Forum >> 155
perdix15520-09-2005 19:26:47 // 1355
A szerelem sose volt olcsó:-)))))HEHEHEHE Persze aki vesz annak nagyon jó, aki elad...az meg szívja a fogát. csak ezzel az a baj hogy 1szer minden vevő eladó is lesz...pl ha befrissit..mint pl te. gratula a kis k....vához..ahogy hívod...széo kis bestia.
1.65 milla volt? Vagy ebből még engedtek???
Larini20-09-2005 19:15:55 // 1354
Hát, ennyi eszed van! :DDDD Csak vicceltem! Egyébként az enyém még rendkívül jó állapotban volt, megnézheted az oldalamon. De sajnos annyit, amennyit nekem ért az autó soha, senki nem adott volna érte.
perdix15520-09-2005 19:02:14 // 1353
Hűha....ez döbbenet....én 1.5 év alatt ennyit költöttem rá.......
Larini20-09-2005 18:59:12 // 1352
Szia!
550.000 Ft. Nagyon kevés, de állítólag ez már csak ennyit ér! :( Meg már én is nagyon szabadulni akartam tőle...
perdix15520-09-2005 18:45:40 // 1351
LOL!:-))))) Látom már nincs harag.....
Egyébként elkalapálna sztem:-))))))))))))))
Maszat20-09-2005 17:51:48 // 1350
Kapcsoló csere nem sürgős.
Kormányt akkor kénytelen leszek Momo-t venni! ;)
Nekem csak az ablakemelő KAPCSOLÓ kéne (a mechanika működik).
Fogash20-09-2005 17:38:46 // 1348
kell a pénz hamar... :(
András bácsi20-09-2005 17:32:59 // 1347
Maszat!
A kapcsolókat kicseréljük, azt hiszem van otthon egy másik pár még.
A többi elég macerás. Szép bőrkormányt ilyen életkor mellett nehéz találni, majdnem mind feslik már. A kimondott Q4 cuccokat elfelejtheted.
Hátsó ablakemelők... Hm, az a sajátba van félretéve, de még gondolkodom rajta.
Fogash20-09-2005 17:30:03 // 1346
Cacho20-09-2005 17:23:35 // 1345
Lehet, hogy még a tiedetis megszorongatná??? Á, nem, azt azért nem hinném..
Cacho20-09-2005 17:20:38 // 1344
Qrvára mennek lefele az árak :(((
Cacho20-09-2005 17:20:08 // 1343
Elkelt a 155-öd?
Ha szabad érdeklődni, mennyiért?
Fogash20-09-2005 16:58:11 // 1342
Fogash20-09-2005 16:43:56 // 1341
Fogash20-09-2005 16:40:52 // 1340
Roli!
Nekem is van egy eladó 155-öm, leinformálható, 4 éve a klubban vagyok vele. 1997 májusi, magyarországi első forgalomba helyezésű 155 2.0TS16V (szíjas :)), Super felszereltséggel (digit klíma, fa Momo kormány lufival, fabetétek, Speedline alufelnik, kpizár, elablak, eltükör, stb.) Piros, szürke plüss a belseje. 139000km van benne, júniusban csináltattam rá friss műszakit és zöld kártyát.
Szervizkönyve végig vezetett, megvan a 2+1 eredeti kulcsa, kódkártyái a kulcsokhoz. Kérdezz utána, erősen megkímélt darab.
1.100.000,- Ft az ára, ennyiért (itt) odaadom hozzá a 4db 95%-os téli gumit is lemezfelnin. Ha érdekel, hívj fel: 30/397-1391.
Győrben élőben megtekinthető, amúgy meg ilyen (több kép az oldalamon):
Maszat20-09-2005 12:46:53 // 1339
Bandi!
Végre volt egy kis időm szerelgetni.
Az index a helyén, és a motorháztető sem esik már a fejemre! :)
Köszi!
A kormánykapcsolókkal már nem volt ilyen szerencsém sajna ezek az újabb fajtájúak más szögben állnak, mint az eredeti és így kb. egy centi hely se marad a kormány és az indexkar vége között (egyébként a csatlakozások stimmelnek).
Lenne még pár dolog, ami érdekelne:
- gyári bőr kormány (bármilyen ami belemegy, akár a légzsákos fajta is, de légzsák nélkül),
- Q4 computer és motor-kábelköteg,
- hátsó ajtóba és kardánba való ablak emelgető kapcsolók.
perdix15520-09-2005 10:43:21 // 1338
De jól ám...egyik legjobb literteljesítmény a mai napig! Persze chippel 154-158 lora hízlalhato.Belesemerekgondoni........
perdix15520-09-2005 10:41:35 // 1337
Nagyon helyes! Egy full tankot el kell lőnöd..habár ez a taknyos idő nem a legjobb ugyhogy csak ovatosan!!!!
