Forum >> 155
Buksi29-10-2010 10:50:43 // 106679
Sztem nem 10 perces meló! :-)
atesssz29-10-2010 10:41:13 // 106678
hali,
155-ben mennyire szívás az első lengőkar első-hátsó szilentjeit, meg a külső stabilizátorokat kicserélni? Nagyon gáz, vagy hozzáfoghatok egy 17-es kulccsal is és végzek 10 perc alatt?
155-ben mennyire szívás az első lengőkar első-hátsó szilentjeit, meg a külső stabilizátorokat kicserélni? Nagyon gáz, vagy hozzáfoghatok egy 17-es kulccsal is és végzek 10 perc alatt?
Buksi29-10-2010 10:26:25 // 106677
Erre így sehogy! :-D
Buksi29-10-2010 10:26:01 // 106676
Igen, arra esett a választásom! :-)
Köszi mégegyszer! :-)
Köszi mégegyszer! :-)
Buksi29-10-2010 10:25:37 // 106675
Köszi! :-)
Gyere el érte! :-DD
Gyere el érte! :-DD
SD29-10-2010 09:38:06 // 106674
Pici nyomtávszélesítővel?:) úgy mondjuk 4x15cm?:D
Robiik29-10-2010 08:55:23 // 106673
Így hogy fog rámenni a 14es lemezfelni téligumival ? :D
Fairlane29-10-2010 08:11:08 // 106672
Zsír!
Fékmunkahenger akkor most milyen van benne?
Fékmunkahenger akkor most milyen van benne?
Zsocy15529-10-2010 07:58:13 // 106671
Jó Reggelt !
Nagyon isten lett !!! Gratula !!!
Nagyon isten lett !!! Gratula !!!
GT Ɨ|ѯ29-10-2010 07:46:26 // 106670
Ügyes!:-))
Ragasztott lett a nyerő?:-???
'reggelt!
Ragasztott lett a nyerő?:-???
'reggelt!
SD29-10-2010 06:03:23 // 106669
Fúdeszép addideazonnal!!!:D Jóreggel, gratula, ez állat-király:)
Buksi29-10-2010 00:19:05 // 106668
Ez már tuti! A többire meg még gyúrok! :-))
RoliQ429-10-2010 00:15:30 // 106667
hát most már legalább megállni menni fog.... talán:)
Buksi29-10-2010 00:14:07 // 106666
Na azt én is! :-DD
Most ezt mé' mondod? Nekem is kellett! :-D
Most ezt mé' mondod? Nekem is kellett! :-D
RoliQ429-10-2010 00:11:38 // 106665
tudod nekem kell a fék :P ne is mondd egyébként most megy a gyűjtés... anyagi támogatást elfogadok:P
Buksi29-10-2010 00:08:47 // 106664
Jóvan, ahol jó világ van... :-DDDD
RoliQ429-10-2010 00:07:12 // 106663
hát télen szét lesz kapva a gépezet (nem a parkolóba):P de én még adok neki egy kis pluszt EBC tárcsák és betétek:)
Buksi29-10-2010 00:03:38 // 106662
Akkor minél előbb, mert már hideg van a parkolóban szereléshez! :-DD
Egyébként megéri! :-)
Egyébként megéri! :-)
RoliQ429-10-2010 00:02:32 // 106661
lassan nekiugrom én is ennek a féknek:)
Buksi29-10-2010 00:00:06 // 106660
Csak egy igen keveset tudtam vele menni, mert melóznom kellett menni! Elsőre fura volt, mert olyan volt, mintha nem lenne lelágtelenítve rendesen! De aztán pár fékezés után már jobb volt! Gondolom majd összekopnak rendesen a betétek a tárcsákkal és frankó lesz! Egyébként így is jobban fog már, mint a gyári! :-))
RoliQ428-10-2010 23:57:51 // 106659
inkább azt meséld el milyen a fékhatás...?!! most!!!
Buksi28-10-2010 23:55:02 // 106658
Mondhatnám úgy is! :-)))
Buksi28-10-2010 23:54:11 // 106657
RoliQ428-10-2010 23:50:48 // 106656
akarod mondani... Szupcsi!:)
katbal28-10-2010 23:43:33 // 106655
Volt ma este egy kis szerelgetés....
Váltóolaj-csere: ugye pár napja volt kérdés, hogy mi való bele...TUTELA EPYX lett a nyerő, kb. 1,9 liter megy bele.
Vettem egy nem klímáshoz való szíjat, az csak úgy ment fel, hogy kivettem a nagy vezetőgörgőt. Az a csúnya, hogy abban a görgőben kb. 20e km volt, de már lóg egy kicsit a csapágya.
Sajna jó szarok ezek az utángyártott alkatrészek.
Váltóolaj-csere: ugye pár napja volt kérdés, hogy mi való bele...TUTELA EPYX lett a nyerő, kb. 1,9 liter megy bele.
Vettem egy nem klímáshoz való szíjat, az csak úgy ment fel, hogy kivettem a nagy vezetőgörgőt. Az a csúnya, hogy abban a görgőben kb. 20e km volt, de már lóg egy kicsit a csapágya.
Sajna jó szarok ezek az utángyártott alkatrészek.
Buksi28-10-2010 23:41:30 // 106653
Ezt az egyik angol fórumon számolták ki! :-))
Buksi28-10-2010 23:39:44 // 106652
Igen, azok! :-)
Hogy gondoltad a mérést? :-)
Hogy gondoltad a mérést? :-)
RoliQ428-10-2010 23:23:48 // 106651
+ neon, + matricák!:)
RoliQ428-10-2010 23:22:17 // 106650
kő kettő tengely, egy jó chips:) esetleg nagyobb befecsi, és nagyobb AC!
BL28-10-2010 23:16:39 // 106649
Helyes hogy javítod :P de részletesebben is érdekelne hogy mi mennyi. (a neon nem 50:)
RoliQ428-10-2010 22:56:53 // 106648
vagy a neoncső a kocsit alatt nem 50 LE? :)
RoliQ428-10-2010 22:56:16 // 106647
tudtam hogy valaki beleköt:) 300-400 ezer:)
BL28-10-2010 22:47:19 // 106646
"3-4 ezer pénzből meg már megvan az 280LE is" ...Ezt kifejtenéd ? :)
RoliQ428-10-2010 22:15:11 // 106645
mit akarsz te azzal a kocsival?:)
szasza91128-10-2010 22:05:15 // 106644
csatlakozom az elöttem szólókhoz. a q4 motorja nem hímestojás. oda kell rá figyelni (ugyanúgy, mint a többire) és kész.
vagy találsz vkit, aki látott már ilyet vagy neked kell kitanulni a motort és akkor a szerelés sem probléma. mellesleg nekem sem volt gondom a motorral. 272e km-t ment el bontas nélkül. akkor kicseréltük, amit ki kellett és azóta megint benne van 30e km
