Forum >> 155

Fairlane03-10-2007 14:05:29 // 39857
Kaposujlakon? ;)
norbee03-10-2007 13:55:19 // 39856
A piros az piros. :)
SD03-10-2007 13:52:10 // 39855
A sötétződ meg piros mi?
norbee03-10-2007 13:51:37 // 39853
A világos Ződ már ezüst... :)))
SD03-10-2007 13:51:13 // 39852
Szerintem csakazértis ragaszkodik a ződhe:) Mert így híres:)
András bácsi03-10-2007 13:49:21 // 39851
Szóval: van egy nyomásszabályzó és egy lengéscsillapító membránszelep. Ezek átereszthetnek. Aztán pl. a szívócső gumi fals levegő szívás. Pl.
Buksi03-10-2007 13:47:32 // 39850
Semmi jóra ne számíts! :-)))))
Buksi03-10-2007 13:47:09 // 39849
Viágos ződre? :-DDDD
norbee03-10-2007 13:44:31 // 39848
Azáltal hogy megmozgattad, legyött az oxidréteg egy része.
norbee03-10-2007 13:43:50 // 39847
Levesszük a csonkot. Csak szerezz elég gyűrűt.
süsnye03-10-2007 13:36:27 // 39846
ja, csak az a fosi elég szar helyen van. Felülről esélytelennek tartom a csonk levétele nélkül, alulról meg lehetlen.. :))) vagy tévedek?
süsnye03-10-2007 13:34:47 // 39845
nem, sajnos nem a tisztogatás az oka, mert először, mikor beraktam a csere darabokat, azokat nem tisztigattam meg és mégis érzhető változás volt. Aztén vissza raktam az enyimeimet, h azé csak megpróbálom mégiscsak őket, és azokat megtisztítottam, de ekkor rosszabb lett, majd visszaraktam a csere darabokat megtiszttva és azokkal megint jobb lett... nekem ez már bizonyíték, nem ígéret... :))))
norbee03-10-2007 13:33:01 // 39844
Nem Neked szólt, SD-nek. :)))
süsnye03-10-2007 13:32:29 // 39843
na, mennyetek a .... :)))
süsnye03-10-2007 13:32:07 // 39842
aham... akkor azért kimérem majd őket melegen is, és mostmár télleg a VE csatinál. :)
norbee03-10-2007 13:31:52 // 39841
Igen, lehet. Sőt továbbmegyek, biztosíték is, vagy helytelen kerékösszetartás. :)))
süsnye03-10-2007 13:30:59 // 39840
na ez egy jót 5let! :))
SD03-10-2007 13:30:05 // 39839
De az NTC és lehet nem?
norbee03-10-2007 13:28:31 // 39838
süss

Ezt már párszor átrágtuk, nekem pontosan ugyanezt csinájja, csak nem 10 hanem 13 fok alatt. Nem a modul cserétől lett jobb, hanem mert csere közben gondos gazadként megtakarítottad.

Benzinpára csövet fúdd át, de ha a membrán nem nyit, akkor úgyis mindegy. eccer odaállunk egymás mellé, és szétszedjük. Ha már végre van Ződem.
SD03-10-2007 13:27:58 // 39837
Nekem mikor kimérte a szerelő aszondta működik csak nem jó ellenállási értéket ad:) Melegen valamennyivel biztos többet fogyaszt:))) De attól megy:)
norbee03-10-2007 13:26:17 // 39836
Vájjá, 70%. Mer' hogy eredeti ár - avultatás.
norbee03-10-2007 13:25:05 // 39835
Ződ rulez :P
SD03-10-2007 13:23:41 // 39834
Hát akkor ezt még fejlesztni kell de idővel a jobb lábad már csak a fékre kell ügyeljen:) Kis cső hosszabbítás azátn lehet blow-controlled intake system:D
norbee03-10-2007 13:23:09 // 39833
Nem tom, emberen láccott az "ezértrángattálide" fej, szóval még bármi lehet.
süsnye03-10-2007 13:21:07 // 39832
de melegen nincs baja... :)
süsnye03-10-2007 13:12:44 // 39831
ja, de hüleséget írtam, mert a lehúzot csőnél a szívócsonkon szabad az a lik, azért fulladozik.. :))
de, ha lehúzott csőnél befogom azt a likat és meg van szívva a cső, akkor ici-picit változik a motor járása...
süsnye03-10-2007 13:10:55 // 39830
mármint a benya nyomás szabályzóban, vagy az impulse dashpot-ban (ennek máig nem sikerült megtalálnom a magyar megfelelőjét :) ).
bár tökmind1, mert egyket se tom. :)))
azt megnéztük, h a nyomásszabályzó dolgozik, mert ha lehúzzuk a csövét a szívócsonkról, akkor elkezd fulladozni, valamint a megszíjjúk, akkor változik a fordulatszám...
SD03-10-2007 13:10:43 // 39829
Szerintem NTC:)