A kihuzatást meg hagyd meg a száraz időre. 1 dologra nagyon figyelj: jol bemelegített víz és olajnál küldd csak neki.....sokszor én is alig bírom kivárni...DE MUSZÁJ!!!!!!!
155 forever!!!!!!
Üdv:Perdix155
Roli20-09-2005 10:38:31 // 1336
Sziasztok Szép napot nektek ezen a szép öszi napon :)
Szavakban és bármi más formában lehetetlen kifejezni mennyire nagyon várom már azt hogy elhozhassam életem első benzines alfáját és birtokba vegyem és élvezzem azt amit nyújt.
Sajnos úgy tünik hogy csak késő délután vagy inkább este tudok menni a kocsiért de már nagyon várom.
Rögtön úgy fogom kezdeni hogy kippig tankolom és addig megyek vele amíg csak van benne benya :)
kertecs20-09-2005 10:01:25 // 1335
Azért nem kéne "temetni" az 1.8 TS 16V-t! : )) Jól szól az nagyon az én kis gépemben...
perdix15520-09-2005 08:39:32 // 1334
IGEN...jol beszéltek...a 155 a király!!!!!!!!!:-))))))))))
mszabika20-09-2005 08:28:16 // 1333
Ezt én is alátudom támasztani :)))))))) 155 2.0 8V KIRÁLY!!!!!
Thomika20-09-2005 08:16:37 // 1332
Roli:
a 8V-s 1.8-2.0 mocik voltak eddig a legjobb TS motorok, sokat bírnak, jó a fogyasztásuk, nincs velük sok baj, jó a teljesítményük,megbízhatóak! Bár még csak kb 5000Km-t mentem a 155-el mióta megvettem,de eddig nem kellett csalódnom! Városaban 9-9,5 a fogyasztásom (2.0TS), és ha akarom,megy mint állat! :)
Thomika20-09-2005 08:11:10 // 1331
Ha 127 Le- akkor 8V-s láncos!! Előnyeit már korábban vázoltam :)
Thomika20-09-2005 08:09:40 // 1330
Roli:
tudomásom szerint az összes 16V már szíjas volt! A láncos azért jobb,mert többet bír a szíjnál, kisebb a szakadás veszélye! Az 1.8 16V már 144 Le-s úgyhogy az már elég jól megy!! felszereltségben is ott van,so nem jársz rosszul vele! Gratula a választáshoz:))
Thomika20-09-2005 08:06:12 // 1329
Jó reggelt Urak! (Már akinek az!)
Elindultam melóba kb 1 órával ezelőtt. Menet közben vmi hülye kattogó hangot kezdett kiadni magából az autó! Ütemes kattogás,ami a sebesség növekedésével arányosan nő! Sajnos kitekert kormánynál nem láttam semmit, viszont a fék csúnyán megkeményedett! :(( So úgy néz ki, szétesett a bal első fékem! Még nem voltam túl messze itthonról, de mikor megfordultam, nehéz lett a kormány! Persze egy bal első defekt! Egy szép kis 20as szög kandikált ki a gumiból egy kb 20cm-es műanyag kíséretében! :((( ----> Emelőm persze elromlott, kerékcsere nem lehetséges,most vhonnan szereznem kell egy emelőt --> mankó kerék, el a gumishoz, utána vhogy egy szervízbe, megnézni a féket! :((((
Úgyhogy jól indul a reggelem!
Több szerencsét Emberek!!! :(
GEORGE19-09-2005 22:16:49 // 1328
A V6 hangja nagyon jó lett volna, de most már mindegy, a tronörökös ugyis egy Mjet lesz lehetőleg a 2,4 20v ez tutiiii :-)
GEORGE19-09-2005 22:15:43 // 1327
Valami rontás lehet rajtam!!! :-((((
András bácsi19-09-2005 22:10:40 // 1326
és most már bánod rendesen! :-))) És még Krisz a fényezést is direkt elrontotta rajta! Az enyém is szép lett, szép 130-as, úgyhogy valami összeesküvés lehet a háttérben... :-)))
GEORGE19-09-2005 22:06:49 // 1325
Azért lett 146ti-m mert anno én sem találtam megfelelő állapotú 155 V6-ot:-(
Larini19-09-2005 22:06:26 // 1324
Nyugodtan hihetsz nekem, most adtam el egy ilyet!