vagy találsz vkit, aki látott már ilyet vagy neked kell kitanulni a motort és akkor a szerelés sem probléma. mellesleg nekem sem volt gondom a motorral. 272e km-t ment el bontas nélkül. akkor kicseréltük, amit ki kellett és azóta megint benne van 30e km
RoliQ428-10-2010 21:43:24 // 106643
a chip a 2.0 16V hez kb 8-10 le nagyon max! a turbósítás 1-1,2 milka alaphangon ha azt akarod hogy az első sarkon ne essen szét!:) a szívó mociból maximum 180-200 lóerőt lehet kihozni akkor az átlagfogyi 20literre nő és nagyon ki van hegyezve a motor és ez a project annyiba kerül mintha vennél bele egy turbós mocit! És ugye a turós mocit tovább lehet húzni ... csak egy chip kb 30le + és 60Nm! 3-4 ezer pénzből meg már megvan az 280LE is:) nekem csak ennyi a cél!:)
RoliQ428-10-2010 21:39:36 // 106642
egy jó állapotú Q4 et kifogni olyan mint lotton az 5ös találat! :) ha meg mégis akad... azt kevés ember fizeti ki egy 15 éves autóért jobb esetben:) Egyébként meg a q4 motort semmivel nem drágább fenntartani... (ha ezért megdobálnak akkor is) a 16 V összehasonlítva! :) a vezérlés 30asból megvan , gyertya ugye csak 4 van:) olajat cserélni ugyan úgy 10ezrenként kell! van egy turbó amire oda kell figyelni ennyi! jobban oda kell figyelni a bemelegítésre és a hűtésre ... ha ezek megvannak akkor semmi baj nem lehet vele! én 3 éve raktam bele ezt a motort és legkopogom... a motorhoz hozzá se kellett érnem!!!
Gery8328-10-2010 21:35:48 // 106641
Mert szarul állítottam be miután belekerült az új AC nem nyúltam hozzá. :)
Majd ha megjön az új manométer. Most a gyári 2,5bar helyett 3bar. :)
Majd ha megjön az új manométer. Most a gyári 2,5bar helyett 3bar. :)
Longman28-10-2010 21:07:12 // 106640
a színe nem érdekel..
a többi deja vu.. :) majd összerázódik. emlékszem mikor először mentem 1 kört a kocsimmal. borzasztó volt..
ez ilyen, majd összeáll.
benzinnyomás mért magas?
a többi deja vu.. :) majd összerázódik. emlékszem mikor először mentem 1 kört a kocsimmal. borzasztó volt..
ez ilyen, majd összeáll.
benzinnyomás mért magas?
TSiga ( I am the TSIG)28-10-2010 21:05:01 // 106639
Lényeg a vizsga és hogy csak finomítások vannak hátra. Következő Alfacityn már ott lehetsz :-D
Gery8328-10-2010 20:56:30 // 106638
Hát hol is kezdjem. A műszeregységet viheted, de sok izzó hiányzik belőle. Beszer áron a tiéd.
A kocsi megyeget, zörög a kipuff, magas az alapjárat és a benzinnyomás, szar a hátsófék, zörögnek a kárpitok, kicsit húz jobbra, belül még kissé hiányos, rohadgat itt-ott, mindenféle színárnyalatokban pompázik...
Dióhéjban kb ennyi. :)
Mi érdekel még? :D
A kocsi megyeget, zörög a kipuff, magas az alapjárat és a benzinnyomás, szar a hátsófék, zörögnek a kárpitok, kicsit húz jobbra, belül még kissé hiányos, rohadgat itt-ott, mindenféle színárnyalatokban pompázik...
Dióhéjban kb ennyi. :)
Mi érdekel még? :D
Willy28-10-2010 20:35:41 // 106637
Köszi, vissza nem olvastam a topicban. :)
Kedden szerintem megnézem közelebbről a járgányt.
Kedden szerintem megnézem közelebbről a járgányt.
TSiga ( I am the TSIG)28-10-2010 20:30:35 // 106636
1. A Q4 nem egyszerű játékszer. Drága hozzá sok alkatrész, az olajra, gyertyára kényes. Mint időben, mint minőségben. Kevesen értenek hozzá. Csak haladó felhesználóknak majánlott.
2. Rakd rendbe, hogy műszakilag megbízható legyen. Utána lehet tuningon gondolkodni.
Egyszerűbb lenne egy turbós mocit beletenni kompletten kábelköteggel és mindennel, mint egy szívónak nekiesni.
2. Rakd rendbe, hogy műszakilag megbízható legyen. Utána lehet tuningon gondolkodni.
Egyszerűbb lenne egy turbós mocit beletenni kompletten kábelköteggel és mindennel, mint egy szívónak nekiesni.
Fairlane28-10-2010 20:24:36 // 106635
ööö, jó kérdések, most két napig ezt fogjuk megválaszolni :))
Q4-ben a 16V lándzsa motor kényeske és drága tud lenni, de majd regélnek a Q4 tulajok.
TS-ben nincs túl sok tartalék, meg az utólagos csigázással csak a szopó van, meg talán drágább is tud lenni, mint venni egy komplett túrós Lancia / Q4 / Fiat Coupe motort és egyben berakatni. Lásd Rolibaba.
Csip a 16voltosnál nem tom mennyit hoz.... 8V-nél nemsokmindent... Lásd Marklar.
Q4-ben a 16V lándzsa motor kényeske és drága tud lenni, de majd regélnek a Q4 tulajok.
TS-ben nincs túl sok tartalék, meg az utólagos csigázással csak a szopó van, meg talán drágább is tud lenni, mint venni egy komplett túrós Lancia / Q4 / Fiat Coupe motort és egyben berakatni. Lásd Rolibaba.
Csip a 16voltosnál nem tom mennyit hoz.... 8V-nél nemsokmindent... Lásd Marklar.
afri28-10-2010 20:23:52 // 106634
106553. és a 106552. hozzászólásban már írtak róla!
engem is érdekelne/érdekelt volna! ,-)
engem is érdekelne/érdekelt volna! ,-)
afri28-10-2010 20:20:48 // 106633
sztem először éldd ki ezt a kocsit, utána fogjál vmilyen tuningba!
vagy ha vársz még egy kicsit, megveheted az én V6omat!! ,-))
vagy ha vársz még egy kicsit, megveheted az én V6omat!! ,-))
afri28-10-2010 20:19:36 // 106632
kész van a hengerfej is, síkba lettek húzva, sok bajuk nem volt, inkább a hengerfejtömítés rohadt el, azért levegőztette a vizet!

