Forum >> 155
norbee03-10-2007 11:40:34 // 39807
Egysejtű ha megbetegszik, eltapossák. Ne álltasd magad. :)))
SD03-10-2007 11:37:47 // 39805
Tényleg egy egysejtű hogy veszi be a koldrexet? Ozmózissal, vagy bekebelezi? Nem is gondoltam rá hát az is megbetegedhet:) És a vizit díj? Hogy éri fel az autómatát???
Esélyegyenlőség persze....
Esélyegyenlőség persze....
süsnye03-10-2007 11:37:20 // 39804
akkor lehet próbálj meg mégiscsak EIM-et cserélni... :)
vagy csináld azt, hogy húzd le a trafóról a kábelt...
indítsd el a motort, és rakd oda az ujjad a trafó csatihoz
A) másik kezeddel támaszkodj a motorblokkra ha érzel vmi bizsergést akkor nyilván van kraft, ez azért jó mert felfrissít és le is égedet a kezed.. :))))
B) ájjá vmi gumiszőnyegre, és rakd az ujjad a trafó csati és a kábelvég közé (szorítsd a kábelvéggel az ujjad a trafó csaithoz), ha nem fáj, akkor, vagy nincs kraft vagy átégett az ujjad... :)))
Aztán ismételd meg ezt egy másik csatival is, így majd érzed a difit, de mivel még előfordulhat, h a másodszorra használt csati is rossz, ezért én megismátelném egy harmadikkal is!! :DDD
vagy csináld azt, hogy húzd le a trafóról a kábelt...
indítsd el a motort, és rakd oda az ujjad a trafó csatihoz
A) másik kezeddel támaszkodj a motorblokkra ha érzel vmi bizsergést akkor nyilván van kraft, ez azért jó mert felfrissít és le is égedet a kezed.. :))))
B) ájjá vmi gumiszőnyegre, és rakd az ujjad a trafó csati és a kábelvég közé (szorítsd a kábelvéggel az ujjad a trafó csaithoz), ha nem fáj, akkor, vagy nincs kraft vagy átégett az ujjad... :)))
Aztán ismételd meg ezt egy másik csatival is, így majd érzed a difit, de mivel még előfordulhat, h a másodszorra használt csati is rossz, ezért én megismátelném egy harmadikkal is!! :DDD
norbee03-10-2007 11:34:50 // 39803
Ez egy beteg állat... Nem, nem állat, azok értelmesebbek. SD, te beteg egysejtű! :))))
SD03-10-2007 11:33:36 // 39802
Mondom én hogy a terem búrája:O
SD03-10-2007 11:33:04 // 39801
Még jó hogy nem fotóztad le hogy engeded a sárgát a klóón a medencédből:D:D:D
norbee03-10-2007 11:32:50 // 39800
Lúzerkedsz... És a motoros tető? :)))
norbee03-10-2007 11:32:18 // 39799
Te mindig magadból indulsz ki, de nem értem miért... :)))
SD03-10-2007 11:32:15 // 39798
Nem lehet hogy a légkörbe való visszatérésnél kozmál oda a tyeknyika? Hátha pont a blépő élre tervezték a tljánok? Megvan ez a gond chipes az autód szpészcsipp:)
SD03-10-2007 11:30:15 // 39797
Nos? Hát mindennek megvan a hátránya:) Pöceszagú TS:)
És hát a zoxigén akko rmeg is oldottam ettől oxidálódik a Buksi géne:)
És hát a zoxigén akko rmeg is oldottam ettől oxidálódik a Buksi géne:)
Buksi03-10-2007 11:30:15 // 39796
Már leengedtem a vizet belőle! ;-))
Fairlane03-10-2007 11:29:21 // 39795
ahammmmm... :)
norbee03-10-2007 11:29:11 // 39794
A medencédet bakker. :)))
Buksi03-10-2007 11:28:44 // 39793
És mégis mit fotózzak? :-))))
Buksi03-10-2007 11:28:24 // 39792
Kezd már vékonyodni a cérna! :-DDDDD
norbee03-10-2007 11:27:23 // 39791
Buksi, ideges vagy? Fotózgassál. :)))
süsnye03-10-2007 11:27:03 // 39790
kezd kibukni... :)))
süsnye03-10-2007 11:26:16 // 39788
remélem bal kezes vagy! :)))))))))
norbee03-10-2007 11:26:12 // 39787
Csak arra gondoltam, hogy ahogy kapkod ott a trafók környékén, a magasfeszültségnél, össze... magát. :)))
Buksi03-10-2007 11:26:12 // 39786
Tudja a f@szom, hogy mi minek a rövidítése! Meghát angolul sem értek! Csak azt tudom, hogy összeég ez a két szarság! :-((
norbee03-10-2007 11:25:18 // 39785
Minek fárasszam magam, mikor van egy jobbkezem?:DDDDDD
Fairlane03-10-2007 11:24:15 // 39784
Ne mondd neki, hogy nitrát, mert a végén még azt hiszi hogy NoS, aztán megcsinálja :P :))
Buksi03-10-2007 11:24:05 // 39783
Bazze, azt még nem ellenőríztem! :-DDD
süsnye03-10-2007 11:23:42 // 39782
Az az Electric Ignition Module.
