Nohh. Tegnap este megérkeztünk egy őrségi kirándulásból.
4-en mentünk 1,9TD Dedrával. 6,2-6,4 re jött ki a fogyi. Országúton 90-100km/h val. Autópályán 120-140km/h val. mellék utakon ahogy jött.
Bakker. Ba...a a csörőm, hogy hétköznapi autóba az az SW155 be csak egy ilyen moci kellene...
Voltunk Szlovéniában, Grazban is és Klagenfurtban is. A megtett több,mint 1500km alatt 1! Azaz egy darab 155 öt látamm. Azt is hazafelé a 8 ason Veszprém- után. Várpalotán fordult el előlünk. Asszem KMB volt a rendszáma... ? Mondjuk Delta2 Dedra sem volt több 4db. Viszont az osztrákoknál meglepően sok 147-156-159-166 os volt. Főleg Grazban.... Még MITO-k is...
Népautók:)
Forum >> 155
Marklar15512-09-2010 18:13:44 // 104790
TSiga ( I am the TSIG)12-09-2010 17:33:01 // 104789
Nem semmi járgányok! :-OOO
Buksi12-09-2010 17:00:39 // 104788
Nagyon komolyak! :-O
belus15512-09-2010 16:55:02 // 104787
TSiga ( I am the TSIG)12-09-2010 11:26:30 // 104786
Igen, elvileg motorvezérlést is. De hogy hogy, arra a manualt kell leszedni.
atesssz12-09-2010 11:25:03 // 104785
mást is ki lehet villgotatni a tester-rel?
TSiga ( I am the TSIG)12-09-2010 11:18:32 // 104784
Igen, csak az ABS-t.
TSiga ( I am the TSIG)12-09-2010 11:17:37 // 104783
A 47-es kódra először 4-et villog, utána 7-et. Először mindíg a 10-es helyiértéket adja, utána az 1-est.
A teszt vége ismét a 12 lesz háromszor egymás után.
A teszt vége ismét a 12 lesz háromszor egymás után.
atesssz12-09-2010 11:07:07 // 104782
honnan tudom, hogy mikor fejezte be a diagnosztikát?
ez a diag csak az ABS-t fogja nekem kivillogni?
ez a diag csak az ABS-t fogja nekem kivillogni?
atesssz12-09-2010 11:05:09 // 104781
és akkor a 47-es kóddal 47-et fog villogni az ABS visszajelző?
TSiga ( I am the TSIG)12-09-2010 10:42:31 // 104780
A manual szerint:
Megkeresed az ALFA TESTER csatlakozóját. Ez lehet a motorvezérlő vagy az ABS mellett, de inkább az első És lengő csati, nincs rögzítve fixen. 3 pólusó csatlakozója van és asszem le van dugózva kosz ellen. Van benne egy FEHÉR-PIROS, egy FEKETE és egy VILÁGOSKÉK(vagy világosbarna)-FEHÉR vezeték. Az utóbbit lekötöd testre és ráadod a gyújtást, majd árgus szemekkel figyeled az ABS lámpát a műszerfalon:
-Először a 12-es számot kell kivillognia (teszt kezdete)
Elsőre a 10-es helyiérték jön, majd az 1-es.
( EGY villanás - szünet - KÉT villanás - szünet)
-Ezt háromszor villogja ki. Utána jönnek a hibakódok
Egyszerűbb ha képen teszem be:

A teszt lezárásaként ismét jön a 12 háromszor.
Megkeresed az ALFA TESTER csatlakozóját. Ez lehet a motorvezérlő vagy az ABS mellett, de inkább az első És lengő csati, nincs rögzítve fixen. 3 pólusó csatlakozója van és asszem le van dugózva kosz ellen. Van benne egy FEHÉR-PIROS, egy FEKETE és egy VILÁGOSKÉK(vagy világosbarna)-FEHÉR vezeték. Az utóbbit lekötöd testre és ráadod a gyújtást, majd árgus szemekkel figyeled az ABS lámpát a műszerfalon:
-Először a 12-es számot kell kivillognia (teszt kezdete)
Elsőre a 10-es helyiérték jön, majd az 1-es.
( EGY villanás - szünet - KÉT villanás - szünet)
-Ezt háromszor villogja ki. Utána jönnek a hibakódok
Egyszerűbb ha képen teszem be:

A teszt lezárásaként ismét jön a 12 háromszor.
atesssz12-09-2010 10:26:56 // 104779
mi az hogy kivillogtatni?
TSiga ( I am the TSIG)12-09-2010 10:20:05 // 104778
Amúgy ki is tudod villogtatni a manual szerint és akkor nem kell keresgélni.
