Forum >> 155
Fairlane03-10-2007 14:05:29 // 39857
Kaposujlakon? ;)
norbee03-10-2007 13:55:19 // 39856
A piros az piros. :)
SD03-10-2007 13:52:10 // 39855
A sötétződ meg piros mi?
norbee03-10-2007 13:51:37 // 39853
A világos Ződ már ezüst... :)))
SD03-10-2007 13:51:13 // 39852
Szerintem csakazértis ragaszkodik a ződhe:) Mert így híres:)
András bácsi03-10-2007 13:49:21 // 39851
Szóval: van egy nyomásszabályzó és egy lengéscsillapító membránszelep. Ezek átereszthetnek. Aztán pl. a szívócső gumi fals levegő szívás. Pl.
Buksi03-10-2007 13:47:32 // 39850
Semmi jóra ne számíts! :-)))))
Buksi03-10-2007 13:47:09 // 39849
Viágos ződre? :-DDDD
norbee03-10-2007 13:44:31 // 39848
Azáltal hogy megmozgattad, legyött az oxidréteg egy része.
norbee03-10-2007 13:43:50 // 39847
Levesszük a csonkot. Csak szerezz elég gyűrűt.
süsnye03-10-2007 13:36:27 // 39846
ja, csak az a fosi elég szar helyen van. Felülről esélytelennek tartom a csonk levétele nélkül, alulról meg lehetlen.. :))) vagy tévedek?
süsnye03-10-2007 13:34:47 // 39845
nem, sajnos nem a tisztogatás az oka, mert először, mikor beraktam a csere darabokat, azokat nem tisztigattam meg és mégis érzhető változás volt. Aztén vissza raktam az enyimeimet, h azé csak megpróbálom mégiscsak őket, és azokat megtisztítottam, de ekkor rosszabb lett, majd visszaraktam a csere darabokat megtiszttva és azokkal megint jobb lett... nekem ez már bizonyíték, nem ígéret... :))))
norbee03-10-2007 13:33:01 // 39844
Nem Neked szólt, SD-nek. :)))
süsnye03-10-2007 13:32:29 // 39843
na, mennyetek a .... :)))
süsnye03-10-2007 13:32:07 // 39842
aham... akkor azért kimérem majd őket melegen is, és mostmár télleg a VE csatinál. :)
norbee03-10-2007 13:31:52 // 39841
Igen, lehet. Sőt továbbmegyek, biztosíték is, vagy helytelen kerékösszetartás. :)))
süsnye03-10-2007 13:30:59 // 39840
na ez egy jót 5let! :))
SD03-10-2007 13:30:05 // 39839
De az NTC és lehet nem?
norbee03-10-2007 13:28:31 // 39838
süss
Ezt már párszor átrágtuk, nekem pontosan ugyanezt csinájja, csak nem 10 hanem 13 fok alatt. Nem a modul cserétől lett jobb, hanem mert csere közben gondos gazadként megtakarítottad.
Benzinpára csövet fúdd át, de ha a membrán nem nyit, akkor úgyis mindegy. eccer odaállunk egymás mellé, és szétszedjük. Ha már végre van Ződem.
Ezt már párszor átrágtuk, nekem pontosan ugyanezt csinájja, csak nem 10 hanem 13 fok alatt. Nem a modul cserétől lett jobb, hanem mert csere közben gondos gazadként megtakarítottad.
Benzinpára csövet fúdd át, de ha a membrán nem nyit, akkor úgyis mindegy. eccer odaállunk egymás mellé, és szétszedjük. Ha már végre van Ződem.
SD03-10-2007 13:27:58 // 39837
Nekem mikor kimérte a szerelő aszondta működik csak nem jó ellenállási értéket ad:) Melegen valamennyivel biztos többet fogyaszt:))) De attól megy:)
norbee03-10-2007 13:26:17 // 39836
Vájjá, 70%. Mer' hogy eredeti ár - avultatás.
norbee03-10-2007 13:25:05 // 39835
Ződ rulez :P
SD03-10-2007 13:23:41 // 39834
Hát akkor ezt még fejlesztni kell de idővel a jobb lábad már csak a fékre kell ügyeljen:) Kis cső hosszabbítás azátn lehet blow-controlled intake system:D
norbee03-10-2007 13:23:09 // 39833
Nem tom, emberen láccott az "ezértrángattálide" fej, szóval még bármi lehet.
süsnye03-10-2007 13:21:07 // 39832
de melegen nincs baja... :)
süsnye03-10-2007 13:12:44 // 39831
ja, de hüleséget írtam, mert a lehúzot csőnél a szívócsonkon szabad az a lik, azért fulladozik.. :))
de, ha lehúzott csőnél befogom azt a likat és meg van szívva a cső, akkor ici-picit változik a motor járása...
de, ha lehúzott csőnél befogom azt a likat és meg van szívva a cső, akkor ici-picit változik a motor járása...
süsnye03-10-2007 13:10:55 // 39830
mármint a benya nyomás szabályzóban, vagy az impulse dashpot-ban (ennek máig nem sikerült megtalálnom a magyar megfelelőjét :) ).
bár tökmind1, mert egyket se tom. :)))
azt megnéztük, h a nyomásszabályzó dolgozik, mert ha lehúzzuk a csövét a szívócsonkról, akkor elkezd fulladozni, valamint a megszíjjúk, akkor változik a fordulatszám...
bár tökmind1, mert egyket se tom. :)))
azt megnéztük, h a nyomásszabályzó dolgozik, mert ha lehúzzuk a csövét a szívócsonkról, akkor elkezd fulladozni, valamint a megszíjjúk, akkor változik a fordulatszám...