vezérműszíjfeszítő jó!
vezérműtengelyek is aránylag jók a szakik szerint! csak egy kipufogószelepemelőtőkét kell cserélni, annak van lepattogva a teteje!
önindító, generátor már autóvillamosságinál van átnézetni, keddre az is meglesz!!
jövő hétvégére lehet kész lesz az autó!
még 2 motortartó gumibakot kell beszereznem, ha más nem, veszek újat!


kipufogóalkatrészekre várok még (Y, stb.), azok is jövő héten érkeznek!



vezérműszíjfeszítő jó!
vezérműtengelyek is aránylag jók a szakik szerint! csak egy kipufogószelepemelőtőkét kell cserélni, annak van lepattogva a teteje!
önindító, generátor már autóvillamosságinál van átnézetni, keddre az is meglesz!!
jövő hétvégére lehet kész lesz az autó!
még 2 motortartó gumibakot kell beszereznem, ha más nem, veszek újat!


kipufogóalkatrészekre várok még (Y, stb.), azok is jövő héten érkeznek!


DeezL28-10-2010 20:14:55 // 106631
q4-el milyen tapasztalatok vannak? mik a hibái stb?
2.0 TS-t érdemes Turbosítani?
Chip tunningot milyent tudtok ami jóü lenne erre a motorra?
2.0 TS-t érdemes Turbosítani?
Chip tunningot milyent tudtok ami jóü lenne erre a motorra?
TSiga ( I am the TSIG)28-10-2010 20:11:24 // 106630
Én megyek. Gyere el Te is, hátha ráengednek a pályára... :-D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
754
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas






