Forum >> 155
Fairlane02-05-2006 14:58:05 // 6110
Udv mindenki!
Ket problemam lenne felvetesre, hatha tud vmelyotok megoldast ra :)
Nos a gond az, hogy kb 4200-4300 -as fordulat felett a gep megtorpan, es kigyullad a muszerfalon a kis piros injektor szimbolum....
A hetvegen csereltem gyertyakat (ez amugy is tervben volt), de ettol nem oldodott meg a dolod.
Sotetben kukucskaltam kicsit a motorterben, es gazadasnal azt vettem eszre, hogy a gyertyakabeleknel nehol athuz egy-egy szikra a motortestre.
Lehet ez, azaz a gyujtokabel a hibas? Illetve meg mi produkalhat ilyent?
A masik, inkabb idegesito jellegu :)
Az utobbi par napban meghulyult az index-relem. (a kormany alatti bizt tablan a kek szinu)
Ha gyujtason van, vagy megy a motor, osszevisza kattog... Az indexlampakat szerencsere nem kapcsolgatja ilyenkor, illetve normal esetben rendesen muxik, csakhat a kattogas kicsit idegolo...
Itt a rele lehet cseres, vagy ezt mar vmi mas miatt produkalja?
az otleteket koszi elore is :)
TSiga ( I am the TSIG)02-05-2006 14:43:45 // 6109
Hali kedves Mindenki!
Végre találtam egy helyet, ahol megjavítják az alufelnimet!
A Nagy Lajoson állt kb. 2 hétig egy gumisnál. Visszakaptam, hogy nem lehet megcsinálni.
Az M3 kivezetőjénél - ahol kisebb sérülést csináltak meg nekem 17000-ért - ránézett a "szerelő" és félvállról odavetette, hogy vegyek másikat.
A Szentmihályi úton levő non-stop gumis simán rábólintott és a 7 végére kész lesz. Max egy tizes!!!
Úgyhogy most a fellegekben járok. Lánccal vagyok a radiátorhoz kötve, nehogy elszálljak...
A másik: ki akarom venni a hátsó zárat, mert valaki aláfeszített és helyre akarom tenni. Megkérdeztem az L+K-ban Ervint és volt egy jó és egy rossz híre: a jó hír az, hogy csak 580+ÁFA darabja; a rossz, hogy csak tizesével tud rendelni.
Nincs vkinek vmi ötlete?
Talán az SPQR-nél is így van vagy lehet kérni 2 darabot is.
fobakter02-05-2006 14:30:00 // 6108
Be ám, mint állat.
Jövő hét végéig már muszály elkészülnie, elméletileg már a héten meglehet, de ez csak az optimális eset. Addig marad a bicigli és az offos talicskák.
Thomika02-05-2006 13:56:35 // 6107
Be vagy már sózva,mi?! :))) gondolom, Seléniára még nem lesz kész??!!
fobakter02-05-2006 13:10:48 // 6106
Ahoj!
Ma reggel átvittem Ferikéhez a lököst, meg az üléseket, és Félegyházán láttam vagy 3 db 155-öt. Tisztára beteg vagyok már, nekem is kell egy ilyen!!!!
Ferikének emlegettem is, hogy most már meg kell dupláznia a tempót :)
SD02-05-2006 07:43:39 // 6105
Nomost a 40e-est felújítani miben jobb a te eredetidnél, vagy annak már más baja is volt, avagy olcsóbb így?
Marklar15502-05-2006 00:44:07 // 6104
Hmmm
Én hogy is hajtom?
;-)
Nálam biztos nem lustúl el semmilyen motor!
;-)
Marklar15502-05-2006 00:43:04 // 6103
Holnap este 7h-8h ig itthon vagyok.
Utána csak 10h után;-)
Pzk01-05-2006 22:22:17 // 6102
a képet nem sikerült feltöltenem, de Gabriel oldalán láthatsz ilyet...
Pzk01-05-2006 22:18:54 // 6101
no így néz ki a cucc, és biztos, hogy ezzel van gondod. Egyre hangosabb lesz, ha nem cseréled ki....
Pzk01-05-2006 22:13:40 // 6100
Szia, valszeg haldoklik a verélés mósosítód... pontosan nem tudom hogy néz ki, de állítólag 100 körül cserélik szakszervízben...
András bácsi01-05-2006 20:21:47 // 6099
Oké, én néztem el: kertecs kolléga problémáját gondoltam a te válaszoddal összekapcsolni. Marklar gépe meg annyit úgysem megy el, ahogy hajtja. :))))
Otto01-05-2006 18:13:27 // 6098
Hello Mindenki!