SD03-10-2007 13:10:43 // 39829
Szerintem NTC:)
Hidegben ad neki naftát:) De melegben alul becsüli:)
Hidegben ad neki naftát:) De melegben alul becsüli:)
András bácsi03-10-2007 13:07:58 // 39828
És maga a benzinlengés-csill. membrán gyó?
SD03-10-2007 12:58:53 // 39827
Csomagtartó tető???
SD03-10-2007 12:58:11 // 39826
De annak csak 30% mondjuk az is jó tekintve hogy annak szerintem nem lett baja:)
süsnye03-10-2007 12:57:44 // 39825
No, kérdés, bár félve teszem fel látva, h Buksi kollégának milyen szinten adtatok támaszt. :))
Még mindig fennáll a hidegindítás utáni alapjárat visszaesés, ill. a hideg motoros megtorpanás 1700rpm körül.
Namost a modul csere vmit javított a helyzeten, mert az eredetiekkel nem csak hogy 1700rpmnél megtorpant, de 2500 felett is finoman de számomra érezhetően bizonytalan volt. A csere modulokkal ez nincs szerencsére és a megtorpanás is csökkent talán vmelyest.
Szal a modul csere segített vmit, de nem oldott meg mindent (persze nem biztos, h a fentebb leírtak biztosan a gyújtásra vezethetők vissza). A trafók is lettek cserélve, de az nem hozott változást.
Amit még észrevettem (mióta reggelente hűvös van), h 10C környékén és az alatt nem csinálja az alapjárati visszaesést.
Gondoltam, h vmelyik !!!NTC!!! :DD de az LMM-be lévő és a termosztátban lévő is ki lett mérve hidegen, és a manual szerint jó értéket adnak (igaz a VE csatin nem mértem még ezeket az értékeket).
Meg van egy benyacsövem ami kívülről elég szépen be van repedezve, de benzint nem enged (az ami ama bizonyos Impulse dashpot-ra csatlakozik, vagyis arra a benyanyomás csúcs kisimítóra).
Még mindig fennáll a hidegindítás utáni alapjárat visszaesés, ill. a hideg motoros megtorpanás 1700rpm körül.
Namost a modul csere vmit javított a helyzeten, mert az eredetiekkel nem csak hogy 1700rpmnél megtorpant, de 2500 felett is finoman de számomra érezhetően bizonytalan volt. A csere modulokkal ez nincs szerencsére és a megtorpanás is csökkent talán vmelyest.
Szal a modul csere segített vmit, de nem oldott meg mindent (persze nem biztos, h a fentebb leírtak biztosan a gyújtásra vezethetők vissza). A trafók is lettek cserélve, de az nem hozott változást.
Amit még észrevettem (mióta reggelente hűvös van), h 10C környékén és az alatt nem csinálja az alapjárati visszaesést.
Gondoltam, h vmelyik !!!NTC!!! :DD de az LMM-be lévő és a termosztátban lévő is ki lett mérve hidegen, és a manual szerint jó értéket adnak (igaz a VE csatin nem mértem még ezeket az értékeket).
Meg van egy benyacsövem ami kívülről elég szépen be van repedezve, de benzint nem enged (az ami ama bizonyos Impulse dashpot-ra csatlakozik, vagyis arra a benyanyomás csúcs kisimítóra).
András bácsi03-10-2007 12:54:22 // 39824
Hát elég gáz az a ződ.
Fairlane03-10-2007 12:48:12 // 39823
Lehet akkor belefér egy komplett átfujás is vmi más szinre :)))
András bácsi03-10-2007 12:31:38 // 39822
Kurva nagy zsét fogsz kapni. Sárvédő csak gyári van, és 60 körül asszem.
SD03-10-2007 12:29:14 // 39821
NA az most jó vagy nem-e?
norbee03-10-2007 12:26:36 // 39820
No. Szemle megvolt. Kipufogó, hátsó fal, bal-jobb sárvédő 30% avultatással, de összeg csak pótszemle után.
SD03-10-2007 11:59:50 // 39819
Jó úttörő ahol tud segít:)
norbee03-10-2007 11:56:13 // 39817
Én beszélek folyton hülyeséget? :)))
Buksi03-10-2007 11:53:35 // 39816
Jaa, és köszi a sok és szívből jövő segítséget! :-))))
SD03-10-2007 11:53:19 // 39815
Örülünk hogy segíthettünk cső:)
Buksi03-10-2007 11:53:01 // 39814
Na Urak lépek, mert mennem kell melózni! :-(
Csumi csá!
Csumi csá!
SD03-10-2007 11:52:20 // 39813
Ja bots:D mer hogy te?
Buksi03-10-2007 11:50:49 // 39812
Köszi a tippet! :-DDD
Ezt a modul cserét majd megejtem! :-)
Ezt a modul cserét majd megejtem! :-)
Buksi03-10-2007 11:47:55 // 39810
Nem tudom, majd erre akkor odafigyelek! :-))))
norbee03-10-2007 11:47:36 // 39809
Hová ez a többes szám? :)))
SD03-10-2007 11:46:03 // 39808
Akkor mégis jó hogy mi már nem vagyunk egysejtűek:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
626
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?