TSiga ( I am the TSIG)12-09-2010 10:18:42 // 104777
A jeladó oldalára mérjél reá. A manual szerint kb 1 kOhm-nal kell lennie. H méred, közben mozgasd meg a másik kezeddel a madzagot.
Az egyik ismerősöm 164-ében én cseréltem szenzort, mert szétdörzsölte a vezetéket valami a futóműnél. Lehet még ilyen gond is.
Az egyik ismerősöm 164-ében én cseréltem szenzort, mert szétdörzsölte a vezetéket valami a futóműnél. Lehet még ilyen gond is.
atesssz12-09-2010 10:14:24 // 104776
és akkor most a szenzor oldalra mérjek rá, vagy arra, ami a jeladóból jön? :D
Nemtom mennyinek kell megnézni, valaki segít? B-)
Nemtom mennyinek kell megnézni, valaki segít? B-)
TSiga ( I am the TSIG)12-09-2010 10:12:44 // 104775
Jól tudod. :-D
atesssz12-09-2010 10:10:58 // 104774
ott mérjem, ahol össze vannak csatlakoztatva a sárga csatival?
Elsők ugye a motor térben, hátsók pedig a hátsó ülés alatt. jól tudom?
Elsők ugye a motor térben, hátsók pedig a hátsó ülés alatt. jól tudom?
TSiga ( I am the TSIG)12-09-2010 10:07:04 // 104773
Az egyik ABS szenzor vezetéke a ludas a dologban. Nézd meg a manualban, hogy mekkora ellenállást kell mérni a csatiján és mozgasd meg a vezetékeit. Az egyik kontakthibás lesz.
Longman12-09-2010 10:05:42 // 104772
nekem ugyanezt csinálja..
atesssz12-09-2010 10:00:18 // 104771
sziasztok
Az mitől lehet, hogy az ABS visszajelző csekklámpa néha el kezd világítani?
Pl. ha indítom az autót, van amikor nem alszik el a lámpa, viszont ha leveszem a gyújtást, várok pár mp-t, és újra ráadom, akkor már elalszik. Van úgy hogy pár km után ismét kivillan, de volt már olyan is hogy Horvátországba lefele menet nem is villant ki. Mitől lehet ez? Várom az ötleteket.
Ja, amikor világít a visszajelző, akkor az ABS sem működik, amikor nem világít, akkor műxik.
Az mitől lehet, hogy az ABS visszajelző csekklámpa néha el kezd világítani?
Pl. ha indítom az autót, van amikor nem alszik el a lámpa, viszont ha leveszem a gyújtást, várok pár mp-t, és újra ráadom, akkor már elalszik. Van úgy hogy pár km után ismét kivillan, de volt már olyan is hogy Horvátországba lefele menet nem is villant ki. Mitől lehet ez? Várom az ötleteket.
Ja, amikor világít a visszajelző, akkor az ABS sem működik, amikor nem világít, akkor műxik.
Alfás Theo12-09-2010 06:41:02 // 104770
"RENDKIVÜL MEGKIMÉLT IDÖS TULAJTOL ELADO!"
De engem nem érdekel a tulaj állapota! Nem vagyok az örököse! 8o))
De engem nem érdekel a tulaj állapota! Nem vagyok az örököse! 8o))
Alfás Theo12-09-2010 06:38:50 // 104769
Abarth11-09-2010 23:37:45 // 104768
Menj ki checkold le a tied ;) :D
atesssz11-09-2010 23:32:50 // 104767
kézi fék? alap felszereltség :)
Abarth11-09-2010 23:29:22 // 104766
Goodboy11-09-2010 22:20:33 // 104765
az lehet,de ezek a motorok érzékenyek az olajnyomásra ,mert itt van fordulat nem ugy mint a jo öreg iguliknál:-)
Papamaci11-09-2010 21:34:31 // 104764
Túl variáljátok ezt az olaj kérdést.Nekem nem müködik az óra tehát ilyen hogy mennyi az olajnyomás nem kérdés:DDD Kontroll lámpa inditás után kialszik oszt jól van:DDD A titok 10000 km-ként olajcsere és jo olajjal járni!! Én most 5w 60-as járok.Szerintem ennyi ami meg már szar annak már mindegy!!!
Goodboy11-09-2010 20:13:10 // 104763
amit mondtak neked ,lehet valoság,de amikor megkopik a z oilpumpa nagy lesza résveszteség és csökken az olajnyomás!Én a Q4 en emiatt cserélek olajpumpát! az oolajat hibáztattam,de kiderült ,h a 10-60w selenia racing sem megoldás:...
Imyx11-09-2010 15:58:58 // 104762
Nekem majdnem 4 bar hidegindításnál az olajnyomás. Nagyobb fordulaton 4 után van valamivel. 10w40-el. De ez csak akkor, ha kb. max-on van az olajszint.
