni fogsz, infosként végeztem középsuliban.. :))
Amúgy meg lehet, fényképezőgéppel! :)
SD14-01-2009 09:39:02 // 72167
És mi van ha azok a pillanatszorítók, nyúlnak meg melegen? És ott szív mellé, nagyobb gödör, megmozdul a szívócsonk és kezdődik a móka:) felborul a nyomás egyensúly...
Ez az alul nem húz nekem tipikus falslevegő lehet. De ha repedt csöved lenne akkor inkább hidegen kéne baromkodnia, szerintem, mert melegen inkább benőne a luk.
Szóval ha vennél pár bilincset amit csavarral lehetne húzni szerintem abból baj nem lehet:)
BIOS-ról nem lehet PrintScr-t csinálni:D
Ez az alul nem húz nekem tipikus falslevegő lehet. De ha repedt csöved lenne akkor inkább hidegen kéne baromkodnia, szerintem, mert melegen inkább benőne a luk.
Szóval ha vennél pár bilincset amit csavarral lehetne húzni szerintem abból baj nem lehet:)
BIOS-ról nem lehet PrintScr-t csinálni:D
Longman14-01-2009 08:56:31 // 72166
Csak 1 csatim volt eltörve, azt kicseréltem. Szerintem sem az, mert akkor nem javulna meg magától.
Az elméletem az, hogy a hidegben elveszti a bűnös gumicső a rugalmasságát, és ezért nem szív falsot. Hidegen motorral ugyanis sosincs baj, akkor jön elő ha már tartósan üzemmelegen működött a motor. Csak így meg elég nehéz rájönni.
A másik ami eszembe jut, hogy az alapjárati motortól a légszűrőig tartó "egység" (ebben benne foglaltatik a szívócső, az LMM és annak a végén egy direktszűrő) nincs rögzítve, csak "lóg", a bilincsek tarták össze, ill rögzíti az alapjárati motorhoz. Namost ez így le-fel tud jelentősen mozogni. Igaz most hogy jó volt reggel, elkezdtem rángatni és semmi nem történt, de ki tudja. Ezt vhogy rögzíteni kéne csak nincs hely.
Erről beszélek:

Az elméletem az, hogy a hidegben elveszti a bűnös gumicső a rugalmasságát, és ezért nem szív falsot. Hidegen motorral ugyanis sosincs baj, akkor jön elő ha már tartósan üzemmelegen működött a motor. Csak így meg elég nehéz rájönni.
A másik ami eszembe jut, hogy az alapjárati motortól a légszűrőig tartó "egység" (ebben benne foglaltatik a szívócső, az LMM és annak a végén egy direktszűrő) nincs rögzítve, csak "lóg", a bilincsek tarták össze, ill rögzíti az alapjárati motorhoz. Namost ez így le-fel tud jelentősen mozogni. Igaz most hogy jó volt reggel, elkezdtem rángatni és semmi nem történt, de ki tudja. Ezt vhogy rögzíteni kéne csak nincs hely.
Erről beszélek:

Buksi14-01-2009 08:22:54 // 72165
Nem lehet, hogy ez is valami csati gond lesz? Mármint amikor belemész egy gödörbe! Lehet, hogy nincs rendesen a helyén vagy nem jól illeszkedik és nagyobb rázkódásnál elmozdul!? Bár mondjuk akkor egy kis idő után hogy javul meg?? Passz... :-)
Buksi14-01-2009 08:18:33 // 72164
Kezd besokallni a haverod? Túl sok sz@rod van már az udvarán? Vagy ott is az asszony a főnök? :-DDDDDDD
Buksi14-01-2009 08:17:15 // 72163
Az jó! Legalább majd tudsz minket furikázni! ;-))))
Buksi14-01-2009 08:16:38 // 72162
Asszem már vágom, hogy miről lehet szó! :-))
Ezekre gondoltál? :-)

Ezekre gondoltál? :-)

Longman14-01-2009 08:13:51 // 72161
Pedig már a gyári vízhőfokmérőmbe is sikerült életet lehelnem..
