Forum >> 155

TSiga ( I am the TSIG)24-04-2011 22:42:56 // 113429
Igen. 3 cső megy el a fékfolyadék tartályból. 2 a főfékhengerbe, 1 a kuplung-munkahengerhez. Csak a tartály közös, nem egy körön van.
TSiga ( I am the TSIG)24-04-2011 22:33:31 // 113428
Itten a Szabolcs utca elején van egy autókárpitos. A képek alapján szépen dolgozik. Az én üléseimet is el kell vinni a jövő hónapban. Majd megkérdem az árakat. :-)
Fairlane24-04-2011 21:47:46 // 113427
Nyóestét.


Ma kiácsoltam a helyéről a kalaptartót, és beleszerkesztettem a Markitól kapott napfényrolót.
Aztán meg elbandázsoltam jópár méter szőrös szalagot a kalaptartóra, C-oszlop borításokra, kesztyűtartóra, műszerfaltakarókra, középkonzol darabokra.

Majd miután ezzel megvoltam, meglöködtem a műszerfalat éééééssssss ugyanúgy recseg ropog, mint minden százéves autóban :P :/
Fairlane24-04-2011 21:39:06 // 113426
Meg még van egy harmadik gomba is, ami felforráskor kapcsol :P
atesssz24-04-2011 21:23:18 // 113425
ez már akkor az outro volt :P
GT Ɨ|ѯ24-04-2011 20:38:11 // 113424
szabálytalan!csíped a fehér vonalat:-))))

SD24-04-2011 19:13:32 // 113423
a termo tetején a motor hőfok jeladó van, ha úgy tetszik NTC:) de az a computernek adja a jelet, az óra máshonnan kapja a delejt:)
atesssz24-04-2011 18:41:18 // 113422
racing, tavalyi gyöngyösi tali

atesssz24-04-2011 18:15:17 // 113421
Durranni azért nem fog, feltéve ha nincs ledugózva hermetikusan a kiegyenlítő tartályod :D
Szóval, hol van 2.5TD-ben a vízhőfok-jeladó?
Robiik24-04-2011 14:20:27 // 113420
elvileg a víz 110ig az olaj 140ig mehet, utána durran :) Személy szerint azért ezt nem várnám meg, de normál használatnál nem is szabad odáig jutnia
Svéd24-04-2011 14:04:14 // 113419
amig nem volt ilyen meleg addig 90 alatt volt mindig egy kicsivel,most több órás folyamatos ventillátor üzem mellet is 90,vagy fölötte egy kicsivel,az olajam még soha nem ment 70 fölé,most az is 90 volt.Nekem a ventillátor egy külön kézi kapcsolóra van kötve,igy vettem a kocsit,és még nem köttetem be a ventillátort.
atesssz24-04-2011 14:00:00 // 113418
ott nincs :)
Svéd24-04-2011 13:58:32 // 113417
az sok nekem.:)
Svéd24-04-2011 13:56:25 // 113416
atermosztát tetején.
Robiik24-04-2011 13:55:35 // 113415
Bocsánat, mindig elfelejtem, hogy dízelt is tettek a 155be :) (lehet hogy a 8v-re sem igaz az állításom...)
atesssz24-04-2011 13:51:03 // 113414
a 2.5 TD-ben biztos, hogy nem a termosztátban van :) Nekem az csak egy nagy préselt aluház tyúkbelek nélkül.
atesssz24-04-2011 13:49:58 // 113413
valamiért hideg motornál is 60°C-tól méri a víz hőmérsékletét.
Robiik24-04-2011 13:49:32 // 113412
A termosztátban, ahol a blokkból kijön a víz. :) Ezért mutat sokat.
SD24-04-2011 13:46:14 // 113411
Persze alapvetően lehet eltérés, de az a lényeg hogy mikor állóhelyben vagy dugóban bekapcsol a venti akkor is meg tudja tartani 90 körül, ha 100 fölé megy felforr, ha meg rendszeresen alatta van 60-70 fok akkor meg jobban kopik a motor
atesssz24-04-2011 13:45:10 // 113410
hol keressem a vízhőfok-jeladót?
SD24-04-2011 13:28:36 // 113409
na jó lehet 15-öt
Pepe14724-04-2011 13:27:54 // 113408
Kérdés az hogy a műszer valóban a valós hőmérsékletet mutatja-e. Nekem országúton mindig 90 fölött van egy picivel. Városban feljebb megy és úgy kapcsol be a ventilátor. A poén az hogy ha megnyitom a kiegyenlítőt nem bugyog ki a víz. Szóval a mutatott és a tényleges hőmérséklet köszönő viszonyban sincs.
SD24-04-2011 13:23:39 // 113407
5db Zender 4x98-as felni+ 4 db Barum Bravuris 205-ös gumma, én vettem újonnan, és azóta van rajta, kb mentem vele 10k-t, abból 3 egy olasz túra volt:)

