Forum >> 155

Thomika28-04-2006 16:27:38 // 6055
Petivel küldd el szerintem!!:))
Thomika28-04-2006 16:27:06 // 6054
Az ülésre kell tenni! +befóliázzuk és akkor nem lesz olajos,koszos!! :PPPPP
Buksi28-04-2006 16:26:35 // 6053
Helló kollega! :-) Mikor lesz a fóliázásból valami? :-))
Thomika28-04-2006 16:25:58 // 6052
Van ilyen! én kicsit szomi vagyok,mert egy 180C merci majdnem megvert!De csak majdnem! De akkoris úgy érzem Kiscsaj nem megy most olyan jól!! hátha a gyújtókábel csere segít majd...
norbee28-04-2006 16:25:52 // 6051
Notebookok alaptulajdonsága, hogy szerelés közben billegnek és leesnek, valamint olajosak lesznek. Úgyhogy inkább nyomtatom. :)
Thomika28-04-2006 16:24:35 // 6050
Gondolom! Ezért szoktam csak a legszükségesebbeket nyomtatni! Laptop nem játszik?? Ha azt elhozod,nem kell külön nyomtatni...
norbee28-04-2006 16:24:24 // 6049
Az a fém belső rész u.a.? Mert akkor okés. :)
András bácsi28-04-2006 16:23:09 // 6048
Manuálisnak van bele, meg tükörlapja. Ha nekiállsz átberhelni, egy ezresért viheted.
norbee28-04-2006 16:21:29 // 6047
:) Egy balos elektronyos tükörszerkezet kéne inkább. Mer kivülről egyben van, de belül törött.
András bácsi28-04-2006 16:20:46 // 6046
Látom ide is fog kelleni karosszériaelem. :)))
norbee28-04-2006 16:18:55 // 6045
Ne is mondd. Ma is milyen hülye idő volt. Kinyomtattam az elektronyos fejezeteket a 20-asig, duffla oldallal se piskóta a mérete.
norbee28-04-2006 16:17:46 // 6044
Semmi, ghostolok. Akkorát futottam reggel a Rakparton, hogy nagyon. Szegény A3-as sehogy sem tudott elém gyönni, pedig a lámpánál előttem indult ;)
Thomika28-04-2006 16:17:32 // 6043
Remélem holnap nem fog esni!Legalábbis míg szerelünk! Sok apró xarság van,ami igazából csak időigényes...
Thomika28-04-2006 16:16:37 // 6042
:))) Tsá vazze! Mizu?:))
norbee28-04-2006 16:14:09 // 6041
Nimá. :) A dudálós! :)
Thomika28-04-2006 16:08:09 // 6040
akkor inkább a 2.5 V6 vmi normális tuninggal!! :))
norbee28-04-2006 16:07:08 // 6039
Hu iz Ferike? Csak mert a Ződ is Tikfelétekről gyött.
fobakter28-04-2006 16:02:55 // 6038
Na mára léptem, szólt a fényező, hogy kész a hátső lökös és a kilincsek, menek elhozom. Remélem eltalálták a színt....
fobakter28-04-2006 16:01:23 // 6037
Dehogy :D Nem is azért említettem...
Buksi28-04-2006 16:00:58 // 6036
Hát hozzám sincs valami közel, de az Alfáért mindent! ;-)))) Nálunk sincs normális szerelő a környéken! :-)
András bácsi28-04-2006 16:00:14 // 6035
Kaposújlak közel van? :)
András bácsi28-04-2006 15:59:10 // 6034
Nem vitázom. :)
fobakter28-04-2006 15:58:33 // 6033
Béla bá'nak még felénk Kecskeméten is jó híre van, pedig elég mesze van. Nekem sajnos túl messze, de szerencsére Ferikével meg vagyok elégedve. És csak 35 km, nem 100. Az azért elég necces, hogy nincs rendes alfás szerelő a városban.
Buksi28-04-2006 15:58:10 // 6032
Eddigi tapasztalataim nekem is ugyan ezek! ;-)))
fobakter28-04-2006 15:56:26 // 6031
:DD Ők szerelnek is amúgy, róluk van szó.
András bácsi28-04-2006 15:55:35 // 6030
Szerintem jobban ért hozzá, mint egyes "istenségek"... :)))
Buksi28-04-2006 15:54:03 // 6029
Tök jó! :-) Én hozzá hordom a gépem! Sztem remek szakember! :-))
András bácsi28-04-2006 15:51:50 // 6028
A bontós nevében benne van, hogy szétszed és nem összeszerel. Persze mindenki azt hisz el, amit akar. :)))
András bácsi28-04-2006 15:50:34 // 6027
Őt minden régi alfás ismeri... :-)
fobakter28-04-2006 15:43:28 // 6026
Az info a bontósoktól van, csak értenek hozzá. Amúgy tök igaz, ennyit nem szabad ilyen mutatványra költeni a 155 esetében.