A hibajelenségek felsorolásakor kihagytam hogy ilyenkor ömlik bele a benzin (15 perc alatt negyedről lement a legaljára a mutató), és ömlik belőle a füst. (mármint a kipuffból)
Nem tom hogy lehet rájönni mi a gond..
Tegnap úgy állítottam le hogy szar volt, paráztam is hogy most reggel hogy fog beindulni, de semmi gond nem volt az indítással, sem a melóhelyre vezető úton, hideg alapjárat 1100, melegen 850-900, minden tökéletes. Bár így hogy jó, így is sziszeg vmi hátulról, úgyhogy valszeg annak nincs köze a parajelenséghez.
Mondom kifejezetten azt figyeltem meg tegnap, hogy gödörbe menés után kezdődik minden.
A hibajelenségek felsorolásakor kihagytam hogy ilyenkor ömlik bele a benzin (15 perc alatt negyedről lement a legaljára a mutató), és ömlik belőle a füst. (mármint a kipuffból)
Nem tom hogy lehet rájönni mi a gond..
Tegnap úgy állítottam le hogy szar volt, paráztam is hogy most reggel hogy fog beindulni, de semmi gond nem volt az indítással, sem a melóhelyre vezető úton, hideg alapjárat 1100, melegen 850-900, minden tökéletes. Bár így hogy jó, így is sziszeg vmi hátulról, úgyhogy valszeg annak nincs köze a parajelenséghez.
Mondom kifejezetten azt figyeltem meg tegnap, hogy gödörbe menés után kezdődik minden.
Gyozi15514-01-2009 08:12:29 // 72160
én is attól félek hogy nem fog érdekelni a fogyi :D
Gyozi15514-01-2009 08:10:58 // 72159
nem pont az kettő kellene ,hanem 4 olyan hasonló :D
Buksi14-01-2009 08:08:26 // 72158
Jól látható az utánfutó! ;-))))
Dozer14-01-2009 07:59:55 // 72157
Szép napot mindenkinek!
Helyzetjelentés Mosonmagyaróvárról.
Kezd alakulni a jég az utakon... nemsokára kezdődik a "vágjad keresztbe" közlekedési mód... xDDD
Csak óvatosan cartársak ;)
Helyzetjelentés Mosonmagyaróvárról.
Kezd alakulni a jég az utakon... nemsokára kezdődik a "vágjad keresztbe" közlekedési mód... xDDD
Csak óvatosan cartársak ;)
Marklar15514-01-2009 00:34:58 // 72156
Haverom kormánya. Az meg brutálissá változik, ha felidegesítik...:)))
Marklar15514-01-2009 00:33:28 // 72155
Szarolasz:)))
Marklar15514-01-2009 00:31:31 // 72154
hmm:)
Minek 2db ilyen felni?
Amúgy van a Vaterán 225/50 R15" os guma. Igaz régi gyártás De zsííír:)
Szeríntem nem férne el hátúl:(
Minek 2db ilyen felni?
Amúgy van a Vaterán 225/50 R15" os guma. Igaz régi gyártás De zsííír:)
Szeríntem nem férne el hátúl:(
Marklar15514-01-2009 00:14:03 // 72153
Szombat is OK. Hívjál majd. Délelött super lenne, mert még nyitva lesz a gumis is...:)
Marklar15514-01-2009 00:13:17 // 72152
B+
Ezt el is kűldöm:)))
Ezt el is kűldöm:)))
Marklar15514-01-2009 00:12:08 // 72151
Jahh. A haverom "esztékiai" nyomásának engedve. Megszüntetem a "suffni" 155 öst:(
Vettem helyette egy SW Temprát 40e ftért:) Annak nem lesz szétszedve a kasztnija, meg a futóműve. Odébb lehet majd tolni, nagyobb raktér:)
Belseje/motor/váltó lesz csak eladva. Remélem így 0-án, vagy még +-ban is leszek. :)
Vettem helyette egy SW Temprát 40e ftért:) Annak nem lesz szétszedve a kasztnija, meg a futóműve. Odébb lehet majd tolni, nagyobb raktér:)
Belseje/motor/váltó lesz csak eladva. Remélem így 0-án, vagy még +-ban is leszek. :)
Edyboy14-01-2009 00:04:24 // 72150
Csak vasárnap jó?