tehát a cakli pakli vihető 100k-ért:)
SD24-04-2011 13:20:03 // 113406
az még hogy nem megy 90-alá nem baj az az üzemi hőmérséklet... ha 90-fölé megy 100 körül az a baj, meg ha nagyon alatta van, miért ne lehetne 90? ha 90-enen tartja a termosztát akkor jó:)
SD24-04-2011 13:17:49 // 113405
egyszercsak:)

kormányra már van egy ajánlatom...

az ülés elemcserés, tudsz valami helyet? mert én is csak nem vitt még rá a szándék.

Mitszólnál ha meglátogatnálak egyszer a piroskával?:) Vagy jársz Pesten?
András bácsi24-04-2011 12:38:07 // 113404
És az a kopott kormány - szakadt ülés kombó mikor lesz javítva?
Svéd24-04-2011 12:21:51 // 113403
kinek mikor kapcsol be a hütö ventillátor?Az enyém külön kézi kapcsolóra van kötve,és tegnap amikor mentem 5-600 km-et megállás nélkül,hiába nyomtam rá a ventit nem akart 90 alá menni a viz,és az olaj is kb 90 fok volt.
Svéd24-04-2011 11:52:34 // 113402
mennyi?
SD24-04-2011 11:19:51 // 113401
mit szólsz a felniimhez, szinte új gumikkal?:)
Gery8324-04-2011 10:58:03 // 113400
:)
Igen, hengerenkénti trafók Fiat 20V-ből.
Okai:
1. Jól néz ki. Meg kell csináljam. :)
2. Megszabadulok a problémás gyújtókábelektől.
3. Jóval erősebb szikra.
4. Jóval gyorsabban vissza tudnak töltődni a trafók, mivel itt egy trafó csak egy hengert szolgál ki.
Ettől függetlenül a rendszer továbbra is wasted spark marad...
Svéd24-04-2011 10:36:52 // 113399
Na,hazaérkeztem,a magyar határ elött 100 km-el megnéztem az olajat,és akartam rátölteni,de a kúton 32 euro volt 1 l olaj,én balf.....sz nem csuktam le rendesen a motorháztetöt,ami 100 nál felvágodott,és szarrá tört,ugyhogy ha van valakinek zöld mocitetöje szolhat nyugudtan.Ráadásul a vadonat uj kuplungommal is van valami,mert a rükvercet csak recsegve veszi,mint ha nem emelne ki rendesen.Keresek olyan 15-ös felnit amihez nem kell hozzányulni,és van rajta legallább 1 szezont elbiró gumi.
SD24-04-2011 05:50:28 // 113398

Ehune tojta a nyúl:)


Porszívózás:)