Van egy gondom!Amikor meleg(70-80fok) a moci és beindítom,szól mint egy dizel!Kell neki 10-20másodperc vagy kisebb gázfröccs,hogy elhalgasson.Mi a túró lehet?Hidrotőkék fáradtak?Vagy más lehet?Vezmód biztos nem mert hidegen semmi hang!
Buksi01-05-2006 17:35:52 // 6097
Szerintem is jobban néz ki fényezve! ;-))
Thomika01-05-2006 17:31:06 // 6096
hmm,akkor inkább lefényeztetem...asszem Peti megy ki a héten Kriszhez,megkérem,vigye ki magával..
kertecs01-05-2006 11:18:29 // 6095
Hát nem egyszerű... de a legrosszabb, hogy nem tudom az okát! Elméletileg 80E km óta Szamosiéknál szervizelve, lekérdeztem tőle, minden szervízt rendben megcsináltak. Amióta nálam van (40E Km) meg pláne mindenre figyeltem. Ilyen szar konstrukció ez a fiat vasblokk? Jó lenne a kiderülne hogy nem...
Muszáj lesz megcsinálni az biztos!
fobakter01-05-2006 11:18:20 // 6094
Nem is keverem, mindkét szóban forgó motor 8V, ha jól tudom. Vagy Marklar gépe már 16V?
András bácsi01-05-2006 08:43:46 // 6093
Ne keverjük a 8V-t a 16V-vel. Egész más konstrukció.
András bácsi01-05-2006 08:43:03 // 6092
Szerintem szarul mutat feketén. A visszarakás miért nagy macera? valami szilo-szerű ragacs megfogja.
fobakter01-05-2006 08:41:42 // 6091
Nem kell aggódni a 233e miatt. Gina motorja 400e körül is kiváló volt, csak hát az a fránya főtengely....
Thomika30-04-2006 22:09:10 // 6090
Részvétem Cartárs! Nem egyszerű a szitu! :((
Thomika30-04-2006 22:03:35 // 6089
Megnéztem! :))) Ha nem lenne olyan macerás a visszarakása,akkor leszedném fényezésre a pajzsot!! De holnap még kommunikálok keresztapámmal erről, hátha van 5lete a visszatételre...Azért jó lenne legényezni....fekete pajzzsal talán annyira nem mutatna jól......Mi a véleményetek?????
kertecs30-04-2006 18:02:34 // 6088
Olvassatok át légyszi a Szerelőműhelybe, hátha tudtok segíteni...
Vega30-04-2006 15:31:56 // 6087
Skacok!
ugy remlik kozottetek van valaki akinek 2.0 TS mocija van es a kipuff rendszer csak egy szimpla cso, datso dobbal...semmi kozepdob....semmi katalizator...
az is megteszi akinek csak katalizator van a rendszerben..hatso dobbal...
beszelnunk kene :)
Attie30-04-2006 11:02:40 // 6086
Jaja, én már így vettem.
Még az első tulajnál volt egy balesete, és így csinálták meg. Színrefújt scudetto és festetlen hűtőmaszk.
Aztán nekünk is volt egy koccanásunk, és ha már úgyis festeni kellett az autót, akkor kapott a hűtőmaszk is feketét :)
Marklar15530-04-2006 10:44:43 // 6085
Akkor hajrá;-)
Megnéztem a képeid, s csak javasolnám Thomikának is, hogy Ő is tegye ezt.
Neked fekete a hűtőmaszkod, s színrefújt a pajzsod...
épp ilyen dilemája van thomikának is...;-)
Attie30-04-2006 10:32:43 // 6084
Na az enyém még messze van attól, de akkor is jó hírnek tartom :)))
Marklar15530-04-2006 10:27:47 // 6083
Az enyémben 233000km van. Azt mondta a szaki, hogy nincs válla...
Remélem térde sincs, csak rendes szoknyája!
;-)
Attie30-04-2006 10:23:57 // 6082
Nekem is meglett a hengerfejem :)
Ki lettek cserélve újból a szelepszár szimmeringek, 3 szelepet kellett csiszolni, minden tömítés új, minden gyári alkatrész :)
Megnézték a hengereket és a dugattyúkat is és tökéletes állapotban vannak. Azt mondták olyan, mintha újak lennének :) Azért ennek a hírnek örültem nagyon :)
Marklar15530-04-2006 09:57:34 // 6081
Egy ~40000km-t futott van rajta.
Természetessen síkbaköszörűlve, szelepeknél bemarva, tömítések-szimeringek cserélve.
Új befecskendező szelepekkel, a környéken rengeteg gumicső cserélve. + 2db motortartó bakot is kellett cserélni.