Amúgy jó a vasárnap,csak éppen szombaton Fehérváron leszek,pont útba esett volna :)
Amúgy meg legyen zöld kilincsem :)
Amúgy jó a vasárnap,csak éppen szombaton Fehérváron leszek,pont útba esett volna :)
Amúgy meg legyen zöld kilincsem :)
Marklar15514-01-2009 00:04:15 // 72149
Ha sok pénzem lesz akkor városba veszek 1 et:)))
7 személyest:)
7 személyest:)
Marklar15514-01-2009 00:03:12 // 72148
Bammeg most nem megyek ki a hideg erkélyre fényképezni:)
A mechanikában vannak. Abban forognak el gömböcskék. Volt olyan mechanika amit 3in1 tudott rendesre csinálni a fater. Ezért is van motorból több, mint mechanikából:)
A mechanikában vannak. Abban forognak el gömböcskék. Volt olyan mechanika amit 3in1 tudott rendesre csinálni a fater. Ezért is van motorból több, mint mechanikából:)
Marklar15513-01-2009 23:46:39 // 72147
Nemsokat.
Nem akarom elkiabálni, de lehet, hogy lesz egy ződ:)
Ha lesz, akkor vasárnap vihetnéd is, meg a gumikat is, meg hozhatod a maradék...
Holnap tudok pontosat majd:)
Nem akarom elkiabálni, de lehet, hogy lesz egy ződ:)
Ha lesz, akkor vasárnap vihetnéd is, meg a gumikat is, meg hozhatod a maradék...
Holnap tudok pontosat majd:)
Edyboy13-01-2009 23:23:13 // 72146
Mit is kezdenék a bordó kilincseddel :)
Dozer13-01-2009 22:56:43 // 72145
Normál nálam a melóba járós üzem. Otthonról el, városba be, aztán este haza 100km/h -s sebességgel alacsony fokozatokban 2500-nál váltás. (városban nem sokat kell gurulnom) néha belefér pár előzés amikor felhúznak a mazsolák.
Ez inkább kímélő üzem sztem.
Ez inkább kímélő üzem sztem.
Fairlane13-01-2009 22:51:24 // 72144
Normál üzemmód vegyes használat néha nagy gáz: 10,5l
a vegyes használat az város + azon kivül? mert akkor vazze és nem is sok
a enyém is 9-10 körül tol be igy....
illetve én is etettem már meg 15-öt vele....
a vegyes használat az város + azon kivül? mert akkor vazze és nem is sok
a enyém is 9-10 körül tol be igy....
illetve én is etettem már meg 15-öt vele....
Fairlane13-01-2009 22:48:42 // 72143
Tudtamén, hogy rendes gyerek vagy..... :)
Csak nehogy túszul essen a kormányod :D
Közkivánatra elmesélem mi minden volt felpakolva :))
Csak nehogy túszul essen a kormányod :D
Közkivánatra elmesélem mi minden volt felpakolva :))
Dozer13-01-2009 22:39:09 // 72142
Sok ezer km-rel ezelőtt mielőtt leszoktam volna ilyen földi dolgok méregetéséről... megnéztem én ezt. Q4 fogyasztás 3 állásban:
Tojáslépdelős, gázpedálsimogatós néha előzős üzemmód: 9l
Normál üzemmód vegyes használat néha nagy gáz: 10,5l
Totál hülyegyerek üzemmód gázpedál kirúgva a padlólemezen 16,5 l
Nagyjából erre lehet számítani. De hidd el a lőtéri döglött kutyát sem érdekli mennyit szippant magába. Megérdemli :-DDD
Tojáslépdelős, gázpedálsimogatós néha előzős üzemmód: 9l
Normál üzemmód vegyes használat néha nagy gáz: 10,5l
Totál hülyegyerek üzemmód gázpedál kirúgva a padlólemezen 16,5 l
Nagyjából erre lehet számítani. De hidd el a lőtéri döglött kutyát sem érdekli mennyit szippant magába. Megérdemli :-DDD
Marklar15513-01-2009 21:55:09 // 72141
Longman13-01-2009 20:25:26 // 72140
Na akkor ebben is várom a véleményeket:) :
Sikerült átnéztem minden csövet, csatlakozót, a kopogásérzékelőm csatija el volt törve, és voltak bilincsek amik nem voltak lehúzva. Ezeket a hibákat kijavítottam, mégis előjön a hiba, DE
azt figyeltem meg hogy akkor "kattan be" mikor vmi megrázza az autót, pl. átmegyek egy nagy úthibán.