Roli19-09-2005 22:03:46 // 1323
Hát most megmondom fogalmam sincs de holnap miden kiderűl. igazából a benzines alfákhoz nem értek annyira vagyis inkább azt mondanám hogy nem vagyok anyira tájékozott-e tekinetben. Nem nagyon tudom mi hány szelepes és mennyi loerővel kell rendelkeznie.
perdix15519-09-2005 21:57:36 // 1322
Szerbusz GEORGE! Alternatív lehetőségek..tudod mindegyik Alfa.....
Nézd ha mutacc 1 egészséges V6 példányt az ugye mingyá más..mert nehéz lessz!
A 156-ba régóta gondolkozok..de a szíjtól félek...biztos elszakadna alattam...HEHEHE aztán szívnék rendesen........
Az 1.8kába már több mint félmillát belepumpáltam ugyhogy elkotyavetyélni vagy hamar pánikszerűen megválni tőle biztos nem fogok.....nagyon hozzámnőtt...csak kifogástalan V6-ért válok meg tőle..amit aztán elkábítok......HEHEHEHEHE az is láncos nyugtass meg???
Larini19-09-2005 21:53:05 // 1321
"Hát az ember 127 lóerőt mondott akkor 16 szelepesnek kell lennie. "
Akkor inkább 8 szelepesnek kell lennie! De az is inkább 129 ló!
GEORGE19-09-2005 21:52:16 // 1320
Most akkor nem 155 V6 lessz???
Csak kérdem? :-)
András bácsi19-09-2005 21:52:03 // 1319
Fenntartását tekintve mindenképpen olcsóbb a 8V. És nem kell annyira pörgetni, hogy menjen. Egyszerűbb a befecskendező és a gyújtásrendszer is.
perdix15519-09-2005 21:49:46 // 1318
Hát a vez. lánc nem szakad el az biztos.....nem ugy a szíj mind az a szegény Győri Alfás akinek a 2003-as 147ese 50-56e nél elszakadt......No Comment..nem hiába vették vissza a szíjcserét.....Szarban is leszek ha 156-ra váltok majd..mert az mind szíjas hogy a fene egyemeg....eddig csak láncos gépeim voltak...összaesen 3 láncos..beleraktam cca: 200.000km-t a 3 ba és semmi probléma ne volt vele.......
Roli19-09-2005 21:41:54 // 1317
Hát ha láncosba nics 16 szelepes akkor az sajna csak 8 szelepes motor lesz de végül is az a lényeg hogy üzembiztos legyen, ne keljen rá költeni meg ha elakarok menni vele akkor ne keljen azon agyalni hogy ott-e hagy vagy hazaérek.
perdix15519-09-2005 21:39:19 // 1316
Furcsállottam mert én is ugy tudom hogy az 1.8TS 8v 1992-1996..majd a 16V 1997 és az 140 lovas, amit a 156-ban 144 lora hízlaltak fel.
A 8V láncos a 16V szíjas. A 8V katalizátor nélkül 129, azzal 126,4 Ló!
Ezek gyári adatok...ettől pár lo -, vagy+ ba lehetséges!
Akkor mégiscak a 8V-est veszel!!!! Gratula!
Egyébként meg a hasznaltauto.hun hirdetnek 1 rosso 155 1.8 ast és 16V-nek írja meg 127 lonak...még mosolyogtam is hogy miket írnak ezek a kereskedők..össze vissza.írják!
Ugye au Offokbol indulnak ki : egy OFF opel vektra A 1.8 az 90 lo azt hiszik hogy a 155 nél a 126 lo ahhoz mindenáron 16V kell?? Hát tévednek........
perdix15519-09-2005 21:32:09 // 1315
Roli: jol mondták...az 155 1.8TS már nem mai gyerek jobb a láncos...megbízhatobb..és ami lényeges kevesebb hibaforrás (szíjcsere...elszakad...görgőcser...stb) itt illen nincs....
8-9 L-ből vegyesen eljársz..ha nyomod neki rendesen akkor 9,5. Padloval se tudtam 12 L fölé vinni de akkor már a szonda is rossz volt. A min. rekordfogyimmeg 6,06 K volt 100-on..de ezt már 1000-szer megírtam..persze így vezetni is kínszenvedés.....
Országuton 140-160 a normális ekkor 4000-4500 forog..szereti is...és a fogyi is tűrhető..illenkor csak alig van a gázon a lábad..és ekkor legszebb a hangja!!!! nem hiába nálam mindig ezen a V-vel megy!!!
Meglásd szeretni fogod!!!
András bácsi19-09-2005 21:29:11 // 1314
16 szelepesben nincs láncos.