De nagyon gondolkodom a 10w60-on. Érdemes tél előtt belerakni? Nem lesz túl sűrű? :). Eszegeti az olajat, emiatt akarok 10w60-at.
De nagyon gondolkodom a 10w60-on. Érdemes tél előtt belerakni? Nem lesz túl sűrű? :). Eszegeti az olajat, emiatt akarok 10w60-at.
Robiik11-09-2010 15:35:20 // 104761
ez egy jó kérdés, az előző tulaj szerint 10w-40, de nem jó minőség. elvileg a hővédő lemez csökkenti a tüneteket, amíg lesz fölösleges pénzem olajcserére ( ami most benne van az full újnak néz ki és a legdrágább szintetikusat fogom belerakni :) )
Takizse11-09-2010 07:17:16 // 104760
milyen olaj van benne?
Robiik11-09-2010 00:56:39 // 104759
de jó nektek, nálam alapjáraton meleg motornál majdnem 1 bar a nyomas :) igaz nincs a kipufogón a hővédő lemez.
Takizse10-09-2010 23:02:41 // 104758
Jóccakát.
Takizse10-09-2010 22:57:11 // 104757
hát ne is legyen az
Takizse10-09-2010 22:54:53 // 104756
A turbós otó az más süti . a csiga miatt eleve nagyobb az olaj hőfoka .
"a 10W-60 -as olajat. Hidegoldali viszkozitása alacsony (10W), tehát az olaj hidegben is relatíve híg marad. Melegoldali viszkozitása magas, tehát az olaj nem veszít magas hőmérsékleten sem a kenési tulajdonságaiból." ezért jó az olajnyomásod
"a 10W-60 -as olajat. Hidegoldali viszkozitása alacsony (10W), tehát az olaj hidegben is relatíve híg marad. Melegoldali viszkozitása magas, tehát az olaj nem veszít magas hőmérsékleten sem a kenési tulajdonságaiból." ezért jó az olajnyomásod
Abarth10-09-2010 22:46:03 // 104755
Akkor kettõ nem lehet rossz. : )
Takizse10-09-2010 22:43:38 // 104754
Az enyém is pont ilyen
Abarth10-09-2010 22:40:03 // 104753
Nekem a 16voltos 4,5 bar alapjáraton hidegen, melegen 4, 3000töl fordulaton 5. a kezdetek òta... 10w40el.. akkor most nem normàlis?
RoliQ410-09-2010 22:24:49 // 104752
lehet ezt is nézni meg azt is... nekem mióta 10W 60as van benne kb fél bar-al nőtt az olajnyomás és a motorolaj hőmérséklete is kevesebb lett valamivel
RoliQ410-09-2010 21:56:39 // 104750
10W 40 es kevesebb a nyomás... de nem ennyivel:)
Krisz15510-09-2010 21:53:08 // 104749
nekem 10W40 van. vagyis most akkor több vagy kevesebb kéne h legyen a nyomás?:D nekem alapjáraton talán vmivel kevesebb mint 2 Bar, sztem a csík alatt van kicsivel
RoliQ410-09-2010 21:52:09 // 104748
nah most megnéztem nekem : meleg motornál alapjárat 2,2 bar körül, 2200 -2300as fordulatnál 4 bar..! de ez 10W 60as olajjal értendő!:)
Takizse10-09-2010 21:48:52 // 104747
Az V6 az fincsi nekem is volt brrrrrrrrrrr.
TSiga ( I am the TSIG)10-09-2010 21:42:01 // 104746
Holnapra megnézem. Ma előszoba felújítás folyt ezerrel.
Krisz15510-09-2010 21:39:12 // 104745
jólvan mindegy nem érdekel, szétmegy a motor veszek egy V6osat bele Marklartól:)
Krisz15510-09-2010 21:38:23 // 104744
ja mellesleg okt 10-én autós nyílt nap a hungaroringen, sztem kinézek körözgetni. vki még?
Takizse10-09-2010 21:19:02 // 104743
Az sajna nekem sem mutat semmit sztem a gomba, vagy x akták.
Krisz15510-09-2010 21:13:11 // 104742
nem is az a baj.. 4.2-es új A8 Audi is úgy csattog hidegen mint egy lada... pár mpig. aztán beáll a technika és szépen duruzsol. nekem csak a nyomás a gáz, de lehet h az is okés, végülis az olajhőm sose volt jó már úgy vettem h nem jelez semmit
Takizse10-09-2010 20:59:40 // 104741
Lehet megvan ott a másik 2 csak meg kell keresni.
A vezérlés módosító lehet a hideginditásnál a zaj forrása az nekem is zörög egy pár másodpercig .
A vezérlés módosító lehet a hideginditásnál a zaj forrása az nekem is zörög egy pár másodpercig .
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
556
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?