És most jön az a rész amiben összefüggést kellene találni, tehát ekkor elkezd vmi sziszegni a szívócsonk mögött a fékszervodob irányában, felmegy az alapjárat 1700-2000re, fojtogató kartergázszag jön az utastérbe, és annyira túldúsítja magát hogy megfullad, és be sem indul. Ha ez menet közben következik be, akkor 3000 RPM alatt semmi teljesítménye nincs..Mire lehet ebből következtetni szerintetek? Alapjárati szelep? Vagy kiakad az LMM és nem nyit az ajtó, nem kap levegőt,.....?
Sikerült átnéztem minden csövet, csatlakozót, a kopogásérzékelőm csatija el volt törve, és voltak bilincsek amik nem voltak lehúzva. Ezeket a hibákat kijavítottam, mégis előjön a hiba, DE
azt figyeltem meg hogy akkor "kattan be" mikor vmi megrázza az autót, pl. átmegyek egy nagy úthibán.
És most jön az a rész amiben összefüggést kellene találni, tehát ekkor elkezd vmi sziszegni a szívócsonk mögött a fékszervodob irányában, felmegy az alapjárat 1700-2000re, fojtogató kartergázszag jön az utastérbe, és annyira túldúsítja magát hogy megfullad, és be sem indul. Ha ez menet közben következik be, akkor 3000 RPM alatt semmi teljesítménye nincs..Mire lehet ebből következtetni szerintetek? Alapjárati szelep? Vagy kiakad az LMM és nem nyit az ajtó, nem kap levegőt,.....?
Longman13-01-2009 19:59:27 // 72139
Mindent olvas (ezt is), csak nem bootol be róla. Pedig erről telepítettem régen is.
Buksi13-01-2009 19:41:25 // 72136
Remélem most már akkor össz is fog jönni! ;-))
Gyozi15513-01-2009 19:39:15 // 72135
ahhoz nem kell olyan sok, legalábbis amiket hallok róla rra merek következtetni, meg az olcsóbb
Buksi13-01-2009 19:27:17 // 72134
Akkor meg hogyan akarod megvenni a szürkét?? :-DDD
Gyozi15513-01-2009 19:25:35 // 72133
hát elősször a Petiét próbálom ki, és valszeg azt is veszem meg, Vittorioét csak kíváncsiságból szeretném ha sikerül, de ha nem azt se bánom! Sokan mondták nekem akiknek mutattam hoyg mit akarok venni, mondom azt az ezüst Q4-et, felette egyből látták a fehéret, miér nem azt kérdik, olcsóbb, szebb ,jobb!
mondom az egy dolog hogy szebb meg erősebb de drágább fenntartani is, nem tom lehet butaságot írok de sztem vegyesbe benyelné a fehér a 20lityót, plussz ha abba valami tuning alkatrész felmondja a szolgálatot, annak az árából két gyárit vennék :D
nem beszélve a telj.adóeól, habár lehet gyári adat szerepel a forgalmiba, szóval a fehéret akkor venném meg ha lenne pár fölös millióm, ami pont nincs most :D
mondom az egy dolog hogy szebb meg erősebb de drágább fenntartani is, nem tom lehet butaságot írok de sztem vegyesbe benyelné a fehér a 20lityót, plussz ha abba valami tuning alkatrész felmondja a szolgálatot, annak az árából két gyárit vennék :D
nem beszélve a telj.adóeól, habár lehet gyári adat szerepel a forgalmiba, szóval a fehéret akkor venném meg ha lenne pár fölös millióm, ami pont nincs most :D
Buksi13-01-2009 18:52:26 // 72132
Na, ezzel én is így vagyok! :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
490
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