Buksi28-04-2006 15:33:56 // 6025
Hali! :-) Te ismered a Schulek Bélát Pusztaszabolcson? :-)
András bácsi28-04-2006 15:31:15 // 6024
Akkor menjünk tovább: a V6 blokkok kívülről szinte teljesen megegyeznek, a hosszítottat és lehet keresztbeállítani és viszont. Teljesen mindegy 2.0, 2.5, 3.0 A hengerfejet hagyjuk, jelen esetben lényegtelen. A váltót meg szerintem úgyis cserélni kellene: ekkora változást nem viselne el, a kuplungról nem is beszélve. Persze mindent meg lehet oldani: lsd a Schulek Béla-féle 3.2-es 145-öst. Kérdés, hogy megéri-e. Én egy 6-700e-et érő elég gyenge fékkel és futóművel megáldott 155-be nem fektetnék bele ennyi pénzt, főleg úgy, hogy kérdéses hogyan és mennyiért szerzel rá a későbbiekben vizsgát.
fobakter28-04-2006 15:11:47 // 6023
Tudom, elmebeteg ajánlat volt, de tényleg ennyit kértek érte. Viszont így lejött az info, hogy ez könneyn beépíthető.:D
GEORGE28-04-2006 15:00:23 // 6022
700k-ért?!?!?!?!?!?!?!? A Piriék 350Kért kinálják a 3,2V6-ot!!! max 1000 km van benne. 400K ért pedig 10ezrett futott 2,0JTS moci van komplett kábelköteggel kompjuterrel stb stb...... 450K-ért van vadi új 2000 16V TS moci. A 700K horror ár!!!!!!!Akár milyen motor is az!
fobakter28-04-2006 14:57:40 // 6021
hát akkor elviszed egy villanyászhoz, aki már látott autó életében, oszt jónapot :) Vagy megkérsz valakit a topicból :D
Gyikk28-04-2006 14:46:29 // 6020
Abba ne légy olyan biztos,magam se vagyok tisztába a képességeimmel! :-)
Maszat28-04-2006 14:42:38 // 6019
Milyen Q4 futómű érdekelne?
fobakter28-04-2006 14:36:34 // 6018
Gyikk! Elég, ha megrendeled tőlük, és küldenek mindent a csomagban, amire szükséged lesz. Nem bonyolult a rád háruló feladat.
fobakter28-04-2006 14:22:52 // 6017
700K-ért kínálták nekem a 3000 V6 motort kábelköteggel, amiben állítólag 23e km volt. Erre még biztos ráment volna 150-200K, plusz a papírozás, szóval 1 guriga nem biztos, hogy betakarta volna. Nagyságrendileg ennyiből már megvan egy Q4 projekt is, és azzal nem kell vacakolni. Vagy megvan egy 2.5 V6 fullos generálja tuninggal.
GEORGE28-04-2006 14:21:51 // 6016
Nem az úr akart ilyen mocit?? .-))))
Thomika28-04-2006 14:16:43 // 6015
Na,ébresztő Cartársak! Ne álmodozzunk itten!! Rossz helyre lóg a kezünk!!:PP Túl szép volna ezt megcsinálni...
Thomika28-04-2006 14:14:50 // 6014
hmm. elképzelhető,hgoy a féktárcsa... de majd meglessük holnap,ha az időjárás is engedi!!
fobakter28-04-2006 14:11:33 // 6013
nem tudtam, de akkor jó :))
Gyikk28-04-2006 14:08:38 // 6012
Squarda féle chip-el foglalkozik valaki Mo-n.Forgalmaz valaki?
GEORGE28-04-2006 14:02:15 // 6011
Ez detto ugyan akkora méretű ez is mint a 3000V6!!! A beépítéssel nem lenne gond, csak a többivel!
fobakter28-04-2006 13:31:15 // 6010
Lepapírozni egyiket sem lehet. Elméletileg.
fobakter28-04-2006 13:29:00 // 6009
Nem elég a külső méret. Egyrészt a felfogatási pontoknak is klappolni kell, rá kell, hogy menjen a 155 váltója, máskülönben gyártathatsz egyedi még féltengelyeket is, és grátiszként még hegesztheted a nyúlványokat és bakolhatod a másik váltót. Szóval sokismeretlenes az egyenlet, de a végén az jön ki, hogy nem érdemes belevágni. Amit mondtam, azzal a megfejtéssel nincs sok gond.
norbee28-04-2006 13:26:42 // 6008
Thomika mindent elintéz... ;) Fék: ma direkt figyeltem. Fékezésnél reszelős hang. De nem dobol. Bár ez akár a víztől is lehet.
András bácsi28-04-2006 13:22:50 // 6007
A külső mérete ennek is ugyanakkora, mint a 2.5V6 12v-nek. Inkább azzal van a gond, hogy lepapírozni nem lehetne.
fobakter28-04-2006 13:17:34 // 6006
Azt csak jópár vödörnyi vér kiizzadása árán fogod tudni belefaragni a 155-be. Csak a GTV 3000 V6 motorja csereszabatos! Persze a villannyal együtt... Gondolom ugyanaz lehet a padlólemez, legalabbis az eleje.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.