Forum >> 155

Marklar15506-01-2012 19:33:06 // 120339
Enzonak és ImOnak.
Meg, ha valakit érdekel még...?
Sajna QV-é nincs....
sprint8306-01-2012 19:24:47 // 120338
Üssed kitartással!:)) Baromi szívás kivenni... Nekem az egyik oldalt 2 óra volt kiszedni, aztán a másikat melegítettem úgy könnyebben adta.
Joecee06-01-2012 19:18:45 // 120337
Segít nekem valaki?

Itt fekszek az autó alatt, bal hátsó lengőkar felújítószettet kéne a helyére tenni, meg egy új telót.
De megbuktam, se előre, se hátra.
A lengőkar tengelyét, azt a hosszú csavarszárat egyszerűen nem lehet kiütni a helyéről, annyira össze van rohadva a csapágyakkal.
A csavarszár fejét a külső oldalon már lecsiszoltam, gondoltam így már könnyű lesz átütni, de semmi, kb 1 tized mm-t ha megmozdul, pedig itt ütöm már vagy 30 perce. WD40 elment már lassan egy flakonnal.
Hogy a jó életbe szedjem én azt ki onnan? Továbbra is agresszív erőszakkal???

Thomika06-01-2012 18:41:19 // 120336
Szerintem még levegős. Nekem a rendes légtelenítés után jó volt. De lehet,hogy néhány kilométer után kidolgozza a levegőt...
Thomika06-01-2012 18:33:24 // 120335
Ahogy elnézem, ez nem nagyon szokott kimozdulni a helyéről!
G-Burt06-01-2012 17:20:45 // 120334
Pumpáld meg a féket is, utána hátha
Tentacle06-01-2012 16:33:32 // 120333
Na sajnos nem gyártják. így ez is ugrott.
Viszont gyárit még elvileg tudok rendelni, 4-5 nap, viszont az 2800Ft ...
Tentacle06-01-2012 16:18:48 // 120332
Benézted a csillagokat ? :) Csak a 4 v 5 csillagos cuccokat nézd !
Amúgy azt nem mondtak, h tudnak esetleg szerezni ?
Na majd én megkérdezem, AE és GLYCO biztos nem lesz már, de a KING még lehetséges.
TSiga ( I am the TSIG)06-01-2012 16:13:21 // 120331
Üdvöz T.Cartársak!

Kicseréltem a kuplung munkahengert. Le is lett tégtelenítve de nem emel ki a kuplung teljesen. :-(
Lehet, hogy még levegős?

A főhenger is lassan cserés lesz. Lehet, holnap megejtem azt is.
afri06-01-2012 15:43:57 // 120330
mégsincs a szakálmetálnál támcsapágy az enyémhez! :-(((
pedig a webshopjuk ad ki olyat, ami van 1400forintért, ma hívom őket, és kiderült, hogy hát mégsincs! :-((
... keresgélés tovább ...
Tentacle06-01-2012 15:13:06 // 120329
Természetesen tudok ...
Megnéztem mi van, és kicsit elcsodálkoztam. 2 fajta csapágy van (mind nyugvó, mind hajtó). Azt hittem katalógus hiba, reklamáltam is, és állítólag tényleg 2 fajta motor van ugyanazzal a motorkóddal. Az egyikben van balansz tengely, a másikban nincs.
Az egyikhez van készleten csapágy, a másikhoz nincs (viszont van a gyártónál, hamar megjön elvileg ha kell).
Nézd meg a méreteket légyszi a shop.szakalmetal.hu oldalon, hogy melyikre van szükséged :)
Tentacle06-01-2012 08:44:53 // 120328
Ami a nyúlvány tetején van, az a hőfok jeladó.
Buksi06-01-2012 02:03:52 // 120327
Sajna ez van! :-D
Buksi06-01-2012 02:03:28 // 120326
A TSiga majd kibányássza! :-D
Marklar15506-01-2012 00:20:02 // 120325
Ugyan. Menj már! :)
Marklar15506-01-2012 00:18:33 // 120324
Te is öregszel:)))
Marklar15506-01-2012 00:17:45 // 120323
Hath. Úgy legyen. Bent van a budiban... :)
Buksi06-01-2012 00:16:48 // 120322
Nah, mennem kell, sajna meló van! :-((
Buksi06-01-2012 00:16:05 // 120321
Meg ugye haladni kell a korral! :-))
Marklar15506-01-2012 00:14:51 // 120320
Azért nem dobtuk ki :) Jó az. Csak ezell sokkal gyorsabb vágni és még nem is lesz az ember fémporos...
Buksi06-01-2012 00:14:16 // 120319
Nem! Volt a 284-eshez is! ;-)
Marklar15506-01-2012 00:13:28 // 120317
De az a 257 es fékhez volt :) (Megvannak még) :)
TSiga ( I am the TSIG)06-01-2012 00:11:56 // 120316
Akkor majd zaklatom! Kösz! :-D
Buksi06-01-2012 00:08:37 // 120315
Látom a flex már a múlté! :-DD
Buksi06-01-2012 00:06:20 // 120314
Ilyen hővédőlemezt adtam Marklarnak egíy csomót! Nagyon újak voltam, még a papír is rajtuk volt! :-)
Buksi06-01-2012 00:03:30 // 120313
Jó a memóriád! :-DD
Thomika05-01-2012 23:44:50 // 120312
Asszem, akkor ez is aknás történet lesz!
Thomika05-01-2012 23:42:44 // 120310
Az jó lenne, köszönöm! :) Az a gond, hogy nem tudom, mit kéne keresni. A kép talán segít.
Marklar15505-01-2012 23:42:29 // 120309
Thomika05-01-2012 23:40:44 // 120308
Fogalmam sincs.. a bordóban ilyen nem volt...
Marklar15505-01-2012 23:36:34 // 120307
Nem rég téma volt a műszerfal alatti test...
Egy friss kép.
J1 nél nem találtam.
Ez a műszerfal párna alatti merevítő felfogatásánál van...
Marklar15505-01-2012 23:33:00 // 120306
Szerintem a tamponos:))
Marklar15505-01-2012 23:29:24 // 120305
Más, mint a 8V
Ha 1x kiérsz, akkor megnézzük :)
TSiga ( I am the TSIG)05-01-2012 23:14:43 // 120304
Ezek közül melyik vagy? :-)
Fairlane05-01-2012 23:11:08 // 120303
Fairlane05-01-2012 23:02:55 // 120301
Pár éve pucultam már, akkor már láttam utána, hogy addig nem láttam... :)
TSiga ( I am the TSIG)05-01-2012 22:41:31 // 120300
A búrán is sok a xar belülről. Ha kész lesz, akkor látni is fogod, hogy nem látsz. :-)