A gyertya/fagyálló csere később, mert épp 00 ft ot tudok rááldozni:(
(60k-ra terveztem)
Ezt egybekötöm még: benzin/levegő/pollenszűrő cseréjével.
Első féktárcsa (van jó állapotu, csak fel kell szabályozni), betét, fékfolyadék cserével.
Elöl 2db "kutyacsont is qka. + futómű állítás.
Már csak a fóliázás hiányzik és akkor részemről szinte tökéletes a verda...
Jahh klímát sem ártana megjavíttattni...:(
SD30-04-2006 09:28:15 // 6080
Akkor nem is újítottál hebgerfejet hanem bontottat raktálrá?
Marklar15530-04-2006 09:16:09 // 6079
Nahh jó bemásolom:
1,8/2,0 8V hengerfej szelepekkel.
10 000ft
befecskendező szelepek 6000ft/4db
jó állapotu kuplung szerkezet 2000ft
1pár kormány kapcsoló 5000ft
Bal hátsó ajtozármotor 2500ft
2db Jobb oldali külső kilincs 2000ft /db
Ha valaki "csak" tartalékba szeretné, akkor egyben 20k ért átadom őket
Marklar15530-04-2006 09:06:49 // 6078
A verda szuper.
Igaz még egy kiegyenlítő tartály kupak cserét kell megoldani, mert nem bírta a forralást...
DE! Ha olvastátok egy másik topicban.? "megbüntetett" egy TDI octavia! ;_)
A munkadíj az 25k volt. Egy fiatalabb/kevesebbkm-es hengerfej is az árban van. 20k
Adok veszekbe beírtam, hogy eladó az enyém. (10K)
Ha valakinek tarcsiba, v a leendő felújítás megkönnyítése miatt kellene...
Paco29-04-2006 14:33:00 // 6077
Nekem a vadonás Ate MAXX ütött, szabályoztatni kellett.....
Paco29-04-2006 14:31:42 // 6076
Tapasztalat alapján a jelenleg a gyárból kijövő tárcsák 30 %-át szabályozni kell, és van olyan ami eleve kukás. A kínában készült utángyártott tárcsáknál pedig rendszeresen kihagyják a normalizálást és a két három hónapos pihentetést, azok egy nagyobb fékezés után lesznek kidobhatóak.
Paco29-04-2006 14:29:31 // 6075
Kerékagyat nem kell.
De kell a tárcsa védőlemezét, és a felnit mert a 14" nem megy már rá.
Paco29-04-2006 14:07:55 // 6074
Code E1
Anomaly:
-Short circuit to ground of variator sensor Q31
-Temperature sensor in Q31 disconnected
-Interruption in the regulator Q31 power supply
Corrective action:
Carry out test G and H. If necessary replace the variator Q31
A G és a H tesztprocedúrát inkább nem írom le, célszerű norbeetől letölteni azt a 7 megát.
A lényeg, hogy millió hiba okozhatja egy egyszerű biztosítékcsere is lehet a motortérben, de lehet hogy szét kellszedni a fél műszerfalat ha a Q31-es regulátort kell kicserélni.
Javaslom ha nem vagy elég bátor vidd elklímáshoz.
otos_29-04-2006 09:54:18 // 6072
otos_29-04-2006 09:51:23 // 6071
A tükör belsejében más a fémrész. A manuálisba nem lehet beletenni az elektromos motorját, mert nem fér el.
A kép régi, de látszik a különbség
Peta29-04-2006 08:01:26 // 6070
Peta29-04-2006 07:54:36 // 6069
Az olaj benne volt, vagy az +
Nem irigyellek
fobakter29-04-2006 07:19:27 // 6068
Ferike autószerelő, az olasz vasak nagy tudora, és igen méltányos áron dolgozik. Amióta Gina nálam van, ő szervizeli, az első fél évet nem számolva.
Buksi28-04-2006 16:44:46 // 6067
Akkor jó étvágyat! :-)
norbee28-04-2006 16:42:59 // 6066
Most akarok épp lépni a nőciért. Miért?
Thomika28-04-2006 16:42:19 // 6065
Norberto!
Meddig dolgozol?
Thomika28-04-2006 16:41:57 // 6064
Asszem ellépek ebédelni....tán itt az ideje 3/4 5 környékén... :)
Buksi28-04-2006 16:34:36 // 6062
Remélem is! ;-))))))))))))))))))))))))))))
Thomika28-04-2006 16:33:51 // 6061
Don't worry!! Úgyis szólunk,nem fogsz kimaradni belőle!! :))))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
510
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?