150ló vs 150ló (50-50-50)
Rotfl:D:D:D
SD24-04-2011 05:43:03 // 113397
A fékfolyadék tartály úgy van kiképezve hogy ha kiissza az összeset a kupungy akkor is még levegőtlen marad a fék, mert annak mélyebben van a csatlakozása:)
atesssz23-04-2011 22:21:59 // 113396
még szerencse, hogy fékem volt :)
Fairlane23-04-2011 22:07:57 // 113395
Az. Csodás lehetőség fékfolyadékcserére :)
Attól függ hogy érted az "egy kört", de ugyanaz a lötty, ugyanabból a tartályból...
atesssz23-04-2011 21:50:18 // 113394
Szuper, ezt a gondot is megoldottuk akkor :)
És abban tényleg DOT félfolyadék van? De gondolom nem egy körben van maga a fék szerkezet olaja, és a kuplungé?
atesssz23-04-2011 21:43:21 // 113393
azt már megnéztem, a felső munkahenger teljesen száraz, a rugó is a helyén van.
Fairlane23-04-2011 21:43:19 // 113392
Nah, akkor megvan a ludas.
Szerintem gyorsba cseréld ki, mert előbb utóbb beesik a pedál, leragad, aztán nem tudsz váltani.

Velem is megesett vétel után nem sokkal; hazaugrottam valamiért, 10 percet állt a vas a ház előtt, aztán induláskor még ki tudtam tolatni az útra, aztán kakukk. Pedál bentmarad, bamba képet vág, váltó nyente.
Egyébként önvédelmi mehanizmus, mivel a kuplung és fékfolyadék ugye ugyanaz; így előbb adja meg a kuplung magát, mint a fék :)
Marklar15523-04-2011 21:43:14 // 113391
Az nem olaj, hanem fékfolyadék...:)
Fairlane23-04-2011 21:38:48 // 113390
Van egy rugó a lábtérben ami segít visszahúzni a pedált, azt nézd meg esetleg, nincs-e kiakadva.
atesssz23-04-2011 21:35:58 // 113389
akkor lehet, hogy abból folyt el az olaj? mert kb a váltó környéke alatt egy nagy olajtócsa volt. Abban lehet olaj? vagy van is benne? Az lehet a ludas?
Beszarok... csak 10 napig nem használtam az autót, és máris tönkre megy rajta valami :)))
TSiga ( I am the TSIG)23-04-2011 21:31:08 // 113388
Ami a váltón van. Az az alsó. A pedálnál a felső van.
TSiga ( I am the TSIG)23-04-2011 21:29:47 // 113387
Asszem vissza kellene nyomnia a pedált az olajjal, de levegős lehet. Nekem rendesen működik, de a munkahengereket cserélni kell. Igaz, hogy még gyáriak... :-)
atesssz23-04-2011 21:29:34 // 113386
az az, amelyik az utastérben, vagy kint van?
Janó15523-04-2011 21:26:24 // 113385
Ha a szerkezet jó és a kinyomócsapágyad is könnyedén csúszik,a kinyomóvilla sem ragadt be a perselyébe,akkor a (alsó)munkahenger szarakodik,nézd meg nem olajos-e ,mert akkor szokott ilyet csinálni.
atesssz23-04-2011 21:06:45 // 113383
ide is:
Az mitől van, hogy ha be van nyomva a kuplung, és a lábamat azonnal elveszem, nem azonnal ugrik vissza, hanem lassan jön vissza? A szerkezet teljesen új.
TSiga ( I am the TSIG)23-04-2011 20:57:22 // 113382
Én is végre nekiestem a gépTSigának:
Felkerültek a nyári kerekek. Remélem utoljára. Jövőre néznék egy gyári 15-ös készletet.
Az első kerekeknél le lett véve a dobbetét és le lett körömkefélve a sár. Majd ki lett fújva alvázvédővel. Az A-oszlop tövében levő kis gumiablakot kivéve befújtam viaszos üregvédőt. A hátsó fertályon nyáron lakatolás lesz, addig nem fújok ki semmit, legfeljebb az orrom, ha tele van. :-)
TSiga ( I am the TSIG)23-04-2011 20:37:08 // 113381
Ricambiban nics. :-(
SD23-04-2011 16:24:15 // 113380
Volt egy kis karbantartás szépítgetés, még mindig szeretem ezt a csajszit, képek később!:)))

155 Forever!!!! :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.