Roli19-09-2005 21:24:52 // 1313
Itt a vasról kép
Mondjuk most frankon kétségbe ejtettetek mert ha jól emléxem 16 szelepes
vagyis nagyon remélem hogy annyi. Hát az ember 127 lóerőt mondott akkor 16 szelepesnek kell lennie. De az hogy láncos az 100% mert azt néztem.
András bácsi19-09-2005 21:24:43 // 1312
Roli, a szíjas nem jobb, csak újabb. Max. ez lehet az előnye.
A 2.5TD elég brutálissá tehető némi csipsszel, de a TS szerintem tartósabb darab, és nem utolsósorban a TS-hez könnyebb alkatrészeket találni.
Sok sikert a géphez!
András bácsi19-09-2005 21:22:22 // 1311
No emberek, lassan alakulgat fater gépe. Már megvan az új rosso ruhája Krisz33 által. Igen szép lett, ha lehetek elfogult. Csak lassan megy az összeépítés: édsapám kiborította a sziszematikusan szortírozott csavarokat, bolhákat, stb... :-(((
Majd dobok képeket, ha lesz nálam fotoapparatcsik.
Roli19-09-2005 21:20:34 // 1310
perdix155 , Thomika
Hát már kivan nézve a vas de mindenesetre érdekelt a véleményed a 2,5 td-től mert ha azt mondtad volna hogy szerinted marha jó akkor elmentem volna megnézni azt is és akkor a kettő közül döntöttem volna.
A vas egyébként egy 16 szelepes 1,8 ts és láncos nem szíjas. Mondjuk azt javasolták nekem hogy szíjast vegyek mert az valamivel jobb.
De nem is bánom hogy láncos az talán strapabíróbb.
Majd ha megmelegítettük akkor kipróbáljuk hogy ténylegesen hogy is húz az a kocsi 4000 től 6300 ig. De igazán én nem akarom nagyon hajtani mert vigyázni szeretnék rá.
perdix15519-09-2005 21:15:51 // 1309
Thomika: én is ezen rágodok..de nagy valoszínűséggel láncos...a 16V-k a legutolsó évtől vasnnak 1997-től.....
Mindegy belevágja a chippet..aztán goooooooooooooo.
Thomika19-09-2005 21:09:07 // 1308
nincs mit! de mint látom, már megvan kiszemelt vas! :))) Helyes!! Az 1.8-al nem fox rosszul járni! 8V-s moci vagy már 16 szelepes??
perdix15519-09-2005 21:07:37 // 1307
Hát akkor hadd gratuláljak Roli az 1.8 TS-hez.....Megy az ne aggódj...jól melegítsd be..és akkor huzasd...párszor megcsinálod és akkor harap...mint a veszett kutya...elhiheted....
4000rpm-nél ha menni is akarsz vele ne válts....forgasd bátran...hisz 5000rpmnél éri el a max nyomatékot..és innen is erősen huz egész 6300rpm-ig...feltéve hogy 129 Lovas a vas...a 16Vnél 4500 rpm a nyomatékcsúcs..és 6300rpm fölé is viheted....
Jó feelingje van az 1.8 láncosnak..megtudod kergetni..persze jo ha gyengébb vasból ülsz át....
Üdv:Perdix155
Roli19-09-2005 21:00:34 // 1306
Thomika Nagyon szépen köszönöm hogy megnézted nekem.
Azt mondták neked hogy ez a kocsi hónapokat ált? Mert én beszéltem az emberrel 1 hete hozták be a kereskedésbe úgy számították be az egyik autóba. Szóval ha pár percig köhögött a motor akkor ott már valami nem kerek. Mindenesetre akkor vannak kisebb nagyobb hibái amit orvosolni kellene. Sajnos ebből az árból már alkudni nem lehet vagyis 750 a vége múlt héten még 900 volt az árra aztán levitték 750-re. Mikor 900 volt akkor még volt rá hitel akár 4 éves futamidőre is. Most hogy levitték 750-re már nincs is rá hitel :) Mondjuk engem nem is nagyon érint a hitel mert kp-re vettem volna meg vagyis arra szeretnék venni autót.
Még1szer nagyon szépen köszönöm hogy megnézted nekem a kocsit és ha tudom meghálálom neked.
És ha minden jól megy akkor lehet hogy már holnap egy sötétkék majdnemcsak fekete 155-ös 1,8 ts tulajdonosa leszek.
Nemtudom mit tud az 1,8 ts amikor mentünk vele majdnem csak úgy éreztem hogy a 2,5 td-m jobban ment de az igaz hogy 4000 rpm nél tovább nem is forgattam. Holnap ha hozzuk haza majd kiderűl. Érdről hazafele a 100-ason megkergetjük a vasat :)
Kösz mindent Bye Roli
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
544
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?