Szegénynek el vannak tervezve a fényszórói. Talán egy újrafoncsorozás segítene.
Fairlane05-01-2012 22:34:57 // 120299
Jaja, a lencsét célzom meg elsősorban...
TSiga ( I am the TSIG)05-01-2012 22:30:24 // 120298
Az akkutálca először csiszolópapírt kapott, majd zsírtalanító folyadékot. Aztán rozsdagátló alapozót, vegűl fényes fekete festéket. Semmi extra csak fekete.

A lámpának a foncsorjával vigyázz. Nekem is meg van sérülve egy helyen. Clinnel próbáld egy olyan helyen, ami nem vesz részt a fénnyaláb irányításán. Ott ki kis helyen. Ha leszedi a foncsort, akkor csak mosogatószeres víz. Szedd majd ki a vetítőlencsét, az is kapjon clint.
Fairlane05-01-2012 22:23:59 // 120297
Az akkutálca jó lett... Milyen festékkel is kenyed?

Én a lámpákat fogom szétkapni, kipuculni a hétvégén, mert ma sötétben az esőben a nulláson majdnem ki kellett lógatnom a kezem és a felezővonalat taperolni, hogy tudjam melyik sávban is vagyok :)
TSiga ( I am the TSIG)05-01-2012 22:09:52 // 120296
Hali!

Ténykedés: kicseréltem a folyós kuplung munkahengert. Illetve félig cseréltem csak ki, mert nem volt 7-es kulcsom a légtelenítéshez. :-(

Ráadásul elfogyott az 5.1-es fékfolyadék, így az is kellett. Most az akksi a váltón van, az akkutálca meg a pincében. Kimértem a trafókat, teljesen jó állapotban vannak.
A tegnap beáztatott hővédő lemezek így festettek:


Megtisztítva meg így:


Ezt valószínűleg nem fogom lefújni. Új lesz belőle. Lehet, hogy gyári...

Nekiestem az akksitálcának:

TSiga ( I am the TSIG)05-01-2012 21:58:51 // 120295
Van valami gomba neked az olajkarter hátsó nyúlványának a tetején. Annak köze vana visszajelződhöz.
TSiga ( I am the TSIG)05-01-2012 21:57:26 // 120294
Jó ötlet! Odaadni nem is akartam az enyémet. Igaz, hogy kísérleti darab. Ha xar lesz, akkor még mindig le lehet szedni róla a fát és másikat felragasztani.

Esetleg ott van Alfaatesz. Ő műbútorasztalos asszem. Frankón vágná a témát. :-D

Ha kell segíteni csak szólj. Citromos sörért mindent. :-)
Fairlane05-01-2012 21:39:20 // 120293
Én is úgy tudom... de akkor ennek mi köze a pálca hosszához? :)
G-Burt05-01-2012 21:03:49 // 120292
Ártani nem árthat, bár én akkor csinálnám, ha a főtengely is köszörülve lesz, igazán értelme szerintem úgy van a dolognak
G-Burt05-01-2012 21:00:17 // 120291
kis külön gombás a cucc
afri05-01-2012 20:47:37 // 120290
nálam a V6nál is hasonló (volt) a problematika! :-/
a középső konzolon állandóan égett az "olajos" visszajelző, mint akiben nincs olaj!
DE ... miután szétborítottam a blokkot, akkor láttam meg, hogy ami beleér az olajteknőbe egy kis pálcikaszerű izé (ami gondolom nézi az olajszintet), na annak a vége el van törve! :-(
én ezt gyanítanám, hogy ez a hibája ... legalábbis az enyémen!
a tiéden sem ártana megnézni ezt a kis bizgentyűt!
holnap tolok róla képet, hogy is néz ki ez a kis szar!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.