Hidegben ad neki naftát:) De melegben alul becsüli:)
András bácsi03-10-2007 13:07:58 // 39828
És maga a benzinlengés-csill. membrán gyó?
SD03-10-2007 12:58:53 // 39827
Csomagtartó tető???
SD03-10-2007 12:58:11 // 39826
De annak csak 30% mondjuk az is jó tekintve hogy annak szerintem nem lett baja:)
süsnye03-10-2007 12:57:44 // 39825
No, kérdés, bár félve teszem fel látva, h Buksi kollégának milyen szinten adtatok támaszt. :))

Még mindig fennáll a hidegindítás utáni alapjárat visszaesés, ill. a hideg motoros megtorpanás 1700rpm körül.
Namost a modul csere vmit javított a helyzeten, mert az eredetiekkel nem csak hogy 1700rpmnél megtorpant, de 2500 felett is finoman de számomra érezhetően bizonytalan volt. A csere modulokkal ez nincs szerencsére és a megtorpanás is csökkent talán vmelyest.
Szal a modul csere segített vmit, de nem oldott meg mindent (persze nem biztos, h a fentebb leírtak biztosan a gyújtásra vezethetők vissza). A trafók is lettek cserélve, de az nem hozott változást.
Amit még észrevettem (mióta reggelente hűvös van), h 10C környékén és az alatt nem csinálja az alapjárati visszaesést.
Gondoltam, h vmelyik !!!NTC!!! :DD de az LMM-be lévő és a termosztátban lévő is ki lett mérve hidegen, és a manual szerint jó értéket adnak (igaz a VE csatin nem mértem még ezeket az értékeket).
Meg van egy benyacsövem ami kívülről elég szépen be van repedezve, de benzint nem enged (az ami ama bizonyos Impulse dashpot-ra csatlakozik, vagyis arra a benyanyomás csúcs kisimítóra).
András bácsi03-10-2007 12:54:22 // 39824
Hát elég gáz az a ződ.
Fairlane03-10-2007 12:48:12 // 39823
Lehet akkor belefér egy komplett átfujás is vmi más szinre :)))
András bácsi03-10-2007 12:31:38 // 39822
Kurva nagy zsét fogsz kapni. Sárvédő csak gyári van, és 60 körül asszem.
SD03-10-2007 12:29:14 // 39821
NA az most jó vagy nem-e?
norbee03-10-2007 12:26:36 // 39820
No. Szemle megvolt. Kipufogó, hátsó fal, bal-jobb sárvédő 30% avultatással, de összeg csak pótszemle után.
SD03-10-2007 11:59:50 // 39819
Jó úttörő ahol tud segít:)
SD03-10-2007 11:59:31 // 39818
nem? hnem! :)
norbee03-10-2007 11:56:13 // 39817
Én beszélek folyton hülyeséget? :)))
Buksi03-10-2007 11:53:35 // 39816
Jaa, és köszi a sok és szívből jövő segítséget! :-))))
SD03-10-2007 11:53:19 // 39815
Örülünk hogy segíthettünk cső:)
Buksi03-10-2007 11:53:01 // 39814
Na Urak lépek, mert mennem kell melózni! :-(

Csumi csá!
SD03-10-2007 11:52:20 // 39813
Ja bots:D mer hogy te?
Buksi03-10-2007 11:50:49 // 39812
Köszi a tippet! :-DDD

Ezt a modul cserét majd megejtem! :-)
Buksi03-10-2007 11:48:37 // 39811
Mi van vele? :-))
Buksi03-10-2007 11:47:55 // 39810
Nem tudom, majd erre akkor odafigyelek! :-))))
norbee03-10-2007 11:47:36 // 39809
Hová ez a többes szám? :)))
SD03-10-2007 11:46:03 // 39808
Akkor mégis jó hogy mi már nem vagyunk egysejtűek:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.