Az ECU nemtom minek a rövidítése, de sztem az az Electronic Control Unit, vagyis maga a vezérlő egység.... (nem a gyújtómodul, hanem a közpotni agy)
Feladata, hogy magas feszültségű impulzusokat generáljon a trafó részére...
Hamár norbee lusta vót utányanyézni a manyualban... :))
Az ECU nemtom minek a rövidítése, de sztem az az Electronic Control Unit, vagyis maga a vezérlő egység.... (nem a gyújtómodul, hanem a közpotni agy)
Feladata, hogy magas feszültségű impulzusokat generáljon a trafó részére...
Hamár norbee lusta vót utányanyézni a manyualban... :))
Buksi03-10-2007 11:23:06 // 39781
Akkor erre a feladatra téged kérnélek meg! Okés? :-)))))))))))))))
Buksi03-10-2007 11:21:32 // 39780
Úgy még nem próbáltam! :-))))
norbee03-10-2007 11:21:08 // 39779
Oké, de a sok ammónium-nitrátot, ami termelődik, hová rakod? :)))))
Fairlane03-10-2007 11:20:29 // 39778
Deha szétbontja a vizet, akkor oxigén is lesz, ami összeoxidála Buksi trafópöckét.... szal ez nemjó megoldás :)
norbee03-10-2007 11:20:21 // 39777
Keréknyomás? :)))
norbee03-10-2007 11:19:16 // 39776
Vájjá, ez nem keleti konyha! :)))
Fairlane03-10-2007 11:19:11 // 39775
Kiegyezünk homlokfalban.. :)
Most hirtelen én sem emléxem, hogy hol megy az orig kábel, de trust me, fúrni kell :)
Most hirtelen én sem emléxem, hogy hol megy az orig kábel, de trust me, fúrni kell :)
SD03-10-2007 11:19:00 // 39774
Rá kell kötni az NTC-re a hivoltázst:) Az szétbontja a vizet, átszaggatja a tömmmítésttt, betódul a hidrogén, aztán gyorsan visszadugod, akkor berobbantja... kész a hidróTS:))) Csak meg kell tanulni gyorsan dugni, mert 6500-nál már fürge ujjak kellenek:)
Fairlane03-10-2007 11:16:36 // 39773
Lehet, hogy ízre is... :)))
Buksi03-10-2007 11:16:24 // 39772
Vaze, ezeket már mind megcsináltam! ;-)))))))
süsnye03-10-2007 11:16:14 // 39771
"fölötte lévő fekete lemez" gyanítom, h a homlokfal alias zárhíd. :)
persze meg is nézhetném, de inkább téged zargatlak, de azon gondolkozom, h gyári állapotban hogyan jut el a halogén izzó kábele az izzó csatihoz...? az nem megy át a műa burkolaton (még csak 2x cseréltem zzót, de asse mostanában :)) )
persze meg is nézhetném, de inkább téged zargatlak, de azon gondolkozom, h gyári állapotban hogyan jut el a halogén izzó kábele az izzó csatihoz...? az nem megy át a műa burkolaton (még csak 2x cseréltem zzót, de asse mostanában :)) )
norbee03-10-2007 11:15:07 // 39770
Nemtom, én ahelyedben csekkolnám a kardánt, az elosztó röpsúlyát, meg az ótómata váltó vezérlőjét. :)))
Buksi03-10-2007 11:14:07 // 39769
ECU?
A Hari kollega mondta múltkor, hogy ez "szabályozza" a trafót! :-)
A Hari kollega mondta múltkor, hogy ez "szabályozza" a trafót! :-)
Buksi03-10-2007 11:12:53 // 39768
Most megint elkezded ezt a dumát vagy komolyan kérdezed! :-DDDDD
norbee03-10-2007 11:12:41 // 39767
Vagy NTC... Más ötleted nincs. :))))
Buksi03-10-2007 11:10:22 // 39764
És akkor az mitől van? Mit lehet vele csinálni? :-)
norbee03-10-2007 11:09:19 // 39763
Hát ha összeég, akkor túl nagy áram csordogál át rajta.
Buksi03-10-2007 11:07:28 // 39762
Tényleg, a gólya az jobb ötlet! :-DDD
Buksi03-10-2007 11:06:58 // 39761
Szemre is és "tapintásra" is! :-))) A többi kábel is ugyanolyan régi, mint ez! Akkor azok miért nem oxidálódnak? Sőt, amikor legelőször összeégett a kábel meg a trafó, akkor használtan lett betéve! És mindig csak ez az egy! Nem értem! :-((
SD03-10-2007 11:06:16 // 39760
3hónaposan gariba visszaküldték:) 35kg:P
SD03-10-2007 11:05:54 // 39759
Töltött galamb, vagy egy gólya ami egy túlsúlyos gyereket cipelt épp:D
SD03-10-2007 11:03:24 // 39758
:))) de dolgozog én teccikérteni:) csak rohadtool multitaskingvagyok:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
5
Guests5
671
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?